ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/3849/20
16 березня 2021 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Мандзія О.П., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Юстинівське" до Головного управління ДПС у Тернопільській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Юстинівське" (далі - позивач, СТОВ "Юстинівське") звернулось до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області (далі - відповідач 1), Державної податкової служби України (далі - відповідач 2, ДПС України), в якому просить:
визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Тернопільській області від 30.09.2020 року №1983900/30156054 та від 12.10.2020 року №2027242/30156054;
зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), подані СТОВ "Юстинівське", податкові накладні від 24.07.2020 року №1 та №2 датою їх фактичного подання на реєстрацію.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що СТОВ "Юстинівське" надіслано на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні від 24.07.2020 року №1 та №2, складені за наслідками здійснення господарських операцій з товариством з обмеженою відповідальністю "Овал" (далі - ТОВ "Овал"). Реєстрацію вказаних податкових накладних зупинено, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1205 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - ПДВ), як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, а також запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію такої в ЄРПН.
На вимогу контролюючого органу позивачем надано як письмові пояснення, так і документи на підтвердження реальності господарських операцій. Проте, за результатами розгляду поданих документів, безпідставно прийнято рішення від 30.09.2020 року №1983900/30156054 та від 12.10.2020 року №2027242/30156054 про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
Позивач вважає, спірні рішення протиправними та прийнятими з порушенням норм чинного законодавства, оскільки податковим органом не було конкретизовано, які саме документи необхідно було подати на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, а також відмовлено у реєстрації податкових накладних без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи враховано не було, що, власне, і зумовило звернення до суду з даним позовом.
Ухвалою суду від 02.12.2020 року позовну заяву було залишено без руху та надано строк, достатній для усунення недоліків позовної заяви, із зазначенням способу їх усунення. Недоліки позовної заяви усунуто позивачем у строк, встановлений судом.
Ухвалою суду від 17.12.2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено судове засідання.
На виконання вимог вказаної ухвали, від Головного управлінням ДПС у Тернопільській області 11.01.2021 року та від ДПС України 16.03.2021 року надійшов відзив. Заперечуючи проти позову, відповідачі послались на те, що позивачем надіслано на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні від 24.07.2020 року №1 та №2, реєстрація яких була зупинена, з мотивів відповідності п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, та запропоновано платнику надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН. При цьому, подані позивачем таблиці даних платника податку не були враховані контролюючим органом у зв`язку з виявленням невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам.
На підтвердження реальності господарських операцій позивачем надано окремі документи, проте такі, виявились недостатніми для прийняття рішення про їх реєстрацію. Зокрема, платником не долучено розрахункових документів (платіжного доручення або виписки банку) на придбання товарно-матеріальних цінностей по контрагентах МПП Фірма "Ерідон", ПП "Качан-07", ТОВ "Ніка-Грейн", ФГ "Надежда", ПМП "Фортуна", у зв`язку з чим і були прийняті рішення №1983900/30156054 від 30.09.2020 року та №2027242/30156054 від 12.10.2020 року про відмову в реєстрації податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2.
За таких обставин, вважають, що оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних було винесено правомірно. Просили відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
У поданій 18.02.2021 року відповіді на відзив позивач вказує про направлення повідомлення з поясненнями та відповідними документами щодо підтвердження господарських операцій із контрагентами. В установленому порядку ж не було доведено до відома позивача чіткого переліку документів, які слід представити контролюючому органу. Тому СТОВ "Юстинівське" змушене самостійно, на власний розсуд, визначати ці документи в даних конкретних випадках. Водночас, з метою уникнення протиріч і можливих сумнівів у сумлінності платника податку, СТОВ "Юстинівське" долучено до матеріалів справи розрахункові документи на придбання товарно-матеріальних цінностей у контрагентів.
Ухвалою суду від 11.02.2021 року, постановленою в судовому засіданні, без виходу до нарадчої кімнати, згідно ч.7, 8 ст.243 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), допущено заміну відповідача Головного управління ДПС у Тернопільській області (46003, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Білецька, будинок 1, код ЄДРПОУ 43142763) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Тернопільській області, як відокремлений підрозділ ДПС України (46003, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Білецька, будинок 1, код ЄДРПОУ ВП 44143637).
Представниками сторін подано суду заяви про розгляд справи без їх участі за наявними матеріалами справи.
Враховуючи положення ч.3 ст.194, ч.1, 9 ст.205 та ч.4 ст.229 КАС України, суд дійшов висновку про наявність підстав для розгляду справи у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Дослідивши матеріали справи та з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, суд при прийняті рішення виходить з наступних підстав і мотивів.
Судом встановлено, що СТОВ "Юстинівське" зареєстровано 21.03.2020 року як суб`єкт господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань, з основним видом економічної діяльності за КВЕД 01.11 вирощування зернових культур (окрім рису), бобових культур і насіння олійних культур (а.с.9-11); 01.10.2017 року як платник податку на додану вартість (далі - ПДВ) (а.с.12).
Між СТОВ "Юстинівське", як постачальником, та ТОВ "Овал", як покупцем, 23.07.2020 року укладено договір поставки №198-ТР-2020-Р (а.с.22-23), відповідно до п.1.1 якого постачальник зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим договором, поставити та передати у власність покупця ріпак (надалі іменується товар), врожаю 2020 року, насипом, а покупець зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цим договором, прийняти товар та оплатити його вартість.
Загальна вартість товару по цьому договору без ПДВ складає 1108333,00 грн., ПДВ - 221666,60 грн., всього з ПДВ складає 1329999,60 грн. +/- 5% залежно від кількості поставленого товару, та може бути змінена за взаємною письмовою згодою сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди до цього договору (п.2.2 договору).
Згідно з п.3.1 цього договору покупець здійснює оплату вартості поставленої партії товару на підставі отриманих від постачальника документів шляхом переводу грошових коштів на поточний рахунок постачальника і визначено умови оплати, згідно яких:
п.3.1.1 покупець оплачує постачальнику 80% вартості поставленої партії товару протягом трьох банківських днів з дати отримання покупцем партії товару та наступних документів:
а) рахунку-фактури постачальника, із зазначенням кількості товару, ціни без ПДВ, загальної суми без ПДВ, суми ПДВ, всього до сплати.
п.3.1.2 20% решти суми сплачується покупцеві після надання:
а) оригіналу або належним чином оформленої копії податкової накладної на товар на повну суму його вартості;
б) оригіналу або належним чином оформленої копії складської квитанції на зерно, виданій зерновим складом на покупця;
в) податкової накладної, складеної в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному чинним законодавством України та за умови надання покупцем видаткової накладної протягом одного календарного дня.
Пунктом 4.1 договору встановлена загальна кількість товару, що постачається, яка складає 100 метричних тон +/- 5 % (по вибору покупця) та може бути змінена за взаємною письмовою згодою сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди до цього договору.
Відповідно до п.5.2 поставка товару по цьому договору здійснюється на умовах EXW (франко-склад), ПП "Качан-07", який знаходиться за адресою: Тернопільська область, Бережанський район, село Лапшин, вулиця Привокзальна, будинок 30 (надалі - зерновий склад) відповідно до правил Інконтермс 2010 року та положень цього договору.
На виконання умов вказаного договору, 24.07.2020 року ТОВ "Овал" перерахувало на рахунок СТОВ "Юстинівське" грошові кошти згідно з платіжних доручень № НОМЕР_1 в сумі 1000000,00 грн. та №30942563 в сумі 329999,60 грн. (а.с.27-28), а 27.07.2020 року позивачем відвантажено контрагенту ріпак в кількості 100 тон, що підтверджується видатковою накладною №12 (а.с.24), актом приймання-передачі (а.с.25), складською квитанцією на зерно №193802 (а.с.26).
По даних господарських операціях, СТОВ "Юстинівське" складено податкові накладні:
№1 від 24.07.2020 року на суму 1000000,00 грн., в тому числі ПДВ - 166666,67 грн., поставлення ріпаку врожаю 2020 року в кількості 75,1879925 т (а.с.30);
№2 від 24.07.2020 року на суму 329999,60 грн., в тому числі ПДВ - 54999,93,00 грн., поставлення ріпаку врожаю 2020 року в кількості 24,8120075 т (а.с.32).
З матеріалів справи видно, що попередньо, СТОВ "Юстинівське" придбано насіння для посіву, мінеральні добрива, засоби захисту рослин, паливно-мастильні матеріали:
в ПП "Дружба-Нафтопродукт" на підставі договору поставки нафтопродуктів №26 від 10.01.2019 року (а.с.49-51), на виконання умов якого виписано видаткову накладну №46 від 10.01.2019 року (а.с.52), поставлених відповідно до товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів (нафти) №100119/03 від 10.01.2019 року (а.с.53);
в ПМП "Фортуна" на підставі договору купівлі-продажу нафтопродуктів №62 від 27.08.2019 року (а.с.54), на виконання умов якого виписано видаткові накладні №РН-0000339 від 29.08.2019 року, №РН-0000018 від 06.02.2020 року (а.с.55-56), поставлених відповідно до товарно-транспортних накладних на відпуск нафтопродуктів (нафти) №100108 від 29.08.2019 року, №06022020 від 06.02.2020 року (а.с.57-58);
в ТОВ "Фірма Ерідон" на підставі договору поставки №901/20/43 від 20.01.2020 року та додатку №901/20/43-1/ЗЗР від 14.03.2020 року до нього (а.с.59-63), на виконання умов якого виписано видаткові накладні №20553 від 03.04.2020 року, №33547 від 28.04.2020 року (а.с.64-65), поставлених відповідно до товарно-транспортних накладних №ТЕ-236693/2 від 06.04.2020 року, №ТЕ-241677/5 від 29.04.2020 року (а.с.66-67);
в ТОВ "Ніка-Грейн" на підставі договору №ДГ-АМС-NG-02784 від 23.03.2020 року та специфікації №СП-АМС-NG-02784/1 від 23.03.2020 року до нього (а.с.68-70), на виконання умов якого виписано видаткову накладну №557 від 01.04.2020 року (а.с.71);
в МПП Фірма "Ерідон" на підставі договору поставки №901/20/45 від 31.07.2019 року та додатків №901/20/45-2/Н від 31.07.2019 року, №901/20/45-3/Н від 12.08.2019 року та №901/20/45-1/МОН від 04.02.2020 року до нього (а.с.72-78), на виконання умов якого виписано видаткові накладні №77374 від 19.08.2019 року, №77369 від 19.08.2019 року, №74720 від 08.08.2019 року, №2294 від 04.02.2020 року (а.с.79-82), надано свідоцтва на гібридне насіння №ЕР-00074720/29663/46 від 08.08.2019 року, №ЕР-00077369/36223/4 від 19.08.2019 року, №ЕР-00077374/36223/4 від 19.08.2019 року (а.с.85-87) та сертифікати, що засвідчують посівні якості насіння (а.с.88-90), поставлених відповідно до товарно-транспортних накладних №ЕР-213992/1 від 09.08.2019 року, №ЕР-215306/2 від 19.08.2019 року (а.с.83-87).
Згідно з податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку форми №1ДФ у 1 кварталі 2019 року за трудовими договорами (контрактами) у СТОВ "Юстинівське" працювало п`ятеро осіб (а.с.108).
Ріпак, реалізований ТОВ "Овал", СТОВ "Юстинівське" вирощувало на земельних ділянках, що відображено у звіті про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року за формою №4-сг (а.с.95-96) та в звіті про збирання врожаю сільськогосподарських культур на 01.08.2020 року за формою №37-сг (а.с.97).
Для здійснення сільськогосподарських робіт СТОВ "Юстинівське" використовує власні основні засоби (а.с.48, 109), а також орендовану сільськогосподарську техніку (обладнання) з екіпажем у ФГ "Надежда" відповідно до договору №24/07-20 від 24.07.2020 року (а.с.91), про що складено акти приймання-передачі техніки від 24.07.2020 року, від 27.07.2020 року, від 31.07.2020 року (а.с.92-94).
Очистка, сушіння та зберігання ріпаку здійснювалось ПП "Качан-07" на виконання умов договору №10 складського зберігання зерна, укладеного з позивачем 01.07.2020 року (а.с.19-20), що підтверджується актом №КАЧ00000091 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31.07.2020 року (а.с.21).
За наслідками подання до реєстрації в ЄРПН податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2, через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України позивачу було направлено квитанцію, згідно якої реєстрація податкової накладної зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1205, відсутні в таблиці даних платника ПДВ, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН. Додатково повідомлено : показник "D" = 7,0692%, "Р" = 0 (а.с.31, 33).
На виконання вказаних вимог, СТОВ "Юстинівське" по податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2 надано повідомлення від 23.09.2020 року №1 (а.с.34) та від 07.10.2020 року №1 (а.с.38), з поясненням наступного змісту (а.с.37). Основним видом діяльності є вирощування та реалізація зернових, технічних і олійних культур. Станом на 01.01.2020 року господарство орендувало 423,0357 га землі, про що свідчать договори оренди землі з власниками земельних часток паїв та податкова декларація платника єдиного податку 4 групи за 2020 рік. Чисельність працівників станом на 14.08.2020 року становить 7 осіб. Підприємство є платником спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності четвертої групи. Основні культури, які посіяні під урожай 2020 року: пшениця озима - 88,00 га, кукурудза - 152,69 га, ріпак озимий - 108,64 га, соя - 73,70 га згідно статистичної форми 4-сг. Очистку, осушку та зберігає вирощену продукцію на елеваторі, що належить ПП "Качан-07". Основними покупцями продукції в 2020 році були ТОВ "Овал" - ріпак озимий; ТОВ "Елеватор Буд Інвест" - соя; ТОВ "Кернел-Трейд" - ячмінь. Для здійснення господарської діяльності господарство в 2019-2020 роках здійснювало закупку засобів захисту рослин, міндобрив, дизпалива, насіння, послуг по зберігання, обмолоту тощо, основними постачальниками яких були МПП Фірма "Ерідон" - насіння, засоби захисту рослин, міндобрива, ТОВ "Ніка-Грейн" - міндобрива, ПП "Дружба-Нафтопродукт" та ПМП "Фортуна" - паливно-мастильних матеріалів. Поставка здійснювалась автотранспортом продавця. Для здійснення комплексу весняно-польових та осінньо-польових робіт господарство використовує власну та орендовану техніку. В липні 2020 року ТОВ "Юстинівське " намолочено 174,916 т ріпаку озимого. СТОВ "Юстинівське" 24.07.2020 року отримано передоплату (аванс) в сумі 1000000,00 грн. за ріпак озимий в кількості 78,1879925 т та в сумі 329999,60 грн. за ріпак озимий в кількості 24,8120075 т від ТОВ "Овал". Реєстрація податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2, виписаних по першій події (передоплата) в ЄРПН була зупинена по причині відсутності коду УКТЗЕД 1205 в таблиці даних платника ПДВ. Ріпак врожаю 2020 року в кількості 100,0 т 27.07.2020 року було переоформлено (відвантажено) ТОВ "Овал" на елеваторі ПП " Качан-07 ". Для посіву використано насіння ріпаку озимого Тігріс, насіння ріпаку Далтон, придбане в МПП Фірма "Ерідон". Культивація, посів, оприскування ріпаку озимого проведено власною технікою (трактори Т-150, МТЗ-82). Ріпак озимий був обмолочений орендованими комбайнами ФГ "Надежда" та власним транспортом (трактор Т-150) перевезений на елеватор ПП "Качан-07", де зберігався до моменту продажі.
В підтвердження пояснень реальності здійснення господарських операцій СТОВ "Юстинівське" було надано: договір №198-ТР-2020-Р від 23.07.2020 року поставки ріпаку ТОВ "Овал" з платіжними дорученнями від 24.07.2020 року №30942557 та №30942563, видатковою накладною від 27.07.2020 року №12, актом приймання-передачі від 27.07.2020 року, складською квитанцією на зерно від 27.07.2020 року №193802 (а.с.22-28), а також первинні документи, в підтвердження факту усього технологічного процесу пов`язаного з вирощування такої сільськогосподарської культури як ріпак, серед яких, придбання насіння для посіву, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, паливно-мастильних матеріалів, послуг по очистці, сушіння та зберігання, в контрагентів: ПП "Дружба-Нафтопродукт", ПМП "Фортуна", ТОВ "Фірма Ерідон", ТОВ "Ніка-Грейн", МПП Фірма "Ерідон", ФГ "Надежда", ПП "Качан-07" (а.с.19-21, 49-97, 108-109), зазначені вище.
Головним управлінням ДПС у Тернопільській області прийнято рішення №1983900/30156054 від 30.09.2020 року про відмову у реєстрації податкової накладної від 24.07.2020 року №1 (а.с.36) та №2027242/30156054 від 12.10.2020 року про відмову у реєстрації податкової накладної від 24.07.2020 року №2 (а.с.40), зробивши висновок про ненадання платником податку копій документів: розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Скарги СТОВ "Юстинівське" щодо рішень про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН №1983900/30156054 від 30.09.2020 року та №2027242/30156054 від 12.10.2020 року (с.42, 45), рішеннями від 13.10.2020 року №55604/30156054/2 та від 28.10.2020 року №58793/30156054/2 залишено без задоволення відповідно (а.с.44, 47).
Не погодившись із рішеннями контролюючого органу про відмову в реєстрації податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2 в ЄРПН, позивач звернувся до суду із даним позовом.
Згідно з ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість висновків відповідача і винесених на підставі них спірних рішень на відповідність вимогам ч.2 ст.2 КАС України, суд виходить з наступного.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).
Згідно з пп."а" п.185.1ст.185ПК об`єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;.
Відповідно до п.187.1 ст.187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Пунктом 201.10 ст.201 ПК України передбачено при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Відповідно до п.2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (далі - Порядок № 1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Як передбачено п.12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Згідно із п.13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, на виконання вказаної норми, 11.12.2019 року Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", , зокрема Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).
За правилами п.3 Порядку №1165, Податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації): 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну / розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень; значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою: D = S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування; значення показника P є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою: P = Pм х 1,4, де P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування; Pм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування. Значення показників D та P відображаються в електронному кабінеті платнику податку; 4) у податковій накладній / розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.
Згідно з п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Критерії ризиковості здійснення операцій наведені у додатку 3 до Порядку №1165, п.1 яких передбачено, що відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Відповідно до п.10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У п.11 Порядку №1165 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (п.25 Порядку №1165).
Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном (п.26 Порядку №1165).
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), згідно з п.10 якого комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Відповідно до п.4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно з п.5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування (п.6 Порядку №520).
За приписами п.11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.
Як слідує з квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2, такі містять інформацію про те, що податкові накладні відповідають вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1205, відсутні в таблиці даних платника ПДВ, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. Позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.
Разом з тим, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, визначений у п.5 Порядку №520, не означає, що платник податку повинен подати абсолютно всі, зазначені у ньому документи. Навпаки, зміст цього переліку свідчить на користь того, що враховується специфіка певних господарських операцій. Даний перелік є загальним і повинен диференціюватися в залежності від того, яка господарська операція покладена в основу виникнення податкових зобов`язань з ПДВ, тобто узгоджуватися з вимогами п.185.1 ст.185 ПК України.
Матеріали справи свідчать, що відповідно до пропозиції надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2в ЄРПН позивачем було надіслано пояснення з документами, в підтвердження реальності здійснення господарської операції, про що описано вище.
Комісією Головного управління ДПС України у Тернопільській області прийнято оскаржувані рішення №1983900/30156054 від 30.09.2020 року та №2027242/30156054 від 12.10.2020 року про відмову у реєстрації податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2 в ЄРПН.
Як підставу відмови, зазначено про ненадання платником податку розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Проте, зазначений висновок контролюючого органу спростовується наявними у матеріалах справи та дослідженими в ході судового розгляду письмовими доказами, що підтверджуються реальність господарських операцій - реалізації ріпаку врожаю 2020 року ТОВ "Овал" (а.с.22-28), згідно яких видано податкові накладні від 24.07.2020 року №1 та №2, та їх належне оформлення первинними документами.
Слід наголосити, що серед представлених документів в підтвердження реальності здійснення господарської операції на вимогу контролюючому органу було надано і платіжні доручення від 24.07.2020 року №30942557 та №30942563 про перерахунок ТОВ "Овал" грошових коштів в сумі 1000000,00 грн. та 329999,60 грн. відповідно на рахунок СТОВ "Юстинівське" (а.с.27-28).
Таким чином, оскаржуваними рішеннями №1983900/30156054 від 30.09.2020 року та №2027242/30156054 від 12.10.2020 року безпідставно відмовлено у реєстрації податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2 в ЄРПН з підстав ненадання платником податку розрахункових документів.
Разом з тим, в матеріалах справи містяться первинні документи в підтвердження факту усього технологічного процесу пов`язаного з вирощування такої сільськогосподарської культури як ріпак, серед яких, придбання насіння для посіву, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, паливно-мастильних матеріалів, послуг по очистці, сушіння та зберігання в контрагентів: ПП "Дружба-Нафтопродукт", ПМП "Фортуна", ТОВ "Фірма Ерідон", ТОВ "Ніка-Грейн", МПП Фірма "Ерідон", ФГ "Надежда", ПП "Качан-07" (а.с.19-21, 49-97, 108-109), зазначені вище.
Що ж стосується посилань відповідачів у відзивах про не представлення позивачем розрахункових документів (платіжного доручення або виписки банку) на придбання товарно-матеріальних цінностей по контрагентах МПП Фірма "Ерідон", ПП "Качан-07", ТОВ "Ніка-Грейн", ФГ "Надежда", ПМП "Фортуна", то як вже було вказано судом, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, визначений у п.5 Порядку №520, не означає, що платник податку повинен подати абсолютно всі, зазначені у ньому документи. Даний перелік є загальним і повинен диференціюватися в залежності від того, яка господарська операція покладена в основу виникнення податкових зобов`язань з ПДВ, тобто узгоджуватися з вимогами п.185.1 ст.185 ПК України.
Водночас, в підтвердження здійснення розрахунків з контрагентами СТОВ "Юстинівське" долучено до матеріалів справи, зокрема: з ПП "Качан-07" - картку рахунку №631 за 2020 року (а.с.140-143), платіжні доручення від 07.05.2020 року №394 та №396, від 27.07.2020 року №12, від 28.12.2020 року №58 (а.с.144-148); з ТОВ "Ніка-Грейн" - картку рахунку №631 за 2020 року (а.с.149), платіжне доручення №375 від 27.03.2020 року (а.с.150), ТОВ "Фірма Ерідон" - картку рахунку №631 за 2020 року (а.с.150-154), платіжні доручення №377 від 31.03.2020 року, №389 від 06.05.2020 року (а.с.155-156), вексель серії АА 2834893 від 15.10.2020 року (а.с.157), угоди про залік зустрічних вимог №RGF1EXW-20/852-1 від 05.08.2020 року, №RGS3EXW склад елеватора -20/2 020-1 від 21.09.2020 рок, №СGS3EXW-20/2 331-1 від 02.11.2020 року(а.с.158-160); ПМП "Фортуна" - картку рахунку №631 за 2020 року (а.с.161), платіжні доручення №376 від 27.03.2020 року, №469 від 03.11.2020 року (а.с.162); ФГ "Надежда" - картку рахунку №631 за 2020 року (а.с.164), платіжні доручення №421 від 12.08.2020 року, №435 від 28.08.2020 року (а.с.165-166).
У той же час, головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.
Натомість, оскаржувані рішення контролюючого органу не відповідають наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжує його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на не можливість реалізації свого права або обов`язку платником податків щодо виконання юридичного волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Серед іншого, аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому, в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.
Відповідачами не надано належних та допустимих доказів, які б ставили під сумнів реальність здійснених позивачем господарських операцій з ТОВ "Овал", свідчили б про невідповідність цих операцій дійсному економічному змісту, або засвідчили б наявність інших обставин, що підтверджують недобросовісність позивача як платника податків, а також підстав для відмови у реєстрації податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2 в ЄРПН.
Водночас, всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних.
Відтак, матеріали справи не містять спростувань відповідачами, як суб`єктами владних повноважень, тверджень позивача, наведення ними відповідних мотивів прийняття спірних рішень та неврахування наданих позивачем документів, а тому, підтверджень правомірності рішень контролюючого органу.
За приписами ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч.1, 2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Аналогічна позиція стосовно обов`язку доказування була висловлена Європейським судом з прав людини у п.36 справи "Суомінен проти Фінляндії" (Suominen v. Finland), від 01.07.2003 року №37801/97, в якому він зазначив, що хоча національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін, орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень (рішення).
Таким чином, беручи до уваги те, що податкові накладні видані в межах господарських операцій, які є об`єктом оподаткування, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, достатніх для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних, які подано для реєстрації у встановлений п.201.10 ст.201 ПК України строк, а також враховуючи те, що відповідачами не доведено наявності інших підстав для відмови у реєстрації податкових накладних та судом не встановлено обставин, які б перешкоджали видачі податкових накладних та прийняттю рішень про її реєстрацію, суд дійшов висновку про відсутність підстав для відмови у реєстрації податкових накладних від 24.07.2020 року №1 та №2 шляхом прийняття оскаржуваних рішень та не відповідність таких критеріям правомірності рішення суб`єкта владних повноважень, в контексті ч.2 ст.2 КАС України, і, як наслідок, підлягають скасуванню.
Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження. При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.
Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.
За приписами ч.3 ст.245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Суд звертає увагу на вимоги п.19, 20 Порядку№1246, згідно якими податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Зважаючи на викладене, суд дійшов висновку про необхідність для належного захисту порушеного права позивача зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні від 24.07.2020 року №1 та №2 в ЄРПН. Задоволення такої позовної вимоги є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами ст.90 КАС України та аналізуючи наведені положення законодавства, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення в повному обсязі.
При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч.1 ст.139 КАС України).
Отже, відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує на користь позивача здійснені ним та документально підтверджені судові витрати по сплаті судового збору в загальному розмірі 4204,00 грн. відповідно до платіжних доручень №472 від 25.11.2020 року на суму 2118,00 грн. та №478 від 10.12.2020 року на суму 2086,00 грн.(а.с.8, 116) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Тернопільській області та ДПС України.
Керуючись ст.139, 241-246, 250 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Тернопільській області про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних №1983900/30156054 від 30.09.2020 року та №2027242/30156054 від 12.10.2020 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 24.07.2020 року №1 та від 24.07.2020 року №2, подані на реєстрацію сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю "Юстинівське".
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Тернопільській області на користь сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Юстинівське" судовий збір в розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 (нуль) копійок.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Юстинівське" судовий збір в розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 (нуль) копійок.
Позивач: сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Юстинівське" (48012, Тернопільська область, Підгаєцький район, село Юстинівка, код ЄДРПОУ 30156054).
Відповідач 1: Головне управління ДПС у Тернопільській області (46003, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Білецька, будинок 1, код ЄДРПОУ ВП 44143637).
Відповідач 2: Державна податкова служба України (04053, місто Київ, площа Львівська, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 16 березня 2021 року.
Головуючий суддя Мандзій О.П.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.03.2021 |
Оприлюднено | 18.03.2021 |
Номер документу | 95576549 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні