Рішення
від 22.03.2021 по справі 540/1801/20
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 березня 2021 р.м. ХерсонСправа № 540/1801/20

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Варняка С.О.,

при секретарі: Шестаковій А.В.,

за участю:

представників відповідачів - Кудас О.С., Созіної Т.Ю., Коренкової О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області, Департаменту соціального розвитку населення Херсонської обласної державної адміністрації, Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат про визнання протиправною та скасування відмову, зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

Звернувшись до суду, позивач зазначає, що 27 травня 2020 року, на підставі Рішення Конституційного Суду України від 27.02.2020р. №3-р/2020, звернувся до Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області з заявою про нарахування та виплату разової грошової допомоги до 5 травня 2020 року, як особі з інвалідністю 2 групи внаслідок війни у розмірі 8-ми мінімальних пенсій за віком, з урахуванням раніше виплачених сум.

24 червня 2020 року отримав відмову відповідача в нарахуванні та виплаті коштів, відповідно до норм чинного законодавства України. Посилання УПСЗН Новокаховської міської ради на підзаконний нормативно-правовий акт, яким є Постанова КМУ № 112 від 19.02.2020 р., порушує Конституцію та Закони України, та є таким, що зневажливо ставиться до рішення Конституційного Суду України, чиї рішення є обов`язковими до виконання усіма гілками влади.

З врахуванням викладеного, позивач просить суд:

- визнати протиправною та скасувати відмову Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області в нарахуванні та виплаті разової грошової допомоги до 05 травня 2020 року, ОСОБА_1 , як особі з інвалідністю внаслідок війни 2 групи у розмірі 8-ми мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст.13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" у редакції Закону України Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 25.12.1998 р. та рішення Конституційного Суду України від 27 лютого 2020 року № 3-р/2020 з урахуванням раніше виплачених сум;

- зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської Ради Херсонської області здійснити нарахування та провести виплату разової грошової допомоги до 05 травня 2020 року, ОСОБА_1 , як особі з інвалідністю внаслідок війни 2 групи у розмірі 8-ми мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст.13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" у редакції Закону України Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 25.12.1998 р. та рішення Конституційного Суду України від 27 лютого 2020 року № 3-р/2020 з урахуванням раніше виплачених сум.

Ухвалою від 10.07.2020 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання на 27.07.2020 року.

27.07.2020 року до суду від Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позовні вимоги не визнає, вважає їх необґрунтованими. Зазначає, що управління не здійснює розрахунок та нарахування виплати грошової допомоги до 5 травня, а отримує списки з переліком осіб, які мають право на отримання грошової допомоги сформованими, з зазначенням грошових сум до виплати, та здійснює тільки опрацювання списку, а саме перевірку персональних даних осіб із зазначеного переліку, відповідність категорії пільговиків, зміна адреси, тощо. Після перевірки списки-розпорядження направляються для нарахування і виплати до Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. До відання управління не віднесено управлінські функції щодо призначення та виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань та соціальної допомоги особам, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною. Управління вважає, що позов є таким, що не підлягає задоволенню у повному обсязі.

Ухвалою суду від 27.07.2020 року залучено до участі у справі у якості співвідповідачів Департамент соціального розвитку населення Херсонської обласної державної адміністрації, Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, вирішено адміністративну справу № 540/1801/20 розглядати за правилами загального позовного провадження, продовжено строк підготовчого провадження на тридцять днів та призначено підготовче засідання на 30.09.2020 року.

13.08.2020 року до суду від Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позовні вимоги не визнає, вважає їх необґрунтованими. Зазначає, що за відсутності розпорядження УПСЗН про призначення/перерахунок виплати Центр не має відповідних повноважень та технічної можливості оформити документи на виплату допомоги. Саме УПСЗН визначає право на одержання допомоги, призначає її, здійснює розрахунок/перерахунок розміру, формування електронної інформації. Центр відповідно до покладених на нього завдань на підставі розпорядження УПСЗН оформлює виплатні документи та перевіряє правильність і своєчасність виплати допомоги установами уповноважених банків та АТ "Укрпошта". Нарахування допомоги позивачу у розмірі 3640,00 грн. здійснено Центром на підставі наданого УПСЗН списку-розпорядження на виплату щорічної разової грошової допомоги, передбаченої Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань ветеранам війни", які перебувають на обліку в УПСЗН за 2020 рік від 26.03.2020 р. Виплата допомоги оформлена списком І періоду квітня 2020 через установу уповноваженого банку ПАТ "Райффайзен Банк Аваль". Одержувачем допомогу отримано, що підтверджено звітами банку. Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат не уповноважений на здійснення публічно-владних управлінських функцій з призначення/перерахунку щорічної разової грошової допомоги до 5 травня. Центр не є головним розпорядником коштів по виплаті даної категорії державної допомоги.

Центр не має владних повноважень та кошторисних призначень оформлювати виплату допомоги в іншому розмірі, ніж це передбачено рішенням УПСЗН, паспортом бюджетної програми та кошторисом. В діях Центру відсутні ознаки протиправності. Відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

17.08.2020 року до суду від Департаменту соціального розвитку Херсонської обласної державної адміністрації надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позовні вимоги не визнає, вважає їх необґрунтованими. Зазначає, що Департамент, як державну бюджетну установу, підпорядковану Міністерству, уповноважено на здійснення організації виплати допомоги відповідно до умов бюджетного законодавства в межах бюджетних призначень на підставі затвердженої вищестоящими органами бюджетної документації. Інших джерел надходжень Департамент не має. В діях Департаменту відсутні ознаки протиправності. Просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою суду від 30.09.2020 року зупинено провадження у адміністративній справі до набрання чинності рішенням Верховного Суду у зразковій справі № 440/2722/20 (№ Пз/9901/14/20).

15.02.2021 року поновлено провадження в адміністративній справі.

15.02.2021 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 03.03.2021 року.

Ухвалою суду від 24.02.2021 року вирішено адміністративну справу розглядати в режимі відеоконференції.

03.03.2021 року оголошено перерву у судовому засіданні до 22.03.2021 року.

Позивач та представник Департаменту соціального розвитку Херсонської обласної державної адміністрації у судове засідання не з`явилися, просили розглядати справу без їхньої участі.

Представники відповідачів у судовому засіданні по суті позову заперечували, просили у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши сторони та дослідивши докази у справі, суд встановив такі обставини.

ОСОБА_1 є особою з інвалідністю 2 групи і має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни - осіб з інвалідністю внаслідок війни, що підтверджується посвідченням від 17.09.2009 року серії НОМЕР_1 .

До списку-рішення на виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 році, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.02.2020 № 112 "Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань" від 27.03.2020 року включено ОСОБА_1 , розмір допомоги становить 3640 грн.

Згідно відомості за період з 4 квітня по 25 квітня 2020 року за рахунок коштів місцевого бюджету на поточні рахунки в АТ "Райффайзен Банк Аваль" належить зарахувати одноразову допомогу ветеранам війни у загальному розмірі 77500,00 грн., всього одержувачів - 59 чол., серед яких вказано ОСОБА_1 (сума виплати - 3640 грн.).

Вказану відомість Херсонським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат передано до АТ "Райффайзен Банк Аваль" для перерахування коштів на поточний рахунок.

27.05.2020 року позивач звернувся до Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області щодо виплати разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 році, як особі з інвалідністю внаслідок війни у розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, відповідно до рішення Конституційного Суду України від 27.02.2020 року № 3-р/2020 з урахуванням раніше виплачених сум, відповідач листом від 04.06.2020 року № 01-20/2178 повідомив, що у квітні 2020 року було виплачено разову грошову допомогу, як особі з інвалідністю внаслідок війни, передбачену Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", у розмірі, визначеному постановою Кабінету Міністрів У країни від 19.02.2020 №112 "Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань", а саме 3640 гривень.

Управління діяло на підставі та в межах повноважень, наданих йому законодавством України, та не володіє повноваженнями щодо визначення розміру, механізму та обрання джерел виплати разової грошової допомоги. Рішення Конституційного Суду України від 27.02.2020 у справі №1- 247/2018 (3393/18) до теперішнього часу ніяким чином не вплинуло на редакцію норм Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та Прикінцевих положень Бюджетного кодексу України, а тому управління не має повноважень сплачувати суми допомоги на свій розсуд.

Виплата щорічної разової грошової допомоги до 5 травня здійснюється Херсонським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради проводить лише перевірку списку отримувачів зазначеної допомоги.

Вирішуючи спір, суд застосовує такі норми права.

Правовий статус ветеранів війни визначено Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 22.10.1993 р. № 3551-XII (далі - Закон № 3551-ХІІ).

За змістом ст.1 Закону № 3551-ХІІ, він спрямований на захист ветеранів війни шляхом: створення належних умов для підтримання здоров`я й активного довголіття; організації соціального та інших видів обслуговування, зміцнення матеріально-технічної бази створених для цієї мети закладів і служб та підготовки відповідних спеціалістів; виконання цільових програм соціального і правового захисту ветеранів війни; надання пільг, переваг та соціальних гарантій у процесі трудової діяльності відповідно до професійної підготовки і з урахуванням стану здоров`я.

Пільги особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам встановлені статтею 13 Закону № 3551-ХІІ.

Згідно із Законом України від 25.12.1998 р. № 367-XIV статтю 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" доповнено частиною 4, відповідно до якої щорічно до 5 травня інвалідам війни виплачується разова грошова допомога у розмірах: інвалідам I групи - десять мінімальних пенсій за віком; II групи - вісім мінімальних пенсій за віком; III групи - сім мінімальних пенсій за віком.

Статтею 17 Закону № 3551-ХІІ визначено, що фінансування витрат, пов`язаних з введенням його в дію, здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.

Підпунктом "б" підпункту 2 пункту 20 розділу II "Внесення змін до деяких законодавчих актів України" Закону України від 28.12.2007 р. № 107-VI "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" (набрав чинності 01.01.2008 р.) частину п`яту статті 13 Закону № 3551-XII викладено у новій редакції, за змістом якої щорічно до 5 травня інвалідам війни виплачується разова грошова допомога у розмірах, які визначаються Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 р. № 10-рп/2008 у справі № 1-28/2008 (справа щодо предмета та змісту закону про Державний бюджет України) визнано такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), зокрема, положення пункту 20 розділу II "Внесення змін до деяких законодавчих актів України" Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України".

Надалі Законом України від 28.12.2014 р. № 79-VІІІ "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин" (набрав чинності 01.01.2015 р.) розділ VІ "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України доповнено пунктом 26, яким встановлено, що норми і положення, зокрема статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно ч.ч.1, 2 ст.17-1 Закону № 3551-ХІІ щорічну виплату разової грошової допомоги до 5 травня в розмірах, передбачених статтями 12-16 цього Закону, здійснюють центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, через відділення зв`язку або через установи банків (шляхом перерахування на особовий рахунок отримувача) пенсіонерам - за місцем отримання пенсії, а особам, які не є пенсіонерами, - за місцем їх проживання чи одержання грошового утримання.

З метою забезпечення виплати разової грошової допомоги ветеранам війни, особам, на яких поширюється дія Законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань", Кабінетом Міністрів України кожного бюджетного року приймалися відповідні постанови.

Так, постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань"" від 19.02.2020 р. № 112 (далі - Постанова № 112) встановлено, що у 2020 році виплату до 5 травня разової грошової допомоги проводить Міністерство соціальної політики шляхом перерахування коштів на зазначені цілі структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської державних адміністрацій (далі - регіональні органи соціального захисту населення), які розподіляють їх між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - районні органи соціального захисту населення), центрами по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, що відповідають вимогам пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України (далі - центри по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат). Районні органи соціального захисту населення, центри по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат перераховують кошти через відділення зв`язку або установи банків на особові рахунки громадян за місцем отримання пенсії (особам, які не є пенсіонерами, - за місцем їх проживання чи одержання грошового утримання) у таких розмірах: особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув`язнення не виповнилося 14 років) в`язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин: I групи - 4120 гривень; II групи - 3640 гривень; III групи - 3160 гривень.

Водночас, рішенням Конституційного Суду України від 27.02.2020 р. № 3-р/2020 у справі № 1-247/2018 (3393/18) визнано таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), окреме положення пункту 26 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України у частині, яка передбачає, що норми і положення статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 45, ст.425) застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Конституційний Суд України у вказаному рішенні зазначив, що Бюджетним кодексом України не можна вносити зміни до інших законів України, зупиняти їх дію чи скасовувати їх, а також встановлювати інше (додаткове) законодавче регулювання відносин, відмінне від того, що є предметом спеціального регулювання іншими законами України. Встановлення пунктом 26 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Кодексу іншого, ніж у статтях 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", законодавчого регулювання відносин у сфері надання пільг ветеранам війни спричиняє юридичну невизначеність при застосуванні зазначених норм Кодексу та Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", що суперечить принципу верховенства права, встановленому статтею 8 Конституції України.

Частиною 2 статті 152 Конституції України встановлено, що закони, інші акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність, якщо інше не встановлено самим рішенням, але не раніше дня його ухвалення.

З резолютивної частини рішення Конституційного Суду України від 27.02.2020 р. № 3-р/2020 видно, що окреме положення пункту 26 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України, визнане неконституційним, втрачає чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього рішення.

Отже, з 27.02.2020 р. норми і положення, зокрема статей 12-16 Закону № 3551-ХІІ, не застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України. У даному випадку застосуванню підлягають положення статті 13 Закону № 3551-ХІІ в редакції Закону № 367-XIV "Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", частиною четвертою якої встановлено виплату разової грошової допомоги до 5 травня інвалідам війни у розмірах: інвалідам I групи - десять мінімальних пенсій за віком; II групи - вісім мінімальних пенсій за віком; III групи - сім мінімальних пенсій за віком.

Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 р. № 1058-IV (далі - Закон № 1058) мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" від 14.11.2019 р. № 294-IX установлено у 2020 році прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, з 1 січня 2020 року - 1638 гривень.

Таким чином, суд приходить до висновку, що у зв`язку з прийняттям Конституційним Судом України рішення від 27.02.2020 р. № 3-р/2020 розмір разової грошової допомоги до 5 травня інвалідам війни ІІ групи у 2020 році має становити 13104 грн. (1638 грн. х 8).

При цьому суд наголошує, що норми будь-яких підзаконних нормативно-правових актів, у тому числі постанов Кабінету Міністрів України не можуть змінювати приписів Закону № 3551-ХІІ.

Аналогічні висновки щодо застосування норм права викладено в рішенні Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 29.09.2020 р. у зразковій справі № 440/2722/20, які відповідно до ч.3 ст.291 КАС України суд враховує при розгляді даної адміністративної справи.

За змістом рішення Верховного Суду від 29.09.2020 р. у зразковій справі № 440/2722/20 належним відповідачем є відповідальний орган, який зобов`язаний завершити процедуру проведення розрахунків шляхом нарахування і виплати одноразової грошової допомоги.

В даному випадку, безпосередню виплату щорічної разової грошової допомоги ОСОБА_1 як особі з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи у квітні 2020 року здійснив Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат в розмірі 3640 грн.

Зважаючи на висновки Верховного Суду, викладені в рішенні від 29.09.2020 р. у зразковій справі № 440/2722/20, та з метою ефективного захисту прав, свобод, інтересів ОСОБА_1 суд вважає за необхідне зобов`язати Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат виплатити ОСОБА_1 щорічну разову допомогу до 5 травня як особі з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи за 2020 рік, яка передбачена ст. 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" у розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, з урахуванням раніше виплачених сум.

Положеннями ч.1 ст.77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 КАС України).

Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають частковому задоволенню шляхом визнання протиправними дій Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області щодо відмови в нарахуванні разової грошової допомоги до 05 травня 2020 року ОСОБА_1 , як особі з інвалідністю внаслідок війни 2 групи у розмірі 8-ми мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст. 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та зобов`язання Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області здійснити нарахування разової грошової допомоги до 05 травня 2020 року, як особі з інвалідністю внаслідок війни 2 групи у розмірі 8-ми мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст.13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 25.12.1998 року та рішення Конституційного Суду України від 27 лютого 2020 року № 3-р/2020, з урахуванням раніше виплачених сум, Херсонський центр по нарахуванню та виплаті соціальних виплат провести виплату вищезазначеної допомоги.

Керуючись ст. 9, 14, 73 - 78, 90, 242 - 246, 250, 255 КАС України, суд

вирішив:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області (код ЄДРПОУ 03198327, вул. Історична, 18, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900) щодо відмови в нарахуванні разової грошової допомоги до 05 травня 2020 року ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ), як особі з інвалідністю внаслідок війни 2 групи у розмірі 8-ми мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст. 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", що викладені у листі від 04.06.20 року № 01-20/2178.

Зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Новокаховської міської ради Херсонської області (код ЄДРПОУ 03198327, вул. Історична, 18, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900) здійснити нарахування разової грошової допомоги до 05 травня 2020 року ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ), як особі з інвалідністю внаслідок війни 2 групи у розмірі 8-ми мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст.13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 25.12.1998 року та рішення Конституційного Суду України від 27 лютого 2020 року № 3-р/2020, з урахуванням раніше виплачених сум.

Зобов`язати Херсонський центр по нарахуванню та виплаті соціальних виплат (код ЄДРПОУ 05392743, вул. Робоча, 115, м. Херсон, 73037) провести виплату разової грошової допомоги до 05 травня 2020 року ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ), як особі з інвалідністю внаслідок війни 2 групи у розмірі 8-ми мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст.13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 25.12.1998 року та рішення Конституційного Суду України від 27 лютого 2020 року № 3-р/2020, з урахуванням раніше виплачених сум.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 25 березня 2021 р.

Суддя С.О. Варняк

кат. 112030500

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.03.2021
Оприлюднено26.03.2021
Номер документу95776690
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/1801/20

Рішення від 22.03.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 03.03.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 24.02.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 05.02.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 30.09.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 10.07.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні