Рішення
від 09.03.2021 по справі 200/10607/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 березня 2021 р. Справа№200/10607/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Аканова О.О., розглянувши за правилами загального позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) до Ясинуватського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (місцезнаходження: 86020, Донецька область, Ясинуватський район, смт.Очеретине, м-н. Гідросотроітелів, буд.12, код ЄДРПОУ 37544393) про

визнання протиправними дій щодо незарахування до страхового стажу періодів роботи в колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області з 21 жовтня 1983 по 31 грудня 1998 при призначенні пенсії за віком;

зобов`язання повторно розглянути заяву про призначення пенсії за віком та зарахувати до страхового стажу періоди роботи колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області з 21 жовтня 1983 по 31 грудня 1998 та здійснити перерахунок призначеної пенсії за віком, з урахуванням врахованого стажу, з дня звернення, тобто з 05 червня 2020 року,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з вищезазначеним позовом.

Позовні вимоги вмотивовані тим, що позивач 05 червня 2020 звернувся до відповідача з заявою про призначення пенсії відповідно до Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування . 12.06.2020 відповідач листом №0569-03-8/285 повідомив про те, що у зв`язку з порушенням вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників №58 від 29.07.1993 до його трудового стажу не зараховано періоди роботи з 03.06.1982 по 09.08.1982 та з 21.10.1983 по 31.12.1998 року. Також повідомлено про те, що зарахування щодо періодів роботи до страхового стажу буде можливо після надання уточнюючих довідок.

Позивач вважає неправомірним дії відповідача про відмову в зарахуванні вказаних періодів до страхового стажу роботи, просив задовольнити позов.

Відповідачем до суду надано відзив на позовну заяву, обґрунтований тим, що управління листом від 12.06.2020 повідомило позивача про призначення пенсії за віком та не зарахування до страхового стажу періоду роботи з 03.06.1982 по 09.08.1982 у зв`язку з виправленням в записі дати прийняття на роботу, що не завірене печаткою підприємства та з 21.10.1983 по 31.12.1998 у зв`язку з відсутністю запису про реорганізацію колгоспу Расвет в КСП Расвет та невідповідністю печатки на встановлених та фактично відпрацьованих трудоднях, посиланням на Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників. Просили відмовити в задоволенні позову.

Ухвалою суду від 16 листопада 2020 року відкрито провадження у справі; розгляд справи проводити в порядку спрощеного позовного провадження; призначено судове засідання на 14 грудня 2020 року о 08:45 год.

Ухвалою суду від 14 грудня 2020 року відкладено розгляд справи на 12 січня 2021 року о 09:45 год.

Ухвалою суду від 12 січня 2021 року розгляд справи вирішено здійснювати в порядку загального позовного провадження; продовжено підготовче засідання на тридцять днів з ініціативи суду; призначено підготовче засідання на 09 лютого 2021 року о 10:45 год.

Ухвалою суду від 09 лютого 2021 року закрито підготовче провадження по адміністративній справі; призначено судовий розгляд по суті на 09:15 год. 09 березня 2021року.

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд встановив наступне.

Позивач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є громадянином України згідно паспорту НОМЕР_2 , виданому Ясинуватським РВ УМВС України в Донецькій області 11 травня 2000 року, зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 .

05.06.2020 позивач звернувся до відповідача з заявою за призначенням/перерахунком пенсії.

Листом відповідача від 12.06.2020 за №0569-03-8/285 позивачу повідомлено, що згідно заяви позивача від 05.06.2020 №390 було призначено пенсію за віком. Зазначено, що у зв`язку з зпорушенням вимог інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників №58 від 29.07.1993, до страхового стажу не зараховано періоди роботи: з 03.06.1982 по 09.08.1982 у зв`язку з виправленням в записі дати прийняття на роботу, що не завірене печаткою підприємства; з 21.10.1983 по 31.12.1998 у зв`язку з відсутністю запису про реорганізацію колгоспу Расвет в КСП Расвет та невідповідністю печатки на встановлених та фактично відпрацьованих трудоднях.

Як вбачається з трудової книжки НОМЕР_3 позивач:

03.06.1982 прийнятий вантажником кірпіча (нак.№37-к від 01.06.82);

09.08.1982 звільнений за власним бажанням (нак.57-к від 09.08.82);

Як вбачається з трудової книжки НОМЕР_4 позивач:

21.10.1983 прийнятий в члени колгоспу Расвет Ясинуватського району Донецької області (нак.№9 від 17.10.83);

21.02.2000 звільнений в зв`язку з реорганізацією КСП Расвет з переводом на СТОВ Світанок ст.36 п.5 КЗпП України (нак.№06 від 29.02.2000).

В матеріалах справи містяться індивідуальні відомості про застраховану особу форма ОК-5 з відомостями про суми заробітку для нарахування пенсії за звітні періоди 1999, 2000 страхувальниками: колективне сільськогосподарське підприємство Расвет (код ЄДРПОУ 00695686), сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю Світанок (код ЄДРПОУ 30705807).

Суд, перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, приходить до наступного висновку.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Правовідносини, що виникають у сфері пенсійного забезпечення громадян, регулюються Законом України від 05 листопада 1991 року № 1788-ХІІ "Про пенсійне забезпечення" (далі - Закон № 1788-ХІІ) та Законом України від 09 липня 2003 року № 1058-ІV "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" (далі - Закону № 1058-ІV).

У розумінні приписів статті 1 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" Підприємство страхувальник, а позивач застрахована особа.

Приписами частини 1 статті 24 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" встановлено, що страховий стаж період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Отже, трудовий стаж стає страховим виключно за умови сплати страхових внесків.

У даному випадку обов`язок їх утримання і сплати покладався на підприємство, що встановлено приписами частини 1 статті 14 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Спірним питанням даної справи є саме не зарахуванням страхового стажу, у зв`язку із тим, що записи у трудовій книжці на думку відповідача не відповідають вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівника.

Згідно ст. 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" встановлено, що основним документом, який підтверджує стаж роботи, є трудова книжка, а порядок підтвердження наявного трудового стажу за відсутності останньої або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України, який затвердив постановою від 12 серпня 1993 року № 637 Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.

Постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637 затверджено Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.

Пунктом 1 цього Порядку передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.

Пунктом 3 Порядку за відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Зважаючи на викладене, у разі відсутності відповідних записів у трудовій книжці, особа має право подати до органів пенсійного фонду довідку, що містить інформацію на підтвердження загального страхового стажу.

Згідно п. 18 вказаного Порядку за відсутності документів, про наявний стаж роботи і неможливістю одержання їх внаслідок ліквідації підприємства, установи, організації або відсутності архівних даних з інших причин, ніж ті, які зазначені в п. 17 цього Порядку, трудовий стаж установлюється на підставі показань неменше двох свідків, які знають заявника по спільній роботі на одному підприємстві, в установі, організації (в тому числі колгоспі) або в одній системі і мали документи про свою роботу за час, стосовно якого вони підтверджують роботу заявника.

Згідно записів трудової книжки позивач працював у колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області, що підтверджується записами трудової книжки.

В той же час, суд вказує на те, що на сьогоднішній день неможливо підтвердити первинними документами факт роботи позивача у колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області.

Згідно п. 3 ст. 44 Закону України "Про загальнообов`якове державне пенсійне страхування", позивачем було направлено листа до архівного відділу Ясинуватської райдержадміністрації для отримання довідки про періоди роботи в колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області. На що було отримано відповідь про призупинення діяльності з використанням архівних документів з січня 2015 року та неможливість надання вищезазначеної довідки у зв`язку з тим, що всі документи залишились у м. Ясинувата, що тимчасово непідконтрольне органам державної влади України.

Законами України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" та "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях" визначено порядок регулювання правочинів та реалізації прав суб`єктів, названих Законів, з урахуванням необхідних змін на тимчасово окуповані території України у Донецькій та Луганській областях. Так, ч. 1 ст. 9 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" передбачено, що державні органи та органи місцевого самоврядування, утворені відповідно до Конституції та Законів України, їх посадові та службові особи на тимчасово окупованій території діють лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. При цьому згідно ч. 2 ст. 9 цього Закону будь-які органи, їх посадові та службові особи на тимчасово окупованій території та їх діяльність вважаються незаконними, якщо ці органи або особи створені, обрані чи призначені у порядку, не передбаченому законом. Відповідно ч. 3 ст. 9 зазначеного Закону також передбачено, що будь-який акт (рішення, документ), виданий органами та/або особами, передбаченими частиною другою цієї статті, є недійсним і не створює правових наслідків.

Відповідно до ст. 24 Конституції України, громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є, зокрема, захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових та службових осіб.

Згідно із частиною другою статті 20 Закону № 1058-IV обчислення страхових внесків застрахованих осіб, зазначених у пунктах 1, 2, 5 - 7, 9, 10, 12, 15, 17 і 18 статті 11 цього Закону, здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), грошового забезпечення, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Як передбачено частинами четвертою - шостою, дев`ятою, десятою статті 20 Закону № 1058-IV, сплата страхових внесків здійснюється виключно в грошовій формі шляхом внесення відповідних сум страхових внесків до солідарної системи на банківські рахунки виконавчих органів Пенсійного фонду, а сум страхових внесків до накопичувальної системи пенсійного страхування - на банківський рахунок Накопичувального фонду або на банківський рахунок обраного застрахованою особою недержавного пенсійного фонду - суб`єкта другого рівня системи пенсійного забезпечення. Страхові внески сплачуються страхувальниками шляхом перерахування безготівкових сум з їх банківських рахунків. Страхувальники зобов`язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду. Базовим звітним періодом є: для страхувальників, зазначених у пунктах 1, 2, 4 статті 14 цього Закону, - календарний місяць. Днем сплати страхових внесків вважається: у разі перерахування сум страхових внесків у безготівковій формі з банківського рахунку страхувальника на банківський рахунок органу Пенсійного фонду - день списання установою банку, органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з банківського (спеціального реєстраційного) рахунку страхувальника незалежно від часу її зарахування на банківський рахунок органу Пенсійного фонду. Якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Системний аналіз вказаних вище правових норм дає підстави дійти висновку про те, що до страхового стажу зараховується період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески.

Суд зазначає, що відповідачем не надано доказів, щодо несплати позивачем страхових внесків.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог Закону України "Про пенсійне забезпечення" за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.

Згідно ст. 56 Закону України "Про пенсійне забезпечення", до стажу роботи зараховується робота, виконувана на підставі трудового договору на підприємствах, в установах, організаціях і кооперативах, незалежно від використовуваних форм власності та господарювання, а також на підставі членства в колгоспах та інших кооперативах, незалежно від характеру й тривалості роботи і тривалості перерв. При обчисленні стажу роботи в колгоспі за період після 1965 року, якщо член колгоспу не виконував без поважних причин встановленого мінімуму трудової участі в громадському господарстві, враховується час роботи за фактичною тривалістю. До стажу роботи зараховується також: будь-яка інша робота, на якій працівник підлягав державному соціальному страхуванню, або за умови сплати страхових внесків, період одержання допомоги по безробіттю, а також робота в`язнів і робота за угодами цивільно-правового характеру за умови сплати страхових внесків; творча діяльність осіб, передбачених пунктом "в" статті 3 цього Закону. При цьому творча діяльність членів Спілки письменників України, Спілки художників України, Спілки композиторів України, Спілки кінематографістів України, Спілки театральних діячів України, інших творчих працівників, які не є членами творчих спілок, але об`єднані відповідними професійними комітетами, до введення в дію цього Закону зараховується в стаж роботи незалежно від сплати страхових внесків. У цих випадках стаж творчої діяльності встановлюється секретаріатами правлінь творчих спілок республіки починаючи з дня опублікування або першого публічного виконання чи публічного показу твору даного автора; військова служба та перебування в партизанських загонах і з`єднаннях, служба в органах державної безпеки, внутрішніх справ та Національної поліції, незалежно від місця проходження служби; служба у воєнізованій охороні, в органах спеціального зв`язку і в гірничорятувальних частинах, незалежно від відомчої підпорядкованості та наявності спеціального або військового звання; навчання у вищих і середніх спеціальних навчальних закладах, в училищах і на курсах по підготовці кадрів, підвищенню кваліфікації та перекваліфікації, в аспірантурі, докторантурі і клінічній ординатурі; тимчасова непрацездатність, що почалася у період роботи; час догляду за інвалідом I групи або дитиною-інвалідом віком до 16 років, а також за пенсіонером, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду; час догляду непрацюючої матері за малолітніми дітьми, але не довше ніж до досягнення кожною дитиною 3-річного віку; період проживання дружин осіб офіцерського складу, прапорщиків, мічманів і військовослужбовців надстрокової служби з чоловіками в місцевостях, де була відсутня можливість їх працевлаштування за спеціальністю, але не більше 10 років.

Крім того, суд також зазначає що позивач не може нести відповідальність за будь які порушення Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників та інструкції про порядок ведення трудових книжок колгоспника, при заповнюванні трудової книжки працедавцем.

Відповідно до статті 13 "Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод", ратифікованої Україною Законом № 475/97-ВР від 17.07.1997, кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Обираючи спосіб захисту порушеного права, суд зважує на його ефективність з точки зору статті 13 "Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод" та враховує положення "Рекомендації Комітету Міністрів Ради Європи № R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень", прийняті Комітетом Міністрів 11.03.1980 року, а саме суд не може підміняти державний орган рішення якого оскаржується, приймати замість рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, та давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції такого суб`єкта владних повноважень, оскільки такі дії виходять за межі визначених йому повноважень законодавцем.

Разом з тим, пунктом 4 частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що адміністративний позов може містити вимоги про зобов`язання відповідача - суб`єкта владних повноважень вчинити певні дії.

Конституційний Суд України в рішенні від 30.01.2003 року № 3-рп/2003 зазначив, що правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах при цьому, під ефективним засобом (способом) необхідно розуміти такий спосіб, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти рішення про зобов`язання відповідача вчинити певні дії.

Отже, суд наділений повноваженнями щодо зобов`язання відповідача прийняти (вчинити) певні дії, і це прямо вбачається з пункту 4 частини 1 статті 5 та пункту 4 частини 2 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України.

Таким чином, суд дійшов до висновку, що з метою ефективного захисту прав позивача та керуючись ч.2 ст.9 КАС України необхідно визнати протиправним та скасувати рішення відповідача, викладене в листі від 12.06.2020 №0569-03-8/285 щодо незарахування стажу в призначенні пенсії за віком та зобов`язати повторно розглянути заяву позивача про призначення пенсії №390 від 05.06.2020 з зарахуванням до страхового стажу періодів роботи колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області з 21 жовтня 1983 по 31 грудня 1998 та здійснити перерахунок пенсії з 05 червня 2020 року, з урахуванням висновків суду.

Щодо позовних вимог позивача про протиправними дій щодо не зарахування до страхового стажу періодів роботи в колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області з 21 жовтня 1983 по 31 грудня 1998 при призначенні пенсії за віком, суд зазначає, що спірне рішення відповідача скасовано і це є належних захистом прав та інтересів позивача, оскільки в данному випадку тількі рішення має значення для позивача, а дії відповідача жодних негативних наслідків для позивача не мають.

Такми чином позов підлягає частковому задоволенню.

При цьому, суд вважає, вищевказаний спосіб захисту достатнім, враховуючи обставини по справі.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Позивачем при подачі позову сплачено судовий збір в розмірі 840,80 грн. згідно квитанції від 10.11.2020 року.

Нормами частини 2 статті 133 КАС України встановлено, якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо сплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.

Згідно з положеннями частини 1 статті 139 КАС при задоволені позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрат, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки задоволено частково то судовий збір в розмірі 420,40 грн. підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача.

Керуючись статтями 32, 139, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) до Ясинуватського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (місцезнаходження: 86020, Донецька область, Ясинуватський район, смт.Очеретине, м-н. Гідросотроітелів, буд.12, код ЄДРПОУ 37544393) про визнання протиправними дій щодо незарахування до страхового стажу періодів роботи в колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області з 21 жовтня 1983 по 31 грудня 1998 при призначенні пенсії за віком; зобов`язання повторно розглянути заяву про призначення пенсії за віком та зарахувати до страхового стажу періоди роботи колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області з 21 жовтня 1983 по 31 грудня 1998 та здійснити перерахунок призначеної пенсії за віком, з урахуванням врахованого стажу, з дня звернення, тобто з 05 червня 2020 року- задовольнити частково.

Визнати протиправним рішення Ясинуватського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (місцезнаходження: 86020, Донецька область, Ясинуватський район, смт.Очеретине, м-н. Гідросотроітелів, буд.12, код ЄДРПОУ 37544393) від 12.03.2020, викладене в листі від 12.06.2020 №0569-03-8/285 щодо незарахування стажу в призначенні пенсії за віком ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ).

Зобов`язати Ясинуватське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (місцезнаходження: 86020, Донецька область, Ясинуватський район, смт.Очеретине, м-н. Гідросотроітелів, буд.12, код ЄДРПОУ 37544393) повторно розглянути заяву ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) про призначення пенсії заяву №390 від 05.06.2020 з зарахуванням до страхового стажу періодів роботи колгоспі "Расвет", колективному сільськогосподарському підприємстві "Расвет" Ясинуватського району Донецької області з 21 жовтня 1983 по 31 грудня 1998 та здійснити перерахунок пенсії з 05 червня 2020 року, з урахуванням висновків суду.

В іншій частині позову - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Ясинуватського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (місцезнаходження: 86020, Донецька область, Ясинуватський район, смт.Очеретине, м-н. Гідросотроітелів, буд.12, код ЄДРПОУ 37544393) на користь ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) судовий збір в розмірі 420,40 грн.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.О. Аканов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.03.2021
Оприлюднено10.03.2021
Номер документу95373771
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/10607/20-а

Ухвала від 07.06.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 21.04.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 09.03.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 09.02.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 12.01.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 14.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 16.11.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні