Постанова
від 20.04.2010 по справі 2а-895/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №6.6.2

ПОСТАНОВА

Іменем України

20 квітня 2010 року Справа № 2а-895/10/1270

Луганський ок ружний адміністративний суд у складі

судді: Смішливої Т.В.

при секретарі: Попові М.Г.

за участю:

прокурора-заявника: Шидлаускас П.В.(посвідче ння №129 від 09.10.2006)

представника позивача: Махортова Ю.В.(дов. №01/13-23/0/3 9-10 від 13.01.10),

представника відповідача: ОСОБА_7.(засновник),

третя особа: Бачура О.В.(дов. №2/10 від 11.01. 10),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом про курора м.Рубіжне в інтересах держави в особі державного р еєстратора - Управління держ авної реєстрації та міського реєстру Луганської міської ради до приватного підприємс тва „Лугтрансоптторг”, третя особа - Ленінська міжрайон на державної податкової інсп екції у місті Луганську про п рипинення юридичної особи шл яхом скасування запису про д ержавну реєстрацію юридично ї особи,-

В С Т А Н О В И В:

02 лютого 2010 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду надійшов позов прок урора м.Рубіжне в інтересах д ержави в особі державного ре єстратора - Управління держа вної реєстрації та міського реєстру Луганської міської р ади до приватного підприємст ва „Лугтрансоптторг”, третя особа - Ленінська міжрайонн а державної податкової інспе кції у місті Луганську про пр ипинення юридичної особи шля хом скасування запису про де ржавну реєстрацію юридичної особи.

В обґрунтування позовних в имог зазначив, що державну ре єстрацію приватного підприє мства „Лугтрансоптторг” про ведено з дотриманням вимог з аконодавства, оскільки держа вним реєстратором, відповідн о до вимог ст.4 Закону України «Про державну реєстрацію юри дичних осіб та фізичних осіб -підприємців», перевірено ко мплектність поданих докумен тів і повноту відомостей, що в казані в реєстраційній картц і, перевірено подані докумен ти на відсутність підстав дл я відмови у проведенні держа вної реєстрації.

01.10.2007 ПП „Лугтрансоптторг” вз ято на податковий облік, як пл атника податків в Ленінській МДПІ у м. Луганську, про що вид ана відповідна довідка. Вваж ав, що дії засновників приват ного підприємства „Лугтранс оптторг”, щодо створення під приємства, не були спрямован і на реальне настання наслід ків, а ОСОБА_7 при реєстрац ії підприємства, згідно його письмових пояснень, не мав на міру займатися підприємниць кою діяльністю. Зазначив, що н езаконне створення підприєм ства, надання фіктивних відо мостей при державній реєстра ції підприємства порушує дос товірність ведення Єдиного д ержавного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підп риємців, що в свою чергу створ ює умови для дестабілізації функціонування економічної системи держави, приводить д о викривлення, недостовірнос ті державної статистики. Том у просив суд припинити юриди чну особу відповідача шляхом скасування запису про держа вну реєстрацію приватного пі дприємства „Лугтрансопттор г”, через порушення закону, до пущені при створенні юридичн ої особи, які неможна усунути .

Прокурор та третя особа у су довому засіданні позовні вим оги підтримали, надали поясн ення аналогічні викладеним у позові, просили задовольнит и позовні вимоги.

Представник позивача - Уп равління державної реєстрац ії та міського реєстру Луган ської міської ради в судовом у засіданні пояснив, що держа вний реєстратор - це не реєс труючий орган, а посадова осо ба. Тому до нього не може бути застосована норма п. 2 ч. 1 ст. 110 Ц КУ, на яку є посилання в адміні стративному позові. Крім тог о, згідно роз' яснень Предст авництва державного комітет у України з питань регулятор ної політики та підприємницт ва в Луганській області від 10. 01.2009 року № 5312/2/12 державний реєстр атор не має повноважень щодо пред' явлення до суду вимог и про ліквідацію юридичної о соби на підставах, зазначени х у п. 2 ч. 1 ст. 110 ЦКУ. Вимоги про ви знання недійсним запису про державну реєстрацію вважає т акими, що не підлягають задов оленню, оскільки порушень пр и здійсненні державної реєст рації не було.(а.с.33-35).

Представник відповідача в судовому засіданні проти за доволення вимог адміністрат ивного позову не заперечував .

Вислухавши пояснення стор ін, дослідивши надані докази , суд приходить до наступного .

Відносини, які виникають у с фері державної реєстрації юр идичних осіб, регулюються За коном України «Про державну реєстрацію юридичних та фізи чних осіб-підприємців» від 15 т равня 2003 року.

Згідно зі ст. 38 Закону Україн и « Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців» підставам и для постановлення судового рішення щодо припинення юри дичної особи, що не пов' язан о з банкрутством юридичної о соби, зокрема є:

- визнання недійсним запису про проведення державної ре єстрації через порушення зак ону, допущені при створенні ю ридичної особи, які не можна у сунути;

- провадження нею діяльност і, що суперечить установчим д окументам, або такої, що забор онена законом;

- невідповідність мінімаль ного розміру статутного фонд у юридичної особи вимогам за кону;

- неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;

- наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.

Судом встановлено, що юриди чна особа - приватне підпри ємство «Лугтрансоптторг», ід ентифікаційний код 35400043, зареє стровано як суб' єкт господа рювання виконавчим комітето м Луганської міської ради 27 ве ресня 2007 року за № 12821020000013938, про що в идане відповідне свідоцтво п ро державну реєстрацію, та вз ято на податковий облік Лені нської МДПІ у м.Луганську з 01.10. 2007 року за № 1447 (а.с.5,6).

Засновником та керівником підприємства є ОСОБА_7, що підтверджується довідкою з ЄДРПОУ серії № 2401(а.с.10).

Згідно установчих докумен тів підприємства, його місце знаходження: 91011 АДРЕСА_1.

Проведеною перевіркою вст ановлено, що ПП «Лугтрансопт торг» за юридичною адресою, з азначеною в статутних докуме нтах, не знаходиться, про що пр ацівниками Ленінської МДПІ у м.Луганську було складено ві дповідну довідку від 01.12.2009 року (а.с.9).

27.11.2007 державним реєстратором виконавчого комітету Луганс ької міської ради внесено за пис №13821430001013938 про відсутність юр идичної особи відповідача за юридичною адресою (а.с. 39-40).

Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.

Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду. Згідно ч. 1 ст. 104 цього ж Кодексу право на з вернення до адміністративно го суду має суб'єкт владних по вноважень у випадках, встано влених законом.

За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.

З аналізу зазначених вище п роцесуальних норм випливає, що до адміністративної юрисд икції відносяться спори, поз ивачем у яких є суб'єкт владни х повноважень, на виконання п овноважень якого подана позо вна заява.

Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що справа ад міністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмін істративного суду публічно-п равовий спір, у якому хоча б од нією зі сторін є орган викона вчої влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Пунктом 7 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - ц е орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про прокуратуру» в ід 05.11.1991 № 1789-ХІІ повноваження пр окурорів, організація, засад и та порядок діяльності прок уратури визначаються Консти туцією України, Законом Укра їни «Про прокуратуру», іншим и законодавчими актами.

Статтею 36-1 Закону України «П ро прокуратуру» передбачено право звернення прокурора д о суду з позовом з метою предс тавництва інтересів громадя нина або держави в суді. Згідн о із частиною 2 цієї статті під ставою представництва у суді інтересів громадянина є йог о неспроможність через фізич ний чи матеріальний стан, пох илий вік або з інших поважних причин самостійно захистити свої порушені чи оспорювані права або реалізувати проце суальні повноваження, а інте ресів держави - наявність п орушень або загрози порушень економічних, політичних та і нших державних інтересів вна слідок протиправних дій (без діяльності) фізичних або юри дичних осіб, що вчиняються у в ідносинах між ними або з держ авою.

Крім того, відповідно до п. 4 Р ішення Конституційного суду України від 08.04.1999 р. № 3-рп/99 із вра хуванням того, що «інтереси д ержави» є оціночним поняттям , прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посил анням на законодавство, на пі дставі якого подається позов , в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріа льних або інших інтересів де ржави, обґрунтовує у позовні й заяві необхідність їх захи сту та зазначає орган, уповно важений державою здійснюват и відповідні функції у спірн их правовідносинах.

Отже, звернення до суду суб' єктів владних повноважень пр о припинення юридичної особи обов'язково повинно бути пер едбачено законом, яким повин но бути визначено таке повно важення цьому органу, та є адм іністративно - господарськ ою санкцією за порушення гос подарської діяльності. Підст ави для прийняття судового р ішення про припинення юридич ної особи визначені ст. 38 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців».

Відповідно до ст. 4 Закону Ук раїни “Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців” держа вною реєстрацією юридичних о сіб та фізичних осіб - підприє мців - є засвідчення факту с творення або припинення юрид ичної особи, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шля хом внесення відповідних зап исів до Єдиного державного р еєстру.

Як встановлено судом, юриди чна особа відповідача утвори лась державної реєстрації но воутвореної, шляхом заснуван ня, юридичної особи ПП «Лугтр ансоптторг». Інші записи про створення юридичної особи в ідповідача в Єдиному державн ому реєстрі юридичних осіб т а фізичних осіб - підприємц ів відсутні, що підтверджуєт ься довідкою з ЄДР.(а.с.39-40) Тобт о вищевказана вимога є ідент ичною вимозі про визнання не дійсним запису № 1 382 102 0000 013938 від 27.0 9.2007 про державну реєстрацію но воутвореної, шляхом заснуван ня, юридичної особи ПП «Лугтр ансоптторг».

Судом не приймаються до ува ги посилання позивача управл іння державної реєстрації мі ського реєстру Луганської мі ської ради - державного реє стратора про те, що він є ненал ежним позивачем у даному вип адку, оскільки до повноважен ь державного реєстратора, як ий є посадовою особою, а не реє струючим органом, згідно зі с т. 6 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців» не входить можливість з вернення до суду з позовом пр о визнання запису про реєстр ацію недійсним.

Ст.6 Закону України «Про дер жавну реєстрацію юридичних о сіб та фізичних осіб - підпр иємців» містить перелік повн оважень державного реєстрат ора, згідно якої Державний ре єстратор на території відпов ідної адміністративно-терит оріальної одиниці: проводить державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб - підп риємців; проводить резервува ння найменувань юридичних ос іб; передає органам державно ї статистики (далі - органи ста тистики), державної податков ої служби, Пенсійного фонду У країни та фондів соціального страхування повідомлення та відомості з реєстраційних к арток про вчинення реєстраці йних дій, які передбачені цим Законом, у тому числі щодо ств орення або ліквідації відокр емлених підрозділів юридичн их осіб; формує, веде та забезп ечує зберігання реєстраційн их справ (крім реєстраційних справ юридичних осіб, зареєс трованих відповідно до части ни четвертої статті 3 цього За кону); здійснює оформлення та видачу свідоцтв про державн у реєстрацію (крім видачі сві доцтв юридичним особам, заре єстрованим відповідно до час тини четвертої статті 3 цього Закону), а також їх заміну; офо рмлює та видає виписки, довід ки з Єдиного державного реєс тру; проводить державну реєс трацію змін до установчих до кументів юридичних осіб та д ержавну реєстрацію зміни іме ні або місця проживання фізи чних осіб - підприємців; прово дить державну реєстрацію при пинення юридичних осіб та де ржавну реєстрацію припиненн я підприємницької діяльност і фізичними особами - підприє мцями; звертається до суду із заявою про зміну мети устано ви у встановленому законом п орядку; здійснює оформлення, видачу та засвідчення юриди чним особам дублікатів оригі налів їх установчих документ ів та змін до них; вносить до Є диного державного реєстру ві домості про державну реєстра цію особи на підставі рішенн я суду; здійснює інші дії, пере дбачені цим Законом.

Згідно зі ст.7 Закону Україн и «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців» спеціаль но уповноваженим органом з п итань державної реєстрації є центральний орган виконавчо ї влади, який забезпечує реал ізацію державної політики у сфері підприємництва.

Спеціально уповноважений орган з питань державної реє страції:

- здійснює державний нагляд за дотриманням законодавств а у сфері державної реєстрац ії юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців;

- узагальнює практику засто сування нормативно-правових актів з питань державної реє страції та розробляє проекти нормативно-правових актів у цій сфері;

- затверджує нормативно-пра вові акти щодо формування та ведення Єдиного державного реєстру;

- забезпечує формування та в едення Єдиного державного ре єстру;

- затверджує форми реєстрац ійних карток, довідки, витягу та виписки з Єдиного державн ого реєстру;

- організовує навчальну під готовку та підвищення кваліф ікації державних реєстратор ів, погоджує кандидатури на з айняття посади державного ре єстратора;

- видає посвідчення і печатк у державного реєстратора;

- забезпечує замовлення, пос тачання, облік та звітність щ одо витрачання бланків свідо цтв про державну реєстрацію та бланків виписок з Єдиного державного реєстру;

- видає спеціалізований дру кований засіб масової інформ ації;

- забезпечує органи державн ої влади інформацією з Єдино го державного реєстру в поря дку, встановленому спеціальн о уповноваженим органом з пи тань державної реєстрації;

- установлює за погодженням з Міністерством юстиції Укр аїни регламент передачі держ авному реєстратору даних про юридичних осіб, зареєстрова них відповідно до частини че твертої статті 3 цього Закону .

У відповідності до Указу Пр езидента України № 721/2000 від 25 тр авня 2000 року затверджено Поло ження про Державний комітет України з питань регуляторно ї політики та підприємництва , який є спеціально уповноваж еним органом з питань ліценз ування, державної регуляторн ої політики та дозвільної си стеми у сфері господарської діяльності. у своїй діяльнос ті керується Конституцією Ук раїни, законами України, акта ми Президента України, Кабін ету Міністрів України, а тако ж цим Положенням, у межах свої х повноважень Держпідприємн ицтво України організовує ви конання актів законодавства України і здійснює контроль за їх реалізацією, Держпідпр иємництво України здійснює с вої повноваження безпосеред ньо та через свої територіал ьні органи в Автономній Респ убліці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Таким чином, виходячи з викл аденого, в даному випадку так им спеціально уповноваженим органом з питань державної р еєстрації є позивач - управлі ння державної реєстрації та міського реєстру Луганської міської ради.

Як вбачається зі змісту вка заних норм, вони не містять по силання про те, що цей перелік повноважень державного реєс тратора та органу реєстрації є вичерпним.

Таким чином, при визначенні їх повноважень слід керуват ися і іншими нормативними ак тами, якими регулюються вказ ані питання.

Згідно зі ст.104 ЦК України, юр идична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язкі в іншим юридичним особам - пра вонаступникам (злиття, приєд нання, поділу, перетворення) а бо в результаті ліквідації.

Юридична особа є такою, що п рипинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Статтею 110 ЦК України передб ачено, що юридична особа лікв ідується:

1) за рішенням її учасників а бо органу юридичної особи, уп овноваженого на це установчи ми документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строк у, на який було створено юриди чну особу, досягненням мети, д ля якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами;

2) за рішенням суду про визна ння судом недійсною державно ї реєстрації юридичної особи через допущені при її створе нні порушення, які не можна ус унути, а також в інших випадка х, встановлених законом.

Вимога про ліквідацію юрид ичної особи на вказаних підс тавах, може бути пред'явлена д о суду органом, що здійснює де ржавну реєстрацію, учасником юридичної особи, а щодо акціо нерних товариств - також Держ авною комісією з цінних папе рів та фондового ринку.

Таким чином, оскільки припи нення юридичної особи тягне за собою ліквідацію цієї юри дичної особи, а з вимогами про таку ліквідацію може зверта тися орган, що здійснює реєст рацію, то суд вважає, що цей ор ган за наявності встановлени х законом підстав, може зверт атися до суду з вимогами про п рипинення юридичної особи.

Посилання позивача на роз' яснення Держкомітету Україн и з питань регуляторної полі тики та підприємництва в Луг анській області від 10 січня 2009 року №5312/2/12 згідно яких державн ий реєстратор, як посадова ос оба не має повноважень на зве рнення до суду про ліквідаці ю юридичної особи, на увагу не заслуговує, оскільки в даном у випадку до виниклих обстав ин це роз' яснення не має від ношення.

Як вбачається з позовної за яви, позивачем, в чиїх інтерес ах заявлено позов, фактично є управління державної реєстр ації міського реєстру Луганс ької міської ради, як реєстру ючий орган, а не його посадова особа, на що посилається пози вач.

За таких обставин, суд вважа є, що позивач - управління держ авної реєстрації міського ре єстру Луганської міської рад и, в інтересах якого у відпові дності з правами, наданими За коном України «Про прокурату ру» пред' явлено позов проку рором, має право в межах своїх повноважень, звертатися до с уду з указаними в позові вимо гами.

Як вбачається із змісту адм іністративного позову, проку рором не обґрунтовуються пор ушення, які були допущені під час державної реєстрації ві дповідача. Підставами для пр ипинення підприємства відпо відача визначено порушення з акону, допущені при створенн і юридичної особи, які не можн а усунути, а саме реєстрація п ідприємства без мети заняття підприємницькою діяльністю .

Так, у судовому засіданні вс тановлено, підтверджено пояс неннями представника позива ча, що відповідно до ст. 24 Закон у № 755-IV, державному реєстратору для проведення державної ре єстрації ПП «Лугтрансопттор г» в інтересах засновника О СОБА_7., його представником ОСОБА_5, який діяв на підстав і довіреності від 25.09.2007, посвідч еної приватним нотаріусом Лу ганського міського нотаріал ьного округу ОСОБА_6, нада но наступні документи:

- заповнена реєстраці йна картка на проведення дер жавної реєстрації юридичної особи;

- рішення власника про створення ПП «Лугтрансоптто рг» від 03.10.2006р., підписана ним вл асноруч;

- два примірника стату ту;

- документ, що засвідчу є внесення реєстраційного зб ору за проведення державної реєстрації юридичної особи ( квитанція №00061 від 25.09.2007);

Статут ПП «Лугтрансопттор г» затверджений власником, а саме ОСОБА_7., і ним підписа ний. Справжність підпису пос відчена приватним нотаріусо м Луганського міського нотар іального округу ОСОБА_6, з ареєстровано в реєстрі за № 227 8.

У судовому засіданні ОСО БА_7. підтвердив, що саме він підписав Статут ПП «Лугтранс оптторг» та видав довіреніст ь на ім' я ОСОБА_5 для пров едення державної реєстраці ї підприємства, а також отрим ав від останнього статутні д окументи, печатку та штамп пі дприємства з метою подальшої реєстрації у Ленінській між районній державній податков ій інспекції у місті Лугансь ку як платника податків де за повнив власноруч реєстрацій ну заяву та отримав свідоцтв о платника ПДВ. (а.с. 65-66)

Опитаний у судовому засіда нні у якості свідка ОСОБА_5 пояснив, що працює у ТОВ «Юри дична фірма «ТІС» та дійсно н адавав послуги щодо реєстрац ії ПП «Лугтрансоптторг» на п ідставі договору-доручення № 1659 від 25.09.2007, укладеного з ОСОБ А_7. (а.с. 60) При цьому назву підп риємства, напрямки діяльност і, юридичну адресу йому повід омив саме ОСОБА_7. Після де ржавної реєстраці ПП «Лугтра нсоптторг» та виготовлення у відповідних органах печаті та штампу вони та всі докумен ти були передані замовнику н а підставі акту 05.10.2007. (а.с. 59)

ОСОБА_7. підтвердив справж ність свого підпису на вказа них документах та не запереч ував факту отримання установ чих документів, печаті та шта мпу.

Представником позивача у с удовому засіданні підтвердж ено, що документи для проведе ння державної реєстрації ПП «Лугтрансоптторг» були пода ні у повному обсязі, та відпов ідали вимогам діючого законо давства, тому підстав для від мови у проведенні державної реєстрації юридичної особи н е було. А також підтверджено, щ о державна реєстрація ПП «Лу гтрансоптторг» була здійсне на відповідно до Закону і без посередньо при проведенні де ржавної реєстрації вищезазн аченої юридичної особи з бок у державного реєстратора не припущено жодних порушень, і всі дії вчинені відповідно д о вимог Закону.

З пояснень ОСОБА_7. вбача ється, що він свідомо брав уча сть у створенні ПП «Лугтранс оптторг». Самостійно звертав ся до податкового органу щод о постановки підприємства н а облік у якості платника под атків. Також, ОСОБА_7. поясн ив, що деякі звіти ПП «Лугтран соптторг» одразу після реєст рації він підписував особист о.

Тобто не знаходять свого пі дтвердження посилання позив ача на відсутність можливост і у ОСОБА_7. здійснювати пі дприємницьку діяльність.

Відповідно до статті 71 КАС У країни кожна сторона повинна довести обставини, на які вон а посилається.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що позивачем не на дано належних доказів, які б свідчать про порушення ОС ОБА_7. статті 42 Господарськог о кодексу України, а саме, що в олевиявлення засновника не б уло направлено на створення суб' єкта господарювання з метою заняття підприємницьк ою діяльністю.

Судом встановлено, що юриди чна особа ПП «Лугтрансопттор г» створена не за викраденим и, загубленими чи підроблени ми документами з метою заниж ення податкових зобов' язан ь, а свідомо та за бажанням зас новника ОСОБА_7. Доказів п ритягнення останнього до кр имінальної відповідальност і за фіктивне підприємництво чи за ухилення від сплати под атків позивачем не надано.

Тобто прокурором не надано доказів наявності підстав в изнання недійсним запису про проведення державної реєстр ації, у зв' язку з недоведені стю порушень закону, які були би допущені при створенні юр идичної особи.

Підставою для припинення П П «Лугтрансоптторг» прокуро ром визначено лише порушення закону, допущені при створен ні юридичної особи, які не мож на усунути. Судом встановлен о, що ПП «Лугтрансоптторг» з л ютого 2008 року не подається под аткова звітність.

Згідно ст. 38 Закону України « Про державну реєстрацію юри дичних осіб та фізичних осіб - підприємців» підставою д ля постановлення судового рі шення щодо припинення юридич ної особи, що не пов' язано з б анкрутством юридичної особи , зокрема є неподання протяго м року органам державної под аткової служби податкових де кларацій, документів фінансо вої звітності відповідно до закону.

Однак, з вказаними вимогами має право звертатись саме по датковий орган, а не орган дер жавної реєстрації, в інтерес ах якого прокурором заявлено позов.

З огляду на вищезазначене, с уд вважає, що вимоги прокурор а м.Рубіжне в інтересах держа ви в особі державного реєстр атора - Управління державної реєстрації та міського реєс тру Луганської міської ради до приватного підприємства „ Лугтрансоптторг”, третя особ а - Ленінська міжрайонна де ржавної податкової інспекці ї у місті Луганську про припи нення юридичної особи шляхом скасування запису про держа вну реєстрацію юридичної осо би, є необґрунтованими та так ими, що не мають законних підс тав для їх задоволення.

Питання по судових витрата х не вирішуються, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а статтею 94 Кодексу адміністра тивного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 2, 11, 17, 87, 94, 98, 158-163 Кодек су адміністративного судочи нства України, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні позовн их вимог прокурора м.Рубіжне в інтересах держави в особі д ержавного реєстратора - Упра вління державної реєстрації та міського реєстру Лугансь кої міської ради до приватно го підприємства "Лугтрансопт торг" про припинення юридичн ої особи шляхом скасування з апису про державну реєстраці ю юридичної особи відмовити за необґрунтованістю.

Постанова суду першо ї інстанції набирає законної сили після закінчення строк у подання заяви про апеляцій не оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо та ку заяву не було подано. Якщо б уло подано заяву про апеляці йне оскарження, але апеляцій на скарга не була подана в стр ок, встановлений Кодексом ад міністративного судочинств а, постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення цього строк у.

Постанова суду може бути ос каржена до Донецького апеляц ійного адміністративного су ду. Заява про апеляційне оска рження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову прого лошено у відсутність особи, я ка бере участь у справі, то стр ок подання заяви про апеляці йне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії пос танови.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом двадцяти д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. Апеляц ійна скарга може бути подана без попереднього подання за яви про апеляційне оскарженн я, якщо скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення.

Постанову складено у повно му обсязі 26 квітня 2010 року.

Суддя

Смішлива Т.В.

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.04.2010
Оприлюднено13.07.2010
Номер документу9618851
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-895/10/1270

Ухвала від 10.06.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 10.06.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Постанова від 20.04.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Смішлива Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні