ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
30.03.10
Справа №2а-2292/10/5/0170
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі судді Сидоренко Д.В., при секретарі Лалаєві Д.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Ленінського районного центру зайнятості
до Комунального підприємства «ЛЕНКОМ»
про стягнення заборгованості у сумі 3422,29 грн.,
Обставини справи: Ленінський районний центр зайнятості звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Комунального підприємства «ЛЕНКОМ» та просить стягнути з відповідача 3422,29 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків на випадок безробіття.
Позовні вимоги ґрунтуються на ст. 35 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» та мотивовані тим, що відповідачем не сплачуються у встановлені законодавством строки страхові внески.
Представник позивача у судове засідання не з’явився, 22.03.2010 року надав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Відповідач заперечення на позов до суду не надіслав, явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час та день його проведення був повідомлений належним чином – рекомендованою кореспонденцією, про причини неявки суд не повідомив.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши представника позивача, суд –
ВСТАНОВИВ:
Відповідач зареєстрован у Ленінському районному центрі зайнятості як платник страхових внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття за №11574250.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (далі - Закон) перерахування страхових внесків здійснюється страхувальниками одночасно з одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі, або виручки від реалізації товарів (послуг). При цьому фактичним одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу) вважається одержання відповідних сум готівкою, зарахування на банківський рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, одержання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей в рахунок зазначених виплат (доходу), фактичне здійснення з цих виплат (доходу) відрахувань, передбачених законодавством або за виконавчими документами, чи будь-яких інших відрахувань.
Згідно абз. 1 п. 6.7. Інструкції «Про порядок нарахування та сплати внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування України на випадок безробіття і обліку їх надходження у Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття», затвердженою Наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 339 від 18.12.2000 року (далі - Інструкція), роботодавці щокварталу складають у двох примірниках розрахункову відомість про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (додаток 6), один екземпляр якої подається до центру зайнятості у якому він перебуває на обліку до 20 (а за рік - 25) числа місяця, наступного за звітним періодом.
Пункт 2 ч. 2 ст. 35 Закону, передбачає обов’язок роботодавця своєчасно та в повному обсязі сплачувати страхові внески.
Відповідно до абз. 1 ч.1 ст. 38 Закону та пунктом 9.1 Інструкції, роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати й неповну сплату страхових внесків. Абз. 2 ч. 1 ст. 38 Закону передбачає, що у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом внесків (недоїмки), штраф, пеню.
Згідно до розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 2009 рік, поданої відповідачем у Ленінський районний центр зайнятості, за Комунальним підприємством «ЛЕНКОМ» склалася заборгованість зі сплати страхових внесків за четвертий квартал 2009 року у сумі 3422,29 грн. (а. с. 6).
Відповідно до абз.1 ч.2 ст.12 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.
Згідно пунктів 2, 5, 6 ч.2 ст.12 Закону виконавча дирекція Фонду та її робочі органи, зокрема, провадять збір страхових внесків, здійснюють контроль правильності нарахування, своєчасності сплати страхових внесків, представляють інтереси Фонду в судових та інших органах.
Із наведеної вище норми Закону вбачається, що Ленінський районний центр зайнятості є робочим органом виконавчої дирекції Фонду, та до його повноважень належить здійснення збору страхових внесків, контролю правильності нарахування, своєчасності сплати страхових внесків та право на звернення до суду з позовами про стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.
Відтак, вимоги позивача про стягнення заборгованості в сумі 3422,29 грн. є обґрунтованими, такими що підтверджуються матеріалами справи та підлягають задоволенню повністю.
Вступну та резолютивну частину постанови проголошено у судовому засіданні 30.03.2010року. У повному обсязі постанову складено 06.04.2010 року.
Керуючись статтями 122, 158-164, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з Комунального підприємства «ЛЕНКОМ» (98200, АРК, Ленінський район, смт. Леніне, вул. Комсомольська, 40, ЄДРПОУ 36357172) на користь Ленінського районного центру зайнятості (98200, АРК, Ленінський район, смт. Леніне, вул. Дзержинського, 5, ЄДРПОУ 20708637, р/р 37173001000420, УГК в АРК, МФО 824026) заборгованість зі сплати страхових внесків на випадок безробіття за четвертий квартал 2009 року у сумі 3422,29 грн.
Постанова може бути оскаржена в Севастопольський апеляційний адміністративний суд через Окружний адміністративний суд АР Крим шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду в десятиденний строк з дня складання постанови у повному обсязі та поданням після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Сидоренко Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 30.03.2010 |
Оприлюднено | 22.10.2010 |
Номер документу | 9555125 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Сидоренко Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні