1-кс/754/931/21
Справа № 754/4489/21
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 березня 2021 року Слідчий суддя Деснянського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого з особливо важливих справ третього слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління Головного управління ДФС у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_4 , розглянувши матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32020100000000315 від 17.06.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204, ч. 1 ст. 199 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
24.03.2021 року до Деснянського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого з ОВС третього слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ГУ ДФС у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_4 , узгоджене з прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_5 , про проведення обшуку.
Обґрунтовуючи клопотання, слідчий посилається на те, що Третім слідчим відділом розслідування кримінальних проваджень слідчого управління ДФС у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32020100000000315 від 17.06.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204, ч. 1 ст. 199 КК України.
В ході розслідування встановлено, що з початку 2020 року невстановлені особи на території міста Києва та Київської області організували незаконне придбання з метою збуту або зберігання з цією метою, а також збут чи транспортування з метою збуту незаконно виготовлених алкогольних напоїв без відповідних дозволів та ліцензій, в тому числі в торгових (нежитлових) приміщеннях на території ринку «Юність» за адресою: м. Київ, вул. Шолом-Алейхема, буд. 2-А; м. Київ, вул. Миропільська, 2, що підтверджується матеріалами третього ОУ ГУ ДФС у м.Києві та відповідно до заяв про кримінальне правопорушення громадян ОСОБА_6 та ОСОБА_7 (1 епізод).
Окрім цього, в ході проведення досудового розслідування встановлено, службові особи ТОВ «ДДС+» (ЄДРПОУ 40334224), ТОВ «Інтернаціональна група вин України №1» (ЄДРПОУ 36731785), ТОВ «Торговий альянс «УПК» (ЄДРПОУ 43580827), ПП «АЛКОГРУПА» (ЄДРПОУ 42329593), ТОВ «ТД «Український продукт» (ЄДРПОУ 38707225), ТОВ «СТС-ГРУПП» (ЄДРПОУ 42921807) здійснюють реалізацію лікеро-горілчаних виробів, які вироблено ТОВ «ЛГЗ «ПРАЙМ» (код ЄДРПОУ 33867056) з марками акцизного податку, які не відповідають зразкам, що виготовляються на «Поліграфічний комбінат «Україна» та підтверджується в тому числі висновком експерта КНДІСЕ за №25318?25322/20-33 в рамках кримінального провадження за № 32020100000000315 (2 епізод).
Так, 12.06.2020 допитано в якості свідків покупців алкогольної продукції з ознаками «контрафактності», а саме громадян ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , які показали, що придбали та придбавали раніше необліковані горілчані вироби з назвою «Пшенична класична (улюблена)» в місті Києві на території ринку «Юність» за адресою: АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_2 , у торгових приміщеннях (павільйонах). Після вживання даної алкогольної продукції, вказані особи відчули значне погіршення свого здоров`я. Для підтвердження своїх слів, вищезазначені особи надали залишки рідини з характерним запахом спирту у вигляді скляних пляшок горілки з назвою «Пшенична класична (улюблена)» ємністю 0,5 л., придбаних за вищенаведених обставин.
В ході проведення обшуку 02.07.2020 на підставі ухвали слідчого судді Деснянського районного суду м. Києва ОСОБА_8 від 22.06.2020, за адресою: АДРЕСА_2 , у торговельних (нежитлових) приміщеннях (павільйонах, гаражних боксах) з нанесеними на вході номерними знаками № НОМЕР_1 , №б/н, №29, №32, №33, №34, №36, №37, №38, №39, №40, №31/А згідно план-схем 1, 2, виявлено та вилучено значну кількість алкогольної продукції з ознаками «контрафактної» (без акцизних марок встановленого зразка) під різними марками відомих брендів та різних ємкостей, фальсифіковану алкогольну продукцію без марок акцизного податку, чорнові записи тощо.
В ході допиту в якості свідків фізичних осіб-підприємців, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями за місцем торговельних павільйонів на території ринку «Юність» в місті Києві, а також в ході огляду фінансово-господарських документів на придбання вилучених в ході обшуку алкогольних напоїв з ознаками «фальсифікованості» та акцизними марками з ознаками «підроблення» встановлено, що згідно товарно-транспортних накладних та укладених договорів, постачальниками лікеро-горілчаних виробів для вищезазначених осіб є різні суб`єкти господарювання реального сектору економіки (переважно юридичні особи), які в свою чергу мають відповідні складські приміщення на території міста Києва та інших регіонів для збуту алкогольної продукції сумнівного походження.
Крім цього, слідчим з метою швидкого, повного та неупередженого досудового розслідування надано доручення в порядку ст. 40 КПК України на адресу співробітників відділу протидії злочинам у сфері обігу товарів підакцизної групи УПЕП ГУ ДФС у м. Києві щодо проведення відповідних слідчих (розшукових) дій, спрямованих на встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, перевірки можливості продовження вчинення кримінального правопорушення за ст. 204 ККУ за фактом незаконного виготовлення, зберігання, збуту або транспортування з метою збуту підакцизних товарів (алкогольних напоїв), а також встановлення адрес зберігання в місті Києві фальсифікованих алкогольних напоїв (без марок акцизного податку встановленого зразку).
Проведеними слідчими (розшуковими) та процесуальними діями в рамках виконання вищевказаного доручення слідчого, співробітниками відділу протидії злочинам у сфері обігу товарів підакцизної групи УПЕП ГУ ДФС у м. Києві підтверджено факт здійснення незаконної діяльності в тому числі ТОВ «ДДС+» (ЄДРПОУ 40334224), ТОВ «Інтернаціональна група вин України №1» (ЄДРПОУ 36731785), ТОВ «Торговий альянс «УПК» (ЄДРПОУ 43580827), ПП «АЛКОГРУПА» (ЄДРПОУ 4232593), ТОВ «ТД «Український продукт» (ЄДРПОУ 38707225), ТОВ «СТС-ГРУПП» (ЄДРПОУ 42921807) у вигляді незаконного зберігання з метою збуту фальсифікованих алкогольних напоїв, на території міста Києва у складських (нежитлових) приміщеннях, які в подальшому реалізовуються за готівкові кошти та на яких містяться підроблені марки акцизного податку, а також без марок акцизного податку встановленого зразка (виробництва ТОВ «ЛГЗ «Прайм», ТОВ «Золотоніський лікеро-горілчаний завод «Златогор» та інші).
В подальшому спіпровадження №32020100000000315, 18.08.2020 та 28.12.2020 проведено ряд обшуків на підставі ухвал слідчих суддів Деснянського районного суду м. Києва за адресами розташування складських приміщень вищевказаних суб`єктів господарювання, а саме: в ТОВ «ДДС+» за адресою: м. Київ, вул. Кемеровська, 1; в ТОВ «Торговий альянс «УПК» за адресою: м. Київ, просп. Повітрофлотський, 64; в ТОВ «Інтернаціональна група вин України №1» за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 4В; в ПП «АЛКОГРУПА» за адресою: просп. Повітрофлотський, 92-Б; в ТОВ «ТД «Український продукт» за адресою: м. Київ, вул. Сім`ї Хохлових, 11/2; в ТОВ «СТС-ГРУПП» за адресою: м. Київ, вул. Сім`ї Сосніних, 7 (літ. «А»). В ході обшуку вилучено велику кількість алкогольних напоїв, що мають ознаки фальсифікованості та підроблення марок акцизного податку (невідповідність встановленому зразку). Виробником вилучених алкогольних напоїв є ТОВ «Лікеро-горілчаний завод «Прайм» (код ЄДРПОУ 33867056).
Водночас в ході досудового розслідування встановлено, що фактична кількість наявних підакцизних товарів в складських приміщеннях не відповідає задекларованій у відповідній звітності кількості, що свідчить про проведення не облікованих операцій з реалізації товарів підакцизної групи.
Вилучені в ході обшуків та зазначені вище предмети та речі є предметом злочинної діяльності та визнані речовими доказами у кримінальному провадженні, оскільки мають значення для доказування обставин вчинення кримінального правопорушення. Додатково слід зазначити, що на вилучених алкогольних напоях, виробником та постачальником яких є вищевказані підприємства, на частині акцизних марок: дата виготовлення, зазначена на цих марках, не відповідає даті видачі реальних марок акцизного податку легальному виробникові, згідно з Реєстром марок акцизного податку, що ведеться Державною податковою службою; на іншій частині в Реєстрі значиться інший суб`єкт господарювання, який отримав марку, тобто не відповідає тому, що зазначений безпосередньо на пляшці.
В ході огляду вищевказаних вилучених акцизних марок встановлено ознаки їх «контрафактності» та «підробки», а також часткової невідповідності зразкам, що виготовляються на «Поліграфічний комбінат «Україна»; порушення норм податкового законодавства України (ст.-ст. 222.1.2, 226.9, 226.13), ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», положення, затвердженого КМУ про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів.
З метою встановлення об`єктивної істини під час розслідування кримінального провадження скеровано до уповноважених експертних установ відповідні судові експертизи по відібраним та вилученим в ході обшуку алкогольним напоям, а саме призначено експертизи матеріалів, речовин та виробів (щодо відповідності рідини, що знаходяться в представлених для експертизи зразках за видом продукції відповідним вимогам ДСТУ) та технічну експертизи документів (щодо відповідності представленим на експертизу марок акцизного податку за способом виготовлення маркам акцизного податку, виготовленим на підприємстві, що здійснює випуск цінних паперів даної категорії).
Так, в подальшому органом досудового розслідування додатково отримано висновок експерта КНДІСЕ за №25318?25322/20-33 по призначеній технічній експертизі документів щодо марок акцизного податку, вилучених на лікеро-горілчаних виробах в ході проведення вищезазначених обшуків. Згідно висновку експерта: марки акцизного податку не відповідають зразкам, що виготовляються на «Поліграфічний комбінат «Україна», вони виготовлені з використанням поліграфічного обладнання офсетного, високого способів друку, глибокий спосіб друку імітовано; виготовлені з використанням кольорового принтера з електрографічним способом друку; водночас наявні сліди підчистки та видалення знаків первинної суми податку.
Тобто з висновку експерта підтверджується факт вчинення кримінального правопорушення за ст. 204 та 199 ККУ невстановленими на даний час особами, а також підтверджується факт підроблення марок акцизного податку, які зберігаються за адресами складських приміщень вищевказаних підприємств.
Згідно матеріалів кримінального провадження вбачається, що службові особи ТОВ «ДДС+» (ЄДРПОУ 40334224), ТОВ «Інтернаціональна група вин України №1» (ЄДРПОУ 36731785), ТОВ «Торговий альянс «УПК» (ЄДРПОУ 43580827), ПП «АЛКОГРУПА» (ЄДРПОУ 4232593), ТОВ «ТД «Український продукт» (ЄДРПОУ 38707225), ТОВ «СТС-ГРУПП» (ЄДРПОУ 42921807) здійснюють реалізацію лікеро-горілчаних виробів, які вироблено ТОВ «ЛГЗ «ПРАЙМ» (код ЄДРПОУ 33867056) з марками акцизного податку, які не відповідають зразкам, що виготовляються на «Поліграфічний комбінат «Україна» - що підтверджується висновком експерта та проведеними слідчими (розшуковими) та процесуальними діями.
Вищевказані підприємства на території міст та областей України використовують у своїй незаконній діяльності, пов`язаної зі зберіганням та збутом фальсифікованих алкогольних напоїв з марками акцизного податку невстановленого зразку, в тому числі виробника ТОВ «ЛГЗ ПРАЙМ», складські (нежитлові) приміщення за відповідними адресами, що підтверджується згідно Єдиного державного реєстру місць зберігання оптових партій алкогольних напоїв та тютюнових виробів ДПС України (https:tax.gov.ua/dovidnikireestriperelik/reestri/82860.html), де міститься інформація про місця зберігання алкогольних напоїв, на відповідні складські приміщення.
Далі слідчим надано в порядку ст. 40 КПК України на адресу УПЕП ГУ ДФС у м. Києві та скеровані доручення про проведення слідчих (розшукових) дій на адреси управлінь протидії економічним правопорушенням ГУ ДФС відповідних територіальних підрозділів областей, під юрисдикцією яких перебувають відповідні складські приміщення, що використовуються ТОВ «ДДС+», ТОВ «Інтернаціональна група вин України №1», ТОВ «Торговий альянс «УПК», ПП «АЛКОГРУПА», ТОВ «ТД «Український продукт», ТОВ «СТС-ГРУПП», з метою встановлення факту провадження діяльності, пов`язаної із зберіганням та продажем лікеро-горілчаних виробів.
На виконання вказаного доручення, співробітниками УПЕП ГУ ДФС відповідних територіальних підрозділів, здійснено виїзди та підтверджено вищезазначений факт незаконної діяльності за адресою розташування складських (нежитлових) приміщень ТОВ «Торговий альянс «УПК» (ЄДРПОУ 43580827) за адресою: м. Житомир, вул. Кооперативна, 20, про що також надано підтверджуючі матеріали.
Згідно реєстру Єдиного державного реєстру місць зберігання оптових партій алкогольних напоїв, вищевказане приміщення загальною площею 571,00 кв.м.
Враховуючи викладене, з матеріалів кримінального провадження вбачається, що до вчинення даного кримінального правопорушення причетні невстановлені на даний час досудовим розслідуванням особи, які у своїй незаконній діяльності у вигляді незаконного фасування, зберігання з метою подальшого збуту, а також збуту підакцизних товарів фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів, алкогольних напоїв без акцизних марок встановленого зразку на території України, використовують в тому числі для зберігання та збуту відповідні складські (нежитлові) приміщення за вищевказаною адресою.
Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно право власності на складські та нежитлові приміщення за адресою: АДРЕСА_3 зареєстровано на праві власності ОСОБА_9 (рнокпп НОМЕР_2 ), Відкрите акціонерне товариство "Енергопостачальна компанія "Житомиробленерго" (код ЄДРПОУ 22048622), Житомирське ТОВ "Укргоспторг" (код ЄДРПОУ 01552724), ОСОБА_10 (код відсутній).
Відповідно до доказів, зібраних у ході досудового розслідування є всі підстави вважати, що у вказаному складському (нежитловому) приміщенні за даною адресою, можуть знаходитися фальсифіковані алкогольні напої, горілчані вироби, алкогольні напої без марок акцизного податку встановленого зразка, готова алкогольна продукція виготовлена незаконним шляхом, сировина (спирт, спиртовмісна рідина), обладнання, документи щодо їх незаконного зберігання та транспортування, печаток суб`єктів господарювання, від імені яких здійснюється зазначена діяльність, чорнові записи, що можуть свідчити про спосіб їх незаконного зберігання та транспортування з метою збуту, комп`ютерна техніка та електронні носії інформації, які можуть мати значення доказів у кримінальному провадженні, а саме: системні блоки, ноутбуки, моноблоки, флеш-накопичувачі, сервери, оптичні носії інформації та мобільні телефони, які могли використовуватись при здійсненні злочинної діяльності; інші предмети та документи, що можуть свідчити про підготовку та вчинення дій, спрямованих на незаконну реалізацію контрафактної алкогольної продукції, грошові кошти, здобуті злочинним шляхом, а також інші предмети та документи, які забезпечить швидке, повне та неупереджене розслідування кримінального провадження.
Указані речі та документи самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме обставин незаконного придбання з метою збуту або зберігання з цією метою, а також збут чи транспортування з метою збуту незаконно виготовлених алкогольних напоїв, а саме горілчаних виробів, алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка, готової алкогольної продукції виготовленої незаконним шляхом, сировини (спирт, спиртовмісна рідина), обладнання, чорнових записів, грошових коштів невстановленими досудовим розслідуванням особами в офісних та складських (нежитлових) приміщеннях в м. Києві та інших регіонах України, в результаті чого дані операції не оприбутковуються та в подальшому не сплачується акцизний податок, податок на додану вартість тощо.
Зокрема, зазначені предмети та речі містять відомості про час, місце, найменування, обсяг, вартість реалізованої фальсифікованої продукції, кількість підроблених марок акцизного податку, а також є підстави вважати, що вказані товари можуть бути виготовлені з недоброякісної сировини та можуть становити загрозу для життя і здоров`я людей.
Використовуючи отримані відомості, шляхом проведення слідчих (розшукових) дій, є можливість зібрати доказову базу для встановлення та притягнення винної особи/осіб до кримінальної відповідальності, передбаченої ст.204 та 199 КК України.
Крім того, фальсифікована алкогольна продукція та підроблені марки акцизного податку є доказом у кримінальному провадженні, так як можуть містити на собі сліди кримінального правопорушення, що підтверджує факт її невідомого походження та може свідчити в тому числі про можливе ухилення від сплати акцизного податку, оскільки на алкогольній продукції містяться сліди підчистки та видалення знаків первинної суми податку.
У слідства є підстави вважати, що невстановлені досудовим розслідуванням особи з метою ухилення від кримінальної відповідальності мають намір знищити вищезазначені речі, предмети та документи, які мають значення для кримінального провадження та можуть бути використані як докази по кримінальному провадженню.
Разом з тим, питання продажу такого різновиду підакцизної продукції, як алкогольні товари, врегульовані положеннями Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі Закон №481).
Так, відповідно до статті 14 Закону №481 роздрібна торгівля спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим та виноградним дистилятом спиртовим забороняється.
Статтею 15 Закону №481 передбачено, що роздрібна торгівля, зокрема, алкогольними напоями (крім столових вин) може здійснюватися суб`єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Пунктом 12 частини першої статті 15-3 Закону №481 передбачено, що забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів у невизначених для цього місцях торгівлі.
Абзац чотирнадцятий частини першої статті 11 Закону №481 також визначає, що розлив алкогольних напоїв, здійснюється у виготовлену із матеріалів, дозволених до контакту з алкогольними напоями скляну тару, бляшанки із харчового алюмінію, а також у сувенірні пляшки та художньо оформлений посуд із скла чи глазурованої кераміки.
Крім того, абзаци двадцятий і двадцять перший частини другої статті 11 Закону №481 визначають упаковку типу «Tetra-Pak» і «Bag in box», як допустиму тару для виноробної продукції (крім сидру і перрі (без додання спирту), зброджених напоїв, одержаних виключно в результаті природнього (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 відсотка об`ємних одиниць (без додання спирту), а також сидру і перрі (без додання спирту), зброджених напоїв, одержаних виключно в результаті природнього (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 відсотка об`ємних одиниць (без додання спирту).
Також, статтею 1 Закону №481 визначено, що роздрібна торгівля діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб`єктах господарювання (у тому числі іноземних суб`єктах господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) громадського харчування. Цією ж статтею Закону №481 визначено, що місце торгівлі місце реалізації товарів, у тому числі на розлив в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, - торговельною площею не менше 20 м2, обладнане реєстраторами розрахункових операцій, та/або програмними реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж таких товарів.
Таким чином, виходячи із положень діючого законодавства, зокрема вищевказаних та інших норм Закону №481 продаж спирту етилового, а також іншої алкогольної продукції, посередництвом інтернет-магазинів, через заборону роздрібного продажу спирту, а також через відсутність торгівельного приміщення, відсутність відповідної ліцензії, а також неправомірність використання упаковок типу «Tetra-Pak» і «Bag in box» та інших обмежень, законодавчо заборонений.
Крім цього, згідно ст. 222.1.2. Податкового кодексу України: «Суми податку з алкогольних напоїв, для виробництва яких використовується спирт етиловий неденатурований, сплачуються при придбанні марок акцизного податку».
У відповідності до ст. 226.9. цього Кодексу вважаються такими, що немарковані: алкогольні напої та тютюнові вироби з підробленими марками акцизного податку; алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з відхиленням від вимогположення, затвердженого Кабінетом Міністрів України, відповідно до якого здійснюються виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, та/або марками, що не видавалися безпосередньо виробнику або імпортеру зазначеної продукції.
Згідно ст. 226.12. цього Кодексу: «Продаж марок акцизного податку вітчизняним виробникам алкогольних напоїв і тютюнових виробів проводиться на підставі: довідок про сплату суми податку, яка розрахована за ставками на готову продукцію(для алкогольних напоїв, для виробництва яких використовується спирт етиловий неденатурований); заявки-розрахунку кількості марок акцизного податку (далі - заявка-розрахунок); звіту про використання марок, придбаних у попередньому місяці, за затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, формою у двох примірниках, один з яких залишається у продавця марок, другий (з відміткою продавця) - у виробника; платіжного документа на перерахування плати за марки з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення.
226.13. Кількість марок акцизного податку, яку можуть отримати виробники алкогольних напоїв, для виробництва яких використовується спирт етиловий неденатурований, визначається відповідно до сплаченої суми податку. Виробники тютюнових виробів та алкогольних напоїв, для виробництва яких не використовується спирт етиловий неденатурований, визначають потребу в марках акцизного податку з урахуванням планових щомісячних обсягів реалізації продукції».
Окрім цього, відповідно до п. 10 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 27 грудня 2010 № 1251: «Продаж марок здійснюється на підставі поданих покупцем марок за місцем його реєстрації як платника акцизного податку в електронній формі: довідки про сплату суми податку, яка розрахована за ставками для готової продукції (для вітчизняних виробників алкогольних напоїв, для виробництва яких використовується спирт етиловий неденатурований); заявки-розрахунку кількості марок; копії платіжного документа про перерахування суми акцизного податку з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення - для імпортерів».
Тобто з матеріалів кримінального провадження вбачається факт незаконної діяльності невстановленими на даний час особами та службовими особами ТОВ «ДДС+», ТОВ «Інтернаціональна група вин України №1», ТОВ «Торговий альянс «УПК», ПП «АЛКОГРУПА», ТОВ «ТД «Український продукт», ТОВ «СТС-ГРУПП», які реалізовують лікеро-горілчані вироби сумнівного походження та з підробленими марками акцизного податку через оптову/роздрібну торгівлю, в тому числі виробника ТОВ «ЛГЗ «ПРАЙМ», що призводить до вживання кінцевим споживачем алкогольних напоїв неналежної якості (фальсифікованої), а також ненадходженням до бюджету України в повному обсязі коштів за сплату акцизного податку.
Заслухавши слідчого, дослідивши долучені до клопотання матеріали кримінального провадження, дійшов наступного.
Відповідно до вимог ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Згідно із ст. 13 КПК України не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду та обшуку інакше як за вмотивованим судовим рішенням, крім випадків передбачених КПК України.
Частиною 3 статті 233 КПК України передбачено, що слідчий має право до постановлення ухвали слідчого судді увійти до житла чи іншого володіння особи лише у невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину. У такому випадку слідчий за погодженням із прокурором зобов`язаний невідкладно після здійснення таких дій звернутися з клопотанням про проведення обшуку до слідчого судді.
Частиною 5 статті 234 КПК України передбачено, що слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування, відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду, відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.
Відповідно до ст. 2 КПК України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Клопотання слідчого відповідає вимогам ч. 3 ст. 234 КПК України, слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення.
Як встановлено при розгляді клопотання, зазначені предмети та речі містять відомості про час, місце, найменування, обсяг, вартість реалізованої фальсифікованої продукції, а також є підстави вважати, що вказані товари виготовлені з недоброякісної сировини та можуть становити загрозу для життя і здоров`я людей.
За встановлених під час розгляду клопотання підстав, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись ст. 234, 235, 369-372, 309 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого з особливо важливих справ третього слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління Головного управління ДФС у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_4 , розглянувши матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32020100000000315 від 17.06.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204, ч. 1 ст. 199 КК України - задовольнити.
Надати старшому слідчому з ОВС третього слідчого ВРКП СУ ГУ ДФС у
м. Києві старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_11 , старшому слідчому з ОВС третього слідчого ВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві підполковнику податкової міліції ОСОБА_12 , старшому слідчому з ОВС третього слідчого ВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_13 ; старшому слідчому з ОВС третього слідчого ВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_4 , слідчому з ОВС третього слідчого ВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_14 ; слідчому з ОВС третього слідчого ВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві майору податкової міліції ОСОБА_15 ; старшому слідчому третього слідчого ВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві лейтенанту податкової міліції ОСОБА_16 ; старшому слідчому третього слідчого ВРКП СУ ГУ ДФС у м. Києві лейтенанту податкової міліції ОСОБА_17 та іншим слідчим, які вказані в постанові про створення слідчої групи дозвіл на обшук у складських (нежитлових) приміщеннях, що згідно єдиного державного реєстру місць зберігання алкогольних напоїв площею 571,00 кв.м., які використовуються ТОВ «Торговий альянс «УПК» (ЄДРПОУ 43580827) за адресою: за адресою: АДРЕСА_3 , право власності на які згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно зареєстровано на праві власності ОСОБА_9 (рнокпп НОМЕР_2 ), Відкрите акціонерне товариство "Енергопостачальна компанія "Житомиробленерго" (код ЄДРПОУ 22048622), Житомирське ТОВ "Укргоспторг" (код ЄДРПОУ 01552724), ОСОБА_10 (код відсутній), з метою відшукання і вилучення наступних речей (предметів) та документів щодо незаконного придбання з метою збуту або зберігання з цією метою, а також збуту чи транспортування з метою збуту незаконно виготовлених алкогольних напоїв, в тому числі з підробленими марками акцизного податку, а саме:
-фальсифікованих алкогольних напоїв, алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка, готової алкогольної продукції виготовленої незаконним шляхом, сировини (спирт, спиртовмісна рідина), обладнання, чорнових записів;
-документи щодо їх незаконного зберігання та транспортування з метою збуту, печаток суб`єктів господарювання, від імені яких здійснюється зазначена діяльність;
-горілчаних виробів з назвою «Пшенична», «Улюблена» та інших без марок акцизного податку встановленого зразка, тетрапаків (картонних коробок з фольгою) та упаковок типу «Tetra-Pak» і «Bag in box»;
-електронних носіїв інформації, які можуть мати значення доказів у кримінальному провадженні: системні блоки, ноутбуки, флеш-накопичувачі, оптичні носії інформації; засобів мобільного зв`язку,?які використовувались при здійсненні злочинної діяльності, магнітних носіїв інформації;
-готівкових коштів та закритих сейфів (металевих шаф) у яких можуть знаходитися речі, предмети та документи, що мають значення у кримінальному провадженні.
Дві копії ухвали видати старшому слідчому з ОВС третього слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_4 .
Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Деснянський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2021 |
Оприлюднено | 27.01.2023 |
Номер документу | 95801929 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Деснянський районний суд міста Києва
Лісовська О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні