ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел./факс (057)702-10-79, inbox@lg.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про закриття провадження у справі
18 березня 2021 року м.Харків Справа № 9/22б
Господарський суд Луганської області у складі судді М.Ю. Ковалінас , секретар судового засідання Буцька І.І., розглянувши матеріали справи
за заявою кредитора - Головного управління ДПС у Луганській області,
м. Сєвєродонецьк Луганської області
до боржника - Малого приватного підприємства Еспадон , м. Антрацит
Луганської області
Про банкрутство
У засіданні брали участь:
від кредиторів - не прибули;
ліквідатор банкрута - Білявський В.В.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ: банкрутство, ліквідаційна процедура відповідно до Кодексу України з процедур банкрутства; розгляд заяви ліквідатора від 18.06.2020 №02-01/29, від 28.12.2020 №02-01/186 та відгуку від 15.02.2021 №02-01/197 про затвердження звіту ліквідатора від 05.06.2020 №02-01/126 щодо проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу МПП Еспадон станом на 05.06.2020, ліквідацію юридичної особи банкрута МПП Еспадон ; затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури від 05.06.2020 №02-01/125; стягнення на користь арбітражного керуючого Білявського Віталія Віталійовича (ІПН НОМЕР_1 , свідоцтво на право здійснення діяльності арбітражного керуючого від 21.12.2018 №1875) основної грошової винагороди арбітражного керуючого за час виконання ним повноважень ліквідатора в сумі 96095грн. 91коп. та витрат арбітражного керуючого в сумі 1098грн 00коп., з кредиторів включених до реєстру вимог кредиторів у справі №9/22Б про банкрутство МПП Еспадон , пропорційно до затверджених вимог; розгляд звіту ліквідатора за результатами проведення ліквідаційної процедури від 05.06.2020 №02-01/126, з додатками та ліквідаційного балансу МПП Еспадон станом на 05.06.2020, звіту арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури від 05.06.2020 №02-01/125, з урахуванням додатково наданих матеріалів.
За клопотанням ліквідатора розгляд справи у даному судовому засіданні проводиться у режимі відеоконференції, поза межами суду, відповідно до ст.197 Господарського процесуального кодексу України.
Сторони та учасники у справі своєчасно та належним чином повідомлені про місце й час проведення засідання суду (ухвала від 22.02.2021, рекомендовані повідомлення про вручення поштового відправлення від 25.02.2021).
Розглянувши матеріали справи та додатково надані, вислухавши ліквідатора, суд
в с т а н о в и в :
Провадження у справі №9/22Б про банкрутство боржника МПП Еспадон порушено згідно ухвали Господарського суду Луганської області від 01.04.2004 за заявою кредитора Антрацитівської ОДПІ Луганської області за нормами Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції Закону від 30.06.1999.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 16.07.2004 у справі №9/22Б про банкрутство боржника МПП Еспадон затверджено реєстр вимог кредиторів у складі вимог кредиторів: Антрацитівської ОДПІ Луганської області; УПФУ в м. Антрацит Луганської області; Відділення Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків та профзахворювань в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області; Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Виконавча дирекція у м. Луганську.
Постановою Господарського суду Луганської області від 28.04.2006 у справі №9/2Б припинено процедуру санації, боржника - Мале приватне підприємство Еспадон , код ЄДРПОУ 24199756, вул. Петровського, буд.136-А, кв. 23, м. Антрацит Луганської області, визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 15.09.2011 у справі №9/22Б новим ліквідатором МПП Еспадон призначено арбітражного керуючого Джеджея Л.А., на яку покладено повноваження та обов`язки по проведенню ліквідаційної процедури згідно приписів Закону.
В подальшому ухвалами Господарського суду Луганської області було неодноразово продовжено строк ліквідаційної процедури та повноважень арбітражного керуючого Джеджея Л.А. в якості ліквідатора банкрута у справі.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 17.07.2014 розгляд справи було відкладено на 21.08.2014, але у призначений час засідання суду не відбулося, у зв`язку з проведенням АТО на території м. Луганська та Луганської області.
Розпорядженням Вищого господарського суду України від 02.04.2015 №18-р відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв`язку з проведенням антитерористичної операції", Указу Президента України від 12.11.2014 № 868/2014 "Про внесення змін до мережі господарських судів України" та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 № 8-5754/15 про можливість відновлення роботи Господарського суду Луганської області, керуючись ст. 34 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" відновлено роботу Господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Леніна 5.
Ухвалою Господарського суду Харківської області від 27.04.2015 матеріали справи №9/22Б про визнання банкрутом МПП Еспадон за територіальною підсудністю передано до Господарського суду Луганської області.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 27.05.2015 справу №9/22Б прийнято до провадження та призначено до розгляду у судовому засіданні.
Згідно Довідки Господарського суду Луганської області від 28.04.2015 №123 справа №9/22Б (окрім тому №8) вважається втраченою (а.с. 20 т.1).
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 14.12.2017 відновлено справу №9/22Б про банкрутство боржника МПП Еспадон в частині ухвал Господарського суду Луганської області за переліком, починаючи з 19.03.2007 року, які вилучені з комп`ютерної програми Діловодство спеціалізованого суду , та залучені судом до матеріалів справи.
Ухвали Господарського суду Луганської області за період до 19.03.2007 року, у т.ч. ухвали про порушення провадження у справі №9/22Б про банкрутство боржника - Малого приватного підприємства Еспадон , код ЄДРПОУ 24199756, вул. Петровського, буд.136-А, кв. 23, м. Антрацит Луганської області, про визнання грошових вимог конкурсних кредиторів та про затвердження реєстру вимог кредиторів та інші, а також й постанова суду про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, не збереглися у програмі Діловодство спеціалізованого суду та в оригіналах відсутні.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 26.09.2017 у справі №9/22Б замінено кредитора Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті Луганської області на його правонаступника - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 19.12.2017 у справі №9/22Б замінено кредитора Антрацитівську ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області, на його правонаступника - Луганську ОДПІ ГУ ДФПС у Луганській області; кредитора Виконавчу дирекцію Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області; кредитора - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області, на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області в особі Кремінського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 26.12.2018 у справі №9/22Б замінено кредитора Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області в особі Кремінського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 17.01.2019 у справі №9/22Б замінено кредитора Луганську ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області, на його правонаступника - ГУ ДФС у Луганській області.
За заявою ГУ ДФС у Луганській області від 11.03.2018 б/н суду надані копії документів у справі №9/22Б, у т.ч. копія заяви про порушення справи про банкрутство боржника МПП Еспадон від 24.03.2004 року, копія ухвали Господарського суду Луганської області від 16.07.2004 у справі №9/22Б про затвердження реєстру вимог кредиторів та копія постанови Господарського суду Луганської області від 28.04.2006 у справі №9/22Б про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (а.с. 145-151 т.2).
Відповідно до п.1 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, цей Кодекс набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Кодексом, Кодекс України з процедур банкрутства від 18.10.2018 №2597-VIII вступив в дію з 21.10.2019.
Відповідно до ч.2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення в дію цього Кодексу визнано такими, що втратили чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., №31, ст. 440 із наступними змінами); Постанову Верховної Ради України "Про введення в дію Закону України "Про банкрутство" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., №31, ст. 441).
Згідно ч.4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
У зв`язку з цим подальший розгляд справи №9/22Б про банкрутство МПП Еспадон на стадії ліквідаційної процедури здійснюється за правилами Кодексу України з процедур банкрутства (далі - КУзПБ) (ухвала суду від 29.10.2019).
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 29.10.2019 у справі №9/22Б відсторонено арбітражного керуючого Джеджея Л.А. від виконання повноважень ліквідатора банкрута МПП Еспадон , ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Білявського В.В. (свідоцтво від 21.12.2018 №1875), на якого покладено обов`язки та повноваження по проведенню ліквідаційної процедури, встановлені КУзПБ.
За супровідним листом від 29.01.2020 №02-01/54 ліквідатор Білявський В.В. надав матеріали по проведенню ліквідаційної процедури (а.с.с 51-79 т.3).
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 06.02.2020 затверджено основну грошову винагороду арбітражного керуючого Білявського В.В. за виконання повноважень ліквідатора у справі №9/22Б в розмірі 3-х мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора, починаючи з моменту призначення.
За заявою від 07.04.2020 №02-01/65 ліквідатор банкрута Білявський В.В. надав матеріали по проведенню ліквідаційної процедури, у т.ч. Звіт про проведення ліквідаційної процедури МПП Еспадон від 07.04.2020 №02-01/64, ліквідаційний баланс банкрута МПП Еспадон станом на 07.04.2020; реєстр вимог кредиторів; Звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури від 07.04.2020 №02-01/63; документи щодо витрат ліквідатора; розрахунок сум, що підлягають сплаті кредиторами, в якості відшкодування основної винагороди та витрат арбітражного керуючого; докази вжиття заходів зі скликання засідання (зборів ) комітету кредиторів; акти щодо не проведення цих засідань; докази вжиття заходів з встановлення майнового стану банкрута; копія звіту ліквідатора №02-01/59 від 28.02.2020 з доказами його направлення кредиторам; докази направлення заяви ліквідатора від 07.04.2020 №02-01/65, ліквідбалансу МПП Еспадон станом на 07.04.2020, реєстру вимог кредиторів на адресу кредиторів у справі тощо (а.с. 108-165 т.3).
Під час дослідження наданих ліквідатором Білявським В.В. матеріалів про проведення ліквідаційної процедури, у т.ч. Звіту про проведення ліквідаційної процедури МПП Еспадон від 07.04.2020 №02-01/64 та ліквідаційного балансу МПП Еспадон станом на 07.04.2020, суд дійшов висновку, що розгляд заяви ліквідатора Білявського В.В. від 07.04.2020 №02-01/65 є передчасним, оскільки ліквідатором не було надано всіх належних доказів щодо підтвердження відсутності у банкрута будь-яких активів, тому розгляд справи було відкладено (ухвали суду від 14.04.2020, 12.05.2020).
Ліквідатором Білявським В.В. на виконання вимог суду додатково були надані документи в підтвердження вжиття ним всіх належних заходів з проведення ліквідаційної процедури. у т.ч. за супровідним листом від 09.05.2020, за заявою від 04.05.2020 №02-01/106 (а.с. 179-183, 211-242 т.3, а.с. 1-18 т.4).
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 12.05.2020 у справі №9/22Б замінено кредитора ГУ ДФС у Луганській області, на його правонаступника - ГУ ДПС у Луганській області.
Ліквідатор Білявський В.В. за заявою від 18.06.2020 №02-01/29 подав до суду звіт за результатами проведення ліквідаційної процедури від 05.06.2020 №02-01/126, з додатками та ліквідаційний баланс МПП Еспадон станом на 05.06.2020, звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури від 05.06.2020 №02-01/125 (а.с. 36-55 т.4), та за згаданою заявою просив суд: затвердити звіт ліквідатора від 05.06.2020 №02-01/126 щодо проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс МПП Еспадон станом на 05.06.2020, ліквідувати юридичну особу банкрута МПП Еспадон ; затвердити звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури від 05.06.2020 №02-01/125; стягнути на користь арбітражного керуючого Білявського Віталія Віталійовича (ІПН НОМЕР_1 , свідоцтво на право здійснення діяльності арбітражного керуючого від 21.12.2018 №1875) основну грошової винагороду арбітражного керуючого за час виконання ним повноважень ліквідатора в сумі 96095грн. 91коп. та витрати арбітражного керуючого в сумі 1022грн 00коп., з кредиторів включених до реєстру вимог кредиторів у справі №9/22Б про банкрутство МПП Еспадон , пропорційно до затверджених вимог, а саме:
- з Головного управління ДПС у Луганській області (93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72, код ЄДРПОУ 43143746) - 41167грн 51коп. основної грошової винагороди та 437грн 82коп - відшкодування витрат, всього - 41605грн 33коп;
- з Управління Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (93411, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр-т Гвардійський, 30, код ЄДРПОУ 41313100) - 11887грн 01коп основної грошової винагороди та 126грн 42коп відшкодування витрат, всього - 12013грн 43коп;
- з Управління Пенсійного фонду України в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області (94613, Луганська область, м. Антрацит, вул. Радянська, 19, код ЄДРПОУ 37530472) 43041грн 39коп основної грошової винагороди та 457грн 76коп відшкодування витрат, всього - 43499грн 15коп.
У зв`язку з наявністю чисельних заперечень щодо затвердження звітів ліквідатора Білявського В.В. щодо проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу банкрута, ліквідації банкрута та закриття провадження у справі, про затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури та щодо стягнення сум основної винагороди та витрат з кредиторів за реєстром, зокрема кредиторів Управління Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (листи від 08.05.2020 №1698/10-2, від 22.06.2020 №2239/10-1, від 30.06.2020 №148/10-1, від 16.07.2020 №2593/10-1, від 12.01.2021 №122/10-1) та ГУ ДПС у Луганській області (заяви від 08.05.2020 б/н, від 23.07.2020 б/н, 14.09.2020 б/н, від 06.10.2020 б/н, від 28.10.2020 б/н, від 07.12.2020 б/н, від 20.01.2021 №115/9/12-32-05-00-29), розгляд звітів ліквідатора було відкладено з метою уточнення позицій кредиторів та для надання пояснень ліквідатора (ухвали від 02.07.2020, 28.07.2020, 17.09.2020, 07.10.2020, 03.11.2020, 17.12.2020, 22.02.2021).
Від Рубіжанського ОУПФУ Луганської області до суду надійшла заява від 14.01.2021 №1241-07-8/534, у якій повідомлено про відсутність у нього будь-яких документів по справі №9/22Б про банкрутство МПП Еспадон , оскільки підприємство знаходиться на непідконтрольній українській владі території, об`єктивно оцінити можливість затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, ліквідацію юридичної особи банкрута та закриття провадження у справі про банкрутство МПП Еспадон у ОУПФУ не має можливості.
Ліквідатор Білявський В.В. за заявами від 18.07.2020 №02-01/144 (а.с.83-86 т.4), від 29.08.2020 №02-1/148 (а.с. 107-112 т.4), від 28.09.2020 №02-01/151 (а.с. 135-151 т.4), від 28.12.2020 №02-01/86 (а.с. 222-229, 240-250 т.4) підтримав раніше заявлені ним вимоги згідно заяви від 18.06.2020 №02-01/29, висловив незгоду з позицією кредиторів та зазначив свої доводи та міркування, надав підтверджуючи його доводи документи, у т.ч. Аналіз фінансово-господарського стану МПП Еспадон (а.с. 137-150 т.4) та надав відгук від 15.02.2021 №02-01/197 (а.с. 24-31 т.5) щодо заперечень кредитора й уточнив вимоги в частині розміру витрат ліквідатора - 1098грн 00коп, та сум стягнень з кредиторів, а саме:
- з Головного управління Державної податкової служби у Луганській області (93400, вул. Енергетиків, буд. 72, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл. код 43143746) 41 167,49грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 470,38грн. в рахунок відшкодування витрат, а всього 41637,87грн.;
- з Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (93411, пр-т Гвардійський, буд. 30, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл. код 41313100) 11 887,06грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 135,82грн. в рахунок відшкодування витрат, а всього 12022,88грн.;
- з Управління пенсійного фонду України в місті Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області (94613, вул. Радянська, буд. 19, м. Антрацит, Луганська обл. код 37530472) 43 041,36грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 491,80грн. в рахунок відшкодування витрат, а всього 43533,16грн.
Під час розгляду наданих ліквідатором Білявським В.В. матеріалів по проведенню ліквідаційної процедури, у т.ч. звіту за результатами проведення ліквідаційної процедури від 05.06.2020 №02-01/126, наявних у справі та додатково наданих матеріалів, судом встановлено таке.
За час ліквідаційної процедури ліквідатором було здійснено належні дії, спрямовані на виявлення та повернення майна банкрута.
Згідно Указу Президента України №32/2019 від 07.02.2019 року Про межі і перелік районів, міст, селищ і сіл, частини їх територій, тимчасово окупованих у Донецькій та Луганській областях , боржник - МПП Еспадон , вул. Пеіровського, буд. 136-А, кв. 23, м. Антрацит, Луганська область, 94613, знаходиться на тимчасово окупованій території. ,
Тому, всі заходи у ліквідаційній процедурі проводилися поза місцем реєстрації боржника.
20.11.2019 за Актом приймання - передачі бн (а.с. 11 т.3) від колишнього ліквідатора МПП Еспадон Джеджеї Л.А. ліквідатором Білявським В.В. отримані:
- лист Пенсійного фонду України від 16.03.2016 №8891/07-10;
- лист Відділення Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області від 12.06.2017 №06/674;
- клопотання Відділення Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області від 25.06.2017 №06/697 про зміну кредитора по справі;
- лист Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 26.06.2017 №142-06-3;
- лист ГУ ПФУ в Луганській області від 20.03.2018 №3630/07;
- заява Управління виконавчої дирекції фонду у Луганській області від 14.12.2018 №5505/06-3 про зміну кредитора у справі про банкрутство.
Бухгалтерська та інша документація, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору ні від відповідних посадових осіб банкрута, ні від попереднього ліквідатора не передавалися.
Процесуальні документи, які стосуються справи №9/22Б від арбітражного керуючого Джеджеї Л.А. ліквідатору також не передавалися, через відсутність у неї доступу до свого офісу за адресою: вул. Советськая, буд.75, м. Луганськ.
За результатами ознайомлення з матеріалами судової справи №9/22Б, ліквідатором було встановлено наявність визнаної судом заборгованості боржника перед такими кредиторами:
- ГУ ДФС у Луганській області (93400, вул. Енергетиків, буд. 72, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл., ідент. код 39591445) у сумі 107 587,39грн.;
- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (93411, пр-т Гвардійський, буд. 30, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл., ідент. код 41313100) у сумі 31066,18грн.;
- Управління пенсійного фонду України в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області (94613, вул. Радянська, буд. 19, м. Антрацит, Луганська обл. ідент. код 37530472) у сумі 112492,16грн.
Зазначені вимоги кредиторів включені ліквідатором до реєстру вимог кредиторів.
Відповідно до абз.5 ч.б ст.48 КУзПБ, під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу.
З матеріалів судової справи, було встановлено, що до складу комітету кредиторів входять всі кредитори, які приймають участь у розгляді даної судової справи, а саме: ГУ ДФС у Луганській області, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, УПФУ в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області.
За час проведення ліквідаційної процедури від кредиторів, пропозицій про скликання зборів кредиторів та комітету кредиторів на адресу арбітражного керуючого не надходили.
За ініціативою арбітражного керуючого (ліквідатора) скликалися збори комітету кредиторів 23.12.2019, 13.01.2020, 28.02.2020, 07.04.2020, 05.06.2020, 25.08.2020, але на призначені ліквідатором збори комітету кредиторів, кредитори не прибули, у зв`язку з чим збори не відбулися, а тому й жодні рішення комітетом кредиторів не приймалися, про це ліквідатором було складено відповідні акти (Акти від 23.12.2019, від 13.01.2020, від 28.02.2020, від 07.04.2020, від 05.06.2020, від 25.08.2020 - а.с. 47-51, 109-112 т.4, а.с. 55-59, 72-78, 141-147 т.3).
З метою розшуку активів банкрута (рухомого, нерухомого майна, майнових прав), їх виявлення та можливого повернення, проведення інвентаризації активів банкрута, формування ліквідаційної маси, тощо, ліквідатором було здійснено відповідні запити та отримано відповіді на них.
Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного державного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна №196783283 від 18.01.2020 щодо суб`єкта МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) відомості відсутні ( а.с 61 т.3).
Згідно витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 18.01.2020 №Р21938 щодо МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) інформація відсутня (а.с. 62 т.3).
Згідно листа Головного управління ДПС у Луганській області від 15.01.2020 №АРБ.КЕР.-170//12-32-51-02 згідно даних ITC Податковий блок у МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) відсутні відкриті рахунки у банківських установах (а.с. 64 т.3).
Згідно листа Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області від 09.01.2020 №01-11/67 в Єдиному реєстрі для ведення автоматизованого обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо - будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки та інших механізмів інформація щодо зареєстрованої техніки за МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) відсутня (а.с. 65 т.3).
Згідно листа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 15.01.2020 №10/01/618 МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств, відсутнє (а.с. 66 т.3).
Листом Філії ГОІЦ АТ Українська залізниця від 14.01.2020 №59/62 повідомлено про відсутність МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) серед власників вагонів в Автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів краін СНД і Балтії та в довіднику Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества , а також про відсутність відомостей про зареєстровані за боржником локомотиви (а.с. 67 т.3).
Листом Головного управління Держпраці у Луганській області від 09.01.2020 №01-15/95 повідомлено про відсутність інформації про великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, зареєстровані за МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) (а.с. 68 т.3).
Згідно довідки Територіального сервісного центру МВС №4442 РСЦ МВС в Луганській області від 14.01.2020 №31/12/4442-21 згідно Єдиного державного реєстру транспортних засобів за МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) транспортні засоби не зареєстровані (а.с. 70 т.3).
Листом Регіонального відділення Фонду державного майна України по Харківській, Донецькій та Луганській областях від 24.01.2020 №08-13-01-00201 повідомлено, що відповідно до ІППС Етап та ІППС Етап-КПД МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) не відноситься до сфери управління РВ ФДМУ, тому інформація щодо нього відсутня (а.с.71 т.3).
Згідно листа Державної служби морського та річкового транспорту України (Морська адміністрація) від 28.01.2020 №594/03/15-20 щодо МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є боржник (а.с. 153 т.3).
Згідно листа Державної авіаційної служби України від 13.01.2020 №12.1/97-20 за МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) не зареєстровані повітряні судна (а.с. 63 т.3).
Листом Східної митниці Держмитслужби від 29.01.2020 №7.15-08/18/1-АК/296 повідомлено, що згідно наявних баз даних МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) не перебуває на обліку осіб, які здійснюють операції з товарами та не здійснювало митного оформлення товарів в зоні діяльності митниці (а.с. 154 т.3).
Листом Головного управління Держгеокадастру у Луганській області від 31.01.2020 №33-12-0.223-611/2-20 повідомлено, що станом на 01.01.2014 та станом на 01.01.2016 за МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) не обліковувалося земельних ділянок (а.с. 156 т.3).
Згідно листа Державного підприємства Український державний центр радіочастот від 28.01.2020 №80/09.4.2/1179І20 МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) не видавались дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та вимірювальних пристроїв (а.с. 155 т.3).
Листом Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Луганській області від 27.01.2020 №1012- 3/1.18/57-20 повідомлено про те, що відповідно до даних єдиного реєстру, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про доопрацювання, відмов у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, інформація щодо видачі/реєстрації МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756), як замовнику будівництва, документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкту, відсутня (а.с. 157, 234-242 т.3).
Листом Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 04.02.2020 №2065/4284/6/20Л/03.4Л, повідомлено, що за результатами перевірки даних Автоматизованої системи виконавчого провадження, встановлено відсутність на примусовому виконанні в районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних відділах державної виконавчої служби Луганської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, у тому числі в Антрацитівському міськрайонному відділі державної виконавчої служби Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, виконавчих документів відносно МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) (а.с. 158 т.3).
Згідно листа Головного управління ДСНС України у Луганській області від 28.04.2020 №57-02-2157/57070, інформація про наявність або відсутність засобів цивільного та колективного захисту, які обліковуються за МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) відсутня (а.с. 181-182 т.3).
Ліквідатором Білявським В.В. проведено щодо МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) пошук прав інтелектуальної власності в базах даних ДП Укрпатент Електронна версія акумулятивного офіційного бюлетеня Промислова власність , та не знайдено жодного запису про видачу патентів України на винаходи, про видачу патентів України на корисні моделі, відомостей про добре відомі знаки в Україні, відомостей про видачу деклараційних патентів України на винаходи, відомостей про видачу патентів України на промислові зразки, відомостей про заявки на винаходи, які прийняті до розгляду; відомостей про заявки на реєстрацію кваліфікованих зазначень походження товарів та/або права на використання кваліфікованих зазначень походження товарів; відомостей про реєстрацію кваліфікованих зазначень походження товарів, відомостей про реєстрацію права на використання кваліфікованих зазначень походження товарів; у спеціалізованій базі даних Винаходи (корисні моделі) в Україні , в базі даних Відомості про добре відомі знаки в Україні щодо МПП Еспадон не знайдено жодних записів.
В інтерактивній базі даних Промислові зразки, зареєстровані в Україні щодо МПП Еспадон не знайдено жодного запису. В інтерактивній базі даних Заявки на знаки для товарів і послуг, прийняті до розгляду щодо МПП Еспадон не знайдено жодного запису.
В базі даних колективного користування Відомості про заявки на винаходи, які прийняті до розгляду щодо МПП Еспадон не знайдено жодного запису.
В базі даних Зареєстровані в Україні знаки для товарів і послуг щодо МПП Еспадон - не знайдено жодного запису (а.с. 214-231 т.3).
Листом Державного космічного агентства України від 29.04.2020 №1546/10-16Д04.1/20 повідомлено, що у МПП Еспадон (код ЄДРПОУ 24199756) немає зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки (а.с. 1 т.4).
У банкрута МПП Еспадон протягом ліквідаційної процедури не було виявлено майна, яке підлягає включенню до ліквідаційної маси для подальшої реалізації з метою задоволення грошових вимог кредиторів, внаслідок чого оцінка та реалізація майна не проводилась.
У зв`язку з відсутністю архівні документи МПП Еспадон колишнім ліквідатором банкрута на зберігання не передавалися.
Жодних коштів банкрута відшукано не було, в процедурі банкрутства рахунки МПП Еспадон ліквідатором банкрута не відкривалися.
Пропозицій від інвесторів, засновників, директора підприємства та інших бажаючих осіб щодо поліпшення фінансового стану підприємства не надходило.
З наявних документів та інформації, вбачається повна відсутність майна та будь-яких активів боржника, ліквідатором вчинено всю повноту дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.
В результаті проведеної ліквідаційної процедури залишились не погашеними вимоги кредиторів банкрута, які включені до реєстру вимог кредиторів, перелічені вимоги не можуть бути задоволені у зв`язку з відсутністю у підприємства - банкрута, майна.
У зв`язку, з цим ліквідатор просить затвердити його звіт та ліквідаційний баланс МПП Еспадон , ліквідувати юридичну особу банкрута, провадження у справі закрити.
Як слід з наявних у справі звітів арбітражного керуючого Джеджея Л.А. станом на 23.08.2013, на 21.02.2016, на 26.05.2017 (а.с. 57-68, 117-130 т.1, а.с. 7 т.8),
ще у 2007 році у банкрута були відсутні майнові активи для задоволення вимог кредиторів, дебіторська заборгованість наявна на балансі банкрута безнадійна до стягнення, що підтверджено рішенням суду у справі №19/15 від 30.05.2013 та відсутністю дебітора ДП Антрацит у ЄДР, про що зокрема зазначено й в ухвалі суду від 23.07.2013 року на підставі наявних у ліквідатора та досліджених судом документів.
Згідно Аналізу фінансово-господарського стану МПП Еспадон проведеного арбітражним керуючим Білявським В.В. 08.05.2020 (а.с. 137-150 т.4), зроблено висновки про те, що аналіз з виявлення ознак фіктивного банкрутства провести неможливо, оскільки арбітражному керуючому не надавалась необхідна інформація, відсутність інформації не дає змоги провести аналіз показників для виявлення ознак дій з доведення до банкрутства та дій з приховування банкрутства. Фінансовий стан боржника характеризується існуванням поточних зобов`язань та відсутністю оборотних активів, показник платоспроможності має від`ємне значення, фінансові показники характеризуються надкритичною неплатоспроможністю і розв`язання проблем неплатоспроможності можливо лише через ліквідаційну процедуру.
Заперечення кредиторів Управління Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (листи від 08.05.2020 №1698/10-2, від 22.06.2020 №2239/10-1, від 30.06.2020 №148/10-1, від 16.07.2020 №2593/10-1, від 12.01.2021 №122/10-1) та ГУ ДПС у Луганській області (заяви від 08.05.2020 б/н, від 23.07.2020 б/н, 14.09.2020 б/н, від 06.10.2020 б/н, від 28.10.2020 б/н, від 07.12.2020 б/н, від 20.01.2021 №115/9/12-32-05-00-29) щодо затвердження звітів ліквідатора Білявського В.В. про проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу банкрута, ліквідації банкрута та закриття провадження у справі, про затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури та щодо стягнення сум основної винагороди та витрат з кредиторів за реєстром пропорційно їх вимогам, не є конкретними, містять у собі лише цитування норм КУзПБ, без врахування реальної ситуації у справі та наявних у справі матеріалів, не містять переліку чітко визначених дій, які на їх думку не були вжиті ліквідатором, здебільшого обумовлені небажанням сплачувати основну грошову винагороду та відшкодовувати витрати ліквідатору, що підтверджується систематичним ухиленням кредиторів від участі у неодноразово призначених ліквідатором засіданнях комітету кредиторів, така позиція кредиторів не є конструктивною та лише затягує провадження у справі, яке триває понад розумні строки - справа порушена у 2004 році.
Заперечення кредиторів спростовуються наявними у справі та додатково наданими ліквідатором відомостями, у т.ч. заявами від 18.06.2020 №02-01/29, від 18.07.2020 №02-01/144 (а.с.83-86 т.4), від 29.08.2020 №02-1/148 (а.с. 107-112 т.4), від 28.09.2020 №02-01/151 (а.с. 135-151 т.4), від 28.12.2020 №02-01/86 (а.с. 222-229, 240-250 т.4), відгуком від 15.02.2021 №02-01/197 (а.с. 24-31 т.5), Аналізом фінансово-господарського стану МПП Еспадон (а.с. 137-150 т.4), тому суд їх до уваги не приймає.
Розглянувши звіт ліквідатора та додані до нього документи, а також додатково надані ліквідатором документи, наявні у матеріалах справи документи, суд дійшов висновку про повноту і достатність дій ліквідатора із завершення ліквідації банкрута МПП Еспадон .
Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст.3 Господарського процесуального кодексу України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Відповідно до ч. 6 ст. 12 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі- Закон), а у цей час - Кодексом України з питань банкрутства.
Згідно з ч.1 ст.2 КУзПБ провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Відповідно до ч. 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення в дію цього Кодексу визнати такими, що втратили чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 31, ст. 440 із наступними змінами); Постанову Верховної Ради України "Про введення в дію Закону України "Про банкрутство" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 31, ст. 441).
Враховуючи введення в дію Кодексу України з процедур банкрутства з 21.10.2019, суд вчиняє процесуальну дію щодо закриття справи за нормами Кодексу України з процедур банкрутства.
Відповідно до ч.1 ст.65 КУзПБ після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються:відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Як встановлено ч.ч. 2-3, 6 ст.65 КУзПБ якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до ч.1 ст.90 КУзПБ господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, у т.ч. якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.
Відповідно до ч.ч. 2-4 ст.90 КУзПБ провадження у справі про банкрутство може бути закрито у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 5 і 7 частини першої цієї статті, на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство (до та після визнання боржника банкрутом), у випадках, передбачених пунктами 3, 4, 8 і 9 частини першої цієї статті, - лише до визнання боржника банкрутом, а у випадку, передбаченому пунктом 6 частини першої цієї статті, - лише після визнання боржника банкрутом.
Про закриття провадження у справі про банкрутство постановляється ухвала.
У випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Відповідно до ч.7 ст.64 КУзПБ вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до ч.1 ст.73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Згідно ч.ч.1-2 ст.76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Відповідно до ст.79 ГПК України наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування. Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Кодексом України з процедур банкрутства передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків, які додаються до звіті ліквідатора і є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, що проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів, спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі). Вказана правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 14.02.2018 у справі №927/1191/14, від 08.05.2018 у справі №904/5948/16, від 02.07.2019 у справі № 5011-46/1733-2012.
Судом встановлено, що в ході ліквідаційної процедури ліквідатором банкрута вжито всі необхідні та можливі в існуючих умовах заходи, вчинено дії, пов`язані з її проведенням згідно приписів КУзПБ, зокрема: складено реєстр вимог кредиторів; здійснено заходи щодо виявлення можливих активів банкрута.
Статтею 65 КУзПБ не передбачено схвалення звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута зборами та комітетом кредиторів, хоча ліквідатором було проінформовано кредиторів стосовно вжитих ним заходів з проведення ліквідаційної процедури та запропоновано звіт та ліквідаційний баланс банкрута до ознайомлення та затвердження.
Господарський суд, розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, перевірив обґрунтованість, правомірність та безсумнівну повноту дій ліквідатора, достовірність змісту ліквідаційного балансу, відповідність законодавству про банкрутство додатків до звіту ліквідатора та встановив, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені КУзПБ, що відображено у звіті ліквідатора від 05.06.2020 №02-01/126, з урахуванням додатково наданих відомостей та ліквідаційному балансі банкрута станом на 05.06.2020.
З огляду на викладене, суд затверджує звіт ліквідатора банкрута Білявського В.В. від 05.06.2020 №02-01/126 та ліквідаційний баланс банкрута МПП Еспадон станом на 05.06.2020, припиняє банкрута Мале приватне підприємство Еспадон , (код ЄДРПОУ 24199756, вул. Петровського, буд.136-А, кв.23, м. Антрацит Луганської області, як юридичну особу, припиняє повноваження арбітражного керуючого Білявського В.В. як ліквідатора банкрута, провадження у справі №9/22Б закриває.
Крім того, арбітражним керуючим Білявським В.В. подано до суду Звіт від 05.06.2020 №02-01/125 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень ліквідатора МПП Еспадон з 05.11.2019 по 04.06.2020, на загальну суму 97193грн 91коп., з якої 96095грн 91коп. - основна грошова винагорода, 1098грн 00коп. - витрати, пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури.
До зазначеного звіту та заяви ліквідатора від 28.12.2020 №02-01/186 додано розрахунок основної грошової винагороди (оплати) за період з 05.11.2019 по 04.06.2020, документи, які свідчать про понесені ліквідатором витрати, докази намагання ліквідатора винести цей звіт на обговорення комітетом кредиторів (а.с. 45-55, 109-112, 222-229, 240-249 т.4).
Ліквідатор у заяві від 18.06.2020 №02-01/29 та заяві від 28.12.2020 №02-01/186, а також у відгуку від 15.02.2021 №02-01/197 просить суд затвердити його Звіт від 05.06.2020 №02-01/125 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень ліквідатора МПП Еспадон з 05.11.2019 по 04.06.2020, на загальну суму 97193грн 91коп., з якої 96095грн 91коп. - основна грошова винагорода, 1098грн 00коп. - витрати, пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури, стягнути зазначені суму на його користь з кредиторів у справі пропорційно визнаним вимогам згідно реєстру вимог кредиторів, зокрема:
- з Головного управління Державної податкової служби у Луганській області (93400, вул. Енергетиків, буд. 72, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл. код 43143746) 41 167,49грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 470,38грн. в рахунок відшкодування витрат, а всього 41 637,87грн.;
- з Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (93411, пр-т Гвардійський, буд. 30, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл. код 41313100) 11 887,06грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 135,82грн. в рахунок відшкодування витрат, а всього 12 022,88грн.;
- з Управління пенсійного фонду України в місті Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області (94613, вул. Радянська, буд. 19, м. Антрацит, Луганська обл. код 37530472) 43 041,36грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 491,80грн. в рахунок відшкодування витрат, а всього 43 533,16грн.
Розглянувши Звіт арбітражного керуючого Білявського В.В. від 05.06.2020 №02-01/125 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень ліквідатора МПП Еспадон з 05.11.2019 по 04.06.2020, дослідивши наявні докази, суд дійшов висновку про його обґрунтованість, наведені ліквідатором розрахунки грошової винагороди є достовірними, а витрати є підтвердженими належними документами, які долучено до справи, тому суд затверджує цей звіт та задовольняє клопотання ліквідатора про його затвердження відповідно до заяви від 28.12.2020 №02-01/186 та відгуку від 15.02.2021 №02-01/197, з огляду на таке.
Відповідно до ч.1 ст.12 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ст.30 КУзПБ арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень керуючого реалізацією становить три розміри прожиткового мінімуму для працездатних осіб за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.
Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Як вбачається з матеріалів справи, арбітражний керуючий Білявський В.В. сумлінно та належним чином виконував обов`язки та повноваження ліквідатора банкрута, намагався звітувати перед комітетом кредиторів, але не з його провини призначені неодноразово збори комітету кредиторів не відбулися, що підтверджується відповідними Актами (а.с. 45-55, 109-112, 222-229, 240-249 т.4).
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 06.02.2020 затверджено основну грошову винагороду арбітражного керуючого Білявського В.В. за виконання повноважень ліквідатора у справі №9/22Б в розмірі 3-х мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора, починаючи з моменту призначення.
Кодексом з процедур банкрутства (абз.6-7 ч.2 ст.30) передбачено декілька джерел для здійснення оплати послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією), разом з тим КУзПБ не містить заборони здійснювати таку оплату за рахунок коштів кредиторів.
При цьому, відмова від авансування, відсутність майна у боржника або ж відсутність інших джерел для покриття витрат на виплату винагороди арбітражному керуючому можна розцінювати як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті ст.4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та інших міжнародних актів (зокрема, Конвенції 1926 року про заборону рабства, Конвенції Міжнародної організації праці про примусову чи обов`язкову працю 1930 року, ратифіковану Україною 10.08.1956 року, Конвенції Міжнародної організації праці №105 про скасування примусової праці 1957 року ратифіковану Україною 05.10.2000 року), резолюції Економічної і Соціальної Ради ООН (ЕКОСОС) 1996 року тощо) та суперечить ст. 43 Конституції України.
Виходячи з аналізу наведених норм, у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок авансованих заявником коштів, коштів одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі чи коштів, одержаних у результаті підприємницької діяльності боржника, у зв`язку з відсутністю відповідного майна та коштів, то оплата послуг арбітражного керуючого, зокрема ліквідатора має здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.
Крім того, законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від обсягу його діяльності (за умови достатності та відповідності цих дій вимогам КУзПБ), майнового стану кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів роботи арбітражного керуючого у справі про банкрутство.
Тобто, не виявлення ліквідатором в процедурі ліквідації боржника його майна, інших активів та грошових коштів, за умови встановленого судом факту повноти та належності виконання ним своїх обов`язків у цій процедурі, жодним чином не впливає на оплату його послуг (зазначену правову позицію викладено у Постанові Верховного Суду від 04.10.2018 у справі №916/1503/17).
Правова позиція щодо правомірності покладення оплати грошової винагороди та витрат на кредиторів пропорційно їх вимогам за відсутності у боржника майна викладена у постановах Верховного Суду від 20.03.2019 у справі №5024/980/2011, від 30.01.2019 року у справі №910/32824/15, від 04.10.2018 року у справі №916/1503/17 та від 01.08.2018 року у справі №912/1783/16.
З огляду на відсутність у банкрута МПП Еспадон активів, які реально можливо реалізувати, суд вважає за необхідне покласти витрати з оплати основної грошової винагороди та відшкодування витрат ліквідатора за період 05.11.2019 по 04.06.2020 у сумі 96095,91грн. та витрати арбітражного керуючого в сумі 1098,00грн. на кредиторів у справі та стягнути на користь арбітражного керуючого Білявського Віталія Віталійовича (ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків НОМЕР_1 , свідоцтво на право здійснення діяльності арбітражного керуючого №1875 від 21.12.2018), з кредиторів включених до реєстру вимог кредиторів пропорційній до затверджених вимог кредиторів, а саме:
- з Головного управління Державної податкової служби у Луганській області (93400, вул. Енергетиків, буд. 72, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл. код 43143746) 41 167,49грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 470,38грн. в рахунок відшкодування витрат, всього 41 637,87грн.;
- з Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (93411, пр-т Гвардійський, буд. 30, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл. код 41313100) 11 887,06грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 135,82грн. в рахунок відшкодування витрат, всього 12 022,88грн.;
- з Управління Пенсійного фонду України в місті Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області (94613, вул. Радянська, буд. 19, м. Антрацит, Луганська обл. код 37530472) 43 041,36грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 491,80грн. в рахунок відшкодування витрат, всього 43 533,16грн., видати накази після набрання ухвалою законної сили.
Керуючись ст.ст. 1, 12, 30, 48, 58-63, ч.7 ст.64, ст. 65, п.5 ч.1 ст.90, п.п. 1, 2, 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 231, 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд
у х в а л и в:
1.Затвердити звіт ліквідатора Білявського В.В. від 05.06.2020 №02-01/126 щодо проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута МПП Еспадон , станом на 05.06.2020.
2.Припинити банкрута - Мале приватне підприємство Еспадон , (код ЄДРПОУ 24199756, вул. Петровського, буд.136-А, кв.23, м. Антрацит Луганської області, як юридичну особу.
3.Затвердити Звіт арбітражного керуючого Білявського В.В. від 05.06.2020 №02-01/125 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень ліквідатора МПП Еспадон з 05.11.2019 по 04.06.2020, на загальну суму 97193грн 91коп., з якої 96095грн 91коп. - основна грошова винагорода, 1098грн 00коп. - витрати, пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури.
4.Стягнути на користь арбітражного керуючого Білявського Віталія Віталійовича (ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків НОМЕР_1 , свідоцтво на право здійснення діяльності арбітражного керуючого №1875 від 21.12.2018) з кредиторів включених до реєстру вимог кредиторів пропорційній до затверджених вимог кредиторів, а саме:
- з Головного управління Державної податкової служби у Луганській області (93400, вул. Енергетиків, буд. 72, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл. код 43143746) 41 167,49грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 470,38грн. в рахунок відшкодування витрат, всього 41637,87грн.;
- з Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (93411, пр-т Гвардійський, буд. 30, м. Сєвєродонецьк, Луганська обл. код 41313100) 11 887,06грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 135,82грн. в рахунок відшкодування витрат, всього 12 022,88грн.;
- з Управління Пенсійного фонду України в місті Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області (94613, вул. Радянська, буд. 19, м. Антрацит, Луганська обл. код 37530472) 43 041,36грн. в рахунок відшкодування основної винагороди та 491,80грн. в рахунок відшкодування витрат, всього 43 533,16грн.
Видати накази.
5.Закрити провадження у справі №9/22Б про банкрутство МПП Еспадон та скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.
6.Припинити повноваження арбітражного керуючого Білявського В.В., як ліквідатора МПП Еспадон .
7.Ліквідатору Білявському В.В. виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - Малого приватного підприємства Еспадон , (код ЄДРПОУ 24199756, вул. Петровського, буд.136-А, кв.23, м. Антрацит Луганської області, надати господарському суду докази внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідного запису.
8.Зобов`язати Державного реєстратора Військово - цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області, - в порядку передбаченому Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Малого приватного підприємства Еспадон , (код ЄДРПОУ 24199756, вул. Петровського, буд.136-А, кв.23, м. Антрацит Луганської області.
9.Вимоги не погашені у зв`язку з недостатністю майна вважаються погашеними. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
10.Дану ухвалу надіслати:
- кредиторам у справі;
- банкруту - МПП Еспадон
- арбітражному керуючому Білявському В.В.;
- Державному реєстратору Військово - цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області;
- Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції;
- Головному управлінню статистики у Луганській області;
- засновнику (за адресою банкрута).
Дана ухвала набирає сили негайно, після її оголошення, її може бути оскаржено до апеляційної інстанції в порядку та у строк встановлені ст.ст. 254-257 Господарського процесуального кодексу України, з урахуванням особливостей, встановлених ст.9 Кодексу України з процедур банкрутства.
У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.
Повний текст ухвали складено і підписано 29.03.2021
Суддя М.Ю. Ковалінас
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 18.03.2021 |
Оприлюднено | 01.04.2021 |
Номер документу | 95903574 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Ковалінас М.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні