Харківський окружний ад міністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 травня 2010 р. № 2-а- 1077/10/2070
Харківський окружний адм іністративний суд у складі:
головуючого - судді - Заічко О.В.
при секретарі судового зас ідання - Пузіковій Н.А.
за участю представників ст орін:
позивача - Загребельного Д. Ю.
відповідача - Кузнєцової Г.С.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміще нні суду в м. Харкові адмініст ративну справу за позовом
Комунального підприємст ва охорони здоров'я "Централь на районна аптека № 148"
до Лозівської об'єднаної дер жавної податкової інспекції у Харківській області
про скасування рішення про за стосування штрафних санкцій ,-
В С Т А Н О В И В:
Комунальне підприємс тво охорони здоров»я «Центра льна районна аптека № 148» звер нулось до Харківського окруж ного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить скасувати рі шення Лозівської об»єднаної державної податкової інспек ції у Харківські області № 0000062303 від 29.01.2010р. про застосуван ня штрафних (фінансових санк цій в розмірі 46085 грн.
В обґрунтування позову поз ивач зазначив, що 16 грудня 2009р. працівниками ДПА у Харківськ ій області проведена планова перевірка в структурному пі дрозділі Комунального підпр иємства охорони здоров»я «Це нтральна районна аптека № 148», а саме - аптеки № 238, розташован ої за адресою: Харківська обл асть, м. Лозова, вул. Жовтнева, 11 , про що складений акт перевір ки від 16.12.2009 р. № 11664/20/40/23, який переда ний до Лозівської об'єднаної державної податкової інспек ції у Харківській області 24.1 2.2009р. В ході проведення перев ірки було встановлено пору шення: невикористання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (по слуг) та обліку їх кількості; н евідповідність суми готівко вих коштів на місці проведен ня розрахунків сумі коштів, я ка зазначена у денному звіті РРО у розмірі 9200 грн., що є поруш енням п. 11 та п. 13 ст. 3 Закону Укра їни “Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій в сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг”. Відповідачем прийнято ріш ення про застосування штрафн их (фінансових) санкцій № 0000062 303 від 29.01.2009 року, яким позивачу нараховані штрафні (фінансо ві) санкції у сумі 46085 грн., яке є незаконним та таким, що підля гає скасуванню, оскільки заз наченої в акті перевірки нев ідповідністі готівкових кош тів на місці проведення розр ахунків з даними, які зазначе ні в денному Х-звіті РРО в сумі 9200 грн. не існувало, так як готі вку в сумі 9200 грн. було виведено з касового апарату аптеки № 23 8 за допомогою двох операцій « службове винесення», які бул и здійснені об 11 год. та 12 год. 59 х в. Таким чином, готівка знаход илася не на місці проведення розрахунків, а в сусідньому п риміщенні у сейфі та була при готовлена для здавання в цен тральну касу Комунального пі дприємства охорони здоров»я «Центральна районна аптека № 148» для її переказу і зарахув ання на банківський рахунок КПОЗ «ЦРА № 148», що і було здійсн ено під час перевірки о 14 годи ні (після закінчення перерви в банку). Також зазначив, що в п .13 ст. 3 Закону України “Про заст осування реєстраторів розр ахункових операцій в сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг” нема обмежен ь щодо кількості службових в инесень та проміжків часу мі ж винесенням та здаванням го тівкових коштів в центральну касу підприємства або до бан ку. Крім цього, зазначив, що за загальними функціональними характеристиками РРО виробн ицтва МПП «АВ Плюс» SILEX 6004.09 макси мальна кількість товарних од иниць, до яких може бути засто соване попереднє програмува ння найменування складає 670 од иниць, а тому аптечні товари в аптеці № 238 було запрограмов ані по групах, що на час введен ня його в експлуатацію не бул о порушенням діючого законод авства. Крім цього, зазначив, щ о згідно постанови судді Лоз івського міськрайонного суд у Харківської області від 29.01.20 10р. закрито адміністративне провадження по справі за ст. 15 5-1 ч. 1 КУпАП відносно завідуючо ю аптеки № 238 ОСОБА_3, у зв»яз ку з відсутністю події і скла ду адміністративного поруше ння.
У судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав, просив задовольнити у по вному обсязі.
Представник відповідача п роти позову заперечував. В об ґрунтування своїх заперечен ь вказав на те, що перевіркою в становлені слідуючи порушен я: невикористання режиму поп ереднього програмування най менування, цін товарів (послу г) та обліку їх кількості; неві дповідність суми готівкових коштів на місці проведення р озрахунків сумі коштів, яка з азначена у денному звіті РРО у розмірі 9200 грн., що є порушенн ям п. 11 та п. 13 ст. 3 Закону України “Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг”. В хо ді проведення перевірки зав. аптекою ОСОБА_3 власноруч но, у присутності посадових о сіб податкової служби складе но і підписано опис наявних к упюр та монет, що знаходились на місці проведення розраху нків. До опису включені кошти в розмірі 10060,39 грн., які от римані від реалізації товарн о-матеріальних цінностей і н алежать КПОЗ «ЦРА № 148». Згідно денного звіту РРО сума готів кових коштів склала 860,39 грн. То бто, розрахункова сума невід повідності склала 9200 грн. Від п ідписання акту перевірки, на дання письмових пояснень та отримання другого примірник у акта зав. аптекою ОСОБА_3 відмовилась.
Відповідно до ст. 3 Закону Ук раїни “Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій в сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг ” суб'єкти підприємницької д іяльності, які здійснюють оп ерації з розрахунків в гот івковій та/або в безготівко вій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при прода жу товарів (наданні послуг) у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'я зані: проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з вик ористанням режиму попереднь ого програмування найменува ння, цін товарів (послуг) та об ліку їх кількості; забезпечу вати відповідність сум готів кових коштів на місці провед ення розрахунків сумі коштів , яка зазначена в денному звіт і реєстратора розрахункових операцій, а у випадку викорис тання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за ро зрахунковими квитанціями, ви даними з початку робочого дн я .
Згідно п. 6 ст. 17 Закону Україн и “Про застосування реєстра торів розрахункових операці й в сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг” за порушення вимог цього Закон у до суб'єктів підприємницьк ої діяльності, які здійснюют ь розрахункові операції за т овари (послуги), за рішенням ві дповідних органів державної податкової служби України з астосовуються фінансові сан кції у розмірі п'яти неоподат ковуваних мінімумів доходів громадян у разі проведення р озрахункових операцій через реєстратори розрахункових о перацій без використання реж иму попереднього програмува ння найменування, цін товарі в (послуг) та обліку їх кількос ті, що складає 85 грн.
Відповідно до ст. 22 Закону Ук раїни “Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій в сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг ” у разі невідповідності сум и готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денно му звіті, а у випадку використ ання розрахункової книжки - з агальній сумі продажу за роз рахунковими квитанціями, вид аними з початку робочого дня , до суб'єктів підприємницько ї діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикра тному розмірі суми, на яку вия влено невідповідність, що ск ладає 46000 грн.
За таких обставин, предтавн ик відповідача у судовому за сіданні просив відмовити у з адоволенні позову.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослід ивши матеріали справи, зібра ні у справі докази в їх сукупн ості, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесу ального права, які підлягают ь застосуванню до спірних пр авовідносин, вважає, що позов підлягає задоволенню з наст упних підстав.
Встановлено, що 16 грудня 2009р. працівниками ДПА у Харківськ ої області проведена планова перевірка в структурному пі дрозділі Комунального підпр иємства охорони здоров»я «Це нтральна районна аптека № 148», а саме - аптеки № 238, розташован ої за адресою: Харківська обл асть, м. Лозова, вул. Жовтнева, 11 , про що складений акт перевір ки від 16.12.2009 р. № 11664/20/40/23, як ий переданий до Лозівської о б'єднаної державної податков ої інспекції у Харківській о бласті 24.12.2009р.
В ході даної перевірки відп овідною стороною зафіксован і слідуючи порушення:
- невикористання режиму поп ереднього програмування най менування, цін товарів (послу г) та обліку їх кількості; неві дповідність суми готівкових коштів на місці проведення р озрахункі в сумі коштів, яка з азначена у денному звіті РРО у розмірі 9200 грн., що є порушенн ям п. 11 та п. 13 ст. 3 Закону України “Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг”.
Відповідно до акту перевір ки від 16.12.2009 р. № 11664/20/40/23 відповідаче м винесено рішення про засто сування штрафних (фінансових ) санкцій № 0000062303 від 29.01.2009 року , яким позивачу нараховані шт рафні (фінансові) санкції у су мі 46085 грн.
Суд не погоджується з вищев казаним рішенням, виходячи з наступного.
Відновідно до п. 2.8 Постанови Правління Національного бан ку України «Про затвердження Положення про ведення касов их операцій у національній в алюті в Україні від 15 грудня 2004 року N 637 відокремлені підрозд іли підприємств - юридичних о сіб можуть здавати готівкову виручку (готівку) безпосеред ньо до кас таких юридичних ос іб або до будь-якого банку для її переказу і зарахування на банківські рахунки зазначен их юридичних осіб.
Згідно п. 3.7 Постанови Правлі ння Національного банку Укра їни «Про затвердження Положе ння про ведення касових опер ацій у національній валюті в Україні від 15 грудня 2004 року N 637 п риймання одержаної з банку г отівки в касу та видача готів ки з каси для здавання її до ба нку оформляються відповідни ми касовими ордерами (прибут ковим або видатковим) з відоб раженням такої касової опера ції в касовій книзі.
Пунктом 13 статті 3 Закону Укр аїни "Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг" в становлено, що суб'єкти підпр иємницької діяльності, які з дійснюють розрахункові опер ації в готівковій та/або в без готівковій формі (із застосу ванням платіжних карток, пла тіжних чеків, жетонів тощо) пр и продажу товарів (наданні по слуг) у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг зобов'язані забезпечувати ві дповідність сум готівкових к оштів на місці проведення ро зрахунків сумі коштів, яка за значена в денному звіті реєс тратора розрахункових опера цій, а у випадку використання розрахункової книжки - загал ьній сумі продажу за розраху нковими квитанціями, виданим и з початку робочого дня.
У разі невідповідності сум и готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денно му звіті, а у випадку використ ання розрахункової книжки - з агальній сумі продажу за роз рахунковими квитанціями, вид аними з початку робочого дня , до суб'єктів підприємницько ї діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикра тному розмірі суми, на яку вия влено невідповідність (статт я 22 зазначеного Закону).
За визначенням статті 2 цьог о ж Закону денний звіт - це док умент встановленої форми, на друкований реєстратором роз рахункових операцій, що міст ить інформацію про денні під сумки розрахункових операці й, проведених з його застосув анням.
Із змісту наведених норм За кону випливає, що обов'язок із забезпечення відповідності сум готівкових коштів на міс ці проведення розрахунків су мі коштів, яка зазначена в ден ному звіті реєстратора розра хункових операцій, має викон уватися вказаними суб'єктами на місці проведення розраху нків протягом усього робочог о часу, коли здійснюються опе рації у готівковій та/або в бе зготівковій формі при продаж у товарів (наданні послуг) у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг.
Суми готівкових коштів на м ісці проведення розрахунків мають відповідати сумі кошт ів, яка зазначена у денному зв іті реєстратора розрахунков их операцій, як у X-звіті - денно му звіті без обнуління інфор мації в оперативній пам'яті Р РО, де зазначається сума на як у було здійснено продаж това рів з початку робочого дня, та к і Z-звіті, який роздруковуєть ся у кінці робочого дня з обну лінням інформації в оператив ній пам'яті та занесенням її д о фіскальної пам'яті РРО.
Такі види звітів передбаче ні Порядком реєстрації, опло мбування та застосування реє страторів розрахункових опе рацій за товари (послуги), затв ердженим наказом ДПА України від 01.12.2000 р. N 614 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції Укра їни 05.02.2001 р. за N 107/5298.
Пунктом 4.5 Порядку реєстрац ії, опломбування та застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій за товари (посл уги), затвердженого наказом Д ПА України від 01.12.2000 р. за N 614 та зареєстрованого у Міністерс тві юстиції України 05.02.2001 р. за N 107/5298, передбачено, що вн есення чи видача готівки за м ісцем проведення розрахункі в повинні реєструватись чере з РРО з використанням операц ій "службове внесення" та "служ бова видача".
Отже, тільки в разі проведен ня через реєстратори розраху нкових операцій таких операц ій як "службове внесення" чи "с лужбова видача" невідповідні сть сум готівкових коштів на місці проведення розрахункі в сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора р озрахункових операцій, що ма є забезпечуватись протягом у сього часу здійснення операц ій у готівковій та/або в безго тівковій формі при продажу т оварів (наданні послуг) у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг не може вва жатися порушенням.
Відповідно до статті 2 Закон у України "Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій в сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг" розрахункова операція це приймання від покупця готів кових коштів, платіжних карт ок, платіжних чеків, жетонів т ощо за місцем реалізації тов арів (послуг), видача готівков их коштів за повернутий поку пцем товар (ненадану послугу ), а у разі застосування банків ської платіжної картки - офор млення відповідного розраху нкового документа щодо оплат и в безготівковій формі това ру (послуги) банком покупця аб о, у разі повернення товару (ві дмови від послуги), оформленн я розрахункових документів щ одо перерахування коштів у б анк покупця.
За змістом цієї норми, для н аявності розрахункової опер ації місце отримання засобу платежу повинно співпадати з місцем реалізації товару, за умови використання засобу п латежу. Місце проведення роз рахунків визначене як місце, де здійснюються розрахунки із покупцем за продані товар и (надані послуги) та зберігаю ться отримані за реалізовані товари (надані послуги) готів кові кошти, а також місце отри мання покупцем попередньо оп лачених товарів (послуг) із за стосуванням платіжних карто к, платіжних чеків, жетонів то що.
Судом встановлено, що грошо ві кошти в розмірі 9200 грн. знахо дилися в іншому місці (сейфі а птеки № 238), яке не є місцем пров едення розрахунків.
В даному випадку готівку в с умі 9200 грн було виведено з касо вого апарату аптеки № 238 за до помогою двох операцій «служб ове винесення», які були здій снені об 10:58 год. та 12 год. 59 хв, п ро що свідчать копії Z-звітів - фіскальних звітних чеків ві д 16.12.2009р. про видачу грошей на су му 8000 грн. та 1200 грн., також Z-звіт в ід 16.12.09р. Тобто, готівка знаходи лася не на місці проведення р озрахунків, а в сусідньому пр иміщенні у сейфі, яка була зда на в центральну касу комунал ьного підприємства охорони з доров»я «Центральна районна аптека № 148» для її переказу і з арахування на банківський ра хунок останнього, що підтвер джується квитанцією до прибу ткового касового ордеру № 2588 в ід 16.12.2009р. Готівку в сумі 9200 грн. 16.12 .2009р. було здано до Лозівського відділення ХОД «Райффайзе н Банк Аваль» о 14 годині (піс ля закінчення перерви в банк у, що підтверджується довідк ою від 06.01.2009р. б/н). Зазначена касо ва операція відображена в ка совій книзі комунального під приємства охорони здоров»я « Центральна районна аптека № 148», про що свідчить копія касо вої книги.
Оскільки позивачем при зді йсненні службової видачі заз начена операція була зафіксо вана на реєстраторі розрахун кових операцій, суд дійшов в исновку що позивачем не пору шено вимоги п. 13 ст. 3 Закону Укр аїни "Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг".
Згідно ч. 4 ст. 72 КАСУ вирок суд у в кримінальній справі або п останова суду у справі про ад міністративний проступок, як і набрали законної сили, є обо в'язковими для адміністратив ного суду, що розглядає справ у про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, щодо як ої ухвалений вирок або поста нова суду, лише в питаннях, чи мало місце діяння та чи вчине не воно цією особою.
Суд зазначає, що згідно пост анови судді Лозівського місь крайонного суду Харківської області від 29.01.2010р. закрито адм іністративне провадження по справі за ст. 155-1 ч. 1 КУпАП відно сно завідуючою аптеки № 238 ОС ОБА_3, у зв»язку з відсутніст ю події і складу адміністрат ивного порушення стосовно не відповідності суми готівков их коштів на місці проведенн я розрахунків сумі коштів, як а зазначена у денному звіті Р РО у розмірі 9200 грн.
Згідно з пунктом 11 статті 3 За кону України "Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг" суб'єкти підприємниц ької діяльності, які здійсню ють розрахункові операції в готівковій та/або в безготів ковій формі (із застосування м платіжних карток, платіжни х чеків, жетонів тощо) при прод ажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг, зобов 'язані проводити розрахунков і операції через реєстратори розрахункових операцій з ви користанням режиму попередн ього програмування найменув ання, цін товарів (послуг) та о бліку їх кількості.
Разом з тим, враховуючи спец ифіку організації торгівлі а птечними товарами, Державна податкова адміністрація Укр аїни не заперечує проти прог рамування по найменуваннях ( 100 - 120 найменувань) та цінах тих а птечних товарів, які постійн о знаходяться в асортименті та мають порівняно стабільну ціну.
Аптечні товари, які часто зм інюються в асортименті та за цінами, а також препарати, які виготовляються в аптеці за і ндивідуальними замовленням и по рецептах лікарів тощо, до цільно програмувати по група х з дотриманням нижченаведен их вимог.
При формуванні груп слід об 'єднувати у межах групи подіб ні по призначенню аптечні то вари. Наприклад, анальгін доц ільно віднести до анальгетик ів, ампіцилін - до антибіотикі в, висушену ромашку - до трав. К рім того, групи за назвами та с кладом повинні бути затвердж ені розпорядженням по підпри ємству.
При цьому у такому розпоряд женні кожна група повинна бу ти розшифрована за назвами т а вартістю аптечних товарів, які увійшли до її складу, а пр и продажу конкретного товару слід реєструвати розрахунко ву операцію по тій групі, до як ої він віднесений. У разі прод ажу декількох товарів, які на лежать до однієї групи, кожни й товар повинен бути надруко ваний окремим рядком.
Аптека № 238 використовує у св оїй діяльності реєстратор ро зрахункових операцій виробн ицтва МПП «АВ Плюс» SILEX 6004.09, який, з урахуванням листів ДПА Укр аїни від 30.04.98 р. N 4990/10/23-3117, від 09.02.2001 р. N 16 51/7/23-3117 та від 14.05.2004 р. N 4730/5/23-2119, був введе ний в експлуатацію 09.02.2005 р. та як ий знаходиться на обліку у ві дповідача.
У зв»язку з тим, що за загаль ними функціональними характ еристиками РРО виробництва М ПП «АВ Плюс» SILEX 6004.09 максимальна кількість товарних одиниць, до яких може бути застосован е попереднє програмування на йменування складає 670 одиниць аптечні товари в аптеці № 238 бу ло запрограмовані по группах , що підтверджується довідко ю сервісного центру РРО від 06. 04.2010р.
Таким чином, в даному випадк у позивачем не порушено п. 11 ст . 3 Закону України "Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг".
Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України, в адміністрати вних справах про протиправні сть рішень, дій чи бездіяльно сті суб'єкта владних повнова жень обов'язок щодо доказува ння правомірності свого ріше ння, дії чи бездіяльності пок ладається на відповідача, як що він заперечує проти адмін істративного позову. Таким ч ином, особливістю адміністра тивного судочинства є те, що т ягар доказування в спорі пок ладається на відповідача - ор ган публічної влади, який пов инен надати суду всі матеріа ли, які свідчать про його прав омірні дії.
Як встановлено приписами с т. 19 Конституції України відпо відач - суб'єкт владних повнов ажень зобов'язаний діяти тіл ьки на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України.
Відповідно до ст. 2 КАСУ завд анням адміністративного суд очинства є захист прав, свобо д та інтересів фізичних осіб , прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правов их відносин від порушень з бо ку органів державної влади, о рганів місцевого самоврядув ання, їхніх посадових і служб ових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних упр авлінських функцій на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи безді яльність суб'єктів владних п овноважень, крім випадків, ко ли щодо таких рішень, дій чи бе здіяльності Конституцією чи законами України встановлен о інший порядок судового про вадження. У справах щодо оска рження рішень, дій чи бездіял ьності суб'єктів владних пов новажень адміністративні су ди перевіряють, чи прийняті (в чинені) вони:
1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;
3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджен о);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;
8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Таким чином, відповідна сто рона не дотримала вимоги зак ону про захист прав та інтере сів юридичних осіб, на підста ві, у межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України, а с аме: Законом України "Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг ", а тому її дії є неправомірними.
Згідно вимог ст.8 КАСУ, суд пр и вирішенні справи керується принципом верховенства прав а, відповідно до якого, зокрем а, людина, її права та свободи визнаються найвищими ціннос тями та визначають зміст і сп рямованість діяльності держ ави та ст.9 КАСУ, де передбачен о, що суд вирішує справи на пі дставі Конституції та законі в України, а також міжнародни х договорів, згода на обов”яз ковість яких надана Верховн ою Радою України. У разі невід повідності нормативно-право вого акта Конституції Україн и, закону України, міжнародно му договору, згода на обов”яз ковість якого надана Верхов ною Радою України, або іншому правовому акту суд застосов ує правовий акт, який має вищу юридичну силу, таким є Консти туція України, що відповідає принципу верховенства права , який закріплений в ст.8 Конст итуції України та ст.22 Констит уції України, де передбачено , що права і свободи людини і г ромадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпним и. Конституційні права і своб оди гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятт і нових законів або внесенні змін до чинних законів не доп ускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобо д.
Суд вважає, що висновки відп овідача щодо порушення Комун альним підприємством охорон и здоров'я "Центральна районн а аптека № 148" п. 11 та п. 13 ст. З Зако ну України “Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг" г рунтуються на довільному тлу маченні норм чинного законод авства України.
З урахуванням вищевикладе них обставин, суд вважає, що ви моги позивача правомірні, об ґрунтовані і підлягають задо воленню в повному обсязі, а за перечення відповідача суд ві дхиляє як безпідставні і так і, що суперечать діючому зако нодавству та фактичним обста винам справи.
Відповідно до ч. 1 ст.94 КАС Укр аїни якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повнов ажень, суд присуджує всі здій снені нею документально підт верджені судові витрати з Де ржавного бюджету України.
На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 8, 19, 22 Конституці ї України, Законом України "П ро застосування реєстратор ів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", ст.ст. 9 , 71, 94, 159, 160- 163, 186, 254 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Комунального підприємства о хорони здоров'я "Центральна р айонна аптека № 148" до Лозівськ ої об'єднаної державної пода ткової інспекції у Харківськ ій області про скасування рі шення про застосування штраф них санкцій задовольнити в п овному обсязі.
Скасувати рішення Лозівс ької об'єднаної державної по даткової інспекції у Харківс ькій області № 0000062303 від 29.01.2010 року про застосування віднос но Комунального підприємств а охорони здоров'я "Центральн а районна аптека № 148" штрафних (фінансових) санкцій у розмі рі 46085 грн.
Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Комун ального підприємства охорон и здоров'я "Центральна районн а аптека № 148" ( код ЄДРПОУ: 01974537, юри дична адреса: 64606, Харківська о бл, м. Лозова, мікрорайон 3, буд. 36.) витрати зі сплати судового збору у розмірі 3 (три) грн. 40 коп .
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у строк, пос танова набирає законної сили після закінчення цього стро ку. У разі подання апеляційно ї скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеля ційного розгляду справи.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Харківського апеляційного адміністративного суду чере з Харківський окружний адмін істративний суд шляхом подач і в 10-денний строк з дня склада ння постанови у повному обся зі заяви про апеляційне оска рження і поданням після цьог о протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку ч. 5 ст. 186 КАС України.
У повному обсязі постанов а виготовлена 14 травня 2010 року .
Суддя Заічко О.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.05.2010 |
Оприлюднено | 27.07.2010 |
Номер документу | 9612824 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Заічко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні