Постанова
від 20.04.2010 по справі 2а-372/10/11/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

20.04.10 Справа №2а-372/10/11/0170

о 14 годині 18 хвилин

Окружний адміністративни й суд Автономної Республіки Крим у складі: судді Москален ка С.А., при секретарі Бурдейні й Г.Ю.,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Державної пода ткової інспекції у м. Ялта АРК

до Приватного підприємств а "Укрінструментбуд"

про стягнення 20420,22грн.,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспек ція в м. Ялта АР Крим звернулас я до Окружного адміністратив ного суду АР Крим із адмініст ративним позовом до Приватн ого підприємства "Укрінструм ентбуд" про стягнення заборг ованості у сумі 20420,22грн.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що під час проведення п еревірки відповідача встано влено порушення ним вимог п.п .7.2.1, п.п.7.2.3. п.7.2., п.п.7.4.5. п.7.4. ст.7 Закону У країни "Про податок на додану вартість" N 168/97-ВР, 03.04.1997р. (далі - Зак он №168), в результаті чого відп овідачу донараховані податк ові зобов'язання. У встановле ні строки, зобов'язання перед бюджетом та фінансові санкц ії у повному обсязі не сплаче ні.

Позивач явку представника у судове засідання не забезп ечив, про час, дату та місце су дового розгляду справи повід омлений належним чином - судо вою повісткою, надав клопота ння про розгляд справи за від сутністю його представника.

Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання не забезпечив, про місце, дату та час розгляду справи повід омлений належним чином - че рез засоби масової інформаці ї, про поважність причин непр ибуття у судове засідання су д не повідомив.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 0 6.01.2010р. про закінчення підготов чого провадження і призначен ня справи до судового розгля ду, відповідачу було запропо новано надати письмові запер ечення на адміністративний п озов, а також всі наявні докум енти та матеріали, які можуть бути використані, як докази у справі.

Згідно ч.6 ст.71 КАС України, як що особа, яка бере участь у спр аві, без поважних причин не на дасть докази на пропозицію с уду для підтвердження обстав ин, на які вона посилається, су д вирішує справу на основі на явних доказів.

За таких обставин, суд вважа є можливим розглянути справу на основі наявних в ній доказ ів за відсутністю не з' явив шихся представників сторін.

Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебі чному, повному та об'єктивном у дослідженні, суд дійшов вис новку, що позовні вимоги є обґ рунтованими та такими, що під лягають задоволенню, з насту пних підстав.

Приватне підприємство "Укр інструментбуд" (код ЄДРПОУ 3268451 7, 98600, АР Крим, вул. Спендіарова ,10, кв.33) зареєстровано, як юр идична особа 28.10.2003р. виконавчим комітетом Ялтинської місько ї ради АР крим (а.с.16).

Відповідач є платником под атків та зборів, взятий на обл ік у ДПІ в м. Ялта АР Крим 28.11.2003р.

На підставі направлення на проведення перевірки № 000404 від 12.11.2008р. та у присутності директ ора Долгополова М.В. посад овою особою ДПІ в м. Ялта АР Кр им 21.11.2008р. проведена виїзна поза планова перевірка відповіда ча з питань повноти та правил ьності нарахування та сплати податку на додану вартість з а період з 01.03.2008р. до 31.07.2008р. Направ лення на перевірку отримано директором Долгополовим М .В.

21.11.2008р. за результатами перев ірки складений акт № 2575/23-1/32684517/162, я ким зафіксовано порушення ві дповідачем п.п.7.2.1, п.п.7.2.3. п.7.2., п.п.7.4. 5. п.7.4. ст.7 закону України "Про по даток на додану вартість" N 168/97-В Р, 03.04.1997р., а саме, встановлено, що сума податку на додану варті сть у розмірі 143,81,00грн. за податк овою накладною № 113 від 03.03.2008р. на суму 86285,11грн. (у т.ч. ПДВ 14381,00грн.), ві днесена відповідачем до пода ткового кредиту, проте під ча с перевірки виявлено, що ПФ "Ка линка" (код ЄДРПОУ 30343761) - продаве ць товару, на час видання пода ткової накладної № 113 від 03.03.2008р. на суму 86285,11грн. не мало законод авчих підстав для видання ці єї накладної, оскільки 14.02.2008р. с відоцтво про реєстрацію плат ника податку на додану варті сть ПФ "Калинка" (код ЄДРПОУ 303437 61) № 29685088 - анульовано. Таким чином , перевіряючи дійшли висновк у про включення до податково го кредиту суми у розмірі 14381,00г рн. за податкової накладної № 113 отриманої 03.03.2008р. безпідставн им, за результатами чого відп овідачем занижений податок на додану вартість в періоді , що перевірявся, на загальну с уму 14381,00грн., у тому числі за бер езень 2008р. у сумі 14381,00грн. (а.с.20-25).

На підставі акту № 2575/23-1/32684517/162 ві д 21.11.2008р. позивачем винесено под аткове податкове повідомлен ня-рішення про застосування до відповідача фінансових са нкцій № 0003192301/0 від 03.12.2008 на суму 21572,00г рн., з яких за основним платеже м (податку на додану вартість ) - 14381,00грн., штрафні санкції - 7191,00гр н.; повідомлення направлено р екомендованою кореспонденц ією та отримано відповідачем 10.12.2008р.

Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.

Згідно з пунктом 1 частини 1 с татті 11 Закону України “Про де ржавну податкову службу в Ук раїні” від 04.12.1990 року № 509-ХІІ орг ани державної податкової слу жби у випадках, в межах компет енції та у порядку, встановле них законами України, мають п раво здійснювати документал ьні невиїзні перевірки (на пі дставі поданих податкових де кларацій, звітів та інших док ументів, пов'язаних з нарахув анням і сплатою податків та з борів (обов'язкових платежів ) незалежно від способу їх под ачі), а також планові та позапл анові виїзні перевірки своєч асності, достовірності, повн оти нарахування і сплати под атків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютн ого законодавства юридичним и особами.

Згідно положень абз б) п.п. 4.2. 2. ст. 4 Закону № 2181 визначено, що к онтролюючий орган зобов'язан ий самостійно визначити суму податкового зобов'язання пл атника податків у разі якщо: д ані документальних перевіро к результатів діяльності пла тника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань , заявлених у податкових декл араціях.

Згідно з пп.5.2.1 п.5.2. ст.5 Закону № 2181 податкове зобов'язання пла тника податків, нараховане к онтролюючим органом відпові дно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 ць ого Закону, вважається узгод женим у день отримання платн иком податків податкового по відомлення, за винятком випа дків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту (апеляційного або судового оскарження).

Відповідно до пп.5.4.1 п.5.4 ст.5 Зак ону узгоджена сума податково го зобов' язання, не сплачен а платником податків у строк и, визначені цією статтею, виз нається сумою податкового бо ргу платника податків.

22.09.2009р. відповідачем частково сплачено заборгованість у с умі 1206,10грн. (п/д № 160 від 22.09.2009р.), яка з арахована у сплату основного платежу, таким чином заборго ваність з основного платежу (податку на додану вартість) с кладає 14226,00грн.

Положеннями ст. 16 Закону № 21 81 встановлений початок строк ів нарахування пені, зокрема , п.п. 16.1.1. визначено, що після зак інчення встановлених строкі в погашення узгодженого пода ткового зобов'язання на суму податкового боргу нараховує ться пеня. Згідно п.п.16.1.2. нараху вання пені розпочинається: а ) при самостійному нарахуван ні суми податкового зобов'яз ання платником податків - від першого робочого дня, наступ ного за останнім днем гранич ного строку сплати податково го зобов'язання, визначеного цим Законом; б) при нарахуванн і суми податкового зобов'яза ння контролюючими органами - від першого робочого дня, нас тупного за останнім днем гра ничного строку сплати податк ового зобов'язання, визначен ого у податковому повідомлен ні згідно з нормами цього Зак ону.

Відповідно до п.п.16.4.1.ст.16 Зако ну №2181 пеня нараховується на с уму податкового боргу (включ аючи суму штрафних санкцій з а їх наявності) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виник нення такого податкового бор гу або на день його (його части ни) погашення, залежно від тог о, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарн ий день прострочення у його с платі.

Положеннями п.п.16.4.2. ст.16 Закон у №2181 визначено, що зазначений розмір пені діє щодо всіх вид ів податків і зборів (обов'язк ових платежів), крім пені щодо порушення строків розрахунк ів у сфері зовнішньоекономіч ної діяльності, що встановлю ється окремим законодавство м.

Закон України «Про державн у податкову службу в Україні » передбачає стягнення до бю джетів і державних цільових фондів сум недоїмок, пені у ви падках, порядку і розмірах, пе редбачених законами України .

Примусове стягнення подат кової заборгованості - пере дбачена законодавством Укра їни процедура погашення пода ткової заборгованості платн ика податків шляхом зверненн я стягнення на активи відпов ідного платника податків.

Відповідачу за порушення в становлених строків погашен ня узгодженого податкового з обов'язання на суму податков ого боргу нарахована пеня у с умі 54,32грн.

Таким чином, станом на день розгляду справи, за відповід ачем склалася заборгованіст ь у сумі 20420,22грн. (14266,00грн.- за основ ним платежем, 7191,00грн. - штрафні с анкції, 54,32грн.- пеня).

У порядку ст. 71 КАС України ві дповідачем не надано доказів сплати заборгованості у сум і 20420,22грн. або оскарження зазна ченого податкових повідомле ння-рішення.

Як вказано у пункті 1.7 статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами»активами платника под атків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що н алежать юридичній або фізичн ій особі за правом власності або повного господарського відання.

Стаття 41 Конституції Україн и встановлює застереження, щ о ніхто не може бути протипра вно позбавлений права власно сті. Право приватної власнос ті є непорушним. Примусове ві дчуження об' єктів права при ватної власності може бути з астосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідн ості, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за у мовами попереднього і повног о відшкодування їх вартості.

Статтею 3 Закону України «П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами» визначено, що активи платника податків можуть бути примусово стягн ені в рахунок погашення його податкових зобов' язань вик лючно за рішенням суду.

За таких обставин, суд вважа є, що позовні вимоги є обґрунт ованими та підлягають задово ленню у повному обсязі.

Вступна та резолютивна час тини постанови проголошені в судовому засіданні 20.04.2010 року .

У повному обсязі постанову складено 26.04.2010 року

Керуючись ст.ст. 158, 160-163, 167 КАС Ук раїни, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задовольни ти у повному обсязі.

Стягнути з приватного підп риємства "Укрінструментбуд" (код ЄДРПОУ 32684517, 98600, АР Крим, вул . Спендіарова,10, кв.33) податко ву заборгованість у сумі 20420 (дв адцять тисяч чотириста двадц ять) гривень 22 копійки у доход державного бюджету м. Ялта на р/р 31110029700039, код платежу 14010100 в УГК в АР Крим, МФО 824026, ЗКПО 34740850.

Постанова може бути оскарж ена в Севастопольський апеля ційний адміністративний су д через Окружний адміністра тивний суд АР Крим шляхом под ачі заяви про апеляційне оск арження постанови суду в дес ятиденний строк з дня склада ння постанови у повному обся зі та поданням після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, або без попередн ього подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо апеля ційна скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення. Якщо постанову було про голошено у відсутності особи , яка бере участь у справі, то с трок подання заяви про апеля ційне оскарження обчислюєть ся з дня отримання нею копії п останови.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у встановл ений строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.

Суддя Москаленко С.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення20.04.2010
Оприлюднено03.09.2010
Номер документу9625303
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-372/10/11/0170

Постанова від 20.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні