Ухвала
від 07.04.2021 по справі 911/976/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

про відмову у відкритті провадження

"07" квітня 2021 р. м. Київ Справа № 911/976/21

Суддя О.В.Конюх, розглянувши позовні матеріали

за позовом державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство (07342, Київська обл., Вишгородський р-н, с. Пірново, вул. Київська, буд. 1, ідентифікаційний код 00992094)

до відповідачів: 1) Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області (07362, Київська обл., Вишгородський р-н, с. Новосілки, вул. Київська, буд. 50, ідентифікаційний код 04359637),

2) ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_1 ),

3) ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , ІПН НОМЕР_2 ),

4) ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 , ІПН НОМЕР_3 ),

5) ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 , ІПН НОМЕР_4 ),

6) ОСОБА_5 ( АДРЕСА_5 , ІПН НОМЕР_5 ),

третя особа: Кабінет Міністрів України (01008, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 12/2, ідентифікаційний код 00019442)

про визнання недійсними рішень та повернення земельних ділянок

ВСТАНОВИВ:

позивач - державне підприємство Вищедубечанське лісове господарство звернувся до господарського суду Київської області з позовом до відповідачів: 1) Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області, 2) ОСОБА_1 , 3) ОСОБА_2 , 4) ОСОБА_3 , 5) ОСОБА_4 , 6) ОСОБА_5 , за участю третьої особи - Кабінету Міністрів України, в якому просить суд:

- визнати недійсними рішення Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області від 06.09.2013 № 275-25-VI, від 20.06.2014 № 356-32-VI, від 19.11.2020 № 598-45-VII, від 25.11.2020 № 601-45-VII;

- повернути у власність держави та у постійне користування державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство земельні ділянки з кадастровими номерами: 1) 3221886400:36:118:0098, 2) 3221886400:36:118:6014, 3) 3221886400:36:118:6015, 4) 3221886400:36:118:6058, 5) 3221886400:36:118:6059, 6) 3221886400:36:118:6060, 7) 3221886400:36:118:6061, 8) 3221886400:36:118:6062, 9) 3221886400:36:118:6063, 10) 3221886400:36:118:6064, 11) 3221886400:36:118:6065, 12) 3221886400:36:118:6066, 13) 3221886400:36:118:6067, 14) 3221886400:36:118:6068, 15) 3221886400:36:118:6069, які розташовані на території Новосілківської сільської ради (Пірнівської сільської ради, Пірнівська ОТГ) Вишгородського району.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що державне підприємство Вищедубечанське лісове господарство отримало державний акт ІІ-КВ№003308 на право постійного користування землею, який 24.09.1998 був зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 3.

Позивач твердить, що за даними Публічної кадастрової карти України із земель державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство було оформлено у комунальну власність земельні ділянки без відома та погодження державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство за наступними кадастровими номерами: 1) 3221886400:36:118:0098, 2) 3221886400:36:118:6014, 3) 3221886400:36:118:6015, 4) 3221886400:36:118:6058, 5) 3221886400:36:118:6059, 6) 3221886400:36:118:6060, 7) 3221886400:36:118:6061, 8) 3221886400:36:118:6062, 9) 3221886400:36:118:6063, 10) 3221886400:36:118:6064, 11) 3221886400:36:118:6065, 12) 3221886400:36:118:6066, 13) 3221886400:36:118:6067, 14) 3221886400:36:118:6068, 15) 3221886400:36:118:6069, на території Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області. Згідно інформації з Державного реєстру речових прав спірні земельні ділянки належать Новосілківській сільській раді Вишгородського району Київської області на праві комунальної власності.

За доводами позивача, утворення вищезазначених земельних ділянок відбулось наступним чином.

06.09.2013 рішенням Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області № 275-25-VI вирішено затвердити проект із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,1368 га для сінокосіння на території Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області в довгострокову оренду терміном на 49 років ОСОБА_1 , розроблений ТОВ Центр геодезії та кадастру , та укласти договір оренди земельної ділянки площею 1,1368 га кадастровий номер 3221886400:36:118:0206 для сінокосіння, яка розташована на території Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області, строком на 49 років.

27.11.2013 між Новосілківською сільською радою та ОСОБА_1 був укладений Договір оренди земельної ділянки площею 1,1368 га, кадастровий номер 3221886400:36:118:0206, цільове призначення: для сінокосіння, за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Новосілки, строком на 49 років, зареєстрований в реєстрі за № 2070.

26.05.2017 рішенням Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області № 170-15-VII вирішено надати ОСОБА_1 згоду на поділ орендованої земельної ділянки площею 1,1368 га, кадастровий номер 3221886400:36:118:0206, та дозволити розробити технічну документацію із землеустрою щодо поділу на земельні ділянки площею: 0,3616 га, 0,0620 га, 0,0457 га, 0,0630 га, 0,0654 га, 0,0639 га, 0,0641 га, 0,0651 га, 0,0520 га, 0,0689 га, 0,0729 га, 0,1522 га.

30.06.2017 ОСОБА_1 подала заяву, в якій просила провести розподіл земельної ділянки площею 1,1368 з кадастровим номером 3221886400:36:118:0206, що знаходиться на території Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області, із якої виділити як окремі об`єкти земельні ділянки площею 0,3616 га, 0,0620 га, 0,0457 га, 0,0630 га, 0,0654 га, 0,0639 га, 0,0641 га, 0,0651 га, 0,0520 га, 0,0689 га, 0,0729 га, 0,1522 га, із виготовленням документів на право власності (на право користування) на земельні ділянки відповідно до чинного законодавства та відповідно до кадастрових планів.

У результаті даного поділу утворилися земельні ділянки з наступними кадастровими номерами 3221886400:36:118:6058, 3221886400:36:118:6059, 3221886400:36:118:6060, 3221886400:36:118:6061, 3221886400:36:118:6062, 3221886400:36:118:6063, 3221886400:36:118:6064, 3221886400:36:118:6065, 3221886400:36:118:6066, 3221886400:36:118:6067, 3221886400:36:118:6068, 3221886400:36:118:6069, що за договором оренди від 27.11.2013 № 2070 перебували в оренді ОСОБА_1 .

У подальшому, 15.06.2018 між ОСОБА_1 та ОСОБА_3 був укладений Договір суборенди земельної ділянки площею 0,0620 га, кадастровий номер 3221886400:36:118:6059, цільове призначення: для сінокосіння, за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Новосілки, строк дії оренди до 27.11.2062, та Договір суборенди земельної ділянки площею 0,0457 га, кадастровий номер 3221886400:36:118:6060, цільове призначення: для сінокосіння, за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Новосілки, строк дії оренди до 27.11.2062.

Також, 15.06.2018 між ОСОБА_1 та ОСОБА_2 був укладений договір суборенди земельної ділянки площею 0,0654 га, кадастровий номер 33221886400:36:118:6068, цільове призначення: для сінокосіння, за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Новосілки, строк дії оренди до 27.11.2062, та Договір суборенди земельної ділянки площею 0,0630 га, кадастровий номер 3221886400:36:118:6069, цільове призначення: для сінокосіння, за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Новосілки, строк дії оренди до 27.11.2062.

Таким чином, на даний час, земельні ділянки з кадастровими номерами: 3221886400:36:118:6058, 3221886400:36:118:6061, 3221886400:36:118:6062, 3221886400:36:118:6063, 3221886400:36:118:6064, 3221886400:36:118:6065, 3221886400:36:118:6066, 3221886400:36:118:6067 знаходяться в оренді ОСОБА_1 . Земельні ділянки з кадастровими номерами 3221886400:36:118:6059 та 3221886400:36:118:6060 знаходяться у суборенді у ОСОБА_3 . Земельні ділянки з кадастровими номерами 3221886400:36:118:6068 та 3221886400:36:118:6069 знаходяться у суборенді у ОСОБА_2 .

Також, 20.06.2014 рішенням Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області № 356-32-VI вирішено затвердити ОСОБА_5 проект із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,1207 га для сінокосіння на території Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області в довгострокову оренду терміном на 49 років та передати ОСОБА_5 земельну ділянку площею 0,1207 га, кадастровий номер 3221886400:36:118:0231 для сінокосіння в с. Новосілки, урочище Дякова , на території Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області у довгострокову оренду терміном на 49 років.

06.08.2014 між Новосілківською сільською радою та ОСОБА_5 був укладений договір оренди земельної ділянки площею 0,1207 га, кадастровий номер 3221886400:36:118:0231, цільове призначення: для сінокосіння, за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Новосілки, строком на 49 років, зареєстрований в реєстрі за № 1181 (даний договір був розірваний в листопаді 2020 року).

06.04.2017 Новосілківська сільська рада Вишгородського району Київської області подала заяву, в якій дала згоду та просила провести розподіл належної їй на праві земельної ділянки площею 1,1207 з кадастровим номером 3221886400:36:118:0231, що знаходиться за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Новосілки на дві окремі земельні ділянки площею: 0,0551 га та 0,0656, цільове призначення: для сінокосіння, відповідно до технічної документації, провести на земельні ділянки державні реєстрації та видати Витяги/інформацію у паперовій та/або електронній формах щодо державної реєстрації прав на нерухоме майно.

У результаті даного поділу утворилися земельні ділянки з наступними кадастровими номерами 3221886400:36:118:6014 та 3221886400:36:118:6015.

19.11.2020 рішенням Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області № 598-45-VII вирішено затвердити ОСОБА_4 нормативно-грошову оцінку земельної ділянки площею 0,1143 га (кадастровий номер 3221886400:36:118:0098) цільове призначення: землі водного фонду для сінокосіння, в урочищі Старе село , с. Новосілки Вишгородського району Київської області на 49 років у сумі 187 528,81 грн., та доручити сільському голові укласти договір оренди земельної ділянки.

25.11.2020 рішенням Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області № 601-45-VII вирішено затвердити ОСОБА_4 нормативно-грошову оцінку земельних ділянок з кадастровими номерами 3221886400:36:118:6014 та 3221886400:36:118:6015, цільове призначення: землі водного фонду для сінокосіння, в урочищі Старе село , с. Новосілки Вишгородського району Київської області на 49 років у сумі 107 629,08 грн. за земельну ділянку з кадастровим номером 3221886400:36:118:6014 та 90 401,03 грн. за земельну ділянку з кадастровим номером 3221886400:36:118:6015, та доручити сільському голові укласти договір оренди земельної ділянки.

25.11.2020 між Новосілківською сільською радою Вишгородського району Київської області та ОСОБА_4 був укладений договір оренди земельних ділянок з кадастровими номерами 3221886400:36:118:6014, 3221886400:36:118:6015, 3221886400:36:118:0098, цільове призначення: для сінокосіння, які розташовані за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Новосілки, строком на 49 років.

Таким чином, на даний час земельні ділянки з кадастровими номерами 3221886400:36:118:6014, 3221886400:36:118:6015, 3221886400:36:118:0098 знаходяться в оренді ОСОБА_4 .

Позивач твердить, що зазначені земельні ділянки є земельними ділянками лісового фонду, відносяться до земель лісогосподарського призначення та перебувають в постійному користуванні державного підприємства Вищедубечанське лісове господарство .

Посилаючись на приписи Земельного та Лісового кодексів України позивач твердить, що будь-яких рішень щодо вилучення та/або погодження зміни цільового призначення відведених в оренду спірних лісових ділянок не приймалися та державне підприємство Вищедубечанське лісове господарство згоди на вилучення зазначених земельних ділянок не надавало. Таким чином, Новосілківська сільська рада незаконно розпорядилась спірними земельними ділянками та фактично змінила цільове призначення земель лісогосподарського призначення з перевищенням передбачених законодавством повноважень.

Спір у справі не належить до вирішення у порядку господарського судочинства.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 175 Господарського процесуального кодексу України суддя відмовляє у відкритті провадження у справі, зокрема, якщо заява не підлягає розгляду за правилами господарського судочинства.

Дослідивши подану позовну заяву суд дійшов висновку, що у відкритті провадження слід відмовити на підставі п. 1 ч. 1 ст. 175 Господарського процесуального кодексу України з огляду на таке.

Відповідно до частини 2 статті 4 Господарського процесуального кодексу України юридичні особи та фізичні особи-підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.

Зазначене право на звернення до суду може бути реалізоване у визначеному процесуальним законом порядку, оскільки воно зумовлене дотриманням процесуальної форми, передбаченої для цього чинним законодавством, а також встановленими ним передумовами для звернення до суду.

Конституційний Суд України у рішенні від 12.06.2007 № 2-рп/2007 вказав, що необхідно відрізняти поняття обмеження основоположних прав і свобод від прийнятого у законотворчій практиці поняття фіксація меж самої сутності прав і свобод шляхом застосування юридичних способів (прийомів), визнаючи таку практику допустимою (абзац другий пункту 10 мотивувальної частини). При цьому, як слідує зі змісту рішення Конституційного Суду України від 25.12.1997 № 9-зп, не є порушенням права на судовий захист відмова суду у прийнятті позовних та інших заяв, скарг, оформлених не у відповідності до чинного законодавства.

Так, в силу статті 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір та будь-яке кримінальне обвинувачення. У передбачених законом випадках суди розглядають також інші справи. Відповідно до статті 125 Конституції України, судоустрій в Україні будується за принципами територіальності та спеціалізації і визначається законом.

Статтею 17 Закону України Про судоустрій і статус суддів встановлено, що судоустрій будується за принципами територіальності, спеціалізації та інстанційності.

Найвищим судом у системі судоустрою є Верховний Суд. Систему судоустрою складають: 1) місцеві суди; 2) апеляційні суди; 3) Верховний Суд.

Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України Про судоустрій і статус суддів місцеві господарські суди розглядають справи, що виникають із господарських правовідносин, а також інші справи, віднесені законом до їх юрисдикції.

Підвідомчість визначається як коло справ, віднесених до розгляду і вирішення господарських судів у силу прямої вказівки закону. Підвідомчість визначає також властивості (характер) спірних правовідносин, у силу яких їх вирішення віднесене до компетенції господарського суду.

В основу визначення підвідомчості покладено два критерії: суб`єктний склад правовідносин і характер діяльності суб`єктів (характер спірного правовідношення).

Відповідно до першого критерію господарський суд вирішує господарські спори, що виникають між підприємствами, організаціями (юридичними особами), а також громадянами - суб`єктами підприємницької діяльності, а у випадках, передбачених чинним законодавством, може вирішувати спори і розглядати справи за участю державних та інших органів, а також громадян, які не є суб`єктами підприємницької діяльності.

Підвідомчість справ загальним і господарським судам визначається законодавством, а у разі відсутності прямої вказівки закону застосовується принцип розмежування підвідомчості за суб`єктним складом.

Відповідно до частин 2 та 3 статті 4 Господарського процесуального кодексу України юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням. До господарського суду у справах, віднесених законом до його юрисдикції, мають право звертатися також особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.

Господарські суди розглядають справи у спорах, що виникають у зв`язку зі здійсненням господарської діяльності, та інші справи у визначених законом випадках, зокрема, справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на майно (рухоме та нерухоме, в тому числі землю), реєстрації або обліку прав на майно, яке (права на яке) є предметом спору, визнання недійсними актів, що порушують такі права, крім спорів, стороною яких є фізична особа, яка не є підприємцем, та спорів щодо вилучення майна для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, а також справи у спорах щодо майна, що є предметом забезпечення виконання зобов`язання, сторонами якого є юридичні особи та (або) фізичні особи - підприємці; справи у спорах щодо оскарження актів (рішень) суб`єктів господарювання та їх органів, посадових та службових осіб у сфері організації та здійснення господарської діяльності, крім актів (рішень) суб`єктів владних повноважень, прийнятих на виконання їхніх владних управлінських функцій, та спорів, стороною яких є фізична особа, яка не є підприємцем; й інші справи у спорах між суб`єктами господарювання (п.п. 6, 10, 15 ч. 1 ст. 20 Господарського процесуального кодексу України).

Відповідно до частини п1 статті 19 Цивільного процесуального кодексу України суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають із цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства.

Визначальними ознаками приватноправових відносин є юридична рівність та майнова самостійність їх учасників, наявність майнового чи немайнового особистого інтересу суб`єкта. Спір буде мати приватноправовий характер, якщо він обумовлений порушенням наявного приватного права певного суб`єкта, що підлягає захисту в спосіб, передбачений законодавством для сфери приватноправових відносин, навіть якщо до порушення приватного права призвели владні управлінські дії суб`єкта владних повноважень.

Під час визначення предметної юрисдикції справ суди повинні виходити із суті права та/або інтересу, за захистом якого звернулася особа, заявлених вимог, характеру спірних правовідносин, обставин у справі.

Згідно із частинами 1 та 4 статті 11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. У випадках, установлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов`язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.

Цивільні права та інтереси суд може захистити в спосіб визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб (п. 10 ч. 2 ст. 16 Цивільного кодексу України).

Водночас правовідносини щодо володіння, користування і розпорядження землею регулюються, зокрема, приписами Земельного кодексу України, а також прийнятими відповідно до нього нормативно-правовими актами.

Згідно із частинами 2 та 3 статті 78 Земельного кодексу України право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них. Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності. Згідно із частиною 1 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Порядок набуття права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності громадянами та юридичними особами передбачено статтями 116, 118, 122 Земельного кодексу України.

Таким чином, рішення суб`єкта владних повноважень у сфері земельних відносин може оспорюватися з погляду його законності, а вимога про визнання рішення незаконним - розглядатися в порядку цивільного або господарського судочинства, якщо за результатами реалізації рішення у фізичної чи юридичної особи виникло право цивільне й спірні правовідносини, на яких ґрунтується позов, мають приватноправовий характер.

У такому випадку вимогу про визнання рішення незаконним можна розглядати як спосіб захисту порушеного цивільного права за статтею 16 Цивільного кодексу України та пред`являти до суду для розгляду в порядку цивільного або господарського судочинства, якщо фактично підґрунтям і метою пред`явлення такої позовної вимоги є оспорювання цивільного права особи (зокрема, права власності на землю), що виникло в результаті та після реалізації рішення суб`єкта владних повноважень.

У постанові від 15.05.2018 у справі № 911/4144/16 Велика Палата Верховного Суду в контексті застосування положень статей 1, 2, 12 Господарського процесуального кодексу України, статті 15 Цивільного процесуального кодексу України (у редакціях, чинних на час звернення позивача до суду з позовом) зробила висновок про те, що справи у спорах із земельних відносин, у яких беруть участь суб`єкти господарської діяльності, проте предмет спору в яких безпосередньо стосується прав і обов`язків фізичних осіб, підлягають розгляду за правилами цивільного судочинства.

З огляду на зазначену позицію Великої Палати Верховного Суду та виходячи з того, що спір про визнання недійсними рішень Новосілківської сільської ради Вишгородського району Київської області від 06.09.2013 № 275-25-VI Про передачу в оренду земельної ділянки гр.. ОСОБА_1 , від 20.06.2014 № 356-32-VI Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у довгострокову оренду , від 19.11.2020 № 598-45-VII Про затвердження нормативної грошової оцінки земельної ділянки та укладання договору оренди земельної ділянки , від 25.11.2020 № 601-45-VII Про затвердження нормативної грошової оцінки земельної ділянки та укладання договору оренди земельної ділянки є приватноправовим та за суб`єктним складом сторін підлягає розгляду за правилами цивільного судочинства, оскільки його вирішення впливає на права та обов`язки фізичних осіб.

З огляду на те, що спірні земельні ділянки перебувають у користуванні фізичних осіб за чинними договорами оренди та суборенди, вимоги про повернення земельних ділянок мають також розглядатися за правилами цивільного судочинства.

Враховуючи наведене, суд відмовляє позивачу - державному підприємству Вищедубечанське лісове господарство у відкритті провадження у справі № 911/976/21 на підставі п. 1 ч. 1 ст. 175 Господарського процесуального кодексу України.

Відповідно до частин 3 та 4 статті 175 Господарського процесуального кодексу України про відмову у відкритті провадження у справі постановляється ухвала не пізніше п`яти днів з дня надходження заяви. Така ухвала надсилається заявникові не пізніше наступного дня після її постановлення в порядку, встановленому статтею 242 цього Кодексу. До ухвали про відмову у відкритті провадження у справі, що надсилається заявникові, додаються позовні матеріали.

Враховуючи вищевикладене та керуючись п. 1 ч. 1 ст. 175, п. 3 ч. 1 ст. 175, ст. 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Відмовити у відкритті провадження у справі № 911/976/21 та повернути державному підприємству Вищедубечанське лісове господарство позовну заяву з доданими до неї матеріалами (всього на 103 аркушах).

Ухвала в порядку частини 2 статті 235 Господарського процесуального кодексу України набирає законної сили з моменту її підписання суддею та відповідно до частини 5 статті 175 та пункту 7 частини 1 статті 255 Господарського процесуального кодексу України може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом строків, встановлених ст. 256 ГПК України.

Суддя О.В. Конюх

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення07.04.2021
Оприлюднено08.04.2021
Номер документу96073030
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/976/21

Ухвала від 25.05.2021

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 07.04.2021

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні