Рішення
від 22.04.2010 по справі 16/133-3/92
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА



 

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  міста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б     тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа №  16/133-3/92

22.04.10

За позовом    Міжрайонного природоохоронного прокурора Київської області в інтересах

держави в особі:

1. Київської обласної ради,

                       2. Васильківської районної ради та

                       3. Гребінківської селищної ради

До                      Товариства з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»

Про                       стягнення 926 240 грн.

Суддя Сівакова В.В.

В судових засіданнях приймали участь

Представники сторін:

від прокуратури          Ільєнко Ю.Б. –по дов. № б/н від 16.10.2008

                                   Івашин О.Є. –старший помічник прокурора

від позивача-1          Соловйов А.С. –по дов. № 10/06 від 11.01.2010

від позивача-2          не з’явились

від позивача-3          Тромса І.Ф. –селищний голова

від відповідача          Карабаш К.Ю. –директор

Суть спору :

На розгляд Господарського суду міста Києва передані вимоги  Міжрайонного природоохоронного прокурора Київської області про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»926 240 грн. втрат сільськогосподарського виробництва, з них на користь Гребінківської селищної ради 555 744 грн., на користь Васильківської районної ради 138 936 грн. та на користь Київської обласної ради 138 936 грн.

Рішенням Господарського суду міста Києва № 16/133 від 07.04.2009 позовні вимоги Міжрайонного природоохоронного прокурора Київської області задоволені повністю.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням Господарського суду міста Києва № 16/133 від 07.04.2009 відповідач звернувся до Київського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою.

Постановою Київського апеляційного господарського суду № 16/133 від 05.10.2009 рішення Господарського суду міста Києва  № 16/133 від 07.04.2009 скасовано і прийнято нове рішення яким в позові Міжрайонного природоохоронного прокурора Київської області відмовлено повністю.

Не погоджуючись з прийнятою постановою  Київського апеляційного господарського суду від 05.10.2009 Прокуратура Київської області  звернулась до Вищого господарського суду України з касаційним поданням.

Постановою Вищого господарського суду України № 16/133 від 04.02.2010 рішення Господарського суду міста Києва від 07.04.2009 та постанову  Київського апеляційного господарського суду від 05.10.2009 у справі № 16/133 скасовано, а справу передано до Господарського суду міста Києва на новий розгляд.

За резолюцією Голови Господарського суду міста Києва від 23.02.2010 справу передано на новий розгляд судді Сіваковій В.В.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 26.02.2010 присвоєно номер справи № 16/133-3/92 та призначено до розгляду на 16.03.2010.

Ухвалою Господарського суду міста Києва № 16/133-3/92 від 16.03.2010, в зв‘язку з нез’явленням представників позивача-2 і позивача-3 в засідання суду та невиконанням сторонами вимог суду викладених в ухвалі від 26.02.2010, розгляд справи був відкладено на 30.03.2010.

Прокуратура в поданих в судовому засіданні 30.03.2010 письмових поясненнях позовні вимоги підтримує повністю.

Позивач 1 в поданих в засіданні суду 30.03.2010 письмових поясненнях  позовні вимоги прокуратури підтримує повністю.

Позивачі 2 і 3 в судове засідання 30.03.2010 не з‘явились, вимог ухвал суду від 26.02.2010 та від 16.03.2010 не виконали.

Відповідач в поданому 30.03.2010 письмовому відзиві на позовну заяву  просить в задоволенні позовних вимог прокуратури відмовити повністю.

На підставі ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, в судовому засіданні 30.03.2010 було оголошено перерву до 21.04.2010, та в засіданні суду 21.04.2010 було оголошено перерву до 22.04.2010.

22.04.2010 прокуратурою згідно ст. 22 Господарського процесуального кодексу України подано заяву про уточнення позовних вимог, відповідно до якої прокуратура просить стягнути з відповідача 926 240 грн. втрат сільськогосподарського виробництва, з них на користь Гребінківської селищної ради 555 744 грн., на користь Київської обласної ради 231 560 грн. та на користь Васильківської районної ради 138 936 грн.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представників сторін, Господарський суд міста Києва

ВСТАНОВИВ:

Рішенням № 100-УІІІ-У від 02.09.2007 (надалі –рішення № 100-УІІІ-У) Гребінківська селищна рада Васильківського району Київської області затвердила проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у довгострокову оренду з правом викупу  Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»для будівництва комплексу дорожнього сервісу в смт. Гребінки по вул. Київська Васильківського району Київської області; затвердила втрати сільськогосподарського виробництва, спричинені вилученням сільськогосподарських угідь Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»для будівництва комплексу дорожнього сервісу по вул. Київська площею 5,0 (рілля) із земель запасу Гребінківської селищної ради в розмірі 926 240 грн.; передала в оренду земельну ділянку строком на 49 років Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»з правом викупу площею 5,0 га для будівництва комплексу дорожнього сервісу за рахунок земель запасу Гребінківської селищної ради по вул. Київська.

На підставі вказаного рішення № 100-УІІІ-У між Гребінківською селищною радою Васильківського району Київської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»08.11.2007 було укладено договір оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення, яка знаходиться в смт. Гребінки Васильківського району Київської області по вул. Київській за рахунок земель запасу Гребінківської селищної ради площею 5,0 га для будівництва комплексу дорожнього сервісу.

Відповідно до статті 207 Земельного кодексу України, відшкодуванню підлягають втрати сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, перелогів, сінокосів, пасовищ), лісових земель та чагарників як основного засобу виробництва в сільському і лісовому господарстві внаслідок вилучення (викупу) їх для потреб, не пов'язаних із сільськогосподарським і лісогосподарським виробництвом. Втрати сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва визначаються у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

В матеріалах справи наявний розрахунок розміру втрат сільськогосподарського виробництва, спричинених вилученням сільськогосподарських угідь Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія – Мрія»для будівництва комплексу дорожнього сервісу, в межах селища Гребінки Васильківського району Київської області, проведений ДП «Київський науково –дослідний та проектний інститут землеустрою»у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 17.11.1997 № 1279 «Про розміри та порядок визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню»(надалі –постанова № 1279) та підписаний 21.02.2007 відповідальним представником відповідача –Карабаш К.Ю. та 01.03.2007 начальником обласного головного управління земельних ресурсів. Згідно вказаного розрахунку розмір втрат сільськогосподарського виробництва, спричинених вилученням сільськогосподарських угідь Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»становить 926 240 грн.

Пунктом 4 постанови № 1279 встановлено, що відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, спричинених вилученням сільськогосподарських і лісових угідь для цілей, не пов'язаних із веденням сільського і лісового господарства, провадиться юридичними і фізичними особами в двомісячний термін після затвердження в установленому порядку проекту відведення їм земельних ділянок, а у випадках поетапного освоєння відведених угідь для добування корисних копалин відкритим способом - у міру їх фактичного надання.

Враховуючи те, що проект землеустрою щодо відведення вищевказаної земельної ділянки у довгострокову оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»було затверджено Гребінківською селищною радою Васильківського району Київської області 02.09.2007, відповідач зобов’язаний був відшкодувати втрати сільськогосподарського виробництва у розмірі 926 240 грн. у строк до 02.11.2007.

З наявного у матеріалах справи листа Гребінківської селищної ради Васильківського району Київської області від 15.09.2008 № 811 вбачається, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»не сплатило відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва, спричинених вилученням сільськогосподарських угідь площею 5,0 га із землі запасу (рілля) по вул. Київській у розмірі 926 240 грн.

Суд вважає безпідставним твердження відповідача про те, що земельна ділянка площею 5,0 га по вул. Київській в смт. Гребінки Васильківського району Київської області має статус земель забудови і не відноситься до земель сільськогосподарського призначення, тому у відповідача відсутні підстави для відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва у розмірі 926 240 грн., з огляду на наступне.

Відповідно до статті 22 Земельного кодексу України, землями сільськогосподарського призначення є землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей. До земель сільськогосподарського призначення належать сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги).

В матеріалах справи наявний проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»для будівництва комплексу дорожнього сервісу в смт. Гребінки по вул. Київська Васильківського району Київської області, розроблений у 2006 році Товариством з обмеженою відповідальністю «Рідна земля»(надалі –проект відведення).

Вказаний проект відведення було розроблено на підставі рішення Гребінківської селищної ради Васильківського району Київської області від 18.10.2006 № 54-ІУ-У, яким погоджено Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»місцерозташування земельної ділянки для будівництва комплексу дорожнього сервісу в смт. Гребінки по вул. Київська (автомагістраль Київ-Одеса), площею 5,0 га за рахунок земель запасу (рілля) та вказано про необхідність розроблення технічної документації по зміні цільового призначення вищезгаданої земельної ділянки.

Крім того, рішенням від 18.10.2006 № 55-ІУ-У Гребінківська селищна рада Васильківського району Київської області надала Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»згоду на розроблення технічної документації на відведення земельної ділянки площею 5,0 га для будівництва комплексу дорожнього сервісу по вул. Київська (автомагістраль Київ-Одеса) в смт. Гребінки за рахунок земель запасу (рілля).

В проекті відведення міститься викопіювання з топозйомки смт. Гребінки в масштабі 1:5000, кадастровий план земельної ділянки 3221455500:01:058:005 та експлікація земель згідно з формою 6-зем, якими підтверджується, що відповідачу було надано в орендне користування спірну земельну ділянку площею 5,0 га за рахунок сільськогосподарських угідь з яких рілля становить 5,0 га.

З висновків Васильківського районного відділу земельних ресурсів від 22.11.2006  № 17305 та від 08.08.2006 № б/н, висновків відділу містобудування та розвитку інфраструктури Васильківської районної адміністрації від 10.11.2006 № б/н та від 09.08.2006 № б/н, висновку Васильківської районної санітарно-епідеміологічної станції від 09.11.2006 № 210, висновку Управління культури і туризм у Київської обласної державної адміністрації від 05.09.2006 № 3/4349 та погодження від 05.09.2006 № 3/4349, висновку Васильківської регіональної інспекції від 08.08.06 № б/н, висновку ДП «Київський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою»від 21.02.2007 № 49/05, експертного висновку № 0013 від 02.02.2007 Української лабораторії якості і безпеки продукції АПК, листа Васильківської районної державної адміністрації Київської області від 08.08.2006 № 1110/6-28, висновку державної експертизи землевпорядної документації від 01.03.2007 № 7-5е та акту встановлення на місцевості та погодження зовнішньої межі земельної ділянки та передачу межових знаків від 20.02.2007, підписаного Товариством з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія», також вбачається, що спірна земельна ділянка, до надання її відповідачу в оренду, відносилася до земель сільського господарського призначення –ріллі.

Крім того, згідно акту вибору земельної ділянки для розміщення автодорожнього сервісного комплексу Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»в смт. Гребінки по вул. Київській (автошлях Київ-Одеса) на території Гребінківської селищної ради від 08.08.2006, спірна земельна ділянка розміщена на території Гребінківської селищної ради та за останні роки використовувалася як сільськогосподарські землі (рілля).

З приводу посилання відповідача на генеральний план смт. Гребінки суд зазначає, що згідно статті 1 Закону України «Про планування і забудову територій», генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, яка визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту.

Відповідно до статті 38 Земельного кодексу України, до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об'єктів загального користування.

Стаття 39 Земельного кодексу України визначає використання земель житлової та громадської забудови відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм, регіональних та місцевих правил забудови.

Разом з тим, у відповідності до статті 20 Земельного кодексу України, віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного призначення.

Отже, генеральний план не є документом, який визначає цільове призначення та категорію земельної ділянки. Генеральний план –це лише містобудівна документація у відповідності до якої повинні використовувати землі, призначення для будівництва.

З рішення  № 100-УІІІ-У та з проекту відведення вбачається, що спірна земельна ділянка до передання її в оренду відповідачу відносилася до категорії земель сільськогосподарського призначення та використовувалася як рілля.

Гребінківська селищна рада Васильківського району Київської області надавши відповідачу в орендне користування земельну ділянку площею 5,0 га для будівництва комплексу дорожнього сервісу змінила категорію цієї земельної ділянки з земель сільськогосподарського призначення та землі житлової та громадської забудови, а також змінила цільове призначення вказаної земельної ділянки в межах категорії земель забудови.

Судом не приймається до уваги посилання Товариства з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»на довідку Управління Держкомзему у Васильківському районі Головного управління Держкомзему у Київській області за № 308/02-9з, згідно якої за даними державної статистичної звітності форми 6-зем земельна ділянка площею 5,0 га забудованих земель в смт. Гребінки на території Гребінківської селищної ради, що знаходиться в користуванні на умовах оренди у відповідача, рахується як землі комерційного призначення, оскільки зазначена довідка видана 19.02.2010 та підтверджує статус зазначеної земельної ділянки на сьогоднішній день, після зміни її категорії та цільового призначення рішенням № 100-УІІІ-У.

Також, є безпідставним посилання відповідача на постанову Кабінету Міністрів України від 11.12.1999 № 2293 «Про затвердження Переліку об'єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію», оскільки згідної цієї постанови об’єкт права державної власності - комплекс дорожнього сервісу на автомобільній дорозі Київ - Одеса (міжнародний транспортний коридор N 9), у Київській області, смт. Гребінки, може надаватися в концесію, тобто, для здійснення будівництва та/або експлуатації автомобільної дороги за власний рахунок концесіонера.

Із вказаної постанови не вбачається, що мова йде саме про земельну ділянку площею 5,0 га, яку відповідач отримав у оренду згідно рішення № 100-УІІІ-У.

Крім того, в матеріалах справі відсутній концесійний договір на здійснення будівництва на спірній земельній ділянці, укладений між відповідачем та Укравтодором у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.1999 № 2293 «Про затвердження Переліку об'єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію».

Частина перша статті 23 Земельного кодексу України зазначає, що землі, придатні для потреб сільського господарства, повинні надаватися насамперед для сільськогосподарського використання.

У відповідності до частини першої та третьої статті 207 Земельного кодексу України, втрати сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва включають втрати сільськогосподарських угідь, лісових земель та чагарників, а також втрати, завдані обмеженням у землекористуванні та погіршенням якості земель. При цьому, відшкодуванню підлягають також втрати, завдані обмеженням прав власників землі і землекористувачів, у тому числі орендарів, або погіршенням якості угідь внаслідок негативного впливу, спричиненого діяльністю громадян, юридичних осіб, органів місцевого самоврядування або держави, а також у зв'язку з виключенням сільськогосподарських угідь, лісових земель і чагарників із господарського обігу внаслідок встановлення охоронних, санітарних та інших захисних зон.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, земельна ділянка - рілля площею 5,0 га рішенням № 100-УІІІ-У була передана в орендне користування відповідачу не для потреб сільськогосподарського виробництва, а для здійснення будівництва комплексу дорожнього сервісу по вул. Київська, що виключає можливість використання спірної земельної ділянки у сільськогосподарській діяльності за її функціональним призначенням як ріллі.

Частина перша статті 208 Земельного кодексу України містить підстави для звільнення від відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва у разі використання земельних ділянок для будівництва шкіл, дошкільних закладів, державних об'єктів охорони здоров'я, культури, фізкультури та спорту, соціального забезпечення, державних об'єктів дорожнього будівництва, культових споруд релігійних організацій, кладовищ, меліоративних систем, протиерозійних, протизсувних і протиселевих споруд, під будівництво і обслуговування жилих будинків і господарських будівель, для розміщення внутрігосподарських об'єктів сільськогосподарських, рибогосподарських і лісогосподарських підприємств, організацій та установ, для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, видобування торфу за умови повернення земельних ділянок у стані, придатному для попереднього використання, під об'єкти і території природно-заповідного фонду.

Відповідачем не надано доказів на підтвердження наявності однієї з підстав, вказаних у частині першій статті 208 Земельного кодексу України, яка б звільняла його від сплати відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва.

Щодо посилання Товариства з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»на пункт 3 постанови № 1279, суд зазначає наступне.

Згідно пункту 3 постанови № 1279, від відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва звільняються юридичні особи у разі надання їм вилучених сільськогосподарських угідь у тимчасове користування, в тому числі на умовах оренди, на період будівництва об'єктів (комунікацій, ліній електропередачі, тимчасових під'їзних шляхів, майданчиків для складання ґрунту та будівельних матеріалів тощо), для здійснення розвідувальних робіт та видобування торфу за умови повернення їх у стан колишнього використання, а також під будівництво шкіл, дитячих дошкільних закладів, державних об'єктів охорони здоров'я, культури, фізкультури та спорту, соціального забезпечення, доріг державного та місцевого значення, адміністративних будівель органів державної влади та органів місцевого самоврядування, аеропортів (за винятком ділянок під капітальні споруди), культових споруд релігійних організацій, кладовищ, меліоративних систем, протиерозійних, протизсувних і протиселевих споруд, під індивідуальне житлове і гаражне будівництво, при розміщенні внутрігосподарських об'єктів сільськогосподарських і лісогосподарських підприємств і фермерських господарств, під об'єкти і території природно-заповідного фонду.

Статті 3, 4 Земельного кодексу України зазначають, що земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами; земельне законодавство включає цей Кодекс, інші нормативно-правові акти у галузі земельних відносин.

Згідно пункту розділу ІХ Прикінцевих положень Земельного кодексу України, закони та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Кодексом, діють у частині, що не суперечить цьому Кодексу.

Постанова № 1279 є нормативно-правовим актом, який регулює і встановлює порядок визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню та застосовується в тій частині, яка не суперечить положенням Земельного кодексу України, а саме, його статті 208, яка містить чіткий перелік підстав для звільнення юридичних осіб від відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва, і має вищу юридичну силу ніж пункт 3 постанови № 1279.

Крім того, за положеннями пункту 3 постанови № 1279 юридичні особи, які отримали у тимчасове користування, в т.ч. і на умовах оренди, земельні ділянки для здійснення будівництва комплексу дорожнього сервісу не звільняються від відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва.

Відповідно до статті 209 Земельного кодексу України, втрати сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, зумовлені вилученням сільськогосподарських угідь, лісових земель та чагарників, підлягають відшкодуванню і зараховуються на спеціальні рахунки відповідних місцевих рад у таких розмірах: Автономній Республіці Крим, обласним радам - 25 відсотків; районним радам - 15 відсотків; міським, сільським, селищним радам - 60 відсотків, міським радам Києва та Севастополя - 100 відсотків. Кошти, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, використовуються виключно на освоєння земель для сільськогосподарських і лісогосподарських потреб, поліпшення відповідних угідь, охорону земель відповідно до розроблених програм та проектів землеустрою. Використання цих коштів на інші цілі не допускається.

Стаття 33 Господарського процесуального кодексу України зобов’язує кожну сторону довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідач не надав суду доказів оплати втрат сільськогосподарського виробництва у розмірі 926 240 грн.

З урахуванням вище викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Міжрайонного природоохоронного прокурора Київської області є такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Витрати по сплаті державного мита та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, покладаються на відповідача.

Керуючись  ст. ст. 49, 82-85 ГПК України,-

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з  Товариства з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»(м. Київ, вул. Ярославська, 55, код ЄДРПОУ 34048380) на користь Гребінківської селищної ради  (Київська область, Васильківський район, смт. Гребінки, вул. Леніна, 2, код ЄДРПОУ 04359152; рахунок 31511901700178, код податку 23569547, МФО 821018 в ГУДКУ у Київській області, код платежу 13050200) 60 відсотків від суми нарахованих сільськогосподарських втрат - 555 744 (п‘ятсот п‘ятдесят п‘ять тисяч сімсот сорок чотири) грн.

3. Стягнути з  Товариства з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія»(м. Київ, вул. Ярославська, 55, код ЄДРПОУ 34048380) на користь Київської обласної ради (м. Київ, пл.. Лесі Українки, 1, код ЄДРПОУ 24074109; рахунок 31514901700001, код 21110000, МФО 821018 в ГУДКУ в Київській області) 25 відсотків від суми нарахованих сільськогосподарських втрат –231 560 (двісті тридцять одну тисячу п‘ятсот шістдесят) грн.

4. Стягнути з  Товариства з обмеженою відповідальністю «Глорія –Мрія» (м. Київ, вул. Ярославська, 55, код ЄДРПОУ 34048380) на користь Васильківської районної ради  (Київська область, Васильків, вул. Луначарського, 4, код ЄДРПОУ 23569547; рахунок 31513901700176, код 21110000, МФО 821018 в ГУДК в Київській області) 15 відсотків  від суми нарахованих сільськогосподарських втрат –138 936 (сто тридцять вісім тисяч дев‘ятсот тридцять шість) грн.

5. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Глорія – Мрія»(м. Київ, вул. Ярославська, 55, код ЄДРПОУ 34048380) в доход Державного бюджету України 9 262 (дев‘ять тисяч двісті шістдесят дві) 40 коп. державного мита та 118 (сто вісімнадцять) грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

Суддя

Сівакова В.В.

                                                            

Дата ухвалення рішення22.04.2010
Оприлюднено18.10.2010
Номер документу9568596
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/133-3/92

Рішення від 22.04.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Сівакова В.В.

Ухвала від 26.02.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Сівакова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні