Справа № 611/146/21
Провадження № 1-кс/611/28/21
У Х В А Л А
04 березня 2021 слідчий суддя Барвінківського районного суду Харківської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні погоджене начальником Барвінківського відділу Лозівської місцевої прокуратури Харківської області ОСОБА_3 клопотання заступника начальника ВП начальника СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до документів,
В С Т А Н О В И В:
03 березня 2021 року до провадження слідчого судді Барвінківського районного суду Харківської області ОСОБА_1 надійшло клопотання заступника начальника ВП начальника СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 , погоджене начальником Барвінківського відділу Лозівської місцевої прокуратури Харківської області ОСОБА_3 , про надання дозволу на здійснення тимчасового доступу до оригіналів документів, які знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .
В обґрунтування зазначеного клопотання слідчий посилається на те, що 18 лютого 2021 року Лозівською місцевою прокуратурою Харківської області виявлений факт заволодіння бюджетними коштами під час проведення капітального ремонту системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .
Відомості про вчинене кримінальне правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021221380000030 від 18 лютого 2021 року.
Слідчий зазначив, що 15 жовтня 2020 року ІНФОРМАЦІЯ_1 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-15-005924-a щодо проведення робіт з капітального ремонту системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , очікуваною вартістю 5 920 000,00 грн.
17 листопада 2020 року з переможцем торгів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_5 , - укладено договір №1-17/11ТКР про закупівлю робіт на загальну суму 5 841 264,00 грн.
Пунктом 2.1. договору встановлено строк виконання робіт 31 грудня 2020 року. У грудні 2020 року сторонами складено та підписано 4 акти приймання виконаних будівельних робіт, які стали підставою для перерахування грошових коштів підряднику.
Пунктом 1.2 договору передбачено, що склад та обсяги робіт по об`єкту, що доручаються до виконання Генеральному підряднику, визначені проєктно-кошторисною документацію, договірною ціною та календарним графіком виконання робіт, які є невід`ємною частиною даного договору.
Згідно п. 2.1 вказаного договору строк (термін) виконання робіт сторони узгодили до 31 грудня 2020 року.
Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по об`єкту (форми КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по об`єкту (форми КБ-3) згідно фактично виконаних робіт по об`єкту (п. 4.1 договору).
Згідно даних інформаційного ресурсу ІНФОРМАЦІЯ_4 11 грудня 2020 року замовником на виконання умов вказаного договору на рахунок генерального підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перераховано кошти у сумі 26 289,20 грн. та 236 602,80 грн.; 17 грудня 2020 року замовником на виконання умов вказаного договору на рахунок генерального підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перераховано кошти у сумі 3 503 569,70 грн. та 360 075,30 грн.; 24 грудня 2020 року замовником на виконання умов вказаного договору на рахунок генерального підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перераховано кошти у сумі 82 311,20 грн., 118 449,30 грн., 803 151,70 грн та 740 814,80 грн.
Станом на 18 лютого 2021 року роботи по договору № 1-17/11ТКР виконані не в повному обсязі, однак акти приймання виконаних будівельних робіт підписані та затверджені, а бюджетні кошти перераховані на рахунки підрядної організації, тобто в діях невстановлених осіб вбачається привласнення грошових коштів шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем.
Документи, до яких необхідно отримати тимчасовий доступ, а саме: договір про закупівлю робіт №1-17/11ТКР від 15.12.2020 по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; платіжних доручень щодо оплати робіт за договором № 1-17/11ТКР від 11,17 та 24 грудня 2020 по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 », укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; тендерної документації по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »; договорів з додатками щодо авторського та технічного нагляду по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », укладених між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; платіжних доручень щодо оплати за виконання технічного та авторського нагляду; актів приймання виконаних будівельних робіт по вказаному об`єкту (форми КБ-2в) з додатками; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по вказаному об`єкту (форми КБ-3); локальних кошторисів на ремонтні (будівельні) роботи; відомостей ресурсів (форми 5а); розрахунків загальновиробничих витрат до актів; розрахунків кошторисного прибутку; розрахунків на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; виконавчих схем; видаткових, товарно-транспортних та податкових накладних; рахунки-фактури; актів підтвердження виконаних робіт; накладних, бухгалтерських довідок та інших документів, що підтверджують вартість товарів (послуг) включених до актів; актів прийому-передачі товарів (послуг); касових та платіжних документів, в тому числі платіжних доручень, банківських виписок; актів звірок взаєморозрахунків; листувань, в тому числі щодо погодження залучення на роботи субпідрядників; сертифікатів на поставлені товари; журналів реєстрації договорів; протокольних рішень; документів аналітичного бухгалтерського та податкового обліку (журнали-ордери, оборотно - сальдові відомості) та інших, в яких відображені взаємовідносини (реалізація, придбання товарів (послуг), проведення оплати, заборгованість тощо); проєктно-кошторисної документації зі змінами, коригуваннями, доповненнями та додатками, а також документів, які стали підставою для її складання, експертизи, погодження та затвердження проєкту, відомостей матеріальних ресурсів.
Сторона кримінального провадження, яка подала клопотання заступник начальника ВП начальник СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 надав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі, в зв`язку з проведенням невідкладних слідчих дій, що слідчий суддя вважає за можливе.
Особа, у володінні якої знаходяться документи, про розгляд клопотання не повідомлялась відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України під час розгляду клопотання фіксування процесуальної дії за допомогою технічних засобів в судовому засіданні не здійснювалось.
Відповідно до ч. 1 ст. 108 КПК України фіксація процесуальної дії під час розгляду клопотання слідчим суддею здійснювалась шляхом ведення журналу судового засідання.
Частина 7 ст. 163 КПК України встановлює, що слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою, або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Частина 7 ст. 163 КПК України встановлює, що слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Наведені вище обставини слідчим у судовому засіданні доведені, слідчий суддя погоджується, що на здійснення тимчасового доступу до документів, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 ., а саме: договору про закупівлю робіт №1-17/11ТКР від 15.12.2020 по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; платіжних доручень щодо оплати робіт за договором № 1-17/11ТКР від 11,17 та 24 грудня 2020 по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; тендерної документації по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 , укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договорів з додатками щодо авторського та технічного нагляду по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 , укладених між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; платіжних доручень щодо оплати за виконання технічного та авторського нагляду; актів приймання виконаних будівельних робіт по вказаному об`єкту (форми КБ-2в) з додатками; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по вказаному об`єкту (форми КБ-3); локальних кошторисів на ремонтні (будівельні) роботи; відомостей ресурсів (форми 5а); розрахунків загальновиробничих витрат до актів; розрахунків кошторисного прибутку; розрахунків на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; виконавчих схем; видаткових, товарно-транспортних та податкових накладних; рахунків-фактури; актів підтвердження виконаних робіт; накладних, бухгалтерських довідок та інших документів, що підтверджують вартість товарів (послуг) включених до актів; актів прийому-передачі товарів (послуг); касових та платіжних документів, в тому числі платіжних доручень, банківських виписок; актів звірок взаєморозрахунків; листувань, в тому числі щодо погодження залучення на роботи субпідрядників; сертифікатів на поставлені товари; журналів реєстрації договорів; протокольних рішень; документів аналітичного бухгалтерського та податкового обліку (журнали-ордери, оборотно - сальдові відомості) та інших, в яких відображені взаємовідносини (реалізація, придбання товарів (послуг), проведення оплати, заборгованість тощо); проектно-кошторисної документації зі змінами, коригуваннями, доповненнями та додатками, а також документів, які стали підставою для її складання, експертизи, погодження та затвердження проєкту, відомостей матеріальних ресурсів.
Зазначена вище інформація сама по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Слідчий суддя, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, дійшов висновку про наявність підстав для надання тимчасового доступу до відомостей з можливістю вилучення їх оригіналів.
За таких обставин, керуючись ст.ст. 162,163,164,166 КПК України, слідчий суддя
У Х В А Л И В:
Клопотання заступниканачальника ВП начальникаСВ БарвінківськогоВП БалаклійськогоВП ГУНП вХарківській області ОСОБА_4 по кримінальномупровадженню №42021221380000030 від 18 лютого 2021 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого за ч.3 ст 191 КК України, про надання тимчасового доступу на отримання відомостей, які можуть становити конфіденційну інформацію, в тому числі таку, що містить комерційну таємницю.
Надати дозвіл заступнику начальника ВП начальнику СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 , заступнику начальника СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_6 , слідчій СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_7 , слідчому СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_8 , здійснити тимчасовий доступ до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: договору про закупівлю робіт №1-17/11ТКР від 15.12.2020 по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; платіжних доручень щодо оплати робіт за договором № 1-17/11ТКР від 11,17 та 24 грудня 2020 по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 », укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; тендерної документації по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »; договорів з додатками щодо авторського та технічного нагляду по об`єкту «Капітальний ремонт системи опалення та вентиляції ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », укладених між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; платіжних доручень щодо оплати за виконання технічного та авторського нагляду; актів приймання виконаних будівельних робіт по вказаному об`єкту (форми КБ-2в) з додатками; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по вказаному об`єкту (форми КБ-3); локальних кошторисів на ремонтні (будівельні) роботи; відомостей ресурсів (форми 5а); розрахунків загальновиробничих витрат до актів; розрахунків кошторисного прибутку; розрахунків на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; виконавчих схем; видаткових, товарно-транспортних та податкових накладних; рахунки-фактури; актів підтвердження виконаних робіт; накладних, бухгалтерських довідок та інших документів, що підтверджують вартість товарів (послуг) включених до актів; актів прийому-передачі товарів (послуг); касових та платіжних документів, в тому числі платіжних доручень, банківських виписок; актів звірок взаєморозрахунків; листувань, в тому числі щодо погодження залучення на роботи субпідрядників; сертифікатів на поставлені товари; журналів реєстрації договорів; протокольних рішень; документів аналітичного бухгалтерського та податкового обліку (журнали-ордери, оборотно - сальдові відомості) та інших, в яких відображені взаємовідносини (реалізація, придбання товарів (послуг), проведення оплати, заборгованість тощо); проєктно-кошторисної документації зі змінами, коригуваннями, доповненнями та додатками, а також документів, які стали підставою для її складання, експертизи, погодження та затвердження проєкту, відомостей матеріальних ресурсів.
Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який рахувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Барвінківський районний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 04.03.2021 |
Оприлюднено | 17.05.2024 |
Номер документу | 95383742 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Барвінківський районний суд Харківської області
Коптєв Ю. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні