Постанова
від 07.05.2010 по справі 2а-48149/09/1670
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 травня 2010 року < ЧАС > м. Полтава Справа № 2а-48149/09/1670

Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:

головуючого судді - Алєк сєєвої Н.Ю.,

при секретарі - Кусайло Я .Г.,

за участю:

представника позивача - Р оман А.І.,

представника відповідача - Іванов О.А.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Де ржавної податкової інспекці ї в м. Полтаві до Товариства з обмеженою відповідальністю "Музика і компанія" про стягн ення фінансових санкцій, -

В С Т А Н О В И В:

01 грудня 2009 року позива ч Державна податкова інс пекція в м. Полтаві звернувся до Полтавського окружного а дміністративного суду з адмі ністративним позовом до Това риства з обмеженою відповіда льністю "Музика і компанія" пр о стягнення фінансових санкц ій.

В обґрунтування своїх вимо г позивач зазначив, що 23.07.2009 рок у працівниками ДПІ у м. Полтав і було проведено перевірку м агазину «Піротекс», що належ ить відповідачу, щодо контро лю за здійсненням розрахунко вих операцій у сфері готівко вого та безготівкового обігу , за результатами якої встано влено порушення відповідаче м вимог пунктів 1, 10, 11, 12, 13 статті 3 Закону України «Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій у сфері торгів лі, громадського харчування та послуг». У зв' язку із цим п озивачем винесено рішення №0 002902306/0 від 10.08.2009 року, яким застосов ано фінансову санкцію до ТОВ «Музика і компанія»в розмір і 6460,00, яка на даний час відповід ачем не сплачена.

Представник позивача в суд овому засідання підтримав по зовні вимоги та просив їх зад овольнити, посилаючись на об ставини, викладені в позовні й заяві.

Представник відповідача в судовому засідання проти по зову заперечив та просив суд відмовити в задоволенні поз овних вимог Державної податк ової інспекції в м. Полтаві.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, розглянувш и матеріали справи та дослід ивши інші докази в їх сукупно сті, суд встановив такі обста вини.

ТОВ «Музика і компанія»(іде нтифікаційний код юридичної особи 34742549) зареєстроване Вико навчим комітетом Полтавсько ї міської ради, про що видано с відоцтво №711505 від 21.11.2006 року, та з 23.11.2006 року перебуває на обліку я к платник податків у Держав ній податковій інспекції у м. Полтаві, що підтверджуєтьс я довідкою податкової №2588 від 23.11.2006 року.

Крім того, відповідач є суб' єктом малого підприємництва та має право на сплату єдиног о податку та застосування сп рощеної системи оподаткуван ня, обліку та звітності, що пр о що видано свідоцтво №1601019531 від 01.01.2010 року про право сплати єди ного податку суб' єктом мало го підприємництва-юридичною особою.

Відповідно до положень пу нктів 2, 11 статті 11 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні»органи держа вної податкової служби у вип адках, в межах компетенції та у порядку, встановлених зако нами України, мають право зді йснювати контроль за додержа нням порядку проведення готі вкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому зак оном порядку; наявністю свід оцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької д іяльності, ліцензій на прова дження видів господарської д іяльності, що підлягають ліц ензуванню відповідно до зако ну, з наступною передачею мат еріалів про виявлені порушен ня органам, які видали ці доку менти, торгових патентів; зас тосовувати до платників пода тків фінансові (штрафні) санк ції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми недоїмки, пені у випадках , порядку та розмірах, встанов лених законами України.

Контроль за додержанням су б'єктами підприємницької дія льності порядку проведення р озрахунків за товари (послуг и), інших вимог Закону України «Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг», відп овідно до статті 15 зазначеног о закону, здійснюють органи д ержавної податкової служби У країни шляхом проведення пла нових або позапланових перев ірок згідно із законодавство м України.

Відповідно до статті 16 Зако ну України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг»контролюючі органи мают ь право відповідно до законо давства здійснювати планові або позапланові перевірки о сі, які підпадають під дію цьо го Закону.

У межах повноважень, визнач ених зазначеними Законами та відповідно до пункту 3.1. Метод ичних рекомендацій щодо поря дку взаємодії між підрозділа ми органів державної податко вої служби України при орган ізації та проведення перевір ок платників податків, затве рджених наказом ДПА України від 27.05.08 № 355, працівниками орган ів ДПС здійснюються відповід но до щомісячних планів орга ну ДПС планові перевірки щод о контролю за здійсненням су б' єктами господарювання ро зрахункових операцій у готів ковій та/або безготівковій ф ормі, а також операції купівл і-продажу іноземної валюти т а касових операцій, а також на явністю свідоцтв про державн у реєстрацію, патентів і ліце нзій та позапланові перевірк и у випадках, передбачених за конодавством.

23 липня 2009 року працівниками Державної податкової адміні страції у Полтавській област і Гончар О.В. та Рудько М .М. на підставі направлень в ід 23.07.2009 року №4910, №4911, у присутност і продавця ОСОБА_6, було пр оведено перевірку діяльност і магазину «Піротекс», що роз ташований за адресою: м. Полта ва, вул. Шевченка, 37, та належить суб' єкту господарської ді яльності ТОВ «Музика і компа нія», щодо дотримання порядк у проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регул ювання обігу готівки, наявно сті торгових патентів і ліце нзій.

Як свідчать матеріали спр ави, проведеною перевіркою б уло встановлено факт порушен ня відповідачем пунктів 1, 10, 11, 12 , 13 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг», про що скл адено акт перевірки №0351/16/01/23-434/3474254 9 від 23.07.2009 року. Продавець ОСО БА_6 від підписання акту від мовилася, про що було складен о акт відмови від підписання матеріалів перевірки.

Зокрема, були виявлені нас тупні порушення:

- не забезпечено проведенн я розрахункової операції чер ез реєстратор розрахункових операцій на суму 53,00 грн.;

- не забезпечено проведення розрахункових операцій чере з реєстратор розрахункових о перацій з використанням режи му попереднього програмуван ня найменування товару та об ліку його кількості;

- не забезпечено відповідні сть суми готівкових коштів н а місці проведення розрахунк ів сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій - су ма невідповідності склала 40,00 грн.;

- не ведення у встановленом у законодавством порядку обл іку товарних запасів за місц ем їх реалізації, а саме відсу тні товарні накладні на реал ізує мий товар на загальну су му 2870,00 грн.;

- не забезпечено зберігання контрольних стрічок протяго м встановленого терміну.

Відповідно до статті 238 Госп одарського кодексу України з а порушення встановлених зак онодавчими актами правил зді йснення господарської діяль ності до суб'єктів господарю вання можуть бути застосован і уповноваженими органами де ржавної влади або органами м ісцевого самоврядування адм іністративно-господарські с анкції, тобто заходи організ аційно-правового або майново го характеру, спрямовані на п рипинення правопорушення су б'єкта господарювання та лік відацію його наслідків. Види адміністративно-господарсь ких санкцій, умови та порядок їх застосування визначаютьс я цим Кодексом, іншими законо давчими актами. Адміністрати вно-господарські санкції мож уть бути встановлені виключн о законами,

Органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння відповідно до своїх повн оважень та в порядку, встанов леному законом, можуть засто совувати до суб'єктів господ арювання такі адміністратив но-господарські санкції: вил учення прибутку (доходу); адмі ністративно-господарський ш траф; стягнення зборів (обов'я зкових платежів); застосуван ня антидемпінгових заходів; припинення експортно-імпорт них операцій; застосування і ндивідуального режим) ліценз ування; зупинення дії ліценз ії (патенту) па здійснення суб 'єктом господарювання певних видів господарської діяльно сті; анулювання ліцензії (пат енту) на здійснення суб'єктом господарювання окремих виді в господарської діяльності; обмеження або зупинення діял ьності суб'єкта господарюван ня; скасування державної реє страції та ліквідації суб'єк та господарювання; інші адмі ністративно-господарські са нкції, встановлені ним Кодек сом та іншими законами.

Згідно зі статтею 241 цього Ко дексу адміністративно-госпо дарський штраф - це грошова су ма, що сплачується суб'єктом г осподарювання до відповідно го бюджет) в разі порушення ни м встановлених правил здійсн ення господарської діяльнос ті. Перелік порушень, за які з суб'єкта господарювання стяг ується штраф, розмір і порядо к його стягнення визначаютьс я законами, що регулюють пода ткові та інші відносини, в яки х допущено правопорушення.

За результатами перевірк и, на підставі акту №0351/16/01/23-434/34742549 в ід 23.07.2009 року позивачем було вин есено рішення про застосуван ня до ТОВ «Музика і компанія» штрафних (фінансових) санкці й №0002902306/0 в сумі 6460,00 грн., яке було в ручено відповідачу 10.08.2009 року, щ о підтверджується копією кор інця рішення форми «С»із під писом продавця ОСОБА_6 про отримання.

Зазначене рішення до Держа вної податкової адміністрац ії не оскаржувалося.

Відповідно до наявного у ма теріалах справи розрахунку д о відповідача були застосова ні наступні штрафні (фінансо ві санкції):

- за порушення пункту 1 статт і 3 Закону України «Про застос ування реєстраторів розраху нкових операцій у сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг», відповідно до п ункту 1 статті 17 Закону - фінанс ові санкції у п' ятикратному розмірі вартості проданих т оварів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність, щ о склало: 53,00 х 5 = 265,00 грн.;

- за порушення пункту 10 статт і 3, відповідно до пункту 5 стат ті 17 Закону - фінансові санкц ії у розмірі десяти неоподат ковуваних мінімумів доходів громадян, що скало: 17,00 х 10 = 170,00 грн .;

- за порушення пункту 11 статт і 3, відповідно до пункту 6 стат ті 17 Закону - фінансові санкц ії у розмірі п' яти неоподат ковуваних мінімумів доходів громадян, що склало: 17,00 х 5 = 85,00 грн .;

- за порушення пункту 12 статт і 3, відповідно до статті 21 Зако ну України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг»- фінансові санкції у роз мірі подвійної вартості не о блікованих товарів за цінами реалізації, але не менше деся ти неоподатковуваних мініму мів доходів громадян, що скла ло: 2870,00 х 2 = 5740,00 грн.;

- за порушення пункту 13 статт і 3, відповідно до статті 22 Зако ну - фінансові санкції у п' ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідніст ь, що склало: 40,00 х 5 = 200,00 грн.

Як визначено у статті 1 Зако ну України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг" реєстратори розрахунков их операцій застосовуються ф ізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності або юридичними особами (їх фі ліями, відділеннями, іншими в ідокремленими підрозділами ) (далі - суб'єкти підприємниць кої діяльності), які здійснюю ть операції з розрахунків в г отівковій та/або в безготівк овій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при прода жу товарів (наданні послуг) у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також уповноваженими банками та с уб'єктами підприємницької ді яльності, які виконують опер ації купівлі-продажу іноземн ої валюти. Встановлення норм щодо застосування або незас тосування реєстраторів розр ахункових операцій в інших з аконах не допускається.

Відповідно до пункту 1 статт і 3 Закону, суб'єкти підприємни цької діяльності, які здійсн юють розрахункові операції в готівковій та/або в безготів ковій формі (із застосування м платіжних карток, платіжни х чеків, жетонів тощо) при прод ажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг, що мал о місце в даному випадку, зоб ов'язані проводити розрахунк ові операції на повну суму по купки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та п ереведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахун кових операцій з роздрукуван ням відповідних розрахунков их документів, що підтверджу ють виконання розрахункових операцій, або у випадках, пере дбачених цим Законом, із заст осуванням зареєстрованих у в становленому порядку розрах ункових книжок.

Судом встановлено, та не зап еречувалося представником в ідповідача, що особою, яка про водила розрахунки у магазині «Піротекс», проведено розра хункову операцію без застосу вання реєстратора розрахунк ових операцій при продажу то вару на загальну суму 53,00 грн.

Місцем реалізації товару б ув магазин відповідача, що ро зташований за адресою: м. Полт ава, вул. Шевченка, 37.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що відповідачем д опущено порушення вимог пун кту 1 статті 3 Закону України "П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг", тому по зивачем вірно визначена штра фна (фінансова) санкція згідн о із пунктом 1 статті 17 цього З акону.

Відповідно до пункту 10 стат ті 3 Закону, суб'єкти підприємн ицької діяльності, які здійс нюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготі вковій формі (із застосуванн ям платіжних карток, платіжн их чеків, жетонів тощо) при про дажу товарів (наданні послуг ) у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг, що ма ло місце в даному випадку, зоб ов'язані друкувати на реєстр аторах розрахункових операц ій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) кон трольні стрічки і забезпечув ати їх зберігання протягом т рьох років.

Судом встановлено, та підтв ерджується наявними в матері алах справи поясненнями прод авця магазину ОСОБА_6, що к онтрольні стрічки, в порушен ня вимог Закону, у магазині не зберігалися, а отже застосув ання позивачем до відповідач а фінансової санкції, передб аченої пунктом 5 статті 17 "Про з астосування реєстраторів ро зрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг" є правомірн им.

Відповідно до пункту 13 стат ті 3 Закону України “Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг” суб' єкти підп риємницької діяльності, які здійснюють розрахункові опе рації в готівковій та/або без готівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфе рі торгівлі, громадського ха рчування та послуг зобов' яз ані забезпечити відповідніс ть сум готівкових коштів на м ісці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в д енному звіті реєстратора роз рахункових операцій.

В ході перевірки ревізорам и було встановлено та підтве рджується матеріалами справ и, порушення відповідачем за значеної норми Закону та доп ущення підприємством невідп овідності суми готівкових ко штів на місці проведення роз рахунків сумі, яка зазначена в денному звіті, при цьому сум а невідповідності склала 40,00 г рн.

За таких обставин, суд прихо дить до висновку про правомі рність застосуванні податко вою інспекцією до ТОВ «Музик а і компанія»штрафних (фінан сових) санкцій, передбачених статтею 22 Закону.

Перевіркою діяльності маг азину, що належить відповіда чу було також встановлено по рушення пункту 11 статті 3 Зако ну, у зв' язку із чим до підпри ємства було застосовані штра фні санкції у розмірі п' яти неоподатковуваних мінімумі в доходів громадян.

Суд критично оцінює таку по зицію позивача з огляду на на ступне.

Відповідно до зазначеної н орми, суб'єкти підприємницьк ої діяльності, які здійснюют ь розрахункові операції в го тівковій та/або в безготівко вій формі (із застосуванням п латіжних карток, платіжних ч еків, жетонів тощо) при продаж у товарів (наданні послуг) у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг зобов'яз ані проводити розрахункові о перації через реєстратори ро зрахункових операцій з викор истанням режиму попередньог о програмування найменуванн я, цін товарів (послуг) та облі ку їх кількості.

У акті перевірки зафіксова но, що позивачем не забезпече но використання режиму попер еднього програмування найме нування товарів та обліку їх кількості.

Відповідачем надано до мат еріалів справи копії накладн их за якими підприємством пр идбавався товар, який в подал ьшому реалізовувався у магаз ині «Піротекс». Згідно зазна чених накладних, підприємств ом придбавався товар під так ими ж назвами, під якими і в по дальшому здійснювалося попе реднє програмування цього то вару, наприклад: «СУ-04-100», «ТВ 202» , «СУ 15-25», тощо.

Крім того, суд зазначає, що в ідповідно до Положення про ф орму та зміст розрахункових документів, затвердженого на казом Державної податкової а дміністрації України від 1 гр удня 2000 р. №614 найменування това ру (послуги) - це слово, поєдна ння слів або слова та цифрово го коду, які відображають спо живчі ознаки товару (послуги ) та однозначно ідентифікуют ь товар чи послугу в документ ообігу СГ.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що програмування , вчинене відповідачем, дозво ляє однозначно ідентифікува ти товар документообігу суб' єкта господарювання, а отже, п роведено належним чином.

За таких обставин, фінансов а санкція за порушення відпо відачем пункту 11 статті 3 Зако ну України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг»застосована податковою інспекцією неправомірно.

В акті перевірки, працівник ами ДПІ в м. Полтаві було зафік соване незабезпечення позив ачем ведення у встановленому законодавством порядку облі ку товарних запасів за місце м їх реалізації на загальну с уму 2870,00 грн. При встановленні ц ього порушення ДПІ в м. Полтав і посилається на положення п ункту 12 статті 3 Закону Україн и "Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг", відп овідно до якого суб'єкти підп риємницької діяльності, які здійснюють розрахункові опе рації в готівковій та/або в бе зготівковій формі (із застос уванням платіжних карток, пл атіжних чеків, жетонів тощо) п ри продажу товарів (наданні п ослуг) у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг зобов'язані вести у порядку, в становленому законодавство м, облік товарних запасів на с кладах та/або за місцем їх реа лізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відобра жені в такому обліку, за винят ком продажу товарів особами, які відповідно до законодав ства оподатковуються за прав илами, що не передбачають вед ення обліку обсягів реалізов аних товарів (наданих послуг ).

Надаючи оцінку ріше нню про застосування штрафни х (фінансових) санкцій в части ні нарахування санкцій за вк азане порушення, суд виходит ь із наступного.

Пунктом 2 статті 3 Зако ну України "Про бухгалтерськ ий облік та фінансову звітні сть в Україні" встановлено, що бухгалтерський облік є обов 'язковим видом обліку, який ве деться підприємством. Фінанс ова, податкова, статистична т а інші види звітності, що вико ристовують грошовий вимірни к, ґрунтуються на даних бухга лтерського обліку.

Підприємство, згідно з положеннями пункту 5 статті 8 Закону України "Про бухгалте рський облік та фінансову зв ітність в Україні" самостійн о визначає облікову політику підприємства; обирає форму б ухгалтерського обліку як пев ну систему регістрів обліку, порядку і способу реєстраці ї та узагальнення інформації в них з додержанням єдиних за сад, встановлених цим Законо м, та з урахуванням особливос тей своєї діяльності і техно логії обробки облікових дани х; розробляє систему і форми в нутрішньогосподарського (уп равлінського) обліку, звітно сті і контролю господарських операцій, визначає права пра цівників на підписання бухга лтерських документів.

Згідно із статтею 6 Зак ону України "Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг" облік товарних запасів юридичною особою (її філією, в ідділенням, іншим відокремле ним підрозділом) ведеться у п орядку, визначеному відповід ним національним положенням (стандартом) бухгалтерськог о обліку.

Статтею 9 Закону Украї ни "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Укр аїні" встановлено, що підстав ою для бухгалтерського облік у господарських операцій є п ервинні документи, які фіксу ють факти здійснення господа рських операцій. Первинні до кументи повинні бути складен і під час здійснення господа рської операції, а якщо це нем ожливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю т а впорядкування оброблення д аних на підставі первинних д окументів можуть складатися зведені облікові документи.

В ході судового засідання представником відповідача д о матеріалів справи залучені копії первинних документів - накладних, відповідно до яки х ТОВ "Музика і компанія" облік овані товари, отримані підпр иємством від постачальників для подальшої їх реалізації позивачем через магазин роз дрібної торгівлі "Піротекс".

Крім того, як вбачається з п исьмових пояснень продавця, наданих у ході перевірки, при буткові накладні знаходятьс я у бухгалтерії підприємства , що в свою чергу відповідає ви могам чинного законодавства .

Таким чином, суд приходить до висновку про безпідставн ість тверджень ДПІ в м. Полтав і про незабезпечення ТОВ "Муз ика і компанія" ведення у вста новленому законодавством по рядку обліку товарних запасі в, відповідно до пункту 12 стат ті 3 Закону України "Про застос ування реєстраторів розраху нкових операцій у сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг".

Відповідно до частини 1 стат ті 11 Кодексу адміністративно го судочинства України розгл яд і вирішення справ в адміні стративних судах здійснюють ся на засадах змагальності с торін та свободи в наданні ни ми суду своїх доказів і у до веденні перед судом їх перек онливості.

Згідно із частиною 1 ст атті 71 Кодексу кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення.

З огляду на викладене, суд п риходить до висновку про час ткове задоволення вимог Держ авної податкової інспекції в м.Полтаві.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 К одексу адміністративного су дочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції в м.Полтаві до Товарист ва з обмеженою відповідальні стю "Музика і компанія" про стя гнення штрафних (фінансових) санкцій задовольнити частко во.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю "Муз ика і компанія" (код ЄДРПОУ 34742549, р\р 260094986 в АБ "Полтава Банк") до де ржавного бюджету (р/р 31117104700002, код бюджетної класифікації плат ежу 3021080900, одержувач УДК у м. Полтаві ЗКПО 34698804, банк одержув ача ГУДКУ у Полтавській обла сті, МФО 831019) фінансові санкції в сумі 635,00 грн.

В іншій частині позовних ви мог відмовити.

Постанова відповідн о до статті 254 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни набирає законної сили пі сля закінчення строку поданн я заяви про апеляційне оскар ження, встановленого цим Код ексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяв у про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не бул а подана у строк, встановлени й Кодексом адміністративног о судочинства України, поста нова набирає законної сили п ісля закінчення цього строку . У разі подання апеляційної с карги судове рішення, якщо йо го не скасовано, набирає зако нної сили після закінчення а пеляційного розгляду справи .

Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повно му обсязі відповідно до стат ті 160 цього Кодексу - з дня ск ладення в повному обсязі. Як що постанову було проголоше но у відсутності особи, яка бе ре участь у справі, то строк подання заяви про апеляці йне оскарження обчислюєтьс я з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарг а може бути подана у 20-денний с трок після подачі заяви про а пеляційне оскарження в поряд ку, визначеному статтею 186 Код ексу адміністративного суд очинства України.

Повний текст постанови виг отовлено 12 травня 2010 року.

Суддя Н.Ю. Алєксєєва

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.05.2010
Оприлюднено15.07.2010
Номер документу9557010
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-48149/09/1670

Постанова від 07.05.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 02.12.2009

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Алєксєєва Наталія Юнівна

Ухвала від 02.12.2009

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Алєксєєва Наталія Юнівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні