Ухвала
від 10.03.2021 по справі 466/9604/20
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 466/9604/20

УХВАЛА

іменем України

«10» березня 2021 року м. Львів

Слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , розглянув клопотання старшого слідчого СВ відділу поліції №4 Львівського районного управління поліції ГУ НП У Львівській області ОСОБА_3 , яке погоджено заступником керівника Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Західного регіону ОСОБА_4 , про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020140400000025 від 22 липня 2020 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.15, ч.4 ст.190, ч.2 ст.364 КК України,

у с т а н о в и в :

09 березня 2021 року старший слідчий СВ відділу поліції №4 Львівського районного управління поліції ГУ НП У Львівській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, яке погоджено заступником керівника Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Західного регіону ОСОБА_4 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020140400000025 від 22 липня 2020 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.15, ч.4 ст.190, ч.2 ст.364 КК України.

В обґрунтування клопотання покликається на те, що слідчим відділом відділу поліції №4 Львівського районного управління поліції ГУНП у Львівській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020140400000025 від 22.07.2020 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 190, ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 відповідно до наказу квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова № 77 від 21.05.2012 призначений на посаду інженера проектно-кошторисної групи КЕВм. Львова на якій останній перебував до 29.07.2019.

Статтями 2, 14 Конституції України визначено, що суверенітет України поширюється на всю її територію. Територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Відповідно до ст. 13 Конституції України, земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п. 5 ст. 116 Конституції України Кабінет Міністрів України (надалі - КМУ) здійснює управління об`єктами державної власності відповідно до закону.

Законами України «Про управління об`єктами державної власності», «Про правовий режим майна у Збройних Силах України», «Про оборону України» встановлено, що повноваження в частині управління військовим майном здійснюється центральним органом виконавчої влади Міністерством оборони України (надалі - МОУ).

Крім цього, згідно з Положенням про МОУ, затвердженого постановою КМУ від 3 серпня 2006 року № 1080, МОУ відповідно до покладених на нього завдань має забезпечити використання земельних ділянок, виділених для потреб Збройних Сил.

Отже, МОУ, як центральний орган виконавчої влади, може приймати рішення стосовно земель оборони в межах прав, наданих користувачу (ст. 95 Земельного кодексу України).

Відповідно до ч. 5 ст. 20 Земельного кодексу України земельні ділянки, що належать до земель оборони використовуються виключно згідно із Законом України «Про використання земель оборони».

Статтею 1 Закону України «Про використання земель оборони» передбачено, що землями оборони визнаються землі, надані для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законів України.

Статтею 2 Закону України «Про використання земель оборони» встановлено, що військовим частинам для виконання покладених на них функцій та завдань земельні ділянки надаються у постійне користування відповідно до вимог Земельного кодексу України. Особливості надання земельних ділянок військовим частинам під військові та інші оборонні об`єкти визначаються Кабінету Міністрів України.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Земельного кодексу України та ст. 1 Закону України «Про використання земель оборони» землями оборони визнаються землі, надані для розміщення і постійної діяльності військових частин, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законодавства України.

Статтею 84 Земельного кодексу України визначено, що у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності, а п. 3 цієї статті встановлено, що до земель державної власності, які не можуть передаватись у комунальну та приватну власність, належить, зокрема, землі оборони, крім земельних ділянок під об`єктами соціально-культурного, виробничого та житлового призначення.

Відповідно до ст. 142 Земельного кодексу України прийняття рішення про добровільну відмову від права постійного користування земельною ділянкою здійснюється за заявою користувача. Згідно зі ст. 13 цього ж кодексу повноваження щодо розпорядження землями державної власності відноситься виключно до повноважень КМУ в межах, встановлених кодексом.

Згідно посадової інструкції інженера проектно-кошторисної групи КЕВ м. Львова, затвердженої 07.01.2016 виконуючим обов`язки начальника КЕВ м. Львова полковником ОСОБА_6 на ОСОБА_5 покладено обов`язки щодо прийняття участі у розробці розпоряджень, листування з військовими частинами, установами, місцевими органами влади з питань землекористування; забезпечення дотримання вимог чинного законодавства України, нормативно-правових актів Міністерства оборони та Генерального штабу Збройних сил України при обліку та використанні земельних ділянок військовими формуваннями Збройних Сил України; забезпечення документування та збереження документованого права на земельні ділянки надані в користування і оренду Міністерству оборони України, їх облік, контроль за їх рухом і правильністю використання; складанні всіх форм звітності передбачених нормативно-правовими актами (наказами, директивами, розпорядженнями Міністерства оборони України); ведення книг обліку державних актів та свідоцтв на право постійного користування земельними ділянками; здійснення контролю щодо освоєння виділених бюджетних коштів, які виділяються на виготовлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки; ведення документального обліку щодо використання коштів з наданням звітних даних; ведення обліку земельних ділянок, які плануються, заплановані під будівництво житла для військовослужбовців та відведення земельних ділянок для цих цілей; контроль та ведення справ щодо погодження меж земельних ділянок із сусідами, користувачами (власниками) земельних ділянок; ведення карток та книг обліку земельних ділянок відповідно до нормативно-правових актів Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України; прийняття участі у роботі комісії по прийому-передачі військового нерухомого майна та земельних ділянок; здійснення розгляду та перевірки наданих військовими частинами документів, проектів схем використання земельних ділянок та матеріалів з точки зору законності та правильності оформлення їх у відповідності до нормативно-правових актів, які діють в Міністерстві оборони України з питань землекористування; контроль ведення претензійної роботи із захопленням земельних ділянок Міністерства оборони України та інших випадків, передбачених законодавчими актами України; ведення комп`ютерного обліку земельних ділянок; за довіреністю брати участь у вирішенні спірних питань в Господарських судах та в інших випадках, передбачених законодавством України; за дорученням брати участь у перевірках військових частин, установ, організацій Збройних Сил України з питань, пов`язаних із землекористуванням; за дорученням начальника відділу, здійснювати ведення діловодства по обліку земельних ділянок з дотриманням НПА, які діють в Міністерстві оборони України з питань землекористування.

15.07.2014 між тимчасово виконувачем обов`язків начальника КЕВ м. Львова ОСОБА_7 та ОСОБА_5 укладено договір про повну матеріальну відповідальність, згідно з яким останній виконуючи свою роботу прийняв на себе повну матеріальну відповідальність за забезпечення зберігання довірених йому підприємством матеріальних цінностей і зобов`язується: бережно та дбайливо ставитись до переданих або наданих йому для збереження чи використання, або інших цілях матеріальних цінностей підприємства; вчасно повідомляти керівнику підприємства про дані обставини, що загрожують забезпеченню збереження довірених йому матеріальних цінностей; вести облік, складати і подавати в установленому порядку товаро-матеріальні і інші звіти про рух і залишок матеріальних цінностей; брати участь в інвентаризації довірених йому матеріальних цінностей; вживати заходи до запобігання збитку довірених йому матеріальних цінностей.

Таким чином ОСОБА_5 був наділений організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, та згідно ч. 3 ст. 18 КК України був службовою особою.

Незважаючи на свою обізнаність з вимогами вищевказаних нормативно-правових актів, ОСОБА_5 , діючи в їх порушення, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та третіх осіб, використав свої службові повноваження, всупереч інтересам служби та став на злочинний шлях, вчинивши умисний корисливий корупційний злочин за таких обставин.

Так, згідно з рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради народних депутатів від 16.06.1988 №211 «Про видачу державних актів на право користування землею Львівській квартирно-експлуатаційній частині району/КЕЧ району/» вбачається, що Львівській квартирно-експлуатаційній частині району (КЕВ м. Львова правонаступник), серед іншого, видано державний акт на право користування земельною ділянкою в смт. Брюховичі м. Львова площею 141.1 га (державний акт на право користування землею серія Б №040864).

Відповідно до державного акту на право користування землею серія Б № 040864 від 1988 року у власності держави в особі Міністерства оборони України перебувала земельна ділянка площею 141,1 га по АДРЕСА_1 та визначено межі земельної ділянки.

30.12.2011 службовими особами КЕВ м. Львова спільно з службовими особами Брюховицької селищної ради, за безпосередньої участі ОСОБА_5 відповідального за облік земель КЕВ м. Львова погоджено межі земельної ділянки та складено акт прийому-передачі межових знаків на зберігання КЕВ м. Львова.

Рішенням № 197 від 05.04.2012 сесії Брюховицької селищної ради прийнято рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі та формування кадастрового номера вищевказаної земельної ділянки.

Після оформлення технічної документації, 07.08.2013 земельній ділянці площею 141,1 га за адресою: АДРЕСА_2 присвоєно кадастровий номер 4610166300:11:001:0005 та відповідно внесено відомості до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, цільове призначення: для розміщення та постійної діяльності Збройних сил України) перебувала у власності держави в особі Міністерства оборони України (територія військового містечка № НОМЕР_1 ).

Після чого, у ОСОБА_5 виник злочинний умисел спрямований на зміну меж земельної ділянки з кадастровим номером 4610166300:11:001:0005, площею 141,1 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 та фактичного зменшення меж зазначеної земельної ділянки з метою переходу земельної ділянки у власність територіальної громади смт. Брюховичі та подальшої передачі селищною радою у власність підставним особам та їх реалізації.

З метою реалізації свого злочинного умислу спрямованого на зміну меж земельної ділянки з кадастровим номером 4610166300:11:001:0005, площею 141,1 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 та фактичного зменшення меж зазначеної земельної ділянки з метою переходу земельної ділянки у власність територіальної громади смт. Брюховичі та подальшої передачі селищною радою у власність підставним особам та їх реалізації останній організував внесення виправлених відомостей до Державного земельного кадастру.

Так, 29.12.2016 останній підготував документи про внесення виправлених відомостей до Державного земельного кадастру від імені начальника КЕВ м. Львова ОСОБА_8 та подав її Державному кадастровому реєстратору Відділу Держгеокадастру у м. Львові Львівської області. При цьому, останній всупереч своєї посадової інструкції інженера проектно-кошторисної групи КЕВ м. Львова, затвердженої 07.01.2016 виконуючим обов`язки начальника КЕВ м. Львова полковником ОСОБА_6 не забезпечив виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення на місцевості меж земельної ділянки військового містечка № НОМЕР_1 , а підготував виключно координати поворотних точок меж зазначеної земельної ділянки, які фактичної не відповідають дійсності.

На підставі зазначених документів, державним кадастровим реєстратором Відділу Держгеокадастру у м. Львові Львівської області ОСОБА_9 внесено відповідні відомості до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна та даних до Державного земельного кадастру.

У подальшому, ОСОБА_5 , обіймаючи посаду інженера проектно-кошторисної групи КЕВ м. Львова та будучи службовою особою, достовірно знаючи межі земельної ділянки з кадастровим номером 4610166300:11:001:0005, площею 141,1 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_2 , з метою отримання неправомірної вигоди для себе та третіх осіб та протиправної безоплатної передачі селищною радою у приватну власність 0.1985 га частини земельної ділянки з кадастровими номером 4610166300:11:001:0005, загальною площею 141,1 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , яка відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна належала на праві власності Квартирно-експлуатаційному відділу м. Львова (територія військового містечка № НОМЕР_1 ), діючи умисно, всупереч інтересам служби, та з метою отримання неправомірної вигоди для самого себе та третіх осіб, приховав факт зміни межових знаків та конфігурації, земельної ділянки з кадастровим номером 4610166300:11:001:0005.

У подальшому, сесією Брюховицької селищної ради прийнято рішення щодо безоплатного виділення земельних ділянок загальною площею 0.1985 га на підставних осіб учасників бойових дій (учасників антитерористичної операції). Після здійснення неодноразового переоформлення зазначених земельних ділянок здійснено внесення відомостей Державного земельного кадастру та присвоєно кадастрові номери 4610166300:10:002:0576 та 4610166300:10:002:2138 площею 0,1800 га та 0,0185 га відповідно.

Як наслідок, через умисні протиправні дії ОСОБА_5 , невстановлених на даний час осіб та службових осіб Брюховицької селищної ради із земельної ділянки з кадастровим номером 4610166300:11:001:0005, загальною площею 141,1 га незаконно вибули земельні ділянки площею 0.1985 га, загальною ринковою вартістю 2 193540 (два мільйона сто дев`яносто три тисячі п`ятсот сорок) гривень, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам.

24.09.2020 на підставі договорів купівлі-продажу земельних ділянок №146,148 від 24.09.2020 у власність особи, яка мала намір придбати зазначені земельні ділянки та яка діяла під контролем правоохоронних органів та попередньо звернулась до правоохоронних органів, державним реєстратором приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу ОСОБА_10 до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно внесено відомості та зареєстровано право приватної власності на земельні ділянки, розташовані у АДРЕСА_1 , з наступними кадастровими номерами: 4610166300:10:002:0576, площею 0,0185 га, ринковою вартістю 232340 (двісті тридцять дві тисячі триста сорок) гривень та 4610166300:10:002:2138, площею 0,1800 га, ринковою вартістю 1961200 (один мільйон дев`ятсот шістдесят одна тисяча двісті) грн.

Внаслідок зловживання службовим становищем колишнього інженера проектно-кошторисної групи КЕВ м. Львова ОСОБА_5 за попередньою змовою з невстановленими особами та службовими особами Брюховицької селищної ради, з державної власності незаконно вибуло 0.1985 га земель оборони, розташованих у АДРЕСА_1 , з кадастровими номерами: 4610166300:10:002:0576 та 4610166300:10:002:2138, загальною ринковою вартістю 2 193540 (два мільйон сто дев`яносто три тисячі п`ятсот сорок) грн., що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам.

Таким чином, ОСОБА_5 підозрюється у зловживанні службовим становищем, тобто умисному, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для себе та інших фізичних осіб використанні службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

30.11.2020 старшим слідчим СВ відділу поліції №4 Львівського районного управління поліції ГУНП у Львівській області у Львівській області старшим лейтенантом поліції ОСОБА_3 за погодженням із начальником відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Західного регіону ОСОБА_11 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченогоч.2ст.364КК України.

Обґрунтованість підозри ОСОБА_5 у вчиненні вказаного кримінального правопорушення доводиться зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме: протоколом обшуку від 24.09.2020 за адресою: АДРЕСА_3 ; протоколом огляду місця події від 07.10.2020 за адресою:м. Львів, смт. Брюховичі; висновком експерта №1120/20-22; висновком експерта №1119/20-22; протоколами допитів свідків: ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , та іншими доказами.

22.01.2021 слідчим суддею Шевченківського районного суду м. Львова ОСОБА_14 , було продовжено строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні, до 4 (чотирьох) місяців, тобто до 30.03.2021 року.

Чотирьохмісячний строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні закінчується 30.03.2021.

Внаслідок особливої складності кримінального провадження, досудове розслідування у ньому в вказаний строк неможливо закінчити, зокрема через призначення ряду експертиз проведення яких досі триває, а тому у відповідності до розділу 3 глави 24 КПК України, з метою виконання завдань кримінального провадження, а також вимог ст. 9 КПК України щодо всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального правопорушення, надання їм належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень виникла необхідність у продовженні строку досудового розслідування до шести місяців, тобто до 30.05.2021 включно.

Необхідність продовження досудового розслідування обґрунтовується тим, що на даний час у кримінальному провадженні призначені та тривають наступні експертизи:

- У Київському науково-дослідному інституті судових експертиз перебувають на виконанні земельно-технічна експертиза та оціночно-земельна експертиза.

Чотиримісячний строк досудового розслідування закінчується 30.03.2021, однак завершити досудове розслідування до вказаного строку не представляється можливим, оскільки необхідно отримати висновки всіх призначених вище перелічених експертиз, дослідити та перевірити всі доводи свідків, допитаних у кримінальному провадженні.

Таким чином, у кримінальному провадженні необхідно виконати наступне:

- отримати висновок земельно-технічної експертизи;

- отримати висновок оціночно-земельної експертизи;

- надати доступ до матеріалів кримінального провадження сторонам кримінального провадження, ознайомити їх з матеріалами кримінального провадження і виконати вимоги ст. 290 КПК України;

- скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування;

- виконати вимоги ст. 293 КПК України щодо надання копії обвинувального акту та копії реєстру матеріалів досудового розслідування підозрюваному та його захиснику.

Провести вказані слідчі дії та експертизи у передбачений законом строк не представилося можливим, у зв`язку із значною кількістю та тривалістю проведення експертиз, без висновків яких неможливо завершити досудове розслідування.

Крім того, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 №338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», додатково ускладнились терміни виконання відповідних експертиз та проведення слідчих дій у вказаному кримінальному провадженні, без яких неможливо завершити досудове розслідування, та всебічно дослідити всі обставини кримінального провадження.

На підставі викладеного, беручи до уваги, що для виконання зазначених слідчих дій необхідно строк не менше двох місяців, просить продовжити строк досудового розслідування кримінального провадження №42020140400000025 від 22 липня 2020 року за фактом скоєння кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 190, ч. 2 ст. 364 КК України, - до шести місяців, тобто до 30 травня 2021 року включно.

В судове засідання слідчий, прокурор, захисник та підозрюваний не з`явились, та від слідчого ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_15 та підозрюваного ОСОБА_5 надійшла заява про розгляд клопотання у їх відсутності.

Відповідно до ч.4 статті 107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Вивчивши матеріали клопотання, вважаю, що таке є підставним і підлягає до задоволення з наступних підстав.

Встановлено, що у провадженні слідчого відділення відділу поліції №4 Львівського районного управління поліції ГУ НП у Львівській області перебуває кримінальне провадження №42020140400000025 від 22 липня 2020 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 190, ч. 2 ст. 364 КК України.

Обґрунтованість підозри ОСОБА_5 у вчиненні вказаного кримінального правопорушення доводиться зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме: протоколом обшуку від 24.09.2020 за адресою: АДРЕСА_3 ; протоколом огляду місця події від 07.10.2020 за адресою:м. Львів, смт. Брюховичі; висновком експерта №1120/20-22; висновком експерта №1119/20-22; протоколами допитів свідків: ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , та іншими доказами.

22.01.2021 слідчим суддею Шевченківського районного суду м. Львова ОСОБА_14 , було продовжено строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні, до 4 (чотирьох) місяців, тобто до 30.03.2021 року.

Чотиримісячний строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні закінчується 30.03.2021.

Внаслідок особливої складності кримінального провадження, досудове розслідування у ньому в вказаний строк неможливо закінчити, зокрема через призначення ряду експертиз проведення яких досі триває, а тому у відповідності до розділу 3 глави 24 КПК України, з метою виконання завдань кримінального провадження, а також вимог ст. 9 КПК України щодо всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального правопорушення, надання їм належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень виникла необхідність у продовженні строку досудового розслідування до шести місяців, тобто до 30.05.2021 включно.

Необхідність продовження досудового розслідування обґрунтовується тим, що на даний час у кримінальному провадженні призначені та тривають наступні експертизи:

- У Київському науково-дослідному інституті судових експертиз перебувають на виконанні земельно-технічна експертиза та оціночно-земельна експертиза.

Чотиримісячний строк досудового розслідування закінчується 30.03.2021, однак завершити досудове розслідування до вказаного строку не представляється можливим, оскільки необхідно отримати висновки всіх призначених вище перелічених експертиз, дослідити та перевірити всі доводи свідків, допитаних у кримінальному провадженні.

Таким чином, у кримінальному провадженні необхідно виконати наступне:

- отримати висновок земельно-технічної експертизи;

- отримати висновок оціночно-земельної експертизи;

- надати доступ до матеріалів кримінального провадження сторонам кримінального провадження, ознайомити їх з матеріалами кримінального провадження і виконати вимоги ст. 290 КПК України;

- скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування;

- виконати вимоги ст. 293 КПК України щодо надання копії обвинувального акту та копії реєстру матеріалів досудового розслідування підозрюваному та його захиснику.

Провести вказані слідчі дії та експертизи у передбачений законом строк не представилося можливим, у зв`язку із значною кількістю та тривалістю проведення експертиз, без висновків яких неможливо завершити досудове розслідування.

Крім того, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 №338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», додатково ускладнились терміни виконання відповідних експертиз та проведення слідчих дій у вказаному кримінальному провадженні, без яких неможливо завершити досудове розслідування, та всебічно дослідити всі обставини кримінального провадження.

Відповідно до ч.1 ст. 295-1 КПК України, у випадках, ст. 294 КПК України, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

Частиною 5 цієї ж статті передбачено, що крім підстав, передбачених частиною четвертою цієї статті, слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру, якщо слідчий не доведе, що додатковий строк необхідний для отримання доказів, які можуть бути використані під час судового розгляду, або для проведення чи завершення проведення експертизи, за умови що ці дії не могли бути здійснені чи завершені раніше з об`єктивних причин, а також якщо досліджені під час вирішення цього питання обставини свідчать про відсутність достатніх підстав вважати, що сталася подія кримінального правопорушення, яка дала підстави для повідомлення про підозру, та/або підозрюваний причетний до цієї події кримінального правопорушення.

Як вбачається з матеріалів клопотання, у межах кримінального провадження необхідно провести ряд процесуальних дій для закінчення досудового розслідування.

Відтак, провести усі необхідні слідчі дії у кримінальному провадженні у строк, що передбачений законом, не виявляється можливим.

Керуючись ст. ст. 219, 294, 295-1 КПК України,

п о с т а н о в и в :

Клопотання задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування кримінального провадження №42020140400000025 від 22 липня 2020 року за фактом скоєння кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.15, ч.4 ст.190, ч.2 ст.364 КК України до 6 (шести) місяців, тобто до 30 травня 2021 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення10.03.2021
Оприлюднено27.01.2023
Номер документу95481193
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —466/9604/20

Ухвала від 08.10.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 08.10.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 22.09.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 22.09.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 22.09.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 03.09.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 03.09.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 10.03.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 10.03.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

Ухвала від 10.03.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Кавацюк В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні