Рішення
від 29.03.2021 по справі 420/11675/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/11675/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 березня 2021 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Харченко Ю.В. розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (66350, с. Куяльник, вул. Куяльницька, 26А, Подільський район, Одеська обл.) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до Одеського окружного адміністративного суду позовною заявою, у якій просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області № 5362-VII Про скасування рішення Куяльницької сільської ради від 20 лютого 2020 року № 4116-VII Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення Інвентаризації земель комунальної власності ; визнати протиправним та скасувати рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області № 5363-VII Про скасування рішення Куяльницької сільської ради від 20 лютого 2020 року № 4117-VII Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності ; зобов`язати Куяльницьку сільську раду Подільського району Одеської області відновити дію рішення Куяльницької сільської ради від 20 лютого 2020 року № 4116-VIІ Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності ; зобов`язати Куяльницьку сільську раду Подільського району Одеської області відновити дію рішення Куяльницької сільської ради від 20'лютого 2020 року № 4117-VIІ Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності .

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що 24.05.2017 року між Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області та ОСОБА_1 укладено Договір оренди землі № 64, відповідно до п. 1.1. котрого Орендодавець (Головне управління Держгеокадастру в Одеській області) на підставі протоколу проведення земельних торгів за лотом № 1355 від 24.05.2017 р. № 1/1355 надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташовану на території Одеської області, Подільського району, Станіславської сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер земельної ділянки 5122986400:01:001:0395. Строк дії договору сторонами обумовлено - 7 років. Також, 24.05.2017 р. між Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області та ОСОБА_1 укладено Договір оренди землі № 65, відповідно до п. 1.1. якого Орендодавець (Головне управління Держгеокадастру в Одеській області) на підставі протоколу проведення земельних торгів за лотом № 1356 від 24.05.2017 р. № 1/1356 надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташовану на території Одеської області, Подільського району, Станіславської сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер земельної ділянки 5122986400:01:001:0396. Строк дії договору визначено - 7 років. З метою отримання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою ОСОБА_1 звернувся до Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області щодо винесення ним Рішення про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою, з урахуванням чого 20.02.2020 року Куяльницькою сільською радою було прийнято рішення № 4117-VІІ Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності , зі змісту якого вбачається, що позивач отримав вказаний дозвіл на розробку технічної документації Із землеустрою на земельну ділянку площею 17.9191 га за кадастровим номером 5122986400:01:001:0395. Також, 20.02.2020 року Куяльницькою сільською радою було прийнято рішення № 4116-VII Про надання дозволу на розробку технічної документації із .землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності , зі змісту котрого вбачається, що позивач отримав вказаний дозвіл на розробку технічної документації Із землеустрою на земельну ділянку площею 11.4960 га за кадастровим номером 5122986400:01:001:0396. Проте, у липні 2020 року ОСОБА_1 в усному порядку було повідомлено про скасування рішень №№ 4116-VII, 4117-VІІ Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності , без повідомлення, при цьому, жодних підстав за наявності котрих скасовано означені Рішення, а також не надання належним чином засвідчених копій відповідних рішень. Позивач наголошує на безпідставність скасування Рішення № 4117-VII від 20.02.2020 р., Рішення № 4116-VII від 20.02.2020 р. шляхом винесення Рішень № 5363-VII від 28.05.2020 р., № 5362-V1I від 28.05.2020 р., у тому числі, з урахуванням того, що в договорах оренди землі № 64, 65 від 24.05.2017 р. чітко передбачено, що перехід права власності на орендовану земельну ділянку до іншої особи, а також реорганізація юридичної особи-орендаря, не є підставою для зміни умов або розірвання договору.

Відповідач - Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області з позовними вимогами не погоджуються, та вважає їх необґрунтованими з підстав, викладених у письмовому відзиві на позовну заяву (вхід.№54387/20 від 21.12.2020р.), наголошуючи, зокрема, що на підставі Розпорядження КМУ Питання передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об`єднаних територіальних громад від 31 січня 2018 р. № 60-р було передано усі земельні ділянки державної власності у комунальну власність сільської ради. Після реєстрації земельних ділянок з кадастровими номерами 5122986400:01:002:0371 та 5122986900:01:001:0459 було прийнято рішення Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності . Однак у подальшому виникла необхідність для їх скасування, у зв`язку з тим, що в договорах оренди земельних ділянок не були внесені зміни щодо заміни сторони у договорах оренди, а також не проведення державної реєстрації даних додаткових угод. В подальшому дане питання було винесено на розгляд комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування територій, будівництва, архітектури, охорони пам`яток, історичного середовища та благоустрою, а потім і депутатському корпусу, та було прийнято, рішення Про скасування рішення Куяльницької сільської ради від 20 лютого 2020 року №4119-VII Про надання дозволу на розробку технічної документації із і землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності від 28 травня 2020 року №5360-VII, а також рішення Про скасування рішення Куяльницької сільської ради від 20 лютого 2020 року №4120- VII Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності від 28 травня 2020 року №5364-VII. Дані рішення, на думку відповідача, прийняті у відповідності до вимог чинного законодавства, та підстав для їх скасування, немає.

Ухвалою суду від 09.11.2020р. прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі №420/11675/20 за позовом ОСОБА_1 до Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії.

Ухвалою суду від 24 грудня 2020р. розгляд справи №420/11675/20 за позовом ОСОБА_1 до Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, вирішено здійснювати за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче судове засідання на 05.02.2020р. о 10 год. 40 хв.

Ухвалою суду від 08.02.2021року, з урахуванням положень п.3 ч.2 ст.283 КАС України, закрито підготовче провадження по справі №420/11675/20, призначено справу до судового розгляду по суті на 25.02.2021р. - 12 год. 00 хв.

25.02.2021р. до суду від повноважного представника позивача надійшла заява (вх.№9591/21) щодо розгляду справи без участі представників сторін, за наявними у справі письмовими доказами.

Таким чином, враховуючи наявність передбачених приписами ч.9 ст.205 КАС України, підстав, та зважаючи на відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, розгляд даної адміністративної справи здійснюється в порядку письмового провадження.

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності, та системно проаналізувавши приписи чинного законодавства, суд встановив наступне.

24.05.2017 року між Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області та ОСОБА_1 укладено Договір оренди землі № 64, відповідно до п. 1.1. якого орендодавець (Головне управління Держгеокадастру в Одеській області), на підставі протоколу проведення земельних торгів за лотом № 1355 від 24.05.2017 р. № 1/1355 надає, а орендар ( ОСОБА_1 ) приймає в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташовану на території Одеської області, Подільського району, Станіславської сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер земельної ділянки 5122986400:01:001:0395. Також, 24.05.2017 р. між Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області та ОСОБА_1 укладено Договір оренди землі № 65. Відповідно до п. 1.1. Договору оренди землі № 65 від 24.05.2017 р. визначено - Орендодавець, на підставі протоколу проведення земельних торгів за лотом № 1356 від 24.05.2017 р. № 1/1356 надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, розташовану на території Одеської області, Подільського району, Станіславської сільської ради (за межами населеного пункту), кадастровий номер земельної ділянки 5122986400:01:001:0396.

Пунктом 3.1. вказаних договорів оренди землі встановлено строк їх дії - 7 (сім) років.

Судом встановлено, що 20.02.2020 року, за наслідками розгляду відповідного звернення ОСОБА_1 , Куяльницькою сільською радою прийнято рішення № 4117-VІІ Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності , з урахуванням якого ОСОБА_1 отримано дозвіл на розробку технічної документації Із землеустрою на земельну ділянку площею 17.9191 га за кадастровим номером 5122986400:01:001:0395, розташовану на території Куяльницької сільської ради (до реорганізації Станіславської сільської ради) Подільського району Одеської області (за межами населеного пункту.

Також, 20.02.2020 року, за результатами розгляду відповідної заяви ОСОБА_1 , Куяльницькою сільською радою було прийнято рішення №4116-VII Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності , відповідно до якого ОСОБА_1 отримав дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою на земельну ділянку площею 11.4960 га за кадастровим номером 5122986400:01:001:0396, розташовану на території Куяльницької сільської ради (до реорганізації Станіславської сільської ради) Подільського району Одеської області (за межами населеного пункту).

Між тим, як з`ясовано судом, 28 травня 2020року Куяльницькою сільською радою Подільського району Одеської області прийнято рішення № 5362-V1I Про скасування рішення №4116-VІІ Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності , а також рішення № 5363-V1I Про скасування рішення Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності .

Зокрема, зі змісту протоколу № 25 від 27.05.2020 року засідання постійної комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам`яток, історичного середовища та благоустрою Куяльницької сільської ради, встановлено, що комісією було запропоновано скасувати рішення № 4116-VІІ та № 4117-VІІ від 20.02.2020 року, оскільки у договорах оренди земельних ділянок не були внесені зміни щодо заміни сторони у договорі оренди, а також в подальшому дані додаткові угоди не були зареєстровані в державному реєстрі.

Відповідно до пункту 34 статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Відповідно до частини 1 ст.12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить:

а) розпорядження землями територіальних громад;

б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу;

в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

ґ) викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст;

д) організація землеустрою;

е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів;

є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства;

ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства;

з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу;

и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом;

і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок;

ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст;

й) вирішення земельних спорів;

к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Згідно частин 1, 2 статті 93 ЗК України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Земельні ділянки можуть передаватися в оренду громадянам та юридичним особам України, іноземцям і особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним об`єднанням і організаціям, а також іноземним державам.

Частиною 6 вказаної статті передбачено, що орендована земельна ділянка або її частина може за згодою орендодавця, крім випадків, визначених законом, передаватися орендарем у володіння та користування іншій особі (суборенда).

Відповідно до частини 1 ст.148-1 Земельного кодексу України до особи, яка набула право власності на земельну ділянку, що перебуває у користуванні іншої особи, з моменту переходу права власності на земельну ділянку переходять права та обов`язки попереднього власника земельної ділянки за чинними договорами оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту щодо такої земельної ділянки.

Частиною 2 вказаної статті передбачено, що у разі переходу права власності на земельну ділянку, що перебуває у постійному користуванні, від держави до територіальної громади або від територіальної громади до держави до набувача земельної ділянки переходять права та обов`язки власника земельної ділянки за правовідносинами постійного користування нею.

Згідно частини 3 ст.148-1 ЗК України особа, яка набула право власності на земельну ділянку, протягом одного місяця з дня набуття права власності на неї зобов`язана повідомити про це її користувачів із зазначенням:

кадастрового номера (за наявності), місця розташування та площі земельної ділянки;

найменування (для юридичних осіб), прізвища, ім`я, по батькові (для фізичних осіб) нового власника;

місця проживання (знаходження) нового власника, його поштової адреси;

платіжних реквізитів (у разі, якщо законом або договором передбачена плата за користування земельною ділянкою у грошовій формі).

Повідомлення надсилається користувачу земельної ділянки рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручається йому особисто під розписку.

Повідомлення про перехід права власності від держави до територіальної громади або навпаки підлягає опублікуванню у друкованих засобах масової інформації місцевої сфери розповсюдження із зазначенням кадастрового номера, місця розташування та площі земельної ділянки.

Відповідно до ч.4 ст.148-1 ЗК України за згодою сторін договору оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту чи застави до такого договору можуть бути внесені зміни із зазначенням нового власника земельної ділянки.

Згідно приписів пункту 8 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою КМ України № 476 від 05.06.2019 року, підставою для проведення інвентаризації земель є рішення, серед іншого, органу місцевого самоврядування щодо виконання відповідних робіт, договори, укладені між юридичними чи фізичними особами (землевласниками і землекористувачами) та розробниками технічної документації, судові рішення.

Пунктами 26, 27 26 вказаного Порядку передбачено, що за результатами проведення інвентаризації земель виконавцями розробляється технічна документація відповідно до статті 57 Закону України «Про землеустрій» .

Технічна документація погоджується та затверджується в порядку, встановленому статтею 186 Земельного кодексу України.

Зокрема, як встановлено судом, ОСОБА_1 як орендар двох земельних ділянок звернувся до відповідача з відповідними заявами щодо проведення інвентаризації цих земель.

У межах повноважень, передбачених ст.12 ЗК України та п.34 ст.26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ОСОБА_1 було надано дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель згідно прийнятих 20 лютого 2020року, рішень № 4116-VІІ та № 4117-VІІ.

Судом з`ясовано, що надаючи вказані дозволи позивачеві, відповідачем було набуто права власності на вказані земельні ділянки, а тому орган місцевого самоврядування з урахуванням приписів ч.3 ст.148-1 ЗК України, був зобов`язаний протягом одного місяця з дня набуття права власності на земельні ділянки повідомити про це їх користувачів, у тому числі, позивача - ОСОБА_1 , шляхом опублікування повідомлення у друкованих засобах масової інформації місцевої сфери розповсюдження, із зазначенням кадастрового номера, місця розташування, та площі земельної ділянки.

Проте, як стверджує позивач, відповідачем всупереч вище окресленим вимогам чинного законодавства, означені дії вчинені не були.

При цьому, жодних належних, допустимих доказів, які б спростовували означене, відповідачем - Куяльницькою сільською радою Подільського району Одеської області, суду не надано.

Окрім того, відповідно до приписів ч.4 ст.148-1 ЗК України зміни до договору оренди із зазначенням нового власника земельної ділянки можуть бути внесені за згодою сторін договору.

Отже, внесення до договору таких змін відбувається за погодженням сторін, та ініціатором змін може виступити будь-яка сторона договору.

Між тим, як встановлено судом, та зазначено вище, відповідач не лише не виступив ініціатором таких змін (щодо нового власника землі) до договорів з позивачем, а й не виконав свого обов`язку щодо повідомлення ОСОБА_1 у законодавчо визначеному порядку про зміну власника земельної ділянки.

Крім того, у п.5 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 16.04.2009 року № 7-рп/2009 (справа № 1-9/2009) (справа про скасування актів органів місцевого самоврядування) Конституційний Суд України зазначив, що в Конституції України закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність (стаття 3). Органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами (стаття 74 Закону). Таким чином, органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб`єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є "гарантією стабільності суспільних відносин" між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення, що узгоджується з правовою позицією, викладеною в абзаці другому пункту 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 13 травня 1997 року № 1-зп у справі щодо несумісності депутатського мандата.

Ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, а також зважаючи, що скасовані спірними рішеннями відповідача його попередні рішення № 4116-VІІ та № 4117-VІІ від 20.02.2020 року, є ненормативними правовими актами, актами одноразового застосування, котрі вичерпали свою дію фактом їхнього виконання, та за наслідками їх реалізації виникли нові правовідносини між позивачем та відповідачем, суд доходить висновку щодо протиправності рішень Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області прийнято № 5362-V1I Про скасування рішення №4116-VІІ Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності , а також № 5363-V1I Про скасування рішення Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності , та відповідно обгрунтованості позовних вимог ОСОБА_1 в означеній частині.

При цьому, не є грунтовними, та відповідно не підлягають задоволенню вимоги ОСОБА_1 про зобов`язання Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області відновити дію рішення Куяльницької сільської ради від 20 лютого 2020 року №4116-VIІ Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності, та рішення Куяльницької сільської ради від 20 лютого 2020 року № 4117-VIІ Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності , оскільки внаслідок визнання протиправними, та скасування оскаржуваних рішень відповідача № 5362-VIІ, та № 5363-VIІ від 28.05.2020 року, порушене право позивача повністю відновлюється, а тому означені позовні вимоги не є належним способом захисту прав, та охоронюваних законом інтересів.

Згідно з ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 1 статті 72 КАС України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтю 73 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до статей 74-76 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Згідно зі ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Відтак, беручи до уваги наведене, та оцінюючи надані сторонами по справі письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 до Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії підлягає задоволенню частково, з вище окреслених підстав.

Керуючись ст.ст.72-77, 139, ст.ст.241-246, ч.9ст.205, 250, 255, 262, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (66350, с. Куяльник, вул. Куяльницька, 26А, Подільський район, Одеська обл., код ЄДРПОУ 04379835) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,- задовольнити частково.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області від 28.05.2020р. № 5362-VII Про скасування рішення Куяльницької сільської ради від 20 лютого 2020 року № 4116-VII Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення Інвентаризації земель комунальної власності .

3. Визнати протиправним та скасувати рішення Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області від 28.05.2020р. № 5363-VII Про скасування рішення Куяльницької сільської ради від 20 лютого 2020 року № 4117-VII Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель комунальної власності .

4. У задоволенні решти позовних вимог, - відмовити.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (66350, с. Куяльник, вул. Куяльницька, 26А, Подільський район, Одеська обл., код ЄДРПОУ 04379835) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) судові витрати по сплаті судового збору у сумі 1681(одна тисяча шістсот вісімдесят одна)грн.60коп.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст.ст.293,295 КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст.255 КАС України.

Суддя Харченко Ю.В.

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (66350, с. Куяльник, вул. Куяльницька, 26А, Подільський район, Одеська обл., код ЄДРПОУ 04379835) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,- задовольнити частково

29.03.21.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2021
Оприлюднено01.04.2021
Номер документу95896820
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/11675/20

Рішення від 29.03.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 24.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні