ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ С УД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"19" травня 2010 р. Справа № 2 a-1255/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружн ий адміністративний суд у ск ладі:
Судді Грицюка П.П.
при секретарі Кузишин Р.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщ енні суду адміністративну сп раву за позовом Державної податкової інспекції в Снят инському районі Івано-Франкі вської області до прива тного підприємства «Долина» про стягнення податков ого боргу в розмірі 2385,10 грн., -
ВСТАНОВИВ:
30 березня 2010 року Державна податкова інспекці я в Снятинському районі Іван о-Франківської області (далі - позивач) звернулася з адмі ністративним позовом до прив атного підприємства «Долина » (далі - відповідач) про стягн ення податкового боргу в сум і 2385,10 грн., в тому числі 5,10 грн. ком унального податку та 2380,00 грн. ш трафних санкцій. Позовні вим оги мотивувала тим, що за відп овідачем рахується податков а заборгованість перед бюдж етом, яка виникла у зв»язку з н есплатою комунального подат ку та неподанням декларації з податку на прибуток.
Позивач подав суд у клопотання про розгляд спр ави без участі його представ ника.
Відповідач в судове засідання повторно не з' яв ився, хоча про дату, час та міс це судового засідання був по відомлений належним чином. Н аданим правом на подання зап еречення проти позову не ско ристався. Заяв чи клопотань п ро відкладення розгляду спра ви чи про причини неявки суду не подав. За таких обставин су д вбачає за можливе розгляну ти справу на підставі наявни х доказів за відсутності сто рін.
Розглянувши позовну заяву, дослідивши докази, суд прийшов до висновку, що адмін істративний позов слід задов ольнити з наступних мотивів.
Згідно ч.1 ст.67 Конституції Ук раїни кожен зобов'язаний спл ачувати податки і збори в пор ядку і розмірах, встановлени х законом.
Законом України “Про сис тему оподаткування” визначе ні види податків і зборів (обо в' язкових платежів), що спра вляються на території Україн и.
Відповідно до п.2,3 ч.1 ст.9 Зако ну України «Про систему опод аткування» платники податкі в і зборів (обов'язкових плате жів) зобов'язані подавати до д ержавних податкових органів та інших державних органів в ідповідно до законів деклара ції, бухгалтерську звітність та інші документи і відомост і, пов'язані із обчисленням і с платою податків і зборів (обо в'язкових платежів) у встанов лені законом терміни. Обов'яз ок юридичної особи щодо спла ти податків і зборів (обов'язк ових платежів) припиняється із сплатою податку, збору (обо в'язкового платежу) або його с касуванням або списанням под аткової заборгованості.
Податковий борг - це податкове зобов' язання , самостійно узгоджене платн иком податків або узгоджене в адміністративному чи судов ому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також п еня, нарахована на суму таког о податкового зобов' язання (ст.1 згаданого Закону).
Згідно п.п.4.1.1. п.4.1 ст.4 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» пл атник податків самостійно об числює суму податкового зобо в'язання, яку зазначає у подат ковій декларації.
Положенням п.п.5.2.1 п.5.2 с т.5 Закону України “Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами” встановлено, що под аткове зобов' язання платни ка податків, нараховане конт ролюючим органом, вважається узгодженим в день отримання платником податків податков ого повідомлення, за винятко м випадків його апеляційного узгодження і відповідно до п .п.5.3.2 п.5.2 ст.5 Закону повинно бути сплачено платником податків на протязі 10-ти календарних д нів, наступних за днем узгодж ення. Узгоджена сума податко вого зобов' язання, не сплач ена платником податків у стр оки, визначені цією статтею, в изнається сумою податкового боргу платника податків.
Відповідно до п.п.3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону України “Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами” активи платників п одатків можуть бути примусов о стягнені в рахунок погашен ня його податкового боргу ви ключно за рішенням суду.
Судом встановлено, що приватне підприємство «Доли на» є юридичною особою, зареє стрована розпорядженням гол ови Снятинської районної дер жавної адміністрації 23.08.2000 рок у згідно свідоцтва про держа вну реєстрацію (а.с.5) та взяте н а облік в ДПІ в Снятинському р айоні 07.12.2000 р., відповідно до дов ідки наданої позивачем від 18.0 3.2010 року №13239/10 (а.с.4).
Як вбачається з матер іалів справи, зокрема акту пе ревірки від 26.02.2010 р. №1366/15/3110/514 (а.с. 6), в ідповідачем допущено заборг ованість, яка виникла в резул ьтаті подання підприємством за перший квартал 2007 року розр ахунку комунального податку , в якому задекларовано до спл ати суму комунального податк у 5.10 грн.
Крім того, встановлен о, що в результаті перевірки щ одо своєчасності представле ння звітності, проведеної 26.02.20 10 року встановлено факт непод ання декларації з податку на прбуток: 1 квартал 2007 року, 1 півр іччя 2007 року, 9 місяців 207 року, 11 м ісяців 2007 року, за 2007 рік, 1 кварта л 2008 року, 1 півріччя 2008 року, 9 міс яців 2008 року,11 місяців 2008 року, за 2008 рік,1 квартал 2009 року, 1 піврічч я 2009 року, 9 місяців 2009 року, за 2009 р ік.
Податковий борг підт верджується податковим пові домленням-рішенням №0000051510/0/5236 ві д 27.02.2010 року (а.с.8), довідкою про су ми заборгованості №4404/10/19-030/225 від 18.03.2010 року (а.с.9) та іншими матері алами справи.
Доказів сплати пода ткового боргу суду не предст авлено.
Враховуючи вищенавед ене, загальна сума податково го боргу становить суму позо вних вимог, а тому підлягає ст ягненню у судовому порядку.
На підставі статті 124 К онституції України, керуючис ь статтями 158-163, 167 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з приватного пі дприємства «Долина»(78349, Івано -Франківська область, Снятин ський район, с.Видинів, код ЄДР ПОУ 31101514) в дохід бюджету податк овий борг в розмірі 2385 (дві тис ячі триста вісімдесят п' ять ) гривень 10 копійок.
Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодек су адміністративного судочи нства України про апеляційн е оскарження постанови подає ться заява протягом 10 днів з д ня складення постанови в пов ному обсязі. Апеляційна скар га на постанову суду першої і нстанції подається протягом 20 днів після подання заяви пр о апеляційне оскарження. Якщ о постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк пода ння заяви про апеляційне оск арження обчислюється з дня о тримання нею копії постанови . Заява про апеляційне оскарж ення та апеляційна скарга по даються до Львівського апеля ційного адміністративного с уду через Івано-Франківський окружний адміністративний с уд.
Відповідно до статт і 254 Кодексу адміністративног о судочинства України поста нова суду набирає законної с или після закінчення 10-денног о строку подання заяви про ап еляційне оскарження, якщо та ку заяву не було подано. Якщо б уло подано заяву про апеляці йне оскарження, але апеляцій на скарга не була подана у 20-де нний строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.
Суддя /підпис/ Грицюк П.П.
Постанова скла дена в повному обсязі 21.05.2010 року .
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.05.2010 |
Оприлюднено | 13.07.2010 |
Номер документу | 9620888 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Грицюк П.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні