Ухвала
від 12.04.2021 по справі 569/1072/19
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/1072/19

1-кс/569/2593/21

УХВАЛА

12 квітня 2021 року м. Рівне

Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 розглянувши клопотання слідчого у кримінальному провадженні заступник начальника відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Рівненській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , яке погоджено із прокурором у кримінальному провадженні прокурор відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.

ВСТАНОВИВ:

Слідчий у кримінальному провадженні заступник начальника відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Рівненській області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 звернувся в суд із клопотанням, яке погоджено із прокурором у кримінальному провадженні прокурор відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Рівненській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12019180000000013 від 16.01.2019 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі ІНФОРМАЦІЯ_2 ) та ДП український державний інститут з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») укладено договір№46-18/19 від 10.07.2018 на розроблення проектної документації капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище Рівне Старокостянтинів на ділянці км 86+500 км 91+000, вартістю 1149,998 тис. грн.

Відповідно до п. 2.13 вищезазначеного договору, у разі перевищення кошторису усі пов`язані із цим витрати несе Виконавець.

Відповідно до технічного завдання від 12.04.2018 № 17-4/18 до тендерної документації, затвердженого рішенням тендерного комітету від 01.06.2018 №160 на закупівлю робіт розроблення вищезазначеної проектної документації та зведеного кошторису на проектні і вишукувальні роботи, які є невід`ємним додатком до договору №46-18/19 від 10.07.2018, передбачено виконання експертизи.

Замовником ІНФОРМАЦІЯ_2 протягом 2018 року проведена оплата для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за розроблення вищезазначеної проектної документації та отримання експертного висновку в повному обсязі.

Згідно п. 5.1 вказаного вище договору термін виконання робіт становить з 10.07.2018 по 31.03.2019.

Одночасно, під час збору інформації працівниками ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 укладено окремий договір з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 26.12.2018 № 0577 на виконання робіт з експертизи проектної документації капітального ремонту автомобільної дороги Н-25 Городище Рівне Старокостянтинів на ділянці км 86+500 км 91+000.

Вартість робіт з експертизи проектної документації відповідно до п. 2.1 договору № 0577 від 26.12.2018 становить 122,94 тис. грн.

Відповідно до п. 7.2 вказаного Договору термін виконання робіт з 26.12.2018 по 30.03.2019.

При цьому, грошові кошти за виконання умов договору № 0577 від 26.12.2018 ІНФОРМАЦІЯ_2 було сплачено у повному обсязі.

ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » забезпечило проведення експертизи вище вказаної проектної документації, що підтверджується позитивним Експертним звітом від 14.03.2019 № 3881-1/е/18.

Таким чином, ІНФОРМАЦІЯ_2 здійснено оплату робіт з експертизи проектної документації автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище Рівне Старокостянтинів на ділянці км 86+500 км 91+000 для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » одночасно по двох договорах на загальну суму 188,35 тис. грн, зокрема: договір № 46-18/19 від 10.07.2018 на суму 65,41 тис. грн та договір № 0577 від 26.12.2018 на суму 122,94 тис. грн., що є порушенням п. 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ № 228 від 28.02.2002.

Крім того, між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір№45-18/18 від 10.07.2018 на розроблення проектної документації капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище Рівне Старокостянтинів на ділянці км 74+630 км 82+600, вартістю 1999,00 тис. грн.

Відповідно до п. 2.13 вищезазначеного договору, у разі перевищення кошторису усі пов`язані із цим витрати несе Виконавець.

Відповідно до технічного завдання від 12.04.2018 № 17-3/18 до тендерної документації, затвердженого рішенням тендерного комітету від 01.06.2018 №159 на закупівлю робіт розроблення вищезазначеної проектної документації та зведеного кошторису на проектні і вишукувальні роботи, які є невід`ємним додатком до договору №45-18/18 від 10.07.2018, передбачено виконання експертизи.

Замовником ІНФОРМАЦІЯ_2 протягом 2018 року проведена оплата для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за розроблення вищезазначеної проектної документації та отримання експертного висновку в повному обсязі.

Згідно п. 5.1 вказаного вище договору термін виконання робіт становить з 10.07.2018 по 31.03.2019.

Одночасно, під час збору інформації працівниками ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 укладено окремий договір з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 26.12.2018 № 0576 на виконання робіт з експертизи проектної документації капітального ремонту автомобільної дороги Н-25 Городище Рівне Старокостянтинів на ділянці км 74+630 км 82+600.

Вартість робіт з експертизи проектної документації відповідно до п. 2.1 договору № 0576 від 26.12.2018 становить 122,94 тис. грн.

Відповідно до п. 7.2 вказаного Договору термін виконання робіт з 26.12.2018 по 30.03.2019.

При цьому, грошові кошти за виконання умов договору № 0577 від 26.12.2018 ІНФОРМАЦІЯ_2 було сплачено у повному обсязі.

ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » забезпечило проведення експертизи вище вказаної проектної документації, що підтверджується позитивним Експертним звітом від 14.03.2019 №3881/е/18.

На запит ІНФОРМАЦІЯ_4 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було надано накладну від 21.03.2019 № 1/2019 на передачу ІНФОРМАЦІЯ_2 технічної документації після проходження експертизи за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище Рівне Старокостянтинів на ділянці км 74+630 км 82+600» та накладну від 28.03.2019 № 3/2019 на передачу Експертного звіту від 14.03.2019 №3881/е/18.

Таким чином, ІНФОРМАЦІЯ_2 здійснено оплату робіт з експертизи проектної документації автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище Рівне Старокостянтинів на ділянці км 74+630 км 82+600 для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » одночасно по двох договорах на загальну суму 182,65 тис. грн, зокрема: договір № 45-18/18 від 10.07.2018 на суму 59,71 тис. грн та договір № 0576 від 26.12.2018 на суму 122,94 тис. грн., що є порушенням п. 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ № 228 від 28.02.2002.

Разом з тим з метою виконання завдань кримінального провадження та з метою швидкого, повного та неупередженого досудового розслідування вказаного кримінального провадження виникла необхідність у вилученні оригіналів наступних документів:положення про діяльність, Статут ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » станом на 2017-2019 роки;наказ про призначення (звільнення з посади) директора ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства «УКРДІПРОДОР» « ОСОБА_5 ;посадові інструкція (повноваження, функціональні обов`язки, тощо) директора ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ОСОБА_5 ;положення про відділи ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » що використовувалися впродовж 2017-2019 років;посадові інструкції працівників ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » «ЗАХІДДІПРОШЛЯХ`в період 2017-2019 років,штатний розпис ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в період 2017-2019 років; накази про призначення (звільнення) працівника ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_6 ; посадові інструкції ОСОБА_6 ; накази про призначення виконуючим обов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_6 ; довіреність №1374-01 від 29.12.2017; акт № 2/53 від 02.11.2018 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором № 46-18/19 від 10.07.2018; кошторис № 1 вишукувальні роботи Інженерно-геодезичні вишукування до договору №09/18 від 20.08.2018;кошторис № 1 на проектні (вишукувальні) роботи до договору №057-0918-ГВ; кошторис № 2 на виконання робіт погодження наявності підземних комунікацій до договору № 09/18 від 20.08.2019; кошторис № на проектні і вишукувальні роботи Виконавчий до акта № 1 від 18.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 1 на топо-геодезичні роботи виконавчий до акта № 1 від 18.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 3 на проектні роботи (виконавчий до акту № 1 від 18.12.2017) до договору № 74-17 від 30.11.2017; зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи Виконавчий до акта № 2 від 21.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 3 на проектні роботи (виконавчий до акту № 2 від 21.12.2017) до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 5 на техніко-економічні роботи Виконавчий до акта № 2 від 21.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис №6 виконавчий до акта № 2 від 21.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; зведений кошторис № на проектні і вишукувальні роботи до договору №74-17 від 30.11.2017; кошторис № 2 на проектні і вишукувальні роботи до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 3 на проектні роботи Автомобільна дорога до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 5 на техніко-економічні роботи до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 6 на виконання робіт по договору № 74-17 від 30.11.2017; акт № 1 від 18.12.2017 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором № 74-17 від 30.11.2017; акт № 2 від 21.12.2017 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором №74-17 від 30.11.2017; додаткові угоди до договору № 74-17 від 30.11.2017; накази (рішення) про призначення ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » виконавцем робіт (послуг) по договору №74-17; акт № 2/52 від 02.11.2018 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором № 45-18/18 від 10.07.2018.

Таким чином, в ході досудового розслідування виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до документів що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (юридична адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю ознайомитися з ними та вилучити оригінали наступних документів:положення про діяльність, Статут ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » станом на 2017-2019 роки; наказ про призначення (звільнення з посади) директора ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_7 ; посадові інструкція (повноваження, функціональні обов`язки, тощо) директора ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_7 ; положення про відділи ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » що використовувалися впродовж 2017-2019 років; посадові інструкції працівників ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в період 2017-2019 років, штатний розпис ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в період 2017-2019 років; накази про призначення (звільнення) працівника ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_6 ; посадові інструкції ОСОБА_6 ; накази про призначення виконуючим обов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_6 ; довіреність №1374-01 від 29.12.2017; акт № 2/53 від 02.11.2018 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором № 46-18/19 від 10.07.2018; кошторис № 1 вишукувальні роботи Інженерно-геодезичні вишукування до договору №09/18 від 20.08.2018;кошторис № 1 на проектні (вишукувальні) роботи до договору №057-0918-ГВ; кошторис № 2 на виконання робіт погодження наявності підземних комунікацій до договору № 09/18 від 20.08.2019; кошторис № на проектні і вишукувальні роботи Виконавчий до акта № 1 від 18.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 1 на топо-геодезичні роботи виконавчий до акта № 1 від 18.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 3 на проектні роботи (виконавчий до акту № 1 від 18.12.2017) до договору № 74-17 від 30.11.2017; зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи Виконавчий до акта № 2 від 21.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 3 на проектні роботи (виконавчий до акту № 2 від 21.12.2017) до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 5 на техніко-економічні роботи Виконавчий до акта № 2 від 21.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис №6 виконавчий до акта № 2 від 21.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; зведений кошторис № на проектні і вишукувальні роботи до договору №74-17 від 30.11.2017; кошторис № 2 на проектні і вишукувальні роботи до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 3 на проектні роботи Автомобільна дорога до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 5 на техніко-економічні роботи до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 6 на виконання робіт по договору № 74-17 від 30.11.2017; акт № 1 від 18.12.2017 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором № 74-17 від 30.11.2017; акт № 2 від 21.12.2017 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором №74-17 від 30.11.2017; додаткові угоди до договору № 74-17 від 30.11.2017; накази (рішення) про призначення ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » виконавцем робіт (послуг) по договору №74-17; акт № 2/52 від 02.11.2018 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором № 45-18/18 від 10.07.2018.

Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 »», знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Зазначені документимають істотне значення у даному кримінальному провадженні, та є джерелом доказів, що слугуватимуть для встановлення осіб, які вчинили кримінальне правопорушення.

Слідчий в судове засідання не з"явився, однак подав до суду заяву про розгляд клопотання у його відсутність, своє клопотання підтримує та просить його задоволити в повному обсязі.

Клопотання розглядається у відсутності особи, у володінні якої знаходяться речі та документи відповідно до ч.2ст. 163 КПК України.

Відповідно до ч.4ст.107 КПК Українифіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється, у зв`язку з неприбуттям в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб.

Однак неявка у відповідності до ст.. 163 КПК України не перешкоджає розгляду вищевказаного клопотання.

Дослідивши надані матеріали кримінального провадження, слід прийти до висновку, що клопотання підлягає до задоволення.

Згідно положень ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий у своєму клопотанні довів достатньо підстав вважати, що документи які знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 », що за адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можуть слугувати джерелом доказів, які слугуватимуть підтвердженням чи спростуванням факту вчинення кримінального правопорушення.

За наведених обставин, суд вважає клопотання слідчого обґрунтованим, наведені у ньому обставини свідчать про наявні усі підстави для його задоволення .

На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 159, 162-164 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати дозвілслідчому укримінальному провадженні заступникуначальника відділурозслідування особливотяжких злочинівслідчого управлінняГоловного управлінняНаціональної поліціїв Рівненськійобласті старшомулейтенанту поліції ОСОБА_3 ,на доступдо документів ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектуванняоб`єктів дорожньогогосподарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 »,що заадресою: АДРЕСА_1 ,зможливістю ознайомитисяз нимита вилучитиоригінали наступнихдокументів:положенняпро діяльність,Статут ІНФОРМАЦІЯ_5 зпроектування об`єктівдорожнього господарства« ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » станомна 2017-2019роки;наказ пропризначення (звільненняз посади)директора ІНФОРМАЦІЯ_5 зпроектування об`єктівдорожнього господарства« ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_7 ;посадові інструкція(повноваження,функціональні обов`язки,тощо)директора ІНФОРМАЦІЯ_5 зпроектування об`єктівдорожнього господарства« ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_7 ;положення провідділи ІНФОРМАЦІЯ_5 зпроектування об`єктівдорожнього господарства« ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » щовикористовувалися впродовж2017-2019років;посадові інструкціїпрацівників ІНФОРМАЦІЯ_5 зпроектування об`єктівдорожнього господарства« ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » вперіод 2017-2019років,штатний розпис ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектуванняоб`єктів дорожньогогосподарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 »в період2017-2019років;накази пропризначення (звільнення)працівника ІНФОРМАЦІЯ_5 зпроектування об`єктівдорожнього господарства« ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_6 ;посадові інструкції ОСОБА_6 ;накази пропризначення виконуючимобов`язки директора ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектуванняоб`єктів дорожньогогосподарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_6 ;довіреність №1374-01від 29.12.2017;акт №2/53від 02.11.2018здачі-прийманнявиконаних проектних,вишукувальних тадодаткових робітза договором№ 46-18/19від 10.07.2018;кошторис №1вишукувальні роботиІнженерно-геодезичнівишукування додоговору №09/18від 20.08.2018;кошторис№ 1на проектні(вишукувальні)роботи додоговору №057-0918-ГВ;кошторис №2на виконанняробіт погодженнянаявності підземнихкомунікацій додоговору №09/18від 20.08.2019; кошторис № на проектні і вишукувальні роботи Виконавчий до акта № 1 від 18.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 1 на топо-геодезичні роботи виконавчий до акта № 1 від 18.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 3 на проектні роботи (виконавчий до акту № 1 від 18.12.2017) до договору № 74-17 від 30.11.2017; зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи Виконавчий до акта № 2 від 21.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 3 на проектні роботи (виконавчий до акту № 2 від 21.12.2017) до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 5 на техніко-економічні роботи Виконавчий до акта № 2 від 21.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис №6 виконавчий до акта № 2 від 21.12.2017 до договору № 74-17 від 30.11.2017; зведений кошторис № на проектні і вишукувальні роботи до договору №74-17 від 30.11.2017; кошторис № 2 на проектні і вишукувальні роботи до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 3 на проектні роботи Автомобільна дорога до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 5 на техніко-економічні роботи до договору № 74-17 від 30.11.2017; кошторис № 6 на виконання робіт по договору № 74-17 від 30.11.2017; акт № 1 від 18.12.2017 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором № 74-17 від 30.11.2017; акт № 2 від 21.12.2017 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором №74-17 від 30.11.2017; додаткові угоди до договору № 74-17 від 30.11.2017; накази (рішення) про призначення ІНФОРМАЦІЯ_5 з проектування об`єктів дорожнього господарства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « ІНФОРМАЦІЯ_6 » виконавцем робіт (послуг) по договору №74-17; акт № 2/52 від 02.11.2018 здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт за договором № 45-18/18 від 10.07.2018.

Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Рівненського міського суду ОСОБА_1

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення12.04.2021
Оприлюднено28.05.2024
Номер документу96305481
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —569/1072/19

Ухвала від 06.05.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 26.05.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 27.04.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 23.04.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 12.04.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 12.04.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 12.04.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 05.04.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 05.04.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 05.04.2021

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні