ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про зупинення провадження по справі
06 квітня 2021 року справа №360/1567/20
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Сіваченка І.В., суддів: Блохіна А.А., Гаврищук Т.Г., розглянувши в порядку письмового провадження клопотання Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради Луганської області про зупинення провадження у справі № 360/1567/20 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради Луганської області третя особа Лисичанська міська рада Луганської області про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),
УСТАНОВИВ:
У квітні 2020 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - ГУ ДСНС України у Луганській області) звернулось до суду з позовом до Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради Луганської області (далі - Лисичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 25), у якому позивач просив суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради Луганської області у вигляді зупинення експлуатації будівель та приміщень, розташованих за адресою: 93193, Луганська обл., м. Лисичанськ, м. Новодружеськ, вул. Шевченко, б. 2А до повного усунення всіх порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки в зазначеній будівлі, вказаних в Акті перевірки.
В обґрунтування позову зазначено, що у період з 13.01.2020 по 14.01.2020 було проведено позапланову перевірку відповідача, під час якої виявлено порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697 (далі - Правила № 1417), які створюють безпосередню загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю і здоров`ю людей, перешкоджають вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі.
За результатами перевірки встановлено, що подальша експлуатація будівель та приміщень Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради Луганської області, розташованої за адресою: 93193, Луганська обл., м. Лисичанськ, м. Новодружеськ, вул. Шевченко, б. 2А, з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров`ю людей, їх невиконання та не усунення прямою дією впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі що спричинить загрозу життю та здоров`ю людей, оскільки впливає: на забезпечення безпеки при використанні та експлуатації будівель та приміщень Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради Луганської області, її учнів, відвідувачів, співробітників у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту; на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі чи аварії; на ліквідацію пожежі, аварії, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків; на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, аварії, надзвичайної ситуації, на забезпечення всіх осіб, що знаходяться в будівлі індивідуальними засобами захисту органів дихання і шкіри, тощо.
Враховуючи наведене, позивач просив суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи), до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 19 серпня 2020 року позов задоволено.
Не погодившись з таким судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати рішення місцевого суду, прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.
В обґрунтування апеляційної скарги вказує, що більшість з порушень, які були зазначені в акті перевірки, на сьогоднішній день усунуто, а ті, що залишились не усуненими, не є підставою для зупинення експлуатації об`єкту. Усунення 20 порушень потребує час та значних коштів, а застосування заходу реагування у вигляді зупинення експлуатації призведе до великих проблем обслуговування та лікування хворих.
29 березня 2021 року до апеляційного суду надійшло клопотання Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради Луганської області про зупинення апеляційного провадження зі строком на два місяці для надання часу для примирення.
Клопотання відповідача обґрунтовано тим, що на теперішній час усунуто всі порушення з питань пожежної безпеки, крім двох пунктів, які зазначені в акті перевірки (П. 2, П.20, 21) та відсутністю коштів для подальшого усунення порушень, у зв`язку з тим, що триває реорганізація цивільно-військової адміністрації міста Лисичанська Луганської області та її структурних підрозділів, та як наслідок, відсутністю затвердженого бюджету Лисичанської територіальної громади, до якої приєднано цивільно-військової адміністрації міста Лисичанська. Також до клопотання додано лист Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації від 12.03.2021 № 20/01-16 з наведеного вище питання щодо відсутності фінансування заходів з усунення порушень протипожежної безпеки.
Всі особи, які беруть участь у справі, у судове засідання не прибули, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, тому відповідно до п.2 ч.1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд апеляційної інстанції розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Вирішуючи питання про обґрунтованість заявленого клопотання та наявність підстав для зупинення провадження у справі, суд виходить з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 190 КАС України сторони можуть повністю або частково врегулювати спір на підставі взаємних поступок. Примирення сторін може стосуватися лише прав та обов`язків сторін. Сторони можуть примиритися на умовах, які виходять за межі предмета спору, якщо такі умови примирення не порушують прав чи охоронюваних законом інтересів третіх осіб. Умови примирення не можуть суперечити закону або виходити за межі компетенції суб`єкта владних повноважень.
Згідно з ч. 2 ст. 190 КАС України за клопотанням сторін суд зупиняє провадження у справі на час, необхідний їм для примирення.
Пунктом 4 ч. 1 ст. 236 КАС України встановлено, що суд зупиняє провадження у справі в разі звернення обох сторін з клопотанням про надання їм часу для примирення - до закінчення строку, про який сторони заявили у клопотанні.
Колегія суддів вважає за необхідне зупинити провадження до 08 червня 2021 року до 14 години 00 хвилин.
Враховуючи вищевикладене та наявність правових підстав для зупинення провадження по справі, суд дійшов висновку про необхідність зупинення провадження по справі для надання сторонам часу для примирення.
Керуючись статтями 190, 236, 243, 248, 256 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Клопотання Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради Луганської області про зупинення провадження - задовольнити.
Зупинити провадження по адміністративній справі № 360/1567/20 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради Луганської області третя особа Лисичанська міська рада Луганської області про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) для надання часу для примирення сторін до 08 червня 2021 року до 14 години 00 хвилин.
Повне судове рішення - 06 квітня 2021 року.
Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили негайно після її проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складання повного судового рішення.
Головуючий суддя І. В. Сіваченко
Судді А. А. Блохін
Т. Г. Гаврищук
Суд | Перший апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.04.2021 |
Оприлюднено | 08.04.2021 |
Номер документу | 96046561 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні