ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
19.04.2021 Справа № 920/151/21 м. Суми
Господарський суд Сумської області у складі судді Соп`яненко О.Ю., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників за наявними матеріалами справу № 920/151/21
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю Варяг (40030, м. Суми, вул. Нижньосироватська, 66, кв. 89, код ЄДРПОУ 31499974),
про стягнення 79433,94 грн,
ВСТАНОВИВ :
Позивач звернувся до суду з позовом до відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю «Варяг» та просить стягнути 79 433,94 грн безпідставно збережені кошти у вигляді орендної плати за використання земельної ділянки за адресою м.Охтирка, вул. Незалежності, 14, кадастровий №5910200000:11:013:0032, площею 0,0055 га без правовстановлюючих документів (договору оренди) за період з 01.07.2019 року по 30.06.2020 року, а також просить стягнути з відповідача судовий збір в розмірі 2270,00 грн.
Ухвалою господарського суду Сумської області від 17.02.2021 відкрито провадження у справі № 920/151/21 в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін, сторонам встановлені строки для надання суду відзиву, відповіді на відзив та заперечення на відповідь на відзив.
Ухвала про відкриття провадження від 17.02.2021 отримана відповідачем 24.02.2021.
Відповідач письмового відзиву на позов не подав.
23.03.2021 до суду надійшла заява позивача №02-05/85 від 18.03.2021 (вх. №1356к) про зменшення розміру позовних вимог, в якій він повідомив про те, що після відкриття провадження по справі №920/151/21 до бюджету Охтирської МТГ від ТОВ Варяг в якості сплати безпідставно збережених коштів у вигляді несплаченої орендної плати за користування земельною ділянкою за адресою: м. Охтирка, вул. Незалежності, 14 надійшли грошові кошти в розмірі 3000,00 грн. Таким чином, Охтирська міська рада вважає за необхідне зменшити розмір позовних вимог до ТОВ Варяг на суму 3000,00 грн. та просить суд стягнути з відповідача безпідставно збережені кошти у вигляді орендної плати за використанням земельної ділянки за адресою м. Охтирка, вул. Незалежності, 14, кадастровий № 5910200000:11:013:0032, площею 0,0055 га без правовстановлюючих документів (договору оренди) за період з 1 липня 2019 року по 30 червня 2020 року в розмірі 76433,94 грн.
16.04.2021 від позивача надійшла заява №02-05/113 від 13.04.2021 про уточнення позовних вимог, в якій повідомив суд про те, що після відкриття провадження по справі №920/151/21 позивачем Охтирською міською радою було виявлено, що в прохальній частині позовної заяви та в заяві про зменшення розміру позовних вимог помилково вказано кадастровий номер та площу земельної ділянки, що використовувалась відповідачем без правовстановлюючих документів, а саме: кадастровий номер 5910200000:11:013:0032 площею 0,0055 га, в той час як вірними даними про спірну земельну ділянку є кадастровий номер 5910200000:11:013:0017 площею 0,0574 га, що підтверджується даними витягу з ДЗК про земельну ділянку.
Таким чином, просить суд вважати вірними позовні вимоги в такій редакції: стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Варяг (юридична адреса 40030, м.Суми, вул.Нижньсироватська, 66 кв.89, код ЄДРПОУ 31499974) на користь Охтирської міської ради Охтирського району Сумської області (адреса 42700, Сумська обл., м. Охтирка, вул.Незалежності, 11, код ЄДРПОУ 36467402, р/р UA308999980314090611000018538, Отримувач: ГУК Сумської обл./Охтирська МТГ/24062200, Код ЄДРПОУ: 37981563, Банк: Казначейство України, Код банку: 899998) безпідставно збережені кошти у вигляді орендної плати за використанням земельної ділянки за адресою м.Охтирка, вул.Незалежності, 14, кадастровий № кадастровий номер 5910200000:11:013:0017 площею 0,0574 га без правовстановлюючих документів (договору оренди) за період з 1 липня 2019 року по 30 червня 2020 року в розмірі 76433,94 грн. Стягнути з ТОВ Варяг судовий збір в розмірі 2270,00 грн. на користь виконавчого комітету Охтирської міської ради Охтирського району Сумської області (адреса 42700, Сумська обл., м. Охтирка, вул.Незалежності, 11, р/р UA588201720344280002000033528 код ЄДРПОУ 04058002 банк Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172) сплачений для подання позовної заяви.
Відповідно до п.2 ч.2 ст. 46 ГПК України позивач вправі збільшити зменшити розмір позовних вимог до закінчення підготовчого засідання або початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.
Суд приймає до розгляду заяви про зменшення розміру позовних вимог та про уточнення позовних вимог.
Відповідно до ч. 2 ст. 252 ГПК України розгляд справи по суті в порядку спрощеного провадження починається з відкриття першого судового засідання або через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі, якщо судове засідання не проводиться.
В силу вимог ч. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен при вирішенні судом питання щодо його цивільних прав та обов`язків має право на судовий розгляд упродовж розумного строку.
Розумність тривалості провадження повинна визначатися з огляду на обставини справи та з урахуванням таких критеріїв: складність справи, поведінка заявника та відповідних органів влади, а також ступінь важливості предмета спору для заявника (рішення Суду у справах Савенкова проти України, no. 4469/07, від 02.05.2013, Папазова та інші проти України, no. 32849/05, 20796/06, 14347/07 та 40760/07, від 15.03.2012).
Враховуючи достатність часу, наданого сторонам для подачі доказів в обґрунтування своєї позиції по справі, приймаючи до уваги принципи змагальності та диспозитивності господарського процесу, господарським судом, в межах наданих йому повноважень, сторонам створені усі належні умови для надання доказів.
Оцінюючи подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до наступних висновків.
Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Товариство з обмеженою відповідальністю Варяг 06.10.2015 набуло право власності на об`єкт нерухомого майна за адресою: Сумська область, м.Охтирка вул. Незалежності (колишня Жовтнева), 14, а саме - нежитлову будівлю загальною площею 1336,1 м 2 , підвал, тамбур, ґанок, і до цього часу продовжує бути їх власником.
Зазначені приміщення розташовані на земельній ділянці комунальної власності, кадастровий номер 5910200000:11:013:0017 загальною площею 0,0574 га, про що свідчить витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
Позивач мотивує свої вимоги тим, що ТОВ «Варяг» у порушення вимог діючого законодавства право користування земельною ділянкою тривалий час не оформлювало та зареєструвало договір оренди з Охтирською міською радою на 10 років лише 04.08.2020 (номер запису 37653893), орендну плату за користування земельною ділянкою не сплачувало. Внаслідок вищезазначених дій відповідача територіальна громада в особі Охтирської міської ради не отримала плату за використання земельної ділянки у вигляді збережених без достатньої правової підстави коштів орендної плати за користування земельною ділянкою комунальної власності за період з 1 липня 2019 року по 30 червня 2020 в розмірі 76433,94 грн., які і просить стягнути з відповідача.
Відповідно до ст. 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Відповідно до положень ст. 80 Земельного кодексу України суб`єктами права на землі комунальної власності є територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування.
За змістом статей 122, 123, 124 Земельного кодексу України міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.
За змістом глави 15 Земельного кодексу України право користування земельною ділянкою комунальної власності реалізується через право постійного користування або право оренди.
Нормами статті 120 Земельного кодексу України та статті 377 ЦК України передбачено, що до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача).
Частина перша статті 93 Земельного кодексу України встановлює, що право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності. Землекористувачі також зобов`язані своєчасно сплачувати орендну плату (пункт «в» частини першої статті 96 ЗК України).
Право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цього права (ст. 125 ЗК України).
Згідно зі ст. 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Плата за землю - це обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (підпункт 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).
Земельним податком є обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів, а орендною платою за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (підпункти 14.1.72, 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).
З наведеного вбачається, що чинним законодавством розмежовано поняття земельний податок і орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності .
Судом встановлено, що відповідач є власником нерухомого майна загальною площею 1336,1 кв.м. за адресою: м. Охтирка, вул. Незалежності, 14, що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Земельна ділянка площею 0,0574 га, кадастровий номер 5910200000:11:013:0017, на якій розташоване нежитлове приміщення, належить до комунальної форми власності.
Відповідач не є власником або постійним землекористувачем спірної земельної ділянки, а тому, відповідно, не є суб`єктом плати за землю у формі земельного податку.
Єдиною можливою формою здійснення плати за землю для відповідача, як землекористувача, є орендна плата на підставі договору оренди земельної ділянки.
Матеріали справи не містять доказів належного оформлення відповідачем права користування зазначеною земельною ділянкою у період з 1 липня 2019 року по 30 червня 2020 року, зокрема: укладення відповідного договору оренди з Охтирською міською радою та державної реєстрації такого права.
Рішенням виконавчого комітету Охтирської міської ради № 30 від 17.02.2016 затверджено Порядок визначення розміру та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам на території Охтирської міської ради та склад комісії з визначення розміру збитків власникам землі та землекористувачам, які підлягають відшкодуванню.
Відповідно до п.п. 3.1, 3.2 вказаного Порядку останній визначає спосіб визначення та відшкодування збитків, заподіяних самовільним заняттям земельних ділянок фізичними та юридичними особами без правовстановлюючих документів та неодержанням доходів. Відшкодуванню підлягають збитки, заподіяні самовільним заняттям земельних ділянок, використанням земельних ділянок без оформлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку відповідно до закону, в інших випадках, коли особа використовує земельну ділянку з порушенням земельного законодавства.
Пункт 4.1 вищезгаданого Порядку передбачає, що визначення розміру збитків власникам землі та землекористувачам на території Охтирської міської ради здійснює комісія з визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам. За результатами розгляду матеріалів Комісією складається акт про визначення збитків по кожному об`єкту окремо.
Пунктами 6.1, 6.2 Порядку визначено, що у разі використання земельної ділянки без документів, що підтверджують право користування, збитки визначаються за фактичний період користування земельною ділянкою (починаючи з дня оформлення права власності на нерухоме майно, яке знаходиться на земельній ділянці комунальної власності). Відшкодування збитків проводиться за період використання землі з порушенням земельного законодавства у розмірі орендної плати за землю, яку власник землі (міська рада) міг би отримати при належному виконанні (дотриманні) землекористувачем вимог земельного законодавства. Збитки визначаються із застосуванням розмірів ставок орендної плати за землю, затверджених рішенням Охтирської міської ради, які діяли на момент виникнення таких збитків.
За змістом пунктів 7.1, 7.4, 7.8 Порядку після затвердження акту про визначення збитків рішенням виконавчого комітету Охтирської міської ради, відділ земельних відносин виконавчого комітету міської ради у десятиденний строк направляє суб`єкту повідомлення про необхідність відшкодування збитків. У разі визнання вимог, визначених у повідомленні, та наданні згоди добровільного відшкодування збитків, укладається договір про добровільне відшкодування збитків. У випадку недосягнення сторонами згоди або неотримання результатів розгляду повідомлення по необхідність відшкодування збитків у 10-денний строк, з урахуванням поштового обігу, відділ земельних відносин Охтирської міської ради готує матеріали для подання позову про примусове відшкодування збитків в судовому порядку.
Отже, системний аналіз зазначених норм матеріального права дозволяє суду зробити висновок, що у випадку неукладення договору оренди, суперфіцію або інших правочинів як правових підстав для користування земельною ділянкою з вини користувача настають правові наслідки, передбачені статтею 157 ЗК України та Порядком.
При цьому розрахунки збитків проведено відповідно до пп. 6.1 п. 6 Порядку, а саме: із застосуванням розміру ставок орендної плати за землю, затверджених рішенням Охтирської міської ради від 26.06.2018 № 1175-МР, які діяли на момент виникнення таких збитків.
На виконання вимог п.2 Порядку визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.1993 № 284, відповідача листом Виконавчого комітету Охтирської міської ради від 26.06.2020 № 01-14/1759 було запрошено на засідання комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі, яке мало відбутись 06.07.2020 року.
На засіданні 06.07.2020 зазначеною комісією встановлено, що земельна ділянка площею 0,0547 га, яка розміщена за адресою: м.Охтирка, вул.Незалежності, 14, кадастровий номер 5910200000:11:013:0017 використовується відповідачем ТОВ Варяг для розміщення нежитлових будівель без правовстановлюючих документів на землю, чим порушено вимоги ст.ст.125, 126 Земельного кодексу України.
Відповідно до Акту з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, складеним Комісією з визначення та відшкодування збитків 06.07.2020 за № 02-09/42, затвердженого рішенням виконавчого комітету Охтирської міської ради № 111 від 28.08.2020, ТОВ «Варяг» спричинено збитків використанням земельної ділянки за адресою м. Охтирка вул. Незалежності (колишня Жовтнева), 14 кадастровий номер 5910200000:11:013:0017 без правовстановлюючих документів відповідно до розрахунків на загальну суму 79433,94 грн., в тому числі за 6 місяців 2019 року та з 6 місяців 2020 року.
07.09.2020 за вих. № 01-14/2487 виконавчий комітет Охтирської міської ради рекомендованим листом направив ТОВ «Варяг» повідомлення про те, що 06.07.2020 відбулося засідання комісії з визначення розміру збитків власникам землі та землекористувачам, під час якого складено акт про визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, який затверджено рішенням виконавчого комітету Охтирської міської ради № 111 від 28.08.2020., однак відповідачем лист залишено без відповідного реагування.
Так, з матеріалів справи вбачається, що рішенням господарського суду Сумської області від 10.04.2018 у справі 1920/24/18, залишеним в силі постановою Харківського апеляційного господарського суду від 20.06.2018 стягнуто з ТОВ Варяг збитки, завдані використанням спірної земельної ділянки, без правовстановлюючих документів за період 26 днів 2 місяці 2015 р. та 2016 р. у розмірі 74946,12 грн.
Ухвалою господарського суду Сумської області від 24.03.2020 по справі №920/113/20 затверджено мирову угоду між Охтирською міською радою та ТОВ Варяг про стягнення збитків, завданих використанням спірної земельної ділянки, без правовстановлюючих документів за 2017, 2018 та 6 місяців 2019 р. у розмірі 181845,28 грн.
Договір оренди земельної ділянки за адресою: м. Охтирка, вул.Незалежності, 14, площею 0,0574 га, кадастровий номер 10200000:11:013:0017 між Охтирською міською радою та ТОВ Варяг укладено на 10 років, дата державної реєстрації 04.08.2020, номер запису: 37653893, про щ освідчить інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно .
Предметом регулювання глави 83 ЦК України є відносини, що виникають у зв`язку з безпідставним отриманням чи збереженням майна і не врегульовані спеціальними інститутами цивільного права.
Відповідно до частин 1, 2 статті 1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала. Положення цього Кодексу застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.
Кондикційні зобов`язання виникають за наявності одночасно таких умов: набуття чи збереження майна однією особою (набувачем) за рахунок іншої (потерпілого); набуття чи збереження майна відбулося за відсутності правової підстави або підстава, на якій майно набувалося, згодом відпала.
Для кондикційних зобов`язань вина не має значення, оскільки важливим є факт неправомірного набуття (збереження) майна однією особою за рахунок іншої.
Обов`язок набувача повернути потерпілому безпідставно набуте (збережене) майно чи відшкодувати його вартість не є заходом відповідальності, оскільки набувач зобов`язується повернути тільки майно, яке безпідставно набув (зберігав), або вартість цього майна.
Таким чином, відповідач, як фактичний користувач земельної ділянки, який без достатньої правової підстави за рахунок власника цієї ділянки зберіг у себе кошти, що мав заплатити за користування нею, зобов`язаний повернути ці кошти власнику земельної ділянки на підставі частини 1 статті 1212 ЦК України.
Аналогічний правовий висновок викладено у постановах Великої Палати Верховного Суду від 23.05.2018 у справі 629/4628/16-ц (провадження № 14-77цс18), від 20.11.2017 у справі № 922/3412/17.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги щодо стягнення з відповідача безпідставно збережених коштів у вигляді орендної плати за використанням земельної ділянки за адресою м. Охтирка, вул.Незалежності, 14, кадастровий № кадастровий номер 5910200000:11:013:0017 площею 0,0574 га без правовстановлюючих документів (договору оренди) за період з 1 липня 2019 року по 30 червня 2020 року в розмірі 76433,94 грн. є правомірними, обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ст. 123 Господарського процесуального кодексу України, судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Згідно Закону України Про судовий збір та відповідно до вимог п. 2 ч. 1 ст.129 ГПК України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Відповідно до ст. 129 ГПК України, беручи до уваги заяву позивача про зменшення розміру позовних вимог, витрати по сплаті судового збору в розмірі 2179,20 грн суд покладає на відповідача.
При зверненні з позовною заявою у справі № 920/151/21 позивач згідно з платіжним дорученням від 22.01.2021 № 8 сплатив судовий збір в сумі 2270,00 грн, а тому, беручи до уваги заяву позивача про зменшення розміру позовних вимог у зв`язку з частковою сплатою боргу відповідачем, у відповідності до положень п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про судовий збір Виконкому Охтирської міської ради підлягає поверненню 90,80 грн судового збору.
Керуючись ст. ст. 238, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Варяг (40030, м.Суми, вул. Нижньсироватська, 66 кв.89, код ЄДРПОУ 31499974) на користь Охтирської міської ради Охтирського району Сумської області (42700, Сумська обл., м. Охтирка, вул. Незалежності, 11, код ЄДРПОУ 36467402, р/р UA308999980314090611000018538, Отримувач: ГУК Сумської обл../Охтирська МТГ/24062200, Код ЄДРПОУ: 37981563, Банк: Казначейство України, Код банку: 899998) безпідставно збережені кошти у вигляді орендної плати за використанням земельної ділянки за адресою м.Охтирка, вул.Незалежності, 14, кадастровий номер 5910200000:11:013:0017 площею 0,0574 га без правовстановлюючих документів (договору оренди) за період з 1 липня 2019 року по 30 червня 2020 року в розмірі 76433,94 грн. (сімдесят шість тисяч чотириста тридцять три гривні 94 коп.).
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Варяг (40030, м.Суми, вул. Нижньсироватська, 66 кв.89, код ЄДРПОУ 31499974) на користь Виконавчого комітету Охтирської міської ради Охтирського району Сумської області (42700, Сумська область, м. Охтирка, вул. Незалежності, 11, р/р UA588201720344280002000033528, код ЄДРПОУ 04058002 банк Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172) 2179,20 (дві тисячі сто сімдесят дев`ять гривень 20 коп.) витрат зі сплати судового збору.
4. Повернути Виконавчому комітету Охтирської міської ради Охтирського району Сумської області (42700, Сумська область, м. Охтирка, вул. Незалежності, 11, р/р UA588201720344280002000033528, код ЄДРПОУ 04058002 банк Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172) з державного бюджету (ГУК Сум.обл/Сумська МТГ/22030101, код ЄДРПОУ 37970404, Банк отримувача - Казначейство України (ел. адм. подат.) МФО - 899998, р/р № UA868999980313181206083018540, код класифікації доходів бюджету 22030101) 90,80 (дев`яносто гривень 80 коп.) судового збору, сплаченого згідно з платіжним дорученням від 22.01.2021 № 8)
5. Видати накази після набрання рішенням законної сили.
Згідно зі ст. 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, встановленому статтями 256-258 ГПК України.
Повний текст рішення складений та підписаний 19.04.2021.
Суддя О.Ю. Соп`яненко
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 19.04.2021 |
Оприлюднено | 21.04.2021 |
Номер документу | 96341955 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Соп`яненко Оксана Юріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні