Ухвала
від 08.04.2021 по справі 202/2065/21
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/2065/21

Провадження № 1-кс/202/1781/2021

УХВАЛА

Іменем України

08 квітня 2021 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотаннястаршого слідчогов ОВССУ ГУНПв Дніпропетровськійобласті ОСОБА_3 ,погоджене зпрокурором відділуДніпропетровської обласноїпрокуратури ОСОБА_4 ,про тимчасовийдоступ доречей ідокументів,-

ВСТАНОВИВ:

До Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно з клопотанням в провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження № 52020000000000358 від 01.06.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що рішенням тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_1 (протокол від 27.01.2020 року №27/01.2020-1 голова тендерного комітету ОСОБА_5 ) було затверджено тендерну документацію зі змінами на закупівлю послуг: Код відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015:77310000-6 послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (Поточний ремонт зелених насаджень).

Замовником торгів відповідно до вищевказаної тендерної документації визначено ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Відповідно до інформації щодо отриманих тендерних пропозицій зазначено наступне: 04.01.2020 року, тобто в останній день подання, протягом однієї доби було подано тендерні пропозиції наступними потенціальними учасниками відкритих торгів: Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ); Комунальне ремонтно-будівельне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 (код НОМЕР_2 ).

04.03.2020 року було здійснено розкриття тендерних пропозиції, проведено відкриті торги та визначено переможця відкритих торгів щодо закупівлі послуг. Переможцем вищевказаних відкритих торгів визначено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та затверджено грошову пропозицію на рівні 56 748 943, 00 грн. 17.03.2020 року між Департаментом та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір про надання послуг №17/03-1 від 17.03.2020 року.

Відповідно до умов вищезазначеного договору про надання послуг виконавець (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») зобов`язується надати, а замовник (Департамент благоустрою та інфраструктури) прийняти та сплатити послуги з озеленення території. Ціна договору встановлена на рівні 56 748 943, 00 грн. Термін виконання робіт (послуг) зазначено до 31.12.2020 року. Місце надання послуг місто Дніпро.

У заяві про вчинення кримінального правопорушення ПП « ОСОБА_6 » зазначено, що в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що була подана Товариством з обмеженою відповідальністю ІНФОРМАЦІЯ_2 » практично всі без винятку працівники були прийняті на роботу за шість, а то і менше місяців до моменту здійснення подання тендерної документації. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_4 » відображає у власності наявні лише чотири транспортних засоби. Інші три одиниці машин, механізмів та обладнання вказані як орендовані. Всього таких механізмів лише 7 (сім) при вартості закупівлі в 56 748 943, 00 гри, (п`ятдесят шість мільйонів сімсот сорок вісім тисяч дев`ятсот сорок три) тон. 00 кап. Відповідно до довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » надано інформацію про виконаний договір на загальну суму лише 114 821,83 грн., а саме договір з іншим учасником закупівлі, який був допущений до даної процедури закупівлі. Наступний договір уже укладено на 56 748 943, 00 грн. (п`ятдесят шість мільйонів сімсот сорок вієш тисяч дев`ятсот сорок три) грн.

Таким чином, замовник закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 , отримавши такі опосередковані дані від майбутнього учасника відкритих торгів, повинен був звернути на це увагу та здійснити більш детальне вивчення та перевірку наданих даних щодо учасника відкритих торгів. Однак замовник закупівлі не здійснив детальної перевірки документованих даних майбутнього учасника торгів та погодив його як переможця закупівлі і, як наслідок, уклав з ним відповідний договір про надання послуг, що свідчить про недбале ставлення до своїх службових обов`язків посадових осіб замовника.

Вказані факти викладені у заяві про вчинення кримінального правопорушення можуть свідчити про намір привласнення та заволодіння грошовими коштами бюджету ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Враховуючи вищевикладене, з метою підтвердження неналежного виконання службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, в ході досудового розслідування виникла необхідність у вилученні документів щодо виконаних робіт, наявності підтверджуючих документів на здійснення послуг з озеленення території.

У зв`язку з викладеним, слідчий просив надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю їх вилучення (виїмки), що перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_3 ) за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до копій документів: тендерної документації UA-2020-01-27-004729-а (протокол від 27.01.2020 року №27/01.2020-1 голова тендерного комітету ОСОБА_5 ), договорів зі змінами, додаткових угод, договорів субпідряду, специфікацій, проектів, проектно-кошторисної документації, актів надання послуг, прийому-передачі виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-3, документів комісії конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_1 (наказів про призначення на посади членів комісії, наказів про створення комісії, положення про комісію, рішень, протоколів засідань комісії, розподілу функціональних обов`язків, інших документів щодо правомочності та відповідності призначення до складу комісії, реєстрів авансових звітів, платіжних документів, довідок про вартість виконаних та витрат, та інших документів, які укладалися з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ).

Слідчий у судове засідання не з`явився, надав заяву, в котрій клопотання підтримав, просив задовольнити та розглянути його без його участі.

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ст. 165 КПК України особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду. Зазначена в ухвалі слідчого судді, суду особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дослідивши матеріали клопотання, кримінального провадження, приходжу до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки для з`ясування всіх обставин кримінального провадження необхідний тимчасовий доступ до перелічених у клопотанні документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_3 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Фіксування процесуальної дії за допомогою технічного засобу під час розгляду клопотання не здійснювалося, у зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, що відповідає вимогам ч. 4 ст. 107 КПК України.

Керуючись ст. ст. 110, 131-132, 159-160, 162-166, 309 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю їх вилучення (виїмки), що перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_3 ) за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до копій документів: тендерної документації UA-2020-01-27-004729-а (протокол від 27.01.2020 року №27/01.2020-1 голова тендерного комітету ОСОБА_5 ), договорів зі змінами, додаткових угод, договорів субпідряду, специфікацій, проектів, проектно-кошторисної документації, актів надання послуг, прийому-передачі виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-3, документів комісії конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_1 (наказів про призначення на посади членів комісії, наказів про створення комісії, положення про комісію, рішень, протоколів засідань комісії, розподілу функціональних обов`язків, інших документів щодо правомочності та відповідності призначення до складу комісії, реєстрів авансових звітів, платіжних документів, довідок про вартість виконаних та витрат, та інших документів, які укладалися з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ).

Строк виконання ухвали до 07 червня 2021 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення08.04.2021
Оприлюднено28.05.2024
Номер документу96148440
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/2065/21

Ухвала від 24.05.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 24.05.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 08.04.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні