КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 березня 2021 року № 320/6410/18
Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Лиска І.Г., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Бородянської селищної ради Київської області про визнання протиправним та скасування рішення,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 з позовом до Бородянської селищної ради Київської області, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення 33 сесії Бородянської селищної ради VІІ скликання Бородянського району Київської області №749-33-VІІ від 17.05.2018.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що прийняте рішення є протиправним та таким, що порушує права позивача, як члена територіальної громади, мешканки смт. Бородянка та власника суміжної земельної ділянки, а тому підлягає скасуванню.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05.12.2018 відкрито провадження за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 22.01.2019.
Відповідачем надано до суду відзив, в якому останній просить суд у задоволенні позову відмовити, оскільки відповідач при прийняті рішення діяв відповідно до норм чинного законодавства.
Підготовче засідання 22.01.2019 відкладено у зв`язку з необхідністю надання додаткових доказів на 26.02.2019.
Позивачем надано до суду відповідь на відзив в якій останній зазначив, що у відзиві міститься констатація фактів та хронологія подій щодо предмета спору без посилань на норми чинного законодавства України. Заперечення відповідача по суті не спростовують доводів позивача.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 26.02.2019 зупинено провадження у справі за обґрунтованим клопотанням сторони до 03.04.2019.
Відповідачем подано до суду уточнюючий відзив в якому останній зазначив, що позивач не надав підтвердження щодо порушеного права користування спірною земельною ділянкою, як мешканця територіальної громади смт. Бородянка, та про порушення її прав при прийнятті рішення про строк дії договору оренди землі з ПП Індастріалбуд і ставки орендної плати від нормативної грошової оцінки землі, що не може розцінюватися, як порушення прав позивача.
Ухвалами Київського окружного адміністративного суду від 03.04.2019 поновлено провадження у справі та закрито підготовче засідання.
Учасниками справи 03.04.2019 подано до суду клопотання в яких останні просять подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження без їхньої участі.
У зв`язку з поданими клопотаннями та на підставі ст.194 КАС України, суд вирішив подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд звертає увагу на наступне.
Земельна ділянка загальною площею 1,9917 га по АДРЕСА_1 , для ведення особистого селянського господарства (обслуговування майнового комплексу), до того, як ввійшла до меж смт. Бородянка, перебувала в оренді гр. ОСОБА_2 , відповідно до укладеного Договору оренди землі від 19.01.2007 року з Бородянською районною державною адміністрацією, який зареєстрований у Бородянському районному відділі Київської регіональної філії № 8 Центр ДЗК , про що у державному реєстрі земель вчинено запис від 29 січня 2007 року за № 040732400001.
Рішенням дев`ятнадцятої сесії Бородянської селищної ради п`ятого скликання від 19 червня 2008 року № 542-19-У затверджений Генеральний план забудови селища Бородянка Київської області, який був розроблений Українським Державним науково-дослідним інститутом проектування міст Діпромісто .
Згідно розпорядження Бородянської РДА № 56 від 20.01.2009 року припинено дію договору оренди земельної ділянки на території Бородянської селищної ради між Бородянською райдержадміністрацією та гр. ОСОБА_2 , в зв`язку із продажем майнового комплексу, розміщеного на даній земельній ділянці, на території Бородянської селищної ради, за межами смт. Бородянка, по вулиці Центральна (раніше Леніна), 224/16.
Рішенням двадцять першої сесії Бородянської районної ради шостого скликання від 20 грудня 2013 року № 358-21-УІ Про встановлення (зміну) меж смт. Бородянка Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області , вирішено:
1. Змінити межі населеного пункту смт. Бородянка Бородянської селищної ради, яка охоплює землі загальною площею 946,3515 га додатково включивши земельні ділянки площею 653,6485 га.
2. Встановити межі населеного пункту смт. Бородянка Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області загальною площею 1600,0000 га.
У розпорядження Бородянської селищної ради ввійшли землі, що перебували за межами населеного пункту смт. Бородянка.
До Бородянської селищної ради звернулося з листом ПП Індастріалбуд з проханням про надання в користування земельної ділянки під нерухомим майном, яке згідно нотаріального договору купівлі-продажу було придбано заявником, за адресою АДРЕСА_1 . Зазначене нерухоме майно розташоване на земельній ділянці з кадастровим номером 3221055100:03:004:0020.
Також в листі зазначено, що згідно статті 120 ЗК України - У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об`єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення. У разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду особами, які не можуть мати у власності земельну ділянку, до них переходить право користування земельною ділянкою, на якій розташовані жилий будинок, будівля або споруда, на умовах оренди .
Також зазначено, що підприємство має беззаперечне право на оренду даної земельної ділянки.
Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 09.01.2018 року номер запису про право власності: 24382866, про зареєстроване право комунальної власності на спірну земельну ділянку за Бородянською селищною радою.
Згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 07.02.2018 року, цільове призначення земельної ділянки зазначене:
Категорія земель: Землі сільськогосподарського призначення;
Вид використання земельної ділянки: для ведення особистого селянського господарства.
Розглянувши лист Приватного підприємства Індастріалбуд про укладення договору оренди землі площею 1,9917 га (кадастровий номер 3221055100:03:004:0020) під нерухомим майном, а саме, майновим комплексом Насіннєвий комплекс по АДРЕСА_1 , приймаючи до уваги рекомендації постійної комісії Бородянської селищної ради з регулювання земельних відносин та погодження інших постійних комісій Бородянської селищної ради, гарантійний лист ПП Індастріалбуд про те, що підприємством в подальшому не буде проводитись жодних дій щодо впровадження на території смт. Бородянка інвестиційних проектів по виробництву порошкової фарби та приміщення не буде використовуватись в галузі хімічної промисловості, враховуючи вищевикладене, тридцять друга сесія сьомого скликання Бородянської селищної ради від 29 березня 2018 року № 713-32-УІІ, прийняла рішення:
- Укласти договір оренди землі з Приватним підприємством ПП Індастріалбуд на земельну ділянку, площею 1,9917 га під нерухомим майном - майновим комплексом Насіннєвий комплекс по АДРЕСА_1 , для ведення особистого селянського господарства терміном на 1 рік та встановити відсоткову ставку від нормативної грошової оцінки землі 12%.
- Встановити обтяження (обмеження) у використанні земельної ділянки площею 1,9917 га під нерухомим майном - майновим комплексом Насіннєвий комплекс по вулиці Центральна, 224/16 в смт. Бородянка, для ведення особистого селянського господарства, а саме: заборонити використання земельної ділянки під галузь хімічної промисловості (лакофарбові та порошкові заводи)
- Провести державну реєстрацію укладеного договору оренди землі відповідно до вимог чинного законодавства України та із врахуванням вищезазначених обтяжень (обмежень).
На підставі вищезазначеного рішення між Бородянською селищною радою та ПП Індастріалбуд укладений Договір оренди землі № 230/18 від 27 квітня 2018 року.
Не здійснивши державну реєстрацію Договору оренди землі, ПП Індастріалбуд повторно звернулося із листом до селищної ради про перегляд орендної ставки від нормативної грошової оцінки землі з 12% до 3%, посилаючись на вимоги ПК України.
Лист був розглянутий 26.04.2018 року на засіданні постійної комісії Бородянської селищної ради з питань регулювання земельних відносин та комісією рекомендовано зменшити ставку орендної плати з 12 % до 3 %.
ПП Індастріалбуд вживалися заходи щодо проведення державної реєстрації Договору оренди землі № 230/18 від 27 квітня 2018 року, але Державним реєстратором прав на нерухоме майно Бородянської селищної ради Цуруль І.М., було прийняте рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 10 травня 2018 року № 41012404, а саме, відмовити у державній реєстрації іншого речового права, право оренди земельної ділянки на земельну ділянку з реєстраційним номером 1063992532210, що розташована Київська область, Бородянський р., смт. Бородянка, кадастровий номер земельної ділянки 3221055100:03004:0020, за суб`єктом: ПП Індастріалбуд , оскільки пунктом 3 статті 19 Закону України Про оренду землі передбачено, що при передачі в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства, особистого селянського господарства строк дії договору оренди землі визначається за згодою сторін, але не може бути меншим як 7 років.
Відповідно до п.1 ст. 19 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , державна реєстрація права власності та інших речових прав (крім іпотеки) проводиться у строк, що не перевищує п`яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.
На засіданні тридцять третьої сесії сьомого скликання Бородянської селищної ради від 17 травня 2018 року, при розгляді листа ПП Індастріалбуд , головою постійної комісії Бородянської селищної ради з питань регулювання земельних відносин Камінським О.М. було озвучене питання про необхідність перегляду строку дії договору оренди землі № 230/18 від 27 квітня 2018 року та про рекомендацію комісії про перегляд та зменшення орендної ставки від нормативної грошової оцінки землі з 12 % до 3%.
Зважаючи на вищевикладені обставини, питання про перегляд та зменшення орендної ставки від нормативної грошової оцінки землі з 12 % до 3% було включене до порядку денного сесії, де одночасно було переглянуте і питання щодо строку дії договору оренди землі з ПП Індастріалбуд .
Надаючи правову оцінку відносинам, що склалися суд зазначає наступне.
Відповідно до абзацу 1 ст. 12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад та надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до ст. 83 ЗК України у комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності.
Статтею 122 ЗК України закріплено повноваження органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування.
Зокрема відповідно до частини 1-ої вказаної статті сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність, або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Відповідно зі ст. 116 ЗК України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (ч. 2 ст. 116 ЗК України).
Згідно ч. 2 ст. 18 ЗК України категорії земель України мають особливий правовий режим, а ч. 1 ст. 19 ЗК України визначено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Статтею 22 ЗК України встановлено визначення земель сільськогосподарського призначення та порядок їх використання.
Частиною 1 ст. 22 ЗК України визначено, що землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.
Частиною 3 ст. 22 ЗК України передбачено порядок їх використання, а саме: землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування:
а) громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства;
б) сільськогосподарським підприємствам - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва;
в) сільськогосподарським науково-дослідним установам та навчальним закладам, сільським професійно-технічним училищам та загальноосвітнім школам - для дослідних і навчальних цілей, пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства;
г) несільськогосподарським підприємствам, установам та організаціям, релігійним організаціям і об`єднанням громадян - для ведення підсобного сільського господарства;
ґ) оптовим ринкам сільськогосподарської продукції - для розміщення власної інфраструктури.
Згідно ч. 1 ст. 37 ЗК України приватні несільськогосподарські підприємства, установи та організації можуть набувати у власність або оренду землі сільськогосподарського та іншого призначення для ведення підсобного господарства.
Отже, законодавцем передбачено особливий правовий режим земель сільськогосподарського призначення, що виражається у особливому порядку використання земель сільськогосподарського призначення, а саме: землі для ведення особистого селянського господарства надаються виключно для громадян.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Рішення № 713-32-VІІ, від 29 березня 2018 року, Бородянська селища рада прийняла на підставі листа ПП «Індастріалбуд» , з урахуванням рекомендацій постійної комісії з регулювання земельних відносин та погоджене з іншими постійними комісіями керуючись ч. 1 ст. 120, ч. 2 ст. 111 Земельного Кодексу України, ст. 377 Цивільного Кодексу України, ст. ст. 7, 31 Закону України « Про оренду землі» , п. 1 пп. 34 ст. 26 Закону України « Про місцеве самоврядування» , Закону України «Про державний земельний кадастр» .
Рішенням № 713-32-VII, від 29 березня 2018 року, передано в оренду ПП «Індастріалбуд» земельну ділянку площею 1,9917 га під нерухомим майном - майновим комплексом «Насіннєвий комплекс» по вулиці Центральна, 224/16 в смт. Бородянка для ведення особистого селянського господарства терміном на 1 рік та встановлено відсоткову ставку від нормативної грошової оцінки землі 12%.
Отже, Рішенням Бородянської селищної ради № 713-32-VII, від 29 березня 2018 року, в порушення норм ЗК України земельна ділянка надана для ведення особистого селянського господарства в користування юридичній особі, а саме Приватному підприємству «Індастріалбуд» .
Відповідно до ст. 8 Регламенту Бородянської селищної ради VII скликання затвердженого Рішенням 25-ї сесії Бородянської селищної ради VII скликання № 582-25-VII, від 14.09.2107 року (копія додається), проект рішення, що планується винести на розгляд Ради, розробляється його ініціатором або відповідною профільною постійною комісією Ради, або відповідним працівником Ради та подається секретарю Ради у друкованій та електронній формі (у текстовому форматі).
Згідно ч. 2 ст. 9 Регламенту Бородянської селищної ради всі проекти рішень Ради візуються виконавцем (особою, яка готує проект рішення) та погоджуються головою відповідної профільної постійної комісії Ради (за його відсутності - заступником або секретарем комісії). В інших випадках проекти рішень погоджуються селищним головою.
Частиною 4 ст. 9 Регламенту Бородянської селищної ради візування проекту рішення є обов`язковим, у разі наявності у того, хто візує, зауважень і пропозицій, їх викладають на окремому аркуші, який зберігається разом з проектом рішення Ради у додатках до протоколу сесії.
26 квітня 2018 року відбулося засідання постійної комісії Бородянської селищної ради з регулювання земельних відносин, що підтверджується протоколом № 4 засідання цієї постійної комісії, на якому було розглянуто звернення ПП «Індастріалбуд» (лист вих. № 68 від 23 квітня 2018 року, вх. № 464 від 24 квітня 2018 року), про зміну % ставки на земельну ділянку.
За результатами засідання постійної комісії Бородянської селищної ради з регулювання земельних відносин, що підтверджується протокол № 4 засідання постійної комісії, було прийнято рішення змінити ставку орендної плати, на підставі листа ДПІ з роз`ясненнями, з 12% до 3%, а також складено проект Рішення Бородянської селищної ради, від 17 травня 2018 року, згідно якого пропонується:
- переглянути та встановити ставку орендної плати від нормативної грошової оцінки землі Приватному підприємству «Індастріалбуд» згідно договору оренди землі № 230/18, від 27 квітня 2018 року, на земельну ділянку площею 1,9917 га під нерухомим майном - майновим комплексом «Насіннєвий комплекс» по АДРЕСА_1 , для ведення особистого селянського господарства - 3%;
- приватному підприємству «Індастріалбуд» укласти додаткову угоду до договору оренди землі про перегляд орендної плати та провести її державну реєстрацію.
Вказаний проект складено спеціалістом 1-ої категорії Бородянської селищної ради Шевченко Н.О. та погоджений (візований) Головою постійної комісії Бородянської селищної ради з регулювання земельних відносин, депутатом селищної ради, ОСОБА_3 .
Тобто, на засіданні постійної комісії Бородянської селищної ради з регулювання земельних відносин 26 квітня 2018року не погоджувалось внесення змін до договору оренди, від 27 квітня 2018 року.
14 травня 2018 року ПП «Індастріалбуд» звернулось з листом (вих. № 74, вх. № 562 від 14 травня 2018 року), до Бородянського селищного голови ОСОБА_4 .. Згідно даного листа ПП «Індастріалбуд» повідомляє, що на виконання Рішення Бородянської селищної ради, від 29 березня 2018 року, було укладено договір № 230/18, від 27 квітня 2018 року, а 10 травня 2018 року рішенням державного реєстратора № 41012404 у державній реєстрації було відмовлено з підстав невідповідності поданого договору ст. 19 Закону України «Про оренду землі» , та просить на найближчій сесії Бородянської селищної ради прийняти рішення з врахуванням вимог законодавства і надати згоду на укладення договору оренди земельної ділянки з кадастровим номером 3221055100:03:004:0020 терміном на 7 років та орендною платою в розмірі 3% від нормативно-грошової оцінки на рік.
Питання щодо збільшення терміну оренди земельної ділянки з 1 року до 7 років на постійній комісії Бородянської селищної ради з регулювання земельних відносин не розглядалось та не погоджувалось. В проекті рішення, від 26 квітня 2018 року, відсутнє питання щодо збільшення терміну оренди земельної ділянки з 1 року до 7 років.
Відповідно до ч. 5 ст. 9 Регламенту Бородянської селищної ради узагальнення зауваження і пропозицій до проекту рішення, вироблення остаточного його варіанта покладається на ініціаторів проекту і можуть бути додатково розглянуті на спільних засіданнях постійних комісій Ради.
Як вбачається з проекту рішення, від 26 квітня 2018 року, ініціатором проекту є постійна комісія Бородянської селищної ради з регулювання земельних відносин, а саме виключно вказана комісія мала право вносити зміни до проекту рішення від 26 квітня 2018 року.
Саме проект рішення від 26 квітня 2018 року погоджений (візований) Головою постійної комісії Бородянської селищної ради з регулювання земельних відносин, депутатом селищної ради, ОСОБА_3 було винесено на розгляд 33 сесії Бородянської селищної ради 17 травня 2018 року щодо перегляду виключно ставки орендної плати від нормативно грошової оцінки, без збільшення терміну оренди.
Відповідно до ст. 125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Відповідно до п. 18.1 договору оренди землі № 230/18, від 27 квітня 2018 року, цей договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та проведення державної реєстрації.
Як вбачається з рішення державного реєстратора № 41012404 у державній реєстрації було відмовлено з підстав невідповідності поданого договору ст. 19 Закону України «Про оренду землі» , отже договір оренди землі № 230/18, від 27 квітня 2018 року, не набрав чинності.
17 травня 2018 року Бородянська селищна рада прийняла рішення з порушенням Регламенту та норм ЗК України щодо зменшення орендної плати (питання погоджено комісією) та збільшення терміну (не виносилось на комісію) договору оренди земельної ділянки, який не набрав чинності на момент прийняття рішення Бородянською селищною радою.
За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та матеріалів справи, суд вважає, що винесене селищною радою рішення є протиправним та підлягає скасуванню.
Відповідно до частини 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Частинами 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, недоведена правомірність та обґрунтованість прийнятого ним оскаржуваного рішення.
Натомість, позивачем надано належних та достатніх доказів в підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги.
За таких обставин, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 241- 246, 250, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати Рішення 33 сесії Бородянської селищної ради VІІ скликання Бородянського району Київської області №749-33-VІІ, від 17.05.2018.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Лиска І.Г.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.03.2021 |
Оприлюднено | 29.03.2021 |
Номер документу | 95810600 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лиска І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні