Рішення
від 11.03.2021 по справі 140/17622/20
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 березня 2021 року ЛуцькСправа № 140/17622/20

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Лозовського О.А.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ до Луківської селищної ради, Луківської селищної територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області про визнання дій протиправними та стягнення грошової застави,

ВСТАНОВИВ:

Волинська обласна організація Політичної партії СЛУГА НАРОДУ (далі - позивач) звернулася в суд з позовом до Луківської селищної ради (далі - відповідач 1), Луківської селищної територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області (далі -відповідач 2) про визнання протиправними дій Луківської селищної територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області протиправними щодо не здійснення дій з повернення грошової застави Волинській обласній організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ в розмірі 1000,00 грн за реєстрацію кандидатів у депутати Луківської селищної ради, та перерахування грошової застави до бюджету Луківської селищної ради; стягнення з Луківської селищної ради на користь Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ грошової застави в розмірі 1000,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що для реєстрації виборчого списку депутатів до Луківської селищної ради позивач 24.09.2020 здійснив безготівковий платіж в сумі 2000,00 грн на спеціальний (депозитний) рахунок Луківської селищної територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області. 27.10.2020 Луківською селищною територіальною виборчою комісією Ковельського району Волинської області було встановлено результати голосувань і з виборів депутатів Луківської селищної ради, що підтверджується протоколом Луківської селищної територіальної виборної комісії про результати голосування з виборів депутатів Луківської селищної ради у багатомандатному виборчому окрузі № 3 від 27.10.2020 та протоколом Луківської селищної територіальної виборчої комісії про результати голосування з виборів депутатів Луківської селищної ради у багатомандатному виборчому окрузі № 6 від 27.10.2020.

За результатами місцевих виборів від Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ у багатомандатних виборчих округах № 3 та № 6 обрано двоє депутатів, а тому позивач отримав право на участь у розподілі депутатських мандатів. За вказаних обставин, відповідно до частини 5 статті 225 Виборчого кодексу України Луківська селищна територіальна виборча комісія Ковельського району Волинської області була зобов`язана повернути грошову заставу в розмірі 2000,00 грн. на рахунок Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ . 12.11.2020 Луківська селищна територіальна виборча комісія повернула 1000,00 грн. на рахунок Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ . Проте, станом на 29.12.2020 Луківська селищна територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області не повернула грошову заставу в розмірі 1000,00 грн на рахунок позивача у відповідності до частини п`ятої-статті 225 Виборчого кодексу України. Станом на 29.12.2020 вказані кошти перераховані до місцевого бюджету, а саме Луківської селищної ради, у зв`язку з чим відповідна місцева рада є співвідповідачем по справі.

З наведених підстав позивач просив позов задовольнити.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 16.01.2021 відкрито провадження у даній справі, постановлено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін та встановлено учасникам справи строк для подання заяв по суті справи.

09.02.2021 від Луківської селищної ради до суду надійшов відзив на позовну заяву, згідно якого позовні вимоги заперечує з огляду на наступне. Згідно платіжного доручення №15 від 10.11.2020 на рахунок Луківської ОТГ з рахунку Луківської СТВК Ковельського району надійшло коштів в сумі 35 000,00 грн з призначенням платежу Повернення грошової застави згідно ст. 44 Закону України Про місцеві вибори та постанови ЦВК п.10, №193 від 21.08.2020 . Вказане свідчить про те, що усі кошти, що надійшли на рахунок Луківської селищної ради відповідають виключно своєму цільовому призначенню.

В ході з`ясування обставин з головою Луківської СТВК, які викладені у позові, встановлено, що дійсно, кошти в сумі 2000,00 грн були внесені Волинською обласною організацією Політичної партії СЛУГА НАРОДУ в якості грошової застави за кандидатів в депутати до Луківської селищної ради від Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , а саме за ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , яких в подальшому було обрано депутатами, однак, повернення грошової застави здійснювалось двома платежами, один з яких в сумі 1000,00 грн. внесено на рахунок Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , а другий, в сумі 1000,00 грн - на особистий рахунок ОСОБА_1 на підставі поданої останньою заяви про повернення їй коштів, які вона добровільно перед тим внесла на рахунок партії. А тому, з урахуванням наведеного вбачається, що грошову заставу в сумі 1000,00 грн було повернуто на особистий рахунок саме ОСОБА_3 , а не на рахунок Луківської селищної ради.

Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі від 16.01.2021 разом з позовною заявою та доданими до неї матеріалами Луківська селищна територіальна виборча комісія Ковельського району Волинської області отримала 25.01.2021, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення. Відповідач 2 відзив на позов не подав, як і будь-які докази у спростування позовних вимог.

Відповідно до частини шостої статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши письмові докази, а також пояснення, викладені учасниками справи у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення з таких мотивів та підстав.

Судом встановлено, що постановою Верховної Ради України Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році №795-ІХ від 15.07.2020 призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на 25.10.2020.

Згідно постанови Центральної виборчої комісії Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25.10.2020 №160 від 08.08.2020 призначено на 25.10.2020 перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

10.08.2020 Центральною виборчою комісією постановою Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій від 10.08.2020 № 172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Волинської області.

Центральною виборчою комісією 30.08.2020 прийнято постанову № 208 Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року , якою оголошено з 05.09.2020 початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25.10.2020.

Постановою Центральної виборчої комісії від 10.09.2020 № 246 визначено розмір грошової застави на місцевих виборах 25.10.2020. Так, грошову заставу місцевої організації політичної партії для виборів депутатів Луківської селищної ради Волинської області визначено в розмірі 1000,00 грн.

23.09.2020 Волинською обласною організацією Політичної партії СЛУГА НАРОДУ було здійснено безготівковий платіж на спеціальний (депозитний) рахунок відповідної територіальної виборчої комісії для внесення грошової застави у сумі 2000,00 грн. для реєстрації кандидатів у депутати Луківської селищної ради, що підтверджується платіжним дорученням № 120 від 23.09.2020.

Відповідно до інформації з офіційного веб-сайту Центральної виборчої комісії за посиланням: https://www.cvk.gov.ua/pls/vm2020/pvm057pid112=51pid102=64295pf7691=64409pt001f01=695rej=0pt00_t001f01=695.html, вбачається, що від Політичної партії СЛУГА НАРОДУ обрано 2 депутати в Луківську селищну раду, а саме: ОСОБА_1 та ОСОБА_4 .

12.11.2020 Луківська селищна територіальна виборча комісія повернула 1000,00 грн на рахунок Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ .

Згідно платіжного доручення №15 від 10.11.2020 Луківська селищна територіальна виборча комісія Ковельського району Волинської області перерахувала грошову заставу в загальній сумі 35 000,00 грн на рахунок Луківської селищної ради Волинської області.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 20 частини першої статті 92 Конституції України організація і порядок проведення виборів і референдумів визначаються виключно законами України.

Так, порядок сплати та повернення грошової застави визначений в статті 225 Виборчого кодексу України.

Відповідно до абзаців 2-5 частини другої статті 225 Виборчого кодексу України:

Організація партії, яка висунула кандидатів у депутати сільської, селищної, міської (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) ради, або організація відповідної партії вищого рівня у багатомандатному виборчому окрузі після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу з розрахунку двадцять відсотків мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу, за кожного кандидата.

Організація партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, висунута шляхом самовисування на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч), у єдиному одномандатному виборчому окрузі, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу.

Організація партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної у місті, а також міської, селищної, сільської (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) ради, кандидати на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, яка висувається кандидатом на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) шляхом самовисування, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати та на посаду міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу, на кожні 90 тисяч виборців відповідного єдиного територіального виборчого округу для кожного виду виборів окремо.

Центральна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день після початку виборчого процесу на підставі відомостей Державного реєстру виборців станом на день початку виборчого процесу відповідних місцевих виборів визначає розмір грошової застави для кожного єдиного сільського, селищного, районного в місті, міського, районного, обласного виборчого округу, невідкладно оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті та інформує про це відповідні територіальні виборчі комісії.

Реквізити рахунку для внесення грошової застави не пізніш як на другий день після початку виборчого процесу розміщуються відповідною територіальною виборчою комісією на її офіційному веб-сайті (за наявності) та/або на стенді офіційних матеріалів такої комісії, а також передаються до Центральної виборчої комісії для розміщення на її офіційному веб-сайті (частина третя статті 225 Виборчого кодексу України).

Як встановлено судом вище, грошову заставу місцевої організації політичної партії для виборів депутатів Луківської селищної ради Волинської області визначено в розмірі 1000,00 грн.

Відповідно до частини п`ятої статті 225 Виборчого кодексу України грошова застава, внесена організацією партії, яка висунула кандидатів у депутати, або організацією відповідної партії вищого рівня, або кандидатом, який висувався шляхом самовисування, повертається у разі, якщо за підсумками виборів організація партії отримала право на участь у розподілі депутатських мандатів або кандидата визнано обраним у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів депутатів, на рахунок суб`єкта внесення застави, з якого вносилася грошова застава. Грошова застава повертається відповідному суб`єкту внесення, якщо за результатами місцевих виборів кандидата визнано обраним сільським, селищним, міським головою.

В інших випадках грошова застава у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів перераховується відповідно до сільського, селищного, районного у місті, міського, районного, обласного, республіканського Автономної Республіки Крим бюджету (частина шоста статті 225 Виборчого кодексу України).

Згідно з частиною сьомою статті 225 Виборчого кодексу України порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави встановлюється Центральною виборчою комісією спільно з Міністерством фінансів України не пізніш як за шістдесят днів до дня голосування.

Так, процедура повернення грошової застави регламентована постановою ЦВК від 21.08.2020 № 193 Про Порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах та наказом Міністерства фінансів України від 21.08.2020 за № 517 Про затвердження порядку внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах .

Грошова застава, внесена місцевою організацією політичної партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної в місті, а також міської, селищної, сільської ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня, повертається у разі, якщо за підсумками виборів місцева організація політичної партії отримала право на участь у розподілі депутатських мандатів, на рахунок, з якого вона вносилася, або на рахунок, зазначений у відповідній заяві. Грошова застава, внесена місцевою організацією політичної партії, яка висунула кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч), або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня, повертається у разі, якщо за підсумками виборів особу (осіб) визнано обраною депутатом (депутатами), у розмірі, що вносився за такого кандидата (кандидатів), на рахунок, з якого вона вносилася, або на рахунок, зазначений у відповідній заяві.

Грошова застава, внесена місцевою організацією політичної партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня, повертається на рахунок, з якого вона вносилася, або на рахунок, зазначений у відповідній заяві, у разі, якщо за результатами місцевих виборів кандидата визнано обраним сільським, селищним, міським головою.

Грошова застава, внесена особою, яка була висунута кандидатом у депутати шляхом самовисування, на підставі заяви, поданої до відповідної територіальної виборчої комісії, повертається суб`єкту її внесення на рахунок, зазначений у відповідній заяві, у разі, якщо за підсумками виборів особу визнано обраною депутатом.

Грошова застава, внесена особою, яка була висунута на посаду сільського, селищного, міського голови шляхом самовисування, повертається, у разі, якщо за результатами місцевих виборів зазначену особу визнано обраною сільським, селищним, міським головою. Повернення грошової застави суб`єкту її внесення здійснює територіальна виборча комісія на рахунок, зазначений у заяві, поданій до відповідної територіальної виборчої комісії.

Повернення застави територіальною виборчою комісією здійснюється у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів (пункт 9 постанови ЦВК від 21.08.2020 № 193).

Відповідно до пункту 10 постанови ЦВК від 21.08.2020 № 193 в інших випадках грошова застава у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів перераховується відповідно до сільського, селищного, районного в місті, міського, районного, обласного, республіканського Автономної Республіки Крим бюджету.

З огляду на вищевказані положення частини п`ятої статті 225 Виборчого кодексу України та пункту 9 постанови ЦВК від 21.08.2020 № 193, якщо за підсумками виборів місцева організація політичної партії отримала право на участь у розподілі депутатських мандатів, грошова застава повертається у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів на рахунок, з якого вона вносилася, або на рахунок, зазначений у відповідній заяві.

Як встановлено судом, до Луківської селищної ради від Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ обрано двоє депутатів. Таким чином, грошова застава в розмірі 2000,00 грн, сплачена 23.09.2020 Волинською обласною організацією Політичної партії СЛУГА НАРОДУ на спеціальний (депозитний) рахунок Луківської селищної територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області згідно платіжного доручення № 120 від 23.09.2020, підлягала поверненню відповідачем 2 на рахунок позивача. Проте відповідач 2 повернув позивачу 12.11.2020 лише 1000,00 грн. грошової застави.

Суд відхиляє доводи відповідача 1 про повернення оскаржуваної суми грошової застави на підставі заяви ОСОБА_3 , оскільки вказане не підтверджено жодними доказами. Крім того, відповідач 2 не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву.

Обов`язок відповідача 2 по поверненню грошової застави, внесеною місцевою організацією політичної партії, в спірному випадку позивачем, настав в силу закону з факту визнання обраним за результатами місцевих виборів кандидата до відповідної ради та мав бути реалізованим виборчою комісією у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів, незалежно від подання такою місцевою організацією політичної партії заяви. Позивач не змінював рахунку на сплату та повернення грошової застави, та відповідно не подав про це відповідачу 2 відповідної заяви.

Згідно з статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Підсумовуючи, суд дійшов висновку, що, не здійснивши повернення Волинській обласній організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ грошової застави в розмірі 1000,00 грн, Луківська селищна територіальна виборча комісія Ковельського району Волинської області вчинила бездіяльність, оскільки не дотрималася вимог частини п`ятої статті 225 Виборчого кодексу України та пункту 9 постанови ЦВК від 21.08.2020 № 193.

Судом встановлено, що згідно платіжного доручення № 15 від 10.11.2020 Луківська селищна територіальна виборча комісія Ковельського району Волинської області перерахувала грошову заставу в загальній сумі 35 000,00 грн на рахунок Луківської селищної ради Волинської області. Таким чином грошова застава позивача в розмірі 1000,00 грн зарахована до місцевого бюджету Луківської селищної ради, що не заперечується відповідачем 1.

З огляду на те, що кошти грошової застави Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ в розмірі 1000,00 грн перераховані в бюджет Луківської селищної ради, то суд вважає, що задоволенню також підлягає позовна вимога про стягнення таких коштів з Луківської селищної ради на користь Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ .

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

За змістом частини восьмої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вправі покласти на сторону повністю чи частково судові витрати незалежно від результатів вирішення спору, якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони.

В підтвердження судових витрат у справі позивачем подано платіжні доручення № 42 від 28.12.2020, № 254 від 11.01.2021 про сплату судового збору в розмірі 2102,00 грн та 2270,00 грн за подання позовної заяви. Доказів понесення позивачем інших судових витрат суду не подано.

Частиною першою статті 3 Закону України Про судовий збір встановлено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону №3674-VI визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою - 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Як слідує з матеріалів справи, позивач за подання даного адміністративного позову повинен був сплатити 4204,00 грн, тобто як за дві немайнові вимоги.

Водночас, в даному випадку позивач сплатив судовий збір в більшому розмірі.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 7 Закону України Про судовий збір сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

З огляду на задоволення позову, позивачу належить відшкодувати за рахунок бюджетних асигнувань Луківської селищної територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області судові витрати по сплаті судового збору за подання позовної заяви до суду в розмірі 4204,00 грн, оскільки цей спір виник внаслідок протиправної бездіяльності саме Луківської селищної територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області, та роз`яснити позивачу, що для повернення надміру сплаченої суми судового збору йому слід звернутись до суду з відповідним клопотанням.

Керуючись статтями 2, 72-77, 139, 243-246, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Луківської селищної територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області щодо неповернення Волинській обласній організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ грошової застави в розмірі 1000,00 грн, яка сплачена 23.09.2020 за реєстрацію списку кандидатів у депутати Луківської селищної ради Волинської області.

Стягнути з бюджету Луківської селищної ради (44810, Волинська область, Турійський район, селище міського типу Луків, вулиця Незалежності, будинок 7, ідентифікаційний код юридичної особи 04333046) на користь Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Набережна, будинок 4А, офіс 144, ідентифікаційний код юридичної особи 43691034) грошову заставу за реєстрацію списку кандидатів у депутати Луківської селищної ради Волинської області в розмірі 1000 (одна тисяча) гривень, сплачену платіжним дорученням № 120 від 23.09.2020.

Cтягнути на користь Волинської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Набережна, будинок 4А, офіс 144, ідентифікаційний код юридичної особи 43691034) за рахунок бюджетних асигнувань Луківської селищної територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області (44810, Волинська область, Турійський район, селище міського типу Луків, вулиця Грушевського, будинок 12, ідентифікаційний код юридичної особи 43783821) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 4204 (чотири тисячі двісті чотири) гривні.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.А. Лозовський

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.03.2021
Оприлюднено15.03.2021
Номер документу95487336
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/17622/20

Ухвала від 28.03.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Рішення від 11.03.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 16.01.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 31.12.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні