Постанова
від 12.03.2021 по справі 369/655/21
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/655/21

Провадження № 3/369/1598/21

П О С Т А Н О В А

Іменем України

12.03.2021 року м. Київ

Суддя Києво-Святошинського районного суду Київської області Перекупка Ганна Анатоліївна, розглянувши справу про адміністративне правопорушення, що надійшла з Чайківського ВП Києво-Святошинського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який зареєстрований: АДРЕСА_1 , та проживає за адресою: АДРЕСА_2 реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1

За частиною першою статті 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП), -

встановив:

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення серії АПР18 № 505108 від 11 грудня 2020 року ОСОБА_1 11 листопада 2020 року о 09 годині 30 хв. вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 173 КУпАП, перебуваючи по АДРЕСА_3 , порушуючи громадський порядок та спокій громадян із застосуванням автомобіля в громадському місці пошкодив блокатор, розташований поблизу будинку 26/3.

ОСОБА_1 з`явився в судове засідання. В судовому засіданні пояснив, що вину у вчиненні адміністративного правопорушення не визнає і просить суд закрити провадження в справі в зв`язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення. В судовому засіданні також з`явився ОСОБА_2 .

В судовому засіданні був досліджений протокол про адміністративне правопорушення серії АПР 18 №505108 від 11 грудня 2020 року, рапорт поліцейського про надходження повідомлення від 11 листопада 2020 року №7943, протокол прийняття заяви про вчинене кримінальне правопорушення (або таке, що готується) від 11 листопада 2020 року, письмові пояснення ОСОБА_3 від 11 листопада 2020 року, письмові пояснення ОСОБА_1 від 11 листопада 2020 року, фотознімки паркувальних місць, копія витягу з реєстру платників єдиного податку, копії квитанції.

Вказані докази не підтверджують факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого частиною першою статті 173 КУпАП, його винуватість у вчиненні адміністративного правопорушення.

Відповідно до частини першою статті 173 КУпАП відповідальність передбачена за дрібне хуліганство, тобто нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян.

Відповідно до листа Виконавчого комітету Борщагівської сільської ради від 21 грудня 2020 року № 130 Борщагівська сільська рада з моменту початку її функціонування та Петропавлівсько-Борщагівська сільська рада не погоджували встановлення блокуючого пристрою на проїзній частині з торця житлового будинку, розташованого за адресою: АДРЕСА_3 (кадастровий номер земельної ділянки 3222485903:02:008:5228).

Крім того, згідно з листом КП Благоустрій від 16 грудня 2020 року № 539 комунальне підприємство не надавало дозволу на встановлення блокуючого пристрою на проїзній частині за адресою: АДРЕСА_3 з торця будинку.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення від 11 грудня 2020 року серії АПР 18 № 505108 ОСОБА_1 ставиться в провину те, що він 11 грудня 2020 року порушуючи громадський порядок пошкодив блокиратор за адресою АДРЕСА_3 .

Однак, відповідно до диспозиції вказаної норми права, дрібним хуліганством визнається нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян.

Тобто, з диспозиції вказаної статті вбачається, що об`єктом даного правопорушення є суспільні відносини, що складаються у сфері громадського порядку, роботи підприємств, установ та організацій, а безпосереднім об`єктом протиправного посягання є громадський порядок та спокій громадян.

Громадський порядок - це обумовлена потребами суспільства система врегульованих правовими та іншими соціальними нормами система відносин, що складаються у громадських місцях в процесі спілкування людей, і яка має на меті забезпечення спокійної обстановки суспільного життя, нормальних умов для праці і відпочинку людей, для діяльності державних органів, а також підприємств, установ та організацій.

Основним елементом об`єктивної сторони є спосіб вчинення адміністративного правопорушення, який характеризується нецензурною лайкою, образливим чіплянням до громадян чи іншими діями.

Суб`єктивна сторона адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 173 КУпАП, характеризується умислом (прямим або непрямим), а також явною неповагою до моральних засад суспільства.

Згідно зі статтею 7 КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Відповідно до частини першої статті 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності (стаття 245 КУпАП).

Статтею 280 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до рішення Європейського суду з прав людини від 14 лютого 2008 року у справі Кобець проти України (з відсиланням на первісне визначення цього принципу у справі Авшар проти Туреччини ) доказування, зокрема, має випливати із сукупності ознак чи неспростовних презумпцій, достатньо вагомих, чітких та узгоджених між собою, а за відсутності таких ознак не можна констатувати, що винуватість особи доведено поза розумним сумнівом.

Згідно зі статтею 62 Конституції України усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

З матеріалів справи вбачається, що потерпілим визнано ОСОБА_2 , який в судовому засіданні пояснив, що відповідно до договору оферти б/н від 14 квітня 2020 року користується спірним паркомісцем (№60) та сплачує за нього плату ФОП ОСОБА_4 , а також зазначив, що оплачував вартість блокиратора, проте належних доказів на підтвердження вказаного факту не надав. Разом з цим, вказані дії не свідчать про посягання ОСОБА_1 на громадський порядок та спокій громадян під час події, що сталася 11 грудня 2020 року, а також не утворюють складу адміністративного правопорушення передбаченого статтею 173 КУпАП.

Таким чином, суд дійшов висновку, що матеріали справи не містять беззаперечних доказів, які б підтверджували поза розумним сумнівом наявність в діях ОСОБА_1 порушення громадського порядку і спокою громадян.

Відповідно до статті 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Таким чином, провадження у справі про адміністративне правопорушення за частиною першою статті 173 КУпАП щодо ОСОБА_1 підлягає закриттю на підставі пункту 1 частини першої статті 247 КУпАП за відсутності події та складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного та керуючись статтями 247, 173, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

постановив :

Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до адміністративної відповідальності за частиною першою статті 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення (протокол про адміністративне правопорушення серії АПР 18 № 505108 від 11 грудня 2020 року) закрити на підставі пункту 1 частини першої статті 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у зв`язку з відсутністю події та складу адміністративного правопорушення.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня її винесення до Київського апеляційного суду через Києво-Святошинський районний суд Київської області.

Суддя Г. А. Перекупка

СудКиєво-Святошинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення12.03.2021
Оприлюднено25.03.2021
Номер документу95753129
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —369/655/21

Постанова від 12.03.2021

Адмінправопорушення

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Перекупка Г. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні