Ухвала
від 09.03.2021 по справі 464/1082/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №464/1082/21

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

09 березня 2021 року м. Львів

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Карп`як Оксана Орестівна перевіривши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Львівської міської ради про зобов"язання вчинити дії,-

в с т а н о в и в:

ОСОБА_1 звернувся до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним адміністративним позовом, в якому просить:

Визнати протиправною бездіяльність Виконавчого Комітету Львівської міської ради в питанні не скасування рішення загальних зборів Житлово - будівельного кооперативу № 172;

Зобов`язати Виконавчий Комітет Львівської міської ради скасувати рішення загальних зборів Житлово - будівельного кооперативу № 172 про прийом у члени ЖБК № 172 ОСОБА_2 та закріплення за ним 2-х кімнатної квартири АДРЕСА_1 , із всіма вигодами, на першому поверсі, житлова площа 21,69 кв.м., загальна площа 43,88 кв.м., і передача йому всього паю, який належав його матері ОСОБА_3 , та взяти від ОСОБА_2 , зобов`язання на погашення залишкової позики (м. Львів, вул. Гната Хоткевича, буд.№56, ідентифікаційний код юридичної особи: 36152254), оформлене протоколами № 16 від 21 лютого 1992 року.

Ухвалою Сихівського районного суду м. Львова від 15 лютого 2021 року матеріали справи передано для розгляду за підсудністю до Львівського окружного адміністративного суду.

Відповідно до вимог статті 31 Кодексу адміністративного судочинства України та за результатами автоматизованого розподілу справ між суддями, адміністративну справу № П/464/1082/21 передано на розгляд головуючому судді Львівського окружного адміністративного суду Карп`як О.О.

Вивчивши позовну заяву, суд вважає, що вона не відповідає вимогам ст.ст.160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі по тексту - КАС України), а тому повинна бути залишена без руху для усунення недоліків, виходячи з наступного. Частиною 3 ст. 161 КАС України визначено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Як установлено частиною першою статті 3 Закону України Про судовий збір від 08 липня 2011 року № 3674-VІ судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Відповідно до частин першої, другої статті 9 цього ж Закону судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

Таким чином, вирішуючи заяву позивача про повернення судового збору суд має перевірити зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України у цій справі.

Позивач ОСОБА_1 за подання до Сихівського районного суду м. Львова даної позовної заяви сплатив судовий збір у сумі 840,00 грн, що підтверджується квитанцією № 0.0.1935865839.1 від 10 грудня 2020 року (а.с.2).

Разом з тим, квитанція про сплату судового збору у сумі 840, 80 грн № 0.0.1935865839.1 від 10 грудня 2020 року додавалася до позовної заяви у справі № 464/1082/21 і у суду відсутня інформація про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України по даній квитанції у цій справі, що підтверджується супровідним листом Сихівського районного суду м. Львова.

З огляду на зазначене, вказана квитанція № 0.0.1935865839.1 від 10 грудня 2020 року не є належним доказом сплати судового збору за подання до адміністративного суду позовної заяви у цій справі.

Саме суд повинен перевірити, що платіжне доручення на безготівкове перерахування судового збору, квитанція установи банку про прийняття платежу готівкою, тощо, які додаються до позовної заяви (заяви, скарги), містять відомості про те, за яку саме позовну заяву (заяву, скаргу, дію) сплачується судовий збір.

Оскільки законодавством не встановлено певного порядку проставлення на розрахункових документах на переказ коштів відмітки про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України, то суди, виконуючи наведені вище вимоги закону, повинні перевіряти таке зарахування, використовуючи способи, передбачені законодавством, зокрема в разі необхідності отримувати таку інформацію з Державної казначейської служби України, що забезпечує казначейське обслуговування цього фонду.

Таким чином обов`язок перевірки факту зарахування судового збору покладається на суд.

За таких обставин, враховуючи наведене позивачу слід надати суду докази зарахування судового збору згідно квитанції № 0.0.1935865839.1 від 10 грудня 2020 року на підтвердження сплати судового збору на суму 840, 80 грн., до спеціального фонду Державного бюджету України (напр., довідку територіального органу Державної казначейської служби) або новий документ про сплату судового збору.

Частиною десятою статті 169 КАС України визначено, що заяви, скарги, клопотання, визначені цим Кодексом, за подання яких передбачено сплату судового збору, залишаються судом без руху також у випадку, якщо на момент відкриття провадження за відповідною заявою, скаргою, клопотанням суд виявить, що відповідна сума судового збору не зарахована до спеціального фонду Державного бюджету України.

Крім того, згідно положень п.9 ч.5 ст. 160 КАС України у позовній заяві зазначається зокрема у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача.

Разом з тим, зі змісту позову вбачається, що позивачем не викладено обставин, якими він обґрунтовує свої позовні вимоги щодо порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення.

З врахуванням того, що позивачем не виконано вимог ст. 161 КАС України, позовну заяву слід залишити без руху та надати строк позивачу для усунення вищевказаного недоліку.

Керуючись ст.ст.160,161,169,171, 248, 256 КАС України, суддя, -

ухвалив :

1. Позовну заяву - залишити без руху.

2 Позивачу усунути недоліки позовної заяви у строк, що не перевищує десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху; подати до канцелярії суду чи надіслати на адресу суду (79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2) документи, заяви, клопотання, вказані у мотивувальній частині ухвали суду.

Копію ухвали невідкладно направити позивачу.

У випадку невиконання вимог ухвали по усуненню недоліків позовної заяви у визначений термін, така буде вважатись неподаною та повернута позивачеві відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.

Ухвала в апеляційному порядку окремо не оскаржується.

Суддя Карп`як Оксана Орестівна

Дата ухвалення рішення09.03.2021
Оприлюднено10.03.2021

Судовий реєстр по справі —464/1082/21

Рішення від 21.10.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 21.10.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 05.04.2021

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Теслюк Д. Ю.

Ухвала від 05.04.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 15.02.2021

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Теслюк Д. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні