Справа №766/3894/21
н/п 1-кс/766/2704/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15.03.2021 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області, за участю секретаря ОСОБА_1 , розглянувши в судовому засіданні клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_2 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні №12019230240000425 від 26.03.2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч.2 ст. 366 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий відділу СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_2 звернулась до слідчого судді з клопотанням, в якому просить накласти арешт в кримінальному провадженні №12019230240000425 від 26.03.2019 року на майно ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке належить останньому на праві приватної власності, а саме: нерухоме майно, у вигляді земельної ділянки реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2062661765101, кадастровий номер: 6510136600:01:001:2747, площею 0,0038 га, із забороною відчуження та розпорядження.
Мотивуючи клопотання, слідчий вказує, що ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , будучи фізичною особою-підприємцем (код НОМЕР_1 ), зареєстрованим за адресою: АДРЕСА_1 , являючись сертифікованим інженером технічного нагляду з 14.09.2015 на підставі Кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов`язаних зі створенням об`єктів архітектури серії АТ №004475, виданого атестаційною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об`єктів архітектури», відповідно до договору № 10/1-1 (далі договір № 10/1-1) від 19.10.2018, укладеного між ним (виконавець) та виконавчим комітетом Олешківської міської ради (замовником), надавав послуги, щодо здійснення технічного нагляду та виконання функцій замовника під час виконання робіт з реконструкції трибун стадіону «Старт» у м. Олешки Херсонської області, які проводилися відповідно до договору про закупівлю № 291 від 01.10.2018, укладеному між виконавчим комітетом Олешківської міської ради та ТОВ «Будівельний індустріал» (далі договір № 291), та згідно п. 2.1 цього договору був зобов`язаний:
- не допускати проведення та прийомку виконаних будівельно-монтажних робіт з порушенням вимог погодженого та затвердженого проекту, будівельних норм, правил, стандартів і технічних умов, використання недоброякісних будівельних матеріалів, конструкцій, виробів, терміново повідомити Замовнику, та відповідним дозвільним органам про роботи виконані з порушеннями;
- оперативно вирішувати питання, щодо заміни матеріалів, виробів, конструкцій (без зниження якості будівельних робіт);
- здійснювати технічне приймання закінчених будівельно-монтажних робіт і об`єктів, візувати акти виконаних робіт від виконавця робіт (госпспосіб), підрядників та субпідрядників;
- брати участь у роботі приймальної комісії та підписувати акти виконаних робіт по об`єкту;
- терміново повідомити Замовника про виникнення обставин, що перешкоджають належному виконанню своїх зобов`язань, згідно з цим Договором, якщо такі виникли.
Крім того, відповідно до п. 5 постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об`єкта архітектури», будучи наділеним повноваженнями щодо:
1) проведення перевірок
- наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об`єкта, технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) ведення обліку обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проведення разом з підрядником огляду та оцінки результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомлення підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформлення актів робіт, виконаних з недоліками;
6) участі у проведенні перевірки:
- робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устаткування і механізмів технічним умовам;
- органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю; та відповідно до п.6 вищевказаної постанови, наділений правом вимагати від підрядника:
1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;
2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;
3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;
4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред`явлення робіт для здійснення технічного нагляду;
5) зупинення виконання:
- робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт;
- будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об`єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.
Тобто з моменту укладення та підписання договору № 10/1-1 ОСОБА_3 був фактично наділений виконавчим комітетом Олешківської міської ради спеціальними повноваженнями щодо виконання адміністративно-господарських функцій при здійсненні технічного нагляду під час реконструкції трибун на стадіоні «Старт» за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, 78, передбачених у вказаному договорі та постанові Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об`єкта архітектури», тобто являвся, відповідно до ст. 18 КК України, службовою особою.
Таким чином, являючись службовою особою, що за спеціальним повноваженням договором, виконувала адміністративно-господарські функції, в період часу з жовтня 2018 року по лютий 2019 року, ОСОБА_3 , перебуваючи на території м. Олешки Херсонської області, діючи за попередньою змовою з невстановленими слідством особами та в їх інтересах, зловживаючи своїм службовим становищем, разом із вказаними особами заволодів грошовими коштами державного бюджету України, призначеними для оплати робіт з реконструкції трибун стадіону «Старт» за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, 78, які проводилися відповідно до договору № 291, що призвело до завдання тяжких наслідків державним інтересам у виді матеріальної шкоди, за наступних обставин.
Так, 01.10.2018 між виконавчим комітетом Олешківської міської ради Херсонської області (замовник), в особі міського голови ОСОБА_4 , та ТОВ «Будівельний індустріал» (підрядник), в особі директора ОСОБА_5 , укладено договір про закупівлю №291, предметом якого є виконання підрядником робіт з реконструкції трибун на стадіоні «Старт» за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, 78.
Згідно умов договору № 291 та додаткової угоди № 1 від 01.10.2018 вартість виконання робіт була визначена твердою в сумі 7966097,00 грн. на весь період виконання робіт та могла бути уточнена за домовленістю сторін шляхом підписання додаткової угоди до даного договору і тільки у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Одночасно, в період з 01.10.2018 по грудень 2018 року, невстановлена слідством особа, діючи за попередньою змовою з ОСОБА_3 , з метою заволодіння бюджетними коштами, що призначалися для фінансування робіт з реконструкції трибун на стадіоні «Старт», згідно договору № 291, від імені ТОВ «Будівельний індустріал» склала завідомо неправдиві офіційні документи, які скріпила підписом від імені директора вказаного товариства ОСОБА_5 та печаткою цього підприємства, посвідчивши тим самим факти, що мають юридичне значення, і надавши їм статусу офіційних:
акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року (форми КБ-2в) від 18.10.2018 на суму 1522559,12 грн., та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за жовтень 2018 року від 18.10.2018 на суму 1522559,12 грн., відповідного до яких ТОВ «Будівельний індустріал» на виконання умов вищевказаного договору, нібито виконало роботи на зазначену суму;
акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року (форми КБ-2в) від 09.11.2018 на суму 218473,72 грн. та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за листопад 2018 року від 07.11.2018 на суму 218473,72 грн. до вказаного акту, відповідного до яких ТОВ «Будівельний індустріал» на виконання умов вищевказаного договору нібито виконало роботи на зазначену суму;
акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за листопад - 2 2018 року (форми КБ-2в) від 12.11.2018 на суму 2871217,43 грн. та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад - 2 2018 року (форми КБ-3) від 12.11.2018 на суму 2871217,43 грн. до вказаного акту, відповідного до яких ТОВ «Будівельний індустріал» на виконання умов вищевказаного договору нібито виконало роботи на зазначену суму.
Всього, у вказаних актах приймання виконаних робіт, невстановленою особою відображено виконання обсягу робіт на суму 5731765,06 грн., достовірно знаючи, що фактично роботи виконано частково, і станом на 11.01.2019 не було виконано роботи, що відображено у вищевказані акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, на суму 1286251,02 грн.
В свою чергу, ОСОБА_3 , реалізуючи спільний умисел на заволодіння бюджетними коштами, діючи в інтересах третіх невстановлених слідством осіб, зловживаючи своїм службовим становищем, використовуючи надані йому відповідно до договору та законодавства повноваження всупереч інтересам замовника його послуг виконавчого комітету Олекшівської міської ради, достовірно знаючи, що акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року (форми КБ-2в) від 18.10.2018 на суму 1522559,12 грн., та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за жовтень 2018 року від 18.10.2018 на суму 1522559,12 грн. до вказаного акту; акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року (форми КБ-2в) від 09.11.2018 на суму 218473,72 грн. та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за листопад 2018 року від 07.11.2018 на суму 218473,72 грн. до вказаного акту; акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за листопад - 2 2018 року (форми КБ-2в) від 12.11.2018 на суму 2871217,43 грн. та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад - 2 2018 року (форми КБ-3) від 12.11.2018 на суму 2871217,43 грн. до вказаного акту, містять недостовірні відомості щодо обсягу виконаних робіт, тобто вказані у актах роботи, виконанні не в повному обсязі, як представник замовника, відповідальний за технічний нагляд, підписав вказані акти та довідки і поставив відтиск своєї печатки, чим засвідчив нібито відповідність викладеним у них даним щодо обсягу виконаних робіт по об`єкту «Реконструкція трибун на стадіоні «Старт» за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, 78», фактичним та проектно-кошторисній документації, що не відповідало дійсності.
Надалі, вказані акти приймання виконаних будівельних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, були підписані службовими особами Олешківської міської ради як представниками Замовника, та стали підставою для перерахування з розрахункового рахунку виконавчого комітету Олешківської міської ради № НОМЕР_2 , відкритому в Головному управлінні державної казначейської служби України в Херсонській області, на розрахунковий рахунок ТОВ «Будівельний індустріал» № НОМЕР_3 , відкритий у ПАТ КБ «Земельний Капітал», грошових коштів державного бюджету, згідно платіжного доручення № 48 від 18.10.2018 в сумі 1522559,12 грн., № 50 від 08.11.2018 в сумі 1290629,18 грн., № 52 від 16.11.2018 в сумі 1437650 грн., а всього в сумі 4250838,30 грн., а також стали підставою для списання частини кредиторської заборгованості ТОВ «Будівельний індустріал» перед виконавчим комітетом Олешківської міської ради, яка виникла внаслідок отримання ТОВ «Будівельний індустріал», відповідно до п. 2.9 договору № 291, грошових коштів в якості авансового платежу, в сумі 2254000 грн., що були перераховані виконавчим комітетом Олешківської міської ради 03.10.2018 з рахунку № НОМЕР_4 , відкритому в Головному управлінні державної казначейської служби України в Херсонській області, на розрахунковий рахунок ТОВ «Будівельний індустріал» № НОМЕР_3 , відкритий у ПАТ КБ «Земельний Капітал», відповідно до платіжних доручень № 1 від 03.10.2018 на суму 1450000 грн. та платіжного доручення № 47 від 03.10.2018 на суму 804000 грн., які підрядник зобов`язаний був використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів та надати замовнику протягом одного місяця письмову інформацію про кількість, ціну, місця знаходження придбаних матеріалів та обладнання, ресурсів.
Продовжуючи реалізовувати спільний умисел, спрямований на заволодіння бюджетними коштами, з метою приховування факту їх безпідставного перерахування виконавчим комітетом Олешківської міської ради на рахунки ТОВ «Будівельний індустріал», на підставі вищевказаних завідомо неправдивих офіційних документів - актів приймання виконаних робіт, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, що містили неправдиві відомості щодо обсягу виконаних робіт, а також з метою приховування факту складання цих завідомо неправдивих офіційних документів, у лютому 2019 року невстановлена слідством особа, яка діяла в інтересах та від імені ТОВ «Будівельний індустріал», у невстановленому місці та у невстановлений час, склала наступні офіційні документи, скріпивши їх підписами від імені директора вказаного підприємства та печаткою підприємства, посвідчивши тим самим факти, що мають юридичне значення:
акт № 10 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) на суму -1522599,12 грн., згідно якого була відкоригована (зменшена) вартість та обсяги робіт, відображена у акті № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року від 07.11.2018 (форми КБ-2в) на суму 1522599,12 грн.;
акт № 11 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) на суму -218473,72 грн., згідно якого відкоригувала (зменшила) вартість та обсяги робіт, відображена у акті № 2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року від 07.11.2018 (форми КБ-2в) на суму 218473,72 грн.;
акт №12 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) на суму -2871217,43 грн., згідно якого частково відкоригувала (зменшила) вартість та обсяги робіт, відображена у акті № 3 приймання виконаних будівельних робіт за листопад-2 2018 року (форми КБ-2в) від 12.11.2018 (форми КБ-2в) на суму 2871217,43 грн.,
якими була відкоригована (зменшена) вартість та обсяги виконаних робіт, відображена у актах приймання виконаних будівельних робіт за жовтень та листопад 2018 року та якими було повністю анульовані виконані роботи, зазначенні в акті № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року (форми КБ-2в) від 18.10.2018 на суму 1522559,12 грн., акті № 2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року (форми КБ-2в) від 09.11.2018 на суму 218473,72 грн., акті № 3 приймання виконаних будівельних робіт за листопад - 2 2018 року (форми КБ-2в) від 12.11.2018 на суму 2871217,43 грн., внаслідок чого вказані акти приймання виконаних робіт та довідки до них було фактично скасовано.
В свою чергу, ОСОБА_3 , як представник замовника, відповідальний за технічний нагляд, діючи з єдиним умислом з невстановленими слідством особами та в їх інтересах, з метою заволодіння бюджетними коштами, підписав вказані акти і поставив відтиск своєї печатки, посвідчивши достовірність відображених у вказаних актах корегування відомостей.
В подальшому у лютому 2019 року, невстановлена особа, продовжуючи реалізовувати спільний умисел, спрямований на заволодіння бюджетними коштами, діючи від імені ТОВ «Будівельний індустріал», з метою незаконного заволодіння грошовими коштами, перерахованими вказаному товариству з розрахункового рахунку виконавчого комітету Олешківської міської ради, у невстановленому місці та у невстановлений час, склала завідомо неправдиві офіційні документи акт б/н приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) без дати на суму 437250 грн. по об`єкту «Реконструкція трибун на стадіоні «Старт» за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, 78», які проводилися згідно договору про закупівлю № 291, та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019 року (форми КБ-3) на суму 437250 грн., скріпивши їх підписом від імені директора підприємства та печаткою підприємства, посвідчивши тим самим факти, що мають юридичне значення, і надавши зазначеним документам статусу офіційних, до яких внесла недостовірні відомості про вартість виконаних робіт на вказаному об`єкті, зазначивши, що
- вартість установлення сидінь пластикових на трибуні № 1 (Західна) складає 4271,31 грн. за 100 штук, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 3734,57 грн. за 100 штук, завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 4732,5 грн.
- вартість копання ям для стояків і стовпів вручну без кріплень, без укосів, глибиною до 0,7 м., группа грунтів 2 при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни № 1, складає 17310,22 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 15135,61 грн. за 100 м.куб., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 64,93 грн.;
- вартість засипки вручну траншей, пазух котлованів і ям, группа грунтів 1 при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни № 1 складає 5267,71 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 4605,73 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 1,79 грн.;
- вартість установлення металевої огорожі без поручня при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни № 1 складає 3617,30 грн. за 100 м, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 2509,29 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 1110,22 грн.;
- вартість огорожі при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни № 1 складає 61327,92 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 61320,30 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 12 грн.;
- вартість копання ям для стояків і стовпів вручну без кріплень, без укосів, глибиною до 0,7 м., группа грунтів 2 при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни №2 (північно-східна) складає 17310,22 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 15135,61 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 54,61 грн.;
- вартість засипки вручну траншей, пазух котлованів і ям, група грунтів 1 при облаштуванні огорожі ОГ-2трибуни №2 (північно-східна), складає 5267,71 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 4605,73 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 2,65 грн.;
- вартість установлення металевої огорожі без поручня при облаштуванні огорожі ОГ-2трибуни №2 (північно-східна) складає 3617,30 грн. за 100 м, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 2509,29 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 797,77 грн.;
- вартість огорожі при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни №2 (північно-східна) складає 61327,92 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 61320,30 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 8,67 грн.;
- вартість копання ям для стояків і стовпів вручну без кріплень, без укосів, глибиною до 0,7 м., група ґрунтів 2 при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни №3 (південно-східна) складає 17310,22 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 15135,61 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 54,61 грн.;
- вартість засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям, група ґрунтів 1 при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни №3 (південно-східна) складає 5267,11 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 4605,73 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 3,58 грн.;
- вартість установлення металевої огорожі без поручня при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни №3 (південно-східна) складає 3617,30 грн. за 100 м, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 2509,29 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 731,29 грн.;
- вартість огорожі при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни №3 (південно-східна) складає 61327,92 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 61320,30 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 7,97 грн.;
- вартість ґрунтування металевих поверхонь за один раз грунтовкою ГФ-021-огорож трибун при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни №3 (південно-східна) складає 832,93 грн. за 100 м.кв., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 591,50 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 313,86 грн.;
- вартість фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ХВ-110 у 2 шара-огорож всіх трибун при облаштуванні огорожі ОГ-2 трибуни №3 (південно-східна) складає 2320,11 грн. за 100 м.кв., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 2058,49 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 340,10 грн.;
- вартість установлення сидінь пластикових при облаштуванні трибуни № 1 (західної) складає 4271,31 грн. за 100 шт., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 3734,75 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 659,97 грн.
Загалом по вказаному акту приймання виконаних будівельних робіт їх вартість була завищена відносно вартості твердої договірної ціни, передбаченої проектно-кошторисною документацією, на загальну суму 10675,82 грн., що суперечить вимогам п. 24 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», відповідно до якого тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін; у разі підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов`язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник, та, що суперечить п.2.3 договору № 291 від 01.10.2018, відповідно до якого, уточнення твердої договірної ціни буде здійснюватися за домовленістю Сторін шляхом підписання додаткової угоди до даного Договору і тільки у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
В свою чергу, ОСОБА_3 , реалізуючи спільний умисел на заволодіння бюджетними коштами, діючи в інтересах третіх невстановлених слідством осіб, зловживаючи своїм службовим становищем, використовуючи надані йому відповідно до договору та закону повноваження всупереч інтересам замовника його послуг - виконавчого комітету Олешківської міської ради, як представник замовника відповідальний за технічний нагляд, достовірно знаючи, що вартість виконаних робіт у вказаному акті не відповідає вартості проектно-кошторисної документації, підписав акт б/н приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) без дати на суму 437250 грн. та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019 року (форми КБ-3) на суму 437250 грн. та поставив у даному акті відтиск своєї печатки, чим засвідчив нібито відповідність викладеним у них даним щодо вартості виконання робіт по об`єкту «Реконструкція трибун на стадіоні «Старт» за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, 78», фактичним, достовірно знаючи, що вартість цих робіт завищено на суму 10675,82 грн.
В подальшому у лютому 2019 року, невстановлена особа, продовжуючи реалізовувати спільний умисел, спрямований на заволодіння бюджетними коштами, діючи від імені ТОВ «Будівельний індустріал», з метою незаконного заволодіння грошовими коштами, перерахованими вказаному товариству з розрахункового рахунку виконавчого комітету Олешківської міської ради, у невстановленому місці та у невстановлений час, склала завідомо неправдиві офіційні документи акт б/н приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) без дати на суму 4222359,60 грн. по об`єкту «Реконструкція трибун на стадіоні «Старт» за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, 78», які проводилися згідно договору № 291, та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019 року (форми КБ-3) на суму 5294586,00 грн., скріпивши їх підписом від імені директора підприємства та печаткою підприємства, посвідчивши тим самим факти, що мають юридичне значення, і надавши зазначеним документам статусу офіційних, до яких внесла недостовірні відомості про вартість виконаних робіт на вказаному об`єкті, зазначивши, що
- вартість розбирання бетонних існуючих трибун на трибуні № 1 (Західна) складає 2968,19 грн. за 1 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 1645,11 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 3638,47 грн.
- вартість улаштування залізобетонних фундаментів загального призначення під колони об`ємом до 3 кубічних метрів Ф-1 на трибуні № 1 (Західна) складає 291285,78 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 260860,28 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 4229,14 грн.;
- вартість гарячекатаної арматурної сталі періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 10 мм. на трибуні № 1 (Західна) складає 21563,17 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 16803,79 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 6341,4 грн.;
- вартість надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток плоских діаметром 10 мм. на трибуні № 1 (Західна) складає 7768 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вказані витрати взагалі не передбачалися, безпідставно відобразивши у акті вартість нібито виконаних робіт на загальну суму 10350 грн.;
- вартість установлення закладних деталей вагою понад 20 кг. на трибуні № 1 (Західна) складає 45239,19 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 37578,62 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 12013 грн.
- вартість розбирання бетонних існуючих трибун на трибуні № 2 (північно-східна) складає 2968,19 грн. за 1 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 1645,11 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 3638,47 грн.
- вартість улаштування залізобетонних фундаментів загального призначення під колони об`ємом до 3 кубічних метрів Ф-1 на трибуні № 2 (північно-східна) складає 291285,78 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 260860,28 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 4898,51 грн.;
- вартість гарячекатаної арматурної сталі періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 10 мм. на трибуні № 2 (північно-східна) складає 21563,17 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 16803,79 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 4760,33 грн.;
- вартість труби сталевої профільної для металоконструкцій 40*3 на трибуні № 2 (північно-східна) складає 22507,91 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 22500,12 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 31,29 грн.;
- вартість труби сталевої профільної для металоконструкцій 20*20*2 на трибуні № 2 (північно-східна) складає 23213,16 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 23205,37 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 2,62 грн. та 4972,26 грн.;
- вартість електродугового зварювання при монтажі покриттів одноповерхових виробничих будівель на трибуні № 2 (північно-східна) складає 1210,12 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 794,14 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 1237,73 грн.
- вартість виготовлення гратчастих конструкцій (стояки, опори, ферми) вручну на трибуні № 2 (східна) складає 11240, 21 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 6946,14 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 32944,10 грн.;
- вартість прокату листового 10*80*250 на трибуні № 2 (східна) складає 22407,16 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 17932,79 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 230,88 грн.;
- вартість труби сталевої профільної для металоконструкцій 40*3 на трибуні № 2 (східна) складає 22507,91 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 22500,12 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 33,41 грн.;
- вартість надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток плоских діаметром 10 мм. трибуні № 2 (східна) складає 7768 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вказані витрати взагалі не передбачалися, безпідставно відобразивши у акті вартість нібито виконаних робіт на загальну суму 7769,55 грн.;
- вартість установлення закладних деталей вагою понад 20 кг. на трибуні № 2 (східна) складає 45239,19 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 37578,62 грн., завищивши вартість вказаних робіт на загальну суму 10678,38 грн.
- вартість розбирання бетонних існуючих трибун на трибуні № 3 (південно-східна) складає 2968,19 грн. за 1 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 1645,11 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 3638,47 грн.
- вартість улаштування залізобетонних фундаментів загального призначення під колони об`ємом до 3 кубічних метрів Ф-1 на трибуні № 3 (південно-східна) складає 291285,78 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 260860,28 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 3316,38 грн.;
- вартість гарячекатаної арматурної сталі періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 10 мм. на трибуні № 3 (південно-східна) складає 21563,17 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 16803,79 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 3143,57 грн.;
- вартість надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток плоских діаметром 10 мм. складає 7768 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вказані витрати взагалі не передбачалися, безпідставно відобразивши у акті вартість нібито виконаних робіт на загальну суму 5130,76 грн.;
- вартість установлення закладних деталей вагою понад 20 кг. на трибуні № 3 (південно-східна) складає 45239,19 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 37578,62 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 11345,30 грн..
- вартість навантаження сміття екскаваторами на автомобілі самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 кубічних метри на трибуні № 3 (південно-східна) складає 6152,01 грн. за 100 тонн, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 1671,16 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 3584,68 грн.;
- вартість перевезення сміття до 10 км. на трибуні № 3 (південно-східна) складає 66,25 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 66,05 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 96 грн.
- вартість виготовлення гратчастих конструкцій (стояки, опори, ферми) вручну на трибуні № 1 (західна) складає 11240,21 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 6946,14 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 33137,34 грн.;
- вартість прокату листового 10*80*250 на трибуні № 1 (західна) складає 224067,16 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 17932,79 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 263,20 грн.;
- вартість улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских\бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40 мм\. на трибуні № 1 (західна) складає 249295,01 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 2166154,21 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 31483,76 грн.;
- вартість улаштування стрічкових фундаментів залізобетонних, при ширині по верху до 1000 мм. \бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40 мм.\ на трибуні № 1 (західна) складає 270763,29 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 242511,25 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 14408,54 грн.;
- вартість дроту арматурного із низько вуглецевої сталі ВР-1, діаметр 5 мм. на трибуні № 1 (західна) складає 28848,15 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 28840,27 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 31,56 грн.;
- вартість надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток плоских діаметром 5-6 мм. на трибуні № 1 (західна) складає 7768 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вказані витрати взагалі не передбачалися, безпідставно відобразивши у акті вартість нібито виконаних робіт на загальну суму 39849,75 грн.;
- вартість надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток плоских діаметром 10 мм. на трибуні № 1 (західна) складає 7768 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 6909,97 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 1026,21 грн.;
- вартість улаштування засипки з відсіву на трибуні № 1 (західна) складає 951,13 грн. за 1м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 764,25 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 35507,20 грн.;
- вартість улаштування фундаментних плит бетонних плоских (сходи) \бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40 мм.\ на трибуні № 2 (північно-східна) складає 234946,38 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 209592,66 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 1825,47 грн.;
- вартість улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских\бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40 мм.\ на трибуні № 2 (північно-східна) складає 249295,01 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 216154,21 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 22867,16 грн.;
- вартість труби сталевої профільної для металоконструкцій 20*20*2 на трибуні № 2 (північно-східна) складає 23213,16 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 23205,37 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 3,65 грн.
- вартість виготовлення гратчастих конструкцій (стояки, опори, ферми) вручну на трибуні № 3 (південно-східна) складає 11240,21 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 6946,14 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 35039,61 грн.;
- вартість прокату листового 10*80*250 на трибуні № 3 (південно-східна) складає 22407,16 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 17932,79 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму на суму 249,32 грн.;
- вартість труби сталевої профільної для металоконструкцій 40*3 на трибуні № 3 (південно-східна) складає 22507,91 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 22500,12 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 35,36 грн.;
- вартість труби сталевої профільної для металоконструкцій 20*20*2 на трибуні № 3 (південно-східна) складає 23213,16 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 23205,37 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 3,89 грн.
- вартість ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ПФ-020-за 2 рази на трибуні № 3 (південно-східна) складає 1649,31 грн. за 100 м.кв., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 591,50 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 5553,50 грн.;
- вартість улаштування фундаментних плит бетонних плоских (сходи) \бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40 мм.\ на трибуні № 1 (західна) складає 234946,38 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 209592,66 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 1901,53 грн.;
- вартість улаштування стрічкових фундаментів залізобетонних, при ширині по верху до 1000 мм. \бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40 мм.\ на трибуні № 1 (західна) складає 234946,38 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 209592,66 грн., завищивши вартість вказаних робітна суму 7910,57 грн.;
- вартість дроту арматурного із низько вуглецевої сталі ВР-1, діаметр 5 мм. на трибуні № 1 (західна) складає 234946,38 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 209592,66 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 8,41 грн.;
- вартість надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток плоских діаметром 5-6 мм. на трибуні № 1 (західна) складає 9950 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вказані витрати взагалі не передбачалися, безпідставно відобразивши у акті вартість нібито виконаних робіт на загальну суму 10626,60 грн.;
- вартість надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток плоских діаметром 10 мм. на трибуні № 1 (західна) складає 7768 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вказані витрати взагалі не передбачалися, безпідставно відобразивши у акті вартість нібито виконаних робіт на загальну суму 11411 грн.;
- вартість улаштування засипки з відсіву на трибуні № 1 (західна) складає 951,13 грн. за 1 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 764,25 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 30835,20 грн.;
- вартість улаштування фундаментних плит бетонних плоских (сходи) \бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40 мм.\ на трибуні № 3 (південно-східна) складає 234946,38 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 209592,66 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 2307,19 грн.;
- вартість улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских/бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40 мм./ на трибуні № 3 (південно-східна) складає 249295,01 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 216154,21 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму на суму 17896,04 грн.;
- вартість улаштування стрічкових фундаментів залізобетонних, при ширині по верху до 1000 мм. \бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40 мм\. на трибуні № 3 (південно-східна) складає 273491,98 грн. за 100 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 242511,25 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму на суму 9913,83 грн.;
- вартість надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток плоских діаметром 5-6 мм. складає 9950 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вказані витрати взагалі не передбачалися, безпідставно відобразивши у акті вартість нібито виконаних робіт на загальну суму 9392,80 грн.;
- вартість надбавки до цін заготовок за складання та зварювання каркасів та сіток плоских діаметром 10 мм. складає 7768 грн. за тонну, що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вказані витрати взагалі не передбачалися, безпідставно відобразивши у акті вартість нібито виконаних робіт на загальну суму 8086 грн.;
- вартість улаштування засипки з відсіву на трибуні № 3 (південно-східна) складає 951,13 грн. за 1 м.куб., що не відповідало встановленій відповідно до кошторисної документації твердій договірній ціні, якою вартість цих робіт визначена в сумі 842,85 грн., завищивши вартість вказаних робіт на суму 13859,84 грн.
- використано 0,336432 т труби сталевої профільної для металоконструкцій 20х20х2, вартістю 23213,16 грн. за тону, хоча фактично було використано лише 0,12232 тони вказаної труби, завищивши об`єм використаних матеріалів на 0,2142 т, вартістю на суму 4972,26 грн.
Загалом по вказаному акту приймання виконаних будівельних робіт їх вартість та обсяг була завищена на загальну суму 554647 грн., що суперечить вимогам п. 24 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», відповідно до якого тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін; у разі підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов`язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник, та, що всупереч п.2.3 договору № 291 від 01.10.2018, відповідно до якого, уточнення твердої договірної ціни буде здійснюватися за домовленістю Сторін шляхом підписання додаткової угоди до даного Договору і тільки у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
В свою чергу, ОСОБА_3 , реалізуючи спільний умисел на заволодіння бюджетними коштами, діючи в інтересах третіх невстановлених слідством осіб, зловживаючи своїм службовим становищем, використовуючи надані йому відповідно до договору та закону повноваження всупереч інтересам замовника його послуг - виконавчого комітету Олешківської міської ради, як представник замовника відповідальний за технічний нагляд, достовірно знаючи, що вартість та вартість виконаних робіт у вказаному акті не відповідає вартості проектно-кошторисної документації та обсягу фактично виконаних робіт, підписав акт б/н приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) без дати на суму 4222359,60 грн. та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019 року (форми КБ-3) на суму 5294586,00 грн. та поставив у даному акті відтиск своєї печатки, чим засвідчив нібито відповідність викладеним у них даним щодо вартості та обсягу виконаних робіт по об`єкту «Реконструкція трибун на стадіоні «Старт» за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, 78», фактичним, достовірно знаючи, що вартість цих робіт завищено на суму 554647 грн.
В подальшому вказані акти приймання виконаних будівельних робіт були підписані повноваженими службовими особами виконавчого комітету Олешківської міської ради та обліковані, як підстава для перерахування коштів на розрахунковий рахунок ТОВ «Будівельний індустріал» за договором № 291.
Таким чином, внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_3 , за попередньою змовою з іншими невстановленими особами погодивши завідомо неправдиві офіційні документи по об`єкту «Реконструкція трибун на стадіоні «Старт» за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, 78», а саме:
акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року (форми КБ-2в) від 18.10.2018 на суму 1522559,12 грн.,
довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за жовтень 2018 року від 18.10.2018 на суму 1522559,12 грн.,
акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2018 року (форми КБ-2в) від 09.11.2018 на суму 218473,72 грн.,
довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за листопад 2018 року від 07.11.2018 на суму 218473,72 грн.,
акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за листопад - 2 2018 року (форми КБ-2в) від 12.11.2018 на суму 2871217,43 грн.,
довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за листопад - 2 2018 року від 12.11.2018 на суму 2871217,43 грн.,
акт № 10 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) на суму -1522599,12 грн.,
акт № 11 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) на суму -218473,72 грн.,
акт №12 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в)на суму -2871217,43 грн.
акт б/н приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) без дати на суму 437 250 грн.,
акт б/н приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року (форми КБ-2в) без дати на суму 4 222 359,60 грн.,
довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2019 року (форми КБ-3) на суму 5294586,00 грн.,
достовірно знаючи, що вони містять завідомо неправдиві відомості щодо вартості та обсягу виконаних будівельних робіт, які було завищено на загальну суму 565322,82 грн., що підтверджується висновком судової будівельно-технічної експертизи від 23.06.2020 № 18-БТ та висновком судової економічної експертизи від 08.09.2020 №69-ЕК, складених судовими експертами Херсонського НДЕКЦ МВС України, які стали підставою для безпідставного перерахування з розрахункового рахунку виконавчого комітету Олешківської міської ради на розрахунковий рахунок ТОВ «Будівельний Індустріал» грошові кошти державного бюджету в якості оплати за виконання робіт згідно договору № 291 в сумі 565322,82 грн., разом із невстановленими особами заволоділи вказаними грошовими коштами, чим завдано збиток державному бюджету України в сумі 565322,82 грн., що становить 588 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, заподіявши матеріальну шкоду у великому розмірі.
Враховуючи викладене, 29.01.2021 ОСОБА_3 повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК - заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, за попередньою змовою групою осіб, у великих розмірах.
Крім того, по даному кримінальному провадженню було оголошено про підозру ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , директору ТОВ «Будівельний індустріал» (код ЄДРПОУ 41210904) у вчиненні злочинів, передбачених ч. 2 ст. 366 КК України складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, що спричинило тяжкі наслідки, та ч. 5 ст. 191 КК України - заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем в особливо великих розмірах.
Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, встановлено, що ОСОБА_3 на праві приватної власності належить земельна ділянка реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2062661765101, кадастровий номер: 6510136600:01:001:2747, площею 0,0038 га.
На підставі вищевказаного, враховуючи, що існують обставини, що вказане майно може бути приховане, передане, з метою можливої конфіскації майна як виду покарання, забезпечення відшкодування шкоди, завданої в наслідок кримінального правопорушення, забезпечення можливого цивільного позову, у зв`язку із чим слідчий просить клопотання задовольнити.
Слідчий в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.
Вивчивши клопотання та додані до нього документи, слідчий суддя приходить до наступного.
Відповідно доч.1ст.170КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Згідно ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Відповідно до ч. 6 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, фізичної чи юридичної особи, яка в силу закону несе цивільну відповідальність за шкоду, завдану діями (бездіяльністю) підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, а також юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності обґрунтованого розміру цивільного позову у кримінальному провадженні, а так само обґрунтованого розміру неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, щодо якої здійснюється провадження.
Відповідно до ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати:
1) правову підставу для арешту майна;
2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу);
3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу);
3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу);
4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу);
5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження;
6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Враховуючи, що клопотання про арешт майна подано з метою відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), при цьому в матеріалах клопотання відсутні відомості щодо пред`явлення цивільного позову, крім того не зазначено розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням та розміру позовних вимог, а отже відсутні підстави для накладення арешту з метою його забезпечення, у зв`язку з чим слідчий суддя приходить до висновку про відсутність достатніх правових підстав для накладення арешту та задоволення клопотання.
Керуючись ст.ст. 98, 131, 132, 167, 170-173 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_2 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні №12019230240000425 від 26.03.2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч.2 ст. 366 КК України залишити без задоволення.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Херсонського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення, а зацікавленою особою з моменту отримання копії ухвали.
Слідчий суддяОСОБА_6
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2021 |
Оприлюднено | 28.05.2024 |
Номер документу | 95994226 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні