УХВАЛА
08 квітня 2021 р.Справа № 520/11287/2020 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді: Мельнікової Л.В.,
Суддів: Бегунца А.О. , Рєзнікової С.С. ,
розглянувши у порядку письмового провадження в приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду у місті Харкові клопотання Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про продовження строку на усунення недоліків апеляційної скарги на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 29.12.2020 року по справі № 520/11287/2020 за адміністративним позовом Лозівського центру професійної освіти Харківської області до Головного управління ДПС у Харківській області , Державної податкової служби України про визнання дій протиправними та скасування рішень, -
в с т а н о в и в:
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 29.12.2020 року задоволено адміністративний позов Лозівського центру професійної освіти Харківської області до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України про визнання дій протиправними та скасування рішень.
19.01.2021 року на означене судове рішення відповідачем Головним управлінням ДПС у Харківській області подано апеляційну скаргу.
Ухвалою судді Другого апеляційного адміністративного суду від 12.02.2021 року апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Харківській області залишено без руху з наданням апелянту десятиденного строку, обчисленого з часу отримання копії цієї ухвали, для усунення її недоліків: надання Другому апеляційному адміністративному суду документу про сплату судового збору в розмірі 6.306 грн.
Копію вказаної ухвали про залишення апеляційної скарги без руху отримано апелянтом 19.02.2021 року, що підтверджується відміткою штампу вхідної кореспонденції відповідача на супровідному листі /а.с. 130/, а отже останнім днем закінчення строку на усунення недоліків є 01.03.2021 року.
26.02.2021 року на адресу Другого апеляційного адміністративного суду, на виконання вимог ухвали Другого апеляційного адміністративного суду від 12.02.2021 року, надійшло клопотання Головного управління ДПС у Харківській області про продовження строку на усунення недоліків та/або відстрочення сплати судового збору.
Ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 03.03.2021 року відмовлено у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору та задоволено клопотання про продовження строку на усунення недоліків апеляційної скарги на 15 днів, з моменту отримання копії даної ухвали, яку скаржник отримав 23.03.2021 року.
25.03.2021 року надійшло клопотання Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про продовження строку для усунення недоліків апеляційної скарги. В обґрунтування якого він посилається на те, що у зв`язку із накладеними арештами, податковий орган позбавлений можливості сплатити судовий збір. Головним управлінням ДПС у Харківській області направлено лист з оплатою судового збору до Управління Державної казначейської служби України м. Харкова, проте, відповіді з доказами сплати судового збору на даний час не надходило.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи клопотання та матеріали справи, колегія суддів вважає, що заявлене клопотання не підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Відповідно до ч. 2 ст. 121 КАС України встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.
Частиною 2 ст. 132 КАС України унормовано, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України Про судовий збір .
Колегія суддів зазначає, що учасник справи, маючи намір добросовісної реалізації належного йому права на апеляційне оскарження судового рішення, повинен забезпечити неухильне і своєчасне виконання своїх процесуальних обов`язків, вимог закону і суду, зокрема стосовно належного оформлення апеляційної скарги, в тому числі щодо надання документа про сплату судового збору, для чого як особа, зацікавлена у її поданні, має вчиняти усі можливі та залежні від нього дії, використовувати усі наявні засоби та можливості, передбачені законодавством.
Це стосується і заявників, які, маючи однаковий обсяг процесуальних прав та обов`язків поряд з іншими учасниками справи, діють як суб`єкти владних повноважень й, до того ж, є бюджетними установами, фінансування яких здійснюється з Державного бюджету України, в тому числі щодо видатків на сплату судового збору, а відтак кошти на вказані цілі повинні бути передбачені у кошторисі такої установи своєчасно і у повному обсязі з урахуванням здійснених видатків за минулий бюджетний період, що кореспондується з пунктами 44, 45 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 року № 228, якими, крім іншого, визначено, що штатні розписи бюджетних установ затверджуються в установленому порядку у місячний строк з початку року. У разі коли бюджетний розпис на наступний рік не затверджено в установлений законодавством термін, в обов`язковому порядку складається тимчасовий розпис бюджету на відповідний період. Бюджетні установи складають на цей період тимчасові індивідуальні кошториси (з довідками про зміни до них у разі їх внесення), а під час складання кошторисів на наступний рік враховуються обсяги здійснених видатків.
З огляду на наведене скаржник не позбавлений можливості протягом усього поточного бюджетного року здійснювати видатки бюджету, передбачені для сплати судового збору, на підставі кошторису, а у разі його відсутності - проекту кошторису, тимчасового індивідуального кошторису, тимчасового розпису бюджету в обсязі, не меншому за розмір використаних бюджетних коштів у минулому періоді й, при цьому має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення своєчасної сплати судового збору і виконання грошових зобов`язань за виконавчими документами.
Подані Головним управлінням Державної податкової служби у Харківській області, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України докази не містять відомостей про час і обсяг очікуваних надходжень на рахунок податкового органу коштів, призначених для сплати судового збору, й жодним чином не підтверджують виникнення у нього можливості сплатити такий збір упродовж певного строку.
На підставі наведеного, керуючись ст. 118, 119, 121, ч. 2 ст. 321, 328, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Відмовити у задоволенні клопотання Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про продовження строку на усунення недоліків апеляційної скарги на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 29.12.2020 року по справі № 520/11287/2020.
Ухвала Другого апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню в касаційному порядку не підлягає.
Головуючий суддя Мельнікова Л.В. Судді Бегунц А.О. Рєзнікова С.С.
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2021 |
Оприлюднено | 12.04.2021 |
Номер документу | 96110304 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Мельнікова Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні