Герб України

Рішення від 25.03.2021 по справі 686/19567/20

Хмельницький міськрайонний суд хмельницької області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 686/19567/20

Провадження № 2/686/442/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 березня 2021 року Хмельницький міськрайонний суд

Хмельницької області

в складі: головуючого судді - Козак О.В.,

при секретарі - Слободянюк А.Ю.,

за участю: представника позивача - ОСОБА_1 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Хмельницькому справу за позовом ОСОБА_2 до ТОВ Воля-Кабель про захист прав споживачів, стягнення шкоди, упущеної вигоди, визнання недійсним протоколу та незаконними дій,

ВСТАНОВИВ:

В серпні 2020 року ОСОБА_2 звернулась до суду з позовом до ТОВ Воля-Кабель про захист прав споживачів, стягнення шкоди, упущеної вигоди, визнання недійсним протоколу та незаконними дій.

В обґрунтування позову позивач вказала, що вона звернулася в ТОВ Воля-Кабель 16.06.2020 року з приводу припинення дії договору №1711528 від 09.03.2014 р.. Їй було видано на паперовому носії її заяву з відміткою про розірвання договірних відносин. Також вона отримала рахунки НОМЕР_2 від 01.06.2020р. та НОМЕР_2 від 16.06.2020р.. З нарахуваннями зазначеними в рахунках НОМЕР_2 від 01.06.2020р. та НОМЕР_2 від 16.06.2020р. не погоджується і вважає їх незаконними з наступних причин.

24.05.2020р. вона звернулась в ТОВ Воля-Кабель , з приводу відсутності цифрових каналів (працювало приблизно 15 каналів). Для відновлення роботи всіх каналів, консультант Воля порадив вийняти К-модуль з телевізора, по-новому його вставити та провести пошук каналів. Після виконаних дій жодних змін не відбулось, тож консультант порадив звернутись в центр обслуговування Воля, у місті Хмельницькому, по вул.Свободи, 46/1.

26.05.2020р. вона звернулась в центр обслуговування Воля, за адресою: м.Хмельницький, вул.Свободи, 46/1, де їй видали нову картку авторизації НОМЕР_6, у відповідності до Акту прийому-передачі обладнання, картки авторизації від 26.05.2020 року. Після встановлення даної картки в телевізор, з`ясувалось, що вона також не робоча.

27.05.2020р. вона повторно звернулась в центр обслуговування Воля, у місті Хмельницькому, по вул.Свободи, 46/1, де їй відмовили у заміні картки авторизації, запропонувавши викликати майстра.

29.05.2020 року прийшов майстер о 18 годині 40 хвилин, який жодних робіт не виконував, а лише надав нову картку авторизації № НОМЕР_1 , повідомивши, що через дві години необхідно буде повторно провести пошук каналів. Через дві години, після виконаних нею дій з пошуку каналів, почали показувати усі 170 каналів. Оформити передачу картки авторизації Актом прийому-передачі майстер відмовився. Факт передачі нової картки видно з її Заяви про припинення надання послуг від 16.06.2020р..

З 24.05.2020 р. по 29.05.2020 р. ТОВ Воля- Кабель не надавало послуги в повному обсязі. Тож вона 16.06.2020р. звернулася в центр обслуговування Воля, за адресою: м.Хмельницький, вул.Свободи, 46/1, для проведення перерахунку за послуги телебачення, за ті дні, коли вони не були надані в повному обсязі. Працівником центру обслуговування Воля їй було відмовлено у такому перерахунку, пояснивши це тим, що таких дій вони не здійснюють.

ТОВ Воля-Кабель в рахунку НОМЕР_2 від 01.06.2020р. не показав зменшення абонплати за дні з 24.05.2020 по 29.05.2020р.

Натомість з рахунку № НОМЕР_2 від 01.06.2020р. вона дізналась, що їй нараховано 15 грн. за додаткові сервісні послуги. Її ніхто не попереджав про такі сервісні послуги, вона їх не замовляла і не отримувала. Акт виконаних робіт на такі сервісні послуги не підписувала. Тому на підставі п. 5 і п. 14, ст. 35 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг №295 від 11.04.2012р., споживачі під час замовлення та/або отримання послуг мають право на вибір виду та кількості послуг та відмову від оплати послуги, яку вони не замовляли.

Також з цього рахунку № НОМЕР_2 від 01.06.2020р. вона дізналась, що їй нараховано 140,01 грн. за матеріали та сервісні послуги, які вона теж не замовляла і не отримувала. Акта виконаних робіт на матеріали та сервісні послуги не підписувала. Тому на підставі п. 5 і п. 14, ст. 35 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг №295 від 11.04.2012р., споживачі під час замовлення та/або отримання послуг мають право на вибір виду та кількості послуг та відмову від оплати послуги, яку вони не замовляли.

З рахунку № НОМЕР_3 від 16.06.2020р. видно, що їй також нараховано 6,31 грн. за деталізацію рахунка за період 15.06.2020р. - 16.06.2020р. Вона таких послуг не замовляла. А у відповідності до ст. 74 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг №295 від 11.04.2012р., під час здійснення оплати послуг з надсиланням рахунків оператор, провайдер за кожний розрахунковий період безоплатно надсилає абонентові рахунок для оплати послуг, в якому зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження і платіжні реквізити оператора, провайдера; 2) номер телефону чи іншого мережевого ідентифікатора кінцевого обладнання або інша інформація, що ідентифікує абонента; 3) прізвище та ініціали (для фізичних осіб) або найменування (для юридичних осіб) абонента; 4) розрахунковий період; 5) дата формування рахунка; 6) номер особового рахунка абонента; 7) види наданих послуг; 8) дата, напрямок зв`язку та тривалість міжміських та міжнародних розмов; 9) плата, отримана протягом розрахункового періоду; 10) сума невикористаних коштів на особовому рахунку абонента на початок та кінець розрахункового періоду; 11) належна до сплати сума за видами послуг; 12) сума податку на додану вартість та інших обов`язкових зборів (платежів) відповідно до законодавства; 13) загальна сума, що належить до сплати; 14) строк оплати рахунка; 15) телефон для довідок та адреса веб-сайту (за наявності); 16) інші відомості, передбачені оператором, провайдером відповідно до законодавства та договору.

16.06.2020р. вона в усній формі звернулася до начальника відділення центру обслуговування Воля, у місті Хмельницькому, вул.Свободи, 46/1, з приводу незаконного нарахування аборгованості. Також вона запропонувала начальнику відділення створити комісію, яка б прибула до неї на квартиру для встановлення факту не надання послуг. До цього дня жодної відповіді на її скаргу вона не отримала. 17.07.2020р. вона в письмовій формі звернулася до ТОВ Воля-Кабель , на що відповідь також не отримала.

В січні 2021 року позивач подала заяву про збільшення позовних вимог, в якій зазначила, що ТОВ "Воля кабель" надає телекомунікаційні послуги відповідно до чинного законодавства України і при цьому не надає договору з її підписом, тому що такого договору вона не пілписувала. Таким чином відповідач вів її в оману при підписанні протоколу замовлення послуг та обладнання №1711528.

Відповідач не надав документального підтвердження того, що вона замовила сервісні послуги і матеріали (виїзд фахівця для виконання робіт) вартістю 90грн., та сервісні послуги і матеріали (заміна несправного обладнання), вартістю 50грн. У відзиві стверджує, що його відповідальність обмежується точкою підключення абонентського відгалуження до Телекомунікаційної мережі у відповідності до п.7.1 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг від 01.02.2020р., затверджених директором ТОВ "Воля-Кабель". Цих правил вона не підписувала із ними не ознайомлювалася і ніколи їх не підписала б. Оскільки ці "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг" порушують її права, та суперечать "Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012р. №295. Висновок - "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг" від 01.02.2020р., затверджені директором ТОВ "Воля-Кабель" є нікчемними,тому що суперечать підпункту 1 ст.203 ЦК України.

Відповідач не надав документального підтвердження, що вона отримувала ці послуги. А у своєму відзиві стверджує, що нарахування провів на підставі Прейскуранта. Тобто відповідач сам вигадав правила, тарифи, Прейскурант. На підставі цих документів самовільно, незаконно нарахував їй заборгованість. І для стягнення цієї незаконної заборгованості, незаконно передав її персональні дані борговим агенціям (ТОВ "Боргова агенція "Пристав України" (ЄДРПОУ 42099322) та ТОВ "Фінансова компанія" "Європейська агенція з повернення боргів" (ЄДРПОУ 35625014)).

Відповідач не має первинного документа і незаконно нарахував їй 140,01грн.. У своєму відзиві заявив, що зробив перерахунок і зменшив нарахування на 140,01грн., але не уточнив, що це було зроблено після отримання її позовної заяви. До цього відповідач постійно здійснював надсилання на її телефон СМС повідомлень без її згоди на ці повідомлення, а також надсилав повідомлення в поштову скриньку, які були додані до її позовної заяви. Такі дії відповідача є агресивними і заборонені Законом України "Про захист прав споживачів", зокрема ст.19.

Що стосується абонентської плати за додаткові сервіси 15грн., то вона таких сервісів не отримувала, не замовляла і не оплачувала. З Протоколу замовлених послуг від 09.03.2014р. видно, що вона не замовляла жодного основного пакета, а також не замовляла будь-яких інших додаткових сервисів.

Відповідач ніколи не надсилав її рахунки і вона їх не отримувала, вона отримувала лише повідомлення на Вайбер.

Вона не заперечує, що відповідач змінює тарифи, вона заперечує проти зміни умов договору без її письмової згоди, на підставі якого їй мають надаватися замовлені нею послуги, а вона їх оплачувати. Адже відповідно до п.2 ст.208 ЦК України: Правочини, які належить вчиняти у письмовій формі це правочини між фізичною та юридичною особою".

На підставі вище викладеного, відсутності у відповідача Договору про надання телекомунікаційних послуг, в якому обов`язково має бути зазначений тип обраного нею пакета телерадіопрограм (пакет універсальної програмної послуги, стандартний пакет або індивідуальний пакет на замовлення), перелік телепрограм та передач, які відповідач зобов`язується надавати їй, абонентна плата та/або плата за надання окремих телерадіопрограм та передач, а також на підставі ст.18 Закону України "Про захист прав споживачів", позивач з врахуванням заяви про збільшення позовних вимог, просить суд:

- визнати нараховану їй заборгованість ТОВ Воля-Кабель по рахунку НОМЕР_2 від 01.06.2020р. та рахунку № НОМЕР_3 від 16.06.2020р. на загальну суму 234,66 грн. незаконною;

- дії посадових осіб ТОВ Воля-Кабель визнати як вимагання за ст.189 ККУ; -

- визнати, що ТОВ Воля-Кабель порушило її права, як споживача, за п.1 п.5, п.8 статті 21 Закону України Про захист прав споживачів ;

- визнати, що ТОВ "Воля-Кабель", їх посадові особи проводять нечесну підприємницьку практику, яка забороняється законом;

- стягнути з відповідача моральну шкоду в сумі 6839,91 грн.;

- визнати недійсним Протокол замовлення послуг та обладнання №1711528 з нею;

- стягнути з відповідача завдані матеріальні збитки у сумі 397,80 грн., у відповідності до Цивільного кодексу України, статті 22 Відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди ;

- стягнути з відповідача упущену вигоду у сумі 8261,60 грн. (на підготовку позовної заяви і додатку до позовної заяви, вивчення законодавства України вона витратила у листопаді 2020 року 3 дні, у грудні - 20 днів. Разом було витрачено 23 дні, по 8 годин робочого часу, тобто 184 години. Мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі становить 29 грн. 20 коп., відповідно до закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік ; 184 години * 29 грн. 20коп. = 5372 грн. 80 коп. - упущена вигода у листопаді-грудні 2020 року; в січні 2021 року вона витратила 10 днів по 8 годин, тобто 80 годин. Мінімальна заробітна плата, у погодинному розмірі, становить 36 грн.11 коп., відповідно до закону України Про Державний бюджет України на 2021 рік ; 80 годин * 36грн. 11коп. =2888 грн. 80 коп. - упущена вигода у січні 2021 року);

- визнати, що відповідач незаконно передав її персональні дані ТОВ Боргова агенція Пристав України та ТОВ Фінансова компанія Європейська агенція з повернення боргів .

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив задоволити з підстав вказаних у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, подали до суду відзив на позовну заяву, в якому просили відмовити в задоволенні позовних вимог, розгляд справи проводити за відсутності представника відповідача. У поданому відзиві зазначили, що вимоги позивача безпідставні та такі, що не підлягають задоволенню. ТОВ Воля-Кабель надає телекомунікаційні послуги відповідно до чинного законодавства України, а також Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг (послуги доступу до пакетів телепрограм, послуги доступу до Інтернету, послуги ТБ+Інтернет), затверджених директором ТОВ Воля-Кабель . Підприємство надає послуги споживачам на умовах публічного договору у відповідності до ст.633 ЦК України. Особливістю даних правовідносин є те, що ціна товарів (робіт, послуг) та інші умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів, за винятком випадків, коли законодавством допускається надання пільг для окремих категорій споживачів. Підписанням Протоколу №1171528 та подальшою оплатою рахунків Позивач прийняв пропозицію підприємства, надав свою згоду на отримання запропонованих послуг та підтвердив, що він уважно ознайомився та зобов`язується дотримуватися вимог, встановлених Правилами, ознайомився з загальною інформацією про послугу, чинними на підприємстві тарифами, регламентами акцій та прейскурантами.

Згідно ст.66 Закону України "Про телекомунікації" та п.58 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України №295 від 11.04.2012р., тарифи на послуги встановлюються операторами, провайдерами самостійно. Право підприємства збільшувати або зменшувати розмір абонентної плати передбачено п.п.8.5, 8.6 Правил. Окрім того, відповідно до п.3.11 Правил абонент зобов`язаний, використовуючи Портал абонента або іншу інтерактивну систему контролювати стан свого особового рахунку та не допускати виникнення від`ємного сальдо. В період дії договірних відносин підприємством не зафіксовано жодного звернення від абонента ОСОБА_2 про відсутність рахунків за надані послуги.

Також згідно п.п.8.2, 8.2.2, 8.2.2.1 Правил абонент надав підприємству право внести свої персональні дані до бази персональних даних підприємства, погоджується з тим, що ця інформація та інша інформація необхідна для якісного обслуговування абонента, може бути передана без письмового повідомлення третім особам. Надає згоду підприємству на відступлення ним права вимоги щодо заборгованості за надання послуги, додаткові послуги та пакети, сервісні послуги, третім особам без письмового повідомлення абонента. Позивач був письмово повідомлений про відступлення права вимоги. З огляду на викладене, твердження позивача про нібито незаконну передачу відповідачем його персональних даних є необґрунтованими та безпідставними.

Відповідач не погоджується із заявленими позивачем вимогами, щодо відшкодування матеріальної та моральної шкоди, оскільки не надано жодного доказу на її підтвердження. Позовні вимоги позивача грунтуються виключно на припущеннях та домислах, жодних доказів, які б підтверджували факти вказані у позові, позивачем не надано.

Вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що в задоволенні позовних вимог слід відмовити враховуючи наступне.

Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України Про захист прав споживачів споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право серед іншого на: захист своїх прав державою; належну якість продукції та обслуговування; звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав.

Судом встановлено, що 09.03.2014 року абонент ОСОБА_2 підписала протокол замовлення послуг та обладнання в ТОВ "Воля-Кабель" за адресою надання послуг - АДРЕСА_1 (послуга ТБ + Інтернет), згідно якого сторони щодо наданих при підключенні Сервісних послуг один до одного претензій не мають, виконані сервісні послуги вважаються наданими та прийнятими з моменту підписання Сторонами цього протоколу. Підписавши вказаний протокол ОСОБА_2 погодилась отримувати щомісячні рахунки за послуги: електронною поштою та СМС суму до сплати на мобільний телефон.

Підписанням цього Протоколу Абонент:

1)Підтверджує правильність наданих відомостей і те, що уважно ознайомився та погоджується з умовами Публічного договору Підприємства, зокрема Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені директором Підприємства (далі Правила). Тарифами, Загальною інформацією про Послугу(-и), Переліком кінцевого обладнання, Регламентами акцій (якщо Послуги замовляються на умовах акцій) та отримав їх, а також отримав у письмовому вигляді права, що визначені Законом України Про захист персональних даних , надав згоду на передачу третім особам персональних даних для стягнення заборгованості згідно з Правилами та дає згоду на включення своїх персональних даних до бази персональних даних Підприємства для обробки їх з метою забезпечення реалізації відносин у сфері телекомунікаційних послуг. Абонент зобов`язується дотримуватися та виконувати чинні Правила та отримувати Послуги, Додаткові послуги та пакети, Сервісні послуги на їх умовах.

2) Підтверджує наявність письмової згоди власника/співвласника квартири (приміщення) за зазначеним у цьому Протоколі місцем надання Послуги на оформлення договірних відносин з Підприємством у випадку оформлення договірних відносин наймачем (орендарем) квартири (приміщення) та зобов`язується надати оригінал вищезазначеної згоди на письмову вимогу Підприємства,

3) Просить встановити/розмістити у будинку необхідне телекомунікаційне обладнання для забезпечення надання послуги та надає Підприємству право визначати осіб, які можуть здійснювати встановлення/розміщення телекомунікаційного обладнання у будинку та його обслуговування.

Згідно п.п.1.1.1-1.1.5 вказаного Протоколу, абонент має право: користуватися замовленими Послугами, Додатковими послугами та пакетами, Сервісними послугами на умовах визначених цим Протоколом, чинними Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг (послуги доступу до пакетів телепрограм, послуги доступу до Інтернету, послуги ТБ+Інтернет) (далі - Правила); замовити додатково та/або змінити Послуги, Додаткові послуги та пакети (якщо інше не передбачено Додатковою угодою) за умови наявності коштів на персональному особовому рахунку (ОР) Абонента в сумі достатній для оплати, згідно чинних Тарифів та Правил; отримувати інформацію від Підприємства щодо надання Послуг, Додаткових послуг та пакетів, Сервісних послуг, щодо рахунків та телекомунікаційні послуги, залишку коштів на ОР, у порядку, передбаченому чинними Правилами; в односторонньому порядку розірвати договірні відносини, попередивши про це Підприємство в терміни та на умовах, що передбачені чинними Правилами; користуватися іншими правами, що передбачені чинними Правилами.

Згідно пункту 1.2.1 Протоколу, Абонент зобов`язаний своєчасно та у повному обсязі оплачувати замовлені Послуги Додаткові послуги та пакети, Сервісні послуги в порядку та у спосіб, передбачений Правилами та Тарифами.

Розділом ІІ Протоколу визначено права та обов`язки Підприємства, зокрема згідно пунктів 2.1.1, 2.1.3, 2.1.4 підприємство має право вносити зміни (доповнення) до Правил, Тарифів (збільшувати або зменшувати вартість Послуг, Додаткових послуг та пакетів, Сервісних послуг), змінювати кількість і/або перелік телепрограм, що входять до певного Плану Підписки, характеристики Послуг, запроваджувати, змінювати, скасовувати акційні інтернет-пакети/Плани, Підписки/Пакети; на відступлення ним права вимоги щодо заборгованості за надані Послуги, Додаткові послуги та пакети, Сервісні послуги третім особам без письмового повідомлення Абонента; припинити надання Послуг, розірвати договір та припинити договірні відносини з Абонентом на підставі його письмової заяви, або через невиконання Абонентом обов`язків, передбачених цим Протоколом, чинними Правилами в порядку визначеному Правилами та вимогами законодавства України.

Також згідно п.п.2.2.1, 2.2.3 підприємство зобов`язане: надавати Абоненту замовлені Послуги, Додаткові послуги та пакети, Сервісні послуги відповідно до цього Протоколу, чинних Правил та законодавства України; надавати Абоненту інформацію про Послуги, Додаткові послуги та пакети, Сервісні послуги, чинні Правила, Тарифи, умови акцій, а також про зміни в них, шляхом розміщення інформаційного повідомлення на сайті Підприємства (www.volia.com) або в інший спосіб, передбачений чинними Правилами не пізніше ніж за 7 днів до моменту їх запровадження.

Відповідно до п.3.1 Протоколу, облік за надані Послуги та пакети, Сервісні послуги здійснюється відповідно до чинних Тарифів та Правил Підприємства, які є невід`ємною частиною цього Протоколу.

З наведеного вбачається, що підписавши протокол від 09.03.2014 року позивач погодилась з умовами Публічного договору Підприємства, зокрема Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені директором Підприємства, Тарифами, Загальною інформацією про Послуги, Переліком кінцевого обладнання, Регламентами акцій, та отримала їх, а також отримала у письмовому вигляді права, що визначені Законом України "Про захист персональних даних", надала згоду на передачу третім особам персональних даних для стягнення заборгованості згідно згідно з Правилами.

16.06.2020 року ОСОБА_2 звернулась до директора ТОВ "Воля-Кабель" з заявою про припинення надання послуг ТБ+Інтернет та розірвання договірних відносин з 16.06.2020р. з причин незадовільної якості ТБ зображення та звуку. Згідно вказаної заяви підтвердила, що ознайомлена з Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, згідно з якими припинення надання Послуг та розірвання договірних відносин не звільняють від сплати заборгованості за надані раніше Послуги, Додаткові послуги, пакети, сервісні послуги. Повідомлено, що за даною Заявою надання позначених (ої) Послуг (и) припинено.

Згідно рахунку № НОМЕР_3 від 16.06.2020р. заборгованість позивача за червень станом на 16.06.2020р. становить 234,66 грн..

Вказані обставини підтверджуються: Протоколом замовлення послуги та обладнання від 09.03.2014 року; заявою ОСОБА_2 від 16.06.2020 року; балансом-рахунку на 01.06.2020 року; рахунком - повідомленням за червень; актами прийому - передачі обладнання, картки (ок) авторизації від 26.05.2020 року, 08.07.2014 року.

Відповідно до ч.1 ст.13 ЦПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Згідно ст.ст. 15, 16 ЦК України, кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.

Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути: 1) визнання права; 2) визнання правочину недійсним; 3) припинення дії, яка порушує право; 4) відновлення становища, яке існувало до порушення; 5) примусове виконання обов`язку в натурі; 6) зміна правовідношення; 7) припинення правовідношення; 8) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; 9) відшкодування моральної (немайнової) шкоди; 10) визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб. Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом чи судом у визначених законом випадках.

Статтею 627 ЦК України визначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У договорах за участю фізичної особи - споживача враховуються вимоги законодавства про захист прав споживачів.

У відповідності до ст.526 ЦК України, зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Відповідно до ч.ч.1,3 ст.203 ЦК України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі.

Відповідно до ч.1 ст.215, ч.1 ст. 216 ЦК України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов`язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов`язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.

Згідно ч.1 ст.651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до частин першої і другої статті 633 ЦК України публічним є договір, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов`язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення, транспортом загального користування, послуги зв`язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо). Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги.

Особливістю даного договору є те, що споживач позбавлений можливості брати участь у визначенні умов даного договору, проте він має право вільно обирати особу, яка надає послуги на підставі публічного договору, умови такого договору й не може бути обмежений у праві відмовитись від отримання послуг.

Згідно ст.21 Закону України Про захист прав споживачів , крім інших випадків порушень прав споживачів, які можуть бути встановлені та доведені виходячи з відповідних положень законодавства у сфері захисту прав споживачів, вважається, що для цілей застосування цього Закону та пов`язаного з ним законодавства про захист прав споживачів права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо: 1) при реалізації продукції будь-яким чином порушується право споживача на свободу вибору продукції; 2) при реалізації продукції будь-яким чином порушується свобода волевиявлення споживача та/або висловлене ним волевиявлення; 3) при наданні послуги, від якої споживач не може відмовитись, а одержати може лише в одного виконавця, виконавець нав`язує такі умови одержання послуги, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або виконавцями, не надають споживачеві однакових гарантій відшкодування шкоди, завданої невиконанням (неналежним виконанням) сторонами умов договору; 4) порушується принцип рівності сторін договору, учасником якого є споживач; 5) будь-яким чином (крім випадків, передбачених законом) обмежується право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію; 6) споживачу реалізовано продукцію, яка є небезпечною, неналежної якості, фальсифікованою; 7) ціну продукції визначено неналежним чином; 8) документи, які підтверджують виконання договору, учасником якого є споживач, своєчасно не передано (надано) споживачу.

Відповідно до статті 1 Закону України Про телекомунікації абонентом є споживач телекомунікаційних послуг, який отримує телекомунікаційні послуги на умовах договору, котрий передбачає підключення кінцевого обладнання, що перебуває в його власності або користуванні, до телекомунікаційної мережі. Кінцеве обладнання - обладнання, призначене для з`єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг. Телекомунікації (електрозв`язок) - передавання, випромінювання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних або інших електромагнітних системах. Телемережі - телекомунікаційні мережі загального користування, що призначаються для передавання програм радіо- та телебачення, а також інших телекомунікаційних і мультимедійних послуг і можуть інтегруватися з іншими телекомунікаційними мережами загального користування.

Згідно з статтею 38 Закону України Про телекомунікації оператори телекомунікацій мають право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій відповідно до законодавства та установлення тарифів на телекомунікаційні послуги, що ними надаються, крім тих послуг, тарифи на які регулюються державою відповідно до цього Закону.

Тарифи на телекомунікаційні послуги встановлюються операторами, провайдерами телекомунікацій самостійно, за винятком випадків, передбачених у частині другій цієї статті (частина перша статті 66 Закону України Про телекомунікації ).

Пунктом 14 частини першої статті 39 Закону України Про телекомунікації передбачено обов`язок оператора оприлюднювати тарифи на телекомунікаційні послуги, що встановлюються самим оператором, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх введення.

Згідно зі статтею 66 Закону України Про телекомунікації тарифи на телекомунікаційні послуги встановлюються операторами, провайдерами телекомунікацій самостійно, за винятком випадків, передбачених у частині другій цієї статті. Державному регулюванню шляхом встановлення граничних або фіксованих тарифів підлягають: 1) тарифи на загальнодоступні послуги; 2) тарифи на надання в користування каналів електрозв`язку операторів телекомунікацій, з істотною ринковою перевагою на ринках певних телекомунікаційних послуг; 3) розрахункові такси за послуги пропуску трафіка до телекомунікаційних мереж операторів телекомунікацій з істотною ринковою перевагою на ринках певних телекомунікаційних послуг; 4) тарифи на надання в користування кабельної каналізації електрозв`язку операторів телекомунікацій.

Відповідно до статті 67 Закону України Про телекомунікації тарифне регулювання на ринку телекомунікацій України базується на таких принципах: 1) базування розрахунків тарифів на собівартості цих послуг з урахуванням отримання прибутку; 2) залежність рівня тарифів від рівня якості телекомунікаційних послуг; 3) недопущення встановлення демпінгових або дискримінаційних цін з боку окремих операторів, провайдерів телекомунікацій; 4) необхідність уникнення перехресного субсидування одних телекомунікаційних послуг за рахунок інших; 5) стягнення почасової плати за фактичний час отримання споживачем телекомунікаційних послуг.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295 затверджено Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг , які регулюють відносини між операторами, провайдерами телекомунікацій (далі - оператори, провайдери) та споживачами послуг (далі - споживачі).

Згідно п.3 вказаних Правил: абонентська лінія зв`язку - лінія телекомунікаційної мережі, яка з`єднує кінцеве обладнання споживача з комутаційною системою та складається з магістральних, розподільних ліній зв`язку і абонентської проводки; абонентська проводка - частина абонентської лінії зв`язку від кінцевого обладнання споживача до кінцевих кабельних пристроїв розподільної частини абонентської лінії (розподільної коробки, кабельного ящика тощо).

Пунктом 16 вказаних Правил визначено, що надання послуг здійснюється на замовлення споживача на підставі укладеного договору.

Згідно пунктів 7.1, 7.2 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених директором ТОВ "Воля-Кабель" та чинних з 01.02.2020р. (на умовах яких позивач погодилась користуватись замовленими послугами п.1.1.1 Протоколу), відповідальність Підприємства за надання Послуги Абоненту обмежується точкою підключення Абонентського відгалуження до Телекомунікаційної мережі. Усі інші пристрої (Абонентське відгалуження, телевізійний приймач, комп`ютер, модем, ТВ-тюнер) не входять до сфери відповідальності. Підприємство здійснює заземлення будь-якого обладнання Абонента (персонального комп`ютера, модема, ТВ-тюнера, тощо). Підприємство не несе відповідальності за неотримання Абонентом Послуг або їхню якість у випадках: 1) пошкодження Абонентського відгалуження або обладнання (телевізійного приймача, ТВ-тюнера, модема, комп`ютера, тощо) Абонента, а також у випадках шкідливого впливу передавальних (випромінювальних) пристроїв, що використовуються без отримання згоди Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації на їх використання; 2) невідповідності технічних характеристик Абонентського відгалуження вимогам Підприємства, а також якщо роботи з підключення Абонентського відгалуження було виконано Абонентом самостійно; 3) несанкціонованого втручання Абонента або третіх осіб у роботу Телекомунікаційної мережі, пошкодження Телекомунікаційної мережі третіми особами.

Відповідно до п. 8.1 вказаних Правил, ці Правила регулюють відносини Абонента/Клієнта і Підприємства у процесі підключення до Послуг (поновлення надання Послуги, скорочення переліку чи припинення надання Послуги), надання й отримання обраних Абонентом Послуг і Додаткових послуг та пакетів, Сервісних послуг, визначають процедуру зміни, розірвання договірних відносин. Відносини, не охоплені цими Правилами, регулюються нормами чинного законодавства України про телекомунікації та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють правовідносини у цій сфері. З такими документами Підприємство зобов`язане ознайомити Абонента на його вимогу.

Пунктом 8.2, 8.2.1, 8.2.2, 8.2.3 вказаних Правил передбачено, що Абонент підписавши Протокол/Договір, засвідчивши свою згоду отримувати Послуги та повідомивши інформацію про себе:

- надає свою згоду: 1) виконувати зобов`язання та процедури, передбачені цими Правилами, і отримувати Послуги й додаткові послуги та пакети на умовах цих Правил; 2) на можливу зміну Підприємством під час дії договірних відносин Тарифів/Прейскуранта, переліку телепрограм, що входять до певного Пакета; 3) отримувати повідомлення, у тому чисті електронні (через систему Viber) та СМС, при замовлені й отримані Телекомунікаційні послуги (вид, тривалість, вартість, стан особового рахунку), проведення профілактичних робіт, аварій та інше; 4) на запит Підприємства повідомляти, у тому числі письмово, про тип кінцевого обладнання, що використовується для отримання Послуги; 5) повідомляти в обов`язковому порядку Підприємство про зміну адреси або будь-які інші зміни, пов`язані з наданням Послуги та контактної інформації Абонента не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів.

- надає Підприємству право внести свої Персональні дані до бази персональних даних Підприємства, використовувати їх і дані про Телекомунікаційні послуги (вид, тривалість, зміст, маршрути передавання, інше), а також погоджується з тим, що цю та іншу інформацію, необхідну для якісного обслуговування Абонента, може бути передано Підприємством без письмового повідомлення про такий факт третім особам для: 1) ведення обліку Абонентів, Послуг і додаткових послуг та пакетів. Сервісних послуг, наданих Абоненту, розрахунків із Абонентом; 2) надання сервісів технічного доступу. Сервісних послуг; 3) розсилання Абонентам Рахунків, повідомлень, СМС-повідомлень, анкет, пропозицій, рекламних матеріалів; 4) телефонного опитування Абонентів з метою з`ясування їхньої думки щодо якості Послуг, додаткових послуг та пакетів, Сервісних послуг; 5) ведення претензійно-позовної роботи з Абонентами.

- надає згоду Підприємству на відступлення ним права вимоги щодо заборгованості за надання Послуги, Додаткові послуги та пакети. Сервісні послуги третім особам без письмового повідомлення Абонента.

Пунктами 8.5, 8.6 Правил визначено, що Підприємство має право вносити зміни (доповнення) до цих Правил, Тарифів/Прейскуранта (збільшувати або зменшувати розмір Абонентної' плати на Пакети телепрограм, інтернет-паквти, Пакети послуги ТБ+інтернет , Додаткових послуг та пакетів, Сервісних послуг), змінювати, скасовувати, запроваджувати тимчасові в тому числі акційні Інтернет-пакети/Пакети телепрограм/Плани Підписки/Пакети послуги ТБ+Інтернет , Тарифи і Плани Підписки, Послуги доступу до пакетів телепрограм, Інтернет-пакети Послуги доступу до Інтернету, пакети Послуги ТБ+Інтернет , Додаткові послуги та пакети, Прейскуранта на обладнання, матеріали та сервісні послуги з підключення/ Прейскуранти сервісних Послуг, Штрафи за неповернене, пошкоджене обладнання, що надане в користування, або надане для отримання Послуги Підприємством; Перелік кінцевого обладнання для надання Послуги доступу до інтернету; Перелік кінцевого обладнання для надання Послуги доступу до пакетів телепрограмм, які поширюються на певну територію та/або певну категорію Абонентів.

На момент запровадження зазначених в п.8.5. змін, Абонент має право на безоплатну зміну свого поточного Інтернет-пакету/Плану Підписки/Пакету/Пакету послуги ТБ+інтернет на будь-який інший Інтернет- пакету/Плану Підписки/Пакету/Пакету послуги ТБ+Інтернет згідно чинних Тарифів Підприємства. У випадку своєї незгоди з діями Підприємства Абонент повинен одразу письмово повідомити Підприємство про розірвання договірних відносин із ним, але не пізніше ніж за 3 (три) календарних дні до моменту їх запровадження Підприємством.

Про дії Підприємства Абоненти інформуються не пізніше ніж за 7 (сім) днів до моменту їх запровадження шляхом оприлюднення на веб-сайті: www.volia.com. Додатково Підприємство може інформувати Абонента будь - яким зазначеним нижче способом: електронною поштою за контактною електронною адресою, розсиланням відповідного повідомлення, розміщеного на лицьовому або зворотному боці Рахунка, розміщенням інформації в Центрах сучасних технологій, у засобах масової інформації. Абонент підтверджує свою згоду з діями Підприємства шляхом оплати Рахунка з повідомленням. Неоплачений Рахунок з повідомленням надає право Підприємству припинити надання Послуги й розірвати договірні відносини. Під діями Підприємства у цих Правилах маються на увазі зміни, доповнення запровадження, скасування та інші дії, про які йдеться в цих Правилах, а також реалізація Підприємством своїх прав, передбачених пп 2.10.3 і 8.5 цих Правил, та в інших випадках своєї незгоди з діями Підприємства Абонент повинен одразу письмово повідомити Підприємство про розірвання договірних відносин із ним, але не пізніше ніж за 3 (три) дні до моменту їх запровадження Підприємством.

Пунктом 59 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295 також закріплено, що оператор, провайдер у разі зміни тарифів, тарифних планів, які він встановлює самостійно, не пізніше ніж за сім календарних днів до їх зміни зобов`язаний: оприлюднити змінені тарифи, тарифні плани у засобах масової інформації та/або на своєму веб-сайті (за його наявності); повідомити абонентові про зміну тарифів, тарифних планів на послуги, що йому надаються.

Пунктами 2.8, 2.9, 2.9.1, 2.11.1 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених директором ТОВ "Воля-Кабель" та чинних з 01.02.2020р., абонент має право на своєчасне отримання замовленої Послуги встановленої якості відповідно до нормативних документів у сфері телекомунікацій. Абонент зобов`язаний використовувати кінцеве обладнання, яке має документ про підтвердження відповідності та повідомляти на запит Підприємства, у тому числі письмово, про тип кінцевого обладнання, що використовується для отримання Послуги.

Абонент може змінити свій поточний Інтернет-пакет/План Підписки/Пакет/Пакет послуги ТБ+Інтернет .

Абонент - фізична особа:

- самостійно, на Порталі абонента або через іншу інтерактивну систему. Зміна відбудеться на початку наступної доби;

- звернувшись особисто до Центру сучасних технологій не менше ніж за 1 (один) день до дати зміни з обов`язковим наданням документів, що посвідчують особу;

- зателефонувавши до Колл-центру з обов`язковим повідомленням номер договору або адреси надання послуги, а також прізвища, ім`я та по батькові (за наявності) Абонента;

- сплативши спеціально надісланий Підприємством Рахунок-пропозицію (оферту). Зміна відбудеться на початку наступного місяця, за наявності достатньої суми коштів на ОР Абонента на момент зміни.

Доступ до Пакетів телепрограм здійснюється відповідно до замовленого та оплаченого Абонентом Плану підписки/Пакета. Якщо немає технічної можливості (залежно від Місця надання Послуги), доступ до Пакетів телепрограм у цифровому форматі не надається окремо від Пакета телепрограм в аналоговому форматі, при цьому плата за цей Пакет включається до Абонентної плати за Послугу.

Згідно з п.3.11 вказаних Правил, у разі неотримання Рахунку в зазначений термін Абонент може сформувати або отримати сформований Підприємством Рахунок самостійно, використовуючи Портал абонента. Абонент зобов`язаний, використовуючи Портал абонента або іншу інтерактивну систему, контролювати стан свого ОР й не допускати виникнення від`ємного сальдо, своєчасно оплачувати рахунки , за необхідності підтверджувати такі оплати.

З наведеного вище вбачається, що між сторонами було укладено публічний договір з надання та отримання телекомунікаційних послуг.

Відповідно до частини третьої статті 12 ЦПК України кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч.ч.1,6 ст.81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

З долучених до відзиву рахунків вбачається, що позивач здійснювала оплату нарахованих послуг, так станом на 01.04.2020р. баланс рахунку - 0,79грн., на 01.05.2020р. баланс рахунку 189,30грн., чим фактично підтвердила, що ознайомилася з чинними тарифами, переліком телепрограм, що входять до певного пакета і дала свою згоду на подальше підтримання договірних відносин.

Таким чином, уклавши публічний договір з відповідачем позивач погодилась зокрема: з Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені директором Підприємства; на отримання рахунків за послуги електронною поштою та СМС суму до сплати на мобільний телефон, та надала згоду на передачу третім особам персональних даних для стягнення заборгованості згідно з Правилами та на включення своїх персональних даних до бази персональних даних Підприємства для обробки їх з метою забезпечення реалізації відносин у сфері телекомунікаційних послуг. У зв`язку з чим, посилання позивача в позовній заяві на нікчемність Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені директором Підприємства, агресивність дій відповідача по направленню їй рахунків на електронну пошту та на мобільний телефон, та заборону таких дій Законом України "Про захист прав споживачів", незаконну передачу її персональних даних борговим агенціям, суд вважає безпідставними.

Відповідно до ч.1 ст.16 ЦК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.

На підставі ч. 1 ст. 15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

З урахуванням цих норм правом на звернення до суду за захистом наділена особа лише в разі порушення, невизнання або оспорювання саме її прав, свобод чи інтересів, а також у разі звернення до суду органів і осіб, уповноважених захищати права, свободи та інтереси інших осіб або державні та суспільні інтереси. Суд повинен установити, чи були порушені, не визнані або оспорені права, свободи чи інтереси цих осіб, і залежно від установленого вирішити питання про задоволення позовних вимог або відмову в їх задоволенні. Обравши відповідний спосіб захисту права, позивач в силу ст. 12 ЦПК України зобов`язаний довести правову та фактичну підставу своїх вимог.

З листа ТОВ "Воля-Кабель" від 11.08.2020р. №2070-1 вбачається, що за зверненням 27.05.2020р. до колл-центру підприємства за узгодженням з позивачем було оформлено заявку на виклик техніка за адресою: АДРЕСА_1 . 28.05.2020р. згідно звіту техніка під час перевірки надання телекомунікаційних послуг було замінено частину кабелю абонентського відгалуження її квартири та виконана заміна обладнання (картка авторизації). Після чого послуга ТБ+Інтернет надавалась згідно обраного пакету.

За рішенням адміністрації підприємства в індивідуальному порядку їй здійснено перерахунок нарахувань у розмірі 140,01грн. - вартість сервісних послуг за виїзд фахівця від 28.05.2020р., згідно якого станом на 09.08.2020р. сальдо на особовому рахунку № НОМЕР_4 залишається від`ємним і становить 94,65грн.

Позивачем не надано суду належних та допустимих доказів на підтвердження наявності підстав для перерахунку вартості послуг за період з 24.05.2020р. по 29.05.2020р., з врахуванням положень п.п.7.1, 7.2 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених директором ТОВ "Воля-Кабель".

Таким чином, враховуючи наведене, добровільне перерахування відповідачем заборгованості за рахунком НОМЕР_2 від 16.06.2020р. на загальну суму 234,66 грн., до звернення позивача до суду з позовом, суд приходить до висновку, що вимоги позивача в частині визнання незаконною нарахованої їй заборгованість ТОВ Воля-Кабель по рахунку НОМЕР_2 від 01.06.2020р. та рахунку № НОМЕР_3 від 16.06.2020р, задоволенню не підлягають.

Також на момент звернення до суду з позовом договірні відносини між сторонами було розірвано за згодою сторін 16.06.2020р.

Щодо вимог позивача про визнання дій посадових осіб ТОВ "Воля-Кабель" як вимагання за ст.189 КК України, то слід зазначити, що відповідно до ст.63 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов`язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину.

Позивачем не надано суду вироку суду, який набрав чинності, що визнання посадових осіб ТОВ "Воля-Кабель" винними у вчиненні будь-якого з кримінально-карних діянь відносно неї, передбачених Кримінальним кодексом України. Позивачем не надано суду належних та допустимих доказів і на підтвердження заподіяння їй діями відповідача моральної та матеріальної шкоди, її розміру, та наявності причинно-наслідкового зв`язку між такими діями та шкодою.

Враховуючи наведене, суд приходить до висновку, що задоволенні позовних вимог ОСОБА_2 до ТОВ Воля-Кабель про захист прав споживачів, стягнення шкоди, упущеної вигоди, визнання недійсним протоколу та незаконними дій, слід відмовити.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст.2,5,12,13,76,81,258,259,263-265 ЦПК України, ст.ст.15,16, 203, 215, 216, 526, 651 ЦК України, Законом України Про телекомунікації , Законом України Про захист прав споживачів , Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року №295, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позовних вимог ОСОБА_2 до ТОВ Воля-Кабель про захист прав споживачів, стягнення шкоди, упущеної вигоди, визнання недійсним протоколу та незаконними дій, відмовити.

На рішення суду може бути подана апеляційна скарга протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Хмельницького апеляційного суду через Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області.

В разі проголошення вступної та резолютивної частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Позивач: ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН: НОМЕР_5 , жителька: АДРЕСА_2 ).

Відповідач: ТОВ Воля-Кабель (02660, м. Київ, вул. Магнітогорська, 1, пров.4) .

Дата складання повного тексту рішення суду - 05.04.2021 року.

Суддя

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення25.03.2021
Оприлюднено08.04.2021
Номер документу96056261
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —686/19567/20

Ухвала від 28.09.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Дундар Ірина Олександрівна

Постанова від 17.08.2021

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Янчук Т. О.

Постанова від 17.08.2021

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Янчук Т. О.

Ухвала від 07.06.2021

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Янчук Т. О.

Ухвала від 07.06.2021

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Янчук Т. О.

Ухвала від 24.05.2021

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Янчук Т. О.

Рішення від 25.03.2021

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Козак О. В.

Рішення від 25.03.2021

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Козак О. В.

Ухвала від 11.02.2021

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Козак О. В.

Ухвала від 12.08.2020

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Козак О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні