Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 лютого 2021 р. Справа№200/10460/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С. розглянув в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю УКРСЛАВТЕРМ до Виконавчого комітету Слов`янської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,
за участю:
секретаря судового засідання - Столяренко Я.С.
від позивача - Марченко Д.І. (на підставі ордеру)
ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ТА ЗАПЕРЕЧЕНЬ
Товариство з обмеженою відповідальністю УКРСЛАВТЕРМ звернулося до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Виконавчого комітету Слов`янської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення від 23.09.2020 № 1145 Про надання дозволу на перехід окремих закладів освіти з опалення за допомогою альтернативних джерел енергії до систем (мереж) центрального опалення .
В обґрунтування вимог позивач зазначив, що відповідач протиправно визначив підставою прийняття оскаржуваного рішення ст. 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , якою передбачено повноваження виконавчого органу місцевого самоврядування в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування, транспорту та зв`язку та не передбачено здійснення такими органами повноважень щодо закладів освіти. Позивач вважає, що підставою прийняття спірного рішення відповідач мав визначити ст. 32 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні . Відсутність в оскаржуваному рішенні посилань на ст. 32 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні позивач вважає безумовною підставою скасування рішення від 23.09.2020 № 1145.
За змістом викладеного в позові прийнятим рішенням відповідач порушив права, свободи та інтереси позивача, оскільки внаслідок його прийняття товариство, що було постачальником теплової енергії до шести закладів освіти Слов`янської міської ради, починаючи з 2018 року, було позбавлено можливості постачання теплової енергії до цих закладів, а з технічних підстав єдиним постачальником теплової енергії стало ОКП ДТКЕ . Позивач зауважував на тому, що рішення про надання дозволу закладам освіти на перехід з опалення за допомогою альтернативних джерел та енергії до мереж централізованого опалення ухвалено всупереч положень Закону України Про публічні закупівлі , якими передбачено недопущення дискримінації учасників.
У наданих до суду поясненнях від 01.02.2021 позивач зазначив, що спірне рішення відповідача нівелює основні принципи публічних закупівель, що визначені ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі , оскільки наслідком його прийняття стало визначення єдиного постачальника теплової енергії до закладів освіти. Позивач зауважив, що єдиним законним рішенням в ситуації, що склалася під час оголошення відкритих торгів з закупівлі тепло енергії - обидві тендерні процедури не відбулися через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, було проведення переговорної процедури у відповідності до ч. 2 ст. 40 Закону України Про публічні закупівлі та укладення договору.
Відповідач проти задоволення заявлених позивачем вимог заперечував, підстави незгоди із позовом визначив в наданому до суду відзиві. За змістом відзиву оспорюване рішення є правомірним, прийнято у межах наявних повноважень виконавчого комітету та, крім іншого, дозволило вчасно розпочати опалювальний період. Відповідач, не заперечуючи обставину опалення закладів освіти, визначених в переліку до рішення, до прийняття рішення на умовах укладених договорів з позивачем, зауважив на тому, що у червні та серпні 2020 року Відділом освіти Слов`янської міської ради оголошувалися тендерні закупівлі, які не відбулися. Під час вирішення питання щодо проведення нової процедури відкритих торгів очікуваний термін укладення договору орієнтовно визначався не раніше 23.11.2020, що не відповідало строкам початку опалювального сезону. Враховуючи наведене, постала необхідність переведення певних закладів освіти на централізоване теплопостачання та укладення в подальшому договору за переговорною процедурою закупівлі. Відповідач також не заперечував відсутність конкуренції з технічних причин після підключення закладів освіти до системи централізованого опалення та укладення 30.10.2020 договору з ОКП ДТКЕ .
У наданому відзиві відповідач зазначив, що прийнятим рішенням не порушено прав, інтересів позивача, оскільки на час прийняття цього рішення всі договірні відносини із товариством позивача були завершені.
ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 16.11.2020 відкрито провадження у справі, справу призначено до розгляду у спрощеному позовному провадженні без повідомлення сторін. Ухвалою від 28.12.2020 суд перейшов до розгляду справи в порядку загального позовного провадження, підготовче засідання у справі призначено на 04.01.2021, яке відкладалося на 19.01.2021. 19.01.2021 судом постановлено ухвали про відмову у залученні до участі у розгляді справи третьої особи без самостійних вимог на предмет спору та відмову у відкладенні розгляду справи, а також про закриття підготовчого провадження у справі та призначення справи до розгляду у відкритому судовому засіданні на 01.02.2021, відомості про яку внесено до протоколу судового засідання. В судовому засіданні 01.02.2021 оголошувалася перерва до 17.02.2021.
ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю УКРСЛАВТЕРМ , є юридичною особою, зареєстровано та обліковується в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців за кодом 40138141, місцезнаходженням позивача є: м. Краматорськ Донецької області, вул. Орджонікідзе, буд. 1-а
11.01.2020 між Відділом освіти Слов`янської міської ради Донецької області та позивачем укладений договір № 2 про закупівлю теплової енергії за державні кошти, умовами якого передбачалася закупівля споживачем товару за кодом СРV за ДК 021:2015-09320000-8: пари, гарячої води та пов`язаної продукції (теплової енергії). Загальна вартість цього договору становили 1 372 990,00 грн. з ПДВ. Згідно з пунктом 10.1 договору цей договір набирає чинності від дня підписання та діє до 29.02.2020. Додатком № 2 до цього договору визначені об`єкти теплоспоживання: Слов`янські ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5, № 12, № 14, № 15, комунальний заклад Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 4 Квітонька Слов`янської міської ради та комунальний заклад Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок комбінованого типу № 54 Золота рибка Слов`янської міської ради.
28.01.2020 між позивачем та Відділом освіти Слов`янської міської ради укладено договір № 10 про закупівлю теплової енергії, умовами якого передбачалося постачання теплової енергії до тих самих об`єктів теплопостачання на період від дня укладення до 31.05.2020.
Постачання теплової енергії до тих самих закладів освіти в період з 03.09.2019 по 31.12.2019 здійснювалося позивачем на умовах договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти № 287 від 03.09.2019, в період з 28.01.2019 по 31.12.2019 - на підставі умов договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти № 10 від 28.0.12019, в період з 16.10.2018 по 31.12.2018 - на умовах договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти № 16/10 від 16.10.2018.
23.09.2020 Виконавчим комітетом Слов`янської міської ради (відповідачем) прийнято рішення № 114 про надання дозволу на перехід окремих закладів освіти з опалення за допомогою альтернативних джерел енергії до систем (мереж) централізованого опалення. Зазначеним рішенням на підставі ст.ст. 30, 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та доповідної записки Відділу освіти Слов`янської міської ради, Виконавчий комітет Слов`янської міської ради вирішив надати дозвіл на від`єднання закладів освіти від котелень, які здійснюють опалення за допомогою альтернативних джерел енергії та доручив відділу освіти здійснити заходи по приєднанню вказаних закладів до системи централізованого опалення. Додатком до цього рішення визначені наступні заклади освіти, яких стосується з наведене рішення: Слов`янські ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5, 12, 15, 14, 8, 9, комунальний заклад Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 4 Квітонька Слов`янської міської ради та комунальний заклад Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок комбінованого типу № 54 Золота рибка Слов`янської міської ради.
ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
Система та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначені Законом України "Про місцеве самоврядування".
Статтею 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами.
Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 24 Закону України "Про місцеве самоврядування" правовий статус місцевого самоврядування в Україні визначається Конституцією України, цим та іншими законами, які не повинні суперечити положенням цього Закону. Органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Згідно ст. 51 Закону України Про місцеве самоврядування виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб.
Статтею 52 цього Закону передбачено, що виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради.
Частиною 6 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено прийняття виконавчим комітетом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради.
Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад визначені Главою 2 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .
Так, ст. 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв`язку. До власних помножень виконавчого органу віднесені, зокрема, забезпечення соціально-культурних закладів, які належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, а також населення паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями; вирішення питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод; здійснення контролю за якістю питної води.
Згідно ст. 32 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту належать:
а) власні (самоврядні) повноваження:
1) управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;
2) забезпечення здобуття повної загальної середньої, професійно-технічної освіти у державних і комунальних загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах, вищої освіти у комунальних вищих навчальних закладах, створення необхідних умов для виховання дітей, молоді, розвитку їх здібностей, трудового навчання, професійної орієнтації, продуктивної праці учнів, сприяння діяльності дошкільних та позашкільних навчально-виховних закладів, дитячих, молодіжних та науково-просвітницьких організацій;
3) створення при загальноосвітніх навчальних закладах комунальної власності фонду загальнообов`язкового навчання за рахунок коштів місцевого бюджету, залучених з цією метою на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також коштів населення, інших джерел; контроль за використанням коштів цього фонду за призначенням;
4) забезпечення пільгового проїзду учнів, вихованців, студентів та педагогічних працівників до місця навчання і додому у порядку та розмірах, визначених органами місцевого самоврядування, за рахунок видатків відповідних місцевих бюджетів;
5) вирішення питань про надання професійним творчим працівникам на пільгових умовах у користування приміщень під майстерні, студії та лабораторії, необхідних для їх творчої діяльності;
6) організація медичного обслуговування та харчування у закладах освіти, культури, фізкультури і спорту, оздоровчих закладах, які належать територіальним громадам або передані їм;
7) створення умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;
8) сприяння роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, роботи з молоддю;
9) створення умов для занять фізичною культурою і спортом за місцем проживання населення та в місцях масового відпочинку;
б) делеговані повноваження:
1) забезпечення в межах наданих повноважень доступності і безоплатності освіти і медичного обслуговування на відповідній території, можливості отримання освіти державною мовою;
2) забезпечення відповідно до закону розвитку всіх видів освіти і медичного обслуговування, розвитку і вдосконалення мережі освітніх і лікувальних закладів усіх форм власності, фізичної культури і спорту, визначення потреби та формування замовлень на кадри для цих закладів, укладення договорів на підготовку спеціалістів, організація роботи щодо удосконалення кваліфікації кадрів, залучення роботодавців до надання місць для проходження виробничої практики учнями професійно-технічних навчальних закладів;
3) забезпечення відповідно до законодавства пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення;
4) організація обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
5) надання допомоги випускникам загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів державної або комунальної форми власності у працевлаштуванні;
6) забезпечення школярів із числа дітей-сиріт, дітей з інвалідністю/осіб з інвалідністю I-III групи, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", які навчаються в державних і комунальних навчальних закладах, безоплатними підручниками, створення умов для самоосвіти;
7) організація роботи щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх;
8) вирішення відповідно до законодавства питань про повне державне утримання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу, закладах професійної (професійно-технічної) освіти та утримання учнів спеціальних закладів освіти, про надання пільг на утримання дітей у пансіонах закладів освіти, а також щодо оплати харчування дітей у закладах освіти (групах подовженого дня);
9) вирішення питань про надання неповнолітнім, учням, студентам, пенсіонерам та особам з інвалідністю права на безкоштовне і пільгове користування об`єктами культури, фізкультури і спорту, а також визначення порядку компенсації цим закладам вартості послуг, наданих безкоштовно або на пільгових умовах;
10) забезпечення охорони пам`яток історії та культури, збереження та використання культурного надбання;
11) внесення пропозицій до відповідних органів про ліцензування індивідуальної підприємницької діяльності у сфері охорони здоров`я.
ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ТА ВИСНОВКИ
Підставою визнання протиправним та скасування рішення № 1145 від 23.09.2020 Про надання дозволу на перехід окремих закладів освіти з опалення за допомогою альтернативних джерел електроенергії до системи (мереж) централізованого опалення позивач визначив відсутність в оскаржуваному рішенні посилання на ст. 32 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , якою визначено повноваження виконавчих органів міської ради у сфері у сфері освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту.
Повноваження виконавчих органів міської ради визначені Главою 2 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні . Ці повноваження розподілені за сферами діяльності та змістом здійснюваних повноважень. З оскаржуваного позивачем рішення вбачається, що ним вирішено питання щодо приєднання закладів освіти Слов`янської міської ради до системи централізованого опалення. За своїм змістом питання забезпечення закладу освіти теплопостачанням належить до повноважень у сфері житлово-комунального господарства, а не у сфері освіти, як помилково стверджує позивач. Вирішення питання щодо визначення теплопостачальника закладу не передбачено у складі повноважень виконавчого органу міської ради у сфері освіти, що визначені ст. 32 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні . Суд вважає помилковими твердження позивача про те, що вирішення питання про приєднання закладів освіти до мережі централізованого опалення є складовою повноважень виконавчого органу місцевого самоврядування на управління закладами освіти.
Виходячи з положень пункту 8 частини 1 статті 4, частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України особа має право звернутися до суду в порядку, встановленому цим Кодексом, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушено її права, свободи або інтереси.
Вирішуючи спір, суд має надати об`єктивну оцінку наявності порушеного права чи інтересу на момент звернення до суду, а також визначити, чи відповідає обраний позивачем спосіб захисту порушеного права тим, що передбачені законодавством, та чи забезпечить такий спосіб захисту відновлення порушеного права позивача.
Позивач і відповідач визнаються належними сторонами, якщо є припущення вважати, що вони є носіями спірного права або охоронюваного законом інтересу. Належними сторонами є особи, які є суб`єктами спірних правовідносин. Обґрунтування належності сторін покладається на позивача та осіб, які порушують процес на захист прав та інтересів позивача.
У постанові Великої Палати Верховного Суду від 13.10.2020 у справі №369/10789/14-ц (ЄДРСР 92747345) зазначено, що застосування конкретного способу захисту права залежить як від змісту права чи інтересу, за захистом якого звернулася особа, так і від характеру його порушення, невизнання або оспорення. Такі право чи інтерес мають бути захищені судом у спосіб, який є ефективним, тобто таким, що відповідає змісту відповідного права чи інтересу, характеру його порушення, невизнання або оспорення та спричиненим цими діяннями наслідкам.
Оцінюючи твердження позивача про порушення його прав та інтересів, оскаржуваним рішенням, внаслідок прийняття якого позивач в майбутньому позбавлений можливості постачати теплову енергію до закладів освіти, передбачених в додатку до оскаржуваного рішення, через те, що після їх приєднання до системи централізованого опалення технічну можливість здійснювати постачання має виключно ОКП Донецьктеплокомуненерго , суд виходить із наступного.
Позивачем у справі не наведено зрозумілих доводів, що могли б свідчили про порушення спірним рішенням особисто його прав та охоронюваних законом інтересів оскаржуваним рішенням.
Для визначення інтересу як об`єкту судового захисту в порядку адміністративного судочинства, крім загальних ознак інтересу, він повинен містити спеціальні, визначені Кодексом адміністративного судочинства України критерії.
Захисту в адміністративному судочинстві належить законний інтерес, що має, зокрема такі ознаки: має правовий характер, тобто перебуває у сфері правового регулювання; пов`язаний з конкретним матеріальним або нематеріальним благом; є визначеним, оскільки благо, на яке спрямоване прагнення, не може бути абстрактним або загальним; особа повинна зазначити, який саме її інтерес порушено та у чому він полягає; є персоналізованим (суб`єктивним), тобто належить конкретній особі позивачу (на це вказує слово її ).
Законний інтерес може бути захищено судом, якщо позивач вважає, що його законний інтерес, за захистом якого він звернувся до суду: порушено (щодо протиправних діянь, які мали місце і припинилися) або порушується (щодо протиправних діянь, що тривають); або створюються перешкоди для його реалізації (щодо протиправних діянь, що тривають і є перешкодами для реалізації права в теперішньому або в майбутньому часі) або мають місце інші ущемлення законних інтересів. З наведеного слідує необхідність з`ясування судом обставин, що свідчать про порушення інтересу. Позивач має навести доводи і міркування, що він має законний інтерес і є потерпілим від порушення цього інтересу з боку суб`єкта владних повноважень, тобто здатний довести, що оскаржуване рішення зачіпає його безпосередньо .
Обставинами, що свідчать про очевидну відсутність у позивача законного інтересу, зокрема є: незаконність інтересу, його суперечність Конституції, законам України, принципам права; неправовий характер вимоги не породжує правових наслідків для позивача, оскільки це виключає можливість віднесення спору до юридичного відповідно до частини 2 статті 124 Конституції України; встановлена законом заборона пред`явлення позову на захист певного інтересу; коло осіб, які можуть бути позивачами, прямо визначено законом, і позивач до їх числа не належить; позивач звернувся за захистом інтересів інших осіб держави, громади, фізичної або юридичної особи без відповідних правових підстав або в інтересах невизначеного кола осіб.
Верховний Суд застосовує критерії, що дозволяють виявити наявність або відсутність охоронюваного законом інтересу в особи, яка звертається за судовим захистом (постанова Великої Палати Верховного Суду від 04.04.2020 у справі №9901/216/19 ЄДРСР 88265085, постанова Верховного Суду від 20.02.2019 у справі №522/3665/17 ЄДРСР 80167902).
В ухвалі від 02.01.2018 в адміністративній справі № 9901/22/17 Верховним Судом зазначено, що відсутність у позивача прав та/або обов`язків у зв`язку з прийняттям оскарженого рішення не породжує у такої особи і права на захист, тобто права на звернення із цим адміністративним позовом. Для виникнення у особи права на судовий захист, рішеннями, діями чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень повинні бути порушені саме її права. Якщо рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень для особи не породжуються правові наслідки, право на судовий захист для неї не виникає.
В обґрунтування впливу на права, свободи та інтереси позивача оскаржуваним ним рішенням, позивач зазначив неможливість в подальшому здійснювати постачання теплової енергії на користь навчальних закладів, підключених до систем централізованого опалення, до яких позивач здійснював теплопостачання до прийняття відповідачем спірного рішення.
З матеріалів справи вбачається, що укладенню договорів на закупівлю теплової енергії за державні кошти, умовами яких передбачалося постачання позивачем теплової енергії, на підставі положень Закону України Про публічні закупівлі передувало проведення процедур публічної закупівлі. Відповідно до наявних в матеріалах справи документів Відділом освіти Слов`янської міської ради двічі оголошувалися процедури публічних закупівель - 25.06.2020 та 17.08.2020, що не відбулися через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Посилання позивача на протиправність прийнятих відповідачем рішень за наслідком проведення оголошених процедур публічних закупівель судом не приймаються, оскільки їх правомірність не є спірними питанням в межах цієї справи.
Наведені обставини свідчать про необґрунтованість доводів позивача про порушення спірним рішенням його прав та інтересів, що є підставою для відмови в задоволенні заявлених позовних вимог.
Підстави для здійснення розподілу судових витрат відсутні.
З огляду на викладене вище та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
В задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРСЛАВТЕРМ" до Виконавчого комітету Слов`янської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення від 23.09.2020 № 1145 "Про надання дозволу на перехід окремих закладів освіти з опалення за допомогою альтернативних джерел енергії до системи (мереж)", - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду або якщо справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Згідно з пп. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Повний текст рішення складений та підписаний 01.03.2021.
Відомості про сторін:
позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю УКРСЛАВТЕРМ - код ЄДРПОУ 40138141, адреса: 84313, Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Орджонікідзе, буд. 1-а;
відповідач: Виконавчий комітет Слов`янської міської ради - код ЄДРПОУ 33112931, адреса: 84122, Донецька обл., м. Слов`янськ, пл. Жовтневої Революції (Соборна), буд. 2.
Суддя А.С. Михайлик
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2021 |
Оприлюднено | 05.03.2021 |
Номер документу | 95271895 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Михайлик А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні