Ухвала
від 19.03.2021 по справі 760/6628/21
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

С О Л О М ' Я Н С Ь К И Й Р А Й О Н Н И Й С У Д М І С Т А К И Є В А

03037,м. Київ, вул. Максима Кривоноса,25; тел.: (044) 249-79-26, факс:249-79-28; e-mail:inbox@sl.ki.court.gov.ua

03113, м. Київ, вул. Полковника Шутова, 1; тел.: (044) 456-51-65; факс: 456-93-08


Провадження №1-кс/760/2176/21

в справі №760/6628/21

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

І.Вступна частина

19 березня 2021 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянув клопотання старшого слідчого Солом`янського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 , погодженого з прокурором Солом`янської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_4 про проведення обшуку у рамках досудового розслідування внесеного 29.01.2021 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021100090000229, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.366 КК України.

ІІ. Мотивувальна частина

До суду надійшло клопотання, у якому прокурор зазначив, що у провадженні Солом`янського УП ГУНП у м. Києві перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного 29.01.2021 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021100090000229, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.366 КК України.

У клопотанні прокурор просив надати дозвіл на проведення обшуку в житлі, а саме: в житловій квартирі АДРЕСА_1 , яка зареєстрована на праві приватної власності за ОСОБА_5 , та в якій зареєстрований ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою виявлення фіксації відомостей про обставини вчинення злочину, документів та речей щодо об`єкта будівництва за адресою: АДРЕСА_2 , замовником якого він був, документів та предметів, здобутих злочинним шляхом, а також підроблених документів для здійснення діяльності по інших об`єктах будівництва на території Солом`янського району м. Києва, та подальшого їх використання у державних установах, у тому числі і їх використання службовими особами Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Обґрунтовуючи необхідність проведення обшуку за адресою АДРЕСА_3 , яка зареєстрована на праві приватної власності за ОСОБА_5 , та в якій зареєстрований ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , прокурор зазначає наступне.

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що до слідчого відділу Солом`янського УП ГУ НП у м. Києві надійшло колективне звернення громадян, які проживають у приватних будинках за адресою: АДРЕСА_2 , стосовно вчинення службовою особою, а саме: начальником відділу дозвільних документів - заступником начальника Управління дозвільних процедур Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ОСОБА_7 , злочину, який полягає у видачі завідомо неправдивих офіційних документів, зокрема Декларації про готовність до експлуатації об`єкта будівництва, яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_4 , замовником якого був ОСОБА_6 .

Так відповідно до проведених слідчих та процесуальних слідчих дій встановлено, що гр. ОСОБА_6 , будучи замовником будівництва за адресою: АДРЕСА_4 , у квітні 2017 року отримав у Департаменті містобудування та архітектури КМДА Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки №540\17\012\09-17 від 06.04.2017, щодо будівництва будинку, який знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .

Згідно з вищезазначеними Містобудівними умовами основними показниками об`єкту будівництва є:

-назва об`єкта: будівництва зблокованого житлового будинку;

-замовниками будівництва є ОСОБА_6 та ОСОБА_8 ;

-наміри забудови: будівництва зблокованого житлового будинку;

-загальна площа 557,8 м2;

-житлова площа - 273,0 м2;

-умовна висота будинку 8,82 м;

-кількість блоків (квартир) шт. 4 (чотири);

-кількість поверхів шт. 2+мансарда.

Відповідно до інформації з Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку цільове призначення земельної ділянки за кадастровим номером 8000000000:69:186:0022 для індивідуального житлового, гаражного і дачного будівництва.

В свою чергу, відповідно до пункту 3.14 норм ДБН В.2.2-15:2019 (про Житлові будинки з 01.12.2019), будинок зблокованого типу це будинок квартирного типу, що складається з двох і більше квартир, кожна з яких має безпосередній вихід на приквартирну ділянку або вулицю.

01.06.2017 Департаментом з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було зареєстровано Декларацію №КВ 082171521003 від 01.06.2017 про початок виконання будівельних робот «Будівництво зблокованого житлового будинку» за адресою: АДРЕСА_2 . (замовником якої був ОСОБА_6 ). Відповідно до даної декларації, основними показниками об`єкту будівництва є:

- загальна площа 557,8 м2;

- житлова площа - 273,0 м2;

- умовна висота будинку 8,82 м;

- кількість блоків ( квартир ) шт. 4 (чотири);

- кількість поверхів шт. 2+мансарда…, що відповідало вказаним вище Містобудівним умовам та обмеженням забудови земельної ділянки №540\17\012\09-17 від 06.04.2017.

Також, у тій же Декларації від 01.06.2017 № КВ 082171521003 вказано, що технічний нагляд здійснював гр. ОСОБА_9 ліцензія АТ № 001889 (т.м. 067 9046498), а проектну документацію виконувало ТОВ «Твій Дім» (код ЄДРПОУ 41104553 ), в особі головного інженера проекту (авторський нагляд) - гр. ОСОБА_10 .. В свою чергу, генпідрядником було ТОВ «ГК «Індустрія будівництва» (код ЄДРПОУ 36581848).

В подальшому, у зв`язку з тим, що ОСОБА_6 викупив у ОСОБА_8 , 1\2 частину земельної ділянки із кадастровим номером 8000000000:69:186:0022, за адресою: м. Київ, вул. Карпатська, 26-А, Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації), 25.11.2019 зареєстрував подане замовником будівництва ОСОБА_6 . Повідомлення від 25.11.2019 № КВ 101193291390 про зміну даних у зареєстрованій Декларації про початок виконання будівельних робот «Будівництво зблокованого житлового будинку» за адресою: АДРЕСА_2 від 01.06.2017 № КВ 082171521003. Фактично, відбулася зміна замовника попередній замовник ОСОБА_8 , новий замовник - ОСОБА_6 .

При цьому, варто зазначити, що ОСОБА_8 взагалі не була замовником об`єкту будівництва, відповідно до попередньої Декларації №КВ 082171521003 від 01.06.2017 про початок виконання будівельних робот, а був ОСОБА_6 .

В подальшому, головним державним інспектором Інспекційного відділу №1 Управління контролю будівництва Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва ОСОБА_11 , у березні 2020 року було проведено перевірку щодо дотримання суб`єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об`єкті «Будівництво зблокованого житлового будинку на АДРЕСА_2 » та було встановлено, що у замовника будівництва, гр. ОСОБА_6 відсутня будь-яка проектна, технічна та інша документація щодо проведення будівництва будинку за адресою: АДРЕСА_2 . У зв`язку із чим, головним державним інспектором ОСОБА_11 складено Акт № б\н від 05.03.2020 р. та постановлено Припис від 05.03.2020 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів та правил.

Вказані документи (Акт № б\н від 05.03.2020; Припис від 05.03.2020) щодо заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності Головного державного інспектор ОСОБА_12 не скасовано та не змінено.

24.04.2020 ОСОБА_6 , звернувся до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з Заявою про скасування Декларації про початок виконання будівельних робот «Будівництво зблокованого житлового будинку» за адресою: м. Київ, вул. Карпатська, 26-А у Солом`янському районі м. Києва від 01.06.2017 № КВ 082171521003 та Повідомлення від 25.11.2019 № КВ 101193291390 про зміну даних у зареєстрованій Декларації про початок виконання будівельних робот «Будівництво зблокованого житлового будинку» за адресою: м. Київ, вул. Карпатська, 26-А у Солом`янському районі м. Києва від 01.06.2017 № КВ 082171521003.

В свою чергу, Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації ) видав Наказ № 97 від 05.05.2020, яким скасував Декларацію про початок виконання будівельних робот «Будівництво зблокованого житлового будинку» за адресою: м. Київ, вул. Карпатська, 26-А у Солом`янському районі м. Києва від 01.06.2017 № КВ 082171521003.

Далі 28.05.2020 Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва зареєстрував Повідомлення від 28.05.2020 №КВ 061201490216 про початок виконання будівельних робіт за адресою: АДРЕСА_2 щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), відповідно до якого основні показники об`єкту будівництва:

-загальна площа 655,5 м2;

-житлова площа - 481,0 м2;

-будівельний об`єм - 2408 м3;

-кількість блоків шт. 4 (чотири);

-кількість поверхів шт. 2+мансарда.

У тому ж Повідомленні про початок виконання будівельних робіт №КВ 061201490216 від 28.05.2020, було також зазначено, що технічний нагляд здійснює ОСОБА_13 (ліцензія) АТ № 000573 (м.т. 0672254475), проектна документація розроблена Асоціацією «Авістор-Буд» (код ЄДРПОУ 31813695), в особі головного інженера (авторський нагляд) проекту ОСОБА_14 ліцензія АР 011889, а генпідрядником є ОСОБА_6 . Крім того, у повідомленні вказано, і попередньо отриманні Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки №540\17\012\009-17 від 06.04.2017.

При цьому, до реєстрації Декларації про початок будівельних робіт Замовник будівництва ОСОБА_6 не надав до Департаменту містобудування та архітектури затверджену Проектну документацію для реєстрації в містобудівному кадастрі (при її відповідності містобудівній документації та вихідним даним)

01.06.2020 відповідальною посадовою особою ОСОБА_15 , було проведено інвентаризацію будинку за адресою: АДРЕСА_2 . За результатами якої було виконано Паспорт технічної інвентаризації № 184 від 01.06.2020 та інші документи.

02.06.2020 відповідно до поданої замовником будівництва ОСОБА_6 . Декларації про готовність до експлуатації зблокованого житлового будинку по АДРЕСА_2 , 15.06.2020, Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва, в особі посадової особи - начальна відділу дозвільних документів - заступника начальника Управління дозвільних процедур ОСОБА_7 , за №КВ 141201670936 було зареєстровано вказану вище Декларацію про готовність до експлуатації зблокованого житлового будинку по АДРЕСА_2 (замовником якого був ОСОБА_6 ). Показники об`єкту будівництва:

- загальна площа 655,5 м2;

- житлова площа - 481,0 м2;

- будівельний об`єм -2408 м3;

- кількість блоків шт. 4 (чотири);

- кількість поверхів шт. 2+мансарда.

У змісті вказаної вище Декларації про готовність до експлуатації зблокованого житлового будинку по АДРЕСА_2 , №КВ 141201670936 від 15.06.2020, вказано наступне:

- Генеральний підрядник щодо виконання будівельних робіт об`єкту будівництва є ОСОБА_6 ;

- ОСОБА_13 проводився технічний нагляд щодо вказаного об`єкту будівництва, Серія та номер сертифіката: АТ № 000753, (м.т. 067-2254475);

- ОСОБА_14 - головним інженером проекту проводився авторський нагляд за об`єктом будівництва, Серія та номер сертифіката : АР 011889, (м.т. 050 5484543);

- «п.14. Інформація про перевірку технічної інвентаризації об`єкта: вказано відповідальну посадову особу, що проводила інвентаризацію « ОСОБА_15 ». Дата видачі, номер паспорту технічної інвентаризації «01.06.2020, № 184».

Однак, враховуючи той факт, що відділом дізнання Солом`янського УП ГУНП у м. Києві, в рамках проведення досудового розслідування по матеріалах кримінального провадження №12020100090000126 від 08.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356 КК України, протягом 2020 року, неодноразово, а саме: 21.01.2020, 15.09.2020, 03.07.2020, 02.10.2020, проводились огляди місця події, зокрема будівництва будинку за адресою: АДРЕСА_2 . В яких було вказано, що станом на 15.09.2020 та 02.10.2020, будівництво вказаного будинку не було закінчено, хоча відповідно до Декларації про готовність до експлуатації зблокованого житлового будинку по АДРЕСА_2 (замовником якого був ОСОБА_6 ), від 15.06.2020, будівництво вже нібито було готове до експлуатації, та в декларації було зазначено що об`єкт має такий перелік інженерного обладнання як: холодне та гаряче водопостачання, водовідведення, ліфт, сміттєпровід, опалення: централізоване або пічне, а також електрокотел.

Вказаний вище факт свідчить про те, що замовник будівництва ОСОБА_6 , надав до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) завідомо підроблений офіційний документ, до якого вніс завідомо неправдиві відомості, а саме: Декларацію про готовність до експлуатації зблокованого житлового будинку по АДРЕСА_2 , яку в свою чергу, службова особа, начальник відділу дозвільних документів - заступник начальника Управління дозвільних процедур - ОСОБА_7 , не дотримавшись внутрішніх інструкцій з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та відповідно п. 18 Постанови Кабінету Міністрів України №461 від 13 квітня 2011 р. про «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів» не перевірив повноту даних, зазначених у декларації, та забезпечив внесення інформації, зазначеної декларації до реєстру.

Крім того, у вказані вище Декларації про готовність до експлуатації зблокованого житлового будинку по АДРЕСА_2 , було зазначено, що дата початку будівництва 29.05.2020, а дата закінчення будівництва 01.06.2020, що свідчить про те, що нібито фактично за 4 дні було збудовано вказаний вище будинок.

Положеннями статті 32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено таке поняття як категорія складності об`єктів будівництва.

Відповідно до проведених оглядів об`єкту будівництва зблокованого житлового будинку по АДРЕСА_2 , було встановлено, що 06.04.2017 Департаментом містобудування та архітектури КМДА Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки №540\17\012\09-17 було надано дозвіл на виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), однак, вказана вище забудова за своїми зовнішнім виглядом більше схожа до об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми наслідками СС2. Для житлових будинків - це понад чотири поверхи.

Такий термін категорій складності об`єктів будівництва необхідний з метою визначення кількості стадій проектування об`єкту, визначення необхідності проведення експертизи проектної документації та обсягу процедур, які необхідно пройти для юридичного врегулювання ведення будівництва. Крім того, певні категорії може передбачати для учасників будівництва додаткові вимоги (як приклад, генпідрядник об`єкта IV або V категорії (СС2 та СС3) має обов`язково попередньо отримати ліцензію на здійснення відповідної діяльності). Іншими словами, чим вища категорія складності, тим важче привести юридичну і проектну складову реалізації об`єкту будівництва відповідно до вимог законодавства.

Крім того, стороною обвинувачення, проводились слідчі дії, спрямовані на отримання, відповідно до ухвали слідчого судді проектної та технічної документації у замовника будівництва ОСОБА_6 , однак, останній в свою чергу, на виконання ухвали слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_16 від 11.03.2020 року надав слідчому тільки копію витягу із Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку від 05.01.2016, сформованого 19.06.2020, та копію витягу із Держархібудінспекції України, в якій зазначено про отримання повідомлення про початок виконання будівельних робіт №КВ 061201490216. Будь-якої технічної і проектної документації на об`єкт будівництва зблокованого житлового будинку» за адресою: м. Київ, вул. Карпатська, 26-А у Солом`янському районі м. Києва, ОСОБА_6 не надав.

Будучи допитаним в рамках кримінального провадження №12020100090000126 від 08.01.2020, ОСОБА_6 , повідомив, що він зареєстрований за адресою: АДРЕСА_5 та є директором ТОВ ТІКОМ Україна код ЄДРПОУ 41009303,( юридична адреса: 03110, місто Київ, вул. Преображенська, будинок 23, офіс 107). Вказана інформація підтверджується його паспортними даними, а також переліком документів вказаних вище, які він подавав до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема Заяві про скасування Декларації про початок виконання будівельних робот «Будівництво зблокованого житлового будинку» за адресою: м. Київ, вул. Карпатська, 26-А у Солом`янському районі м. Києва від 01.06.2017 № КВ 082171521003, Повідомленні від 25.11.2019 № КВ 101193291390 про зміну даних, а також в Акті № б\н від 05.03.2020, Приписі від 05.03.2020, головного державного інспектора ОСОБА_11 та інформацією із сайту Мінюсту.

Ст. 9 ЗУ «Про архітектурну діяльність» передбачено, що будівництво (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої документації, державних стандартів, норм, і правил у порядку, визначеному законом.

Відповідно до абз. 3 ст. 23 ЗУ «Про архітектурну діяльність» замовники на проектування і будівництво об`єктів архітектури мають право, зокрема затверджувати проект, якщо він не суперечить законодавству, містобудівним умовам та обмеженням забудови земельної ділянки.

Згідно до ст. 376 ЦК України житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно, вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

18.03.2021 в ході проведення досудового розслідування по матеріалах кримінального провадження №12021100090000229 від 28.01.2021, за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, було виявлено факт нового кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України, а саме: 02.06.2020, замовник будівництва ОСОБА_6 , перебуваючи за адресою: АДРЕСА_6 , надав до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) завідомо підроблений офіційний документ, до якого вніс завідомо неправдиві відомості, а саме: Декларацію про готовність до експлуатації зблокованого житлового будинку по АДРЕСА_2 . (ЄО №13484 від 18.03.2021).

Відомості про вказаний вище факт внесено до ЄРДР за №12021100090000690 від 18.03.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України.

18.03.2021 постановою прокурора Солом`янської окружної прокуратури м. Києва матеріали досудових розслідувань №12021100090000229 від 28.01.2021, за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України та №12021100090000690 від 18.03.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України, об`єднано в одне кримінальне провадження, та присвоєно основний номер №12021100090000229 від 28.01.2021.

Прокурором подано клопотання про розгляд справи без його участі, в якому він підтримав клопотання та просив його задовольнити. Дослідивши матеріали додані до клопотання, слідчий суддя приходить до висновку про часткове задоволення клопотання.

Відповідно до ч.1 ст.234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Згідно з ч.2 ст.234 КПК України обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.

Згідно з ч.3 ст.234 КПК України у разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про:

1) найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер;

2) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання;

3) правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;

4) підстави для обшуку;

5) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку;

6) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться;

7) індивідуальні або родові ознаки речей, документів, іншого майна або осіб, яких планується відшукати, а також їхній зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням;

8) обґрунтування того, що доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, а доступ до осіб, яких планується відшукати, - за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом. Зазначена вимога не поширюється на випадки проведення обшуку з метою відшукання знаряддя кримінального правопорушення, предметів і документів, вилучених з обігу.

З матеріалів клопотання вбачається, що за адресою: АДРЕСА_5 , зареєстрований ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , можлива причетність якого до кримінального правопорушення розслідується в межах даного кримінального провадження.

Суд вважає обґрунтованим посилання прокурора на те, що проведення обшуку у зазначеній квартирі, а також відшукання та вилучення зазначених в переліку речей і документів має на меті проведення повноцінного розслідування згідно з відомостями, які внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань та кваліфікованими за ч.1 ст.366, ч. 4 ст. 358 КК України, і така міра втручання держави у приватну власність особи є виправданою, доцільною, а проведення обшуку є найбільш ефективним способом відшукання та вилучення речей та документів, які мають значення для досудового розслідування.

В той же час, прохальна частина клопотання, серед іншого, містить у собі не конкретизовані вимоги щодо надання дозволу на відшукання та вилучення у вказаному приміщенні переліку наступних речей, а саме: документів та предметів, здобутих злочинним шляхом, а також підроблених документів для здійснення діяльності по інших об`єктах будівництва на території Солом`янського району м. Києва, та подальшого їх використання у державних установах, у тому числі і їх використання службовими особами Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

У зв`язку з відсутністю індивідуальних ознак речей, що зазначені в цій частині,а також обґрунтування їх доказового значення, клопотання не підлягає задоволенню.

ІІІ. Резолютивна частина

Керуючись ст.ст. 131, 132, 233-236, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя ухвалив:

1.Клопотання задовольнити частково.

Надати слідчим групислідчих уданому кримінальномупровадженні,а саме:старшому слідчомуСВ Солом`янськогоУП ГУНП вм.Києві капітануполіції ОСОБА_3 ,старшому слідчомуСВ Солом`янськогоУП ГУНП вм.Києві капітануполіції ОСОБА_17 ,слідчому СВСолом`янського УПГУ НПв м.Києві старшомулейтенанту поліції ОСОБА_18 ,слідчому СВСолом`янського УПГУ НПв м.Києві старшомулейтенанту поліції ОСОБА_19 ,слідчому СВСолом`янського УПГУ НПв м.Києві старшомулейтенанту поліції ОСОБА_20 дозвіл на проведення обшуку в житлі, а саме: в житловій квартирі АДРЕСА_1 , яка зареєстрована на праві приватної власності за ОСОБА_5 , та в якій зареєстрований ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою відшукання документів та речей щодо об`єкта будівництва за адресою: АДРЕСА_2 .

В іншій частині відмовити.

2. Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.03.2021
Оприлюднено27.01.2023
Номер документу95880823
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —760/6628/21

Ухвала від 19.03.2021

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Коробенко С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні