Ухвала
від 01.04.2021 по справі 22/20б/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел./факс (057)702-10-79, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

01 квітня 2021 року м.Харків Справа № 22/20б/2011

Господарський суд Луганської області у складі судді М.Ю. Ковалінас, секретар судового засідання І.І. Буцька , розглянувши матеріали

за заявою кредитора - Сорокинського об`єднаного управління

Пенсійного фонду України Луганської області

до боржника - Комунального підприємства «Житлово - експлуатаційна

контора №11 м. Краснодону» , м. Суходільськ

Луганської області

Про банкрутство

У засіданні брали участь:

від кредиторів - не прибули;

від банкрута - не прибули.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ : банкрутство, ліквідаційна процедура за нормами Кодексу України з процедур банкрутства; заява ГУ ДПС у Луганській області від 03.03.2021 №1697/5/12-32-20-04-29 про заміну кредитора у справі №22/20б/2011, в порядку ст. 52 ГПК УКраїни.

Розглянувши матеріали справи та додатково надані, суд

в с т а н о в и в :

Постановою Господарського суду від 13.09.2011 у справі №22/20б/2011 боржника - Комунальне підприємство «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» , ідентифікаційний код 32363439, вул. Станіславського, буд. 37, м. Суходільськ Луганської області, визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, тобто до 13.09.2012, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Чугунову Віру Олексіївну (ліцензія серії АВ №499149 від 19.01.2010, яка мешкає за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний № НОМЕР_1 ), яку зобов`язано провести ліквідаційну процедуру й за її підсумками подати до суду звіт, ліквідаційний баланс банкрута та інші матеріали, відповідно до вимог ст. 32 Закону.

У справі №22/20б/2011 судом неодноразово було продовжено строк ліквідаційної процедури та строк повноважень арбітражного керуючого Чугунової В.О. в якості ліквідатора банкрута КП «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» , в останнє згідно ухвали господарського суду Харківської області від 02.04.2015, з метою виконання ліквідаційної процедури у справі про банкрутство.

Розпорядженням Вищого господарського суду України від 02.04.2015 №18-р відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв`язку з проведенням антитерористичної операції» , Указу Президента України від 12.11.2014 № 868/2014 «Про внесення змін до мережі господарських судів України» та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 № 8-5754/15 про можливість відновлення роботи Господарського суду Луганської області, керуючись ст. 34 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» відновлено роботу Господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Леніна, 5.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 20.06.2015 справу №22/20б/2011 про банкрутство КП «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» , призначено до розгляду у засіданні суду.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 07.12.2017 відновлено матеріали справи №22/20б/2011 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №11 м. Краснодону" в частині ухвал Господарського суду Луганської області згідно переліку, а також постанови Господарського суду Луганської області від 13.09.2011 про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 24.03.2020 відсторонено Чугунову В.О. від виконання повноважень ліквідатора КП «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» у справі №22/20б/2011.

Ухвалами Господарського суду Луганської області від 24.03.2020, від 26.05.2020, від 21.07.2020, від 06.10.2020, від 03.12.2020 зобов`язано комітет кредиторів надати до суду пропозицією щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута КП «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» у справі №22/20б/2011, а також розгляд справи було призначено у засіданні суду.

Також, враховуючи відсутність клопотання комітету кредиторів щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута КП «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» та приписи ч.1 ст.28 КУзПБ, суд повторно звернувся із запитом до Автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство для визначення кандидатури арбітражного керуючого з метою призначення ліквідатора банкрута КП «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» у справі №22/20б/2011, у відповідь на який до суду надійшла Довідка, згідно якої запропоновано кандидатуру арбітражного керуючого Фоменко Мілени Сергіївни (свідоцтво від 08.02.2013 №2), яку суд зобов`язує надати заяву про згоду (чи відмову) від призначення ліквідатором у справі №22/20б/2011 про банкрутство КП «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» , відповідно до приписів ч.2 ст.28 КУзПБ.

На адресу суду від арбітражного керуючого Фоменко М. С. надійшла заява від 25.03.21 №01-27 про відмову від участі в якості ліквідатора банкрута КП «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» у справі №22/20б/2011.

У дане судове засідання представники кредиторів не прибули.

Відповідно до приписів ч.1 ст.28 КУзПБ кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією визначається судом шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, за принципом випадкового вибору.

Арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Відповідно до приписів ч.8 ст.48 КУзПБ до компетенції комітету кредиторів належить у т.ч. звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого.

Враховуючи вищевикладене, суд зобов`язує комітет кредиторів надати свої пропозиції щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута.

На адресу суду надійшла заява ГУ ДПС у Луганської області від 03.03.2021 №1697/5/12-32-20-04-29 про заміну кредитора у справі №22/20б/2011 про банкрутство КП «Житлово - експлуатаційна контора №11 м. Краснодону» , ГУ ДПС у Луганській області, на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області), в порядку ст. 52 ГПК України, з метою реалізації вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби , враховуючи наказ ДПС України від 30.09.2020 №529 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби України , яким утворено як відокремлені підрозділи ДПС територіальні органи згідно переліку, у т.ч. Головне управління ДПС у Луганській області та наказ ДПС України від 12.11.2020 №643 Про затвердження положень про територіальні органи ДПС яким затверджено Положення про Головне управління ДПС у Луганській області , відповідно до п. 1 цього положення, Головне управління ДПС у Луганській області (далі - ГУ ДПС) є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (далі - ДПС) та є правонаступником майна, прав та обов`язків відповідного територіального органу ДПС, що ліквідується.

З метою з`ясування всіх обставин за заявою ГУ ДПС у Луганської області від 03.03.2021 №1697/5/12-32-20-04-29, її призначено до розгляду (ухвала від 15.03.2021)

На адресу суду від ГУ ДПС у Луганської області надійшли письмові пояснення від 26.03.2021 №598/9/12-32-20-04-29, з яких вбачається, що згідно із положеннями ч.ч.2,3 ст. 21-1 Закону України Про центральні органи виконавчої влади територіальні органи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, визначені частиною першою цієї статті, утворюються без статусу юридичної особи та є органами державної влади, можуть мати окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України. Положення про такий територіальний орган затверджуються керівником відповідного центрального органу виконавчої влади за погодженням з міністром, який спрямовує та координує діяльність відповідного центрального органу виконавчої влади.

За приписами ч.ч.1, 2 ст. 52 ГПК України у разі припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку він замінив.

Правонаступництво у сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.

Відповідно до п.п. 41.1.1 п. 41 ст. 41 Податкового кодексу України (далі - ПК України) контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених п.п 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

У свою чергу повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України. Розмежування повноважень і функціональних обов`язків контролюючих органів визначається законодавством України (п. 41.5 ст. 41 ПК України).

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби (далі - Постанова № 893) ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком.

Поряд із цим установлено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій (п. 2 Постанови № 893).

Права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи (п. 3 Постанови № 893).

Наказом Державної податкової служби України від 30.09.2020 № 529 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби (далі - Наказ № 529) було утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком. Можливість з 01.01.2021 забезпечення здійснення новоствореними територіальними органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються, була передбачена відповідним наказом від 24.12.2020 № 755.

Крім цього регламентовано, що кожен територіальний орган ДПС, утворений як її відокремлений підрозділ, є правонаступником майна, прав та обов`язків відповідного територіального органу ДПС, що ліквідується (наказ від 12.11.2020 №643 Про затвердження положень про територіальні органи ДПС ).

У частині самопредставництва визначено, що територіальний орган ДПС з метою організації своєї діяльності забезпечує самопредставництво ДПС та ГУ ДПС у судах через начальника ГУ ДПС, а також без окремого доручення Голови ДПС та начальника ГУ ДПС через їхніх заступників, державних службовців підрозділів до функціональних повноважень яких належить представництво в судах інтересів ГУ ДПС відповідно до положень про такі підрозділи, які забезпечують самопредставництво інтересів ДПС та ГУ ДПС в судах без окремого доручення Голови ДПС та начальника ГУ ДПС.

Згідно з ч.1 ст. 56 ГПК України сторона, третя особа, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в Інтересах іншої особи, може брати участь в судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника.

Держава бере участь у справі через відповідний орган державної влади відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник, інша уповноважена особа відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво органу державної влади) або через представника (ч. 4 ст.56 ГПК України).

Отже, з 01.01.2021 відбулося фактичне (компетенційне) процесуальне правонаступництво, за яким здійснено передання компетенції від ліквідованого територіального органу ДПС як юридичної особи публічного права до територіального органу ДПС як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, що також підтверджено Положенням про Головне управління ДПС України у Луганській області, затверджене наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 №643 ( п.п. 14, 15 Положення).

В обґрунтування до заяви додано копії документів, які підтверджують факт правонаступництва.

Наявних у справі матеріалів та доданих до заяви Головного управління ДФС у Луганській області від 03.03.2021 №1697/5/12-32-20-04-29, достатньо для прийняття рішення по суті цієї заяви.

Відповідно до приписів ст. 43 КУзПБ та ст. 52 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.

Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

З огляду на вищевикладене, суд задовольняє заяву Головного управління ДФС у Луганській від 03.03.2021 №1697/5/12-32-20-04-29 та заміняє кредитора у справі №22/20б/2011 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №11 м. Краснодону", Головне управління ДПС у Луганській області, на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області), у т.ч. у реєстрі вимог кредиторів.

За таких обставин, розгляд справи слід призначити у іншому засіданні суду

Керуючись ст.ст.1, 2, 6, 28, 43, 58-67, 68-89, п.п.1, 2, 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 52, 233-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в:

1.Замінити у справі №22/20б/2011 про банкрутство КП "Житлово-експлуатаційна контора №11 м. Краснодону", кредитора Головне управління ДПС у Луганській області, на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150, вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області), у т.ч. у реєстрі вимог кредиторів.

2.Призначити розгляд справи у засіданні суду на 25.05.2021, на 11 годин 30 хвилин, яке відбудеться у приміщенні господарського суду Луганської області, за адресою: м. Харків, пр-т Науки, буд.5, зал судового засідання №204.

3.Зобов`язати комітет кредиторів у справі №22/20б/2011 про банкрутство КП «Житлово - експлуатаціна контора №11 м. Краснодону» - в строк до 21.05.2021 надати до господарського суду рішення (у вигляді протоколу зборів (засідання) комітету кредиторів) відповідно до приписів ч.8 ст.48 КУПБ з пропозицією щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором банкрута у справі №22/20б/2011.

Суд попереджує, що у разі систематичного невиконання вимог суду щодо надання витребуваних відомостей й документів та не прибуття у призначені судові засідання до кредиторів можуть бути застосовані заходи процесуального примусу у вигляді штрафу (п.п. 1-2 ч. 1 ст. 135 ГПК України) та/або постановлено окрему ухвалу в порядку ст. 246 ГПК України.

4. Дану ухвалу надіслати: банкруту; кредиторам у справі; Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції

Інформація про час і місце судового засідання додатково розміщена на сторінці суду (у розділі "Новини та події суду") офіційного веб-порталу "Судова влада в Україні" в мережі Інтернет (www.court.gov.ua/sudy/).

Ухвала набрала законної сили з моменту її підписання 06.04.2021, її може бути оскаржено до апеляційної інстанції в порядку та у строк, визначені ст.ст. 255-257 ГПК України, з урахуванням особливостей, визначених ст. 9 КУзПБ.

Суддя М.Ю. Ковалінас

Надр. 9 прим.

1 - до справи;

2-7 кредиторам:

- Сорокинському об`єднаному управлінню Пенсійного фонду України Луганської області (вул. Українська, 53, смт. Новопсков Луганської області, 92303); ГУ ПФУ у Луганській області ( вул. Шевченка, 9, м. Сєвєродонецьк Луганської області)

- ГУ ДПС у Луганській області (вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк Луганської області, 93400);

- ПАТ "Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк" (для Відділення ПАТ "Промінвестбанк в м. Луганськ" (01001, пров. Шевченко, 12, м.Київ)

- Краснодонському міськрайонному центру зайнятості Луганської області ( 93500, вул. Шкільна, б.3, смт. Новопсков, Луганська область)

- ТОВ «Луганське енергетичне об`єднання» Краснодонський район електричних мереж. (вул. Горького, 123, м. Старобільськ Луганської області);

8- Східному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (вул. Ярослава Мудрого, 16, м. Харків).

- ПАТ «Трест Луганськшахтопроходка» , м. Луганськ, не направляється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи інформацію за листом УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.2015р. № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду;

- ТОВ «Луганське енергетичне об`єднання» Краснодонський район електричних мереж, м. Луганськ, не направляється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи інформацію за листом УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.2015р. № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду;

- банкруту - КП «Житлово - експлуатаціна контора №11 м. Краснодону» , вул. Станіславського, буд. 37, м. Суходільськ Луганської області, не направляється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи інформацію за листом УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.2015р. № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду.

Вих. №

8 прим.

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення01.04.2021
Оприлюднено06.04.2021
Номер документу96039826
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —22/20б/2011

Ухвала від 28.05.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 13.07.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 20.01.2022

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 11.11.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 28.09.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 27.07.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 25.05.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 01.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 15.03.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 03.12.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні