Постанова
від 27.04.2010 по справі 2-а-1176/10/0270
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

м. Вінниця,    вул. Островського, 14

тел/факс (0432) 55-15-10, 55-15-15, e-mail: inbox@adm.vn.court.gov.ua


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ  

27 квітня 2010 р.           Справа № 2-а-1176/10/0270

Вінницький окружний адміністративний суд в складі

Головуючого судді Федчука Віталія Володимировича,

при секретарі судового засідання:   Афанасьєвій Зінаїді Володимирівні  

за участю представників сторін:

позивача      :   Мельник Віталій Володимирович - представник на підставі доручення;

відповідача :   не з'явився;

прокурора   :   Сувалов Валерій Олександрович

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи

за позовом: Жмеринського міжрайонного прокурора в інтересах держави та органу державної влади, який уособлює - Міністерство праці та соціальної політики, яке представляє Жмеринський міськрайонний центр зайнятості    

до:   приватного підприємства "Кармалюківський аграрій"  

про: стягнення заборгованості по сплаті страхових внесків в сумі 1433 грн. 22 коп.

ВСТАНОВИВ:

Жмеринським міжрайонним прокурором в інтересах держави та органу державної влади, який уособлює - Міністерство праці та соціальної політики, яке представляє Жмеринський міськрайонний центр зайнятості заявлено позов до приватного підприємства "Кармалюківський аграрій" про стягнення заборгованості по сплаті страхових внесків в сумі 1433 грн.

Позов мотивовано тим, що за відповідачем рахується заборгованість зі сплати страхових внесків до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в розмірі 5250 грн. 85 коп. 05.01.2010 року Вінницьким окружним адміністративним судом було прийнято постанову про стягнення з приватного підприємства "Кармалюківський аграрій" 3817 грн. 63 коп. заборгованості по сплаті страхових внесків, отже станом на момент звернення до суду заборгованість відповідача складає 5250,85 грн. - 3817,63 грн. = 1433,22 грн. Оскільки кошти останнім станом на час подачі позовної заяви до суду в добровільному порядку не сплачені, Жмеринський міжрайонний прокурор в інтересах держави та органу державної влади, який уособлює - Міністерство праці та соціальної політики, яке представляє Жмеринський міськрайонний центр зайнятості, керуючись ст. 60 КАС України, звернулась до Вінницького окружного адміністративного суду із зазначеними позовними вимогами.

Ухвалою суду від 23.03.2009 року провадження по даній адміністративній справі відкрито та призначено судове засідання.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав в повному обсязі та просив його задовольнити, обґрунтовуючи свої вимоги обставинами, що викладені в позовній заяві.

Прокурор також підтримав позовні вимоги.

Позиція відповідача щодо позову не відома, оскільки він  заперечень на позовну заяву не подав та повноважного представника у судове засідання не направив.  Про час і місце розгляду справи відповідача було повідомлено належним чином – на адресу суду повернулись повідомлення про вручення поштового повідомлення № 2312000002592 та № 2312000000034.

Представник позивача та прокурор висловили думку про можливість розгляду справи у відсутність відповідача. Суд, прийнявши до уваги думку представника позивача, вважає, що вжив всіх заходів для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду справи з його участю або участю повноважного його представника для реалізації їм прав судового захисту.

Оскільки можлива неявка в суд може бути підставою відкладення справи, а особа, що приймає участь в справі, може умисно не з'являтися в судове засідання, КАС України вводить презумпцію повідомлення і вручення судової повістки.

Відповідно до частини першої статті 122 КАС України адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше двох місяців з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим кодексом.

Таким чином, виходячи зі змісту статті 128 КАС України неявка уповноваженого представника відповідача не є перешкодою для розгляду справи протягом розумного строку, у зв’язку з чим справу розглянуто за наявними в ній матеріалами.

Заслухавши пояснення представника позивача та прокурора, розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши надані докази, судом встановлено наступне.

Відповідно до Закону України від 02.03.2000р. №1533-Ш "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (далі - Закон), всі роботодавці (підприємства, установи, організації та фізичні особи, які використовують найману працю) починаючи з 01.01.2001 року повинні сплачувати внески до Фонду  загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) за займаних працівників у порядку і в розмірах, передбачених цим Законом.

Відповідно до вищевказаного Закону Фонд є правонаступником державного фонду сприяння зайнятості населення, що ліквідується. При цьому, Постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. N955 "Про організаційні заходи щодо запровадження загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття" передбачено, що, у зв'язку з ліквідацією державного фонду сприяння зайнятості населення, з 1 січня 2001 р. кошти загальнообов'язкового державного соціального страхування  на   випадок  безробіття, а  також  суми, одержані внаслідок погашення заборгованості із збору на соціальне страхування на випадок безробіття та інших боргів до державного  фонду   сприяння   зайнятості   населення, зараховуються на рахунок Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Згідно зі ст. 12 Закону № 1533-Ш виконавчим органом Фонду є Виконавча дирекція Фонду, яка діє від імені Фонду та підзвітна йому в межах та порядку, передбачених статутом Фонду. Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості, які, зокрема, представляють інтереси Фонду в судових та інших органах.

Приватне підприємство "Кармалюківський аграрій" є платником страхових внесків до Фонду з 12.03.2007 року.

Відповідно розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 2009 рік (а.с. 6) заборгованість приватного підприємства "Кармалюківський аграрій" складає 5250 грн. 85 коп.

05.01.2010 року Вінницьким окружним адміністративним судом винесено постанову про стягнення з відповідача заборгованості по сплаті страхових внесків в сумі 3817 грн. 63 коп.

Тобто станом на момент звернення до суду заборгованість відповідача складає 1433 грн. 22 коп.

Однак, станом на час подачі позовної заяви до суду кошти відповідачем не були сплачені, а тому Жмеринський міжрайонний прокурор в інтересах держави та органу державної влади, який уособлює - Міністерство праці та соціальної політики, яке представляє Жмеринський міськрайонний центр зайнятості  звернувся до Вінницького окружного адміністративного суду із зазначеними позовними вимогами. Під час провадження у справі судом встановлена наявність права прокурора на звернення з даним позовом до суду, оскільки спори, що виникають із правовідносин за Законом      № 1533-Ш, вирішуються в судовому порядку.

Водночас, пунктом 2 статті 121 Конституції України на прокуратуру України покладено представництво інтересів держави в суді у випадках, визначених законом. Згідно ст. 60 КАС України прокурор може здійснювати в суді представництво інтересів держави на будь-якій стадії адміністративного процесу.

В силу вимог ч. 2 ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру" № 1789-XII від 05.11.1991 року підставою до реалізації прокурором визначених Конституцією України повноважень, є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.

Враховуючи викладене, суд погоджується із позицією прокурора, що бездіяльність  ПП "Кармалюківський аграрій", яка полягає в утриманні від вчасної сплати страхових внесків на випадок безробіття зачіпає інтереси держави, оскільки перешкоджає поповненню накопичувального фонду, за рахунок якого виплачується виплата допомоги на випадок безробіття.

Відповідно до  ст. ст. 11, 71  Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення,  а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному,  повному та об‘єктивному дослідженні.

Враховуючи, що на день розгляду справи відповідач доказів в спростування позовних вимог  не  надав, кошти не сплатив,  суд  дійшов  висновку,  що  позов  є  обґрунтованим,  а  тому  підлягає задоволенню.

Виходячи з положень ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах,  в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються.  

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257  КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з приватного підприємства "Кармалюківський аграрій"                                        (вул. Слободецька, с. Кармалюкове, Жмеринський район, Вінницька область, 23120;               р/р 260044013227824 в АТ "ОТП банк", МФО 300528, код ЄДРПОУ 34744745) на користь Жмеринського міськрайонного центру зайнятості (вул. Урицького, 19,              м. Жмеринка, Вінницька область, 23100; р/р 37170301900006 в УДК у Вінницькій області, МФО 802015, код 34701261) кошти в сумі 1433 грн. 22 коп. (тисяча чотириста тридцять три грн. 22 коп.), в тому числі: заборгованість по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в сумі 1433 грн. 22 коп., що виникла у четвертому кварталі 2009 року станом на 01.01.2010 року.

Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється  з  дня  отримання  нею  копії  постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови оформлено:   28.04.10  

Суддя                                       Федчук Віталій Володимирович

27.04.2010

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.04.2010
Оприлюднено22.10.2010
Номер документу9546618
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-1176/10/0270

Ухвала від 23.03.2010

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Федчук Віталій Володимирович

Постанова від 27.04.2010

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Федчук Віталій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні