Постанова
від 28.04.2010 по справі 2а-855/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

  

            ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                              ПОСТАНОВА

                                                      ІМЕНЕМ     УКРАЇНИ

 "28" квітня 2010 р.                                                              Справа № 2a-855/10/0970

 м. Івано-Франківськ  

          

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Шумея М.В.,

при секретарі Воліцькій Н.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Івано-Франківську справу за позовом Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську до приватного підприємства «Буран - Іф»про стягнення заборгованості в сумі 537,08 грн.,

в с т а н о в и в:

09.03.2010 року Державна податкова інспекція в м. Івано-Франківську  звернулася з адміністративним позовом до приватного підприємства «Буран - Іф»про стягнення заборгованості. Позовні вимоги мотивувала тим, що за відповідачем рахується податкова заборгованість перед бюджетом, яка виникла у зв’язку з несплатою штрафних санкцій, застосованих за неподання та несвоєчасне подання розрахунку сплати єдиного податку та нарахованої пені.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, подав суду заяву про розгляд справи за його відсутності, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з’явився. Згідно ст.39 КАС України відповідач викликався в судове засідання через засоби масової інформації. Наданим правом на подання заперечення проти позову не скористався. Заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи чи про причини неявки суду не подав.

За таких обставин суд вбачає за можливе розглянути справу на підставі наявних доказів за відсутності представників сторін.

Розглянувши матеріали позовної заяви, дослідивши подані докази, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог з наступних мотивів.

Згідно ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Законом України “Про систему оподаткування” визначені види податків і зборів (обов’язкових платежів), що справляються на території України. Згідно п.2 ч.1 ст.9 даного Закону платники податків зобов’язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

З матеріалів справи вбачається, що приватне підприємство «Буран - Іф»26.10.2004 року зареєстроване виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради  як юридична особа та взяте на податковий облік як платник податків Державною податковою інспекцією в м. Івано-Франківську.

Відповідно до ч.9 ст.4 Указу Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва” за результатами господарської діяльності за звітний (податковий) період (квартал) суб'єкти малого підприємництва - юридичні особи подають до органу державної податкової служби до 20 числа місяця, що наступає за звітним (податковим) періодом, розрахунки про сплату єдиного податку, акцизного збору і, в разі обрання ними єдиного  податку за ставкою 6 відсотків, розрахунок про сплату податку на додану вартість, а також платіжні доручення на сплату єдиного податку за звітний період з позначкою банку про зарахування коштів.

Згідно вимог ч.2 ст.5 вищевказаного Указу Президента України суб'єкти малого підприємництва несуть відповідальність за правильність обчислення, своєчасність подання розрахунків та сплати сум єдиного податку згідно із законодавством України.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем 04.06.2009 року, 11.08.2009 року та 09.11.2009 року було проведено невиїзні документальні перевірки своєчасності подання податкової звітності приватним підприємством «Буран - Іф», за результатами яких складені акти за № 6749/15-1/32994541, № 9053/15-1/32994541 та № 1617/15-1/32994541 відповідно. В даних актах зафіксовано факт несвоєчасного подання відповідачем розрахунку сплати єдиного податку суб’єктами малого підприємництва за І квартал 2009 року та факти неподання розрахунку сплати єдиного податку суб’єктами малого підприємництва за ІІ квартал 2009 року та за ІІІ квартал 2009 року відповідно.

Відповідно до п.п. 17.1.1 п.17.1 ст.17 ЗУ “Про порядок погашень зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

На підставі вищевказаних актів перевірки позивачем прийнято податкові повідомлення-рішення № 0011711501/0 від 30.06.2009 року, № 0013181501/0 від 18.08.2009 року та № 0016821501/0 від 16.11.2009 року про застосування штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 510,00 грн. Дані рішення направлено відповідачу, що підтверджується копіями повідомлень про вручення поштового відправлення, які містяться в матеріалах справи.

Крім того, відповідно до п.16.4 ст.16 ЗУ “Про порядок погашень зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, відповідачу нараховано пеню в сумі 27,08 грн.

Положенням п.п.5.2.1 п.5.2 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” встановлено, що податкове зобов’язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим в день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків його апеляційного узгодження і відповідно до п.п.5.3.2 п.5.3 ст.5 Закону повинно бути сплачено платником податків на протязі 10-ти календарних днів, наступних за днем узгодження. Узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

На виконання ст.6 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” відповідачу надсилалась перша податкова вимога за № 1/1763/20134/10/24-150/505 від 22.07.2009 року та друга податкова вимога за № 2/2100 від 28.08.2009 року, які відповідачем отримані, однак залишені без виконання. Факт направлення відповідачу податкових вимог підтверджується корінцями податкових вимог та копіями повідомлень про вручення поштового відправлення. Крім того, друга податкова вимога за № 2/2100 від 28.08.2009 року  розміщувалась на дошці податкових оголошень.

Таким чином, станом на 24 лютого 2010 року за приватним підприємством «Буран - Іф»рахується заборгованість по сплаті штрафних санкцій та нарахованій пені в сумі  537,08 грн.

Відповідно до п.п. 3.1.1 ст.3 вказаного Закону, активи платників податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов’язань виключно за рішенням суду.

Наявність податкового боргу підтверджується податковими повідомленнями-рішеннями та іншими матеріалами справи. Підстав для звільнення відповідача від сплати заборгованості в судовому засіданні не встановлено.

Доказів сплати податкового боргу відповідач суду не представив, чим фактично не заперечив наявність заборгованості, яка є предметом спору в даній справі.

За таких обставин позовні вимоги підлягають до задоволення.

На підставі ст.67 Конституції України, ст.ст.3, 5, 16, 17 ЗУ “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, керуючись керуючись ст.ст.11, 39, 71, 86, ч.3 ст.160, ст.162 КАС України, суд

п о с т а н о в и в:

позов задовольнити повністю.

Стягнути за рахунок активів приватного підприємства «Буран - Іф» (код ЄДРПО 32994541) в дохід державного бюджету України –537 (п’ятсот тридцять сім) грн. 08 коп.  заборгованості по сплаті штрафних санкцій та нарахованої пені.

Постанова набирає законної сили після закінчення встановлених ст.186 КАСУ строків подання заяви про апеляційне оскарження  або апеляційної скарги, якщо таку заяву чи скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд шляхом подання протягом десяти днів з дня отримання постанови, заяви про її апеляційне оскарження, після чого протягом двадцяти днів –апеляційної скарги.

          Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у десятиденний строк з дня отримання постанови.

          Постанова в повному обсязі складена 30.04.2010 року.

      

Суддя                                                                                                            Шумей М.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.04.2010
Оприлюднено06.09.2010
Номер документу9561694
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-855/10/0970

Ухвала від 10.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Постанова від 28.04.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні