ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 квітня 2021 р. м. Чернівці Справа № 600/1/21-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Анісімова О.В., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Валявське до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
І. РУХ СПРАВИ
1.1. Товариство з обмеженою відповідальністю Валявське (далі - позивач або ТОВ Валявське ) звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Чернівецькій області (далі - відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Чернівецькій області за №2156998/30485740 від 04.05.2020 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну товариства з обмеженою відповідальністю №1/- від 04.05.2020 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1/- від 04.05.2020 року, датою її подання.
1.2. Ухвалою суду від 05.01.2021 року даний позов залишено без руху та встановлено строк для усунення недоліків.
1.3. Ухвалою суду від 15.01.2021 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене провадження в адміністративній справі без повідомлення учасників справи.
ІІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
2.1. 04.05.2020 року ТОВ Валявське виписано та направлено до Державної податкової служби України для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1.
2.2. Однак, рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрації податкових накладних відмовлено у реєстрації вищевказаної податкової накладної.
2.3. Позивач вважає рішення відповідача-1 про відмову у реєстрації податкової накладної протиправним, що і обумовило звернення до суду з цим позовом.
ІІІ. АРГУМЕНТИ СТОРІН
Позиція позивача
3.1. Відповідно до змісту позову та доданих до нього матеріалів, позиція позивача обґрунтовується наступним.
3.2. Так, представник позивача вказує, що позивачем за результатами господарської діяльності було виписана та на виконання вимог Податкового Кодексу України подано на реєстрацію податкову накладну №1 від 04.05.2020 року.
3.3. Відповідно до квитанції від 31.05.2020 р. податкова накладна прийнята, однак, її реєстрація зупинена.
3.4. У відповідь на отриману квитанцію позивач направив повідомленнях 1 від 10.11.2020 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових j накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено з додатками на 18 арк. Зокрема: договір №48 від 4 травня 2020 року; видаткову накладну №ВЛ-0000028 від 4 травня 2020 р.; ТТН №04/05 від 4 травня 2020 р.; довіреність 12 ААЄ №522634 від 04.05.2020 р.; рахунок-фактуру №ВЛ-0000013 від 4 травня 2020 р.; платіжне доручення №411 від 9 листопада 2020 р.; форму 29-СГ за 2019 рік з квитанцією про прийняття; пояснення №32 від 18.11.2020 р.
3.5. Представник позивача вказує, що незважаючи на те, що позивачем були надані пояснення та підтверджуючі документи, Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області 20 листопада 2020 року прийняте рішення за №2156998/30485740 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної ТОВ Валявське №1 від 4 травня 2020 року.
3.6. В оскаржуваному рішенні відповідача підставою зазначено - ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено. Крім того вказано додаткову інформацію: Платником подано пояснення до Таблиці, а не до ПН/РК із посиланням на Постанову №1165.
3.7. Представник позивача стверджує, що 10 квітня 2020 року позивачем подана Таблиця платника ПДВ , форма якої є додатком №5 до Порядку зупинення (надалі Таблиця №1), разом з Поясненнями №12 від 10 квітня 2020 року та формою №29-с/г, з якої очевидно, що товариство Валявське вирощено у 2019 році 5472 тон сої. В Таблиці №1 код УКТЗЕД сої 1201 був помилково пропущений, незважаючи на те, що за змістом Пояснень до неї та форми №29-с/г очевидно, що соя є товаром, який на постійній основі виготовляється (вирощується) позивачем. Таблиця №1 була успішно врахована, що підтверджується рішенням № 1523135/30485740 від 10.04.2020 р.
3.8. 31 травня 2020 року реєстрація податкової накладної №1 від 4 травня 2020 року була зупинена з підстав Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1201 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) . Для виправлення помилки, допущеної в Таблиці №1 2 квітня 2020 р. позивачем була додатково подана Таблиця платника податку з кодом УКТЗЕД 1201 (сої) (надалі Таблиця №2), яка також була успішно врахована рішенням №1600682/30485740 від 02.06.2020 року.
3.9. Тобто на момент розгляду пакету документів, поданого для розблокування податкової накладної №1 від 4 травня 2020 року повідомленням №1, ДПС у Чернівецькій області мала у своєму розпорядженні всі необхідні документи, з яких було очевидно, що ТОВ Валявське подало на реєстрацію податкову накладну на реалізацію сої власного виробництва урожаю 2019 року, яка є товаром, щo виготовляється (вирощується) позивачем на постійній основі. Ніяких зауважень до реальності операції та до документів, які підтверджують відвантаження, транспортування, оплату сої, у комісії не було, пакет документів визнаний достатнім.
3.10. Що стосується підстави, вказаної у оскаржуваному рішенні (ненадання платником податку письмових пояснень стосовно інформації, зазначеної у податковій накладній, то вона не відповідає дійсності. У бланку електронного документа Повідомлення про подання пояснень та і копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено ) для письмових пояснень передбачена спеціальна графа, у поданому позивачем Повідомленні №1 в даній графі було вказано наступне Помилково в Додатку 5 який подано перший раз пропущено код згідно КВЕД 1201 пізніше з відправлено уточнення і добавлено даний КВЕД. Просимо розблокувати дану ПН .
Позиція відповідачів
3.8. 02.02.2021 року представником відповідача-1 подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначає про необґрунтованість позовних вимог та відсутність підстав для їх задоволення. В обґрунтування своєї позиції наводить положення Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 19.12.2010 року №1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» , постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» , на підставі яких, зокрема, встановлено алгоритм дій ДПС України щодо віднесення господарських операцій до переліку ризикових, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної, проведення перевірок, проведення реєстрації.
3.9. Так, зазначає, що 31.05.2020 року контролюючим органом було надіслано позивачу квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 04.05.2020 року, в якій зазначалося, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН від 04.05.2020 року №1 в ЄРПН зупинена, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару\послуг 1201 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку корегування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено, що показник D =9,4998%, Р =235944,96.
3.10. Відповідно до інформації з ІС Податковий блок ТОВ Валявське 10.04.2020 року була подана таблиця даних з інформацією щодо кодів УКТЗЕД товару, що постачаються і платником податків на постійній основі, яка в подальшому була врахована податковим органом. Вказане підтверджується рішенням комісії №1523135/30485740 від 13.04.2000 року.
3.11. Разом з тим, звертає увагу на те, що код УКТЗЕД товару 1201, що постачався позивачем відповідно до податкової накладної №1 від 04.05.2020 року, на момент зупинення реєстрації ПН був відсутній в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товар, що постачається платником податків на постійній основі.
3.12. Також зазначає, що на підтвердження реальності господарської операції позивач надав комісії регіонального рівня копію договору купівлі-продажу №48 від 04.05.2020 року, копію видаткової накладної, ТТН, рахунки-фактури, форма 29-СГ, довіреність та пояснення до таблиці даних. Як вбачається з матеріалів справи позивачем не було подано до контролюючого органу пояснень, які б розкривали суть та зміст господарської операції.
3.13. Натомість ТОВ Валявське було надано пояснення до таблиці, що є абсолютно відмінним документом, який місить в собі виклад обставин не пов`язаних з конкретною господарською операцією.
3.14. Стосовно посилань позивача на те, що ним надавалися пояснення, які не були враховані контролюючим органом, слід зазначити наступне. Порядок №520 передбачає подання платником податків письмових пояснень, які повинні містити підтвердження Інформації, зазначеної у податковій накладній та стосуватися безпосередньо здійсненої господарської операції. Надані ж натомість позивачем пояснення вказаним вимогам не відповідають та є за своїм змістом зовсім іншим документом.
3.15. Окрім цього, вказує, що посилання позивача на те, що комісією при прийнятті оскаржуваного рішення не було враховано внесення ним змін до таблиці даних щодо кодів УКТЗЕД, які постачаються на постійній основі вважає безпідставними, оскільки наявність вказаних кодів в таблиці даних не є предметом розгляду комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а є лише підставою для автоматичного зупинення реєстрації податкової накладної для детальнішого дослідження здійсненої операції. Предметом розгляду ж комісії регіонального рівня є безпосередньо зміст та суть господарської операції, за якою складено податкову накладну, документальне підтвердження її фактичного здійснення.
3.13. Відповідач-2 будь-якої процесуальної активності не проявив, клопотань та відзив на позов суду не надав.
IV. ЗАЯВИ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ
4.1. Заяв та клопотань, окрім заяви представника позивача від 11.01.2020 року, поданої на усунення недоліків позовної заяви, від учасників справи до суду не надходило.
V. ОБСТАВИНИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
5.1. Товариство з обмеженою відповідальністю Валявське , згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є юридичною особою, зареєстрованою 03.03.2000 року за місцезнаходженням: 59340, Чернівецька обл., Кіцманський р-н, село Валява, вул. Головна, буд. 39-Б. Основний вид діяльності - Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний) (Код КВЕД 01.11) (а.с. 40-44).
5.2. У зв`язку із здійсненням господарської операції ТОВ Валявське виписано та направлено до Державної податкової служби України для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 04.05.2020 року на загальну суму 128384,00 грн. (в тому числі ПДВ - 21397,00 грн.) (а.с. 11).
5.3. За результатами перевірки вищезазначеної податкової накладної, контролюючим органом надіслано ТОВ Валявське квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у якій зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару\послуг 1201 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Також запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку корегування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено, що показник D =9,4998%, Р =235944,96 (а.с. 11 зворотній бік).
5.4. Реалізовуючи право на подачу пояснень, позивач надіслав контролюючому органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено від 10.11.2020 року №1. При цьому, у бланку електронного документа вказаного повідомлення про подання пояснень та і копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено у графі пояснення зазначено наступне: Помилково в Додатку 5 який подано перший раз пропущено код згідно КВЕД 1201 пізніше відправлено уточнення і добавлено даний КВЕД. Просимо розблокувати дану ПН (а.с. 12).
5.5. За наслідками розгляду вказаного повідомлення, пояснень та наданих позивачем документів Комісією Головного управління ДПС у Чернівецькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрації податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення від 20.11.2020 року №2156998/30485740 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 04.05.2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підставою для відмови у реєстрації поданої позивачем податкової накладної в оскаржуваному рішенні зазначено: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено. Крім того вказано додаткову інформацію: Платником подано пояснення до Таблиці, а не до ПН/РК із посиланням на Постанову №1165 (а.с. 10).
VІ. ПОЗИЦІЯ СУДУ
6.1. Так предметом оскарження у цій справі є рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації поданої ТОВ Валявське податкової накладної. Отже, при розгляді цієї справи, суд надасть зазначеному рішенню Головного управління ДПС у Чернівецькій області оцінку на предмет відповідності чинним нормативно-правовим актам, через призму верховенства права.
6.2. Відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, у тому числі податку на прибуток та податку на додану вартість, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (далі - ПК України).
6.3. Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України, щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21.12.2016 року 1797-VIII внесені зміни та доповнення до Податкового кодексу України та запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю.
Метою зазначеного було покращення інвестиційного клімату в Україні за рахунок спрощення податкової системи та адміністрування податків, що матиме позитивний вплив на економічне зростання, залучення інвестицій та створення нових робочих місць (див. зміст пояснювальної записки до проекту Закону).
6.4. Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
6.5. За правилами пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
6.6. Згідно пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
6.7. Як зазначено у пункті 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
6.8. Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» №1246 від 29.12.2010 року, у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 204 (далі - Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
6.9. Згідно з пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
6.10. Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).
6.11. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.12.2019 року №1165 (набула чинності з 01.02.2020 року), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
6.12. Згідно з вимогами пункту 4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165) у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
6.13. Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
6.14. При цьому, згідно пункту 2 Порядку №1165 під ризиком порушення норм податкового законодавства розуміється ймовірність складання та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а"/"б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а"/"б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній / розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.
6.15. У відповідності до пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
6.16. Згідно з пунктом 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
6.17. Таким чином, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є відповідність: 1) платника податку критеріям ризиковості платника податку; 2) податкової накладної/розрахунку коригування критеріям ризиковості здійснення операції.
6.18. Пунктом 10 Порядку №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
6.19. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
6.20. Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
6.21. Дослідженням матеріалів справи судом встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 04.05.2020 року слугувало те, що відображена у податковій накладній господарська операція відповідає вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (див. пункт 5.3 рішення).
6.22. Відтак, у цій справі суд надасть оцінку наявності підстав для зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 04.05.2020 року за наслідком здійсненої конкретної господарської операцій з огляду на те, що відображена у податковій накладній господарська операція відповідає вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, про що і зазначено у квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, якою зупинено реєстрацію податкової накладної №1 від 04.05.2020 року.
6.23. Суд, зазначає, що на момент формування квитанції, якою зупинено реєстрацію податкової накладної №1 від 04.05.2020 року, такі Критерії визначені додатком 3 до Порядку №1165.
6.24. Так, додатком 3 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості здійснення операцій:
1. Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
2. Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 і 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній/розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення.
3. Відсутність на дату складення податкової накладної/розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно з УКТЗЕД відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу.
4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно з УКТЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів), за умови відсутності такого/такої товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування, поданому для реєстрації в Реєстрі, у таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (надається).
5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 1 січня 2017 р., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017 р., зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги.
6. Складення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, та подання для реєстрації в Реєстрі у строк, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом.
6.25. Отже, пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 Критеріїв ризиковості здійснення операцій містить одну із можливих ознак ризиковості здійснення операцій, якою є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається.
6.26. Відтак, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у платника податку такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести розрахунок показника за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.
6.27. Водночас, пункт 11 Порядку №1165 передбачає зазначення у квитанції пропозиції щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
6.28. Отже, аналізуючи зазначене слід прийти до висновку, що підставою для відмови в реєстрації податкової накладної є наявність об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.
6.29. Тобто, господарська операція має бути реальною, впливати на активи підприємства та породжувати податкові зобов`язання.
6.30. З огляду на матеріали справи, судом встановлено, що реалізовуючи право на подачу пояснень, позивач надіслав контролюючому органу пояснення та копії документів щодо податкової накладної №1 від 04.05.2020 року, реєстрацію якої зупинено, які на переконання представника позивача свідчать про реальність здійсненої ТОВ Валевське господарської операції (а.с. 12-27).
6.31. Однак, як встановлено судом вище, позивачу відмовлено в реєстрації податкової накладної у зв`язку із ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено. Крім того вказано додаткову інформацію: платником подано пояснення до Таблиці, а не до ПН/РК із посиланням на Постанову №1165 (а.с. 10).
6.32. У даному разі, з метою забезпечення логічності та зрозумілості, суд надасть оцінку реальності господарської операції, після чого надасть оцінку правомірності підстав, які зазначені у оскаржуваному рішенні.
6.33. Водночас суд зазначає, що відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, такий суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
6.34. З викладеного слідує, що відповідачі не можуть посилатись на докази, які не були підставою для прийняття рішення про відмову позивачу в реєстрації податкових накладних.
Щодо реальності господарської операції між ТОВ Валявське та ТОВ Брусницька земля
6.35. ТОВ Валевське , будучи господарським товариством, здійснює підприємницьку діяльність з метою отримання прибутку. З врахуванням зазначеного, у цій справі необхідно провести аналіз операцій щодо надання послуг ТОВ Валевське згідно укладеного з контрагентом договору, через призму мети отримання прибутку.
6.36. При цьому суд зазначає, що у даному разі не йде мова про отримання податкової вигоди, всупереч положень ПК України.
6.37. Судом у цій справі встановлено, що податкову накладну №1 від 04.05.2020 року на загальну суму 128384,00 грн. (в тому числі ПДВ - 21397,00 грн.) складено у зв`язку із реалізацією товару ТОВ Брусницька земля . Так, між ТОВ Валявське та ТОВ Брусницька земля укладено договір купівлі-продажу від 04.05.2020 року №48, відповідно до умов якого ТОВ Валевське (як продавець) реалізує ТОВ Брусницька земля (як покупцю) товар - сою та ячмінь (а.с. 14).
6.38. Так, згідно видаткової накладної від 04.05.2020 року №ВЛ-000028 позивачем реалізовано ТОВ Брусницька земля товар - сою на загальну суму 128384,00 грн. (в тому числі ПДВ - 21397,00 грн.) (а.с. 15). ТОВ Валявське 04.05.2020 року виписано рахунок-фактуру №ВЛ-000013 на загальну суму 128384,00 грн., згідно якого ТОВ Брусницька земля платіжним дорученням від 09.11.2020 року №411 здійснено оплату за поставлений товар у сумі 106986,67 грн. (сплачено суму за зобов`язаннями без урахування ПДВ) (а.с. 19-20).
6.39. У матеріалах справи наявні документи, які підтверджують факт транспортування закупленого ТОВ Брусницька земля товару по господарській операції, яка досліджена у цій справі, а саме товарно-транспортна накладна №04/05 від 04.05.2020 року (а.с. 16).
6.40. Отже, аналізуючи викладене у своїй сукупності, враховуючи логічність та розумність проведеної позивачем господарської операції, метою якої є отримання прибутку, з урахуванням наданих контролюючим органам з метою реєстрації податкової накладної первинних документів по господарській операції, суд вважає, що така господарська операція щодо реалізації ТОВ Валевське товару ТОВ Брусницька земля є реальною. При цьому, у зв`язку із придбанням товару ТОВ Брусницька земля має право на податковий кредит, однак його реалізувати не може у зв`язку з відмовою в реєстрації податкової накладної.
6.41. Водночас, відповідачі у цій справі не надали суду жодного доказу фіктивності цієї господарської операцій, при цьому суд зауважує, що підставою для зупинення податкової накладної є наявність об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.
Щодо ненадання позивачем письмових пояснень та первинних документів по здійсненій господарській операції
6.42. Так, в оскаржуваному позивачем рішенні підставою для зупинення реєстрації податкової накладної вказано ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинено. Також зазначено додаткову інформацію: «Платником подано пояснення до Таблиці, а не до ПН/РК із посиланням на Постанову №1165» .
6.43. Водночас, як встановлено судом, реалізовуючи право на подачу пояснень, позивач надіслав контролюючому органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків, реєстрацію яких зупинено, до якого за зазначенням представника позивача і були додані досліджені судом вище документи. Подання таких документів з метою реєстрації податкової накладної не заперечується відповідачами.
6.44. При цьому, у бланку електронного документа повідомлення про подання пояснень та і копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено у графі пояснення позивачем було зазначено наступне: Помилково в Додатку 5 який подано перший раз пропущено код згідно КВЕД 1201 пізніше відправлено уточнення і добавлено даний КВЕД. Просимо розблокувати дану ПН (а.с. 12).
6.45. Дійсно, з матеріалів справи вбачається, що ТОВ Валевське до контролюючого органу подавалася Таблиця даних платника податку на додану вартість за формою згідно з Додатком 5 до Порядку №1165, у якій відсутні відомості про код товарів згідно з УКТЗЕД 1201 (а.с. 31-32). Згідно рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 13.04.2020 року №1523135/304485740 таблицю враховано (а.с. 36).
6.46. Суд зазначає, що Порядком №1165 передбачено можливість та умови подання платником податку, а також процедуру прийняття контролюючим органом таблиці даних платника податку.
6.47. Так, згідно пунктів 12-16 Порядку №1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5). У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
6.48. Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку. Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання. Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).
6.49. Матеріалами справи підтверджується, що ТОВ Валевське подавалися пояснення до Таблиці даних платника податку від 10.04.2020 року №12 та від 18.11.2020 року №32, згідно змісту яких зазначено, що основним видом діяльності господарства є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (КВЕД 01.11). Однак, також зазначено, що господарство реалізує сільськогосподарську продукцію власного виробництва - пшеницю, ячмінь, сою, горох, ріпак, соняшник, кукурудзу за кодами УКТЗД 1003, 1004, 1001, 1005, 1205, 120600, 1201, 1207 (а.с. 28-30, 34-35). Згідно рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 02.06.2020 року №1600682/304485740 такі пояснення враховано (а.с. 39).
6.50. Тобто на момент розгляду пакету документів, поданого для здійснення реєстрації зупиненої податкової накладної №1 від 4.05.2020 року Комісія регіонального рівня володіла інформацією щодо коду УКТЗЕД/ДКПП товару\послуг 1201, згідно якого ТОВ Валявське реалізує товар - сою власного виробництва, що виготовляється (вирощується) позивачем на постійній основі.
6.51. За таких підстав, суд вважає, що відповідачами, як суб`єктами владних повноважень не надано жодних доказів, які слугували б підставою для прийняття оскаржуваного рішення, як і не надано доказів, які б вказували на наявність ознак ризиковості здійснення операції по поданій ТОВ Валевське на реєстрацію податковій накладній.
VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ
7.1. Відповідно до частин 1, 2 статті 6 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
7.2. Відповідно до статті 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.
7.3. У пункті 50 рішення Європейського суду з прав людини «Щокін проти України» (№ 23759/03 та № 37943/06) зазначено про те, що перша та найважливіша вимога статті 1 Першого Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року полягає в тому, що будь-яке втручання публічних органів у мирне володіння майном повинно бути законним. Говорячи про «закон» , стаття 1 Першого Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року посилається на ту саму концепцію, що міститься в інших положеннях цієї Конвенції (див. рішення у справі «Шпачек s.r.о.» проти Чеської Республіки» (SPACEK, s.r.o. v. THE CZECH REPUBLIC № 26449/95). Ця концепція вимагає, перш за все, щоб такі заходи мали підстави в національному законодавстві. Вона також відсилає до якості такого закону, вимагаючи, щоб він був доступним для зацікавлених осіб, чітким та передбачуваним у своєму застосуванні (див. рішення у справі «Бейелер проти Італії» (Beyeler v. Italy № 33202/96).
7.4. Суд враховує положення Висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів щодо якості судових рішень (пункти 32-41), в якому, серед іншого, звертається увага на те, що усі судові рішення повинні бути обґрунтованими, зрозумілими, викладеними чіткою і простою мовою і це є необхідною передумовою розуміння рішення сторонами та громадськістю; у викладі підстав для прийняття рішення необхідно дати відповідь на доречні аргументи та доводи сторін, здатні вплинути на вирішення спору; виклад підстав для прийняття рішення не повинен неодмінно бути довгим, оскільки необхідно знайти належний баланс між стислістю та правильним розумінням ухваленого рішення; обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент заявника на підтримку кожної підстави захисту; обсяг цього обов`язку суду може змінюватися залежно від характеру рішення.
7.5. При цьому, зазначений Висновок також акцентує увагу на тому, що згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.
7.6. Суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах «Салов проти України» (заява № 65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89), «Проніна проти України» (Заява № 63566/00; 18 липня 2006 року; пункт 23) та «Серявін та інші проти України» (заява № 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» (Ruiz Torija v. Spain) серія A. 303-A; 09 грудня 1994 року, пункт 29).
7.7. Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
7.8. Відповідачами не доведено суду правомірність прийняття оскаржуваного позивачем рішень про відмову у реєстрації податкової накладної від 20.11.2020 року №2156998/30485740, а тому суд вважає, що позовні вимоги в цій частині є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
7.9. За таких обставин, суд вважає, що рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернівецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрації податкових накладних від 20.11.2020 року №2156998/30485740про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 04.05.2020 року є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
7.10. Разом з цим, суд зазначає, що згідно частини 4 статті 245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд. У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
7.11. Таким чином, суд вважає, що в даному випадку належним способом захисту порушених прав позивача буде визнання протиправним і скасування оскаржуваних рішень та зобов`язання відповідача-2 - Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 04.05.2020 року, подану на реєстрацію позивачем, датою її подання.
7.13. За таких обставин суд прийшов до висновку, що зазначений позов підлягає задоволенню повністю з підстав викладених у його мотивувальній частині.
VІІІ. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ
8.1. Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
8.2. З матеріалів справи встановлено, що при зверненні до суду з даним позовом позивачем сплачено судовий збір у розмірі 2270,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням №722 від 11.01.2021 року (а.с. 56).
8.3. Оскільки оскаржуване у цій справі рішення прийняте комісією регіонального рівня Головного управління ДПС у Чернівецькій області, а також те, що позов задоволено повністю, суд стягує на користь позивача судові витрати (судовий збір) у сумі 2270,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Чернівецькій області.
8.4. Доказів понесення інших витрат сторонами суду надано не було.
На підставі викладеного, керуючись статтями 73-77, 90, 241-246, 250 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Валявське до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернівецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.11.2020 року №2156998/30485740 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 04.05.2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану Товариством з обмеженою відповідальністю Валявське податкову накладну №1 від 04.05.2020 року, датою її подання.
4. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Валявське за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Чернівецькій області судові витрати у вигляді сплаченого згідно платіжного доручення №722 від 11.01.2021 року судового збору у розмірі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн. 00 коп.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).
Повне найменування учасників процесу:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Валявське (59340, Чернівецька обл., Кіцманський р-н, село Валява, вул. Головна, буд. 39-Б, код ЄДРПОУ 30485740).
Відповідач-1 - Головне управління ДПС у Чернівецькій області (58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А, код ЄДРПОУ 43143196).
Відповідач-2 - Державна податкова служба України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393).
Суддя О.В. Анісімов
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.04.2021 |
Оприлюднено | 08.04.2021 |
Номер документу | 96044914 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні