ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Львів
18.05.2010 р. № 2а-1267/10/1370
Державної податкової інспекції у Сокальському районі Львівської області, представник – Яремко В. П. (довіреність № 30/10-019 від 12.10.2009 року)
до
Дочірнього підприємства «Транссервіс» відкритого акціонерного товариства «Львівавтотранс», представник – не з'явився
за участю третьої особи Державного реєстратора Сокольської районної державної адміністрації Львівської області, представник – не з'явився
про
припинення юридичної особи ,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Сокальському районі Львівської області звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства «Транссервіс»відкритого акціонерного товариства «Львівавтотранс» про припинення юридичної особи.
Позивач свої позовні вимоги обґрунтовує тим, що відповідач не подає звітність до ДПІ у Сокальському районі Львівської області з першого кварталу 2007 року, що підтверджується актом ДПІ у Сокальському районі Львівської області про порушення податкового законодавства, чим систематично порушує п. 2 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування».
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців», підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Представник позивача позовні вимоги підтримала, просила суд задоволити позов повністю з підстав зазначених у позовній заяві.
Відповідач явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, про причини неприбуття суд не повідомив, заперечень на позовну заяву суду не надав.
Заслухавши пояснення представника позивача, безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив наступні обставини:
Дочірнє підприємство «Транссервіс»відкритого акціонерного товариства «Львівавтотранс» зареєстроване Сокальською районною державною адміністрацією Львівської області 05.04.2001 року за № 16518. Відповідач перебуває у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців, що підтверджується довідкою № 3723667.
Відповідач взятий на облік платника податків 08.07.2003 року за № 386, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків № 69 від 03.07.2009 року.
Згідно акту № 5/15-0 від 07.07.2009 року про порушення податкового законодавства, складеного ДПІ у Сокальському районі Львівської області, Дочірнє підприємство «Транссервіс»відкритого акціонерного товариства «Львівавтотранс»протягом року не подає звітності, у зв‘язку з чим порушує п. 2 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування».
Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про систему оподаткування»№ 1251-ХІІ від 25.06.1991 року із змінами і доповненнями, Законом України «Про державну податкову службу в Україні»№ 509-XII від 04.12.1990 року із змінами і доповненнями, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»№ 755-ІV від 15.05.2003 року із змінами та доповненнями, КАС України.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування», платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Згідно ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі); звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності
Згідно п. 2 ч. 6 ст. 11-1 цього ж Закону України, позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в планах роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин - платником податків не подано в установлений строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом.
Згідно ч. 1 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців», суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.
Підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону (п. 4 ч. 2 ст. 38 цього Закону).
Згідно ч. 5 ст. 38 цього ж Закону, суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення.
Представником позивача 18.04.2010 року в судовому засіданні подано клопотання, у якому запропоновано суду призначити ліквідаційну комісію Дочірнього підприємства «Транссервіс»відкритого акціонерного товариства «Львівавтотранс» з числа: керівника підприємства Николишина Миколи Михайловича, АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 та керівника ВАТ «Львівавтотранс»ЄДРПОУ 22406913, м. Львів, вул. Окружна 57-А (керівник Плугар Володимир Володимирович, ідентифікаційний номер НОМЕР_2).
Згідно довідки ДПІ у Сокальському районі Львівської області № 9442/10/240/13 від 07.07.2009 року про стан розрахунків з бюджетом, на підставі поданої звітності та відомостей про сплату за даними карток особових рахунків, заборгованість відповідача станом на 03.07.2009 року по податках платежах до бюджету відсутня.
Листом Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Сокальському районі Львівської області № 264 від 16.06.2009 року підтверджується, що відповідач перед Фондом не звітується, заборгованість по платежах відсутня.
Листом Управління Пенсійного фонду України в Сокальському районі Львівської області № 2579/04-35 від 08.04.2009 року підтверджується, що відповідач заборгованості перед Фондом не має.
Листом Сокальської районної виконавчої дирекції Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 169 від 05.05.2009 року підтверджується, що у відповідача заборгованість по страхових внесках відсутня.
Листом Сокальського районного центру зайнятості №103105 від 13.04.2009 року підтверджується, що відповідач заборгованості перед центром зайнятості не має.
Таким чином, відповідачем не подано протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги про припинення юридичної особи –Дочірнього підприємства «Транссервіс»відкритого акціонерного товариства «Львівавтотранс», підлягають задоволенню.
Розподіл судових витрат згідно ст. 94 КАС України не застосовується, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору згідно Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито».
Керуючись ст.ст. 69, 70, 160-163 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задоволити повністю.
2. Припинити юридичну особу –Дочірнє підприємство «Транссервіс»відкритого акціонерного товариства «Львівавтотранс» (ЄДРПОУ 31442414, Львівська область, м. Сокаль, вул. Тартаківська, 101).
3. Державному реєстратору, у відповідності до ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", направити копію постанови суду.
4. Призначити ліквідаційну комісію щодо припинення Дочірнього підприємства «Транссервіс»відкритого акціонерного товариства «Львівавтотранс» з числа:
- керівника підприємства Николишина Миколи Михайловича, АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1,
- керівника ВАТ «Львівавтотранс»(ЄДРПОУ 22406913, м. Львів, вул. Окружна 57- А) Плугар Володимира Володимировича (ідентифікаційний номер НОМЕР_2)
встановити строк і порядок її роботи згідно розділу IV Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців".
Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого ст. 186 КАС України, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова складена у повному обсязі 21.05.2010 року.
Суддя Гавдик З.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.05.2010 |
Оприлюднено | 11.10.2010 |
Номер документу | 9625918 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зеновій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні