Постанова
від 30.03.2010 по справі 2а-849/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

  

            ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                              ПОСТАНОВА

                                                      ІМЕНЕМ     УКРАЇНИ

 "30" березня 2010 р.                                                             Справа № 2a-849/10/0970

 м. Івано-Франківськ  

          Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Шумея М.В.,

при секретарі Воліцькій Н.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Івано-Франківську справу за позовом Калуської об’єднаної державної податкової інспекції до сільської територіальної виборчої комісії Станьківської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови про стягнення заборгованості в сумі 680,00грн.

в с т а н о в и в:

09 березня 2010 року Калуська об’єднана податкова інспекція звернулася до суду з адміністративним позовом до сільської територіальної виборчої комісії Станьківської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови про стягнення заборгованості. Позовні вимоги мотивувала тим, що за відповідачем рахується заборгованість по сплаті штрафних санкцій, застосованих за неподання податкової звітності за 9 місяців 2007 року, 2007 рік, І квартал 2008 року та за І півріччя 2008 року, в сумі 680,00 грн..

           Представник позивача в судове засідання не з"явився, на адресу суду подав заяву, в якій просив розгляд справи провести без його участі, позов підтримав повністю.  

           Представник відповідача в судове засідання не з’явився, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, наданим правом на подання заперечення проти позову не скористався. Заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи чи про причини неявки суду не подав.

За таких обставин, суд вбачає за можливе розглянути справу на підставі наявних доказів за відсутності представників сторін.

Дослідивши подані докази, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, тому позов підлягає до задоволення з наступних мотивів.

Згідно ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Законом України “Про систему оподаткування” визначені види податків і зборів (обов’язкових платежів), що справляються на території України. Згідно п.2 ч.1 ст.9 даного Закону платники податків зобов’язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

         В судовому засіданні встановлено, що відповідач - сільська територіальна виборча комісія Станьківської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію від 08.02.2006 року зареєстрований як юридична особа з комунальною формою власності та 14.02.2006 року взятий на облік Калуською об’єднаною державною податковою інспекцією.  

Згідно вимог п.16.4 ст.16  ЗУ «Про оподаткування прибутку підприємств»платники податків у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону. При цьому за звітній квартал, півріччя та три квартали платники податку подають спрощену декларацію, а за результатами звітного року - повну. Форми декларацій з цього податку встановлюються центральним податковим органом за узгодженням з комітетом Верховної Ради України, що відповідає за проведення податкової політики.

Порядок та строки подання податкових декларацій встановлено п.п. 4.1.4  п.4.1 ст.4 ЗУ “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем було проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності сільською територіальною виборчою комісією Станьківської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови, за результатами якої складено акт за № 2162/1501/34159986 від 05.11.2008 року, в якому зафіксовані факти не подання звіту про використання коштів неприбутковими установами та організаціями за 9 місяців 2007 року, 2007 рік, І квартал 2008 року, І півріччя 2008 року.

             Згідно п.17.1.1 ст.17 ЗУ “Про порядок погашень зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі 10 неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення №0011731501/0 від 12.11.2008 року про застосування штрафних (фінансових) санкцій в сумі 680,00 грн. Дане рішення направлено відповідачу, яке ним отримано 14.11.2008 року, проте оскаржено не було.

Відповідно до п.п.5.2.1 п.5.2 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” дане зобов’язання  вважається узгодженим.

         Положенням п.п.5.2.1 п.5.2 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” встановлено, що податкове зобов’язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим в день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків його апеляційного узгодження і відповідно до п.п.5.3.2 п.5.2 ст.5 Закону повинно бути сплачено платником податків на протязі 10-ти календарних днів, наступних за днем узгодження. Узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

На виконання ст.6 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” відповідачу надсилалась перша податкова вимога за № 1/45828459/10/240 від 26.11.2008 року та друга податкова вимога за № 2/51331422/10/240 від 29.12.2008 року, які відповідачем отримано, однак залишено без виконання. Факт направлення відповідачем податкових вимог підтверджується корінцями податкових вимог.

Відповідно до п.п. 3.1.1 ст.3 вказаного Закону, активи платників податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов’язань виключно за рішенням суду.

            Таким чином, станом на 08.12.2009 року за відповідачем рахується заборгованість по сплаті штрафних санкцій, застосованих за неподання декларацій по податку на прибуток, в сумі  680,00 грн.

Наявність податкового боргу підтверджується податковими повідомленнями-рішеннями та іншими матеріалами справи. Підстав для звільнення відповідача від сплати заборгованості в судовому засіданні не встановлено

Доказів сплати податкового боргу відповідач суду не представив, чим фактично не заперечив наявність заборгованості, яка є предметом спору в даній справі.

За таких обставин позовні вимоги підлягають до задоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, п.16.4 ст.16 ЗУ «Про оподаткування прибутку підприємств», ст. 5, 6, 17 ЗУ «Про порядок погашення  зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»,  керуючись ст.ст.11, 71, 86, ч.3 ст.160, ст.162 КАС України, суд

                                                              п о с т а н о в и в:

  позов задовольнити повністю.

          Стягнути за рахунок активів сільської територіальної виборчої комісії Станьківської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови (код ЄДРПОУ 34159986) на  користь державного бюджету 680 (шістсот вісімдесят) грн. 00 коп. заборгованості по штрафних санкціях.

Постанова набирає законної сили після закінчення встановлених ст.186 КАСУ строків подання заяви про апеляційне оскарження  або апеляційної скарги, якщо таку заяву чи скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд шляхом подання протягом десяти днів з дня отримання постанови, заяви про її апеляційне оскарження, після чого протягом двадцяти днів –апеляційної скарги.

          Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у десятиденний строк з дня отримання постанови.  

          Постанова в повному обсязі складена 31.03.2010 року.

          

          Суддя                                                                                                Шумей М.В.

          

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.03.2010
Оприлюднено12.07.2010
Номер документу9561385
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-849/10/0970

Постанова від 30.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Постанова від 30.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Ухвала від 09.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Постанова від 30.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні