Постанова
від 30.04.2010 по справі 2а-1958/10/2/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

30.04.10 Справа №2а-1958/10/2/0170

Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі головуючого судді Яковлєва С.В.

при секретарі Дрягіні В.П.

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Сакського міжра йонного прокурора в інтереса х держави в особі Сакської об ' єднаної державної податко вої інспекції в АР Крим.

до Відкритого акціонерног о товариства «Сортнасіннєов оч»

про стягнення заборговано сті в сумі 3921,70 грн.

за участю представників:

від позивача - Бостаніді З.О. - представник, дов. №3478/9/10 -00 від 02.12.2009р.

від відповідача - не з' яв ився.

Прокурор - не з' явився.

Суть спору: Сакський м іжрайонний прокурор в інтере сах держави в особі Сакської об' єднаної державної подат кової інспекції в АР Крим (дал і позивач) звернувся до Окруж ного адміністративного суду АР Крим з адміністративним п озовом про стягнення з Відкр итого акціонерного товарист ва «Сортнасіннєовоч» (далі в ідповідач) заборгованості в сумі 3921,70 грн., мотивуючи свої ви моги тим, що відповідачем нес плачена сума узгодженого под аткового зобов' язання з зем ельного податку, штрафних са нкцій та пені.

22.04.2010 року від позивача надій шла заява про уточнення позо вних вимог згідно з якою забо ргованість відповідачем час тково сплачена у сумі 2000 грн., т ому позивач просить в даній ч астині позовних вимог позов залишити без розгляду.

У судовому засіданні, яке ві дбулось 30.04.2010 року, позивач підт римав уточнені позовні вимог и, та просив задовольнити поз ов у частині стягнення 1921,70 грн . з мотивів вказаних у позовно ї заяві.

У судове засідання, яке відб улось 30.04.2010 року, відповідач явк у свого представника не забе зпечив, 22.04.2010 року від нього над ійшло клопотання згідно яког о відповідач з позовом згоде н, та просить стягнути заборг ованість частинами у зв' язк у з тяжким фінансовим станов ищем.

Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення був по відомлений належним чином, з аперечення на позовну заяву, а також клопотання про розгл яд справи за його відсутност і до суду не надав, про причини неявки суд не повідомив.

Суд, враховуючі думку позив ача, приймаючи до уваги ненад ання відповідачем доказів не можливості його участі у суд овому засіданні з поважних п ричин, відсутність у матеріа лах справи клопотання про не можливість розгляду справи з а відсутності його представн ика, керуючись ст. 128 КАС Україн и, вважає можливим продовжит и розгляд справи на підставі наявних доказів.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідач зареєстрований 17.07.1995 року Виконавчим комітето м Євпаторійської міської рад и АР Крим у якості юридичної о соби, що підтверджується сві доцтвом про державну реєстра цію серії А00, № 442800.

Згідно зі статтею 4 Закону У країни «Про систему оподатку вання», платниками податків і зборів (обов' язкових плат ежів) є юридичні особи, на яких відповідно до Законів Укра їни покладений обов' язок сп лачувати податки і збори.

Пунктом 4.1 статті 4 Закону Укр аїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» в становлено, що платник подат ків самостійно обчислює суму податкового зобов' язання, яку вказує у податковій декл арації.

Згідно з пунктом 5.3.1 статті 5 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» платник податків зобо в'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язан ня, зазначену у поданій ним податковій декларації, про тягом десяти календарних д нів, наступних за останнім дн ем відповідного граничног о строку для подання податк ової декларації.

Статтею 9 Закону України «Пр о систему оподаткування» вст ановлено, що платники податк ів зобов' язані сплачувати н алежні суми податків і зборі в (обов'язкових платежів) у вст ановлені законами терміни.

Розміри та порядок плати за використання земельних ресу рсів, а також відповідальніс ть платників та контроль за п равильністю обчислення і спр авляння земельного податку п ередбачені Законом України « Про плату за землю» від 03.07.1992 ро ку № 2535 - ХІІ.

Відповідно до ст. 2 Зак ону використання землі в Укр аїні є платним. Плата за землю здійснюється у вигляді земе льного податку чи орендної п лати, що визначаються в залеж ності від грошової оцінки зе мель. Власники земельних діл янок (паїв) і землекористувач і згідно з ч.2 ст. 2 Закону Україн и «Про плату за землю» сплачу ють земельний податок. Статт ею 15 даного нормативно-правов ого акту передбачено, що влас ники землі і землекористувач і платять земельний податок з дня виникнення права власн ості чи права користування з емельною ділянкою.

Відповідно до ст. 13 Закону пі дставою для нарахування земе льного податку є дані держав ного земельного кадастру, а о рендної плати за земельну ді лянку, яка перебуває у держав ній або комунальній власност і, - договір оренди такої земел ьної ділянки.

Згідно зі ст. 14 Закону Україн и «Про плату за землю» платни ки земельного податку, а тако ж орендної плати за земельні ділянки державної або комун альної власності (крім грома дян) самостійно обчислюють с уму земельного податку та ор ендної плати щороку за стано м на 1 січня і до 1 лютого поточн ого року подають відповідном у органу державної податково ї служби за місцезнаходження м земельної ділянки податков у декларацію на поточний рік за формою, встановленою цент ральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівн ими частками за місяцями. Под ання такої декларації звільн яє від обов'язку подання щомі сячних декларацій Платник по датків має право подавати що місячно нову звітну податков у декларацію, що не звільняє й ого від обов'язку подання под аткової декларації до 1 лютог о поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, що не звільняє від об ов'язку подання податкової д екларації протягом місяця з дня виникнення права на ново відведену земельну ділянку, протягом 20 календарних днів м ісяця наступного за звітним.

Судом встановлено, що 30.01.2009 ро ку відповідачем до податково го органу в порядку звітност і було надано розрахунок зем ельного податку за 2009 рік, відп овідно до якого відповідач з обов' язаний у 2009 році сплати ти 11424 грн. земельного податку, по 952 грн. за кожен місяць.

Згідно розрахунку суми поз ову наданому позивачем у від повідача утворилася заборго ваність зі сплати земельного податку за період з травня по вересень 2009р. у сумі 3031,82 грн.

Крім того 26.06.2009р. позивачем пр оведено невиїзну документал ьну перевірку своєчасності с плати податкового зобов' яз ання по земельному податку в ідповідача за грудень та січ ень 2009р. за результатами якої с кладений акт перевірки № 872/1503/046 85414 від 26.06.2009р. В акті зафіксовано порушення відповідачем вимо г п.1 Ст.9 Закону України «Про си стему оподаткування», ст. 17 За кону України «Про плату за зе млю», п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами».

26.06.2009р. позивачем проведено к амеральну перевірку податко вого розрахунку земельного п одатку на 2009 рік, за результата ми перевірки складено акт пе ревірки № 873/1503 від 26.06.2009р. В акті за фіксовано порушення вимог ст .7 Закону України «Про плату за землю».

На підставі зазначених акт ів перевірок позивачем прийн яті податкові повідомлення-р ішення № 0004071503/0 та №0004061503/0 від 06.08.2009 ро ку про визначення суми штраф у в розмірі 50,60 грн. та 164,87 грн. від повідно.

Зазначені податкові повід омлення-рішення були направл ені відповідачу рекомендова ною кореспонденцією, та отри мані ним 18.08.2009 року про що свідч ить відмітка на поштовому по відомленні №167786.

Також працівниками позива ча 28.08.2009р. проведено невиїзну до кументальну перевірку своєч асності сплати податкового з обов' язання по земельному п одатку відповідача за період з 30.01.2009р. по 30.07.2009р., за результатам и якої складений акт перевір ки № 1299/1503 від 28.08.2009р. В акті зафіксо вано порушення відповідачем вимог п.1 Ст.9 Закону України «П ро систему оподаткування», с т. 17 Закону України «Про плату за землю», п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашен ня зобов' язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» .

На підставі зазначеного ак ту перевірки позивачем прийн яті податкові повідомлення-р ішення № 0005801503/0, № 0005811503/0 та №0005821503 від 0 6.10.2009 року про визначення відпо відачу суми штрафу в розмірі 475,88 грн., 198,50 грн. та 0,03 грн. відпові дно.

Зазначені податкові повід омлення-рішення були направл ені відповідачу замовною кор еспонденцією, та отримані ни м 03.11.2009 року про що свідчить від мітка на поштовому повідомле нні № 66625.

Відповідачем в порядку ст. 7 1 КАС України не надано доказі в того, що податкові повідомл ення-рішення прийняті з пору шенням вимог діючого законод авства.

Таким чином, станом на 21.04.2010р. в ідповідно до уточненого розр ахунку податкового боргу, на даного позивачем, з урахуван ням часткової сплати у розмі рі 2000 грн., заборгованість відп овідача перед бюджетом склад ає 1921,70 грн.

Згідно статті 2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» однією із за дач органів податкової служб и є здійснення контролю за до триманням податкового закон одавства, повною і своєчасно ю сплатою до бюджетів податк ів і зборів.

Пунктом 11 статті 11 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні» передбаче но, що органи державної подат кової служби мають право зас тосовувати до платників пода тків фінансові (штрафні) санк ції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми недоїмки, пені у випадках , порядку і розмірах, встановл ених законами України.

Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні» дер жавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об`єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про визнання угод не дійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ни ми за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержани х без установлених законом п ідстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджет ом і державними цільовими фо ндами.

Приймаючи до уваги те, що ві дповідач визнав позовні вимо ги та, у порядку, передбаченом у ст. 71 КАС України, не надав док азів сплати заборгованості в сумі 1921,70 грн., суд вважає, що поз овні вимоги належить задовол ьнити.

Клопотання відповідача ві дносно розтсрочення стягнен ня заборгованості судом до у ваги не приймаєтся з наступн их підстав.

Згідно ст.263 КАС України за на явності обставин, що ускладю ють виконання судового рішен ня державний виконавець може звернутися до адміністратив ного суду, що видав виконавчи й лист, із поданням, а сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, змі ну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.

Таким чином розтсрочення в иконання судового рішення мо жливе ліше на стадії виконан ня судового рішення, після ух валення судом постанови по с праві.

У судовому засіданні, яке ві дбулось 30.04.2010р., оголошено всту пну та резолютивну частини п останови.

Постанова оформлена та під писана 05.05.2010 року.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з Відкритог о акціонерного товариства «С ортнасіннєовоч» (97408, АР Крим, м . Євпаторія, вул. Інтернаціона льна, 41 ЄДРПОУ 04685414, відомості пр о розрахункові рахунки відсу тні) в дохід Державного бюдже ту України суму податкового боргу у розмірі 1921,70 грн. та пере рахувати на р/р 33219811700265 Місцевий бюджет Уютненської с/р, код пл атежу 13050100, УДК в АРК, м. Сімфероп оль, МФО 824026, ЄДРПОУ 32740431.

У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, поста нова набирає законної сили ч ерез 10 днів з дня її проголоше ння, а в разі складення постан ови у повному обсязі відпові дно до статті 160 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни - з дня складення в повно му обсязі.

Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то пост анова набирає законної сили через 10 днів з дня отримання о собою копії постанови, у разі неподання нею заяви про апел яційне оскарження.

Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження, апе ляційна скарга не подана, пос танова вступає в законну сил у через 20 днів після подання з аяви про апеляційне оскарже ння.

Постанова може бути оскарж ена в порядку і строки передб ачені ст. 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.

Суддя Яковлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення30.04.2010
Оприлюднено03.09.2010
Номер документу9627115
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1958/10/2/0170

Постанова від 30.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні