ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 травня 2010 р. м. Вінниця Справа № 2-а-357/10/0270
Вінницький окружний адмін істративний суд в складі
Головуючого судді Чудак Ол есі Миколаївни,
при секретарі судового зас ідання: Балан Марині Анатол іївні
за участю представників ст орін:
прокуратури: Олексюка В адима Івановича
позивача : Петрово ї Ірини Миколаївни
відповідача : не з'явивс я
розглянувши у відкритому с удовому засіданні матеріали справи
за позовом: Могилів-Поді льського міжрайонного проку рора в інтересах держави в ос обі управління Пенсійного фо нду України у м. Могилів-Поділ ьському
до: Приватного малого п ідприємства "Наза"
про: стягнення заборгов аності зі сплати страхових в несків на загальнообов'язков е державне пенсійне страхува ння
ВСТАНОВИВ :
05 лютого 2010 року Могилів-Под ільський міжрайонний прокур ор в інтересах держави в особ і управління Пенсійного фонд у України у м. Могилів-Подільс ькому (УПФ України у м. Могилів -Подільському) звернувся в су д з позовом до Приватного мал ого підприємства «Наза» (ПМП «Наза», Підприємство) про стя гнення заборгованості по спл аті страхових внесків на заг альнообов' язкове державне пенсійне страхування в розм ірі 1275 грн 05 коп.
Зазначив, що ПМП «Наза» заре єстроване в УПФ України у м. Мо гилів-Подільському і є платн иком страхових внесків на за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування. Стан ом на 20 січня 2010 року за відпові дачем рахується борг по спла ті страхових внесків у розмі рі 1275 грн 05 коп., з яких недоїмка страхових внесків 33,2% - 1165 грн 39 ко п., страхових внесків 1-5% - 75 грн 35 к оп., що підтверджується самос тійно поданими відповідачем розрахунками за період з жов тня 2009 року по грудень 2009 року, а також 33 грн 93 коп. - застосова ні рішенням управління за не своєчасну сплату страхових в несків фінансові санкції та 38 коп. - нарахована управлінн ям пеня.
Посилаючись на те, що добров ільно Підприємством заборго ваність не сплачена, рішення в установленому законом пор ядку не оскаржено, прокурор п росив стягнути суму боргу в с удовому порядку.
Ухвалою Вінницького окруж ного адміністративного суду від 08 лютого 2010 року відкрито п ровадження і адміністративн а справа призначена до розгл яду.
Відповідно до заяв, зареєст рованих канцелярією Вінниць кого окружного адміністрати вного суду 19 березня 2010 року №5394 та 12 травня 2010 року №9591, УПФ Украї ни у м. Могилів-Подільському з більшено позовні вимоги у зв ' язку з поданням відповідач ем розрахунків сум страхових внесків за січень, лютий та бе резень 2010 року, нарахуванням ш трафних санкцій та пені за не своєчасну сплату страхових в несків, а також відповідно до акту, складеного в результат і проведення планової переві рки з питань дотримання вимо г законодавства щодо нарахув ання, обчислення та сплати вн есків на загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання та надання достовірних відомостей до органів Пенсій ного фонду (а.с. 30-31, 49-51).
Зважаючи на те, що в силу час тини першої статті 51 Кодексу а дміністративного судочинст ва України (КАС України), крім прав та обов' язків, визначе них у статті 49 цього Кодексу, п озивач має право змінити під ставу або предмет адміністра тивного позову, збільшити аб о зменшити розмір позовних в имог або відмовитися від адм іністративного позову в будь -який час до закінчення судов ого розгляду, заяви позивача про збільшення позовних вим ог прийнято судом, оскільки ц і дії не суперечать закону.
Таким чином, на момент розгл яду справи сума позову стано вить 3036 грн 55 коп.
Відповідач в судове засіда ння не з' явився, надав суду з аяву за підписом керівника А.А.Андрієвського та скріп лену печаткою Підприємства з проханням провести розгляд справи у їх відсутність (а.с. 65).
За таких обставин, враховую чи думку представника прокур ора та позивача, судом ухвале но провести розгляд у відсут ність ПМП «Наза».
В судовому засіданні предс тавник прокуратури Вінницьк ої області - прокурор відділу представництва інтересів гр омадян і держави в судах упра вління захисту прав і свобод громадян та інтересів держа ви прокуратури Вінницької об ласті В.І.Олексюк (посвідч ення на а.с. 67) прокуратури та УП Ф України у м. Могилів-Подільс ькому - головний спеціаліст ю рисконсульт І.М.Петрова (д оручення на а.с. 66) вимоги підтр имали повністю і просили їх з адовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позов ній заяві та надані в матеріа ли справи докази.
Суд заслухав пояснення уча сників процесу, повно, всебіч но, об'єктивно дослідив надан і у справу докази та надав їм ю ридичну оцінку.
Так, відносини, що виникають між суб'єктами системи загал ьнообов' язкового державно го пенсійного страхування, р егулюються Законом України « Про загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування » від 09 липня 2003 року №1058-ІV (Закон №1058), який набрав чинності з 01 сі чня 2004 року. Дія інших норматив но-правових актів може пошир юватися на ці відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не с уперечить цьому Закону.
Згідно положень частини др угої статті 5 Закону №1058-IV, виклю чно цим Законом визначаються принципи та структура систе ми загальнообов' язкового д ержавного пенсійного страху вання, коло осіб, які підлягаю ть загальнообов' язковому д ержавному пенсійному страху ванню, а також платники страх ових внесків.
Платниками внесків є робот одавці, підприємства, устано ви і організації, створені ві дповідно до законодавства Ук раїни, незалежно від форм вла сності, виду діяльності та го сподарювання, об'єднання гро мадян, профспілки, політичні партії, фізичні особи - суб'єк ти підприємницької діяльнос ті та інші особи (включаючи юр идичних та фізичних осіб - суб 'єктів підприємницької діяль ності, що обрали особливий сп осіб оподаткування - фіксова ний податок, єдиний податок, ф іксований сільськогосподар ський податок, придбали спец іальний торговий патент), які використовують працю фізичн их осіб на умовах трудового д оговору (контракту) або на інш их умовах, передбачених зако нодавством або за договорами цивільно-правового характер у (ст. 15 Закону №1058).
Згідно з заявою ПМП «Наза», воно зареєстроване УПФ Украї ни у м. Могилів-Подільському я к платник страхових внесків на загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування ( а.с. 7).
Страхові внески - це кошти в ідрахувань на соціальне стра хування та збір на обов' язк ове державне пенсійне страху вання, сплачені згідно із зак онодавством, що діяло раніше ; кошти, сплачені на загальноо бов' язкове державне пенсій не страхування відповідно до цього Закону (ст. 1 Закону №105 8).
Обчислення страхових внес ків зазначеною категорією пл атників здійснюється щоміся чно за ставками, визначеними пунктами 4.1, 4.2 Інструкції про п орядок обчислення і сплати с трахувальниками та застрахо ваними особами внесків на за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування до Пе нсійного фонду України, затв ердженої постановою правлін ня Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року №21-1, зареєст рованої в Міністерстві юстиц ії України від 16 січня 2004 року № 64/8663 на підставі бухгалтерськи х та інших документів, відпов ідно до яких провадиться нар ахування (обчислення) або які підтверджують нарахування ( обчислення) заробітної плати (доходу) виходячи з розміру ст рахового внеску, що діє на ден ь нарахування виплат (доходу ).
Пунктом 6 частини другої ста тті 17 Закону України «Про зага льнообов' язкове державне п енсійне страхування» передб ачено, що страхувальники зоб ов' язані нараховувати, обчи слювати і сплачувати в устан овлені строки та в повному об сязі страхові внески.
Зокрема, згідно з підпункто м 5.1.4 пункту 5.1 вказаної Інструк ції нараховані за відповідни й базовий звітний період стр ахові внески сплачуються пла тниками (крім гірничих підпр иємств) шляхом перерахування безготівкових сум з їх банкі вських рахунків не пізніше н іж через 20 календарних днів із дня закінчення цього період у незалежно від виплати заро бітної плати (доходу), на суми яких нараховуються страхові внески. Базовим звітним пері одом є календарний місяць.
Відповідно до чинного зако нодавства, ПМП «Наза» 15 жовтня 2009 року до УПФ України у м. Моги лів-Подільському подано розр ахунок суми страхових внескі в на загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування , що підлягають сплаті за вере сень місяць 2009 року в розмірі 35 8 грн 94 коп., 18 листопада 2009 року ро зрахунок суми страхових внес ків на загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня, що підлягають сплаті за жо втень місяць 2009 року в розмірі 382 грн 95 коп., 11 грудня 2009 року розр ахунок суми страхових внескі в на загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування , що підлягають сплаті за лист опад місяць 2009 року в розмірі 43 2 грн 03 коп., 18 січня 2010 року розрах унок суми страхових внесків на загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування, що підлягають сплаті за груд ень місяць 2009 року в розмірі 432 г рн 96 коп., однак вказані суми сп лачено частково, а саме, в сумі 7 грн 20 коп. (а.с. 9-12).
Відповідно до частини деся тої статті 20 Закону №1058 до стра хувальників, які несвоєчасно або не в повному обсязі сплач ують страхові внески, застос овуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а по садові особи, винні в порушен ні законодавства про сплату страхових внесків, несуть ди сциплінарну, адміністративн у, цивільно-правову або кримі нальну відповідальність згі дно із законом.
Зокрема, пункт 2 цієї статті передбачає, що виконавчими о рганами Пенсійного фонду за несплату (неперерахування) а бо несвоєчасну сплату (несво єчасне перерахування) страху вальниками страхових внескі в, у тому числі донарахованих страхувальниками або терито ріальними органами Пенсійно го фонду, накладається штраф в розмірі 10 відсотків своєчас но не сплачених сум.
Підпунктом 9.3.2 Інструкції ут очнено, що за несплату (непере рахування) або несвоєчасну с плату (несвоєчасне перерахув ання) страхувальниками страх ових внесків, у тому числі дон арахованих страхувальникам и або територіальними органа ми Пенсійного фонду, наклада ється штраф у розмірі 10 відсот ків своєчасно не сплачених с ум.
Одночасно на суми своєчасн о не сплачених (не перерахова них) страхових внесків і фіна нсових санкцій нараховуєтьс я пеня в розмірі 0,1 відсотка за значених сум коштів, розрахо вана за кожний день простроч ення платежу.
Таким чином, оскільки відпо відачем сума страхових внеск ів нарахованих за вересень 2009 року частково погашена, пози вачем винесено рішення від 04 л истопада 2009 року №311, згідно яко го до ПМП «Наза» застосована фінансова санкція в розмірі 33 грн 93 коп. та нарахована пеня в розмірі 0,38 грн за період з 20 ж овтня 2009 року по 30 жовтня 2009 року (а.с. 17);
Дане рішення отримане відп овідачем 12 листопада 2009 року, п ро що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення п оштового відправлення №334626 (а.с . 18).
В подальшому рішення відпо відачем не оскаржувалось, то бто на даний час є узгодженим .
Розрахунок фінансових сан кцій та пені здійснюється на підставі облікових даних ка ртки особового рахунку, що фо рмується за даними звітів пл атника, розрахованих самості йно та інших узгоджених зобо в' язань. Дані картки особов ого рахунку є підставою для з астосування зазначених фіна нсових санкцій.
До вказаних рішень позивач ем надано також і розрахунки фінансових санкцій та пені п о особовому рахунку 1-5% (розділ 1) за період з 08 жовтня 2009 року по 30 жовтня 2009 року, по особовому р ахунку 4%, 32%, 42 % (розділ 1) за період з 08 жовтня 2009 року по 29 жовтня 2009 р оку (а.с. 17 на звороті).
Окрім зазначеного, територ іальні органи Пенсійного фо нду за формою і у строки, визна чені управлінням Пенсійно го фонду, надсилають страху вальникам, які мають недоїмк у, вимогу про її сплату.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. Про тягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про спл ату недоїмки страхувальник з обов' язаний сплатити суми н едоїмки та суми фінансових с анкцій. Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми н едоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджу є її з органами Пенсійного фо нду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду . А в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонд у має право оскарження вимог и в судовому порядку. Про оска рження вимоги територіально го органу Пенсійного фонду п ро сплату недоїмки до викона вчої дирекції Пенсійного фон ду або в судовому порядку стр ахувальник зобов' язаний пи сьмово повідомити відповідн ий територіальний орган Пенс ійного фонду протягом трьох робочих днів із дня зверненн я до виконавчої дирекції Пен сійного фонду чи суду.
На виконання вказаних поло жень закону, управлінням Пен сійного фонду України у м. Мог илів-Подільському направлял ась вимога від 01 грудня 2009 року №32 на загальну суму 410 грн 06 коп. , отриману ним 09 грудня 2009 року, п ро що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення п оштового відправлення №347744 (а.с . 19 на звороті).
Нарахована позивачем сума протягом десяти робочих дні в після отримання вимоги ПМП «Наза» не сплачена та ні в адм іністративному, ні в судовом у порядку не оскаржена.
Станом на 20 січня 2010 року забо ргованість ПМП «Наза» перед УПФ України у м. Могилів-Поділ ьському становить 1275 грн 05 коп. , що підтверджується розраху нком заборгованості по страх ових внесках на загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування (а.с. 8).
Однак, ПМП «Наза» 19 лютого 2010 р оку до УПФ України у м. Могилів -Подільському подано розраху нок суми страхових внесків н а загальнообов' язкове держ авне пенсійне страхування, щ о підлягають сплаті за січен ь місяць 2010 року в розмірі 504 грн 46 коп. (а.с. 33), але вказану суму у в изначений строк не сплатило, що призвело до збільшення за боргованості.
Крім того, позивачем направ лялась вимога від 04 березня 2010 року №Ю-33 на загальну суму 1779 гр н 51 коп., отриману відповідаче м 04 березня 2010 року, про що свідч ить підпис головного бухгалт ера ПМП «Наза» на корінці вим оги (а.с. 38), проте нарахована по зивачем сума протягом десяти робочих днів після отриманн я вимоги відповідачем не спл ачена та ні в адміністративн ому, ні в судовому порядку не о скаржена.
Таким чином, станом на 01 бере зня 2010 року заборгованість ві дповідача перед УПФ України у м. Могилів-Подільському ста новить 1779 грн 51 коп., що і стало п ідставою для збільшення позо вних вимог.
В подальшому ПМП «Наза» 18 бе резня 2010 року до УПФ України у м . Могилів-Подільському подан о розрахунок суми страхових внесків на загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування, що підлягають сплаті за лютий місяць 2010 року в розмі рі 495 грн 04 коп., 14 квітня 2010 року ро зрахунок суми страхових внес ків на загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня, що підлягають сплаті за бе резень місяць 2010 року в розмір і 466 грн 24 коп. (а.с. 53-54), але вказані суми у визначений строк не сп латили, що також призвело до з більшення позовних вимог.
Відповідно до пункту 2 части ни першої статті 64 Закону №1058 т ериторіальні органи Пенсійн ого фонду України мають прав о не частіше одного разу на ка лендарний рік проводити план ові перевірки на будь-яких пі дприємствах, в установах і ор ганізаціях та у фізичних осі б - суб' єктів підприємниць кої діяльності бухгалтерськ их книг, звітів, кошторисів та інших документів, пов' язан их з нарахуванням, обчисленн ям та сплатою страхових внес ків, отримувати необхідні по яснення, довідки і відомості з питань, що виникають під час таких перевірок.
Так, з 23 березня 2010 року по 24 бер езня 2010 року на підставі наказ у №49 від 23 березня 2010 року, видан ого начальником УПФ України у м. Могилів-Подільському та н аправлення №14 від 23 березня 2010 р оку, головним спеціалістом п о контрольно-перевірочній ро боті за нарахуванням та спла тою платежів відділу обліку надходжень платежів Захар овою О.О. проведена планова перевірка з питань дотриман ня вимог законодавства щодо нарахування, обчислення та с плати внесків на загальнообо в' язкове державне пенсійне страхування, інших платежів та надання достовірних відо мостей до органів Пенсійного фонду за період з 01 січня 2005 рок у по 01 березня 2010 року.
Перевірка проводилась з ві дома керівника Підприємства та в присутності його головн ого бухгалтера.
За результатами планової п еревірки складено акт №8 від 24 березня 2010 року, яким встановл ено порушення пункту 1 частин и першої статті 19, частини шос тої статті 20 Закону України «П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування» в частині не своєчасної спла ти авансових платежів на сум у 591 грн 52 коп. та підпунктів 5.1.1, 5.1. 4, 5.1.5 пункту 5.1 розділу 5 Інструкц ії про порядок обчислення та сплати страхувальниками й з астрахованими особами внеск ів на загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я до Пенсійного фонду Україн и (а.с. 61-63).
З актом перевірки відповід ач ознайомлений під розпис т а один примірник акта вручен ий відповідачу під розпис 24 бе резня 2010 року.
На підставі виявлених, в ход і проведення планової переві рки порушень позивачем винес ені рішення від 25 березня 2010 ро ку №404, згідно якого до ПМП «Наз а» застосовано штраф в розмі рі 160 грн 61 коп. та №405, згідно яког о до ПМП «Наза» застосовано ш траф в розмірі 135 грн 15 коп. (50% сум несплачених або несвоєчасно сплачених авансових платежі в) (а.с. 59-60).
Дані рішення отримані відп овідачем 26 березня 2010 року, про що свідчить підпис керівник а ПМП «Наза» на них (а.с. 59-60), в под альшому не оскаржувались тоб то на даний час є узгодженими .
УПФ України у м. Могилів-Под ільському вживались заходи щ одо погашення заборгованост і, зокрема, направлялась вимо га від 06 квітня 2010 року №Ю-33 на за гальну суму 2274 грн 55 коп., отрима ну відповідачем 14 квітня 2010 рок у, про що свідчить рекомендов ане повідомлення про врученн я поштового відправлення (а.с . 64), проте нарахована позиваче м сума протягом десяти робоч их днів після отримання вимо ги відповідачем не сплачена та ні в адміністративному, ні в судовому порядку не оскарж ена.
Станом на 01 квітня 2010 року заб оргованість ПМП «Наза» перед УПФ України у м. Могилів-Поділ ьському становить 3036 грн 55 коп. , що підтверджується розраху нками управління пенсійного фонду такої заборгованості та карткою особового рахунку платника.
Таким чином, 3036 грн 55 коп. забо ргованості відповідача пере д УПФ України у м. Могилів-Поді льському знайшли своє підтве рдження фактичними обставин ами і матеріалами справи.
В силу частини третьої стат ті 18 Закону України «Про загал ьнообов' язкове державне пе нсійне страхування» страхов і внески є цільовим загально обов' язковим платежем, який справляється на всій тери торії України в порядку, вс тановленому цим Законом.
Не проведення розрахунків з Пенсійним фондом істотно з ачіпає інтереси держави, пер ешкоджає їй в здійсненні сво єчасного та в повному обсязі фінансування пенсійних випл ат відповідно до чинного зак онодавства.
Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 КАС України компетенція адміністративн их судів поширюється на спор и за зверненням суб' єкта вл адних повноважень у випадках , встановлених законом.
Такий випадок передбачени й, зокрема, Законом України «П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування» , згідно із пунктом 7 частини п ершої статті 64 якого, виконавч а дирекція Пенсійного фонду та її територіальні органи н аділені правом стягувати з п латників страхових внесків н есплачені суми страхових вне сків, а згідно із частиною тре тьою статті 106 цього Закону ор ган Пенсійного фонду має пра во звернутися до суду чи госп одарського суду з позовом пр о стягнення недоїмки.
В таких адміністративних с правах за зверненням суб' єк та владних повноважень з поз овом до фізичної чи юридично ї особи у випадках, визначени х законом, адміністративний суд надає упереджувальний за хист правам, свободам та інте ресам особи. При цьому, щоб не допустити зловживань суб' є кта владних повноважень та м ожливих порушень прав, свобо д чи інтересів, Конституцією та законами України встанов лено судовий контроль за вжи ттям таких заходів. Адмініст ративний суд у зазначених сп равах, згідно з частиною перш ою статті 2 КАС України, переві ряє, зокрема, чи не буде поруше но (у тому числі безпідставно обмежено) права, свободи та ін тереси осіб у разі задоволен ня адміністративного позову суб' єкта владних повноваже нь.
Відповідно до статей 11, 71 КАС України, кожна сторона повин на довести ті обставини, на як их ґрунтуються її вимоги та з аперечення, а суд згідно стат ті 86 цього Кодексу, оцінює док ази, які є у справі за своїм вн утрішнім переконанням, що ґр унтується на їх безпосереднь ому, всебічному, повному та об ' єктивному дослідженні.
Згідно статті 36-1 Закону Укра їни «Про прокуратуру» від 05 ли стопада 1991 року №1789-ХІІ, підстав ою представництва у суді інт ересів держави є наявність порушень або загрози поруш ень економічних, політичних та інших державних інтерес ів внаслідок протиправних д ій (бездіяльності) фізичних а бо юридичних осіб, що вчиняют ься у відносинах між ними аб о з державою.
Відповідно до статті 60 КАС У країни у випадках, встановле них законом, Уповноважений В ерховної Ради України з прав людини, прокурор, органи держ авної влади, органи місцевог о самоврядування, фізичні та юридичні особи можуть зверт атися до адміністративного с уду із адміністративними поз овами про захист прав, свобод та інтересів інших осіб і бра ти участь у цих справах.
Враховуючи те, що вимоги Мог илів-Подільського міжрайонн ого прокурора та УПФ України у м. Могилів-Подільському є об ґрунтованими, відповідають д ійсним обставинам та матеріа лам справи, оскільки заявлен а сума до стягнення складаєт ься із сум внесків, які визнач енні відповідачем у поданих до управління розрахунках са мостійно, що свідчить про їх п огодження, в установлений ст рок ці суми повною мірою не сп лачені, що потягло за собою ви никнення заборгованості, ріш ення про застосування штрафн их санкцій та пені в установл еному законом порядку не оск аржені, а відтак є узгодженим , докази про сплату заборгова ності відсутні, а також врахо вуючи те, що УПФ України у м. Мо гилів-Подільському має право звернутися до суду про стягн ення недоїмки, а суд наділени й повноваженнями на стягненн я такої заборгованості, суд в важає за доцільне позов задо вольнити.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов' язаних із залученням свідків та проведенням судо вих експертиз, судові витрат и (судовий збір) стягненню з ві дповідача не підлягають.
На підставі викладеного, ке руючись статями 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 16 7, 255, 257 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ :
адміністративний позов з адовольнити.
Стягнути з Приватного мало го підприємства «Наза» (вул. Г орького, 103, м. Могилів-Подільсь кий, Вінницька область, 24000, код ЄДРПОУ 13305215, р/р 26006055302363 в ВФ КБ «При ватбанк», МФО 302689) на користь уп равління Пенсійного фонду Ук раїни у м. Могилів-Подільсько му Вінницької області (пл. Соб орна, 12, м. Могилів-Подільський , Вінницька область, 24000, р/р 25600323580103 в ВАТ «Державний ощадний бан к України» МФО 302076, код ЄДРПОУ 249 00850) заборгованість зі сплати с трахових внесків на загально обов' язкове державне пенсі йне страхування в розмірі 3036 г рн 55 коп. (три тисячі тридцять ш ість гривень п' ятдесят п' я ть копійок).
Відповідно до статті 186 КАС У країни постанова може бути о скаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі скла дення постанови у повному об сязі відповідно до статті 160 ц ього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом пода чі заяви про апеляційне оска рження. Якщо постанову було п роголошено у відсутності осо би, яка бере участь у справі, т о строк подання заяви про апе ляційне оскарження обчислює ться з дня отримання нею ко пії постанови.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом двадцяти д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. При ць ому апеляційна скарга може б ути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга пода ється у строк, встановлений д ля подання заяви про апеляці йне оскарження. Заява про апе ляційне оскарження та апеляц ійна скарга подаються до суд у апеляційної інстанції чере з суд, який ухвалив оскаржува не судове рішення. Копія апел яційної скарги одночасно над силається особою, яка її пода є, до суду апеляційної інстан ції.
Відповідно до статті 254 КАС У країни постанова набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження. Якщо бул о подано заяву про апеляційн е оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк , встановлений цим Кодексом, п останова або ухвала суду пер шої інстанції набирає сили п ісля закінчення цього строку .
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після закінчення апеляційного розгляду справ и.
Повний текст постанови офо рмлено: 17.05.10
Суддя Чудак Олес я Миколаївна
12.05.2010
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2010 |
Оприлюднено | 09.07.2010 |
Номер документу | 9620601 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Чудак Олеся Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні