Рішення
від 13.04.2021 по справі 583/623/21
ОХТИРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 583/623/21

2/583/356/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 квітня 2021 року м. Охтирка.

Охтирський міськрайонний суд Сумської області в складі:

головуючого судді - Сидоренка Р.В.,

при секретарі судового засідання - Шаміладзе В.В.,

за участю:

представника позивача, адвоката - Кудіна О.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Чернеччинської сільської об`єднаної територіальної громади в особі Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області, головного управління Держгеокадастру в Сумській області, Виконавчого комітету Охтирської міської ради в особі відділу з питань реєстрації, про визнання протиправним та скасування наказу про передачу земельної ділянки, скасування рішення про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку та припинення комунального права власності на земельну ділянку, -

УСТАНОВИВ:

Позивач 22.02.2021 р. звернувся до суду із зазначеним позовом прохаючи:

Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 22.12.2018 року за № 18 - 10473/1618-СГ Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність в частині передачі земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 3,60 га., яка розташована на території колишньої Хухрянської сільської ради, Охтирського району, Сумської області, а на даний час Чернеччинської сільської ради, Охтирського району, Сумської області, що належить на праві приватної власності ОСОБА_2 на підставі Державного акту на право приватної власності на землю серії серія Р2 № 679859, виданого 30.10.2002 року Хухрянською сільською радою на підставі розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації.

Скасувати рішення про державну реєстрацію речового права на земельну ділянку кадастровий номер 5920388700:01:001:5755 площею 3,60 га. (запис з відкриттям розділу), індексний номер 53478777 від 06.08.2020 час 08:55:46, державний реєстратор Ткаченко Дмитро Олександрович, Виконавчий комітет Охтирської міської ради, Сумської області, та припинити право комунальної власності Територіальної громади в особі Чернеччинської сільської ради на дану земельну ділянку.

Вимоги мотивує тим, що ІНФОРМАЦІЯ_1 помер його батько ОСОБА_2 . Зі спадкового майна батькові належала земельна ділянка (пай) площею 3,6 га., розташована на території спочатку Хухрянської сільської ради, а на даний час Чернеччинської сільської ради. Крім нього спадкоємцями першої черги були його рідний брат ОСОБА_3 та мати ОСОБА_4 , однак останні відмовилися від спадщини у нотаріуса, підписавши відповідні документи. До спливу шести місяців подав до приватного нотаріуса Охтирського районного нотаріального округу Зіньковського І.М. заяву про прийняття спадщини, зареєстрована спадкова справа. При оформленні спадщини нотаріус попрохав надати йому витяг із державного земельного кадастру на вищевказану земельну ділянку. Вказаний витяг робила мати ще в липні 2020 року і вони навіть не звернули увагу на те, що в ньому була зазначена форма власності земельної ділянки саме як комунальна власність , а не приватна. По вказаній причині - визначенні його спадщини як комунальна форма власності нотаріус відмовив йому у вчиненні нотаріальної дії та видачі свідоцтва про право власності в порядку спадкування. Після відмови нотаріуса у вчиненні нотаріальної дії і видачі свідоцтва, він звернувся до титульного власника , зазначеного у витягу з ДЗК - Чернеччинської ОТГ, яку помилково зазначають як власника його землі, з письмовою заявою про скасування рішенням сесії рішення про речове право на його землю в порядку досудового врегулювання спору, враховуючи наявність у нього Державного акту. Однак отримав відмову, в якій відповідач не визнає його право на належне відповідно до правовстановлюючого документу майно і рекомендував звернутися до суду. Він звертався і до відділу в Охтирському районі, і до ГУ Держгеокадастру в Сумській області, але там пояснили, що лише суд може скасувати рішення про реєстрацію речового права в даному випадку на земельну ділянку, так як їм про наявність Державного акту не було відомо. Тобто відповідачі не визнають за ним право приватної власності на спадкове майно і вважають його комунальним. Також з`ясовано, що передача належної йому земельної ділянки до Чернеччинської ОТГ в особі Чернеччинської сільської ради відбулася на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру в Сумській області від 22.12.2018 року за № 18-10473/1618-СГ шляхом проведення інвентаризації. Його пай було передано єдиним масивом, із визначеним кадастровим номером та площею, в результаті чого було проведено державну реєстрацію права комунальної власності, так як у сільській раді дані про обтяження у вигляді наявності державного акту були відсутні. Також просить суд врахувати, що про існування оскаржуваного наказу Головного управління Держгеокадастру в Сумській області від 22.12.2018 року за № 18-10473/1618-СГ Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність він зміг дізнатися лише 08.02.2021 року, виходячи з письмової відповіді Чернеччинської сільської ради про підстави передачі його землі у комунальну власність, та шляхом запиту адвоката лише 18.02.2021 року. Раніше про існування даного наказу не знав та не міг дізнатися, а тому просить суд поновити строк для його оскарження.

Позивач до суду не з`явився, будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду справи.

У судовому засіданні представник позивач повністю підтримав заявлені вимоги та просив позов задовольнити повністю з підстав викладених у заяві.

Від відділу державної реєстрації Виконавчого комітету Охтирської міської ради надійшов лист із проханням розглянути справу без участі державних реєстраторів.

Представники Чернеччинської сільської ради у судове засідання не з`явились, будучи належним чином повідомленими про час та місце розгляду справи, про причини неявки до суду не повідомили.

Від головного управління Держгеокадастру в Сумській області 05.04.2021 надійшов відзив в якому зазначено про незгоду із заявленим позовом з огляду на наступне. Головне управління звернулося до відділу у Охтирському районі для висловлення позиції на що відділ листом від 01.04.2021 №118/401-21 надав інформацію про те, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 22.12.2018 р. №18-10473/16- 18-СГ Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність у комунальну власність Чернеччинської сільської ради передано земельну ділянку з кадастровим номером 5920388700:01:001:5528. Зазначена земельна ділянка відповідно договору оренди землі від 20.11.2009 р., зареєстрованого у Охтирському районному реєстраційному відділі Сумської регіональної філії Дії Центр Державного земельного кадастру при Держкомземі України 04.12.2009 р. №040961501252. перебувала в оренді у приватного підприємства Східне . Термін дії договору оренди 10 років. (Копія договору оренди додасться). Відповідно технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки (кадастровий номер 5920388700:01:001:5528) комунальної власності Чернеччинської об`єднаної територіальної громади, в особі Чернеччинської сільської ради із земель запасу за межами населених пунктів на території Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області, розробленої Сумською регіональною філією ДП Центр державного земельного кадастру у 2020 р., шляхом, поділу сформована земельна ділянка з кадастровим номером 5920388700:01:001:5575. До фонду документації Відділу в Охтирському районі Головного управління Держгеокадастру у Сумській області зазначена документація у паперовому вигляді не надходила.

Вислухавши пояснення представника позивача, перевіривши матеріали справи та дослідивши письмові докази, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом установлені такі факти та відповідні їм правовідносини.

Судом установлено, що позивач ОСОБА_1 є рідним сином та спадкоємцем ОСОБА_2 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , що підтверджується свідоцтвом про смерть серії НОМЕР_1 . За життя, а саме - 30 жовтня 2002 року, ОСОБА_2 отримав державний акт на право приватної власності на земельну ділянку площею 3.60 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що підтверджується копією державного акту серії Р2 № 679859, на підставі розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації № 443 від 11 жовтня 2002 року. Акт зареєстровано в Книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 7.

Позивач звернувся до приватного нотаріуса Охтирської районної державної нотаріальної контори із заявою про отримання свідоцтва про право на спадщину за заповітом після смерті батька на земельну ділянку. Однак постановою від 04.02.2021 у видачі зазначеного свідоцтва постановою державного нотаріуса було відмовлено, так як відсутні відомості з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, щодо належності земельної ділянки спадкодавцю ОСОБА_2 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 (а.с. 74).

Чернеччинська сільська рада, Охтирського р-ну, Сумської обл. 15.03.2018 прийняла рішення, яким звернулась до ГУ Держгеокадастру в Сумській обл. з клопотанням про передачу в комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення загально площею 3242,4314 га., які розташовані поза межами населених пунктів Ради.

Згідно акту приймання-передачі земельної ділянки сільськогосподарського призначення із державної у комунальну власність від 22.12.2018 відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Сумській обл. від 22.12.2018 за №18-10473/16-18-СГ (наявний у матеріалах справи а.с. 20) ГУ Держгеокадастру передало, а Чернеччинська сільська рада прийняла у комунальну власність земельні ділянки згідно з додатком, серед інших за №59 земельна ділянка під кадастровим № 5920388700:01:001:5528 загальною площею 7,98512 га.

В судовому засіданні також було досліджене саме рішення Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської обл. 7 скл. 25 сесія, видане 22.07.2020, яким було затверджено технічну документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки за кадастровим номером 5920388700:01:001:5528 та доручено сільському голові ОСОБА_5 здійснити відповідні дії щодо державної реєстрації новостворених земельних ділянок за кадастровими номерами 5920388700:01:001:5757; 5920388700:01:001:5755; 5920388700:01:001:5756; 5920388700:01:001:5758 та копія самої технічної документації ) в тому числі кадастровий план земельної ділянки під кадастровим номером 5920388700:01:001:5755 площею 3,60 га.

Згідно витягу з державного земельного кадастру станом на 02.07.2020 земельна ділянка під кадастровим номером 5920388700:01:001:5755 площею 3,60 га., для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що розташована на території Чернеччинської сільської ради, Охтирського р-ну, Сумської обл., перебуває у комунальній власності. Дата державної реєстрації земельної ділянки - 12.06.2020 р.

Згідно інформаційної довідки 243710812 від 09.02.2021 року державний реєстратор виконавчого комітету Охтирської міської ради Ткаченко Д.Р. зареєстрував право приватної власності за Чернеччинською сільською об`єднаною територіальною громадою в особі Чернеччинської сільської ради, код ЄДРПОУ 04389940 (відповідач по справі) на кадастровим номером 5920388700:01:001:5755 площею 3,60 га., ведення товарного сільськогосподарського виробництва на підставі рішення органу місцевого самоврядування, серія та номер 7 скл. 25 сесія, виданий 22.07.2020, видавник Чернеччинська сільська рада Охтирського району Сумської обл.; серія та номер 155942816, виданий 12.02.2019, видавник Виконавчий комітет Охтирської міської ради; відомості в ДЗК, серія та номер: 21884427, виданий 03.08.2020, видавник: Державний земельний кадастр. Підстава внесення: рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер: 53478777 від 06.08.2020 року, ОСОБА_6 , виконавчий комітет Охтирської міської ради, Сумської області. (а.с. 15)

Позивач письмово звернувся до Чернеччинської ОТГ з приводу порушення його права на спадкування через помилкову реєстрацію за цим відповідачем права власності на земельну ділянку, що за життя належала його батькові. Та за вих. від 08.02.2021 отримав відповідь про те, що вказану земельну ділянку було передано єдиним масивом із визначеним кадастровим номером та площею і вони не мають повноважень на скасування державної реєстрації права власності на цю земельну ділянку.

Відповідно до ст. 1217 ЦК України спадкування здійснюється за заповітом або законом.

Статтею 1218 ЦК України зазначено, що до складу спадщини входять усі права та обов`язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не припинилися внаслідок його смерті.

Відповідно до правовій позиції, висловленій Верховним Судом України у постанові від 23 січня 2013 року у справі № 6-164цс12, у спадкоємця, який у встановленому законом порядку прийняв спадщину, права володіння та користування спадковим майном виникають з часу відкриття спадщини. Такий спадкоємець може захищати свої порушені права володіння та користування спадковим майном відповідно до глави 29 ЦК України.

Згідно статті 321 ЦК України , право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.

Отже, законодавець чітко встановлює, що саме власник чи користувач земельної ділянки має право вимагати усунення порушень його прав на землю.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України та ч. 3 ст. 24 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні , органи місцевого самоврядування та їх посадові особи, зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч.ч. 1 - 3 ст. 78 ЗК України право власності на землю - це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками. Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України , цього Кодексу , а також інших законів, що видаються відповідно до них. Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.

Відповідно до п. б ч. 1 ст. 81 ЗК України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Згідно з п. б ч. 1 ст. 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства у розмірі не більше 2,0 гектара.

Відповідно до ч. 1 ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

За правилами ч. 1 ст. 125 ЗК України /в редакції на час виникнення спірних правовідносин/ право власності та право постійного користування на земельну ділянку виникає після одержання її власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, та його державної реєстрації.

Частиною 1 ст. 126 ЗК /в редакції на час виникнення спірних правовідносин/ визначено, що право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державними актами. Форми державних актів затверджуються Кабінетом Міністрів України.

До кінця 2012 року державна реєстрація земельних ділянок та державна реєстрація права власності на земельні ділянки здійснювалась територіальними органами Держземагенства України.

З 01 січня 2013 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень та інших законодавчих актів України , а також Закон України Про державний земельний кадастр яким запроваджено ведення Державного реєстру прав на нерухоме майно як єдиної держаної інформаційної системи, яка має містити відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об`єкти та суб`єктів цих прав.

У той же час, відповідно до положень ст. 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Таким чином, до 01 січня 2013 року право власності на землю підтверджувалась Державними актами на право приватної власності на землю.

Відповідно до п.п. 9-10 Розділу VІІ Прикінцеві та Перехідні положення Закону України Про державний земельний кадастр до 1 січня 2013 року державна реєстрація земельних ділянок, які передаються у власність із земель державної чи комунальної власності, здійснюється з видачею державних актів на право власності на земельні ділянки. Реєстрація державних актів на право власності здійснюється у книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі.

Документи, якими було посвідчено право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, видані до набрання чинності цим Законом , є дійсними.

Згідно з п. 2 Розділу VІІ Прикінцеві та Перехідні положення Закону України Про державний земельний кадастр земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера.

Таким чином, належність за життя спадкодавцю позивача на праві приватної власності земельної ділянки підтверджується належним правовстановлюючим документом - Державним актом на право приватної власності на землю, який не був скасований чи визнаний недійсним. Так само не було припинено право власності позивача на вказану земельну ділянку з підстав, передбачених ст. 140 ЗК України , таких доказів суду не надано.

Відповідно до ч. 1 ст. 152 та ч. 1 ст. 153 ЗК України держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Власник не може бути позбавлений права власності на земельну ділянку, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно з ч. 1 ст. 154 ЗК України органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування без рішення суду не мають права втручатись у здійснення власником повноважень щодо володіння, користування і розпорядження належною йому земельною ділянкою або встановлювати непередбачені законодавчими актами додаткові обов`язки чи обмеження.

Частиною 1 ст. 155 ЗК України визначено, що у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.

Суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси (ст. 21 ЦК України ).

Аналізуючи вище наведені норми закону, суд, вважає, що наказ Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 22.12.2018 року за № 18 - 10473/1618-СГ Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність в частині передачі земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 3,60 га. необхідно скасувати, як таке, що винесене з порушенням чинного законодавства та порушує право позивача на її успадкування.

Згідно положення ч. 1 ст. 26 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав, документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування записів про проведену державну реєстрацію прав, а також у випадку, передбаченому підпунктом "а"пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону , до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.

Внесення змін до записів Державного реєстру прав, зупинення реєстраційних дій, внесення запису про скасування державної реєстрації прав або скасування рішення державного реєстратора здійснюються у порядку, передбаченому для державної реєстрації прав (крім випадків, коли такі дії здійснюються у порядку, передбаченому статтею 37 цього Закону ).

Як зазначено вище, за відповідачем неправомірно зареєстровано право власності на земельну ділянку, яка за життя належала спадкодавцю позивача, і яке підлягає скасуванню.

Згідно п. 10 ст. 24 Закону України Про державний земельний кадастр державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі: ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки. Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень). Такі ж положення містить ч. 13 ст. 79-1 ЗК України .

За таких обставин рішення державного реєстратора та запис про право власності 37641729 від 03 серпня 2020 року державного реєстратора Виконавчого комітету Охтирської міської ради Сумської області Ткаченка Дмитра Олександровича, внесений на підставі рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер 53478777 від 06.08.2020 щодо реєстрації за Чернеччинською сільською об`єднаною територіальною громадою в особі Чернеччинської сільської ради права власності на земельну ділянку площею 3,60 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території колишньої Хухрянської сільської ради, Охтирського району, Сумської області, а на даний час Чернеччинської сільської ради, Охтирського району, Сумської області, кадастровий номер 5920388700:01:001:5755 також підлягають скасуванню.

Також одночасно слід припинити право комунальної власності щодо вказаної земельної ділянки, що відповідатиме приписам ч. 2 ст. 5 ЦПК України як більш ефективний спосіб захисту прав позивача та не є виходом за межі позовних вимог.

З огляду на викладене позовні вимоги підлягають повному задоволенню.

Судові витрати залишити за позивачем.

На підставі викладеного, керуючись ст. 9 , 10 , 12 , 18 , 76 , 81 , 141 , 263-265 , 353 , 354 ЦПК України , -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 22.12.2018 року за № 18 - 10473/1618-СГ Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність в частині передачі земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, площею 3,60 га., яка розташована на території колишньої Хухрянської сільської ради, Охтирського району, Сумської області, а на даний час Чернеччинської сільської ради, Охтирського району, Сумської області, що належить на праві приватної власності ОСОБА_2 на підставі Державного акту на право приватної власності на землю серії серія Р2 № 679859, виданого 30.10.2002 року Хухрянською сільською радою на підставі розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації.

Скасувати рішення про державну реєстрацію права на земельну ділянку кадастровий номер 5920388700:01:001:5755 площею 3.6 га. та запис про право власності 37641729 від 03 серпня 2020 року державного реєстратора Виконавчого комітету Охтирської міської ради Сумської області Ткаченка Дмитра Олександровича, внесений на підставі рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер 53478777 від 06.08.2020 щодо реєстрації за Чернеччинською сільською об`єднаною територіальною громадою в особі Чернеччинської сільської ради права власності на земельну ділянку площею 3,60 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території колишньої Хухрянської сільської ради, Охтирського району, Сумської області, а на даний час Чернеччинської сільської ради, Охтирського району, Сумської області, кадастровий номер 5920388700:01:001:5755 та припинити право комунальної власності Територіальної громади в особі Чернеччинської сільської ради на дану земельну ділянку.

Судові витрати залишити за позивачем без відшкодування.

Рішення суду може бути оскаржене безпосередньо до Сумського апеляційного суду шляхом подачі в тридцяти денний строк з дня проголошення рішення апеляційної скарги. В разі проголошення вступної та резолютивної частини або розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, в той же строк з дня складання повного судового рішення.

До початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається учасниками справи через Охтирський міськрайонний суд Сумської області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Охтирського міськрайонного суду Р.В.Сидоренко

СудОхтирський міськрайонний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення13.04.2021
Оприлюднено14.04.2021
Номер документу96234231
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —583/623/21

Рішення від 13.04.2021

Цивільне

Охтирський міськрайонний суд Сумської області

Сидоренко Р. В.

Рішення від 13.04.2021

Цивільне

Охтирський міськрайонний суд Сумської області

Сидоренко Р. В.

Ухвала від 16.03.2021

Цивільне

Охтирський міськрайонний суд Сумської області

Сидоренко Р. В.

Ухвала від 23.02.2021

Цивільне

Охтирський міськрайонний суд Сумської області

Сидоренко Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні