Постанова
від 27.04.2010 по справі 2078/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний ад міністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

27 квітня 2010 р. № 2-а- 2078/10/2070

Харківський окружний адм іністративний суд у складі г оловуючого судді Волкова Л. М., при секретарі судового зас ідання Добровольська М.С.

за участю:

представника позивача - н е прибув

відповідач - не прибув

представника третьої особ и - не прибув

розглянув у відкритому суд овому засіданні у приміщенні суду справу за адміністрати вним позовом

Державної податкової інс пекції в Комінтернівському р айоні м. Харкова

до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Від-ЛТД», тр етя особа - Департамент дер жавної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців Харківської міської ра ди

про припинення юридичної осо би,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Ха рківського окружного адміні стративного суду з позовом, в якому просив суд припинити ю ридичну особу Товариство з о бмеженою відповідальністю « Від-ЛТД».

В обґрунтування позовних в имог позивачем в позові зазн ачено наступне. ТОВ «Від-ЛТД» зареєстровано як суб' єкт п ідприємницької діяльності-ю ридична особа 03.11.1995р., та взято н а облік Державною податковою інспекцією в Комінтернівськ ому районі м. Харкова 20.03.2001 року за № 391 (а.с.5). З 05.08.2002 року по тепері шній час місячні, квартальні та річні бухгалтерські звіт и, податкові декларації, розр ахунки сум податків та обов' язкових платежів відповідач до податкової інспекції не н адає, у зв' язку з зазначеним позивач просив суд припинит и державну реєстрацію ТОВ «В ід-ЛТД».

В судове засідання, признач ене на 27.04.2010р., представник пози вача не прибув, до суду надав з аяву з проханням слухати спр аву без його участі (а.с.20).

Відповідач в судове засіда ння, призначене на 27.04.2010р., свого представника не направив, пр о час, дату та місце розгляду с прави був повідомлений належ ним чином, за адресою, внесено ю до Єдиного Державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, причин н еприбуття не повідомив, пись мових заперечень щодо подано го позову до суду не надав.

Відповідно до ч. 8 ст. 35 КАС Укр аїни вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщ о вона доставлена за адресою , внесеною до відповідного де ржавного реєстру, або за адре сою, яка зазначена її предста вником, і це підтверджується підписом відповідної службо вої особи. Таким чином, суд вв ажає, що відповідач є належно повідомлений про дату, час та місце судового засідання, йо го відсутність в судовому за сідання не перешкоджає розгл яду справи, слід розглянути с праву за наявними в ній матер іалами.

Третя особа, в судове засіда ння, призначене на 27.04.2010р., свого представника не направила, п ро час, дату та місце розгляду справи була повідомлена нал ежним чином.

Суд, дослідивши матер іали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вважа є, що позов підлягає задоволе нню з наступних підстав.

Товариство з обмеженою від повідальністю «Від-ЛТД» було зареєстровано як юридична о соба 03.11.1995р. виконавчим комітет ом Харківської міської ради, що підтверджується копією С відоцтва про державну реєстр ацію юридичної особи (а.с.4), як п латник податків перебуває на обліку у Державній податков ій інспекції в Комінтернівсь кому районі м. Харкова з 20.03.2001р., щ о підтверджується копією дов ідки (а.с.5).

Відповідно до п. 2 ст. 9 Закону України „Про систему оподат кування” від 25.06.1991р. за №1251-ХІІ, пл атники податків зобов' язан і надавати до податкової інс пекції податкові декларації , інші документи, пов' язані з обчисленням та сплатою пода тків.

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» органи держ авної податкової служби у ви падках, в межах компетенції т а у порядку, встановлених зак онами України, мають, зокрема , право звертатися у передбач ених законом випадках до суд ових органів із заявою (позов ною заявою) про скасування де ржавної реєстрації суб' єкт а підприємницької діяльност і.

Статтею 2 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні» визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є: здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства, прав ильністю обчислення, повното ю і своєчасністю сплати до бю джетів, державних цільових ф ондів податків і зборів (обов ' язкових платежів), а також н еподаткових доходів, установ лених законодавством (далі - податки, інші платежі); внесен ня у встановленому порядку п ропозицій щодо вдосконаленн я податкового законодавства ; прийняття у випадках, передб ачених законом, нормативно-п равових актів і методичних р екомендацій з питань оподатк ування; формування та веденн я Державного реєстру фізични х осіб - платників податків та інших обов' язкових плат ежів та Єдиного банку даних п ро платників податків - юри дичних осіб; роз' яснення за конодавства з питань оподатк ування серед платників подат ків; запобігання злочинам та іншим правопорушенням, відн есеним законом до компетенці ї податкової міліції, їх розк риття, припинення, розслідув ання та провадження у справа х про адміністративні правоп орушення.

З системного аналізу вказа них норм Закону України «Про державну податкову службу в Україні» вбачається, що до ко мпетенції органів державної податкової служби віднесено контроль за додержанням под аткового законодавства.

Останньою податковою декл арацією, яка була подана відп овідачем, була декларація з п одатку на додану вартість ві д 05.08.2002р. за № 36986 (а.с.8-9), інших докуме нтів обов' язкової звітност і та обліку протягом 2002р. та по теперішній час відповідачем не подавалось, що підтверджу ється довідкою № 18194/10/28-214 від 09.12.2009р . (а.с.7).

Згідно з п. 2 ст. 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я» платники податків і зборі в (обов' язкових платежів) зо бов' язані подавати до держа вних податкових органів та і нших державних органів відпо відно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, п ов' язані з обчисленням і сп латою податків і зборів (обов ' язкових платежів).

Відповідно до ч. 1 ст. 238 Господ арського кодексу України за порушення встановлених зако нодавчими актами правил здій снення господарської діяльн ості до суб' єктів господарю вання можуть бути застосован і уповноваженими органами де ржавної влади або органами м ісцевого самоврядування адм іністративно-господарські с анкції, тобто заходи організ аційно-правового або майново го характеру, спрямовані на п рипинення правопорушення су б' єкта господарювання та лі квідацію його наслідків.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 38 Зако ну України „Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців” від 15.05.2003 року № 755 підставами для по становлення судового рішенн я щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкру тством юридичної особи є неп одання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, доку ментів фінансової звітності відповідно до закону.

Дії відповідача щодо непод ання декларації про доходи п орушують вимоги п.п. 4. 1. 4 ст. 4 Зак ону України „Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами” від 21.12.2001 року № 2181-ІІІ, якими встановлено, що для подання д екларації про доходи на прот язі 40 календарних днів, слідую чих за останнім календарним днем звітного (податкового) к варталу, платник податку под ає податковому органу за міс цем свого знаходження податк ову декларацію незалежно від того, чи виникло в цьому періо ді податкове зобов' язання, чи ні.

Відповідно до ч. 1 та ч. 6 ст. 59 Го сподарського кодексу Україн и припинення діяльності суб' єкта господарювання здійсню ється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав ск асування державної реєстрац ії такого суб' єкта господар ювання.

Станом на 18.02.2010р. відповідач з аборгованості перед бюджета ми по сплаті податків не має, щ о підтверджується довідкою № 4222/10/15-132 від 25.02.2010р.(а.с.6).

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС Укр аїни розгляд і вирішення спр ав в адміністративних судах здійснюється на засадах змаг альності сторін та свободи в наданні ними суду своїх дока зів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідач правом участі в судовому засіданні не скори стався, заперечень на позов д о суду не надав.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни у справах, в яких позивач ем є суб' єкт владних повнов ажень, а відповідачем - фізи чна чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 59, 238 Господарськ ого кодексу України, п. 2 ст. 9 За кону України «Про систему оп одаткування», ст.ст. 2, 11 Закону України «Про державну податк ову службу в Україні», ст. 38 Зак ону України „Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб-підприємців” ві д 15.05.2003 року № 755, ст. 4 Закону Украї ни „Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами” від 21.12.2001 року № 2181-ІІІ, ст.ст. 11, 12, 51, 71, 72, 94, ч. 1 ст. 158, ст. 159, ч.ч. 1, 2 ст. 160, ст. 161, ч. 1, ч. 1 с т. 162, ст. 163 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний по зов Державної податкової інс пекції в Комінтернівському р айоні м. Харкова до Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Від-ЛТД», третя особа - Де партамент державної реєстра ції юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців Харківсь кої міської ради про припине ння юридичної особи - задовол ьнити в повному обсязі.

2. Припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відпо відальністю «Від-ЛТД»(іденти фікаційний код: 23764208, місце знах одження: вул. Ковтуна, 15, кв. 186, м. Харків). < Сума задоволен ня > < Текст >

3. Постанова може бути оска ржена в Харківський апеляцій ний адміністративний суд чер ез Харківський окружний адмі ністративний суд шляхом пода чі заяви про апеляційне оска рження постанови суду в деся тиденний строк з дня її прого лошення та поданням після ць ого протягом двадцяти днів а пеляційної скарги, або без по переднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подається у строк, встановлений для под ання заяви про апеляційне ос карження.

4. Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оку подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо таку за яву не було подано. Якщо було п одано заяву про апеляційне о скарження, але апеляційна ск арга не була подана у встанов лений строк, постанова набир ає законної сили після закін чення цього строку. У разі под ання апеляційної скарги пост анова, якщо її не скасовано, на бирає законної сили після за кінчення апеляційного розгл яду справи.

Повний текст постан ови виготовлено 29 квітня 2010 рок у.

Суддя Волкова Л.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.04.2010
Оприлюднено31.08.2010
Номер документу9628263
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2078/10/2070

Ухвала від 01.03.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

Ухвала від 01.03.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

Постанова від 27.04.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волкова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні