Рішення
від 17.03.2021 по справі 908/3223/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 32/183/20

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.03.2021 Справа № 908/3223/20

м.Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі: головуючий судя Колодій Н.А.,

за участю секретаря судового засідання Новасардової І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні господарську справу

за позовом : Акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, буд. 6)

до відповідача: Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області (70100, Запорізька область, Новомиколаївський район, смт. Новомиколаївка, вул. Українська, буд. 34)

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Комунальне підприємство територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області (70100, Запорізька область, Новомиколаївський район, смт. Новомиколаївка, вул. Янишева, буд. 82 )

про стягнення 896597,26 грн.

За участю представників сторін:

від позивача: Дузь-Крятченко Ю.О., довіреність № 14-346 від 22.12.2020

від відповідача: Шевченко О.В., довіреність б/н від 25.02.2021

від третьої особи: не з`явився

СУТЬ СПОРУ:

До Господарського суду Запорізької області звернулось Акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» з позовом до Новомиколаївської селищної ради Новомиколаївського району Запорізької області про стягнення 896597,26 грн.

Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 15.12.2020 позовні матеріали № 908/3223/20 передано на розгляд судді Колодій Н.А.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 21.12.2021 відкрито провадження у справі № 908/3223/20 в порядку загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 13.01.2021. Також, цією ухвалою залучено до участі у розгляді справи третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Комунальне підприємство територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області.

Ухвалою суду від 13.01.2021 у зв`язку з неявкою сторін розгляд справи було відкладено на 09.02.2021.

Ухвалою суду від 09.02.2021 продовжено строк підготовчого провадження, розгляд справи відкладено на 25.02.2021.

Ухвалою суду від 25.02.2021 у зв`язку з неявкою представників сторін розгляд справи відкладено на 17.03.2021.

Відповідно до ч. 1 ст. 222 Господарського процесуального кодексу України, судове засідання 17.03.2021 здійснювалось із застосуванням технічних засобів фіксації судового процесу за допомогою ПАК «Акорд» та з використанням власних технічних засобів з використанням системи « EasyCon» .

Представник третьої особи в судове засідання не з`явився.

17.03.2021 відповідач в судовому засіданні заявив клопотання, яким уточнив найменування відповідача у справі № 908/3223/20. Зазначив, що згідно з внесеними змінами щодо найменування відповідача до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, було здійснено зміну повного найменування юридичної особи з Новомиколаївської селищної ради Новомиколаївського району Запорізької області на Новомиколаївську селищну раду Запорізького району Запорізької області, код ЄДРПОУ 20509622.

Відповідно до п. 1.4 Постанови № 18 від 26.12.2011 Пленуму Вищого господарського суду Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції, сама лише зміна найменування юридичної особи не означає її реорганізації, якщо при цьому не змінюється організаційно-правова форма даної особи. Водночас зміна найменування юридичної особи тягне за собою необхідність у державній реєстрації змін до установчих документів. У разі коли така зміна сталася у процесі вирішення спору господарським судом, про неї обов`язково зазначається в описовій частині рішення (при цьому у мотивувальній частині, за необхідності, також зазначається нове найменування учасника судового процесу - наприклад, у разі задоволення позову до нього) або в ухвалі, якою закінчується розгляд справи.

У зв`язку з вище викладеним, судом було змінено назву відповідача у справі № 908/3223/20 з Новомиколаївської селищної ради Новомиколаївського району Запорізької області на Новомиколаївську селищну раду Запорізького району Запорізької області, код ЄДРПОУ 20509622.

За приписами ст. 185 ГПК України за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті. Суд з`ясовує думку сторін щодо дати призначення судового засідання для розгляду справи по суті.

Згідно з ч 6. ст. 183 ГПК України, якщо під час підготовчого судового засідання вирішені питання, зазначені у частині другій статті 182 цього Кодексу , за письмовою згодою всіх учасників справи, розгляд справи по суті може бути розпочатий у той самий день після закінчення підготовчого судового засідання. Після закінчення підготовчого засідання 17.03.2021 враховуючи письмову згоду представників сторін та вирішення питань, зазначених у частині другій статті 182 цього Кодексу , суд вирішив розпочати розгляд справи по суті у цьому ж судовому засіданні.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив задовольнити, з підстав викладених у позовній заяві та відповіді на відзив. Зазначив, що Новомиколаївська селищна рада прийняла у 2018 році рішення щодо припинення комунального підприємства територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області шляхом ліквідації, в силу частини п`ятої статті 22 Закону України "Про теплопостачання", а відтак відповідач як засновник теплопостачальної (теплогенеруючої) організації, яка не може виконати свої зобов`язання перед постачальником енергоносіїв, є відповідальною поряд з основним боржником як додатковий (субсидіарний) боржник за зобов`язанням перед Компанією на суму 896597,26 грн.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнав та просив відмовити у задоволенні позову, з підстав викладених у відзиві.

У судовому засіданні 17.03.2021 після закінчення з`ясування обставин та перевірки їх доказами, а також після судових дебатів, судом оголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, суд

ВСТАНОВИВ:

Матеріали справи свідчать, що між Акціонерним товариством Національна акціонерна компанія Нафтогаз України (продавець) та Комунальним підприємством територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області (покупець) існували правовідносини щодо купівлі -продажу природного газу, відповідно до яких покупець здійснював постачання енергоносія- природного газу, а покупець зобов`язався прийняти та оплатити газ на умовах відповідних договорів.

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) КПТГсмт. Новомиколаївка є юридичною особою, запис про державну реєстрацію якої внесено в ЄДР 25.05.2005 за № 10901020000000059; ідентифікаційний код юридичної особи - 33337846.

Відповідно до відомостей з ЄДР з 26.07.2018 КПТГ смт. Новомиколаївка перебуває в

стані припинення шляхом ліквідації за рішенням засновника, номер запису в ЄДР -10901100017000059.

Засновником (учасником) юридичної особи КПТГ смт. Новомиколаївка є Новомиколаївська селищна рада Новомиколаївського району Запорізької області (код ЄДРПОУ: 20509622).

У зв`язку з неналежним виконанням КПТГ смт. Новомиколаївка зобов`язань за договорами купівлі-продажу природного газу, укладеними з НАК "Нафтогаз України", позивач як кредитор, керуючись положеннями статті 105 Цивільного кодексу України, направив комісії з припинення боржника вимогу № 14/7-2432В від 13.09.2018 про сплату боргу в сумі 896 597,26 грн.

Відповіді за результатами розгляду боржником вищезазначеної вимоги на адресу позивача не надходило, у зв`язку із чим, Акціонерне товариство Національна акціонерна компанія Нафтогаз України звернулось до господарського суду Запорізької області з позовом до боржника про зобов`язання включити грошові вимоги в сумі 896597,26 грн. до проміжного ліквідаційного балансу.

Рішенням від 30.01.2019 у справі № 908/2286/18 Господарський суд Запорізької області задовольнив позов НАК "Нафтогаз України" та зобов`язав Комунальне підприємство територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області в особі комісії з припинення (ліквідатора) включити грошові вимоги НАК "Нафтогаз України" в сумі 896597,26 грн до проміжного ліквідаційного балансу та стягнув з КПТГ смт. Новомиколаївка на користь НАК "Нафтогаз України"судові витрати у сумі 1 762,00 грн.

Вищевказане рішення набрало законної сили.

Відповідно до ч. 4 ст. 75 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Таким чином, підстави виникнення, законність та обґрунтованість пред`явлених Акціонерним товариством Національна акціонерна компанія Нафтогаз України до Боржника вимог на суму 896597,26 грн. були предметом дослідження під час розгляду господарським судом Запорізької області справи № 908/2286/18 та не потребують доказування.

Порядок ліквідації юридичної особи визначений статтею 111 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України).

Так, ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб. У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється (ч. 4 ст. 111 ЦК України).

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи (ч. 8 ст. 111 ЦК України).

Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.

У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи (ч. 9 ст. 111 ЦК України).

Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання податковим органам (ч. 11 ст. 111 ЦК України).

Майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, передається її учасникам, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом (ч. 12 ст. 111 ЦК України).

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк (ч. 14 ст. 111 ЦК України).

Таким чином, законодавством встановлено певний загальний порядок ліквідації юридичної особи, дотримання якого покладено на ліквідаційну комісію, а саме: прийняття рішення про ліквідацію, оприлюднення такого рішення з метою виявлення кредиторів, встановлення строку для заявлення кредиторами своїх вимог, складання проміжного ліквідаційного балансу із включенням до нього всіх активів (майна) та пасивів (кредиторської заборгованості), розрахунок з кредиторами відповідно до проміжного ліквідаційного балансу за рахунок грошових коштів, а в разі їх недостатності - за рахунок проданого майна, складання ліквідаційного балансу, внесення запису про припинення до державного реєстру.

При цьому, розрахунок з кредиторами провадиться у порядку черговості, встановленої статтею 112 ЦК України, відповідно до проміжного ліквідаційного балансу.

Отже, лише після складання проміжного ліквідаційного балансу, затвердженого органом, який прийняв рішення про ліквідацію, ліквідаційна комісія набуває право розраховуватись із кредиторами.

Листом № 39/5-2352-20 від 06.10.2020 з метою захисту прав та законних інтересів НАК Нафтогаз звернувся до Новомиколаївської селищної ради Новомиколаївського району Запорізької області з вимогою надати копію рішення Новомиколаївської селищної ради, яким було затверджено проміжний ліквідаційний баланс Комунального підприємства територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області та копію проміжного ліквідаційного балансу Комунального підприємства територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області.

Як зазначив позивач, станом на дату звернення з позовом відповіді від Новомиколаїівської селищної ради Новомиколаївського району Запоріької області на адресу НАК Нафтогаз України не надходило. Від моменту початку ліквідаційної процедури по теперішній час боржник жодних дій, спрямованих на погашення заборгованості перед НАК Нафтогаз України не вчинив.

Відповідач проти позову заперечив та посилається на відсутність прямої норми, яка б передбачила повну субсидіарну відповідальність територіальної громади за зобов`язанням створеної нею юридичної особи КПТГ смт. Новомиколаївка. Також зазначив, що відповідно до п. 3.5. статуту Комунального підприємства територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області, засновник не відповідає за зобов`язаннями підприємства.

Відповідно до ч. 5 ст.22 Закону України "Про теплопостачання" учасник (засновник) теплопостачальної або теплогенеруючої організації у разі прийняття рішення про її ліквідацію забезпечує погашення боргу такої організації перед постачальниками енергоносіїв.

Як вже зазначалось вище, засновником Боржника є Новомиколаївська селищна рада Запорізького району Запорізької області (код ЄДРПОУ:20509622).

У відповідності до ст. 11 ЦК України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки.

Згідно зі ст. 13 ЦК України цивільні права особа здійснює у межах, наданих їй договором або актами цивільного законодавства. При здійсненні своїх прав особа зобов`язана утримуватися від дій, які могли б порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчинюються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства. У разі недодержання особою при здійсненні своїх прав вимог, які встановлені частинами другою - п`ятою цієї статті, суд може зобов`язати її припинити зловживання своїми правами, а також застосувати інші наслідки, встановлені законом.

Згідно з частиною першою статті 15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Статтею 619 ЦК України визначено, що договором або законом може бути передбачена поряд із відповідальністю боржника додаткова (субсидіарна) відповідальність іншої особи.

До пред`явлення вимоги особі, яка несе субсидіарну відповідальність, кредитор повинен пред`явити вимогу до основного боржника. Якщо основний боржник відмовився задовольнити вимогу кредитора або кредитор не одержав від нього в розумний строк відповіді на пред`явлену вимогу, кредитор може пред`явити вимогу в повному обсязі до особи, яка несе субсидіарну відповідальність.

Кредитор не може вимагати задоволення своєї вимоги від особи, яка несе субсидіарну відповідальність, якщо ця вимога може бути задоволена шляхом зарахування зустрічної вимоги до основного боржника.

Особа, яка несе субсидіарну відповідальність, повинна до задоволення вимоги, пред`явленої їй кредитором, повідомити про це основного боржника, а у разі пред`явлення позову, - подати клопотання про залучення основного боржника до участі у справі.

У разі недотримання цих вимог особою, яка несе субсидіарну відповідальність, основний боржник має право висунути проти регресної вимоги особи, яка несе субсидіарну відповідальність, заперечення, які він мав проти кредитора.

Ці положення підлягають застосуванню коли на момент пред`явлення вимоги в матеріальному правовідношенні наявні одночасно й основний, і субсидіарний боржники.

У розумінні положень цивільного законодавства суть субсидіарної відповідальності полягає у залученні поряд з основним боржником додаткового (субсидіарного) боржника; субсидіарна відповідальність настає тоді, коли у зобов`язанні беруть участь двоє боржників, один з яких основний, інший - додатковий (субсидіарний).

Аналогічна позиція викладена у Постанові Верховного Суду від 03.10.2019 у справі № 920/836/18.

Крім того, згідно з ч.1,3,6 ст.16 Закону України "Про місцеве самоврядування" органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону. Органам місцевого самоврядування законом можуть надаватися окремі повноваження органів виконавчої влади, у здійсненні яких вони є підконтрольними відповідним органам виконавчої влади. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Відповідно до ст. 17 Закону України "Про місцеве самоврядування" відносини органів

місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.

Статтею 24 Господарського кодексу України передбачено, що управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб`єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб`єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Суб`єктами господарювання комунального сектора економіки є суб`єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб`єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п`ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб`єктів. Органи місцевого самоврядування несуть відповідальність за наслідки діяльності суб`єктів господарювання, що належать до комунального сектора економіки, на підставах, у межах і порядку, визначених законом.

Відповідно до ст. 176 ЦК України піджстьавою для застосування субсидіарної відповідальності для засновників таких юридичних осіб має бути пряма вказівка закону.

У даному випадку, в розумінні статті 619 ЦК України, законом, яким передбачена поряд із відповідальністю Комунального підприємства територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області додаткова (субсидіарна) Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області є ч.5 ст.22 Закону України "Про теплопостачання".

Станом на винесення рішення, погашення боргу перед позивачем у розмірі 896597,26 грн. боржником не здійснено.

Враховуючи, що саме Новомиколаївська селищна рада прийняла рішення щодо припинення Комунального підприємства територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області шляхом ліквідації, в силу частини п`ятої статті 22 Закону України "Про теплопостачання", остання як засновник теплопостачальної (теплогенеруючої) організації, яка не може виконати свої зобов`язання перед постачальником енергоносіїв, є відповідальною поряд з основним боржником як додатковий (субсидіарний) боржник за зобов`язанням перед Компанією на суму 896597,26 грн.

Твердження відповідача щодо відсутності в нього інформації про наявність боргу в КПТГ смт. Новомиколаївка та відмови у зв`язку з цим погашати кредиторську заборгованість спростовуються матеріалами справ та рішенням суду у справі № 908/2286/18, якм встановлено яку суму заборгованості КПТГ смт. Новомиколавїка перед НАК Нафтогаз Укораїни , так і підстави її виникнення в розрізі договорів купівлі- продажу природного газу.

Крім того, відповідач надав ршення Новомиколаївської селищної ради Новомиколаївського району Запорізької області № 05 від 11.06.2020 відповідно до якого вирішено Звіт ліквідаційної комісії з ліквідації підприємства територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області взяти до відома.

Відповідно до ст. 619 ЦК України, якщо основний боржник відмовився задовольнити вимогу кредитора або кредитор не одержав від нього в розумний строк відповіді на пред`явлену вимогу, кредитор може пред`явити вимогу в повному обсязі до особи, яка несе субсидіарну відповідальність.

У той же час, передбачена можливість звернутись з вимогою до особи, яка несе субсидіарну відповідальність, не позбавляє кредитора абсолютного права звертатися за захистом своїх прав та законих інтересів безпосередньо до суду.

Враховуючи викладене, суд вважає доводи відповідача є недоведеними та безпідставними.

Таким чином, зважаючи на положення ст.ст. 543, 619 Цивільного кодексу України, ст.ст. 24,65,78,133,139 Господарського кодексу України та ч. 5 ст. 22 Закону України "Про теплопостачання" наявні правові підстави для покладання субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями комунального підприємства територіальної громади смт. Новомиколаївка Запорізької області перед Компанією у розмірі 896597,26 грн. на його засновника - Новомиколаївську селищну раду Запорізького району Запорізької області, та примусового стягнення з останньої вказаної грошової суми.

Згідно із ч. 1 ст. 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень (ч. 1 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України).

Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи (ч. 3 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України).

За приписами ст. 76 Господарського процесуального кодексу України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Господарського процесуального кодексу України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Згідно із положеннями ст. ст. 78, 79 Господарського процесуального кодексу України достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Позивачем надано необхідні докази, які підтверджують обставини на які він посилається в обґрунтування своїх вимог.

Відповідач доказів погашення боргу суду не надав.

Згідно із ч. 1 ст. 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Згідно ст. 129 ГПК України судові витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 129, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов Акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» до Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області про стягнення 896597,26 грн. задовольнити.

2.Стягнути з Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області (70100, Запорізька область, Новомиколаївський район, смт. Новомиколаївка, вул. Українська, буд. 34, ідентифікаційний код 20509622) на користь Акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, буд. 6, код ЄДРПОУ 20077720) грошові кошти у розмірі 896597 (вісімсот дев`яносто шість тисяч п`ятсот дев`яносто сім) грн. 26 коп. та 13448 (тринадцять тисяч чотириста сорок вісім) грн. 96 коп. судового збору. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Повний текст рішення оформлено і підписано « 30» березня 2021.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку, передбаченому ст.ст. 254-256 ГПК

України.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Відповідно до ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення, а у разі проголошення вступної та резолютивної частини рішення суду, зазначений строк

обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Н.А. Колодій

Дата ухвалення рішення17.03.2021
Оприлюднено01.04.2021
Номер документу95902875
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/3223/20

Судовий наказ від 27.04.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Рішення від 17.03.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Ухвала від 25.02.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Ухвала від 09.02.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Ухвала від 01.02.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Ухвала від 13.01.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Ухвала від 21.12.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні