Рішення
від 29.03.2021 по справі 200/10837/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 березня 2021 р. Справа№200/10837/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Льговської Ю.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Краматорського міського відділу ГУМВС України в Донецькій області до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

20 листопада 2020 року Краматорський міський відділ ГУМВС України в Донецькій області звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення відповідача № 0003080721 від 04 листопада 2020 року про застосування штрафних санкцій за донарахування своєчасно ненарахованого єдиного внеску в сумі 177 540, 40 грн.

Позовні вимоги вмотивовано протиправністю оскаржуваного рішення у зв`язку з тим, що 1) позивач своєчасно сплатив єдиний внесок одночасно з перерахуванням грошового зобов`язання, 2) позивач був звільнений від виконання своїх обов`язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (своєчасно сплачувати або подавати звітність), на підставі пункту 9-4 розділу VIII цього ж Закону.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2020 року позовну заяву залишено без руху у зв`язку з її невідповідністю вимогам частини третьої статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Після усунення недоліків ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 14 грудня 2020 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено проводити розгляд справи за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання.

30 грудня 2020 року від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити в задоволенні позовних вимог, обґрунтовуючи несвоєчасним нарахуванням сум єдиного внеску до бюджету та виключенням пункту 9-4 із розділу VIII Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування Законом від 14 січня 2020 року № 440-ІХ.

05 січня 2021 року представником позивача надана відповідь на відзив, в якій він виклав доводи щодо можливості застосування пункту 9-4 розділу VIII Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , оскільки він був чинним станом на день виникнення спірних відносин.

29 березня 2021 року відповідачем подано клопотання про заміну Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ: 43142826) його правонаступником Головним управлінням ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ ВП: 44070187).

Оцінюючи заявлене клопотання, суд виходить з наступного.

На виконання Указу Президента України Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави від 08 листопада 2019 року № 837/2019 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову Деякі питання територіальних органів державної податкової служби від 30 вересня 2020 року № 893 (далі - постанова № 893), якою постановлено ліквідувати як юридичних осіб публічного права територіальні органи Державної податкової служби та утворити їх як відокремлені підрозділи.

Абзацом 3 пункту 2 вказаної постанови визначено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій.

30 вересня 2020 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про створення відокремленого підрозділу - Головного управління ДПС у Донецькій області, 20 жовтня 2020 року - запис про припинення юридичної особи - Головного управління ДПС у Донецькій області в результаті її ліквідації (на сьогоднішній день знаходиться в стані припинення).

Відповідно до пункту 1 Положення про Головне управління ДПС у Донецькій області, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 12 листопада 2020 року № 643, воно є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, та є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ: 43142826).

Наказом Державної податкової служби України Про початок забезпечення здійснення територіальними органами ДПС повноважень та функцій від 24 грудня 2020 року № 755 вирішено розпочати з 01 січня 2021 року здійснення територіальними органами ДПС, утвореними як її відокремлені підрозділи згідно з наказом ДПС від 30 вересня 2020 року № 529 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби , повноважень та функцій територіальних органів ДПС, що ліквідуються відповідно до пункту 1 постанови № 893.

Отже, факт фактичного адміністративного правонаступництва є таким, що відбувся, а повноваження і функції юридичної особи - Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ: 43142826) передано новоутвореному відокремленому підрозділу.

За цих обставин підлягає задоволенню клопотання про процесуальне правонаступництво.

Дослідивши та оцінивши докази у справі, суд встановив такі обставини.

Краматорський міський відділ ГУМВС України в Донецькій області перебуває на податковому обліку у Головному управлінні ДПС у Донецькій області (Краматорське управління, Краматорська ДПІ (м. Краматорськ)) як платник податків за основним місцем обліку.

Місто Краматорськ входить до Переліків населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р (втратило чинність) і розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1275-р (чинне).

З 07 жовтня 2020 року по 13 жовтня 2020 року Головним управлінням ДПС у Донецькій області проведено документальну позапланову виїзну перевірку Краматорського міського відділу ГУМВС України в Донецькій області, зокрема, з питань дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01 січня 2011 року по 31 грудня 2019 року, за результатами якої складено акт № 885/05-99-07-15-08671509 від 21 жовтня 2020 року.

В акті перевірки (аркуш акта 17) зазначено, що

1) звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого внеску за січень 2015 року у сумі 745 544, 35 грн з терміном нарахування 24 лютого 2015 року поданий лише 25 березня 2015 року;

2) при перевірці первинних банківських документів встановлено перерахування єдиного внеску на інтегровану картку платника, а саме: 13 квітня 2016 року перераховано 20 454, 31 грн; 31 травня 2016 року - 3 946, 70 грн; 02 липня 2016 року - 8 321, 77 грн; 13 грудня 2016 року - 557, 00 грн; 28 лютого 2017 року - 9 189, 30 грн; 21 червня 2017 року - 14 393, 95 грн єдиного внеску, нарахованого на грошове утримання за час вимушеного прогулу згідно з рішенням суду, але звіти про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого внеску за вказані періоди не надано.

Ненадання (несвоєчасне надання) звітів, на думку відповідача, створило ситуацію, коли єдиний внесок не було зараховано за призначенням та він обліковувався на інтегрованій картці платника як переплата, але без визначеного коду призначення, а тому не може вважатися своєчасним нарахуванням внеску.

За цих обставин перевіркою встановлено порушення позивачем пункту 1 частини другої статті 6, частин 2, 8 статті 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , які полягають:

1) у несвоєчасному нарахуванні єдиного внеску за січень 2015 року у сумі 745 544, 35 грн (терміном нарахування 24 лютого 2015 року) через несвоєчасне подання звіту;

2) у ненарахуванні єдиного внеску за квітень 2016 року у сумі 20 454, 31 грн (терміном нарахування 20 травня 2016 року), за травень 2016 року у сумі 3 946, 70 грн (терміном нарахування 20 червень 2016 року), за липень 2016 року у сумі 8 321, 77 грн (терміном нарахування 22 серпня 2016 року), за грудень 2016 року у сумі 557, 00 грн (терміном нарахування 23 січня 2017 року), за лютий 2017 року у сумі 9 189, 30 грн (терміном нарахування 20 березня 2017 року), за червень 2017 року у сумі 14 393, 95 грн (терміном нарахування 20 липня 2017 року), що сумарно становить 56 863, 03 грн, через неподання звітів за вказані періоди.

За наслідками перевірки донараховано 802 407, 38 грн (745 544, 35 грн + 56 863, 03 грн) єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Крім того, Головним управлінням ДПС у Донецькій області прийнято рішення від 04 листопада 2020 року № 0003080721 про застосування штрафних санкцій за донарахування органом доходів і зборів або платником своєчасно ненарахованого єдиного внеску в розмірі 177 540,40 грн.

Рішення отримано позивачем 10 листопада 2020 року.

Штраф застосовано на підставі пункту 3 частини одинадцятої статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування .

Сума штрафу в розмірі 177 540, 40 грн становить 10 відсотків донарахованої суми за кожний прострочений звітній період, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску.

Більш детальний розрахунок наведено відповідачем у розрахунку штрафних санкцій.

За цим розрахунком кількість звітних періодів становить: за січень 2015 року - 2, за квітень 2016 року - 54, за травень 2016 року - 53, за липень 2016 року - 51, за грудень 2016 року - 46, за лютий 2017 року - 44, за червень 2017 року - 40.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам та аргументам учасників справи, суд виходить з наступного.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 08 липня 2010 року № 2464-VI (далі - Закон № 2464 -VI).

За приписами пункту 1 частини другої статті 6 вказаного Закону платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Стаття 25 Закону № 2464-VІ регламентує заходи впливу та стягнення з платників єдиного внеску.

Пунктом 3 частини одинадцятої статті 25 Закону № 2464-VІ встановлено, що податковий орган застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції: за донарахування податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску.

Вказане положення кореспондується з абзацом 1 підпунктом 2 пункту 2 розділу VІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 20.04.2015 № 449 (далі - Інструкція № 449).

Для розрахунку зазначеного штрафу кількість звітних періодів розраховується, починаючи з місяця, на який припадає термін подання звітності за період, за який донараховано (обчислено) суми єдиного внеску, та закінчуючи місяцем, на який припадає отримання таким платником акта перевірки від податкового органу або в якому він подав звітність, що містить відомості про суми нарахованого єдиного внеску, де зазначено такі донараховані суми. Якщо за результатами перевірки виявлено в окремих місяцях суми донарахованого (своєчасно не обчисленого) єдиного внеску, за кожне таке донарахування (кожний місяць) відповідно до Закону накладається штраф у порядку та розмірах, визначених в абзацах першому та другому цього підпункту (абзаци 2, 3 підпунктом 2 пункту 2 розділу VІІ Інструкції № 449).

З огляду на зміст наведених норм для вирішення питання правомірності накладення штрафних санкцій підлягає встановленню факт того, що позивачем своєчасно не нараховано єдиний внесок.

Нарахування єдиного внеску платниками здійснюється відповідно до статті 7 Закону № 2464-VІ, порядок обчислення і сплати - до статті 9 Закону № 2464-VІ (пункт 1 розділу ІV Інструкції № 449 ).

При цьому стаття 7 Закону № 2464-VІ визначає базу нарахування єдиного внеску.

Згідно з пунктом 1 статті 7 Закону № 2464-VІ єдиний внесок нараховується для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України Про оплату праці , та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Частини друга статті 9 Закону № 2464-VІ передбачає, що обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Частина сьома статті 9 Закону № 2464-VІ встановлює, що єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку або на єдиний рахунок.

Платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4, 5 та 5-1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця (абзац 1 частини восьмої статті 9 Закону № 2464-VІ).

При цьому платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов`язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Винятком є випадки, якщо внесок, нарахований на ці виплати, вже сплачений у строки, встановлені абзацом першим цієї частини, або за результатами звірення платника з податковим органом за платником визнана переплата єдиного внеску, сума якої перевищує суму внеску, що підлягає сплаті, або дорівнює їй. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань (абзац 2 частини восьмої статті 9 Закону № 2464-VІ).

Виходячи із вказаного нормативного врегулювання, суд дійшов висновку, що нарахування стосується правильності визначення бази нарахування єдиного внеску, звітність містить відомості про суми нарахованого єдиного внеску, а тому може підтверджувати правильність нарахування, але ненарахування (несвоєчасне нарахування) та неподання (несвоєчасне подання) звітності не є тотожними компонентами обов`язку платника єдиного внеску. Вказаний висновок підтверджується також тим, що неподання, несвоєчасне подання звітності є окремим видом порушення. Ненарахування може бути пов`язано з таким порушенням як неподання, несвоєчасне подання звітності, але у разі відсутності оплати. Факт оплати, який є кінцевою етапом виконання платником свого обов`язку щодо своєчасності та в повному обсязі нараховування, обчислення і сплати єдиного внеску, у достатній мірі підтверджує той факт, що платник здійснив нарахування.

Інтегрованою карткою платника підтверджується перерахування позивачем 802 407, 38 грн єдиного внеску одночасно з перерахуванням грошового забезпечення, що відповідає приписам абзацу 2 частини восьмої статті 9 Закону № 2464-VІ, яка встановлює строки оплати. Цей факт не є спірним між сторонами та відображений в акті перевірки.

Суд не приймає до уваги посилання відповідача на те, що ненадання (несвоєчасне надання) звітів створило ситуацію, коли єдиний внесок не було зараховано за призначенням та він обліковувався на інтегрованій картці платника як переплата, але без визначеного коду призначення, а тому не може вважатися своєчасним нарахуванням внеску. Інтегрована картка платника є лише формою оперативного обліку єдиного внеску і не завжди відображає відповідність інформації, що зберігається у інформаційній системі, показникам первинних документів.

Отже, матеріалами справи не підтверджується несвоєчасне нарахування позивачем єдиного внеску.

За змістом частини першої статті 25 Закону № 2464-VІ, яка регламентує заходи впливу та стягнення з платників єдиного внеску, […] положення цієї статті поширюються лише на тих платників, які відповідно до цього Закону зобов`язані нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Підпунктом 8 пункту 4 статті 11 Прикінцеві та перехідні положення Закону № 1669-VII внесено зміни до Закону № 2464-VІ, а саме підпункт б розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення доповнено пунктом 9-3 (пункт 9-4 в редакції Закону з 13 березня 2015 року), який набрав чинності 15 жовтня 2014 року.

Виходячи з аналізу пункту 9-4 розділу VІІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464-VІ та враховуючи правові висновки Верховного Суду, викладені в зразковій справі № 812/292/18 у рішенні від 30 березня 2018 року, суд дійшов висновку, що підставою для зупинення застосування до платників єдиного внеску заходів впливу та стягнення за порушення Закону № 2464-VІ є знаходження таких платників на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, де проводилася антитерористична операція.

Подання окремих заяв про звільнення від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій, сертифікатів тощо Законом № 2464-VІ не вимагається.

Велика Палата Верховного Суду в постанові від 06 листопада 2018 року у справі №812/292/18 зазначила, що звільнення від відповідальності передбачено безпосередньо у Законі № 2464-VI та не потребує додаткового звернення, оскільки ця норма встановлює незастосування відповідальності, штрафних та фінансових санкцій та адресована насамперед до осіб, які наділені повноваженнями щодо застосування відповідальності, штрафних та фінансових санкцій.

Законом України Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України у зв`язку з проведенням адміністративної реформи від 14 січня 2020 року № 440-IX, який набрав чинність 13 лютого 2020 року, виключено пункт 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464-VI.

Отже, відповідальність, штрафні та фінансові санкції за невиконання обов`язків платника єдиного внеску можуть застосовуватися тільки за невиконання позивачем таких обов`язків після 13 лютого 2020 року (за відсутності інших законодавчих підстав для звільнення від відповідальності).

Оскільки спірні відносини виникли у період дії пункту 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону №2464-VI, то суд вважає обґрунтованими доводи позивача про те, що оскаржуваним рішенням порушується право позивача на звільнення від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій.

За цих обставин позов підлягає задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Судом встановлено, що позивачем сплачено судовий збір у сумі 2 663,11 грн.

З огляду на це сума сплаченого судового збору підлягає відшкодуванню позивачеві за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 139, 243-246, 255, 295 КАС України, -

ВИРІШИВ:

Замінити відповідача Головне управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ 39406028, місцезнаходження: вул. Італійська, 59, м. Маріуполь, Донецька область, 87526) його правонаступником - Головним управлінням ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ ВП: 44070187, місцезнаходження: вул. Італійська (Центральний район), буд. 59, м. Маріуполь, Донецька область, 87515).

Адміністративний позов Краматорського міського відділу ГУМВС України в Донецькій області до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 04 листопада 2020 року № 0003080721 про застосування штрафних санкцій за донарахування органом доходів і зборів або платником своєчасно ненарахованого єдиного внеску в розмірі 177 540, 40 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ ВП: 44070187, місцезнаходження: вул. Італійська (Центральний район), буд. 59, м. Маріуполь, Донецька область, 87515) на користь Краматорського міського відділу ГУМВС України в Донецькій області (код ЄДРПОУ: 08671509, місцезнаходження: вул. Академічна, буд. 25, м. Краматорськ, Донецька область, 84333) судовий збір в сумі 2 663 (дві тисячі шістсот шістдесят три) гривні 11 (одинадцять) копійок.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції шляхом подання апеляційної скарги через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складено 29 березня 2021 року.

Суддя Ю.М. Льговська

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2021
Оприлюднено31.03.2021
Номер документу95842633
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/10837/20-а

Ухвала від 22.12.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 27.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 01.10.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 19.08.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 17.06.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 07.05.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Рішення від 29.03.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Льговська Ю.М.

Ухвала від 23.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Льговська Ю.М.

Ухвала від 15.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Льговська Ю.М.

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Льговська Ю.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні