Ухвала
від 14.04.2021 по справі 466/2845/21
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 466/2845/21

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 квітня 2021 року м.Львів

Слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ відділу поліції №4 ЛРУП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором Галицької окружної прокуратури м.Львова ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової ревізії за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021142040000005 від 01.04.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.191 КК України.

ВСТАНОВИВ:

12.04.2021 до Шевченківського районного суду м. Львова звернувся старший слідчий СВ відділу поліції №4 ЛРУП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 з клопотанням, погодженим прокурором Галицької окружної прокуратури м.Львова ОСОБА_4 , в якому просить надати дозвіл на проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (фактична адреса місця знаходження: м.Львів, вул. Миколайчука, 9).

В обгрунтування клопотання посилається на те, що слідчим відділенням відділу поліції №4 ЛРУП ГУНП у Львівській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42021142040000005 від 01.04.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що невстановлені посадові особи Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» уклали договір про закупівлю автомобілів швидкої допомоги по завищеній ціні, чим спричинили збитки державі у великих розмірах.

Так, відповідно до договору №45/2021 від 30 березня 2021, який укладений між КНП ЛОР «Львівський обласний центр медичної допомоги та медицини катастроф» (Замовник) та ТзОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» (Постачальник) код за ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги на базі CITROEN JUMPER, тип В; 34114121-3 Автомобілі швидкої допомоги; НК 024:2019 35988 автомобільна швидка допомога), Постачальник зобов`язується поставити вказані автомобілі в кількості 30 шт., а Замовник зобов`язується оплати кошти за автомобілі в сумі 58 800 000 без ПДВ.

У відповідності до договору №44/2021 від 30 березня 2021 року, який укладений між КНП Львівська обласна рада «Львівський обласний центр медичної допомоги та медицини катастроф»(Покупець або Замовник) та ТзОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» (Постачальник) - Постачальник передає у власність Замовника, а Замовник оплачує товар, що визначений в асортименті та за ціною яка визначена в специфікації, що є невід`ємною частиною договору про закупівлю на умовах DDP. Найменування товару: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: КОД ДК 021:2015:34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги Типу А1) (НК 024:2019:35988 Автомобільна швидка допомога). Ціна договору становить 16 000 000 гривень без ПДВ.

Відповідно до договору №46/2021 від 30 березня 2021, який укладений між КНП ЛОР «Львівський обласний центр медичної допомоги та медицини катастроф» (Замовник) та ТзОВ «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС» (Постачальник) код за ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (автомобіль спеціалізований санітарний екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі автомобіля VolkswagenCrafter 4 Motion, тип В; 34114121-3 Автомобілі швидкої допомоги; НК 024: НОМЕР_1 Автомобільна швидка допомога), Постачальник зобов`язується поставити вказані автомобілі в кількості 10 шт., а Замовник зобов`язується оплати кошти за автомобілі в сумі 20 620 000 без ПДВ.

В своєму клопотанні старший слідчий зазначив, що в ході досудового розслідування встановлено, що КНП ЛОР «Львівський обласний центр медичної допомоги та медицини катастроф» здійснило передоплату по вищевказаних договорах в розмірі 50 % та 90% суми визначеної договорами.

Про плату в розмірі 50% суми договору, здійснено 30.03.2021 по договорах: №45/2021 від 30 березня 2021 та №44/2021 від 30 березня 2021 року укладених з ТзОВ «Автоспецпром».

Проплату в розмірі 90% суми договору здійснено 31.03.2021 по договору №46/2021 від 30 березня 2021, укладеного з ТзОВ «Спец-Ком-Сервіс».

Відповідно до п.5.1 вищезазначених Договорів, строк поставки Товару (автомобілів)- протягом трьох місяців з дати проведення попередньої оплати.

Кошти перераховувались з рахунку КНП ЛОР «Львівський обласний центр медичної допомоги та медицини катастроф» (ЄДРПОУ 34167494) IBAN НОМЕР_2 АТ КБ «ПриватБанк».

Крім того, в ході досудового розслідування встановлено, що кошти на закупівлю автомобілів виділено з МОЗ України на боротьбу з захворюванням на COVID-2019.

В клопотанні старший слідчий зазначає, що з метою встановлення цільового використання бюджетних коштів, а також законності проведеної процедури закупівлі виникла необхідність у проведенні ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» працівниками Західного офісу Держаудитслужби України, у зв`язку з чим звернувся з клопотанням до слідчого судді.

Старший слідчий подав до суду заяву, в якій просив проводити розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримав з наведених у ньому підстав.

Дослідивши матеріали клопотання та надані докази, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Згідно ч.2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Вимогами ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено проведення ревізій органами державного фінансового контролю. Так, позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Відповідно до п.27 Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. N 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», за зверненням правоохоронного органу контролюючі органи в межах своєї компетенції проводять планові та позапланові виїзні ревізії за місцезнаходженням об`єкта контролю.

Згідно п. 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. N 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення.

Враховуючи вищенаведенео, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено наявність достатніх підстав для проведення ревізії, а клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 93, 309, 371,372, 395 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого СВ ВП №4 ЛРУП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 - задовольнити.

Надати дозвіл працівникам Західного офісу Держаудит служби України, який знаходиться по вул.Костюшка, 8 у м.Львові на проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (фактична адреса місця знаходження: м.Львів, вул. Миколайчука, 9).

Результати позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» скерувати у слідче відділення відділу поліції №4 ЛРУП ГУНП у Львівській області, що за адресою: м. Львів, вул. А. Кучера, 5.

Термін ревізії визначити 30 робочих днів, починаючи з 15.04.2021.

Проведення ревізії доручити працівникам Західного офісу Держаудит служби України, який знаходиться по вул.Костюшка, 8 у м.Львові.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення14.04.2021
Оприлюднено27.01.2023
Номер документу96320723
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення позапланової ревізії за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021142040000005 від 01.04.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.191 КК України

Судовий реєстр по справі —466/2845/21

Ухвала від 14.04.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд м.Львова

Донченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні