Ухвала
від 13.04.2021 по справі 640/10950/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про призначення заяви до розгляду

13 квітня 2021 року м. Київ № 640/10950/19

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Качур І.А., розглянувши клопотання представника позивача про заміну божників у виконавчих листах,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшло клопотання від представника позивача про заміну сторін виконавчого провадження в адміністративній справі № 640/10950/19, а саме про заміну Державної фіскальної служби України на її правонаступника - Державну податкову службу України (місцезнаходження: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393); Головне управління ДФС у м. Києві на його правонаступника - Головне управління ДПС у м. Києві (ідентифікаційний код 43141267, місцезнаходження: 04116, м. Київ, вулиця Шолуденка, 33/19), оскільки Постановою Кабінету Міністрів України Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України від 18.12.2018 року №1200 визначено, що Державна податкова служба України є правонаступником прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби України у відповідних сферах діяльності. Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 року № 227 затверджено положення про Державну податкову службу України та Державну митну службу України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України Питання Державної податкової служби від 21.08.2019 року № 682-р визначено можливість забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї Постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України від 06.03.2019 року № 227 функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства і питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу. У подальшому Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 19.06.2019 року № 537 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби , якою вирішено утворити Головне управління Державної податкової служби у м. Києві, як юридичну особу публічного права та територіальний орган Державної податкової служби України. Водночас Урядом вирішено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби України, шляхом їх приєднання до відповідних органів ДПС.

Розглянувши зазначене клопотання, суд зазначає наступне.

Частиною першою статті 379 Кодексу про адміністративне судочинство України передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Відповідно до частини другої статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Разом з тим, відповідно до статті 29 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 11.03.2020 року № 211 Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 , відповідно до якої установлено з 12 березня до 3 квітня 2020 року на усій території України карантин, заборонивши:

- відвідування закладів освіти її здобувачами;

- проведення всіх масових заходів, у яких бере участь понад 200 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Спортивні заходи дозволяється проводити без участі глядачів (уболівальників).

При цьому, як вбачається з рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 року за інформацією Міністерства охорони здоров`я України станом на ранок 11 березня 2020 року у світі було зареєстровано 114 219 випадків захворювання COVID-19, з них 4024 закінчились смертю, у той же час 64 147 (56,2%) осіб одужали. За межами Китаю зафіксовано 33 295 випадків у 103 країнах/територіях/регіонах.

На території Європейського регіону зареєстровано 15 114 випадків захворювання COVID-19 (Італія - 9172, Німеччина -1139, Франція - 1412, Іспанія - 1024, Швейцарія - 332, Великобританія - 323, Нідерланди - 321, Бельгія - 239, Швеція - 248, Норвегія - 192, Австрія - 131, Греція - 73, Ісландія - 55, Сан-Марино - 49, Данія - 90, Ізраїль - 35 , Фінляндія - 30, Чехія - 36, Ірландія - 21, Португалія - 30, Грузія - 15, Хорватія - 11, Естонія - 10, Азербайджан - 9, Словенія - 23, Румунія - 15, Білорусь - 6 , Польша - 16 , Росія - 7, Угорщина - 9, Північна Македонія - 4, Словаччина - 5, Болгарія - 4, Мальта - 3, Боснія та Герцеговина - 2, Латвія - 6, Сербія - 2, Андорра, Вірменія, Литва, Люксембург, Монако, Молдова, Україна по одному випадку) та 529 летальних випадків.

В Україні зареєстровано 1 лабораторно підтверджений випадок COVID -19. Загалом за весь період Центр громадського здоров`я України отримав 40 підозр про захворювання на COVID-19, в тому числі 2 підозри на території міста Києва. Наразі 4 зразки ще перебувають на стадії дослідження.

У місті Києві, як і в Україні в цілому, спостерігаються активні міграційні процеси населення та існує реальна загроза завезення і поширення нової коронавірусної інфекції (COVID-19) на територію столиці.

Протоколом Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2020 року № 8 визнано, що на території м. Києва існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації природного характеру (відповідно до Класифікатору надзвичайних ситуацій, затвердженого та введеного в дію наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 року № 457 відноситься до категорії Надзвичайна ситуація природного характеру код 20711 Надзвичайна ситуація, пов`язана з екзотичним та особливо небезпечними захворюванням людей (окремі випадки) , яка може набути регіонального рівня (відповідно до пунктів 4 та 9 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368).

Відповідно до даних Міністерства охорони здоров`я України на сьогодні за результатами дослідження вірусологічної референс-лабораторії Центру отримано 5 позитивних результатів на COVID-19: Чернівецька (4) та Житомирська (1, летальний випадок) області.

Загалом вірусологічна референс-лабораторія Центру громадського здоров`я України дослідила більше 500 зразків. З початку року Центром громадського здоров`я України отримано 94 підозри про нову коронавірусну інфекцію.

Станом на 16.03.2020 року у світі зареєстровано 169 387 випадків захворювання COVID-19, з них 77 257 (45,6%) осіб одужали. За межами Китаю зафіксовано 89 367 випадків у 142 країнах/територіях/регіонах.

У світі зареєстровано 169 387 випадків захворювання COVID-19, з них 77 257 (45,6%) осіб одужали. За межами Китаю зафіксовано 89 367 випадків у 142 країнах/територіях/регіонах.

На території Європейського регіону зареєстровано 54 895 випадків захворювання COVID-19 (Італія 21 157, Іспанія 5 753, Франция 4 500, Німеччина 3 795, Швейцарія 1 359, Великобританія 1 144, Нідерланди 959, Швеція 924 ,Норвегія 907, Данія 827, Бельгія 689, Австрія 655, Греція 190, Ізраїль 178, Фінляндія 155, Чехія 150 , Ісландія 138, Ірландія 129, Румунія 113, Португалія 112, Естонія 79, Сан-Марино 77, Словенія 57, Польща 49, Словаччина 44, Сербія 41, Албанія 38, Російська Федерація 34, Хорватія 31, Грузія 30 , Латвія 26, Угорщина 25, Білорусь 21, Кіпр 21 , Азербайджан 19, Боснія і Герцеговина 13, Північна Македонія 13 , Мальта 9, Фарерські острови 9 , Вірменія 8, Литва 8, Республіка Молдова 8, Болгарія 7, Казахстан 6, Люксембург 5, Ліхтенштейн 4, Україна 3, Андорра 2, Джерсі 2, Монако 2, Гернсі 1, Гібралтар 1, Святий Престол 1, Туреччина 1) та 2314 летальних випадків (загалом 6513).

16 березня 2020 року з 00 годин 00 хвилин до 00 годин 00 хвилин по 3 квітня (у ніч з 2 на 3 квітня) припиняється в`їзд на територію України для іноземців та осіб без громадянства.

Заборона на в`їзд може бути скасована чи продовжена в залежності від ситуації із поширенням коронавірусу в світі.

Україна є членом Всесвітньої організації охорони здоров`я (ВООЗ) - спеціалізованої установи ООН.

Статут ВООЗ підписаний Україною 22.07.1946 року, згідно якого уряди несуть відповідальність за здоров`я своїх народів, і ця відповідальність вимагає прийняття відповідних заходів соціального характеру і в галузі охорони здоров`я (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_599).

Відповідно до статті 2 Статуту основними функціями ВООЗ, зокрема, є: А) діяти в якості керівного і координуючого органу в міжнародній роботі з охорони здоров`я; (B) встановити і підтримувати ефективну співпрацю з Об`єднаними Націями, зі спеціалізованими установами, з урядовими установами з охорони здоров`я, з професійними групами і з іншими організаціями, які для цього виявляться придатними; (F) забезпечити і підтримувати таке адміністративне і технічне обслуговування, включаючи епідеміологічний та статистичне, яке може знадобитися; (G) заохочувати і розвивати роботу по боротьбі з епідемічними, ендемічними та іншими хворобами.

12.03.2020 року ВООЗ оголосила про початок пандемії COVID-19 (http://www.euro.who.int/ru/health-topics/health-emergencies/coronavirus-covid-19/news/news/2020/3/who-announces-covid-19-outbreak-a-pandemic).

13.03.2020 року Генеральний директор ВООЗ на брифінгу для ЗМІ по COVID-19 оголосив, що в даний час Європа стала епіцентром пандемії, де реєструється більше випадків і смертей, ніж в решті світу, за винятком Китаю. В даний час щоденно реєструється більше випадків, ніж в Китаї в розпал епідемії.

Досвід Китаю, Республіки Корея, Сінгапуру та інших країн ясно показує, що активне тестування і відстеження контактів в поєднанні із заходами соціального дистанціювання і мобілізацією громади можуть запобігти зараженню і врятувати життя людей.

Наведене свідчить, що на даний час в Україні досить нестабільна ситуація пов`язана з поширенням смертельно небезпечного вірусу. При цьому, дистанціювання громади може суттєво зменшити випадки зараження.

При цьому, Рада суддів України 11.03.2020 року звернулася до громадян, які є учасниками судових процесів, з проханням утриматися від участі у судових засіданнях, якщо слухання не передбачають обов`язкової присутності учасників сторін. Також Рада суддів України просить громадян утриматися від відвідин суду, якщо у них є ознаки будь-якого вірусного захворювання (https://legalhub.online/sudova-praktyka/rada-suddiv-ukrayiny-zrobyla-zayavu-shhodo-karantynnyh-zahodiv/).

Таким чином, Кодексом адміністративного судочинства України не передбачено дій суду щодо здійснення судочинства під час пандемії. З урахуванням наведених рекомендацій уповноважених суб`єктів щодо запобігання поширенню вірусу та дотримання правил дистанціювання громади та з метою недопущення затягуванню розгляду справи та відкладення їх на дати після стабілізації епідеміологічного стану в країні, суд приходить до висновку про застосування положення статті 7 КАС України та перехід до розгляду справи в порядку письмового провадження.

Відповідно до статті 3 Конституції України права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Згідно із статтею 4 Закону України Про Основи законодавства України про охорону здоров`я № 2801-ХІІ основними принципами охорони здоров`я в Україні є, зокрема, гуманістична спрямованість, забезпечення пріоритету загальнолюдських цінностей над класовими, національними, груповими або індивідуальними інтересами.

Стаття 5 наведеного Закону стверджує, що охорона здоров`я - загальний обов`язок суспільства та держави. Державні, громадські або інші органи, підприємства, установи, організації, посадові особи та громадяни зобов`язані забезпечити пріоритетність охорони здоров`я у власній діяльності, не завдавати шкоди здоров`ю населення і окремих осіб, у межах своєї компетенції надавати допомогу хворим, особам з інвалідністю та потерпілим від нещасних випадків, сприяти працівникам органів і закладів охорони здоров`я в їх діяльності, а також виконувати інші обов`язки, передбачені законодавством про охорону здоров`я.

З огляду на викладене, суд вважає за необхідне здійснювати розгляд питання про заміну боржників у виконавчих листах в порядку письмового провадження.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 3 Конституції України, статтями 243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

У Х В А Л И В:

Призначити клопотання представника позивача про заміну сторін виконавчого провадження в адміністративній справі № 640/10950/19 до розгляду в порядку письмового провадження.

Ухвала, відповідно до змісту ч. 2 ст. 256 КАС України , набирає законної сили з моменту її підписання.

Суддя І.А. Качур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.04.2021
Оприлюднено20.04.2021
Номер документу96338812
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/10950/19

Ухвала від 12.10.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 13.04.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 13.04.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 31.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 25.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 29.01.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 09.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Рішення від 05.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні