Категорія №6.6.4
ПОСТАНОВА
Іменем України
29 квітня 2010 року Справа № 2а-2693/10/1270
Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:
Судді: Ушакова Т.С .,
при секретарі: Юрченко О .М.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за адміністрат ивним позовом Державної пода ткової інспекції в Артемівсь кому районі м. Луганська до То вариства з обмеженою відпові дальністю «Торгово-промисло ва компанія Укрвагонсервіс-Л юкс» про стягнення податково го боргу за рахунок активів, -
ВСТАНОВИВ:
07 квітня 2010 року до Луган ського окружного адміністра тивного суду надійшов адміні стративний позов Державної п одаткової інспекції в Артемі вському районі м. Луганська д о Товариства з обмеженою від повідальністю «Торгово-пром ислова компанія Укрвагонсер віс-Люкс» про стягнення пода ткового боргу за рахунок акт ивів.
Позивач в обгрунтуван ня своїх позовних вимог поси лається на те що відповідач, Т овариство з обмеженою відпов ідальністю «Торгово-промисл ова компанія Укрвагонсервіс -Люкс», зареєстрований як юри дична особа виконавчим коміт етом Луганської міської ради 22.07.2005 року за № 13821020000005043, а 28.07.2005 року бу ло взято на податковий облік в Державній податковій інсп екції в Артемівському районі м. Луганська за № 4269.
Станом на 10.03.2010 року за відповідачем мається заборг ованість зі сплати податку н а прибуток в розмірі 896,50 грн., та комунального податку в розм ірі 59,89 грн.
ДПІ в Артемівському ра йоні м. Луганська на адресу ві дповідача були направлені пе рша податкова вимога від 26.08.2008 р оку №1/642 та друга податкова вим ога від 27.03.2009 року № 2/231, яку відпов ідач отримав 06.09.2008 року, що підт верджується листом відповід і на запит Українського держ авного підприємства поштово го зв'язку «Укрпошта».
Відповідно до п.п.5.3.1, 5.4.1 с т. 5 Закону України «Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами» сума податкового зоб ов'язання несплачена платник ом податків у 10 - денний строк з дня отримання податкового п овідомлення вважається пода тковим боргом. В порушення но рм діючого законодавства, по датковий борг відповідачем н а сплачено. Відповідно до п.7.2.1 ст.7 Закону України «Про поряд ок погашення зобов'язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» джерелами погашенн я податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення є будь-які активи п латника податків з урахуванн ям обмежень, визначених цим з аконом, а також іншими закона ми.
На підставі викладено го, позивач просить стягнути з відповідача, Товариства з о бмеженою відповідальністю « Торгово-промислова компанія Укрвагонсервіс-Люкс», подат ковий борг перед бюджетом 956,39 г рн. за рахунок активів.
Представник позива ча в судовому засіданні підт римав позовні вимоги та нада в суду аналогічні позовній з аяві пояснення.
Представник відповіда ча в судове засідання не з'яви вся, про дату й час слухання сп рави був повідомлений належн им чином, причину неявки суду не доповів.
Суд дослідивши мате ріали справи, заслухавши поя снення прокурора та представ ника позивача, дійшов до висн овку про задоволення адмініс тративного позову з наступни х підстав.
Частиною 1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинс тва встановлено, що завдання м адміністративного судочин ства є захист прав, свобод та і нтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових ві дносин від порушень з боку ор ганів державної влади, орган ів місцевого самоврядування , їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здій сненні ними владних управлін ських функцій на основі зако нодавства, в тому числі на вик онання делегованих повноваж ень.
Справи за участю Держав них податкових інспекцій є а дміністративними, оскільки в ідповідають вимогам пункту 1 частини першої статті 3 КАС Ук раїни стосовно визначення ад міністративної справи.
Пункт 4 частини першо ї статті 17 КАС визначає, що до к омпетенції адміністративни х судів відносяться спори за зверненнями суб'єкта владни х повноважень у випадах, вста новлених законом.
Окрім того, такі справи не підпадають під перелік пу блічно-правових справ, визна чених частиною другою статті 17 КАС, на які не поширюється ко мпетенція адміністративних судів.
Статтею 19 Конституції Ук раїни встановлено, що правов ий порядок в Україні ґрунтує ться на засадах, відповідно д о яких ніхто не може бути прим ушений робити те, що не передб ачено законодавством.
Органи державної влади т а органи місцевого самовряду вання, їх посадові особи зобо в'язані діяти лише на підстав і, в межах повноважень та у спо сіб, що передбачені Конститу цією та законами України.
Спеціальним законом, я кий визначає статус державно ї податкової служби в Україн і, її функції та правові основ и діяльності є Закон України «Про державну податкову слу жбу в Україні».
Відповідно до ч.1 ст. 13 За кон України «Про державну по даткову службу в Україні» по садові особи органів державн ої податкової служби зобов'я зані дотримувати Конституці ї (254к/96-ВР) і законів України, інш их нормативних актів, прав та охоронюваних законом інтере сів громадян, підприємств, ус танов, організацій, забезпеч увати виконання покладених н а органи державної податково ї служби функцій та повною мі рою використовувати надані ї м права.
Судом встановлено, що То вариство з обмеженою відпові дальністю «Торгово-промисло ва компанія Укрвагонсервіс-Л юкс» зареєстровано як юридич на особа виконавчим комітето м Луганської міської ради 22.07.20 05 року за № 13821020000005043, про що свідчит ь свідоцтво про державну реє страцію юридичної особи (арк . справи 13). Це підприємство 28.07.2005 року за № 4269 було взято на пода тковий облік в Державній под атковій інспекції в Артемівс ькому районі м. Луганська, що п ідтверджується довідкою про взяття на облік платника под атків (арк. справи 14).
У зв'язку з несвоєчасн ою сплатою податкового зобов 'язання у відповідача створи вся борг перед бюджетом з под атку на прибуток в розмірі 896,50 грн., та комунального податку в розмірі 59,89 грн.
Державною податковою і нспекцією в Артемівському ра йоні м. Луганська на адресу ві дповідача були направлені пе рша податкова вимога від 26.08.2008 р оку №1/642 та друга податкова вим ога від 27.03.2009 року № 2/231, яку відпов ідач отримав 06.09.2008 року, що підт верджується листом відповід і на запит Українського держ авного підприємства поштово го зв'язку «Укрпошта» (арк.спр ави 16).
Суми податкового бор гу, вказані у податкових вимо гах залишилися несплаченими .
Згідно ст. 67 Конституц ії України кожен зобов'язани й сплачувати податки та збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.
Згідно з п.3 ч.1 ст.9 Закон у України „Про систему опода ткування" платники податків і зборів (обов'язкових платеж ів) зобов'язані сплачувати на лежні суми податків і зборів у встановлені законом термі ни.
Згідно п. 5.3 ст. 5 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов'язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ платник податків зобов'язаний самостійно спл атити суму податкового зобов 'язання протягом десяти кале ндарних днів, наступних за ос таннім днем відповідного гра ничного строку.
Відповідно до пп. 3.1.1 п. 3.1 с т. 3 Закону України «Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ актив и платника податків можуть б ути примусово стягнені в рах унок погашення його податков ого боргу виключно за рішенн ям суду.
Відповідно до п. 11 ст. 10 З акону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 р. № 509 -XII органи державно ї податкової служби наділені функціями з контролю за доде ржанням законодавства про по датки та правильністю їх обч ислення і сплати до бюджету.
Факт наявності неспла ченого боргу по податку на пр ибуток та комунального подат ку у відповідача підтверджує ться матеріалами справи, том у заявлена сума підлягає стя гненню.
Таким чином позовні пози вача є обгрунтованими та так ими, що підлягають задоволен ню.
Питання по судових вит ратах не вирішується, оскіль ки позивач звільнений від їх сплати у встановленому поря дку, а ст. 94 Кодексу адміністра тивного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.
На підставі викладеног о, керуючись ст. ст. 17, 18, 94, 158-163 Кодек су адміністративного судочи нства України, ст. ст. 3,5 Закону України "Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами", с уд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний по зов Державної податкової інс пекції в Артемівському район і м. Луганська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компані я Укрвагонсервіс-Люкс» про с тягнення податкового боргу з а рахунок активів задовольни ти повністю.
Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Торгово-промислова компа нія Укрвагонсервіс-Люкс» ід. код 33619847, р/р 26002001194840, 26003001194980, 26005001194643, МФО 304717 , Луганська ФАТ «Банк «Фінанс и і Кредит», м. Луганськ суму п одаткового боргу з податку н а прибуток у розмірі 896,50 грн. на користь державного бюджету, код платежу 11021000, отримувач УДК у м. Луганську ГУДКУ у Лугансь кій області, код отримувача 240 4658 банк ГУ ДКУ у Луганській обл асті, МФО 804013, р/р 31118009700003, з комуналь ного податку у розмірі 59,89 грн. на користь державного бюджет у, код платежу 16010200, отримувач УД К у м. Луганську ГУДКУ у Луганс ькій області, код отримувача 24046582, банк ГУ ДКУ у Луганській о бласті, МФО 804013, р/р 33216828700009, звернув ши стягнення його на активи.
Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано у встан овлений КАС України строк. Як що було подано заяву про апел яційне оскарження, але апеля ційна скарга не була подана у встановлений КАС України ст рок, постанова набирає закон ної сили після закінчення ць ого строку. У разі подання апе ляційної скарги постанова, я кщо її не скасовано, набирає з аконної сили після закінченн я апеляційного розгляду спра ви.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Про апеляційне оскарже ння спочатку подається заява . Обґрунтування мотивів оска рження і вимоги до суду апеля ційної інстанції викладають ся в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне о скарження та апеляційна скар га подаються до Донецького а пеляційного адміністративн ого суду через Луганський ок ружний адміністративний суд . Копія апеляційної скарги од ночасно надсилається особою , яка її подає, до суду апеляці йної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду п ершої інстанції подається пр отягом десяти днів з дня її пр оголошення, а в разі складенн я постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС Ук раїни - з дня складення в повно му обсязі. Якщо постанову бул о проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справ і, то строк подання заяви про а пеляційне оскарження обчисл юється з дня отримання нею ко пії постанови. Апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом двадцяти днів після подан ня заяви про апеляційне оска рження.
Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання заяви про апе ляційне оскарження.
Повний текст постано ви складено та підписано 05 тра вня 2010 року.
Суддя Ушаков Т.С.
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2010 |
Оприлюднено | 21.07.2010 |
Номер документу | 9618674 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Ушаков Т.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні