ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА
справа № 753/4791/21
провадження № 1-кс/753/997/21
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"15" березня 2021 р. слідчий суддя Дарницького районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ другого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні №32021100000000025, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 14 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України
ВСТАНОВИВ:
До Дарницького районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ другого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене з процесуальним керівником прокурором Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №32021100000000025, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 14 січня 2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України, про надання дозволу на проведення обшуку території виробничих, адміністративних, складських, офісних та інших приміщеннях автозаправної станції, яка знаходиться на земельній ділянці кадастровий номер 8000000000:63:243:0188, за адресою: м.Київ, вул. Ревуцького, 1, з метою встановлення та вилучення предметів, речей та документів, які мають значення для встановлення істини по кримінальному провадженню, а саме:
договорів із додатками до них , угод, контрактів, документів які свідчать про придбання (купівлю) та реалізацію (продаж) паливно-мастильних матеріалів, документів складського обліку, документів податкової та бухгалтерської звітності, документів щодо перерахування грошових коштів, необлікованих грошових коштів отриманих від незаконної діяльності, електронних носіїв інформації (комп`ютерна техніка та інших носіїв інформації на яких зберігаються відомості щодо придбання та реалізацію товарно-матеріальних цінностей), платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, листи, доручення, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, дозвільні та ліцензійні документи, сертифікати якості, документів щодо якості та походження сировини, документів про реалізацію отриманої продукції за готівку, документів у яких відображена фактична сума надходження грошових коштів, чорнові записи, документи тіньового бухгалтерського обігу, електронні ключі доступу до системи клієнт-банк та електронної звітності в електронній формі, печатки, штампи, кліше, факсиміле підпису, не облікованих товарно-матеріальних цінностей, закритих сейфів (металевих шаф) у яких можуть знаходитися вищезазначені речі, предмети та документи, договори оренди, банківські картки, договори про банківське обслуговування, бланки з відбитками печаток та інші фінансово-господарські документи, що використовуються при здійсненні протиправної діяльності, незаповнених документів із відбитками печаток та штампів, головних книг, журналів в`їзду-виїзду автотранспорту, інструктажів з техніки безпеки та охорони праці та інших документів, які є знаряддям кримінального правопорушення, мають значення для досудового розслідування і містять відомості, що можуть бути доказами під час судового розгляду;
обладнання, яке використовується для незаконного виготовлення, зберігання та реалізації незаконно виготовлених та не облікованих паливно-мастильних матеріалів та альтернативних видів палива, добавок, присадок, тощо;
резервуарів всіх типів і конструкцій, пересувні (рухомі) ємкості зберігання паливно-мастильних матеріалів; навісне обладнання резервуарів; технологічні трубопроводи; паливо-роздавальні колонки, наливні стояки, насосне обладнання, лічильники заміру кількості паливно-мастильних матеріалів та альтернативних видів палива, засоби вимірювальної техніки, мірники, обладнання систем автоматизації наливу нафтопродуктів, комп`ютерне обладнання управління наливом паливно-мастильних матеріалів та альтернативних видів палива, обладнання РРО, спеціалізовані контрольно-касові апарати, термінали приймання паливних карток, талонів інших технічних засобів і документів для відпуску нафтопродуктів;
незаконно виготовлених та не облікованих паливно-мастильних матеріалів та альтернативних видів палива (бензину, дизельного палива, газового продукту, тощо), добавок, присадок;
матеріалів відеозапису з камер відео спостереження.
Обґрунтовуючи клопотання, слідчий зазначає, що у провадженні другого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ГУ ДФС у м. Києві знаходяться матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32021100000000025 від 14.01.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України. Підставою для початку досудового розслідування послугувала заява ОСОБА_5 від 28.12.2020 № С/1643/ДЗН та матеріали перевірки заяви ОСОБА_5 , які проводились другим відділом управління протидії економічним правопорушенням ГУ ДФС у м. Києві.
Як вказує слідчий, відповідно до заяви ОСОБА_5 встановлено, що невстановлені досудовим розслідуванням особи з 2020 по теперішній час здійснюють незаконну діяльність з продажу незаконно виготовленого пального, яке зберігається та реалізується на території майнового комплексу за адресою АДРЕСА_1 .
Допитаний в якості свідка ОСОБА_5 повідомив, що про автозаправну станцію за адресою: м. Київ, вул.Хвильового, 15 дізнався випадково. Заїхавши на СТО «Авто-Гран», яке розташоване на території майнового комплексу за адресою: м. Київ, вул. Хвильового, 15 звернув увагу на автозаправні бензоколонки. Від працівників СТО «Авто-Гран» дізнався, що здійснюється реалізація паливно-мастильних матеріалів за низькими цінами, а саме: бензин марки А-92, А-95 та дизельне паливо. На зазначеній автозаправній станції заправляв автомобіль декілька разів, бензином марки А-95. Розрахунок за паливно-мастильні матеріали відбувався в готівковій формі оплати. Будь-які розрахункові документи, особою яка відпускає паливно-мастильні матеріали не видавались. Також ОСОБА_5 повідомив, що коли останній раз заправив автомобіль бензином марки А-95 на авто-заправочної станції за адресою: м. Київ, вул. Хвильового, 15 помітив, що під час експлуатації автомобіль почав погано їхати: не набирав обертів як зазвичай, рухався ривками. Від працівників станції обслуговування автомобілів дізнався, що причиною є неякісне пальне. Також, ОСОБА_5 бензин марки А-95, який придбано за адресою: м. Київ, вул. Хвильового, 15 було надано у випробувальний центр « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 9-А, з метою проведення експертизи. Відповідно до паспорту якості наданого бензину на експертизу стало відомо, що бензин марки А-95 не відповідає вимогам ДСТУ.
Слідчий зазначає, що під час досудового розслідування було встановлено, що за адресою: АДРЕСА_1 знаходяться резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів (нафтосховище), в яких можливо здійснюється незаконне виготовлення паливно-мастильних матеріалів, а також здійснюється реалізація паливно-мастильних матеріалів, а саме: бензин марки А-92, А-95 та дизельне паливо. З метою перевірки фактів, викладених в заяві ОСОБА_5 здійснено придбання паливно-мастильних матеріалів, а саме: бензин марки А-95 за готівкові кошти. Громадянин, який проводив відпуск паливно-мастильних матеріалів повідомив, що оплата здійснюється тільки за готівкові кошти, надати грошовий чек відмовився, оскільки касовий апарат та будь-який інший розрахунковий документ відсутні. Проведеним візуальним спостереженням встановлено, що будь-які інформаційні стенди, вивіски, чи інші щити, які носять інформацію про власника автозаправної станції, ліцензії на реалізацію паливно-мастильних матеріалів, патенти, свідоцтва про державну реєстрацію юридичної, фізичної особи відсутні. Також відсутня інформація про розташування автозаправної станції, відсутня інформація і на проїзній частині дороги про розташування автозаправної станції за адресою: АДРЕСА_1 .
В подальшому досудовому розслідування, в ході проведення аналізу загальнодоступної бази «єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання» встановлено, що за адресою: м. Київ, вул. Хвильового, буд. 15 відсутня інформація про отримання такої ліцензії.
Також, як вказує слідчий, досудовим розслідуванням встановлено автотранспортні засоби, які завозять паливно-мастильні матеріали за адресою: м. Київ, вул. Хвильового, буд. 15, а саме: автомобіль марки «FRUEHAUF ET 32» державний номерний знак НОМЕР_1 , автомобіль марки «DAF FT XF 95.430» державний номерний знак НОМЕР_2 , автомобіль марки «MAGYAR SR34E» державний номерний знак НОМЕР_3 , автомобіль марки «ELLINGHAUS K-STA 23-40-6» державний номерний знак НОМЕР_4 .
В подальшому в ході проведення слідчих (розшукових) дій встановлено, що автотранспортні засоби, які завозять паливно-мастильні матеріали за адресою: АДРЕСА_1 , також завозять паливно-мастильні матеріали за адресою: м.Київ, вул. Ревуцького, 1.
Проведеним оглядомвстановлено,що за адресою: АДРЕСА_2 знаходяться резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, в яких можливо здійснюється незаконне виготовлення паливно-мастильних матеріалів, а також здійснюється реалізація паливно-мастильних матеріалів, а саме: бензин марки А-95, дизельне паливо та газ бутан-пропан. Оплата здійснюється тільки за готівкові кошти, будь-які розрахункові документи не надаються. В`їзд на вказану автозаправну станцію здійснюється без контрольно-пропускного режиму.
За результатами проведення аналізу загальнодоступної бази «єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання» встановлено, що за адресою: АДРЕСА_2 відсутня інформація про отримання такої ліцензії.
Згідно з інформацією Державного земельного кадастру про право власності на земельну ділянку та речові права на земельну ділянку кадастровий номер 8000000000:63:243:0188 встановлено, що право власності на земельну ділянку належить Київській міській раді, речові права на земельну ділянку за кадастровим номером 8000000000:63:243:0188 належать ТОВ «Аллан Плюс».
Також, як зазначає слідчий, в «Єдиному державному реєстрі суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання» відсутня інформація про отримання такої ліцензії ТОВ «Аллан Плюс» за адресою: м. Київ, вул. Ревуцького, 1.
Необхідність проведення обшуку слідчий мотивує тим, що виявити та зафіксувати відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукати предмети, речі та документи, які містять на собі сліди вчинення кримінального правопорушення і які можуть бути речовими доказами у кримінальному провадженні, іншим шляхом ніж шляхом проведення обшуку в нежитлових приміщеннях, розташованих за вищевказаною адресою, неможливо, оскільки існує ймовірність їх знищення або переміщення в інше місце.
Предмети, речі та документи, які планується відшукати і вилучити під час обшуку, зокрема, незаконно виготовлені, не обліковані паливно-мастильні матеріали, фінансово-господарські документи, чорнові записи, в яких міститься інформація щодо незаконного виготовлених паливно-мастильних матеріалів, незаконна реалізація паливно-мастильних матеріалів та не облікованих паливно-мастильних матеріалів та альтернативних видів палива, носії електронної інформації, інші документи та предмети, які підтверджують вчинення протиправної діяльності та причетність осіб до його вчинення, мають значення для розслідування вказаного кримінального провадження.
Відшукані документи, предмети та незаконно виготовлені, не обліковані паливно-мастильні матеріали необхідні для проведення експертних досліджень та використання їх під час проведення документальних та інших перевірок, а відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах використовуватимуться як докази вчинення кримінальних правопорушень під час судового розгляду.
Згідно із частиною 4 статті 234 КПК України клопотання про обшук розглядається у суді в день його надходження за участю слідчого або прокурора.
Слідчий у судовому засіданні просив клопотання задовольнити у повному обсязі посилаючись на обставини, викладені у ньому.
Заслухавши думку слідчого, дослідивши подане клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, слідчий суддя дійшов таких висновків.
Другим слідчим відділом розслідування кримінальних проваджень СУ ГУ ДФС у м.Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №32021100000000025, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 14.01.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України
Частиною 1 статті 204 КК України передбачено відповідальність за незаконне придбання з метою збуту або зберігання з цією метою, а також збут чи транспортування з метою збуту незаконно виготовлених спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, пива, тютюнових виробів, тютюну, промислових замінників тютюну, пального або інших підакцизних товарів.
Як вбачається із доданих до клопотання документів, до ГУ ДФС у м. Києві звернувся ОСОБА_5 із заявою щодо реалізації неякісного пального на території майнового комплексу за адресою АДРЕСА_1 за готівкові кошти.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі, зокрема, пальним, а також посилення боротьби з його незаконним виробництвом та обігом на території України визначені Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».
Згідно із термінами, які визначені у статті 1 цього Закону:
- ліцензія (спеціальний дозвіл) документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку;
- роздрібна торгівля пальним діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів;
- місце зберігання пального місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування;
- місце роздрібної торгівлі пальним місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Як передбачено статтею 2 цього Закону, виробництво пального здійснюється суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) незалежно від форми власності за умови наявності ліцензії на право виробництва пального.
Статтею 15 Закону встановлено, що роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
Як вбачається з пункту 3 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 № 1442 (із змінами та доповненнями), роздрібна торгівля нафтопродуктами здійснюється за наявності у суб`єкта господарювання відповідних документів дозвільного характеру та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Торгівля нафтопродуктами, призначеними для відпуску споживачам, здійснюється через мережу автозаправних станцій, автогазозаправних станцій та автогазозаправних пунктів.
Розрахунки за реалізовані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із використанням електронних платіжних засобів, паливних карток, талонів, відомостей на відпуск пального тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з продукцією споживачеві в обов`язковому порядку видається розрахунковий документ установленої форми на повну суму проведеної операція, який підтверджує факт купівлі товару (п. 9 Правил).
Як свідчать додані до клопотання матеріли, допитаний під час досудового розслідування як свідок ОСОБА_5 повідомив, що на автозаправній станції за адресою: м. Київ, вул.Хвильового, 15, де він заправляв автомобіль декілька разів бензином марки А-95, здійснюється реалізація паливно-мастильних матеріалів за низькими цінами, а саме: бензин марки А-92, А-95 та дизельне паливо. Розрахунок за паливно-мастильні матеріали відбувався в готівковій формі оплати. Будь-які розрахункові документи, особою яка відпускає паливно-мастильні матеріали не видавались.
Також ОСОБА_5 повідомив, що придбаний ним за вказаною адресою бензин марки А-95, було надано у випробувальний центр «10 Хіммотологічний центр» за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 9-А, з метою проведення експертизи, за результатами якої встановлено, що бензин марки А-95 не відповідає вимогам ДСТУ.
Крім цього, під час досудового розслідування встановлено, що за адресою: АДРЕСА_1 знаходяться резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів (нафтосховище), а також здійснюється реалізація паливно-мастильних матеріалів; встановлено відсутність будь-яких інформаційних стендів, вивісок, чи інших щитів, які містять інформацію про власника автозаправної станції, ліцензії на реалізацію паливно-мастильних матеріалів, патентів, свідоцтва про державну реєстрацію юридичної, фізичної особи; встановлено, що автотранспортні засоби, які завозять паливно-мастильні матеріали за адресою: м. Київ, вул. Миколи Хвильового, буд. 15, також завозять паливно-мастильні матеріали за адресою: м. Київ, вул. Ревуцького, 1.
Під час досудового розслідування встановлено, що за адресою: м. Київ, вул.Ревуцького, 1 знаходяться резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, а також здійснюється реалізація паливно-мастильних матеріалів тільки за готівкові кошти, будь-які розрахункові документи не надаються; згідно з інформацією Державного земельного кадастру про право власності на земельну ділянку та речові права на земельну ділянку кадастровий номер 8000000000:63:243:0188 встановлено, що право власності на земельну ділянку належить Київській міській раді, речові права на земельну ділянку за кадастровим номером 8000000000:63:243:0188 належать ТОВ «Аллан Плюс»; отримано інформацію з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, згідно із якою за адресою: м. Київ, вул. Ревуцького, 1 відсутня інформація про отримання такої ліцензії та відсутня інформація про отримання такої ліцензії ТОВ «Аллан Плюс» за цією адресою.
Відповідно до положень статті 13 КПК України не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим судовим рішенням, крім випадків, передбачених цим Кодексом.
Під житлом особи розуміється будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також всі складові частини такого приміщення (ч. 2 ст. 233 КПК України).
Згідно з ст. 223 КПК України слідчі (розшукові) дії є діями, спрямованими на отримання (збирання) доказів або перевірку вже отриманих доказів у конкретному кримінальному провадженні. Підставами для проведення слідчої (розшукової) дії є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення її мети.
Частиною 1 ст. 234 КПК України визначено, що обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Згідно з Інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:63:243:0188, на частині якої знаходиться автозаправна станція за адресою: АДРЕСА_2 , власником вказаної земельної ділянки є Київська міська рада, речові права на вказану земельну ділянку належать Товариству з обмеженою відповідальністю «Аллан Плюс».
Зазначені слідчим у клопотанні доводи про необхідність проведення обшуку з метою відшукання документів, що стосуються виготовлення, зберігання та реалізації паливно-мастильних матеріалів є обґрунтованими, з огляду на те, що такі речі і документи мають безпосередній зв`язок із обставинами вчинення кримінального правопорушення, відповідно до ст.ст. 98, 99 КПК України можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, оскільки містять відомості щодо фактів та обставин, які в ньому встановлюються, і можуть бути доказами під час судового розгляду, отже обшук у даному випадку буде відповідати завданням кримінального провадження, визначеними ст. 2 КПК України.
Слідчим відповідно до ч. 5 ст. 234 КПК України у судовому засіданні доведено наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення; відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; відшукувані речі, документи знаходяться у зазначеному в клопотанні майні; і що за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.
Враховуючи те, що в інший спосіб встановити обставини вчинення вказаного кримінального правопорушення неможливо, з метою повного, всебічного та об`єктивного досудового розслідування кримінального провадження, встановлення та з`ясування причетності осіб до вчинення кримінального правопорушення, слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого слід задовольнити частково та надати дозвіл на проведення обшуку території та нежитлових приміщень АЗС, розташованих на частині земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:63:243:0188, яка знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Ревуцького, 1, власником якої є Київська міська рада і яка перебуває у фактичному володінні Товариства з обмеженою відповідальністю «Аллан Плюс» (ідентифікаційний код 33994144).
Разом з тим, не підлягає задоволенню клопотання в частині вилучення необлікованих грошових коштів отриманих від незаконної діяльності, електронних ключів доступу до системи клієнт-банк та електронної звітності в електронній формі, банківських карток, оскільки таке майно має індивідуальні ознаки (кількість, сума, номери купюр, номери банківських карток тощо), які слідчим у клопотанні не зазначено, та електронних носіїв інформації (комп`ютерна техніка та інших носіїв інформації на яких зберігаються відомості щодо придбання та реалізацію товарно-матеріальних цінностей), оскільки слідчим не доведено, що вказані речі, мають значення для досудового розслідування.
Водночас, в цій частині слідчий суддя вважає за можливе надати дозвіл на огляд та вилучення інформації під час проведення обшуку, із залученням спеціаліста, із електронних носіїв інформації (комп`ютерна техніка та інших носіїв інформації), у яких містяться відомості щодо придбання та реалізацію товарно-матеріальних цінностей.
Керуючись ст. ст. 2, 7, 233 - 235, 309, 376 КПК України,
УХВАЛИВ:
1. Клопотання слідчого задовольнити частково.
2. Надати слідчим другого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 дозвіл на проведення обшуку території та нежитлових приміщень АЗС, розташованих на частині земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:63:243:0188, яка знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Ревуцького, 1, власником якої є Київська міська рада і яка перебуває у фактичному володінні Товариства з обмеженою відповідальністю «Аллан Плюс» (ідентифікаційний код 33994144), з метою відшукання та вилучення:
договорів із додатками до них, угод, контрактів, документів, які свідчать про придбання (купівлю) та реалізацію (продаж) паливно-мастильних матеріалів, документів складського обліку, документів податкової та бухгалтерської звітності, документів щодо перерахування грошових коштів, платіжні доручення, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей, листи, доручення, акти взаємозвірки, товарно-транспортні накладні, дозвільні та ліцензійні документи, сертифікати якості, документів щодо якості та походження сировини, документів про реалізацію отриманої продукції за готівку, документів у яких відображена фактична сума надходження грошових коштів, чорнові записи, документи тіньового бухгалтерського обігу, печатки, штампи, кліше, факсиміле підпису, не облікованих товарно-матеріальних цінностей, закритих сейфів (металевих шаф), у яких можуть знаходитися вищезазначені речі, предмети та документи, договори оренди, договори про банківське обслуговування, бланки з відбитками печаток та інші фінансово-господарські документи, шо використовуються при здійсненні протиправної діяльності, незаповнених документів із відбитками печаток та штампів, головних книг, журналів в`їзду-виїзду автотранспорту, інструктажів з техніки безпеки та охорони праці;
обладнання, яке використовується для незаконного виготовлення, зберігання та реалізації незаконно виготовлених та не облікованих паливно-мастильних матеріалів та альтернативних видів палива, добавок, присадок, тощо;
резервуарів всіх типів і конструкцій, пересувні (рухомі) ємкості зберігання паливно- мастильних матеріалів; навісне обладнання резервуарів; технологічні трубопроводи; паливороздавальні колонки, наливні стояки, насосне обладнання, лічильники заміру кількості паливно-мастильних матеріалів та альтернативних видів палива, засоби вимірювальної техніки, мірники, обладнання систем автоматизації наливу нафтопродуктів, комп`ютерне обладнання управління наливом паливно-мастильних матеріалів та альтернативних видів палива, обладнання РРО, спеціалізовані контрольно-касові апарати, термінали приймання паливних карток, талонів інших технічних засобів і документів для відпуску нафтопродуктів;
незаконно виготовлених та не облікованих паливно-мастильних матеріалів та альтернативних видів палива (бензину, дизельного палива, газового продукту, тощо), добавок, присадок;
матеріалів відеозапису з камер відео спостереження.
Надати дозвіл на огляд та вилучення інформації під час проведення обшуку, із залученням спеціаліста, із електронних носіїв інформації (комп`ютерна техніка та інших носіїв інформації), у яких містяться відомості щодо придбання та реалізацію товарно-матеріальних цінностей).
У задоволенні іншої частини клопотання відмовити.
Визначити строк дії ухвали тривалістю в один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали.
Ухвала про дозвіл на обшук надає право проникнути до зазначеного в ній нерухомого майна лише один раз.
Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення і оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу може бути подано під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Дарницький районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2021 |
Оприлюднено | 27.01.2023 |
Номер документу | 95741772 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Дарницький районний суд міста Києва
Якусик О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні