Справа № 138/1217/21
Провадження №:1-кс/138/171/21
УХВАЛА
Іменем України
19 квітня 2021 року м.Могилів-Подільський
Слідчий суддя Могилів-Подільського міськрайонного суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши в приміщенні Могилів-Подільського міськрайонного суду клопотання прокурора Могилів-Подільської окружної прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021022220000001 від 30.03.2021
ВСТАНОВИВ:
До Єдиногореєстру досудовихрозслідувань 30.03.2021за №42021022220000001внесено відомостіпро кримінальнеправопорушення,передбачене ч.1ст.364КК Україниза фактом зловживання невідомими особами службовим становищем, які, всупереч передбаченого законодавством України порядку надання у приватну власність земельних ділянок, поза волею власника в особі ІНФОРМАЦІЯ_1 , в порушення ст.116,122 Земельного кодексу України, надали земельні ділянки державної власності (поза межами населеного пункту), які знаходяться на території Могилів-Подільського району Вінницької області, в приватну власність, чим спричинили істотну шкоду державним інтересам.
Досудове розслідування у вказаному кримінальному провадженні доручено слідчому відділу Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області.
В ході досудового розслідування було встановлено, що ряд земельних ділянок надано у приватну власність за рішенням органу місцевого самоврядування Мурованокуриловецького району в порушення ст.122 Земельного Кодексу України, а саме:
1) за рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 кадастрові номера:
- 0522886200:03:003:0420 ОСОБА_4
- 0522886200:03:003:0428 ОСОБА_5
- 0522886200:03:003:0425 ОСОБА_6
- 0522886200:03:003:0421 ОСОБА_7
- 0522886200:03:003:0426 ОСОБА_8
- 0522886200:03:003:0424 ОСОБА_9
2) за рішенням ІНФОРМАЦІЯ_3 кадастрові номера:
- 0522883000:04:002:0177 ОСОБА_10
- 0522883000:04:002:0172 ОСОБА_11
- 0522883000:04:002:0188 ОСОБА_12
- 0522883000:04:002:0199 ОСОБА_13
3) за рішенням ІНФОРМАЦІЯ_4 кадастрові номера:
- 0522883600:07:002:0627 ОСОБА_14
- 0522883600:07:002:0609 ОСОБА_15
- 0522883600:07:002:0604 ОСОБА_16
- 0522883600:07:002:0605 ОСОБА_17
- 0522883600:07:002:0606 ОСОБА_18
- 0522883600:07:002:0607 ОСОБА_19
- 0522883600:07:002:0608 ОСОБА_20
- 0522883600:07:002:0610 ОСОБА_21
- 0522883600:07:002:0611 ОСОБА_22
- 0522883600:07:002:0612 ОСОБА_23
- 0522883600:07:002:0613 ОСОБА_24
- 0522883600:07:002:0614 ОСОБА_25
- 0522883600:07:002:0615 ОСОБА_26
- 0522883600:07:002:0618 ОСОБА_27
- 0522883600:07:002:0619 ОСОБА_28
- 0522883600:07:002:0620 ОСОБА_29
- 0522883600:07:002:0621 ОСОБА_30
- 0522883600:07:002:0622 ОСОБА_31
- 0522883600:07:002:0623 ОСОБА_32
- 0522883600:07:002:0624 ОСОБА_33
- 0522883600:07:002:0625 ОСОБА_34
- 0522883600:07:002:0626 ОСОБА_35
- 0522883600:07:002:0628 ОСОБА_36
Відповідно до інформації ІНФОРМАЦІЯ_5 №0-2-0.6-3500/2-21 від 13.04.2021, вказані земельні ділянки знаходяться за межами населеного пункту, розпорядником земель згідно ст.122 Земельного Кодексу України, є ІНФОРМАЦІЯ_5 .
Відповідно до ст.93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ст.223 КПК України, слідчі дії є діями, спрямованими на отримання (збирання) доказів або перевірку вже отриманих доказів у конкретному кримінальному провадженні. Підставами для проведення слідчої дії є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення її мети.
У відповідності до ст.84КПК України доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.
Відповідно до ст.86КПК України доказ визнається допустимим, якщо він отриманий у порядку, встановленому цим Кодексом. Недопустимий доказ не може бути використаний при прийнятті процесуальних рішень, на нього не може посилатися суд при ухваленні судового рішення.
Згідно ст.87КПК України недопустимими є докази, отримані внаслідок істотного порушення прав та свобод людини, гарантованих Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, а також будь-які інші докази, здобуті завдяки інформації, отриманій внаслідок істотного порушення прав та свобод людини.
Істотними порушеннями прав людини і основоположних свобод, зокрема, є здійснення процесуальних дій, які потребують попереднього дозволу суду, без такого дозволу або з порушенням його суттєвих умов.
Відповідно до ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та вилучити їх. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до ст.182 Цивільного кодексу України, право власності та інші речові права нанерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.
Державна реєстрація прав нанерухомість є публічною, здійснюється відповідним органом, який зобов`язаний надавати інформацію про реєстрацію та зареєстровані права в порядку, встановленомузаконом.
Порядок проведення державної реєстрації прав нанерухомість та підстави відмови в ній встановлюються законом.
Відповідно до п.п.7,9 ч.3 ст.10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі Закон), державний реєстратор виготовляє електронні копії документів, поданих у паперовій формі, та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав); формує реєстраційні справи у паперовій формі.
Згідно ст.13 Закону, державний реєстр прав складається з розділів, спеціального розділу, бази даних заяв та реєстраційних справ в електронній формі. На кожний об`єкт нерухомого майна під час проведення державної реєстрації права власності на нього вперше у Державному реєстрі прав відкривається новий розділ та формується реєстраційна справа, присвоюється реєстраційний номер об`єкту нерухомого майна.
Відповідно до ст.16 Закону, формування заяв у сфері державної реєстрації прав та/або їх реєстрація проводиться у базі даних заяв. При прийнятті заяв у паперовій формі обов`язково виготовляються електронні копії документів, поданих заявником для проведення реєстраційних дій. Електронні копії документів виготовляються шляхом сканування з подальшим їх розміщенням у Державному реєстрі прав.
Згідно ст.17Закону,реєстраційна справаформується упаперовій таелектронній форміпісля відкриттярозділу наоб`єкт нерухомогомайна уДержавному реєстріправ тавнесення донього відомостейпро речовіправа нанерухоме майнота їхобтяження тазберігається протягомвсього часуіснування об`єкта. Реєстраційнійсправі присвоюєтьсяреєстраційний номероб`єкта нерухомогомайна. Реєстраційна справа включає заяви на проведення реєстраційних дій, документи, на підставі яких проведено реєстраційні дії, документи, сформовані за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав під час проведення таких реєстраційних дій, а також відомості з реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, отримані державним реєстратором шляхом безпосереднього доступу до них чи в порядку інформаційної взаємодії таких систем з Державним реєстром прав, запити державного реєстратора та документи, отримані із паперових носіїв інформації, що містять відомості про зареєстровані речові права до 1 січня 2013 року. Реєстраційна справа ведеться в електронній формі та формується автоматично за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, до якої за результатом проведення кожної реєстраційної дії щодо об`єкта нерухомого майна автоматично включаються заяви, сформовані або подані в електронній формі, електронні копії документів, на підставі яких проведено реєстраційні дії, поданих у паперовій формі, документи, на підставі яких проведено реєстраційні дії, подані в електронній формі, документи в електронній формі, сформовані за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав під час проведення таких реєстраційних дій, а також відомості реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, отримані державним реєстратором в електронній формі шляхом безпосереднього доступу до них чи в порядку інформаційної взаємодії таких систем з Державним реєстром прав, електронні копії запитів державного реєстратора в паперовій формі та документів, отриманих із паперових носіїв інформації, що містять відомості про зареєстровані речові права до 1 січня 2013 року.
Документи, подані заявником для проведення реєстраційних дій в паперовій формі, підлягають поверненню такому заявнику. Заява, подана в паперовій формі, документ про сплату адміністративного збору, запити державного реєстратора в паперовій формі та документи, отримані із паперових носіїв інформації, що містять відомості про зареєстровані речові права до 1 січня 2013 року, за результатом проведення реєстраційних дій заявнику не повертаються та зберігаються державним реєстратором, яким проведено реєстраційну дію, протягом трьох років.
Реєстраційна справа в паперовій формі зберігається протягом десяти років з дати її закриття. Після закінчення цього строку реєстраційні справи в паперовій формі, не внесені за результатами експертизи їх цінності до ІНФОРМАЦІЯ_6 , знищуються в установленому законодавством порядку.
Реєстраційна справа в електронній формі зберігається в Державному реєстрі речових прав постійно.
Витребування (вилучення) реєстраційних справ або документів із них здійснюється виключно за судовим рішенням.
Суб`єкт державної реєстрації прав, що забезпечує зберігання реєстраційних справ у паперовій формі, зобов`язаний зробити опис вилучених документів, забезпечити виготовлення копій документів, що вилучаються з реєстраційної справи, пронумерувати, прошити та завірити їх печаткою.
До реєстраційної справи долучається копія судового рішення про витребування документів, супровідний лист або документ, яким суд уповноважив особу на їх одержання, а також опис вилучених документів.
Вилучені з реєстраційної справи документи надсилаються поштовим відправленням до суду або передаються безпосередньо особі, уповноваженій судом на їх одержання.
Після проведення відповідних процесуальних дій документи, вилучені з реєстраційної справи, підлягають негайному поверненню суб`єкту державної реєстрації, який забезпечує зберігання такої реєстраційної справи.
Відповідно до п.п.13, 21, 27, 35, 36, 38, 56 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою КМУ від 17.10.2013 №868, заявник подає разом із заявою органові державної реєстрації прав, нотаріусові, особі, зазначеній упункті 1-1цього Порядку, необхідні для державної реєстрації прав документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату адміністративного збору.
На підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав щодо об`єкта нерухомого майна, право власності на який заявлене вперше, державний реєстратор відкриває відповідний розділ у Державному реєстрі прав, присвоює реєстраційний номер такому об`єкту та формує реєстраційну справу відповідно до законодавства.
Заява, копії поданих заявником для проведення державної реєстрації прав документів, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, документ про сплату адміністративного збору, а також інші документи, що видані, оформлені або отримані державним реєстратором під час проведення державної реєстрації прав, у тому числі по одному примірнику витягу з Державного реєстру прав та свідоцтва (у разі його формування), долучаються ним до реєстраційної справи відповідно до законодавства.
Реєстраційна справа, в тому числі закрита, підлягає довічному зберіганню в архіві, який створюється в органі державної реєстрації прав.
Під час проведення державної реєстрації речових прав заінтересованою особою є власник, інший правонабувач або сторона правочину, відповідно до якого виникли речові права.
Для проведення державної реєстрації речових прав необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення таких прав на нерухоме майно, та інші документи, визначені цим Порядком.
Для проведення державної реєстрації речових прав заявник, крім документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на нерухоме майно, подає копію документа, що посвідчує його особу (крім документа, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування).
Для проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на новосформовану земельну ділянку в порядку відведення земельної ділянки із земель державної та комунальної власності заявник подає рішення органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, який відповідно до законодавства наділений повноваженнями щодо передачі земельної ділянки у власність або користування, про затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або про затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки (в разі підготовки лотів до проведення земельних торгів).
Відповідно до розділу VIII Порядку формування та зберігання реєстраційних справ, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 №3267/5 , доступ до документів реєстраційної справи в електронній формі у випадку, передбаченому абзацом першим цього пункту, забезпечує посадова особа із зберігання реєстраційних справ відповідного суб`єкта, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, шляхом друку таких документів за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, Єдиного державного реєстру з проставлянням власного підпису та печатки (за наявності) на кожній сторінці документа.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, державним реєстратором, який проводив реєстрацію права власності земельних ділянок кадастровий номер 0522883600:07:002:0627, 0522883600:07:002:0609, 0522883600:07:002:0604, 0522883600:07:002:0605, 0522883600:07:002:0606, 0522883600:07:002:0607, 0522883600:07:002:0608, 0522883600:07:002:0610, 0522883600:07:002:0611, 0522883600:07:002:0612, 0522883600:07:002:0613, 0522883600:07:002:0614, 0522883600:07:002:0615, 0522883600:07:002:0618, 0522883600:07:002:0619, 0522883600:07:002:0620, 0522883600:07:002:0621, 0522883600:07:002:0622, 0522883600:07:002:0623, 0522883600:07:002:0624, 0522883600:07:002:0628, 0522883600:07:002:0626, 0522883600:07:002:0625, є ОСОБА_37 , Уладівська сільська рада Літинського району, Вінницької області.
Згідно з Інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження ІНФОРМАЦІЯ_7 АДРЕСА_1 . Перебуває в стані припинення з 17.12.2020 в результаті реорганізації.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, державним реєстратором, який проводив реєстрацію права власності земельних ділянок кадастровий номер 0522886200:03:003:0420, 0522886200:03:003:0428, 0522886200:03:003:0425, 0522886200:03:003:0421, 0522886200:03:003:0426, 0522886200:03:003:0424, 0522883000:04:002:0177, 0522883000:04:002:0199, 0522883000:04:002:0188, 0522883000:04:002:0172 є ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_8 .
Згідно з Інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження ІНФОРМАЦІЯ_9 АДРЕСА_2 .
Враховуючи викладене, документи, до яких планується отримати доступ, містяться у державного реєстратора ОСОБА_38 , які можуть зберігатись за місцезнаходженням ІНФОРМАЦІЯ_7 ( АДРЕСА_1 ) та/або місцезнаходженням ІНФОРМАЦІЯ_9 ( АДРЕСА_2 ).
Відповідно до ст.223 КПК України, слідчі дії є діями, спрямованими на отримання (збирання) доказів або перевірку вже отриманих доказів у конкретному кримінальному провадженні. Підставами для проведення слідчої дії є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення її мети.
Відповідно до ч.1 ст.91 КПК України, у кримінальному провадженні підлягають доказуванню, зокрема, вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, а також розмір процесуальних витрат.
Згідно зі ст.127 КПК України, шкода, завдана кримінальним правопорушенням або іншим суспільно небезпечним діянням, може бути стягнута судовим рішенням за результатами розгляду цивільного позову в кримінальному провадженні.
Відповідно дост.128КПК України,особа,якій кримінальнимправопорушенням абоіншим суспільнонебезпечним діяннямзавдано майновоїта/абоморальної шкоди,має правопід часкримінального провадженнядо початкусудового розглядупред`явити цивільнийпозов допідозрюваного,обвинуваченого абодо фізичноїчи юридичноїособи,яка зазаконом несецивільну відповідальністьза шкоду,завдану діяннямипідозрюваного,обвинуваченого абонеосудної особи,яка вчиниласуспільно небезпечнедіяння. Цивільний позов в інтересах держави пред`являється прокурором.
Враховуючи те, що шкода завдана державним інтересам, яка полягає у незаконному відчуженні земельної ділянки державної форми власності на користь третіх осіб, для встановлення всіх обставин злочину та пред`явлення цивільного позову з метою відновлення права власності держави на земельну ділянку, яка є предметом злочину, виникла необхідність в отриманні документів, на підставі яких земельна ділянка вибула з державної власності, в тому числі відчужена на користь третіх осіб.
Таким чином,для забезпеченняповного таоб`єктивного розслідуваннякримінального правопорушення,необхідно отриматипервинні паперовідокументи,на підставіяких здійснюваласьдержавна реєстраціявищезазначених земельнихділянок,а самеотримати доступ до документів реєстраційних справ в паперовій формі та в електронній формі шляхом друку таких документів за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, Єдиного державного реєстру з проставлянням власного підпису та печатки (за наявності) на кожній сторінці документа, а саме:
-Реєстраційні справи №22920824, 22920865, 22972775, 22920556, 22920735, 22920987;
-Реєстраційні справи № 22815139, 22459596, 22459426, 22459314;
-Реєстраційні справи №22737544, 22737802, 22737639, 22737675, 22737719, 22737311, 22737754, 22737878, 22737967, 22738041, 22738106, 22738156, 22738195, 22738249, 22738299, 22738358, 22738414, 22738604, 22737357, 22737397, 22737457, 22737501, 22737583.
Відповідно до ч.3 ст.99 КПК України, сторона кримінального провадження, потерпілий, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, зобов`язані надати суду оригінал документа.
Таким чином, для забезпечення повного та об`єктивного розслідування кримінального правопорушення, необхідно отримати документи, на підставі яких вищезазначені земельні ділянки вибули з державної власності та відчужені на користь третіх осіб з метою пред`явлення цивільного позову, з метою відшкодування завданої державним інтересам шкоди та відновлення становища, яке існувало до передачі земельної ділянки у приватну власність.
Враховуючи те, що вказані документи будуть слугувати доказами у кримінальному провадженні, тому можуть бути приховані, змінені або знищені, на підставі ч .2 ст. 163 КПК України, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, а саме без державного реєстратора ОСОБА_39 .
Враховуючи те, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а також для вжиття заходів щодо відшкодування шкоди та можливості використання як доказів відомостей, що містяться в документах, прокурор просить надати тимчасовий доступ (з можливістю вилучення оригіналів документів) до документів, які та перебувають у володінні державного реєстратора ОСОБА_38 .
Прокурор ОСОБА_3 в судове засідання не з`явилася, надавши суду заяву про проведення судового засідання за її відсутності, зазначивши, що клопотання підтримує та просить його задовольнити.
Дослідивши зміст клопотання з додатками, суд приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.
Так, клопотання про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів відповідає вимогам ст.160 КПК України.
Враховуючивикладене вище,а також неможливість отримати відомості в інший спосіб, і те, що існує реальна загроза підміни чи знищення документів та те, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення всіх обставин та причетних до вчинення даного кримінального правопорушення осіб, необхідно надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, що містять інформацію, яка знаходиться у володінні державного реєстратора ОСОБА_38 за місцезнаходженням ІНФОРМАЦІЯ_7 ( АДРЕСА_1 ) та/або місцезнаходженням ІНФОРМАЦІЯ_9 ( АДРЕСА_2 ), з можливістю їх вилучення, клопотання слід задовольнити.
Керуючись ст.131, 132, 159-160,163-164 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Задовольнитиклопотання танадати прокурорамМогилів-Подільськоїокружної прокуратури ОСОБА_3 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 та/або слідчим Могилів-Подільського РВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні державного реєстратора ОСОБА_38 за місцезнаходженням ІНФОРМАЦІЯ_7 ( АДРЕСА_1 ) та/або місцезнаходженням ІНФОРМАЦІЯ_9 ( АДРЕСА_2 ), а саме: реєстраційних справ в паперовій формі з можливістю вилучення оригіналів документів та доступ до документів реєстраційних справ в електронній формі шляхом друку таких документів за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, Єдиного державного реєстру з проставлянням власного підпису та печатки (за наявності) на кожній сторінці документа з можливістю їх вилучення, а саме:
1) Реєстраційні справи:
- №22920824 (кадастровий номер 0522886200:03:003:0420),
- №22920865 (кадастровий номер 0522886200:03:003:0428),
- №22972775 (кадастровий номер 0522886200:03:003:0425),
- №22920556 (кадастровий номер 0522886200:03:003:0421),
- №22920735 (кадастровий номер 0522886200:03:003:0426),
- №22920987 кадастровий номер 0522886200:03:003:0424);
2) Реєстраційні справи:
- № 22815139 (кадастровий номер 0522883000:04:002:0177),
- №22459596 (кадастровий номер 0522883000:04:002:0172),
- №22459426 (кадастровий номер 0522883000:04:002:0188),
- №22459314 (кадастровий номер 0522883000:04:002:0199);
3) Реєстраційні справи:
- №22737544 (кадастровий номер0522883600:07:002:0627);
- №22737802(кадастровий номер0522883600:07:002:0609);
- №22737639(кадастровий номер 0522883600:07:002:0604),
- №22737675(кадастровий номер 0522883600:07:002:0605),
- №22737719(кадастровий номер 0522883600:07:002:0606),
- №22737311(кадастровий номер 0522883600:07:002:0607),
- №22737754(кадастровий номер 0522883600:07:002:0608),
- №22737878(кадастровий номер 0522883600:07:002:0610),
- №22737967(кадастровий номер 0522883600:07:002:0611),
- №22738041(кадастровий номер 0522883600:07:002:0612),
- №22738106(кадастровий номер 0522883600:07:002:0613),
- №22738156(кадастровий номер 0522883600:07:002:0614),
- №22738195(кадастровий номер 0522883600:07:002:0615),
- №22738249(кадастровий номер 0522883600:07:002:0618),
- №22738299(кадастровий номер 0522883600:07:002:0619),
- №22738358(кадастровий номер 0522883600:07:002:0620),
- №22738414(кадастровий номер 0522883600:07:002:0621),
- №22738604(кадастровий номер 0522883600:07:002:0622),
- №22737357(кадастровий номер 0522883600:07:002:0623),
- №22737397(кадастровий номер 0522883600:07:002:0624),
- №22737457(кадастровий номер 0522883600:07:002:0625),
- №22737501(кадастровий номер 0522883600:07:002:0626),
- №22737583(кадастровий номер 0522883600:07:002:0628).
Дана ухвала діє до 10.05.2021.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, однак заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 19.04.2021 |
Оприлюднено | 28.05.2024 |
Номер документу | 96361038 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Ясінський Ю. А.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Ясінський Ю. А.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Савкова І. М.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Савкова І. М.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Ясінський Ю. А.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Савкова І. М.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Савкова І. М.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Ясінський Ю. А.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Ясінський Ю. А.
Кримінальне
Могилів-Подільський міськрайонний суд Вінницької області
Ясінський Ю. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні