Постанова
від 11.03.2021 по справі 380/7140/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 березня 2021 рокуЛьвівСправа № 380/7140/20 пров. № А/857/2151/21

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Носа С. П.,

суддів - Кухтея Р. В., Онишкевича Т. В.;

за участю секретаря судового засідання - Гром І. І.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 02 грудня 2020 року в справі № 380/7140/20 (головуючий суддя Кузан Р. І., м. Львів, повне судове рішення складено 14 грудня 2020 року) за позовом приватного підприємства «Універсал - Л» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

04 вересня 2020 року Львівським окружним адміністративним судом зареєстровано позовну заяву приватного підприємства «Універсал - Л» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 26.05.2019 №0015935504, в частині застосування штрафу у сумі 31733,21 грн. за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних.

В обґрунтування вимог позовної заяви вказано, що підтвердженням про направлення даних податкових накладних до ДПС України є повідомлення з програмного забезпечення «М.Е.Doc» , а тому такі податкові накладні надіслані позивачем для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в межах строку, встановленого абзацом 16 пункту 201.10 статті 201 ПК України. З наведених підстав позивач вважає безпідставним застосування до нього штрафних санкцій за порушення строків реєстрації податкових накладних.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 02 грудня 2020 року позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 26.05.2019 №0015935504 в частині застосування штрафу у сумі 31733 (тридцять одна тисяча сімсот тридцять три) грн. 21 коп. за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, відповідачем - Головним управлінням ДПС у Львівській області, подано апеляційну скаргу, в якій висловлено прохання скасувати оскаржуване рішення та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги вказано, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваної постанови було порушено норми матеріального та процесуального права. Також вказано, що за наслідками перевірки контролюючим органом встановлено порушення позивачем вимог п.201.10 ст.201 розділу II ПК України, що полягає у несвоєчасній реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. На підставі акта камеральної перевірки від 26.05.2020 № 000130/13-01-55-04/30918631 ГУ ДПС у Львівській області винесено податкове повідомлення-рішення від 26.05.2020 № 0015935504 про нарахування штрафних санкцій на загальну суму 32994,27 грн., застосованих відповідно до ст.120-1 ПК України за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних. Крім того, апелянт зазначає, що податковий орган діяв виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України. На думку представника відповідача позивачем не надано жодної квитанції у відповідності до абз. 9 п.201.10 ст.201 ПК України. Також не долучено доказу, який би свідчив про своєчасну відправку на реєстрацію спірних податкових накладних.

Представник відповідача, у судовому засіданні, вимоги апеляційної скарги підтримав та просить таку задовольнити, скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти постанову, якою відмовити в задоволенні позову.

Інші особи, у судове засідання не з`явилися, хоча належним чином були повідомлені про дату, час і місце судового засідання, що відповідно до частини другої статті 313 Кодексу адміністративного судочинства України не перешкоджає розгляду справи за їхньої відсутності.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника відповідача, проаналізувавши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а оскаржуване рішення без змін з таких підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Судом першої інстанції встановлено, що Головним управління ДПС у Львівській області на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 розділу І, ст. 75, 76,86 розділу ІІ Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку ПП «Універсал-Л» з питання дотримання граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. За наслідками перевірки контролюючим органом встановлено порушення Позивачем вимог п.201.10 ст.201 розділу II ПК України, що полягає у несвоєчасній реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На підставі акта камеральної перевірки від 26.05.2020 № 000130/13-01-55-04/30918631, ГУ ДПС у Львівській області винесено податкове повідомлення-рішення від 26.05.2020 № 0015935504 про нарахування штрафних санкцій на загальну суму 32994,27 грн., застосованих відповідно до ст.120-1 ПК України за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних.

Згідно із ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Судом апеляційної інстанції здійснено перевірку висновків суду першої інстанції щодо відповідності дій відповідача вимогам ч. 2 ст. 2 КАС України, внаслідок чого суд апеляційної інстанції погоджується з такими та вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Встановлено, що 30.12.2019 позивачем відправлено в ДПС України на реєстрацію податкові накладні: від 04.12.2019 № 65, від 06.12.2019 №94; від 11.12.2019 № 206, від 09.12.2019 №147, від 10.12.2019 № 191; від 03.12.2019 № 44; від 13.12.2019 № 234; від 03.12.2019 № 52; від 04.12.2019 № 54; від 12.12.2019 № 208; від 04.12.2019 № 62; від 12,12.2019 № 218; від 12.12.2019 № 214; від 02.12.2019 № 372, від 04.12.2019 №73; від 05.12.2019 № 81; від 12.12.2019 № 219; від 12.12.2019 № 216; від 02.12.2019 № 20; від 03.12.2019 № 45; від 11.12.2019 № 206; від 05.12.2019 № 83; від 12.12.2019 №209; від 09.12.2019 № 126; від 11.12.2019 № 198; від 04.12.2019 № 61; від 05.12.2019 № 92; від 03.12.2019 № 53; від 06.12.2019 № 116 (далі по тексту - Податкові накладні).

Згідно з повідомленням з програмного забезпечення програми «М.Е.док» (Властивості документа) податкові накладні відправлено для реєстрації 30.12.2019 о 09:21.

У зв`язку з відсутністю повідомлення про отримання податкових накладних та проведення їх реєстрації чи відмови у реєстрації, позивач 31.12.2020 о 11:28 та 14:24 повторно направив такі податкові накладні для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вказане також підтверджується інформацією з програмного забезпечення програми «М.Е.док» (Властивості документа).

Повідомлення про отримання податкових накладних та квитанції про їх реєстрацію отримано позивачем 03.01.2020.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі також - Порядок №1246), який визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр).

Як визначено пунктами 2, 3 Порядку №1246, операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації. Операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

Згідно з пунктом 4 Порядку №1246 до Реєстру вносяться відомості щодо податкових накладних та/або розрахунків коригування, які прийняті до Реєстру та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.

Пунктом 11 Порядку №1246 обумовлено, що після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Згідно з пунктами 12-16 Порядку№1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Якщо платником податку надіслано для реєстрації кілька примірників однієї податкової накладної та/або розрахунку коригування, зареєстрованими вважаються податкова накладна та/або розрахунок коригування, відомості яких внесені до Реєстру, та платнику податку надіслана відповідна квитанція.

З аналізу вказаних норм випливає, що строки, визначені для реєстрації податкових накладних, встановлені у календарних днях, при цьому право платника податку для реєстрації податкових накладних пов`язане виключно з операційним днем, який відповідно до Порядку №1246 триває з 8-ї до 20-ї години. Водночас, податковий орган в будь-якому випадку зобов`язаний протягом операційного дня надіслати платнику податку одну з квитанцій: або про прийняття податкової накладної, або про її неприйняття із зазначенням відповідних причин, або зупинення реєстрації податкової накладної.

Оскільки законодавством встановлено чіткі та обмежені строки для реєстрації податкових накладних, задля уникнення порушення платником податків граничних строків для реєстрації податкових накладних у випадку коли гранична дата припадає на вихідний чи святковий день, положеннями Порядку №1246 та пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу встановлено, що якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Судом встановлено, що спірні податкові накладні вперше направлено податковому органу для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних 30.12.2019 (час відправки 09:21 год.).

Відтак позивачем надіслано на реєстрацію податкові накладні в межах встановленого законодавством строку та в межах операційного дня, відтак своєчасно виконано свої зобов`язання, передбачені податковим законодавством з реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Водночас, матеріалами справи не підтверджується, що до кінця операційного дня 30.12.2019 позивачу були направлені квитанції про прийняття або неприйняття вказаних податкових накладних.

При цьому, квитанції про прийняття або неприйняття вказаних податкових накладних мали б бути надіслані позивачу в межах операційного дня, тривалість якого визначена пунктом 3 Порядку №1246, тобто з 08:00 до 20:00 30.12.2019, водночас надіслані не були.

Позивачем повторно надсилались для реєстрації спірні податкові накладні 31.12.2019, тобто знову ж таки в межах визначених ПК України строків. При цьому, отримання та реєстрація таких податкових накладних податковим органом підтверджується квитанціями від 03.01.2020.

Однак, з огляду на зазначені обставини та з врахуванням правових наслідків, передбачених пунктом 201.10 ПК України, суд дійшов висновку, що податкові накладні вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних в день їх надіслання, а саме 30.12.2019.

Аналогічні висновки викладено у постановах Верховного Суду від 23.01.2018 у справі №806/832/17, від 27.03.2018 у справі №825/2411/16, від 26.06.2018 у справі №806/2219/16, від 22.11.2018 у справі № 813/815/18, від 26.11.2018 у справі №813/815/18.

Відповідачем належними та допустимими доказами не доведено, що спірні податкові накладні не надсилались позивачем в межах операційного дня 30.12.2019 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, а надіслані після визначеного ПК України граничного строку для їх реєстрації.

Таким чином, позивачем доведено, що в межах граничного строку реєстрації податкових накладних надіслано податкові накладні до податкового органу, що свідчить про те, що ним добросовісно вживалися заходи для виконання вимог пункту 201.10 статті 201 ПК України щодо реєстрації податкової накладної.

Суд зазначає, що нормами ПК України передбачено, що податкові накладні повинні бути зареєстровані до останнього дня (включно) календарного місяця в якому вони складені. В даному випадку, спірні податкові накладні були складені в період з 02.12.2019 по 13.12.2019, а тому граничний строк їх реєстрації є до 31.12.2019.

Таким чином, передбачені ПК України строки направлення для реєстрації податкових накладних позивачем не порушено, однак відповідачем такі податкові накладні зареєстровано з затримкою. Тобто, порушення граничних строків реєстрації спірних податкових накладних обумовлено бездіяльністю, яка не залежала від позивача.

Згідно з пунктом 109.1 статті 109 ПК України податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Протиправність діяння обумовлена невиконанням чи неналежним виконанням вимог, встановлених законом. Відповідальність за діяння можлива лише у разі, якщо на особу покладено обов`язок діяти у певний ситуації у визначений спосіб. Відсутність вини платника податків унеможливлює можливість притягнення до відповідальності за податкові правопорушення.

Таким чином, застосування до платника податків наслідків несвоєчасної реєстрації податкової накладної, передбачених статтею 120-1 ПК України можливе лише за наявності безпосередньої його вини.

Аналогічну позицію викладено в постановах Верховного Суду від 20.03.2018 у справі №819/777/17, від 30.01.2018 у справі №815/2745/17 та враховується судом при вирішення даного спору відповідно до вимог частини п`ятої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України.

Крім цього суд враховує, що відповідно до п. 86.2 статті 86 ПК України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами податкового органу, які проводили перевірку, і після реєстрації вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

У разі незгоди платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки). Такі заперечення та/або додаткові документи розглядаються контролюючим органом протягом семи робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв`язку з необхідністю з`ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді заперечень та/або додаткових документів, про що такий платник податків зазначає у запереченнях та/або листі про надання додаткових документів в порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу. У разі якщо платник податків виявив бажання брати участь у розгляді його заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів, зазначивши про це в запереченні та/або листі про надання додаткових документів у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, контролюючий орган зобов`язаний повідомити такому платнику податків про місце і час проведення такого розгляду. Таке повідомлення надсилається платнику податків не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від нього заперечень та/або листа про надання додаткових документів у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, але не пізніше ніж за чотири робочі дні до дня їх розгляду. Повідомлення має бути надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу (пункт 86.7 статті 86 ПК України).

Згідно з пунктом 86.7 статті 86 ПК України участь керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу у розгляді заперечень платника податків до акта перевірки є обов`язковою. Такі заперечення є невід`ємною частиною акта (довідки) перевірки. Рішення про визначення грошових зобов`язань приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу з урахуванням результатів розгляду заперечень платника податків (у разі їх наявності). Платник податків або його законний представник може бути присутнім під час прийняття такого рішення.

Пунктом 86.8 статті 86 ПК України визначено, що податкове повідомлення-рішення приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та/або додаткових документів, поданих у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.

Як встановлено судом в ході судового розгляду, відповідачем камеральну перевірку проведено 26.05.2020, що підтверджується актом про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН за період липень, серпень, листопад, грудень 2019 року № 000130/13-01-55-04/30918631. Податкове повідомлення-рішення № 0015935504 винесено в той же день 26.05.2020. Відтак, відповідачем порушено процедуру винесення податкового повідомлення - рішення

Отже, є наявне порушення порядку прийняття податкового повідомлення рішення з боку контролюючого органу.

Відповідно до пункту 1 Положення про Головне управління ДПС у Львівській області, затвердженого наказом ДПС України № 14 від 12.07.2019 (у редакції наказу ДПС України від 29.07.2019 № 372) Головне управління ДПС у Львівській області є територіальним органом ДПС України, який підпорядковується ДПС.

Відповідно до пп. 11 п. 4 вказаного Положення, Головне управління відповідно до покладених на них завдань застосовує до платників податків (платників єдиного внеску) передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення вимог податкового законодавства чи законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС. Пунктом 16 Положення визначено, що Головне управління є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, інші печатки та штампи, власні бланки та рахунки в органах Казначейства та банках.

Таким чином, саме Головне управління ДПС у Львівській області як контролюючий орган уповноважений приймати податкове повідомлення - рішення. Проте, оскаржуване податкове повідомлення - рішення прийнято Личаківським управлінням Головного управління ДПС у Львівській області за підписом керівника ОСОБА_1 , що також свідчить про протиправність прийняття такого рішення.

Згідно з ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку про задоволення позовних вимог, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції немає.

Керуючись статтями 241, 250, 308, 310, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області - залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 02 грудня 2020 року в справі № 380/7140/20 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку, виключно у випадках, передбачених частиною 4 статті 328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя С. П. Нос судді Р. В. Кухтей Т. В. Онишкевич Повне судове рішення складено 18 березня 2021 року.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.03.2021
Оприлюднено19.03.2021
Номер документу95614333
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/7140/20

Ухвала від 11.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 11.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 04.02.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 04.02.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 02.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 09.09.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні