Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 березня 2021 р. Справа№200/10660/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кошкош О.О., розглянувши за правилами загального позовного провадження в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) у Донецькій області, Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 , (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) звернулася до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Управління Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) у Донецькій області про визнання протиправною та скасування постанови від 06 жовтня 2020 року №177515 про застосування адміністративно-господарського штрафу. В обґрунтування зазначено, що 25.08.2020 Управління Укртрансбезпеки у Донецькій області складено акт №038600 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів при перевезенні піску та акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №228523. За результатом розгляду матеріалів винесена постанова від 06.10.2020 №177515, згідно якої на позивача накладено штраф у розмірі 34000,00 грн. Разом з цим, суб`єктом юридичної відповідальності за ст.60 Закону №2344 є автомобільний перевізник, який в даних правовідносинах є ТОВ «Павлопілля» , оскільки позивачем передано йому транспортний засіб на підставі договору оренди.
На підтвердження сплати судового збору у розмірі 840,80 грн. надана квитанція від 14.11.2020.
19 листопада 2020 року ухвалою Донецького окружного адміністративного суду (суддя Давиденко Т.В.) відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання.
16 грудня 2020 року ухвалою Донецького окружного адміністративного суду (суддя Давиденко Т.В.) залучено в якості другого відповідача Державну службу України з безпеки на транспорті (ЄДРПОУ 39816845, юридична адреса: 01135, м. Київ, пр-т. Перемоги, 14). Підготовче засідання відкладено з 03 лютого 2021 року на 03 березня 2021 року.
За розпорядженням керівника апарату суд від 15.02.2021 №10 у зв`язку з тимчасовою непрацездатністю судді ОСОБА_2 здійснено повторний автоматичний розподіл справи між суддями. Адміністративну справу №200/10660/20-а передано на розгляд судді Кошкош О.О.
17 лютого 2021 року ухвалою суду (суддя Кошкош О.О.) прийнято до провадження адміністративну справу №200/10660/20-а, призначено підготовче засідання на 03 березня 2021 року.
Відповідачем надано відзив, в якому зазначено, що діючим законодавством Укртрансбезпеці та її територіальним органам надані повноваження щодо здійснення державного нагляду та контролю за дотриманням перевізниками законодавства про автомобільний транспорт з правом прийняття відповідних рішень, обов`язкових до виконання. Транспортний засіб Renault Premium 2005 р.в. реєстраційний номер НОМЕР_2 , напівпричіпа н/пр-самоскид-Е BODEX НОМЕР_3 під керуванням водія ОСОБА_3 зупинено відповідно до п. 3, 4 Порядку №422. До перевірки надано, зокрема товарно-транспортну накладну від 25.08.2020 №13, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тягача та напівпричіпа. Встановлено, що транспортний засіб належить та використовується позивачем. За результатом габаритно-вагового контролю транспортного засобу встановлено, що загальна маса транспортного засобу з напівпричіпом та вантажем становила 53,86 т при нормі 40 т, навантаження на задню вісь - 13,29 т при нормі 11 т. Зважаючи на відсутність дозволу, який дає право на рух автомобільними дорогами України транспортним засобом з перевищенням вагових параметрів, виданий компетентними уповноваженими органами, застосовано адміністративно-господарську санкцію до суб`єкта господарювання, що здійснював перевезення. Просив відмовити у задоволені позовних вимог.
03 березня 2021 року ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті.
У судове засідання призначене на 16 березня 2021 року представники сторін не з`явилися, надали клопотання про розгляд справи буз їх участі. За таких обставин суд визнав за можливе розглянути справу на підставі наявних матеріалів.
Суд дослідивши подані матеріали справи встановив наступне.
ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) є власником вантажного автомобілю Renault Premium 2005 р.в. реєстраційний номер НОМЕР_2 , напівпричіпа н/пр-самоскид-Е BODEX НОМЕР_3 .
27 грудня 2019 року між орендодавцем ОСОБА_1 та орендарем ТОВ «Павлопілля» , від імені якого діє директор ОСОБА_1 укладено договір оренди транспортних засобів предметом якого є передання за плату у тимчасове володіння та користування (оренда) транспортного засобу - вантажного автомобілю Renault Premium 2005 р.в. реєстраційний номер НОМЕР_2 , напівпричіпа н/пр-самоскид-Е BODEX НОМЕР_3 . Згідно п.1.3 вказаного договору об`єкт оренди використовується орендарем чи працівником орендаря в господарській діяльності орендаря. Пунктом 2.1 передбачено, що передача об`єкта оренди, прийняття його орендарем та повернення оформлюється актом прийому передачі, підписаними сторонами. Строк дії договору - два роки. На виконання вимог договору 27 грудня 2019 року оформлено акт приймання-передачі транспортного засобу. Договір оренди посвідчено приватним нотаріусом Маріупольського міського нотаріального округу Пахниць Н.В. 27.12.2019 за реєстровим номером 3609.
25 серпня 2020 року ТОВ «Павопілля» здійснено перевезення піску автомобілем Renault Premium 2005 р.в. реєстраційний номер НОМЕР_2 , напівпричіпа н/пр-самоскид-Е BODEX НОМЕР_3 , про що свідчить товарно-транспортна накладна №13.
25 серпня 2020 року Управління Укртрансбезпеки у Донецькій області здійснено габаритно-ваговий контроль в а/д Н-20 Слов`янськ-Донецьк-Маріуполь км226 автомобілю Renault Premium 2005 р.в. реєстраційний номер НОМЕР_2 , напівпричіп н/пр-самоскид-Е BODEX НОМЕР_3 . За наслідками перевірки складено акт перевищення транспортним нормативних вагових параметрів від 25.08.2020 №038600. Встановлено, що навантаження на осі складає 1) 7,61 т; 2)13,29 т; 3) 32,96 т; повна маса транспортного засобу - 53,86 т при нормі 40 т, про зо складена довідка від 25.08.2020 №0022165.
За наслідками перевірки складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №228523 від 25.08.2020 в якому зафіксовано порушення, передбачене абз.16 ч.1 ст.60 Закону України "Про автомобільний транспорт"- перевезення вантажу з перевищенням вагових норм, встановлених законом більше 20% без оформлення дозволу відповідного зразка.
Розглянувши справу про порушення законодавства про автомобільний транспорт, Управлінням Укртрансбезпеки у Донецькій області прийнято постанову №177515 від 06.10.2020 якою застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 34000,00 грн. ураховуючи те, що ОСОБА_1 (автомобільним перевізником) допущено порушення ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт» , відповідальність за яке передбачена абз.16 ч.1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» .
Правомірність винесення спірної постанови є предметом спору, переданого на вирішення адміністративного суду.
Вирішуючи спір, суд виходив з того, що відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень, регулює Закон України "Про автомобільний транспорт".
Частиною 14 статті 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" передбачено, що державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 затверджено Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті (надалі - Порядок №1567), який визначає процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб`єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, виконанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення на міжобласних автобусних маршрутах, вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами.
Пунктом 21 Порядку №1567 передбачено, що у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.
Згідно з пунктк 25 Порядку №1567 справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.
За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.
Щодо доводу позивача про відсутність підстав для отримання дозволу на перевезення великоваговим автомобільним транспортом подільного вантажу з посиланням на абз.3 п.22.5 Правил дорожнього руху, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306 суд зазначає наступне.
Відповідно до частин 1, 4, 5 статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи.
Розглядати справи про накладення адміністративно-господарських штрафів за порушення, зазначені у цій статті, мають право посадові особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті.
Адміністративно-господарські штрафи стягуються відповідно до закону центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), і зараховуються до Державного бюджету України.
Судом встановлено, що спірною постановою №177515 від 06.10.2020 до ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , застосовано адміністративно-господарський штраф згідно з абзацом 16 частини 1 статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт".
Цією нормою передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до частин 1, 2 статті 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є: для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
Частиною 3 статті 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" установлено, що у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.
Як передбачено частиною 2 статті 29 Закону України "Про дорожній рух", з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Статтею 33 Закону України "Про автомобільні дороги" встановлено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 року №30 затверджено Правила проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами (надалі - Правила №30), які встановлюють єдині вимоги до проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів з вантажем або без нього автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами.
Пунктом 3 Правил №30 визначено, що транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.
Відповідно до пункту 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 року №1306, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.
Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі - понад 16 т, строєні осі - понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів - навантаження на одиночну вісь - понад 11 т, здвоєні осі - понад 18 т, строєні осі - понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється.
Згідно з пунктом 4 Правил №30 рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.
Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" через центри надання адміністративних послуг.
Дозвіл оформлюється уповноваженим підрозділом Національної поліції на підставі погоджувальних документів з власниками вулично-дорожньої мережі, залізничних переїздів, мостового господарства, служб міського електротранспорту, електромереж, електрифікації, електрозв`язку, в яких визначаються умови і режим проїзду зазначених транспортних засобів.
Допускається перевищення вагових параметрів порівняно з визначеними у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина похибки) без оформлення відповідного дозволу та внесення плати за проїзд.
Пунктом 7 Порядку №30 передбачено, що дозвіл видається на одноразовий проїзд великогабаритного та великовагового транспортного засобу. У разі здійснення постійних проїздів по одному маршруту тим самим транспортним засобом дозвіл може видаватися на кілька проїздів, але не більше ніж на три місяці.
Відповідно до пункту 28 Порядку №30 плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.
Перевізник має право на відшкодування вантажовідправником чи замовником коштів, внесених у рахунок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу.
Погодження маршруту видається після внесення в установленому розмірі плати за проїзд. У разі прийняття рішення про відмову перевізника від проїзду за погодженим маршрутом внесена плата за проїзд не повертається.
Постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007 року "Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування" затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (надалі - Порядок №879), а також ставки плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
Згідно з пунктами 3, 6 Порядку №879 габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.
Габаритно-ваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно в пунктах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів.
За змістом пунктів 15, 16, 20 Порядку №879, контроль за наявністю у водіїв великовагових та великогабаритних транспортних засобів дозволу на рух здійснюють уповноважені підрозділи Національної поліції, та територіальні органи Укртрансбезпеки, які здійснюють габаритно-ваговий контроль.
Габаритно-ваговий контроль включає документальний та/або точний контроль.
За результатами габаритно-вагового контролю посадові особи та/або працівники Укртрансбезпеки або її територіальних органів визначають належність транспортного засобу до великовагових та/або великогабаритних.
Відповідно до пункту 21 Порядку №879 у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування (далі - плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.
Отже, доводи позивача про те що за відсутністю відповідного дозволу (при здійсненні перевезення подільного вантажу з перевищенням вагових норм) відповідач не має права притягувати його до адміністративно-господарській відповідальності відхиляються судом через їх безпідставність, оскільки таке тлумачення ним норм права ґрунтується на дискримінаційному підході до інших автоперевізників в залежності від виду вантажу, який перевозять. Так у разі перевезення подільного вантажу з перевищенням вагових обмежень, автомобільний перевізник (за позицією позивача) отримує лише розрахунок плати за проїзд, натомість автомобільний перевізник, який перевозить неподільний вантаж з перевищенням встановлених вагових габаритів отримує і розрахунок плати за проїзд, і штраф.
Суд також відхиляє посилання позивача на судову практику, з огляду на те, що судові рішення першої інстанції не є обов`язковими для застосування судом під час розгляду даної справи.
Аналогічний висновок викладено у постанові Верховного суду у складі Касаційного адміністративного суду №803/1540/16 від 24.07.2019 року.
Разом з цим, визначаючи суб`єкта, до якого застосовано адміністративно-господарський штраф суд враховує наступне.
За своєю правовою природою адміністративно-господарський штраф за порушення законодавства про автомобільний транспорт є видом адміністративно-господарських санкцій, що застосовуються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування до суб`єктів господарювання за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності (ст.ст. 216, 217, 238, 239 Господарського кодексу України).
Відповідно до статті 241 Господарського кодексу України адміністративно-господарський штраф - це грошова сума, що сплачується суб`єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення господарської діяльності. Перелік порушень, за які з суб`єкта господарювання стягується штраф, розмір і порядок його стягнення визначаються законами, що регулюють податкові та інші відносини, в яких допущено правопорушення.
Згідно з частиною 1 статті 218 Господарського кодексу України підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.
Статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено, що адміністративно-господарські штрафи застосовуються за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників.
Визначення «автомобільного перевізника» надано у статті 1 вказано Закону. Так, автомобільним перевізником є фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.
Під час розгляду справи судом встановлено, що перевезення вантажу здійснювала юридична особа - ТОВ «Павлопілля» (ідентифікаційний код 40147549), яка зареєстрована у встановленому порядку, про що свідчить запис в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб та громадських формувань. Користування вантажним автомобілем здійснювалося на підставі нотаріально посвідченого договору оренди, що укладений товариством з гр. ОСОБА_1 , автомобіль передано у користування, про що свідчить акт приймання передачі транспортного засобу від 27.12.2019.
Отже, саме ТОВ «Павлопілля» , як автомобільний перевізник, несе відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт при перевезенні 25.08.2020 вантажним автомобілем Renault Premium 2005 р.в. реєстраційний номер НОМЕР_2 , напівпричіп н/пр-самоскид-Е BODEX НОМЕР_3 піску.
Враховуючи те, що під час проведення перевірки водієм надана товарно-транспортна накладна від 25.08.2020 №13, яка містила відомості про автомобільного перевізника - ТОВ «Павлопілля» , однак, відповідачем не враховані ці обставини, суд дійшов висновку, що застосування адміністративно-господарського штрафу до гр. ОСОБА_1 , яка не є у спірних правовідносинах автомобільним перевізником в розмінні Закону України «Про автомобільний транспорт» , є протиправним, у зв`язку з чим постанова від 06.10.2020 №177515 підлягає скасуванню.
Відповідно до вимог ч.1 ст.139 КАС України на користь позивача підлягає стягненню, сплачений нею згідно квитанції від 14.11.2020 судовий збір у розмірі 840,80 грн.
Керуючись статтями 9, 90, 139, 242-246, 250, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки) у Донецькій області, Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови задовольнити.
Визнати протиправною та скасувати постанову Управління Укртрансбезпеки у Донецькій області від 06 жовтня 2020 року №177515 про застосування адміністративно-господарського штрафу до ОСОБА_1 .
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті (ЄДРПОУ 39816845, юридична адреса: 01135, м. Київ, пр-т. Перемоги, 14) на користь ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) судовий збір у розмірі 840 (вісімсот сорок) грн. 80 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене до Першого апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги через Донецький окружний адміністративний суд, у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.
Суддя О.О. Кошкош
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.03.2021 |
Оприлюднено | 22.03.2021 |
Номер документу | 95647516 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Кошкош О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні