Україна
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 квітня 2010 р. сп рава № 2а-9626/10/0570
Постановлена у нарадчій кімнаті.
час прийняття постанови: < година >
Донецький окружний адміні стративний суд в складі:
головуючого судді Логойди Т. В.
при секретарі Кузнецова К.В .
з участю представника поз ивача Оксаніченко М.Є.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Жов тневої міжрайонної державно ї податкової інспекції міста Маріуполя Донецької області до товариства з обмеженою ві дповідальністю «Азовтехпро м» про стягнення коштів в рах унок погашення податкового б оргу,
в с т а н о в и в :
У квітні 2010 року Жовтнева мі жрайонна державна податкова інспекція міста Маріуполя Д онецької області звернулася до суду з вказаним адміністр ативним позовом, в якому зазн ачала, що товариство з обмеже ною відповідальністю «Азовт ехпром» як платник податків перебуває у неї на податково му обліку.
Має заборгованість перед б юджетом в розмірі 293 грн., яка ут ворилась внаслідок несплати податкових зобов' язань з п одатку на прибуток приватних підприємств, а саме з штрафни х санкцій на суму 293 грн.
Оскільки вказана сума забо ргованості не сплачена, тому податковий орган просив стя гнути її з відповідача.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги, просив їх задов ольнити.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги, просив їх задов ольнити.
Представник відповідача в судове засідання не з' явив ся, про час і місце розгляду сп рави повідомлявся належним ч ином. Причин неявки суду не по відомив, заяв про відкладенн я розгляду справи не надсила в.
Враховуючи наведене суд ви рішує справу на підставі ная вних у справі доказів.
Судом встановлено, що товар иство з обмеженою відповідал ьністю «Азовтехпром» як плат ник податків перебуває на об ліку в Жовтневій міжрайонні й державній податковій інспе кції міста Маріуполя Донецьк ої області.
У підприємства виникла заб оргованість з податку на при буток приватних підприємств в загальному розмірі 293 грн., а саме:
Жовтневою міжрайонною дер жавною податковою інспекціє ю міста Маріуполя Донецької області проведено невиїзну д окументальну перевірку з пит ання своєчасного надання под аткової звітності з податку на прибуток, за наслідками як ої складено акт від 27 серпня 2009 року № 332/15-113/34843366, яким встановлен о порушення відповідачем пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами», п. 16.4 ст. 16 Закон у України «Про оподаткування прибутку підприємств», а сам е неподання податкової звітн ості з вказаного податку за 1 п івріччя 2009 року, граничний стр ок подання якої сплинув 10 серп ня 2009 року.
На підставі акту прийнято п одаткове повідомлення-рішен ня про застосування штрафних санкцій від 28 серпня 2009 року № 00 03091510/0 на суму 170 грн., яке отримано відповідачем 28 серпня 2009 року.
Позивачем проведено невиї зну документальну перевірку з питання своєчасного надан ня податкової звітності з по датку на прибуток, за наслідк ами якої складено акт від 11 бе резня 2010 року № 67/15-113/34843366, яким вста новлено порушення відповіда чем пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами», п. 16.4 ст . 16 Закону України від 28 грудня 1994 року № 334/94-ВР «Про оподаткува ння прибутку підприємств», а саме неподання податкової з вітності з вказаного податку за 2009 рік, граничний строк пода ння якої сплинув 09 лютого 2009 ро ку.
На підставі акту прийнято п одаткове повідомлення-рішен ня про застосування штрафних санкцій від 12 березня 2010 року № 0000541510 на суму 170 грн., яке отри мано відповідачем 12 березня 20 10 року.
За вирахуванням переплати в розмірі 47 грн. заборгованіс ть з податку на прибуток стан овила 293 грн. Сума заборговано сті відображена в зворотному боці облікової картки платн ика податків.
В порядку, передбаченому ст . 6 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами», податковим органом направлялися перша т а друга податкові вимоги, які були отримані і в установлен ому законодавством порядку н е оскаржувалися.
Вказані заходи не призвели до сплати податкового боргу .
Перевіривши матеріали спр ави, вирішивши питання чи мал и місце обставини, якими обґр унтовувалися вимоги та запер ечення, та якими доказами вон и підтверджуються, чи є інші ф актичні дані, які мають значе ння для вирішення справи, та д окази на їх підтвердження, як у правову норму належить зас тосувати до цих правовідноси н, суд приходить до висновку п ро те, що позов підлягає задов оленню з таких підстав.
Статтею 10 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні» визначені функці ї державних податкових інспе кцій в районах, містах без рай онного поділу, районах у міст ах, міжрайонних та об'єднаних державних податкових інспек цій. Зокрема, відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 вказаного Закону вони подають до судів позови до пі дприємств, установ, організа цій та громадян про стягненн я в доход держави заборгован ості перед бюджетом і держав ними цільовими фондами за ра хунок їх майна.
Згідно з п. 11 ч. 1 ст. 11 Закону вон и мають право застосовувати до платників податків фінанс ові (штрафні) санкції, стягува ти до бюджетів та державних ц ільових фондів суми недоїмки , пені у випадках, порядку та р озмірах, встановлених закона ми України.
Відповідно до ст. 67 Конститу ції України кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 9 Закону Укра їни «Про систему оподаткуван ня» платники податків і збор ів (обов'язкових платежів) зоб ов'язані, зокрема, подавати до державних податкових органі в та інших державних органів відповідно до законів декла рації, бухгалтерську звітніс ть та інші документи і відомо сті, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (об ов'язкових платежів).
Відповідно до п.п. 17.1.1. п. 17.1 ст. 17 З акону України «Про порядок п огашення зобов`язань перед б юджетами та державними цільо вими фондами» платник податк ів, що не подає податкову декл арацію у строки, визначені за конодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатков уваних мінімумів доходів гро мадян за кожне таке неподанн я або її затримку.
Оскільки платник податків не подавав декларації та под аткові звітності у встановле ний законом строк, та подавав їх із затримкою, тому контрол юючий орган правильно наклав на нього штрафи в порядку та р озмірах, що відповідали вимо гам законодавства.
Рішення податкового орган у, в якому визначені суми штра фних санкцій, в порядку, перед баченому законодавством, до контролюючого органу оскарж ені не були.
Відповідачем не надано док азів сплати штрафних санкцій .
Відповідно до п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 За кону України «Про порядок по гашення зобов`язань перед бю джетами та державними цільов ими фондами» активи платника податків можуть бути примус ово стягнені в рахунок погаш ення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Виходячи з вимог законодав ства несплачені суми накладе них контролюючим органом штр афних санкцій є податковим б оргом, який підлягає примусо вому стягненню з відповідача .
Керуючись статтями 23, 94, 162, 163 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд
п о с т а н о в и в :
Позов Жовтневої міжрайонн ої державної податкової інсп екції міста Маріуполя Донець кої області до товариства з о бмеженою відповідальністю « Азовтехпром» про стягнення к оштів в рахунок погашення по даткового боргу задовольнит и.
Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю «Аз овтехпром» (код ЄДРПОУ 34843366) на к ористь держави (розрахункови й рахунок № 31114009700055, одержувач: УД К м. Маріуполя, банк одержувач а - ГУДКУ в Донецькій област і, МФО 834016, ЄДРПОУ 34686694, код платежу - 11021000) заборгованість з подат ку на прибуток приватних під приємств у розмірі 293 (двісті д ев' яносто три) грн.
Постанова набирає законно ї сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 КАС Укра їни, і може бути оскаржена до Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через суд першої інстанції у порядку, в изначеному статтею 186 КАС Укра їни, шляхом подачі заяви про а пеляційне оскарження протяг ом десяти днів з дня проголош ення постанови. Якщо постано ву було проголошено у відсут ності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяв и про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляці йна скарга на постанову пода ється протягом двадцяти днів після подання заяви про апел яційне оскарження. Апеляційн а скарга може бути подана без попереднього подання вказан ої заяви, якщо скарга подаєть ся у строк, встановлений для п одання заяви про апеляційне оскарження.
Заява про ап еляційне оскарження постано ви суду подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння, а в разі складення постан ови у повному обсязі - з дня ск ладення в повному обсязі - до Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через Дон ецький окружний адміністрат ивний суд.
Якщо постанову було проголошено у відсутності о соби, яка бере участь у справі , то строк подання заяви про ап еляційне оскарження обчислю ється з дня отримання нею коп ії постанови.
Апеляційна скарга на постанову суду подається до Донецького апеляційного адм іністративного суду через До нецький окружний адміністра тивний суд протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання зяви про апел яційне оскарження.
Суддя Логойда Т. В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.04.2010 |
Оприлюднено | 16.07.2010 |
Номер документу | 9617654 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Логойда Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні