Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
01 березня 2021 р. Справа№200/10975/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Бабіча С.І., за участю секретаря судового засідання Сафронової Ю.Л. та представників сторін:
позивача - Піттель І.В., Жильцової І.М.;
відповідача - Яковлєвої А.С.;
розглянувши у судовому засіданні матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Аверс-Групп» до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аверс-Групп» (далі - позивач) звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі - відповідач), відповідно до якого, (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 15.12.2020 року, яка була прийнята судом) просить суд:
- визнати протиправним дїї/бездіяльність ГУ ДПС у Донецькій області в частині несвоєчасного надання Казначейству реєстру на сплату податкового зобов`язання з податку на додану вартість за уточнюючим розрахунком від 03.01.2020 р. та невідображенні списаних сум в ІКП ТОВ Аверс-Групп ;
- зобов`язати ГУ ДПС у Донецькій області виправити помилку з невідображення в ІКП сплати податку на додану вартість ТОВ АВЕРС-ГРУПП за уточнюючим розрахунком від 03.01.2020р. шляхом зазначення надходжень з податку на додану вартість в сумі 43 150,00 гривень з 08.01.2020р. та в сумі 42 226,00 гривень з 16.01.2020 р.
В обґрунтування позовних вимог позивач, серед іншого, посилається на те, що відповідач повинен був, не пізніше наступного робочого дня з дня подання позивачем уточнюючого розрахунку з ПДВ надіслати Казначейству реєстр, на підставі якого Казначейство перераховує суми податку до бюджету.
Відповідний реєстр у встановлені строки відповідачем надіслано не було, у зв`язку з чим не відбулося списання коштів в межах залишку на рахунку. Списання проведене тільки 24.01.2020 р. після надання відповідного реєстру.
Тобто суми ПДВ, що підлягають сплаті до бюджету за підсумками звітного (податкового) періоду та задекларовані у податкових деклараціях з ПДВ, сплачуються до бюджету безпосередньо з електронного рахунку платника податку та фактично сплачені з затримкою не з вини платника податків.
Вказує, що суми ПДВ, що підлягають сплаті до бюджету за підсумками звітного (податкового) періоду та задекларовані у податкових деклараціях з ПДВ, сплачуються до бюджету безпосередньо з електронного рахунку платника податку, та фактично сплачені з затримкою не з вини позивача.
Зазначає, що органами ДПС не було здійснено рознесення платежу з податку на додану вартість в сумі фактично списаних коштів та, за даними ІКП, за позивачем продовжує обліковуватися податковий борг з податку на додану вартість.
Вважає, що операція з перерахування узгодженого зобов`язання з ПДВ за грудень 2018 року не підпадає під визначення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та наслідком подання такої заяви буде додаткове нарахування штрафних санкцій.
Вказує, що уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість за грудень 2018 р. від 03.01.2020р. було прийнято та оброблено без відмови на підставі подання до неналежного органу державної податкової служби.
Звертає увагу суду на те, що у порушення зазначених норм та як встановлено з документів, поданих відповідачем, реєстр було надано та отримано Казначейством тільки 24.01.2020 р., у зв`язку з чим не відбулося списання коштів у межах залишку на рахунку.
Списання проведене тільки 24.01.2020 р., після надання відповідного реєстру.
Зазначає про те, що реєстр платників податку оформляється та надається Казначейству відповідачем самостійно, без участі платника податків, а тому, наявність у ньому помилок є виключно виною відповідача.
Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував, надав письмовий відзив на позовну заяву, відповідно до якого, серед іншого, зазначив, що передача ІКП до ДПІ за новим місцем обліку платників у разі зміни податкової адреси здійснюється засобами ІТС Податковий блок в автоматичному режимі на центральному рівні та не передбачає можливості ручного втручання користувачів у процес такої передачі.
У зв`язку з переходом з 01.01.2020 Держказначейства на новий план рахунків за міжнародним стандартом ІВАN, були змінені як реквізити бюджетних рахунків для сплати податків і зборів, так і реквізити електронних рахунків платників в СЕА.
Протягом січня 2020 року, на рівні ДПС здійснювались роботи з інформаційними базами, що пов`язані з переходом Держказначейства на новий план рахунків.
Як наслідок, на період проведення таких робіт, було зупинено передачу ІКП по платникам, що змінили своє місцезнаходження.
Реєстр на сплату по уточнюючому розрахунку № 9000063029 від 03.01.2020 року до декларації з ПДВ за грудень 2018 року, що був сформований в ІТС Податковий блок 03.01.2020 року посадовими особами Слов`янсько-Лиманського управління Головного управління ДПС у Донецькій області був доступним для підтвердження та підтверджений 23.01.2020 року і отриманий Держказначейством 24.01.2020 року.
26.01.2020 (неділя) в автоматичному режимі ІКП 14010100 ТОВ АВЕРС-ГРУПП була передана з Лиманської ДПІ (517) до Слов`янської ДПІ (522).
Інформація про перерахування ПДВ у сумі 85 376 грн. по уточнюючому розрахунку № 9000063029 від 03.01.2020 за грудень 2018 року на бюджетний рахунок НОМЕР_1 надійшла до Лиманської ДПІ 27.01.2020. У зв`язку з відсутністю в Лиманській ДПІ на вказану дату відповідного ІКП ТОВ АВЕРС-ГРУПП для зарахування суми податку, ПДВ у сумі 85 376 грн. було рознесено на умовного платника (66666666 - нез`ясовані платежі) де рахується до теперішнього часу.
Таким чином, податковий борг у ІКП 14010100 ТОВ АВЕРС-ГРУППІ в Слов`янській ДПІ є технічним та пов`язаним з помилковим зарахуванням податку у сумі 85 376 грн. по реєстру на сплату від 03.01.2020 до бюджетного рахунку UA718999980313000029000005564 Лиманської ДПІ.
Зазначає, що вирішення питання погашення такого технічного боргу можливо шляхом перерахування помилково зарахованого податку у сумі 85 376 грн. з рахунку UA718999980313000029000005564 Лиманська ДПІ) на рахунок UA658999980313010029000005075 (Слов`янська ДПІ).
Відповідач вважає, що перерахування вказаних коштів можливе виключно на підставі заяви платника за встановленою формою відповідно до ст. 43 ПК України.
Ухвалою суду від 27.11.2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній адміністративній справі.
Вирішено розглянути дану справу за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи.
Призначено судове засідання на 14 грудня 2020 року.
Розгляд справи відкладався з 14 грудня 2020 р. на 28 грудня 2020 р.
Ухвалою суду від 28.12.2020 року вирішено розгляд справи здійснювати у порядку загального позовного провадження.
Призначено підготовче засідання у даній справі на 18 січня 2021 року.
Підготовче судове засідання було відкладено з 18 січня 2021 р. на 01 лютого 2021 р. та з 01 лютого 2021 р. на 15 лютого 2021 р.
Ухвалою суду від 15.02.2021 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 01 березня 2021 року об 11 год. 00 хв.
Розгляд справи відкладався
Прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі № 200/9958/20-а за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання на 11 січня 2021 року.
Підготовче судове засідання 11 січня 2021 року було відкладено до 26 січня 2021 року.
Підготовче судове засідання 26 січня 2021 року відкладено до 04 лютого 2021 року.
Ухвалою суду від 04 лютого 2021 року у задоволенні клопотання представника відповідача про залишення без розгляду позовної заяви відмовлено.
Підготовче судове засідання 04 лютого 2021 року відкладено до 16 лютого 2020 року.
У підготовчому судовому засіданні 16 лютого 2021 року, протокольною ухвалою, було закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 09 березня 2021 року.
Дослідивши наявні у справі докази, повно і всебічно встановивши всі її обставини, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог у повному обсязі, з огляду на таке.
ТОВ АВЕРС-ГРУПП (код ЄДРПОУ 41005445) протягом 2019 року перебувало на обліку в Лиманській ДПІ (м. Лиман) Слов`янсько-Лиманського управління ГУ ДПС у Донецькій області (517).
У зв`язку з зміною з 08.05.2019 року місяця реєстрації на м. Слов`янськ позивач, з 01.01.2020 року, перейшов на облік до Слов`янської ДПІ (м. Слов`янськ) Слов`янсько-Лиманського управління ГУ ДПС у Донецькій області (522).
03.01.2020р. ТОВ АВЕРС-ГРУПП було надано уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленнями самостійно виявлених помилок за грудень 2019 року № 9000063029 на суму донарахування зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 85 376,00 гривень та штрафна санкція, нарахована платником податку самостійно, у зв`язку з виправленням помилки на суму 2 561,00 гривень.
Станом на 03.01.2020 року залишок коштів на електронному ранку позивача НОМЕР_2 складав 43 150 грн., що було недостатнім для повного погашення суми податкового зобов`язання 85 376 грн. по уточнюючому розрахунку № 9000063029 від 03.01.2020 до декларації з ПДВ за грудень 2018 року.
Позивачем, 15.01.2020 року перераховано на електронний рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість ( далі -СЕА) 67 000 грн., після чого залишок склав 110 150 грн.
Реєстр на сплату по уточнюючому розрахунку № 9000063029 від 03.01.2020 до декларації з ПДВ за грудень 2018 року, що був сформований в ІТС Податковий блок 03.01.2020 року посадовими особами Слов`янсько-Лиманського управління Головного управління ДПС у Донецькій області був доступним для підтвердження та підтверджений 23.01.2020 року і отриманий Держказначейством 24.01.2020 року.
Перерахування ПДВ у сумі 85 376 грн. з рахунку НОМЕР_2 в СЕА на бюджетний рахунок UА718999980313000029000005564 (м. Лиман) проведено Держказначейством 24.01.2020 року.
Пунктом 1 глави 1 розд. ІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422, визначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників (далі - ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.
ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
26.01.2020 (неділя) в автоматичному режимі ІКП 14010100 ТОВ АВЕРС-ГРУПП була передана з Лиманської ДПІ (517) до Слов`янської ДПІ (522).
Інформація про перерахування ПДВ у сумі 85 376 грн. по уточнюючому розрахунку № 9000063029 від 03.01.2020 року за грудень 2018 року на бюджетний рахунок НОМЕР_3 надійшла до Лиманської ДПІ 27.01.2020 року.
У зв`язку з відсутністю в Лиманській ДПІ на вказану дату відповідного ІКП ТОВ АВЕРС-ГРУПП для зарахування суми податку, ПДВ у сумі 85 376 грн. було рознесено на умовного платника (66666666 - нез`ясовані платежі) де рахується до теперішнього часу.
Вказані обставини відповідачем не заперечується, підтверджуються доданими до матеріалів справи витягами з ІКП позивача та не є спірними.
Як визначено п. 200-1.2 ст. 200-1 Податкового кодексу України (далі - ПК України), розрахунки з бюджетом у системі електронного адміністрування ПДВ здійснюються з рахунків в системи електронного адміністрування податку на додану вартість, крім випадку, передбаченого абзацом другим п. 87.1 ст. 87 ПК України.
За підсумками звітного (податкового) періоду відповідно до задекларованих у податкових деклараціях з ПДВ результатів діяльності, а також у разі подання уточнюючих розрахунків до них, платником податку проводиться розрахунок з бюджетом у порядку, визначеному ст. 200 ПК України, згідно з яким сплаті до бюджету підлягає різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
Це передбачено п. 19 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014 р. № 569 (далі - Порядок № 569)
Станом на 03.01.2020 р. на електронному рахунку платника податків в системі електронного адміністрування ПДВ залишок коштів становив 43150,00 гривень, що було недостатнім для повної сплати суми узгодженого зобов`язання.
15.01.2020 р. платником податків сплачено на електронний рахунок 67 000,00 гривень, та залишок коштів склав 110 150,00 гривень.
Суд зазначає, що відповідно до п.20 Порядку № 569 у разі подання платником податку уточнюючих розрахунків до податкових декларацій з податку за попередні звітні (податкові) періоди, які передбачають збільшення податкових зобов`язань з податку, що підлягають перерахуванню до бюджету, для перерахування таких зобов`язань до бюджету ДПС не пізніше наступного робочого дня подання таких уточнюючих розрахунків надсилає Казначейству реєстр платників податку, в якому зазначаються найменування або прізвище, ім`я та по батькові платника податку, податковий номер або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), індивідуальний податковий номер платника податку, звітний (податковий) період та сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету. На підставі такого реєстру Казначейство перераховує суми податку до бюджету.
У разі недостатності коштів на електронному рахунку платника податку для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов`язань:
1) платник податку у строки, встановлені Кодексом для самостійної сплати податкових зобов`язань, перераховує на електронний рахунок необхідні кошти з власного поточного рахунка;
2) Казначейство перераховує кошти в межах їх залишку на такому рахунку. При цьому залишок узгоджених податкових зобов`язань платника податку, не сплачений до бюджету, обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі шляхом перерахування до бюджету коштів, що перераховуються на електронний рахунок, (гі.22 Порядку № 569).
Таким чином, вказані норми порядку прямо вказують на те, що після отримання відповідного уточнюючого розрахунку податковий орган має скласти та направити відповідному органу Казначейства реєстр платників податку із зазначенням у ньому суми податку, що підлягає перерахуванню до бюджету.
Такий реєстр мав бути направлений уповноваженим органом відповідача не пізніше наступного робочого дня після отримання від позивача відповідного уточнюючого розрахунку від 03.01.2020 року, на повну суму такого уточнення.
Після цього відповідний орган Казначейства, а не відповідача вирішує питання щодо перерахування коштів у межах залишку на електронному рахунку платника ПДВ.
Враховуючи статтю 73 Кодексу законів про працю України Розпорядження КМУ від 23 жовтня 2019 р. № 995-р, таким першим робочим днем було 8 січня 2020 року.
Першим робочим днем, після перерахування позивачем на його рахунок у СЕА 15.01.2020 р. суми 67 000,00 гривень, було 16.01.2020 року.
Проте, як зазначає сам, позивач та підтверджено матеріалами справи відповідний реєстр було спрямовано до органу Казначейства лише 23.01.2020 року.
Тобто, навіть після того, як на електронному рахунку позивача у СЕА стала наявною сума, що давала можливість повністю погасити зобов`язання позивача (16.01.2020 року), уповноважений орган відповідача відповідний реєстр спрямував до органу Казначейства з порушенням строку, встановленого Порядком № 569.
При цьому, суд звертає увагу відповідача на те, що п.20 Порядку № 569 не надає податковому органу право не направляти відповідний реєстр у випадку недостатності на рахунку платника у СЕА коштів у повній сумі, на яку уточнено зобов`язання чи чекати надходження повної суми і лише після цього направляти реєстр.
Вказані дії відповідача неминуче призведуть до настання для позивача негативних наслідків - нарахування пені, штрафу за несвоєчасне виконання податкового зобов`язання, що виникло з уточнюючого розрахунку, на більшу суму ніж та, що була б прострочена у випадку перерахування до бюджету хоча б частини коштів, що були наявні на електронному рахунку.
Суд наголошує на тому, що з незалежних від позивача причин, кошти з його електронного рахунку платника ПДВ, у повній сумі уточнюючого розрахунку від 03.01.2020 року були спрямовані на неналежний рахунок у іншому податковому органі аніж той, на облік у який було переведено позивача.
Суму ПДВ у розмірі 85 376 грн. було рознесено на умовного платника (66666666 - нез`ясовані платежі) де вона рахується до теперішнього часу.
Суд зазначає, що реквізити електронного рахунку позивача з ПДВ у СЕА, який поповнювався позивачем у січні 2020 року, залишились незмінними, що відповідачем не заперечується.
Суд наголошує на тому, що враховуючи, що відповідні суми ПДВ сплачуються до бюджету безпосередньо з електронного рахунку платника податку та фактично сплачені з затримкою не з вини платника податків, платник не має нести негативні наслідки, що виникли у зв`язку з несвоєчасною передачею податковим органом даних ІКП позивача від одного податкового органу до іншого, запровадженням рахунків у стандарті IBAN, тощо.
Більше того, після спливу більш ніж року з моменту перерахування відповідних сум податкового зобов`язання позивача до бюджету ця сума так і не відображена відповідачем у ІКП позивача з ПДВ, нарахування пені продовжується.
Суд вважає за необхідне окремо зазначити про те, що невідображення відповідачем проведення позивачем оплати сум податкового зобов`язання за уточнюючим розрахунком від 03.01.2020 року у січні 2020 року, призвело та призводить до порушення майнових прав позивача, що полягає у нарахуванні йому пені за несплату самостійно визначеного позивачем вказаним уточнюючим розрахунком податкового зобов`язання, спрямування наступних платежів з ПДВ на погашення вказаної пені, що підтверджується відповідним витягом з ІКП позивача з ПДВ, що був досліджений судом.
Крім цього, враховуючи наявність у ІКП позивача заборгованості за вказаним уточнюючим розрахунком відповідачем було прийнято податкову вимогу № 2119-55 від 31.01.2020 року (на суму уточнюючого розрахунку та суму донарахованої податковим органом пені) та рішення № 254 від 20.02.2020 року, яким здійснено опис майна позивача та майна, право власності на яке він набуде у майбутньому, у податкову заставу.
Вказані обставини прямо вказують на порушення майнових прав позивача, причиною яких стала протиправні дії та бездіяльність відповідача.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про вчинення відповідачем протиправних дій, щодо несвоєчасного направлення відповідного реєстру до органу Казначейства та протиправної бездіяльності, яка полягає у невідображенні сплачених позивачем на погашення зобов`язання за уточнюючим розрахунком від 03.01.2020 року у січні 2020 року сум ПДВ у ІКП позивача з ПДВ.
Жодних заперечень чи пояснень щодо того, з яких дат відповідні суми оплат позивача з ПДВ мали б бути відображені в ІКП позивача з ПДВ відповідачем суду не надано.
З огляду на викладене, з урахуванням положень ст. 9 КАС України та п.10 ч.2 ст. 245 КАС України, з метою ефективного захисту та відновлення прав позивача, суд вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити, шляхом визнання протиправними дій відповідача щодо несвоєчасного надання Казначейству реєстру платників податку щодо ТОВ Аверс-Групп , на перерахування до бюджету суми податкового зобов`язання ТОВ Аверс-Групп з податку на додану вартість, за уточнюючим розрахунком № 9000063029 від 03.01.2020 року, визнання протиправною бездіяльності відповідача, що полягає у невідображенні перерахованих до бюджету, за уточнюючим розрахунком № 9000063029 від 03.01.2020 року, сум податку на додану вартість в інтегрованій картці платника ТОВ Аверс-Групп та шляхом зобов`язання відповідача здійснити коригування інтегрованої картки платника ТОВ Аверс-Групп з податку на додану вартість, зазначивши про оплату 08.01.2020 року сум податку на додану вартість - у розмірі 43 150,00 гривень та 16.01.2020 року - у розмірі 42 226,00 гривень.
Відповідно до вимог ст. 139 КАС України, враховуючи задоволення позовних вимог у повному обсязі, судовий збір у сумі 2 102 грн., сплачений позивачем, підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись Податковим кодексом України, Порядком електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженим постановою КМУ від 16.10.2014 р. № 569, Кодексом адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Аверс-Групп» до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, задовольнити.
Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Донецькій області щодо несвоєчасного надання Казначейству реєстру платників податку щодо ТОВ Аверс-Групп , на перерахування до бюджету суми податкового зобов`язання ТОВ Аверс-Групп з податку на додану вартість, за уточнюючим розрахунком № 9000063029 від 03.01.2020 року.
Визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у Донецькій області, що полягає у невідображенні перерахованих до бюджету, за уточнюючим розрахунком № 9000063029 від 03.01.2020 року, сум податку на додану вартість в інтегрованій картці платника ТОВ Аверс-Групп .
Зобов`язати Головне управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 43142826, адреса місцезнаходження: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59) здійснити коригування інтегрованої картки платника ТОВ Аверс-Групп (код ЄДРПОУ 41005445, адреса місцезнаходження: 84122, Україна, Донецька обл.. м. Слов`янськ, вул. Поштова, б. 33-А) з податку на додану вартість, зазначивши про оплату 08.01.2020 року сум податку на додану вартість - у розмірі 43 150,00 гривень та 16.01.2020 року - у розмірі 42 226,00 гривень.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АВЕРС-ГРУПП (код ЄДРПОУ 41005445, адреса місцезнаходження:: 84122, Україна, Донецька обл.. м. Слов`янськ, вул. Поштова, б. 33-А) судові витрати в сумі 2 102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 копійок, за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 43142826, адреса місцезнаходження: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59).
Повне судове рішення складене 11 березня 2021 року.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на дане рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя С.І. Бабіч
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2021 |
Оприлюднено | 21.04.2021 |
Номер документу | 96378332 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Бабіч С.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні